|
Што се случува со нашето образование? |
Внеси реплика | страница <1 2021222324 28> |
Автор | |||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Andjelina ти благодарам на придонесот во објаснување на состојбата во школството во Македонија.. Можеби и покрај внимателното следење на дискусијата по повод оваа тема ти избегнало од вид дека беше објавено оти темата е привремено затворена додека не се доjде до заедничко решенение за нејзиното натамошно водење. Тоа беше поставено на модераторско ниво и таму за неа се гласаше. Доколку провериш, темата е повторно отворена. Бидејќи лично ми поставуваш некои прашања ќе тe удостојам со одговори. Како прво, темата не е отворена да го подобри школскиот систем во Македонија, па затоа нејзиното евентyално бришење или продолжување е потполно ирелевантно за него. Оноа што е релевантно е нашиот однос кон таа тема, поточно како ние ја користиме темата од поширок образовен аспект кон децата кои се јавуваат на неа барајќи ја нашата помош. Тоа значи дали ние ќе ги следиме моралните принципи на оние кои ги критикуваме, дали слепо ќе следиме што прават други интернет форуми или свесно ќе превземеме нешто друго. На крајот, се сложувам со тврдењето дека темата за писмени од нашиот форум нема да ги претвори сите деца од нечитачи во читачи, но сигурно е дека со нашето однесување ќе им дадеме јасен патоказ на коректно однесување во нашето општество. Па ако тоа значи дека ние не се сложуваме со ширење плагијаторство, добивање дипломи со туѓ труд, одобрувaње неучење, а вреднуваме умешност во барање соодветни информации и наукување како се пишуват писмени задачи и есеи, тогаш тоа треба да го практицираме. Ние немаме само тема, туку имаме можност со тема да ги поучиме и изградиме следните генерации од кои ќе зависи нашата иднина, да дадeме мал дел од наша страна да не ни се случуват утре оние работи кои ти со право ги критикуваш во својот коментар. Оти општеството не е нешто надвор од нас. Ние сме општеството, па ако сакаме да биде подобро тогаш треба ние активно да работиме на тоа. P.S. Ние за волкот, а волкот на врата. Еве за што говорам:
Децата не учат, не сакаат да учат и завршуваат со дипломи кои не вредат ниту колку што чини хартијата на кои се печатaт, затоа што со нашиот однос им дозволуваме да им биде с'е другото поважно и поинтересно. А утре ќе ги критикуваме како неписмени, неспособни и недоветни кога ќе ни станат наставници и професори на нашите деца или министри по образование. Редно е да превземеме дел од одговорноста за тоа, нели ? Изменето од Messenger - 15.Ноември.2013 во 18:12 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Kastro
Сениор Регистриран: 17.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 11937 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Da, pogore postirav linkovi kade sto mislam deka nudea tocno I izrabotka na magisterski no nikade ne vidov deka nudat izrabotka na doktorati ... Jas go kazav slednovo
No od lektirata ne zavrsuvame faktulteti ,ne magistrirame i ne doktorirame ...toa go steknuvame preku strucnata literature.. I tokmu na toa I stojam...Zosto ..edno e nekoj da ti izraboti magisterski trud no drugo e istiot da go prezentiras ...aj i da kazeme deka nekoj ke go prezentira odlicno (kako svoe delo) sto od toa? Jas rabotam vo privaten sector cel moj zivot I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje....Definitivno nema nikakva tezhina I znachenie kupenata titula ...Drzavniot sector e druga prikaska....
A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....
Изменето од Kastro - 15.Ноември.2013 во 19:26 |
|||
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Chris Spence breaks silence on plagiarism scandalThe former TDSB director describes his ‘soul-destroying’ disgrace and grapples with the ‘blind ambition’ that led to it.While he insisted he takes responsibility for the plagiarized passages found in numerous opinion pieces, speeches, and even his doctoral thesis from 1996 — still under investigation by the University of Toronto — he stopped short of admitting he ever knowingly stole someone else’s words. He said he knows plagiarism is the cardinal academic sin — and against the policy of the school board he led. When asked about the possibility his degree could be taken away, he said: “I can’t even describe the anxiety around that possibility and that’s part of this depression that I’ve been in — that all of that work, all of those efforts, could be for naught.” Chris Spence’s resume BA, Simon Fraser U 1985 B.Ed., York U 1991 Master's in Education, U of T 1993 PhD in Education, U of T 1996 Teacher, TDSB, 1991-1998 Principal Lawrence Heights MS 1998-2001 Superintendent TDSB 2001-2004 Director of Education, Hamilton-Wentworth 2004-2009 Director of Education, TDSB 2009-2013 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Изменето од mamamd - 15.Ноември.2013 во 21:12 |
|||
Kastro
Сениор Регистриран: 17.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 11937 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Da sram I "grev " kako toj go narekuva, koj ke go prati do krajot na svojot zivot...megudrugoto kraj I na negovata kariera .....
Znaci ...."A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula".... za zal eve isklucok ...ja ne znam za drug no sigurno postoi I vtor nekade vo svetov (mozebi I kaj nas )....
"I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje...." Vazi I za titulata Doktor na nauki.....a ne da ne dovede do ova I da si ja zapechatime karierata....
A posledicata e ...
“It’s been so difficult; to be stripped of your self-worth, your identity, your livelihood. You wanted to do good things … but I can’t even describe how it feels for someone who had been so visible all of a sudden to have people looking at you” and wagging fingers."
Kako I da e izmamata porano ili podocna ima kraj I posledicite si gi snosi izmamnikot na svoja shteta I smetka ....
|
|||
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
|
|||
Andjelina
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Miss High Hill’s Регистриран: 07.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 14129 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
До некаде се сложувам со тебе Меси и воопшто не ги оправдувам оние
деца кои имаат барања како ова на Ивана,а притоа ни сервираат вакви и
слични глупави оправдувања
Често ме иритираа,ама си велев дека можеби и тоа малку што ќе го прочитаат тука е некаков плус Стојам зад ставот дека темата ниту ќе ги направи нечитачи ниту читачи Единствено што ќе им влее желба за читање е добриот избор на литература ,ама тоа во некој подобар образовен систем Изменето од Andjelina - 16.Ноември.2013 во 00:11 |
|||
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува
|
|||
Branko C.
Група Регистриран: 22.Февруари.2013 Статус: Офлајн Поени: 45 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Фактот дека нашиот образовен систем ги преоптоварува децата, ја наметнува и донекаде потребата да се појавуваат и вакви теми на форуми, блогови или интернет страници кои децата би ги искористиле како одредена појдовна основа која би им послужила како помош при обработката на одредени зададени дела. Постоеле, постојат и многу официјално промовирани печатени изданија кои во кратки црти разработуваат голем број дела, така да, со оглед на тоа, не гледам дека е некаков проблем дали темата би требало да се одржи или не. Но сепак, темата не треба да им даде на децата слобода да ја злоупотребат, туку треба да биде еден вид на смерница кон обработката на одредени дела, а во никој случај обработувач на делата
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Потполно се сложувам! А еве, за жал, на што ги насoчивме децава. Ова е најновата нарачка објавена денес:
Изменето од Messenger - 16.Ноември.2013 во 03:50 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
evangeline
Модератор Регистриран: 22.Август.2011 Локација: Naxos Статус: Офлајн Поени: 6758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Само едно нешто ќе кажам.
Со цел да се олесни учењето (како па да не) почнаа да даваат теми за писмена. За мене тоа е најлошото нешто што се воведе во нашиот и онака расипан образовен систем. Јас кога учев, немаше давање на теми за подготовка. Темата се даваше 5 мин пред почеток на писмената, па ако знаеш пишувај. Ако не ете ти кец па следен пат пак оди и не прочитај. А да, наставничните шетаа нон стоп и препишување немаше! Денес си седнала госпоѓата и не мрда. Препишувале децата, па нека препишуваат голема работа. |
|||
Внимавај кому му веруваш.
И ѓаволот еднаш беше ангел. Being RICH is not about how much you have, BUT about how much you GIVE |
|||
којсумјас
Сениор Регистриран: 22.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4543 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
...
Прво- технологијата уништува вредности кои порано се сметаа за вредности... денес тие вредности се неразбирлив поим за новите генерации... кој бре млaд човек што растел со Counter Strike... ќе издржи да ги чита 20-30 страници детални описи од борбите на војските на Наполеон и Кутузов... а...? или ќе ја научиа на памет... "три дена на раце те носевме збрана... со тага и болка во погледот срчен..."... па уште и ќе разбере што скал Аце да каже...? ма они учат математика... за логаритми... а професорите само им кажуваат дека постои логаритамска таблица со... мантиси и то... а им дозволуваат да користат дигитрони... а сте запнале сите за лектири... состави... ко да е тоа најважно... некого не го бива за математика... некого за пишување состави... некој не сака да чита книги... не чита ништо повеќе од билтените на Sport Life... да, образованието не го бива... ама не затоа што децата не сакаат да читаат лектири... прашајте ги професорите колку они знаат англиски... колку они знаат да работат со компјутери... колку ја применуваат интерактивната настава.... колку го користат методот на работа со групи деца... барајќи лидери помеѓу нив... колку прават тестови прилагодени за деца со различен IQ... и афинитети... колку од нив завршиле факултети... препишувајќи бре... кој ја креира наставната програма... кој е инспектор во образование... луѓе кои не земале ни еден ден дневник во рака...? луѓе кои не нзаат што значи да задржиш внимание на 30 деца 45 минути...? значи децата се тоа што се... образованието ги креира... а тоа е типичен одраз на општеството во кое живееме... аматери и дилетатнти... водоводџии и тесари седат во управни одбори на училишта... па после децата ќе барале состави друг да им напише на форум... па ќе бараат... со Google пораснале бе... море ај не ми отварајте уста... алоооо..... |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
И ние ќе им даваме с'е што барaат, а утре ќе ги критикуваме дека се неписмени, дека се неспособни професори, дека не знаат кои се новите трендови во образованието, дека не чини министерството, дека не чини образованието, дека имаат препишани дипломи, дека се тоа што креирало образованието од нив, дека тоа е типичен одраз на опшеството во кое живееме... небаре НИЕ не сме општеството. ... ај не ми се отвара устата уште еднаш по овие работи... и по оние "ние сме исправни, другите се криви". Сркаме тоа што сме зготвиле, а утре ќе жнееме тоа што ќе посадиме денес. НИЕ, а не некој друг, оти друг освен НАС нема. НИЕ сме и ТИЕ и ОНИЕ и ДРУГИТЕ. НИЕ сме СИТЕ заедно. Газиме во иста септичка јама, онаа која сите заедно сме ја ископале и сите заедно ја полниме.
|
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Dogi
Сениор Регистриран: 19.Април.2005 Статус: Офлајн Поени: 3168 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Меси, децава многу лесно се снаоѓаат, тие го рушат образованието, тешко е ова, тешко е она, не им се чита, не им се пишува. А оние кои ги разгалуваат се капак, децата знаат да ги искористат сите негативни особини на општеството.
Сега со напредниве технологии, на децата им е полесно да читаат за манипулативни техники, отколку за било која историја или за нечија филозофија. Е тоа е главниот проблем. Кога би им се забранил пристап до некои материјали, видеа или пак и игри, би било полесно! |
|||
Јас сум мајстор!
Кликни овде за комуникација со мене (потоа кликнете во полето 'Edit nickname' и впишете го вашето име) |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Амин! Некој тоа јавно да го напиши, без заобиколување и без оправдување. Респект !
Е, а ние го правиме токму спротивното! Потоа ги критикуваме луѓето дека се неписмени, дека добиваат фиктивни дипломи, дека не ги бива за тоа што работат, дека опшететвото не ни чини... критикуваме с'е и сешто без да се погледнеме себе си и да си ја видиме и својата лична одговорност за градењето на таквите генерации од кои подоцна ќе очекуваме позитивни општествени резyлтати. Изменето од Messenger - 16.Ноември.2013 во 20:47 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Kastro
Сениор Регистриран: 17.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 11937 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
A edno mi e cudno ...od kaj gi znaat decava temite na pismenite koi ke gi imaat vo periodot koj sledi .....nebitno dal po eden, dva ili pet dena....Ili mozebi namerno im gi davaat za da imaat vreme da se podgotvat .....Mislam deka evangelina pogore kazha a I jas se sekavam ,koga ucev, znaev koga ke imame pismena no ne znaev koja ke bide temata I za sto.....
Dali mozebi namerno im gi kazuvaat bidejki toa e I ponetata ,decinjava da rabotata da citaat da pisuvaat I da se podgotvuvaat ...Zar uchitelive ili nastavnicive se do tolku amateri ,pa vo sostojba na amnezija nekako im se izletuvaat temite na pismenite ??...Ili mozebi poentata na predhodno kazhanata tema e sosema druga ? Ili do tolku se mladi I nemaat iskustvo ,pa po odnapred kazhanata tema nema da imaat vo predvid deka e mozhno dechinjava da prepisuvaat...bash sve ova mi e cudno ...
Nekoj pogore spomna digitroni ...vo moe vreme I toa nemase ..se znae pismena po matematika ..toa e smetaj sve na raka ....nauci si I posle e lesno ,ke si ja naucis tablicata za mnozenje, forumulite I nema digitron nit pa imas potreba.....sega kolku sto znam moze so pomagala.....
Ja bogami ne se osekam kriv za losiot obrazoven system kaj nas ...nit sum minister ,nit sum sovetnik vo ministerstvo za obrazovanie , nit pa professor ili nastavnik koj go potpomaga ili uchestvuva vo kreiranjeto na obrazovniot system kaj nas ......
Mozebi mozam da se osekam kriv kako glasach koj glasal nekogo .....no dali,pod pretpostavka, ako sum go izglasal drugiot ili tretiot bi bilo poinaku
Hmm dlaboko se somnevam I vo toa .....
|
|||
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
|
|||
Внеси реплика | страница <1 2021222324 28> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |