|
Канал Морава - Вардар - Егеј |
Внеси реплика | страница <12345> |
Автор | |
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Серава треба да ја направат пловна.
|
|
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
|
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Серава одамна ја "канализираа".
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Дунав-Морава-Вардар-Солун: или научна фантастика ... |
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
...hahaha..pogolema glupsot nemam skoro prochitabo! ...da i ja zele dolinata na srbite ...i da ja napraele eksteritorijalna!!... ...ochigledno deka albancive se navistina kratki u pametot , a osobeno pa onie srpskine. ...zarem e mozno da mislat deka amerikancite se mozat ,...pa i se ona shto na niv shto ke im prdne na pametot? ..a i, onaka uzgred, panamskiot kanal odamna ne e pod amerikanska uprava, tuku e samo panamski. ....mozebi so amerikancite imaat samo dogovor nekoj za negova zashtita,...ama , ekonomskiot del e ..celosno vrz panama! |
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
Vlad Tepesh
Сениор Регистриран: 07.Април.2008 Локација: Romania Статус: Офлајн Поени: 540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
KANAL DUNAV -MORAVA -VARDAR
-Zravo na site! Od poodamna nemam svrateno na forumot no denes mi se vide kako zgodno mesto da porazgovarame okolu ovaa rabota. Ne bi sakal mnogu da dolzham celta mi e da postavam nekolku prashanja ako ima nekoj kompetenten da mi odgovori. Na pochetokot koga izleze ovoj ideen proekt na r.Srbija se srecavav so ovaa shema kako kanalot bi izgledal. http://www.gophoto.it/view.php?i=http://www.politika.rs/uploads/editor/image/1(20).jpg#.URYZiqWZRxE toa znachi deka vodeniot tek bi trebal da pominuva preku rekata Pchinja vprochem kako vo ednovekovniot star proekt. No vo posledno vreme vprochem i utrovo vo nekoja elektronska shtampa se mi izleguva ovaa skica. http://www.gophoto.it/view.php?i=http://www.balkanmagazin.net/Storage/Global/Images/2012/avgust/energija/morava-vardar.jpg#.URYa_aWZRxE PRASHANJETO MI E !!! Dali nekoj saka vodta da ja zavrti na svoja vodenica i gi prokopaat planinite za da kanalot proteche niz Skopje? Ili kako po normala Morava i Vardar da se spojat preku Pchinja ,, koja vo posledno vreme ne se spomenuva,, i ulivot da bide nekade kaj Katlanovo. PS. da bidam jasen jas lichno sum ZA ovoj proekt. No ce podobjasnam podulu :) sekako ako ima zainteresirani za razgleduvanje na ovaa situacija...
|
|
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
|
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
-eve: .. -tamu imash se koncizno i natenane objasneto i obrazlozeno so struchnite think-thought od , ...vistinski eksperti vo taa oblast ! ....da ne se povtoruvame,...ne za drugo . ...ili pa, da ne se dva kanala u pitanje? |
|
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Влад Тепеш
каналот не може да го зафаќа Скопје поради најразни физички причини, најмногу поради тоа што беспотребно би требало да се зголеми неговата должина со таа кривина, а нема доволно природни водни текови по таа релација, па ќе мора да се градат повеќе вештачки... исто така останува фактот дека ќе треба да се поплави коритото на Вардар, кое е интегрирано во урбани рамки на градот, или кратко кажано, многу објекти ќе идат курбан тоа би звучело нелогично дури и за нашиве дежурни „логичари“ инаку, мене две прашања ме интригираат околу овој проект 1. која е неговата економска позадина, оправданост и исплатливост? 2. која е неговата еколошка оправданост? Изменето од zabegan - 10.Февруари.2013 во 02:14 |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Vlad Tepesh
Сениор Регистриран: 07.Април.2008 Локација: Romania Статус: Офлајн Поени: 540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ZABEGAN
Jas toa se chudam ! Nikade ne se spomenuva Pchinja a imam nekade prochitano deka ce se pravele nekakvi tunelu sachuvaj bozhe! Ekonomska pozadina ima golema bre ludje znaete li shto znachi ploven pat, plovna makedonija samo hidrocentrali da se izgradagt mozhe da se resi problrmot so energetikata malte ne mozheme da imame besplatna struja ,, ama toa sonce nema da ne ogree,, A ekoloshka opravdanost jas ne vidam shto bi bilo tuka ekoloshka smetnja tamo na taa strana shto me upati brza da poglednam, nikade ne najdov zdrav komentar samo blebetanje na ,,struchnjaci,, nekoj pishuval tamo se srecaval so englez i mu zborel deka indijcite se loshi ludje ,,STRUCHNJAK,, moe mislenje e deka ovoj realen Proekt e edninstveno neshto zdravo i stabilno vo nash*te kraishta vo poslednite 30 i kusur godini.
|
|
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Дете бев кога се зборуваше за тој канал, ќе си умрам ама нема да го видам.
Во денешно време се е можно. Има тешка механизација, уште и пари ако има... За малку да заборавам. Дали во тој канал ќе се поставаат железнички шини? Бродовите не ќе можат да пловат на суво. |
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
пред да почне да се фантазира за тоа колку е супер да имаш повеќе видови на сообраќај во земјата, размилете прво каков сообраќај треба да примиме
ние, за истата таа релација која ќе ја зафаќа тој канал, веќе имаме железница и автопат (коридор 10), а за превозниците, железницата е особено многу поисплатлива отколку бродскиот превоз... фактички, ние, освен поголем избор, на превозниците нема да може да им пружиме други поволности, како на пример, скратувања на патот и трошоците, помал број на гранични премини и документација, или пак отворање на нови пазари за нив речен пат во Македонија би бил само од во празно за разлика од овој канал, железничкиот и патниот коридор 8 се од многу поголема важност за нас, затоа што отвараат нова можност за превозниците која претходно не постоела, и со тоа овозможуваат поголем промет на сообраќајот и транзит низ земјата исто така, не знам дали проектот е еколошки оправдан, затоа што со поврзување на неколку природни водни текови, може да се измешаат барем неколку видови на клима и воздух, да се поплават крајбрежјата на реките, да се смени природата на почвата во нивните корита и брегови, и да добиеме плус загадување од Дунав и бродовите, а загадување веќе и онака имаме на одмет... кај нас една брана предизвикува еден куп промени, а не па еден цел огромен канал |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Vlad Tepesh
Сениор Регистриран: 07.Април.2008 Локација: Romania Статус: Офлајн Поени: 540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Zabegan ti pak so toa kakva ,, korist nie imame,, eve ti ushte ednash
mozeme da imame EERGETSKA korist ako se najde nekoj pameten da ja opravi ovaa rabota, mozheme da imame milion drugi koristi brodovi se toa pominuva stoka svet pominuva. druga rabota e koj ne nas prashuvata dali imame neshto korist, ako e od interes na nekoja golema sila samite ce go izgradat. klimatski promeni zagaduvanje bla,bla ,bla... vodata ce teche kako shto so vekovi si teche shto tuka ne e jasno!!! koritata na rekite treba da se prodlabochat i prosh*tat.kakvi poplavi kakvi bakrachi naprotiv vodotekot ce bide pokpmpleksen i vodata ce teche vo kititoto a nivoto na vodata ce se regulioa kolku ce bide potrevno . citav nekoi smeshki ce se presushele reki za da se napolni jaoooooooooooooo .... ccc... prikaznata ja slushnav koga bev dete od eden ribar moj komshija i togash ne mu veruvav mislev deka e nekakva sharena ribarska lazha , ama podocna i drugi ludje mi kazhaa deka postoela takva zamisla.
|
|
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
а енергетски потенцијали нашава земја има и без таков канал, и оние што се искористени ги извезуваме за евтини пари... и да постоеше таква голема сила што сакаше да го направи каналот, ќе го направеше досега... сега, реално гледано, одговорноста за ваквиот канал паѓа на Србија, Грција и Македонија, водени соред личните економски интереси... еве јас ти кажав конкретно зошто Македонија нема интерес во сето тоа поради нејзината моментална сообраќајна поврзаност и нејзините приоритети... а да не навлегуваме па во други економски приоритети кои го засегаат регионов |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Многу е покомплицирано одд тоа што Тепеш го зборува... Водата нема да тече како што течела со векови, затоа што коритата ќе треба да се регулираат или да се изградат канали, а некаде и тунели. Проста причина е што ќе треба да се задржи повеќе вода во коритито/каналот за да може да се плови по него. За таа цел треба да се изградат брани по текот, каде бродовите ќе поминуваат од едно на друго ниво - токму на тие брани може да има електрани кои ќе работат по неколку часа во денот, кога водата од повисокото ниво ќе преоѓа во пониското. Со оглед дека електричната енергија е секундарен производ - предпоставувам дека режимот на каналот нема да се води спрема потребите и дневната пазарна цена на струјата, многу фајде од тоа нема да има. Најдете ја на интернет студијата која е сто години стара и ќе видите за што зборувам. Секако дека е технички возможно. Но економски ќе има смисла само кога ќе се исцрпат сите други методи - на пример кога на два колосеци на пруга Солун-Скопје-Белград ќе имаме по три километарски композиции на секои петнаесет минути во двата правци...
|
|
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
|
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не велам дека не е можно да се направи овој пловен пат. Но која ќе биде неговата економска оправданост?
Белград е на 100 метри надморска височина. Пчиња влегува во Републиика Македонија на 400 метри надморска височина. На кој начин ќе се анулира оваа висинска разлика, дури и да ја занемариме висинската разлика на горниот тек на Пчиња? Сепак едно е добро. Водите од Дунав не ќе можат да дојдат во Вардар. ПС Кога прашувам за економската оправданост, не ја земам во предвид изградбата. Таа нека биде подарок од некоја моќна држава(надевај се к...). Откако ќе биде изграден, економски нема да биде исплативо неговото користење. Изменето од Паланчански - 10.Февруари.2013 во 20:10 |
|
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
|
Внеси реплика | страница <12345> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |