IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Канал Морава - Вардар - Егеј
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Канал Морава - Вардар - Егеј

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2345>
Автор
Порака
Vlad Tepesh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Април.2008
Локација: Romania
Статус: Офлајн
Поени: 540
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Vlad Tepesh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2013 во 20:59
ne be ekonomski e isplatliva bronzata od spomenicite od proektot Skpje 2014

http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
Кон врв
Vlad Tepesh Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Април.2008
Локација: Romania
Статус: Офлајн
Поени: 540
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Vlad Tepesh Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2013 во 21:08
ne mi e jasno zoshto malku ne se informirate kakva e sostojbata si Panamskiot kanal, so Suetskiot ili ne tolku daleku razgledajte malku kakva e sostojbata so kanalot Dunav-Tisa-Dunav

Ekonomskata opravdanos na Makedonija e nebitna vo sluchajot i nikoj ne ja prashuva za nishto ako reshat Rusija,Kina i Germanija da go sprovedat proektot


http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
Кон врв
Alekxandar Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 1029
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Alekxandar Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2013 во 21:09
Каналот ке се направи веднаш по завршувањето на станицата за интергалактички летови во Ресен.
Проект,Ресенски космички јаболка - 2138.
Кон врв
Паланчански Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 01.Декември.2007
Локација: Dubrovnik
Статус: Офлајн
Поени: 1655
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Паланчански Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2013 во 21:27
Originally posted by Vlad Tepesh Vlad Tepesh напиша:

ne mi e jasno zoshto malku ne se informirate kakva e sostojbata si Panamskiot kanal, so Suetskiot ili ne tolku daleku razgledajte malku kakva e sostojbata so kanalot Dunav-Tisa-Dunav

Ekonomskata opravdanos na Makedonija e nebitna vo sluchajot i nikoj ne ja prashuva za nishto ako reshat Rusija,Kina i Germanija da go sprovedat proektot



Не споредувај ги овие канали со каналот Морава-Вардар. Да почнеме по ред:
1) Панамскиот Канал има висинска разлика од педесетина метри. Преку него се поминуваат педесетина километри, наместо да се обиколуваат илјадници километри околу Јужна Америка.
2) Суецкиот камал нема висинска разлика. И со него се заштедуваат илјадници километри.
3) Каналот Дунав-Тиса-Дунав е рамничарски. Еднаш е вложено во него, а потоа бара само мало одржување.

Ајде сега за каналот Морава-Вардар-Егеј. Што се добива со него? Колку средства се потребни за да може да функционира? Зарем мислиш дека Русија Кина и Германија немаат попаметна работа отколку да прават канал кој може да служи за Гинисовата книга на рекорди?

Би требало малку да се информираш за географската положба на трасата каде ќе поминува каналот. Пчиња во летниот период кај Војник скоро е сува. Горниот тек на Јужна Морава скоро исто. Згора на се треба да се совлада висинска разлика преку 300 метри. Ако прават канал за мали бродчиња, можеби и ќе го биде. Но да биде економски оправдан, треба да поминуваат големи бродови. А за нив нема вода.
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Февруари.2013 во 22:06
Originally posted by Vlad Tepesh Vlad Tepesh напиша:

ZABEGAN

 Jas toa se chudam  ! Nikade ne se spomenuva Pchinja a imam nekade prochitano deka ce se pravele nekakvi tunelu sachuvaj bozhe!
 Ekonomska pozadina ima golema bre ludje znaete li shto znachi ploven pat, plovna makedonija
samo hidrocentrali da se izgradagt mozhe da se resi problrmot so energetikata malte ne mozheme da imame besplatna struja ,, ama toa sonce nema da ne ogree,,

A ekoloshka opravdanost jas ne vidam shto bi bilo tuka ekoloshka smetnja 
tamo na taa strana shto me upati brza da poglednam, nikade ne najdov zdrav komentar samo blebetanje na ,,struchnjaci,,
nekoj pishuval tamo se srecaval so englez i mu zborel deka indijcite se loshi ludje ,,STRUCHNJAK,,
moe mislenje e deka ovoj realen Proekt e edninstveno neshto zdravo i  stabilno vo nash*te kraishta vo poslednite 30 i kusur godini.

Треба да се почека, да направат кинезите пресметки, бидејќи се главните заинтересирани за изградба на каналот. Од нив зависи се.

газење од смеењегазење од смеењегазење од смеење а бе од конструктивниот ли очекуваш корисни информации...




"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Февруари.2013 во 00:53
Originally posted by Vlad Tepesh Vlad Tepesh напиша:

ZABEGAN

 ....................................
tamo na taa strana shto me upati brza da poglednam, nikade ne najdov zdrav komentar samo blebetanje na ,,struchnjaci,,
nekoj pishuval tamo se srecaval so englez i mu zborel deka indijcite se loshi ludje ,,STRUCHNJAK,,
moe mislenje e deka ovoj realen Proekt e edninstveno neshto zdravo i  stabilno vo nash*te kraishta vo poslednite 30 i kusur godini.
изненадувањеpa  i jas toa  ti go kazav...se sami ''struchnjaci'' do...''experti''.

...samo,...da mi prostish ama,.. ovie drugive,...mi izgledaat mnogu struchni

...koga eden panamski i suecki kanali gi sporeduvaat so ovoj...najverojatno nesuden kanal.

...kanali koishto imaat neprocenliva vrednost  deneska vo morskiot i preku okeanskiot soobrakjaj vo svetot.

...pa i od razglabanjeto okolu tehnichkata izvedba ,ekonomskata korist i ekoloshkite posledici.
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
gonzo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Мачкозил

Регистриран: 04.Декември.2008
Локација: У дневну
Статус: Офлајн
Поени: 3137
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gonzo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Февруари.2013 во 13:04

Магазинот Капитал убаво ја има обработено темата...






Изменето од gonzo - 11.Февруари.2013 во 13:05
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Февруари.2013 во 16:10
Originally posted by gonzo gonzo напиша:

Магазинот Капитал убаво ја има обработено темата...


ако се работи за пресметки колкава е стоковната размена меѓу Србија, Македонија и Грција, нема никаков рачун за постоењето на ваков канал, друга е замислата.

кинезите веќе увелико ги користат пристаништата во Солун и Атина, мислам и дека ги имаат и закупено на неколку децении.

според тоа што имам прочитано по медиуми замислата е да се направи директен пловен пат низ средината на Европа. Најголемиот дел од стоката која би се транспортирала на овој начин би била кинеската кој се мери во милијарди и милијарди евра и се повеќе се зголемува.

нема место за дискусија дали на МК би и одговарал ваков пловен пат, и повеќе од сигурно би било дека би ни одговарал.

како за пример да наведам дека кинезите веќе потпишале некакви договори за изградба на конкуренција на панамскиот канал.



Односно нема да има конкуренција, го планираат да поминуваат бродови од 250 илјади БРТ односно најголемите, додека низ панамскиот можеле да поминуваат највише до 65 илјади.

Со еден збор му тураат онаквото на панамскиот канал ( читај америчкиот ), и ќе го направат скоро безвреден.

Мислата ми беше доколку кинезите видат дека имаат сметка од прокопувањето на пловен пат низ балканот, тие тоа ќе го направат, ни Св. Петар нема да ги спречи.

кинез буши где бургија нече, со еден збор









 


Изменето од Zeksi71 - 11.Февруари.2013 во 22:19
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Февруари.2013 во 22:36
Originally posted by Паланчански Паланчански напиша:

Не велам дека не е можно да се направи овој пловен пат. Но која ќе биде неговата економска оправданост?
Белград е на 100 метри надморска височина. Пчиња влегува во Републиика Македонија на 400 метри надморска височина. На кој начин ќе се анулира оваа висинска разлика, дури и да ја занемариме висинската разлика на горниот тек на Пчиња?
Сепак едно е добро. Водите од Дунав не ќе можат да дојдат во Вардар.


ПС
Кога прашувам за економската оправданост, не ја земам во предвид изградбата. Таа нека биде подарок од некоја моќна држава(надевај се к...). Откако ќе биде изграден, економски нема да биде исплативо неговото користење.
ова е најбитната работа од се, дури побитна од географските и општо физичките услови на теренот, кои всушност, со технологија на 21-ви век, секогаш може да се совладаат

каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт
зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата???

и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали
да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море???
реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај)

реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал???
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
gonzo Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Мачкозил

Регистриран: 04.Декември.2008
Локација: У дневну
Статус: Офлајн
Поени: 3137
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај gonzo Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2013 во 00:07
Поентата е дека транспортот на роба по каналот треба да биде поефтин и од железничкиот, а за камионскиот ич муабет да не се прави.
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2013 во 00:20

еве ме и мене...голема насмевка 

...погоре напишав зошто Морава тече "угоре" а не "удоле".намигнување.Кога тоа ќе се совлада и таа ќе сврти наопаку,каналот може да почне да се копа.

..читам и тунели ќе има низ кои ќе поминува каналот.Атракција нема што.Дури и кањони се можни..поголеми од оние на Колорадо во САД.

И по се..пристаниште ќе изградам на мојот имот,уште утре почнува околчувањето.среќа

...еден мост пред Гевгелија што го урна Вардар пред две-три години,не е уште направен а не пак да се направат нови и тоа за половина Дунав или два Вардара.НемогуЌе!.Не е тоа мовче,туку огромен мост и во висина и должина и ширина.Колку сите заедно што денес постојат на Вардар во Скопје.

...ќе граделе хидроцентрали,брани ...корита ...легени....а бродовите ќе шибале по каналот.Немогуѓе е се заедно ова.

......А пристаниште во Велес и Куманово?.Овој последниов град највеќе искористува кога е во прашање постранзицијска Македонија.Гевгелија и натуму ќе биде последна... солза.

...замислете ги грчките рибари..наместо морска ќе ловат речна риба.Има очи да ни извадат.

....а да,за поплавите.Можете да си замислите,пошто во реалност ретко кој видел од нас што значи Дунав да се излие..Па пола Македонија мочвара ќе стане.Комарци ќе не доизедат.

...уште не сме се израдувале како што треба на плажите на Вардар,кога она... треба и на КаналотДМВ да се прават.Иубавици нормално ќе се избираат.да

...и каде ќе ја сместат земјата ако почнат да копаат?збунетост.Па знаете ли колкави купишта ќе има од толкав канал?.размислување

..и за крај,ќе мора да се напише барем една музичка композиција,евровизиска на пример...песна хит која надалеку ќе го претстави каналот ДМВ...преку Пчиња.

А до тогаш...Немој Сања да се мењаш.свиркањеhttp://www.youtube.com/watch?v=vnyPULYi1Wo&feature=player_detailpage

...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2013 во 09:06
Originally posted by zabegan zabegan напиша:


каков сообраќај мислите да собере овој канал? на Дунав, сосема непотребно му е поврзување кон Егејското море по воден пат, затоа што истото го има преку други видови на транспорт
зошто би мислеле дека може да собере поголем промет отколку железницата и патиштата???

и дај не тресете зелени за Панамски и Суецки канал, тоа се канали од сосема друга природа и намена... не мешајте речен сообраќај, со меѓуморски канали
да не мисли некој случајно дека сообраќајот од Дунав плови и на море???
реките како Дунав служат иста функција како онаа на автопатот и железниците, само што речниот транспорт се користи поради тоа што за него не е потребна изградба на инфраструктура (збориме за природно оформени реки кои може да издржат речен сообраќај)

реките како Дунав служат за поврзување на копнените земји низ кои поминуваат, наместо тоа да се прави преку автопат и железница... ние веќе и онака имаме автопат и железница, што ќе ни е канал???

ако постои тој канал железницата ќе ни служи само за украс, а камионџиите ќе можат слободно да си ги продадат камионите!!!

90 % од транспортот на стоки би се преориентирал на речниот транспорт, зашто е многу поевтин.

железницата ни е во ужасна состојба, нити ние имаме пари да ја средиме, нити па на некој од надвор му е потребна. патниот транспорт е безобразно скап.

можам да замислам колку би живнала економијата со самата изградба на каналот, буквално цела градежна оператива од Балканот би имала работа едно десетина години.

ниедна од балканските држави нема средства сами да го градат каналот, само кинезот ако реши да буши, ако има сметка, тоа ќе го направи. 





 


"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2013 во 13:48

..ништо не бива од ова бе.

И јас сакам да гледам швеѓанки со шешири како се возат(пловат по Вардар) ..ама нема.

Судбина е тоа.

..а да ги зезнеме кинезите да ни направат пруга кон БГ?.идеја

...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Февруари.2013 во 14:38

Оние што работат на големо за мачедонски патриотизам ,поготово од дигиспората,(оти мислат дека да се светат на народот заради комуњарите е голем дострел,а работат против обичниот човек)а му прават на паторот услуга(кој ја дели државата по секој основ),нека не се надеваат од вакви небулозни мисли од идиотски мозочиња,мачедонија јет поделена,еден дел(помалиот)за шчиптаре,а другиот вејче одит за б,лгарија,тоа се остварува за жал пополека,односно што че рече Де јуре е остварено уште ДЕ ФАКТО.

Е сега на ова ако србија има интерес со Грција тоа е друго?

ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2345>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.