|
Mokta na Photoshop |
Внеси реплика | страница <123 |
Автор | |
dejan13
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 23.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 122 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
На мојот апарат нема raw има само jpeg и tiff, дали tiff е некомпресирана, пошто завзема многу меморија нешто како raw?
|
|
JANE971
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Canon-џија Регистриран: 20.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1711 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
otprilika e, no ne e raw. no vo sekoj slucaj mnoooooogu podobar izbor od jpeg , ako mislis da gi obrabotuvas posle slikite
|
|
Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski |
|
Mire
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 15.Септември.2005 Статус: Офлајн Поени: 1594 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Dejan,
RAW e najbliskoto nesto do filmskiot negativ. Toa e ona sto senzorot go zabelezal bez aparatot da pravi bilo kakvi korekcii. TIFF-ot e zapis koj e procesiran vo aparatot (nalik na JPG), no za razlika od JPG fajlovite nema nikakva kompresija (sto e dobro za detalite). Jane vo kratka forma ti kaza sto e podobriot izbor, sekogas koga imas dovolno vreme na raspolaganje. Ona sto RAW fajlot go ima kako definitivna prednost e sto ti dozvoluva ti da resavas vo postprocessing na zapisot, namesto inicijalnite korekcii da gi odreduva nekoj inzener zaposlen od proizveduvacot (koj verojatno nema nikakov interes vo fotografijata ) Sto i da koristis, kaj digitalcite najbolna tocka e tonalniot opseg, ili dinamicki opseg (kako sakas), sto znaci ako sakas da izvadis detali vodi smetka za ekspozicijata, bidejci ni RAW ni TIFF ne pomagaat kaj pogolemi greski vo eksponiranjeto. Pozdrav |
|
Da se obideme da pomogneme i na onie, navidum izgubeni slucai. Za preporacana postapka klikni TUKA
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ovde citam deka nikoj ne spomna digitalnata dinamika so raw fajlovite, jpeg od camera e 8 bit, gradientite od crno kon belo se 0-255 znaci na 255 parcinja ke gi podeli sivite tonovi, 16 bit e od 0 do 32768, razlikata e evidentna vo editiranjeto, 32 bit foating ide od 0-1 HDRI, na jpeg ednostavno nisto ne mozes da mi sredis osven extremni manipulacii (crno belo, sepia, negativ, posterizacija itn), ne moze da se dobiajat ubavi meki preodi, se e nekako zatnato za rabota, zatoa izmislija digitalen negativ RAW, fakja mesto samo, jas se vrativ na film, deka za takva kreativnost na digitalec treba da lupnam 2000 evri - mnogu negativi se toa, digitalec koristam koga bas mi treba za rabota digitalen fajl, fotki se pravat na film, site ovde (ne bas site) imame brdo fajlovi po doma ama nemame fotografii, zatoa zemete gi starite aparati stavete film.
www.flickr.com/photos/tegla/ ete so kiev od dedo mi, ne se obraboteni vo PS osven edna sto e crno bela prime lekja 2/50 za digitalec e 1000$, kievot ja ima by default. Lekja so min 3.5 blenda e spora lekja, mnogu spora |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
loser
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 07.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 150 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ne e se bas taka. I 50mm fiksen objektiv so 1.8 ne e poskap od 100 evra od bilo koj proizvoditel |
|
Внеси реплика | страница <123 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |