IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Жените на Мухамед
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Жените на Мухамед

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2345>
Автор
Порака
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Март.2010 во 16:51
Мојата замисла кога ја отворив темава не беше да се дискутира за Ајша, бар не само за неа. Иако за Ајша е дискутирано во повеќе наврати и повеќе теми, таа секако е неисцрпна тема поради контроверзноста на нејзините години и несогласувањата околу истите. Затоа го поставив списокот на жени со кои според дотичниот исламски теолог бил интимен Мухамед.

Сакав да разгледаме поедино, секоја од нив и да видиме по што биле посебни, зошто пратеникот Алахов ги одбрал токму нив, каква улога имале тие во животот на Мухамед но и поставување на основите на Исламот.

Темата е можеби малку “женска“, но познато е дека “Жената го прави мажот и везир-и резил“ (исто како што и мажот може да ја направи жената и царица-и магарица)

Значи сите жени на пророкот, мир и спас врз него
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Март.2010 во 10:27
Абе многу се бе марија!

Ако ништо друго го поштувам мухамед само за една работа а тоа е што можел на крај да искочи со толку жени.
Ја со една мислам дека на моменти ќе се шекнам па камоли со двоцифрена бројка!
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Март.2010 во 10:30
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Абе многу се бе марија!

Ако ништо друго го поштувам мухамед само за една работа а тоа е што можел на крај да искочи со толку жени.
Ја со една мислам дека на моменти ќе се шекнам па камоли со двоцифрена бројка!


Епа според муслиманските толкувања Мухамед се женел за севап да направел, а јас убаво прашав што е со оние другите кои се на листата а не му биле жени, каков севап правел за нив?

МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Rita.MD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 719
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Rita.MD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2010 во 17:52
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

И двете нешта се битни, еве зошто Месинџер.

1. Годините на Ајша веројатно служат како репер на многу муслимани во светот па си даваат за право да венчаат малолетници, да не речам деца од по 9-10 години.

2. Ако Букхари паѓа во вода, ондак кое е значењето на Хадисите? Зар не е тогаш лицемерно селективното аплицирање на препораките дадени во истите?



Навистина? Па кој нормален родител би дозволил ќерката да се мажи на таа возраст? Па на тие години едно девојче уште не е ни во пубертет влезено.   

Види, селекцијата е секогаш присутна кај муслиманите. Си селектираат делови од Библијата: ќе го прифатам ова, но не и она, ова било вака, ама тоа не сакам да било онака... Па си селектираат дури и од к*ранот; повеќе муслимани ќе ти кажат дадат различни одговори на едно прашање. Мене не би ме чудело ништо. Ама ако велите дека на најверодостојниот не може да му се верува, ондак ни другите не заслужуваат нечија доверба.



Изменето од Rita.MD - 05.Март.2010 во 17:53
A religion that gives nothing, costs nothing, and suffers nothing, is worth nothing. - M. Luther
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2010 во 20:57
Кај муслиманите кога разговараат за исламот со немуслиманите забележувам(а сигурно и други ќе се согласат со мене)некоја доза на НЕКРИТИЧКО гледање на исламот.
значи повеќето муслимани просто се зачудени зашто им се смеат кога ги објаснуваат наводните научни чуда на коранот,па тоа колку бил убав коранот и неговата поезија и слично.
И мене ми беше чудно што такви смешни аргументи користат за докажување на вистинитоста на исламот но послем кога ќе видам кави религиозни дебати има(и се дозволени) не ме ни чуди.
Во исламските средини е рамно на БОГОХУЛИЕ да се анализира исламот критички.
Па така младитe ревносни муслимани неспремни за дебата се шокирано кога парам- парче ќе им се напрат нивните "докази".Посебно кога цитираат БИБЛИЈА станува урнебесно забавно..од стилот- како је мохамед замишљао Хришчанство.
Па послем не сме ги почитувале,сме ги исмевале и слично.

Епа кога влагаш у верска дебата и то те како треба да бидеш спремен да слушаш нешто што не ти се свиѓа.


Изменето од ahmar1 - 05.Март.2010 во 20:58
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Март.2010 во 21:28
Вистината знае да заболи и да горчи, ама на еден верник не му прилегаат китнести, слаткоречиви а невистинити зборови.

Епа сеа, ние не измислуваме ништо, на крајот на краиштата сакаме само убава дискусија. Тоа не значи дека по дефолт сме непријатели на Исламот, туку дека некој нема храброст да погледне в очи на вистината.

Бек ту д топик:

Секако, една од многуте шокантни постапки на пророкот Мухамед е женидбата со жената на својот посвоен син Зеинеб.

 Зеинеб се се омажила за Зијад ослободен роб на неговата прва жена Кадија, кого Мухамед го посвојува.
По некое време, оди Мухамед на гости кај Зијад кога тоа ја затекнува дома Зејнеб, без велтрепкање. Се возбудил и и дал некои комплиментицрвенеење. Кога се вратил мажот и, таа му пренела што и рекол свекоров.
Зијад отишол кај татко му (Мухамед, нали) и му рекол дека ако веќе толку се напалил по Зејнеб, тој ќе се разведе од неа за да може Мухамед да ја земе.  Но, Мухамед одбил и уште го охрабрил посинокот да остане со својата сопруга.
Но по извесно време, Зијад сепак се разведува од Зејнеб и за чудо, баш тогаш Алах му наредува на Мухамед да се ожени со Зејнеб. Какво чудесно Божјо откровење и баш во вистинското време. Кај Аллах нема случајностинамигнување



Изменето од maria_magdalena - 05.Март.2010 во 21:29
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
hanas Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 26.Март.2011
Статус: Офлајн
Поени: 3
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај hanas Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2011 во 18:23
Originally posted by Rita.MD Rita.MD напиша:

Таа третата е Ајшето, таа деветгодишната нели? Цццц...

Поздрав Мариа, се надевам дека ќеима добра дискусија на темава. ---------------------------------------------------------
Kada se hazreti Aiša r.a. udala za Poslanika a.s.?
U 4. poglavlju knjige "al-Bidaya wa al-nihaya" (Početak i kraj) od Ibn Kesira na str. 315. navodi se da je hazreti Esma, kći Ebu-Bekra r.a., bila starija od svoje sestre hazreti Aiše r.a. 10 godina.
U istom djelu se navodi da je hazreti Esma, kći Ebu-Bekra r.a., preselila u 100-toj godini svoga života, tj. da je preselila 73. godine po Hidžri.
Sličnu predaju nalazimo i u djelu "al-Ealam" od Zriklija kao i u mnogim drugim djelima iz područja historije islama.
Isto tako znamo da je Poslanik a.s. 2. godine po Hidžri stupio u brak sa hazreti Aišom r.a.
Na osnovu prethodnih predaja možemo zaključiti sljedeće:
a) ako je u 100-oj godini, odnosno 73. godine po Hidžri, umrla hazreti Esma r.a., zaključujemo da je pred Hidžru imala 27 godina (100-73=27).
b) ako znamo da je hazreti Esma r.a. 10 godina bila starija od hazreti Aiše r.a., zaključujemo da je pred Hidžru hazreti Aiša r.a., a 2 godine prije braka sa Poslanikom a.s., imala 17 godina.
Pošto je hazreti Aiša r.a. imala 17 a hazreti Esma r.a. 10 godina više, to znači da je hazreti Esma r.a. imala 27 godina.
Na osnovu priloženih dokaza može se zaključiti da je hazreti Aiša r.a. prilikom stupanja u brak sa Poslanikom a.s. imala 19, a ne 9 godina.
Sve ovo nas navodi na zaključak da je prenosilac predaje iz nehata ili zaborava izgubio iz vida 10 godina razlike u godinama hazreti Aiše r.a.
Jedan od dokaza o stvarnim godinama hazreti Aiše r.a., kada je stupila u brak sa Poslanikom a.s., nalazimo i u knjizi "al-Marif" od Ibn Kutejbe gdje se navodi da je hazreti Aiša r.a. preselila kada je imala 77 godina, tj. u 58. godini po Hidžri (77-58=19).
Vidimo da je hazreti Aiša pred Hidžru imala 19. godina, a ako se Poslanik a.s. tada oženio sa njom, njihov zajednički život su počeli 2. godine po Hidžri, tj. onda kada je hazreti Aiša r.a. imala 21 godinu.
Jedan od dokaza o starosti hazreti Aiše r.a. u trenutku stupnja u brak sa Poslanikom a.s. nalazimo i kod Imama Taberija u djelu "Tahir al-umam wa al-muluk". U navedenom djelu se tvrdi da su sva djeca hazreti Ebu-Bekra r.a. rođena prije Objave.
Na osnovu dokaza znamo da je hazreti Aiša r.a. pred Hidžru imala 19 godina, a Poslanik a.s. nakon primanja prve Objave proveo u Mekki 13 godina, što znači da je hazreti Aiša r.a. na početku Poslanstva imala 6 godina (19-13=6).
Dokazi za navedeno se nalazi u velikom broju hadisa u kojima hazreti Aiša r.a. prenosi mnoge događaje u kojima je ona bila sudionik i to u prvom periodu Poslanstva, odnosno konkretnije u 4. i 5. godini Poslanstva.
Većina ovih hadisa govori o: vrijeđanju i malteretiranju prvih muslimana od strane nevjernika, životu hazreti Ebu-Bekra r.a., posjetama Poslanika a.s. porodici Ebu-Bekra r.a., postupcima Poslanika a.s. prema prvim muslimanima i njegovom odnosu prema nevjernicima.
Većina ovih hadisa se nalazi u Buharijinom sahihu (I tom, str. 181. hadis 464. i II tom, str. 804.) ili u Musnedu Imama Ahmeda (VI tom, str. 198.).
Iz gore navednih izvora zaključujemo da nam ovako važne događaje nije mogla prenijeti hazreti Aiša r.a. koja je, prilikom objave poslanstva, imala samo 6 godina jer je prosto nemoguće da ovako bitne stvari zapazi i prenese šestogodišnje dijete.
Što se tiče tradicije arapskog naroda, nije bilo u praksi da se u tako ranim godinama stupi u brak.
Sve navedeno je samo mali broj od mnoštva dokaza koji pobijaju netačnu tvrdnju da se Poslanik a.s. sa hazreti Aišom r.a. oženio onda kada je ona imala 9 godina.
Zbog skučenosti prostora nemoguće je navesti sve dokaze. Međutim, svi oni koji žele saznati više informacija o ovoj temi neka pročitaju djela Šejh Džemala Al-Bena, Islama Al-Bahirija i Husejna Munisa koja su prevedena na engleski jezik. Također neka posjete web stranicu www.ilaam.net (Preciznije: http://www.ilaam.net/Articles/Ayesha.html) i čitaju ono što objavljuje američki alim Shanavas. A više informacija o navedenoj temi potražite na www.ha-mim.net.

Napomena:
Svi oni koji odgovore traže u Buharijinoj zbirci "Sahih al-Buhari" ili u nekim drugim zbirkama hadisa, trebaju imati na umu da zbirke hadisa nisu nepogriješive te da one nisu Allahova objava.
Trebate znati da mnogi ugledni alimi poput Imama Taberanija, Šejh Muhammeda Gazalija, Abbasa el-Akada i mnogih drugih islamskih uglednika, nisu prihvatali sve što su prenijeli Buhari i Muslim.


pred da kazes nesto dobro proveri :D
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Март.2011 во 22:27
Da razjasnime samo edna rabota a toa e deka Ajsha mozebi se igrala so lutki no sigurno ne bila mazaena togash ako se zemat previd godinite na nejzinite sestri i seto toa se podredi so datumite na nekoi nastani od nejziniot zivot a i zivotot okolu nea se dodja do zaklucok deka taa konzumirala brak so Muhamed nekade na dvaesetgodisha vozrast.

A toa kolku zeni imal Muhamed i sto pravel so niv e negova rabota, toj sigurno ima ok opravduvanje za toa koe e podrzano od negovite vernici i ako na niv toa im e ok togash i na nas treba da ni e, doblesta nasha treba da bide vo prifacanje na nivnite veruvanja sto ne znaci deka se soglasuvame so niv, isto treba da bidie i od nivna strana taka da se ce bide ok....
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Октомври.2011 во 22:52
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:


Ali Dashti, исламски теолог ја составил оваа листа на жени со кој бил интимен пророкот Мухамед.
   

  1. Khadija
          
  2. Sawda
          
  3. Ayesha
          
  4. Omm Salama
          
  5. Hafsa
          
  6. Zainab (of Jahsh)
          
  7. Juwariya
          
  8. Omm Habiba
          
  9. Safia
          
  10. Maymuna (of Hareth)
          
  11. Fatima
          
  12. Hend
          
  13. Asma (of Saba)
          
  14. Zainab (of Khozayma)
          
  15. Habla
          
  16. Asma (of Noman)
          
  17. Maria
          
  18. Rayhana
          
  19. Omm Sharik
          
  20. Maymuna (not of Hareth)
          
  21. Zainab (third one)
          
  22. Khawla
          
  23. Duba
Не е лошо да ја разгледаме и да проучиме, во какви односи бил со секоја од нив...среќа


Detail Of Marriages Of ProphetB.A.P.U.H

NAME OF WIFE

FAMILY

STATUS

AGE AT TIME OF MARRIAGE

YEAR OF MARRIAGE

YEAR OF MARRIAGE

KhadijahR.A d/o Khuwalid Qureshi     Asad Qureysh     
Widow

40 years

595 AD

25 years
SaudahR.A d/o Zamah     Amer Quraysh     
Widow

50 years

620 AD

10th year of Prophethood
AyeshaR.A d/o Abu Bakr     Taym Qureshi     
Un-married

16 years

620 AD

2nd A.H
HafsahR.A d/o Umar bin Khatab     Adee Quraysh     
Widow

21 years

625 AD

4th A.H
ZainabR.A d/o Khuziama bin Haris Qaisia     Amer Banu Suhsah Qureysh     
Widow

50 years

626 AD

5th A.H
Ume SalmaR.A   d/o Khazeefah Abi Ummayah Al-Mughaira     Mukhzoom Qureysh     
Widow

29 years

626 AD

4th A.H
ZainabR.A d/o Jahash Al Assadya     Asad Qureysh     
Divorcee

38 years

626 AD


JaveriaR.A d/o Haris bin Abi Zarar     Mustalak Khazia     
Freed slave (Widow)

20 years

627 AD

5th A.H
Ramla Ume-HabibahR.A d/o Abu Sufyan     Shams Qureysh     
Widow

36 years

628 AD

6th A.H
SafiaR.A d/o Haye bin Akhtab     Banu Nazir (Jewish)     
Freed slave

17 years

628 AD

7th A.H
MaimoonaR.A d/o Haris Ameria Hilalia     Amer Sahsah Hilaly Qureysh     
Widow

27 years

629 AD

7th A.H

Значи имаме две листи, една на вкупниот број (познати) Мухамедови жени и сопруги, и уште една листа на официцијален број сопруги. Гледам една диспропорција помеѓу двете листи. Зар не укажува тоа на постоење конкубини или вонбрачни авантури?

(Што му била на пример Марија, Коптка од Египет)?



збунетост
збунетост
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Октомври.2011 во 01:55
Кога јас пред две години ПИШУВАВ (COPY - PASTE) ВАКВИ ПОСТОВИ бев баниран наjмалку на ЕДНА НЕДЕЛА, затоа што сум ги нарушувал ПРАВИЛАТА НА ФОРУМОТ.
ТУКА СЛУЖБЕН ЈАЗИК Е МАКЕДОНСКИОТ.

за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
jasmin23 Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 04.Декември.2013
Статус: Офлајн
Поени: 50
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај jasmin23 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2013 во 21:32
Зошто Мухаммед (а.с.), ја ожени хазрети Аиша во толку млада возраст ?









Сопругите на Пратеникот (с.а.в.с.), се мајки на верниците.





Во Ислам, сопругите на Аллаховиот Пратеник,(с.а.в.с.), имаат еден посебен третман и едно посебно место.



Од кур'ански поглед они се умехату-л-му'минин (мајки на верниците): “ Пророкот, за верниците, е поблиску од нив самите; а жените негови се мајки нивни…” (Eл-Ахзаб, 6)



Сопругите на Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), после неговото преселување имаат и еден друг третман. Они, имено, немаат право повторно да се омажат. За ова постои консензус, целосно согласување на сите исламски научници. Една од карактеристиките и привилегиите на Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), беше и таа, за разлика од другите мажи, дозволата да се ожени со повеќе од четири жени во исто време.



Непријателите на Исламот, фактот дека Пејгамберот (а.с.), имал повеќе жени, често во текот на историјата го употребувале како напад врз неговата личност и на тој начин го девалвирале неговото дело и неговата мисија. Такви напади доаѓале до израз, особено последниве години.





Треба да се нагласи дека оној кој сериозно го изучува патот на Мухаммед (а.с.), лесно ќе дојде до заклучок дека он не се определил да се ожени со многу жени поради неговите страствени желби. Ова е многу јасно. Меѓутоа, на оние кои алудираат дека тоа го направил поради исполнување на физичките потреби, редно е да ги потсетиме во неколку неконтестирачки историски факти:



Прво: Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), беше во можност за себе да избере една млада убава девојка и на тој начин да ги задоволи своите страсти. Меѓутоа, он така не постапувал. Единствената девица која он ја ожени, беше Аиша (р.а.), додека сите други биле жени кои претходно биле мажени и повеќето од нив биле во своите средни години од животот. Ова несомнено, покажува дека исполнувањето на физичките потреби во животот на Пратеникот (с.а.в.с.), беше незначајно, додека исполнувањето на големите морални потреби беше примарно. На овој начин, Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), ги потврди највисоките морални човечки вредности. За ова можеме да се увериме гледајќи во специфичните причини кои го поврзаа со секоја негова сопруга и во фактот што се определил да се ожени со неа (дотичната). Јасно се гледа дека постигнувањето на физичките задоволства никогаш не биле клучни/примарни.





Второ: Познато е дека Мухаммед (а.с.), својата младост ја поминал во Мекка, живеејќи чесен и побожен живот. Во тоа се согласија и интелектуалните муслимански кружоци, и оние немуслимански. Оттогаш он се украсил со својства на висок морал и стана познат по епитетот Eс-Садик (Оној кој ја говори вистината) и Eл-Емин (Верниот).

Биографите на Пратеникот (с.а.в.с.), забележале дека, кога младите на Мекка се им се препуштија на виното, коцкањето и жените, он живеел далеку од овие аномалии.





Трето: Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), поголемиот дел од неговиот живот го поминал со една единствена жена, од своите 25 до 50 години од животот. Даваесет и пет години брак ги помина со хазрети Хатиџа (р.а.), која била постара од него 15. години. Само после нејзината смрт, кога веќе он навлегол во шестата деценија на животот, се определил да има повеќе жени.



Нагласените факти, кои се забележани во историската литература, без некоја претпоставка говорат дека бракот на Пратеникот (с.а.в.с.), со повеќе жени имаше подлабоко значење од општото физичко задоволство. Постојат многу причини поради кои Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), се определил да има еден поголем број на жени. Научниците бележат четири важни фактори поврзани со бракот на Пратеникот (с.а.в.с.),: прогласувањето на исламот, изготвување на одредени одредби од шеријатот, социјални причини и политички мотиви. За Ова пошироко се говори во многу извори.







Бракот на Мухаммед а.с., со хазрети Аиша, р.а.



Аиша, (р.а.), е ќерка на Ебу Бекр, (р.а.0. Она е единствената жена која Аллаховиот Пратеник, с.а.в.с., ја оженил девица. Сите други жени биле претходно мажени, или мажите им починале, или биле убиени во некоја од познатите битки.



Аллаховиот Пратеник, (с.а.в.с.), на бракот со Аиша, (р.а.), претходно не размислувал, бидејќи она била многу млада. Меѓутоа, после смртта на хазрети Хатиџа, (р.а.), кај него дојде Хавле бинт Хаким, сопругата на Осман ибн Маз'ун, и го праша: “О Аллахов Пратенику, дали би се оженил?” А Аллаховиот Пратеник, (с.а.в.с.), ја праша: “Со која?” Она одговори: “Дали сакаш девојка не мажена (бирк), или сакаш жена која претходно била мажена (сејјиб)?” Која е девојката” – праша Пратеникот, (с.а.в.с.). Она одговори : “Aиша, ќерката на најсаканото тебе Аллахово суштество (се мисли на Ебу Бекр).” После тоа, Пратеникот, (с.а.в.с.), повторно праша: “А која е таа жена која претходно била мажена?” “Севда бинт Зем'а” – одговорила. Тогаш Пратеникот, (с.а.в.с.), и рече да оди и да ја побара нејзината рака. (Ахмед во Муснед)





После тоа, Пратеникот, (с.а.в.с.), почна да ја сонува Аиша, (р.а.). Во врска со тоа, Аиша (р.а.), кажува дека Пратеникот, с.а.в.с., рекол: “Tри пати на сон ми се појави. После тоа мелекот скришум те доведе кај мене, беше облечена со свилени алишта и он ми рече: ‘Ова е твојата сопруга!’ Kога ти го открив лицето и кога видов дека таа си ти, реков: ‘Кога е од Аллах, така нека биде!” (Бухари и Муслим)





Ова предание јасно говори дека Пратеникот, (с.а.в.с.), Аиша (р.а.), ја оженил според Објавата, значи му било наредено за тоа. Затоа нејзинот брак е специфичен.





Аллаховиот Пратеник, (с.а.в.с.), Аиша, (р.а.), ја ожени , со согласувањето на нејзиниот татко, Ебу Бекр, (р.а.). Тоа се случи во месецот шеввал, во 11-та година на пратеништвото, поточно една година после бракот со Севда (р.а.), значи две години и пет месеци пред Хиџра. Со самиот факт дека Аиша, (р.а.), шеријатски не била полнолетна, тогаш дојде во куќата на Пратеникот, (с.а.в.с.). Ова се случи во месецот шеввал, седум месеци после Хиџретот, во Медина, кога и се изгради џамијата на Пејгамберот, (а.с.).





Во врска со бракот на Пратеникот (с.а.в.с.), со хазрети Аиша, (р.а.), која била многу млада кога се омажила, непријателите на исламот во текот на историјата излегоа со многу забелешки и напади кон исламот и Пратеникот (с.а.в.с.), Таквите напади продолжуваат и ден денеска, за што и ние сме сведоци на на објавување на богохулни текстови и различни книги. Во врска со тоа, мислиме дека е многу важно да истакнеме неколку факти:





Прво: Бракот на младите во тој временски период треба да се гледа во контекст на историските и културните времиња. Бракот со млади девојки, во тој временски период, беше традиција, така што никој на тоа не гледал, дури ниту најголемите непријатели на Пејгамберот (с.а.в.с.).



Познато е дека непријателите на Пратеникот (с.а.в.с.), од средината на арапските идолопоклоници, измислувале разни обвиненија кон него. Они ја искористија секоја можна шанса да го нападнат или да го клеветат Пејгамберот (с.а.в.с.). Биграфската литература исполнета е со низа обвиненија адресирани на адресата на Пратеникот (а.с.), кои ги измислија арапските непријатели и други. Меѓутоа, никаде не е забележано дека некој во тој временски период го обвинил поради бракот со Аиша (р.а.). За тој временски период, тоа беше сосема природна пракса.



Ова е многу важен факт, кој треба да се земе предвид кога се говори за бракот на Пратеникот (с.а.в.с.), со хазрети Аиша (р.а.). Значи, треба да се земе предвид историскиот и културниот контекст на разбирање на овој настан од животот на Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), а што од денешна гледна точка може да изгледа погрешно и намерно лошо протолкувано, за жал.





Второ: Треба да се нагласи дека Аиша (р.а.), иако била млада, она била шеријатски полнолетна. Причината,зошто Аиша (р.а.), не заминала веднаш во куќата на Пратеникот, (с.а.в.с.), стои во тоа, дека според шеријатските одредби, не се дозволувал брачен живот со една жена која не била полнолетна, имено кај која не започнал менструалниот циклус. Според шеријатските одредби мажот ја достигнува полнолетноста со првата полуција, додека жената со првиот менструален циклус. Така што Аиша, (р.а.), со нејзиното влегување во брачен живот со Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), гледано од шеријатски аспект, била полнолетна.





Трето: Бракот на Пратеникот (а.с.), со хазрети Аиша (р.а.), како една млада девојка, меѓу другото, беше со цел она тој свој млад временски период да го помине покрај Пејгамберот (а.с.), едуцирајќи се и образувајќи се под неговото лично наблудување, за да стане една учителка и воспитувачка, која подоцна, речиси половина век, ќе едуцира голем број на генерации.

Во историската литература се бележи дека Пратеникот (с.а.в.с.), се преселил во 11 година на Хиџретот, додека Аиша, (р.а.), се преселила во 57 година по Хиџра. Значи, она живеела уште половина век после Пратеникот (с.а.в.с.), и во текот на целиот тој временски период, она била активна во функцијата на едуцирање на младите генерации, генерации кои ја ширеле исламската мисија.





Познатиот биограф и историчар Ибн Хаџер Ел-Аскалани, во своето капитално дело Taкрибу-т-Техсиб, кога говори за биографијата на Аиша (р.а.), кажува дека, “Она била најупатената жена во областа на фикхот – познавањето на шеријатските одредби, и општо во областа на разбирањето на верата.”



Овој факт е многу значаен ако навистина се посакува да се разбере фактот, зошто Пратеникот (с.а.в.с.), ја ожени хазрети Аиша (р.а.), во толку млада возраст.



Една од основните цели на бракот на Мухаммед (а.с.), со повеќе жени беше и обезбедување на квалитетни наставници/учители, за да им ги научат на муслиманите правилата на исламот.



Исламското општество беше во развој и сопругите на Пејгамберот (а.с.), имале важна улога во планот на образувањето на жената муслиманка. На Пејгамберот (а.,с.), му биле потребни жени кои успешно ќе го шират меѓу другите жени повикот и учењето на исламските одредби, особено кога се говорело за одредбите кои ексклузивно се однесувале за женските прашања, а при што мажот чувствува срам кога ним им се говори за тие прашања.



Познато е дека исламската култура на семејниот и брачен исламски живот вклучува и еден број на шеријатски одредби, како што се : интимните односи помеѓу сопружниците, одредбите во врска со хајзот (менструацијата) и периодот на чистењето после породувањето – Нифасот, бањањето на сопружниците после интимниот однос, одредбите за чистењето на жената и други.





Исто така е познато, дека Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), понекогаш во своите одговори кон поставените прашања од страна на жените бил и метафоричен, додека неговите сопруги, директно им ги пренесувале шеријатските одредби во врска со семејниот и брачен живот. Тоа така било поради самата негова природа, значи се срамел директно да одговори како што тоа го чинеле неговите сопруги.





Класичната исламска литература полна е со слични пренесувања кои говорат за тоа. Така, на пример, Бухари и Муслим, во своите Сахихи, го бележат од Аиша ((р.а.), случајот на една жена од енсариите која го прашала Пејгамберот (а.с.), за бањањето после хајзот/менструацијата.



Упатувајќи ја како да постапи, он и рече: “Земи парче мов и со него избриши се.” Она праша: ‘Како да се избришам?’ Он рече: ‘Избриши се!’ Она повторно го праша: ‘Но, како да се избришам со тоа?’ Он и рече: ‘Аллах нека е славен, избриши се со тоа.’” Aиша (р.а.), продолжува и кажува: “Јас ја повлеков кон себе и и реков: ‘Така избриши се, што ќе ги отстраниш трагите на крвта’”.





Литературата на хадисот е полна со вакви примери, каде сопругите на Пејгамберот (а.с.), се истакнуваат како учителки на подоцнежните исламски генерации. Ова особено доаѓа до израз кога е во прашање сопругата на Пејгамберот (а.с.), хазрети Аиша (р.а.), со која он се оженил додека она била многу млада. Заблагодарувајќи му се на овој факт, она се едуцирала под личното наблудување на Пејгамберот (а.с.), и директно од него ги научила верските одредби. Она после преселувањето на Пејгамберот (а.с.), живеела речиси, половина век, учејќи ги новите генерации со исламските одредби.
Кон врв
jasmin23 Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 04.Декември.2013
Статус: Офлајн
Поени: 50
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај jasmin23 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2013 во 21:34
Чекам, контра реплика, ајде драги христијани, повелете искоментирајте нешто.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2013 во 05:51
jasmin23, 

прочитаj ги правилата и прописите на форумов пред да продолжиш со пишување (редење) коментари. Едно од правилата е да се коментира и реплицира во рамки на темата, а не надвор од неа. Ти во овој случај си безгранично далеку од темата.

Затоа овие твои коментари ќе бидат избришани. Има безброј теми кои одговараат на оноа што сакаш да го напишеш, па прошетај малу преку нив и најди кои се соодветни за оноа што ќе пишуваш.

Кога ќе пишуваш немој одеднаш да наредиш неколку страници бидејќи никој нема сериозно да те сфати, ниту да се нафати на реплицирање бидејќи никој нема да знае од каде да почне и каде да заврши.

И последно, форумов не е поле за водење верски војни, туку место за искрена размена на мислења.





Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
jasmin23 Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 04.Декември.2013
Статус: Офлајн
Поени: 50
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај jasmin23 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2013 во 22:09
Bas obratno, vie razgledajte gi postovite pa posle komentirajte, vistinata boli zatoa ke bide izbrisana, sto sakate pravite. Aj selam alejkum
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2345>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,094 секунди.