|
БИБЛИЈАТА И НАУКАТА |
Внеси реплика | страница <1 1617181920 63> |
Автор | |||
anakin
Сениор Unidentified Flying Object Регистриран: 08.Август.2005 Локација: Machku Pichku Статус: Офлајн Поени: 18535 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
ne ne mi odgovorivte na prasanjeto mene
SO PRAVEL VECNIOT GOSPOD MNOGU VREME PRED DA RESI DA KAZE NEKA BI SVETLINA STVARAL DRUGA SVETLINA I RAZDVOJUVAL SVODOVI NA NEKOE DRUGO MESTO ILI NEPRAVIL NISTO I SE DOSADUVAL ILI ZIVEEL VO NEKOJ SVET SO MNOGU BOGOVI A TRGNAL KAJ NAS ILI SE STVORIL NEPOSREDNO PRED DA KAZE NEKA BI SVETLINA ILI AKO NEMOZE DA UMRE TOGAS NEMOZE NITU DA SE STVORI TOA EDNO BEZ DRUGO NEODI ILI MNOGU PRASANJA IMAM SE SE STO PRETHODELO NA RECENICATA NEKA BI SVETLINA |
|||
SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.
|
|||
Miralem1
Сениор Регистриран: 10.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 1548 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ako si malku upaten kon religijata,se e sovrseno jasno. Allah dz.s na sekoj narod im pratil negov Pratenik,koj ke ja zboruva vistinata za nego,koj ke ima posebni karakteristiki,nekoi i cuda pravele (poveketo),se razbira,vo imeto na Allah-Bog... no FAKT EDNO,DEKA SITE POVIKUVALE VO VERA KON EDEN I EDINSTVEN BOG. Nemalo dva Bozji pratenici koi razlicito propovedale ta da barame koja e vistinskata religija. Samo sto pokasno se gubele tragite,ta zatoa i bile prakjani i drugi Bozji pratenici,koi zakonot i objavata ke ja nadopolnuvaat. Site Evrei,koi go sledele Musa a.s (Mojsie) ke bidat spaseni i ke odat vo rajot. Niv Mojsie im dal do znaenje deka posle nego ke ima drug Bozji pratenik koj isto taka treba da go prifatat. Onie koi go prifatile go prifatile Isa a.s (Isus) i site koi go sledele site ke bidat spaseni. Isto taka i Isus im dal do znaenje deka i posle nego ke ima Bozji pratenik,pa koj ke go prifati,ke bide spasen.Tie sto go prifatile Muhammed s.a.w.s se Muslimani a toj bil Pecat i posleden Bozji pratenik so poslednata Bozja objava-Qur'anot. Denes sme slobodni i pripagjame vo razliciti religii OD MUDROST ALLAHOVA-BOZJA,GOLEMA. Allah mozel sitre da ne' napravi vo edna religija,Nemu pravilnata,no so toa bi ni ja odzel slobodata. Ljubov vistinska e koga zenata ke te zasaka onakov kakov sto ke te spoznae a ne ako ja zemes so pistol na celo.
Ete link,Islamot opisan vo kratki ubavi crti od strana na Ex-Hristijanin.
Sekoe Dobro.
|
|||
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|||
ПРОСВЕТИТЕЛОТ
Група Регистриран: 09.Февруари.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 61 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Во продолжение ќе говориме за ставот на хирстијанските автори кон научните грешки на библиските текстови – нивно критичко испитување Фрапирани сме од разнообразноста на реакциите на христијанските коментатори во врска со постоењето на многуте грешки, неверојатности и контрадикции. Некои признаваат некои од нив и не избегнуваат во своите дела да се справат со тешки проблеми. Другите, пак, весело поминуваат преку неприфатливите тврдења, посветувајќи и се на буквалната одбрана на текстот трудејќи се да нè убедат со помош на апологетски декларации кои се засилуваат со неочекувани аргументи, со надеж дека лесно ќе се заборави она што го отфрла логиката. Р. П. де Воа, во својот Вовед во преводот на Битието, го дозволува постоењето на овие критики, дури и зборува за нивната основаност, но според него, објективната реконституција на настаните од минатото е бесполезна. Тоа што Библијата преземала, пишува тој во своите белешки, „сеќавање на една или на повеќе катастрофални поплави во долините на Тигар и Еуфрат кои традицијата ги зголемила до димензии на универзална катаклизма“ има мало значење; „само што, а тоа е битно, светиот автор му дал на ова сеќавање универзална поука за правдата и за милоста Божја, за човечкото зло и за спасението кое му се дава на праведникот“. Така е оправдана трансформацијата на една популарна легенда во настан со божествени размери, настан кој му се нуди на верувањето на луѓето, почнувајќи од мигот кога еден автор го искористил како илустрација за една религиозна поука. Таквиот апологетски став ги оправдува сите човечки злоупотреби во правењето на списите за кои се вели дека се свети и дека го содржат Зборот Божји. Да се дозволат такви човечки вплеткувања во божественото, значи дека се бранат сите човечки манипулации со библиските текстови. Ако постои теолошка намера, тогаш секоја манипулација станува легитимна, па така се бранат и оние „свештенски“ автори од VI век, со легалистички преокупации кои резултирале со познатите фантастични приказни. Значителен број христијански коментатори сметале дека е остроумно овие грешки, неверојатности и контрадикции на библиските приказни, да ги објаснат истакнувајќи го следново оправдување: библиските автори се изразувале во зависност од социјалните фактори, од различните култури и менталитети што резултирало со дефиницијата – посебни „литературни родови“. Воведувањето на овој израз во суптилната дијалектика на коментаторите ги покрива сите тешкотии. Секоја контрадикција меѓу два текста ги има како објаснување разликите во начинот на изразување на секој автор, неговиот посебен „литературен род“. Навистина, аргументот не го прифатиле сите, бидејќи му недостасува сериозност. Но, сепак тој во наше време целосно не исчезнал, и, во случајот на Новиот Завет ќе се види обидот на некоректен начин да се објаснат толку флагрантни котрадикции во евангелијата. Друг начин да се прифати она што логиката би го отфрлила, ако се нафатела со спорниот текст, е да се заобиколи спомнатиот текст со апологетски разгледувања. Искажувањата на кардиналот Данило во врска со Потопот кои се појавиле во ревијата Бог живее (Dieu Vivant) - бр. 38, 1917, стр. 95-112, под насловот „Потопот, крштевањето, судот“, откриваат ваков начин на изразување. Тој пишува: „Најдревната традиција на Црквата во теологијата на Потопот го видела симболот на Христос и на Црквата“. Тоа е „епизода од еминентно значење“... „судот кој ја погодува целата човечка раса“. Откако го цитирал Ориген кој во своите Хомелии за Езекиил зборува за „пропаста на целата вселена спасена во ковчегот“, кардиналот го евоцира значењето на бројот осум „кој го изразува бројот на спасените во ковчегот (Ное и неговата сопруга, трите сина и нивните три жени)“. Тој го презема на своја сметка она што Јустин го пишува во својот Дијалог: „тие го дале симболот на осмиот ден во кој нашиот Христос воскресна од мртвите“ и пишува: „Ное, првородениот во новото создавање, симбол на Христос, кој го реализирал она што Ное го симболизирал.“ Тој продолжува со споредувањето на Ное кој е спасен со помош на дрвото на ковчегот и водата по кое тоа пливало, од една страна, и, водите на крштевањето („водите на Потопот од кои се раѓа новото човештво“) и дрвото на крстот, од друга страна. Тој инсистира на вредностите на оваа симболика и заклучува, ставајќи го акцентот на „духовното и доктринарното на сакраментите на Потопот“. Би можело многу да се зборува за овие апологетски споредувања. Тие коментираат, да се потсетиме, една случка чија вистинитост е неодбранлива – со универзалното мерило и во епохата во која ја става Библијата. Пред коментарот како што е овој на кардиналот Данило, се присеќаваме на средновековната епоха кога требало текстот да се прими онаков како што е, и на тоа дека никакава дискусија, освен конформистичка, не доаѓала предвид. Сепак, охрабрува констатацијата дека пред оваа епоха со наметната темнина можат да се откријат многу логични ставови, како што е оној на св. Августин, кој произлегува од една мисла која необично оди пред своето време. Во епохата на црковните оци, проблемите на критиките на текстовите морале да се наметнат, така што св. Августин евоцира една од нив во своето писмо бр. 82 чијшто најкарактеристичен дел го наведуваме: „Единствено на овие книги на Светото Писмо, кои се нарекуваат канонски, сум научил да им посветувам толку внимание и таква почит, така што верувам дека ниту еден од авторите, додека ги пишувал, не можел да мами. Кога во овие книги ќе најдам тврдења кои очигледно и се спротивставуваат на вистината, тогаш се сомневам дека или текстот (во мојот примерок) е погрешен, или дека преведувачот не го прикажал коректно оригиналниот текст, или пак дека мојата интелегенција не е доволна“. За свети Августин било незамисливо дека еден свет текст може да содржи грешки. Свети Августин многу јасно ја дефинирал догмата како непогрешливост. Пред еден пасус, за кој се чинело дека и противречи на вистината, тој помислувал да ја бара причината за тоа, а не ја исклучувал и претпоставката за човечкиот извор. Таквиот став е став на верник кој има критички дух. Во епохата на св. Августин не постоела можност за конфронтација на библискиот текст со науката. Објективност на гледањето на работите еднаква со неговата би овозможила да се елиминираат многу тешкотии кои, во наше време, се јавуваат со споредувањето на некои библиски текстови со науката. Специјалистите на нашето време, пак, сосема спротивно, се трудат да го одбранат библискиот текст од секакво обвинување заради грешките. Р. П. де Воа во својот Вовед во Битието ни ги дава причините кои по секоја цена го наведуваат на оваа одбрана на текстот, дури и ако тој е очигледно, историски или научно, неприфатлив. Тој од нас бара да не ја разгледуваме библиската историја „преку правилата на оној вид историја со која се занимаваат современиците“ небаре постојат повеќе начини на разгледување на историјата. Раскажана на погрешен начин, историјата станува, сите тоа го прифаќаат, историски роман. Но, овде таа ги избегнува нормите кои произлегуваат од нашата концепција. Библискиот коментар одбива секаква контрола на библиските приказни со помош на геологијата, палеонтологијата, податоците од предисторијата. „Библијата не зависи“, пишува тој, „од ниедна од овие дисциплини и, кога би сакале да ја конфронтираме со податоците од овие науки, би можело да се дојде само до нереални спротивставувања или до реални согласувања.“ (Вовед во Битието, стр.35) Треба да се забележи дека овие одразувања се направени поради оние работи што во Битието воопшто не се во хармонија со податоците од модерната наука, особено првите единаесет поглавја. Но, ако некои приказни се целосно верифицирани во наше време, како што се тоа некои епизоди од времето на патријархот, авторот во потврдувањето на библиската вистинитост не пропушта да се потпре врз модерните сознанија. Тој пишува: „Сомнежите на кои биле подложени овие приказни мора да попуштат пред поволните сведоштва кои им ги донесува ориенталната историја и археологијата“.(Вовед во Битието, стр.34) Со други зборови, ако науката ги потврдува библиските приказни, таа се смета за релевантна, а ако ги побива, недозволено е упатувањето на неа. За да се согласи несогласното, т.е. теоријата на вистинитоста на Библијата со неточниот карактер на определени факти прикажани во приказните на Стариот Завет, модерните теолози се зафаќаат со ревидирање на класичните поими за вистинитоста. Би излегле од рамките на оваа книга кога би сакале детаљно да ги изложиме суптилните разгледувања кои надолго се развиваат во делата со тема за вистинитоста на Библијата, како што е тоа во делото на О. Лорец (O. Loretz,1972). Колкава е вистинитоста на Библијата? (Le Centurion.) Да се задоволиме со тоа да го спомнеме само ова расудување што се однесува на науката: Авторот бележи дека Вториот ватикански концил „добро внимавал да даде правила за разликување на вистината од невистината во Библијата. Фундаменталните разгледувања покажуваат дека тоа е невозможно, па така Црквата не може да решава за вистинитоста или за невистинитоста на научните методи, така што во принцип и на општ начин ќе го разреши прашањето за вистинитоста на Светото Писмо“. Очигледно е дека Црквата не би можела да се изјасни за вредностите на еден „метод“ како средство за пристап кон знаењето. Овде се работи за нешто сосема друго. Не се работи за дискутирање околу теориите, туку за добро утврдени факти. Дали во наше време не е потребно да се биде голем научник за да се знае дека светот не бил создаден и дека човекот не се појавил на Земјата пред триесет и седум или триесет и осум века пред нашата ера, и дека оваа проценка која потекнува од библиските родословија може да биде прогласена за погрешна без никакво сомневање? Авторот кој овде го цитиравме мора да го знаел тоа. Неговите тврдења за науката имаат за цел само да го свртат проблемот на друга страна, за да не мора тој да се разгледува правилно. Потсеќавањето на сите овие ставови на христијанските автори кон научните грешки на библиските текстови, добро ја илустрира непријатноста што тие ја предизвикуваат, и невозможноста да се дефинира друг логички став, покрај оној кој го признава нивното човечко потекло, и невозможноста на нивно прифаќање како дел од една објава. Непријатноста, која во христијанските средини владее кога станува збор за Објавата, била изразена во текот на Вториот ватикански концил (1962-1965), кога биле потребни, ништо помалку туку пет редакции за да се постигне согласност за конечниот текст и за да престане „оваа болна ситуација која се заканувала да го задуши концилот“, според изразувањето на монсињорот Вебер (Weber) во воведот во концилскиот документ бр. 4 за Објавата. (Le Centurion, 1966.) Две реченици од овој текст кои се однесуваат на Стариот Завет (погл. IV, стр.53), ги евоцираат несовршенството и застареноста на определените текстови на начин кој не допушта никакво оспорување: „Земајќи ја предвид човечката положба што му претходи на спасувањето што го донел Христос, книгите на Стариот Завет му овозможуваат секому да осознае кој е Бог а кој е човекот, како и кој е начинот на кој Бог, во својата праведност и милосрдие, постапува со луѓето. Овие книги, иако содржат несовршенства и застарености, сепак се сведоци на вистинска божествена педагогија“. Не би можело да се рече, со помош на карактеристиките „несовршен“ и „застарен“ применети на некои текстови, дека тие се подложни на критика и дека можат дури да бидат и напуштени; принципот многу јасно е дозволен. Овој текст е дел од заедничката декларација која, иако е дефинитивно изгласана со 2344 гласа наспроти 6, не морала да биде толку квази-еднодушна. И навистина, во коментарите на службениот документ, под потписот на монсињорот Вебер, се наоѓа една реченица која јасно го коригира тврдењето за застареноста на определени текстови содржани во свечената декларација на концилот: „Без сомнение, некои книги на израелската Библија имаат временско ограничување и во себе содржат нешто несовршено“. „Застарен“, израз од службената декларација, без сомнение не е синоним на „временското ограничување“, израз на коментаторот, а што се однесува на епитетот „израелска“, што коментаторот на чуден начин го додал, тој како да сугерира дека текстот на концилот ја критикувал само еврејската верзија, а тоа, всушност, воопшто не е така, ако се знае дека во текот на концилот, Стариот Завет бил предмет на расудување што се однесува на несовршеноста и на застареноста на некои од неговите делови. |
|||
Не биди како оној кој го собира знаењето на учените и мудроста на мудрите, а кон Вистината се однесува како еден од глупавите.
|
|||
goor
Сениор Регистриран: 08.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 844 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
MOZEBI BIL ZAFATEN SOZDAVAJKI SE SAMIOT SEBE |
|||
Miralem1
Сениор Регистриран: 10.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 1548 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|||
goor
Сениор Регистриран: 08.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 844 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ti, prvo go priznava{ Sozdatelot, a potoa pra{uva{ koj go sozdal
Nego, stavaj}i Go vo ramkite na zakonite {to vladeat vo svetot na
sozdadenite. Taa tvoja sofistika li~i na kuklite, koi se pridvi`uvaat
so pomo{ na zembrek, pru`ini. Ako se gleda na dvi`eweto od niven agol,
toga{ sledi deka i ~ovekot , koj gi sozdal niv, se dvi`i na princip na
pru`ina i povlekuvawe na konecot. Koga na nekoj na~in bi mo`elo da im
se ka`e na kuklite deka ~ovekot se dvi`i sam bez pomo{, tie sekako bi
odgovorile deka toa e nevozmo`no, bidej}i vo nivniot svet se
se dvi`i so pomo{ na konci i pru`ini. Taka i ti, ograni~en i zakoraven
so sopstveniot svet, vo koj se {to postoi nu`no pretpostavuva Tvorec,
ne uspeva{ da go dosegne{ toa deka Bog egzistira samiot po sebe.
Pa togas zosto i covekot odnosno celiot ziv svet ne bi egzistiral samiot po sebe tuku mora nekoj da go sozdade...NEKOJSI BOG ILI ALAH ILI KAKO I DA GO NAREKUVATE????? Poznatiot germanski filosof Emanuel Kant vo svoeto delo „Kritika na ~istiot um” ja razvil mislata deka so umot ne mo`e da se sfati beskone~nata vistina. Po svojata priroda umot gi spoznava samo delovite, a nemo}en e da go sfati apsolutnoto egzistirawe, kakvo {to e Bo`jeto postoewe.. nie Gospod go sfa}ame so svesta, a ne so umot..na{iot streme` za pravdina e dokaz za postoeweto na pravednoto, kako {to e `edta za vodata dokaz za postoeweto na vodata. SEGA VAKA zedta ne e dokaz za postoenjeto na vodata tuku samo potreba od nea....A i umot ne e nemoken da ja svati beskonecnosta tuku taka mu e polesno.POLESNO ZA COVEKOT E DA PROCITA EDNA SVETA KNIGA(BIBLIJA ILI k*rAN) otkolku da se potrudi da ja svati vistinata isto kako zedta i vodat i umot ima potreba da svati nesto i bidejki nesaka ili nemoze kako sto tvrdel Kant si ja izmisluva religijata -MNOGI EDNOSTAVNO Aristotel
u{te mnogu porano iznel cela niza pri~ini ka`uvaj}i: stolot e od drvo,
drvoto e od stebloto, stebloto e od semenkata, a semenkata e od
sea~ot.. za da na krajot poka`e kako ova redewe vodi kon prvata
pri~ina. Pri~ina {to nema potreba za pri~ina, dvigatel na kogo ne mu
treba dvigatel, sozdatel koj nema svoj sozdatel, {to odgovara na na{eto
sfa}awe na Bog x.{. Ibn
Arebija smeta deka na pra{aweto koj go sozdal Tvorecot voop{to ne treba
da se odgovara. Bog go doka`uva postoeweto i nepravilno e so postoewe
da se doka`uva Bog. Svetlinata go doka`uva denot, a ne obratno. Na
Bog ne mu treba dokaz, bidej}i Toj se doka`uva. Toj e sam po sebe jasna
vistina. Bog x.{. se poka`uva vo zakonite, redot, ubavinata.. vo listot
na stebloto, vo perduvot na paunot, kriloto na peperutkata, mirisot na
rozata, pesnata na slavejot, povrzanosta na zvezdite, simfonijata na
vselenata. Koga bi ka`ale deka seto ova nastanalo slu~ajno bi
nalikuvale na ~ovek spored kogo so frlawe na bukvi vo vozduh mo`e po
slu~ajnost da nastane niza vo koja bi prepoznale nekoja od [ekspirovite
pesni, zna~i pesna bez pesnik. k*r’anot ne osloboduva od vakvite iskrivokol~uvawa so eden mo{ne jasen i precizen iskaz:”Ka`i: Allah e eden. Toj e onoj komu se mu se obra}a, ne rodil, nitu e roden. Nikoj ne Mu e ramen” (Ihlas 1-4). Me|utoa
prijatelot so potsmev postavuva novo pra{awe: A zo{to e Gospod eden?
Zo{to da ne ima pove}e bogovi so me|usebno podeleni nadle`nosti? Mu odgovarame preku k*r’anot
i vo sklad so logikata, koja i sam ja poznava, logikata na naukata:
Sozdatelot e eden bidej}i celata Vselena e edna tvorba po eden plan i
od edno ne{to. Od vodorodot se sostojat dvaeset i dva elementi, koi vo
Mendeleviot periodi~en sistem se so ist na~in na spojuvawe i rasturawe
na atomskata energija, so koja svetat zvezdite. Siot `iv svet, navidum
so ogromni razliki, e so~inet od sostojki na jaglerod. So sogorevawe
toj se jaglenizira. Negovite najvisoki formi, kako {to e `ivotinskiot
svet, so navidum golemi razliki, poka`uva deka na odredeno ramni{te na
secirawe na `abata, zajakot, gulabot, krokodilot, `irafata i kitot
imaat isti arterii, veni, delovi od srceto i koski. Sekoja koska tuka
ima svoe posebno mesto- kriloto na gulabot e namesto prednata noga na
`abata. Istite koski so sosema mali promeni- vo vratot na `irafata, i
pokraj negovata dol`ina, nao|ame sedum zglobovi kako i vo vratot na
e`ot. Nervniot sistem e ist kaj site. Se sostoi od mozok, r’beten
mozok i nervi. Sistemot za varewe od stomakot, dvanaestopala~noto
crevo, maloto i golemoto crevo, rasplodniot sistem se sostoi od
jajnici, materka, nivni kanali, potoa urinalniot sistem od bubrezi,
mo~ni kanali, mo~niot meur, i na kraj, edinstveno seciraweto kaj site e
kletkata. Identi~en e opisot na rastenieto, `ivotnoto i ~ovekot: se
ra|aat, di{at, se razmno`uvaat i umiraat. Zo{to
toga{ po sevo ova bi bilo ~udno tvrdeweto deka Tvorecot e eden? Kako
Sovr{eniot da ne bide eden- nesovr{enite se mnogubrojni. Na sovr{eniot
ne mu treba dopolnuvawe vo drugite. |
|||
anakin
Сениор Unidentified Flying Object Регистриран: 08.Август.2005 Локација: Machku Pichku Статус: Офлајн Поени: 18535 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
goor ti si genijalec
taka e si ja pogodil poentata najlesno e da procitas kup bajki vo edna kniga nego da procitas kup knigi za edna vistina |
|||
SILATA NEKA E SO VAS a ako ne vi treba, neka, i taka ne e nekoj trosok, ja ima nasekade okolu nas.
|
|||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
најмалку е важен датумот на христовото раѓање... Да било важно, ќе било врежано во Св. Писмо. Важно е Неговото дело на љубов и простување за човештвото. А тоа кој ќе оди каде, ќе одлучи Севишниот. Јас само би рекол, дека не само муслимани, будисти, атеисти, итн., туку и многу тн. „христијани“ ќе завршат од „другата“ страна... |
|||
DAIJA
Сениор Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Pa, nemoj da reces, zasto ne si vo pravo! Zasto?
Pa svoite stavovi gi baziras delumno na Biblijata koja nema svoi saglam izvori, a na toa ni ukazuva i pisuvanjeto na PROSVETITELOT, koja e povekje apokrifna otkolku avtenticna, a delumno na lugje koi nikad ne bile vo drusto so Isus, i site nedostatoci vo nea gi pravdas so toa kako ne bilo bitno!?
|
|||
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|||
DAIJA
Сениор Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Pa toa mi e poentata!
Ajnstajn i Tesla ne ziveele pred 2000 godini pada napisat po eden avtogram i po edna formula vo knigata na memoarite!
Znaci, kakva bila naucnata razvienost na lugjeto sto pisuvale vo knigata, takva e taa kniga sega, ili so drugi zborovi: Naucno zaostanata!
No sepak, treba da se znae deka ova vazi za delovite so covecka intervencija!!!
A za zal ne mozeme da utvrdime konkretno koj del e covecka a koj del e Bozestvena priroda na Biblijata!
Sega, jasno?
|
|||
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|||
Ateist
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 757 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Sto ima bozanstveno vo biblijata? koj toa del? Изменето од Ateist - 12.Јуни.2007 во 10:47 |
|||
Isis
Сениор CATALYST Регистриран: 19.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 5871 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Библијата е боговдаховена, боженствена од прва до последна буква.
За верниците нема сомнеж дека авторот на Библијата е БОГ за неверниците (кои не веруваат од било кои причини, да не редам) несватливо е тврдењето дека Библијата е боговдаховена, а дали ја прочителе ЦЕЛА, е тоа незнам |
|||
Isis
Сениор CATALYST Регистриран: 19.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 5871 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
ако луѓето кои ја пишувале Библијата биле заостанати, тогаш слободно Мухамед може да им биде водач, бидејки ТОЈ бил неписмен и незнаел да чита, ШТОМ ТАКОВ ЧОВЕК Е АВТОРИТЕТ, како може да се каже за цареви,политичари, судии, лекари дека биле неписмени а за човечка интервенција да го прашаме калифот Утман ибн Афан, зашто испозапалил секаква верзија од Коранот освен кодексот на Заид |
|||
Ateist
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 757 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Е па вака да ти кажам, ја имам прочитано скоро цела, (освен новиот завет) и ништо божанствено не видов, освен прикаски за мали деца. Дали некој од вас таканаречени верници ја прочитале? Изменето од Ateist - 12.Јуни.2007 во 11:25 |
|||
Внеси реплика | страница <1 1617181920 63> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |