IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Што се случува со нашето образование?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Што се случува со нашето образование?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 28>
Автор
Порака
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 17:30
Originally posted by Andjelina Andjelina напиша:

Исчитав неколку страни наназад и се уште не можам да се убедам дека ради плагијаторство сакате да ја затворите темата.Вакви теми постојат на сите форуми,еден куп сајтови со состави,семинарски...
Не ми е јасно зошто темата  одеднаш стана проблем?
Меси,мислиш дека ако ја затвориш темата децата ќе почнат да читаат?
Знаеш ли како се обработуваат лектири во училиштата во Македонија?
Имаш лектирна тетратка која патем некој ја осмислил и ја продава.Една страна за обработка на лектира.Неколку прашања во врска со лектирата и крај
Така се обработува лектира?
Самите наставници не знаат кој ја прочитал а кој не?
Знаеш кога децата ќе читаат?
Тогаш кога ќе се најде некој компетентен па ќе им воведе четиво кое е прифатливо за нивна возраст а не во второ или трето оделение(не ме држете за збор) некои си македонски приказни во кои-
во едната -мајката се претвора во  крава оти ќерката не плетела доволно брзо,таткото се преженува а новата жена ја коли кравата и ја тера ќерката да јаде од месото
во другата вампирот ја затруднува  Циганката
ќерка ми бараше објаснување а како да и објаснам како тоа вампирот ја затруднел циганката,м?
Сум прочитала милион книги,секогаш настојував моите деца да читаат и им бирав внимателно што да читаат баш за да го засакаат пишаниот збор, ама некој недоносен министер со своите квази-реформи ги претвори децата во луѓе со аверзија кон читање,кон учење.Нашето општество поставува превртени норми и морални вредности.Некој се убива од читање и учење а професорот ќе го мотивира со 4ка,за повеќе да учи нели,друг нема ни да чита ни да учи ќе биде мотивиран со 5ка на крајот на годината...
Темата за писмени е последното нешто кое ќе ги претвори нашите деца од читачи во нечитачи

Andjelina ти благодарам на придонесот во објаснување на состојбата во школството во Македонија.. 

Можеби и покрај внимателното следење на дискусијата по повод оваа тема ти избегнало од вид дека беше објавено оти темата е привремено затворена додека не се доjде до заедничко решенение за нејзиното натамошно водење. Тоа беше поставено на модераторско ниво и таму за неа се гласаше.

Доколку провериш, темата е повторно отворена.

Бидејќи лично ми поставуваш некои прашања ќе тe удостојам со одговори.

Како прво, темата не е отворена да го подобри школскиот систем во Македонија, па затоа нејзиното евентyално бришење или продолжување е потполно ирелевантно за него.

Оноа што е релевантно е нашиот однос кон таа тема, поточно како ние ја користиме темата од поширок образовен аспект кон децата кои се јавуваат на неа барајќи ја нашата помош. Тоа значи дали ние ќе ги следиме моралните принципи на оние кои ги критикуваме, дали слепо ќе следиме што прават други интернет форуми или свесно ќе превземеме нешто друго. 

На крајот, се сложувам со тврдењето дека темата за писмени од нашиот форум нема да ги претвори сите деца од нечитачи во читачи, но сигурно е дека со нашето однесување ќе им дадеме јасен патоказ на коректно однесување во нашето општество. Па ако тоа значи дека ние не се сложуваме со ширење плагијаторство, добивање дипломи со туѓ труд, одобрувaње неучење, а вреднуваме умешност во барање соодветни информации и наукување како се пишуват писмени задачи и есеи, тогаш тоа треба да го практицираме.

Ние немаме само тема, туку имаме можност со тема да ги поучиме и изградиме следните генерации од кои ќе зависи нашата иднина, да дадeме мал дел од наша страна да не ни се случуват утре оние работи кои ти со право ги критикуваш во својот коментар. Оти општеството не е нешто надвор од нас. Ние сме општеството, па ако сакаме да биде подобро тогаш треба ние активно да работиме на тоа.



P.S. Ние за волкот, а волкот на врата. тага  Еве за што говорам:


Originally posted by ivana.e ivana.e напиша:

ke ve molam za blaze koneski i teskoto mi treba pismena za po ponedelnik a vikendov sum zaangazirana so svadba i ke nemam vreme da pisuvamm ke moze li malku pomos a plus ne mi odi mnogu pisuvanjeto ..  
 

Децата не учат, не сакаат да учат и завршуваат со дипломи кои не вредат ниту колку што чини хартијата на кои се печатaт, затоа што со нашиот однос им дозволуваме да им биде с'е другото поважно и поинтересно. А утре ќе ги критикуваме како неписмени, неспособни и недоветни кога ќе ни станат наставници и професори на нашите деца или министри по образование. Редно е да превземеме дел од одговорноста за тоа, нели ?








Изменето од Messenger - 15.Ноември.2013 во 18:12
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Kastro Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kastro Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 19:11
Originally posted by Alekxandar Alekxandar напиша:


....Погоре Кастро напомена за магистрите и докторите на науки со препишани трудови.
Тоа е уште еден пример за ерозијата на нашиот образовен систем.
Според бројот на лицата кои се здобија со титула Магистер или Доктор по наука,Македонија веднаш можи база на Марс да направи бидејки далеку сме поспремни и од Америка,Русија Кина и Европа во науката и технологијата....
 
Da, pogore postirav linkovi kade sto mislam deka nudea tocno I izrabotka na magisterski no nikade ne vidov deka nudat izrabotka na doktorati ... Jas go kazav slednovo
No od lektirata ne zavrsuvame faktulteti ,ne magistrirame i ne doktorirame ...toa go steknuvame preku strucnata literature.. I tokmu na toa I stojam...Zosto ..edno e nekoj da ti izraboti magisterski trud no drugo e istiot da go prezentiras ...aj i da kazeme deka nekoj ke go prezentira odlicno (kako svoe delo) sto od toa? Jas rabotam vo privaten sector cel moj zivot I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje....Definitivno nema nikakva tezhina I znachenie kupenata titula ...Drzavniot sector e druga prikaska.... 
A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....  
 
 


Изменето од Kastro - 15.Ноември.2013 во 19:26
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 19:29
Originally posted by Kastro Kastro напиша:


A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....  
 

Chris Spence breaks silence on plagiarism scandal

The former TDSB director describes his ‘soul-destroying’ disgrace and grapples with the ‘blind ambition’ that led to it.


While he insisted he takes responsibility for the plagiarized passages found in numerous opinion pieces, speeches, and even his doctoral thesis from 1996 — still under investigation by the University of Toronto — he stopped short of admitting he ever knowingly stole someone else’s words.

He said he knows plagiarism is the cardinal academic sin — and against the policy of the school board he led. 

When asked about the possibility his degree could be taken away, he said: “I can’t even describe the anxiety around that possibility and that’s part of this depression that I’ve been in — that all of that work, all of those efforts, could be for naught.”

Chris Spence’s resume

BA, Simon Fraser U 1985

B.Ed., York U 1991

Master's in Education, U of T 1993

PhD in Education, U of T 1996

Teacher, TDSB, 1991-1998

Principal Lawrence Heights MS 1998-2001

Superintendent TDSB 2001-2004

Director of Education, Hamilton-Wentworth 2004-2009

Director of Education, TDSB 2009-2013













Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 20:25
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

mammamd, ти си просветен работник, го ценам твоето искуство и рабoтна позиција во општеството, па затоа би те прашал најискрено:

1. Дали подржуваш плагијаторство ?
NE, no za zal plagijatorstvoto vo Makedonija ima najdlaboki korenja vo visokoto obrazovanie i vo posтdiplomskite studii. Si ima cena i se znae koj gi pisuva. Odat kako alva. Veruvaj, najmalku gi ima vo srednoto, a vo osnovnoto takareci gi nema.

2. Дали го подржуваш делењето на  готови напишани писмени работи и есеи на учениците кои овие треба да ги поднесат како свои дела во училиштето (повеќето деца велат дека тесктовите им се потребни за ден-два, факт дека немаат ниту теоретска шанса да направат свое проучување и да состават свое дело - буквално бараат да препишат туѓа работа)? 
NE, no vo uciliste najprvo se razrabotuvaat delata, se pravi podgotovka na dadena tema, se davaat temite 3 ili 5 pa decata imaat moznost da se podgotvat
3. Дали како родител би сакала твоето дете да носи на училиште препишани текстови ? 
Moite daca ja imaa taa nesreka da imaat majka prosveten rabotnik i sekogas bea prinudeni da pisuvaat po nekolku sostavi dodeka ne dobijat viza deka se dobri i spremni za pismena.намигнување
4. Како се однесуваш кон учениците кои си ги фатила во плагијаторство ? Tоа им го простуваш знаејќи дека можеби не ги бива премногу за пишување и им даваш оценка според вредноста на плагијатот или превземаш други мерки ?
Jas nemam prilika da fatam dete so plagijatorstvo zatoa sto lektirnite dela gi rabotam po malku poinakov sistem vo koj deteto dokolku nema procitano malku moze da ucestvuva i debatira, dramatizira. Jas gradam kriticko mislenje, licni stavovi i dosega nemam sraboteno lektira na klasicen nacin ili kako sto spomna Angelina- pisuvanje vo rabotni listovi.
Бидејќи ти се обратив cо прашања на кои верувам дека ќе дадеш искрени одговори, се чувствувам должен да ти го изнесам и својот искрен став.

На сите прашања мојот одговор е категорично НЕ. Тоа што го правиме не е ништо друго туку редење златни плочки на патот до пеколот. Правиме нешто што носи кусотрајна лична гратификација и долгорочни лични и општетсвени последици. Jавно оправдуваме и глорифицираме плагијаритизам, неучење, обезвреднување на школскиот систем и градиво, како и потценување на просветниот кадар.

Потполно се сложувам дека некој не е надарен за пишување, некој не е надарен за математика, друг за пеење, а трет за цртање. Но тоа не значи дека тој што нема талент за цртање нема да црта и ќе добива туѓи слики, тој што не е надарен за математика нема да учи сметање и друг ќе му ги решава задачите, на тој што нема талент за пеење друг ќе му ги пее песните, а оној што не е надарен за пишување нема да пишува и ќе добива готови текстови.
Prvicnata ideja na ova stavanje gotovi sostavi od razlicni pisuvaci bese decata da imaat pojdovna tocka od kade ke trgnat dodeka ne se usovrsat da pisuvaat sami. Znaci da menuvaat, pa da si sostavat svoj po eden ponuden urnek. Vo koj pravec zamina ova, mnogu ne sledev.Inaku i so samiot sistem na citanje na sostavite napisani na cas se dava moznost decata da naucat nesto od svoite drugarcinja pa da iskoristat vo svoite sostavi.
Не верувам дека било кој просветен работник или родител на светов ќе се сложи со спротивното !

Доколку веќе постои таква тема јас стојам на мислењето на Kastro:

Originally posted by Kastro Kastro напиша:


Ako sakavte da napravite dobrina i da pomognete za podobro obrazovanie na nasite deca namesto kritiki , togas mozevte da mu pomognete na detevo i da mu napiste opsto kako da pochne, shto odprilika da pisuva za dejstvoto i kako bi mozel da bide postaven zavrsniot del ....Dali nekoj toa go stori ?

Тоа е токму оноа што би требало да се прави на таа тема - посочување на извори на информации, научување како да се користат, покажување како се пишуваат писмените состави... Верувам дека како просветен работник го мислиш истото.

На крајот, сите велиме дека родителите треба да си водат грижа дали децата им препишуваат и дека тоа не е наша грижа, иако токму ние им ги делиме тие препишуванки. Ова мене ми личи како дилерска работа - рoдителите треба да се грижат за тоа дали децата им се дрoгирaат, а не ние што им ја даваме дрогата. Споредбата нема иста тежина, но затоа има иста поента.
kazano vaka, izleguva taka. Razlikata e vo toa sto dilerot zarabotuva, ponuduvacot na sostavite ne!
А за популарноста на темата... па коe нешто нема да биде популарнo ако се работи за гага земање. Ако тоа претставува параметар за квалитет тогаш ние некаде сме ги испомешале лончињата... а ако тоа ни претставува начин за кревање на привидниот број нови членови (се регистрираат само да ќарат туѓ текст и потоа очи не им се гледа), тогаш навистина треба сериозно да размислиме за нашите критеријуми...

Однаред ти благодарам на репликата. среќа








Изменето од mamamd - 15.Ноември.2013 во 21:12
Кон врв
Kastro Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kastro Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 20:26
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Kastro Kastro напиша:


A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....  
 

Chris Spence breaks silence on plagiarism scandal

The former TDSB director describes his ‘soul-destroying’ disgrace and grapples with the ‘blind ambition’ that led to it.


While he insisted he takes responsibility for the plagiarized passages found in numerous opinion pieces, speeches, and even his doctoral thesis from 1996 — still under investigation by the University of Toronto — he stopped short of admitting he ever knowingly stole someone else’s words.

He said he knows plagiarism is the cardinal academic sin — and against the policy of the school board he led. 

When asked about the possibility his degree could be taken away, he said: “I can’t even describe the anxiety around that possibility and that’s part of this depression that I’ve been in — that all of that work, all of those efforts, could be for naught.”

Chris Spence’s resume

BA, Simon Fraser U 1985

B.Ed., York U 1991

Master's in Education, U of T 1993

PhD in Education, U of T 1996

Teacher, TDSB, 1991-1998

Principal Lawrence Heights MS 1998-2001

Superintendent TDSB 2001-2004

Director of Education, Hamilton-Wentworth 2004-2009

Director of Education, TDSB 2009-2013





 
Da sram I "grev " kako toj go narekuva, koj ke go prati do krajot na svojot zivot...megudrugoto kraj I na negovata kariera .....
 
Znaci ...."A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula".... za zal eve isklucok ...ja ne znam za drug no sigurno postoi I vtor nekade vo svetov (mozebi I kaj nas )....
"I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje...." Vazi I za titulata Doktor na nauki.....a ne da ne dovede do ova I da si ja zapechatime karierata....
 
A posledicata e ...
“It’s been so difficult; to be stripped of your self-worth, your identity, your livelihood. You wanted to do good things … but I can’t even describe how it feels for someone who had been so visible all of a sudden to have people looking at you” and wagging fingers."
Kako I da e izmamata porano ili podocna ima kraj I posledicite si gi snosi izmamnikot na svoja shteta I smetka ....

Originally posted by Alekxandar Alekxandar напиша:


Македонија веднаш можи база на Марс да направи бидејки далеку сме поспремни и од Америка,Русија Кина и Европа во науката и технологијата

..Vidish i na poleto na izmami I plagijatorstvo Amerikancite se podobri od nas ...
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
Кон врв
Andjelina Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Miss High Hill’s

Регистриран: 07.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 14129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Andjelina Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 00:10
До некаде се  сложувам со тебе Меси и  воопшто не  ги оправдувам оние деца кои имаат барања како ова на Ивана,а притоа ни сервираат вакви и слични глупави оправдувања
Често ме иритираа,ама  си велев дека можеби и тоа малку што ќе го прочитаат тука е некаков плус
Стојам зад ставот дека темата ниту ќе ги направи нечитачи ниту читачи
Единствено што ќе им влее желба за читање е добриот избор на литература ,ама тоа во некој подобар образовен систем


Изменето од Andjelina - 16.Ноември.2013 во 00:11
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува

Кон врв
Branko C. Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 22.Февруари.2013
Статус: Офлајн
Поени: 45
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Branko C. Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 00:25
Фактот дека нашиот образовен систем ги преоптоварува децата, ја наметнува и донекаде потребата да се појавуваат и вакви теми на форуми, блогови или интернет страници кои децата би ги искористиле како одредена појдовна основа која би им послужила како помош при обработката на одредени зададени дела. Постоеле, постојат и многу официјално промовирани печатени изданија кои во кратки црти разработуваат голем број дела, така да, со оглед на тоа, не гледам дека е некаков проблем дали темата би требало да се одржи или не. Но сепак, темата не треба да им даде на децата слобода да ја злоупотребат, туку треба да биде еден вид на смерница кон обработката на одредени дела, а во никој случај обработувач на делата
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 03:46
 
Originally posted by Branko C. Branko C. напиша:

Но сепак, темата не треба да им даде на децата слобода да ја злоупотребат, туку треба да биде еден вид на смерница кон обработката на одредени дела, а во никој случај обработувач на делата

Потполно се сложувам!

А еве, за жал, на што ги насoчивме децава.тага  Ова е најновата нарачка објавена денес:

Originally posted by ruzica ruzi ruzica ruzi напиша:

mi treba seminarska na tema mitot i folklorot kako izvor na makedonskata literatura ve molam ako moze da mi napisete nesto itno e..









Изменето од Messenger - 16.Ноември.2013 во 03:50
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
evangeline Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Август.2011
Локација: Naxos
Статус: Офлајн
Поени: 6758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај evangeline Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 05:34
Само едно нешто ќе кажам. 
Со цел да се олесни учењето (како па да не) почнаа да даваат теми за писмена. За мене тоа е најлошото нешто што се воведе во нашиот и онака расипан образовен систем.
Јас кога учев, немаше давање на теми за подготовка. Темата се даваше 5 мин пред почеток на писмената, па ако знаеш пишувај. Ако не ете ти кец па следен пат пак оди и не прочитај.
А да, наставничните шетаа нон стоп и препишување немаше! Денес си седнала госпоѓата и не мрда. Препишувале децата, па нека препишуваат голема работа.


Внимавај кому му веруваш.
И ѓаволот еднаш беше ангел.


Being RICH
is not about how much you have,
BUT about how much you GIVE

Кон врв
којсумјас Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4543
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај којсумјас Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 09:30
размислување...
Прво-
технологијата уништува вредности кои порано се сметаа за вредности...
денес тие вредности се неразбирлив поим за новите генерации...
кој бре млaд човек што растел со Counter Strike...
ќе издржи да ги чита 20-30 страници детални описи од борбите на војските на Наполеон и Кутузов...
а...?збунетост

или ќе ја научиа на памет...
"три дена на раце те носевме збрана...
со тага и болка во погледот срчен..."...
па уште и ќе разбере што скал Аце да каже...?

ма они учат математика...
за логаритми...
а професорите само им кажуваат дека постои логаритамска таблица со...
мантиси и то...
а им дозволуваат да користат дигитрони...

а сте запнале сите за лектири...
состави...
ко да е тоа најважно...
некого не го бива за математика...
некого за пишување состави...
некој не сака да чита книги...
не чита ништо повеќе од билтените на Sport Life...

да, образованието не го бива...
ама не затоа што децата не сакаат да читаат лектири...
прашајте ги професорите колку они знаат англиски...
колку они знаат да работат со компјутери...
колку ја применуваат интерактивната настава....
колку го користат методот на работа со групи деца...
барајќи лидери помеѓу нив...
колку прават тестови прилагодени за деца со различен IQ...
и афинитети...
колку од нив завршиле факултети...
препишувајќи бре...

кој ја креира наставната програма...
кој е инспектор во образование...
луѓе кои не земале ни еден ден дневник во рака...?
луѓе кои не нзаат што значи да задржиш внимание на 30 деца 45 минути...?

значи децата се тоа што се...
образованието ги креира...
а тоа е типичен одраз на општеството во кое живееме...
аматери и дилетатнти...
водоводџии и тесари седат во управни одбори на училишта...

па после децата ќе барале состави друг да им напише на форум...
па ќе бараат...
со Google пораснале бе...

море ај не ми отварајте  уста...
алоооо.....намигнување





Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 20:18
И ние ќе им даваме с'е што барaат, а утре ќе ги критикуваме дека се неписмени, дека се неспособни професори, дека не знаат кои се новите трендови во образованието, дека не чини министерството, дека не чини образованието, дека имаат препишани дипломи, дека се тоа што креирало образованието од нив, дека тоа е типичен одраз на опшеството во кое живееме... небаре НИЕ не сме општеството.

... ај не ми се отвара устата уште еднаш по овие работи... и по оние "ние сме исправни, другите се криви".

Сркаме тоа што сме зготвиле, а утре ќе жнееме тоа што ќе посадиме денес. НИЕ, а не некој друг, оти друг освен НАС нема. НИЕ сме и ТИЕ и ОНИЕ и ДРУГИТЕ. НИЕ сме СИТЕ заедно. Газиме во иста септичка јама, онаа која сите заедно сме ја ископале и сите заедно ја полниме. 
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Dogi Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 19.Април.2005
Статус: Офлајн
Поени: 3168
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Dogi Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 20:29
Меси, децава многу лесно се снаоѓаат, тие го рушат образованието, тешко е ова, тешко е она, не им се чита, не им се пишува. А оние кои ги разгалуваат се капак, децата знаат да ги искористат сите негативни особини на општеството.
Сега со напредниве технологии, на децата им е полесно да читаат за манипулативни техники, отколку за било која историја или за нечија филозофија.
Е тоа е главниот проблем.
Кога би им се забранил пристап до некои материјали, видеа или пак и игри, би било полесно!
Јас сум мајстор!

Кликни овде за комуникација со мене (потоа кликнете во полето 'Edit nickname' и впишете го вашето име)
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 20:42
Originally posted by Dogi Dogi напиша:

Меси, децава многу лесно се снаоѓаат, тие го рушат образованието, тешко е ова, тешко е она, не им се чита, не им се пишува. А оние кои ги разгалуваат се капак, децата знаат да ги искористат сите негативни особини на општеството.

Амин!

Некој тоа јавно да го напиши, без заобиколување и без оправдување.

Респект !


Originally posted by Dogi Dogi напиша:


Кога би им се забранил пристап до некои материјали, видеа или пак и игри, би било полесно!

Е, а ние го правиме токму спротивното! Потоа ги критикуваме луѓето дека се неписмени, дека добиваат фиктивни дипломи, дека не ги бива за тоа што работат, дека опшететвото не ни чини... критикуваме с'е и сешто без да се погледнеме себе си и да си ја видиме и својата лична одговорност за градењето на таквите генерации од кои подоцна ќе очекуваме позитивни општествени резyлтати.
















Изменето од Messenger - 16.Ноември.2013 во 20:47
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Kastro Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kastro Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 20:57
A edno mi e cudno ...od kaj gi znaat decava temite na pismenite koi ke gi imaat vo periodot koj sledi ...збунетост..nebitno dal po eden, dva ili pet dena....Ili mozebi namerno im gi davaat za da imaat vreme da se podgotvat .....Mislam deka evangelina pogore kazha a I jas se sekavam ,koga ucev, znaev koga ke imame pismena no ne znaev koja ke bide temata I za sto.....
Dali mozebi namerno im gi kazuvaat bidejki toa e I ponetata ,decinjava da rabotata da citaat da pisuvaat I da se podgotvuvaat ...Zar uchitelive ili nastavnicive se do tolku amateri ,pa vo sostojba na amnezija nekako im se izletuvaat temite na pismenite ??...Ili mozebi poentata na predhodno kazhanata tema e sosema druga ? Ili do tolku se mladi I nemaat iskustvo ,pa po odnapred kazhanata tema nema da imaat vo predvid deka e mozhno dechinjava da prepisuvaat...bash sve ova mi e cudno ... 
 
Nekoj pogore spomna digitroni ...vo moe vreme I toa nemase ..se znae pismena po matematika ..toa e smetaj sve na raka ....nauci si I posle e lesno ,ke si ja naucis tablicata za mnozenje, forumulite I nema digitron nit pa imas potreba.....sega kolku sto znam moze so pomagala.....
 
Ja bogami ne se osekam kriv za losiot obrazoven system kaj nas ...nit sum minister ,nit sum sovetnik vo ministerstvo za obrazovanie , nit pa professor ili nastavnik koj go potpomaga ili uchestvuva vo  kreiranjeto na obrazovniot system kaj nas ......
 
Mozebi mozam da se osekam kriv kako glasach koj glasal nekogo .....no dali,pod pretpostavka, ako sum go izglasal drugiot ili tretiot bi bilo poinaku збунетост
 
Hmm dlaboko se somnevam I vo toa .....
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2021222324 28>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,164 секунди.