IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ЗОШТО ДА ПРИФАТИМЕ  ИСЛАМ?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ЗОШТО ДА ПРИФАТИМЕ ИСЛАМ?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 11>
Автор
Порака
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 22:09

ПОЗИТИВНИ ПОСТАВКИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ


Видовме неколку одбивни работи кои ги натерале овие луѓе да ја сменат својата вероисповед. Од друга страна, природно е, е дека тие во ислам нашле некои поставки кои ги задоволиле да преминат во ислам, а и самите го раскажуваат тоа. Еве неколку од нив:
 

1. Верувањето во чистиот монотеизам (Тевхид), дека единствена власт и обожување му припаѓа на Еден единствен Бог-Аллах џ.ш кому ништо не му е рамно и слично.

 

[/QUOTE]
Зошто толку потреба да се тврди дека на Бог никој не е рамен. Зарем има некој поинтелегентен човек кој ќе помисли дека има некој или нешто кое може да се рамни со Бога. Ако со нешто или некој се рамни со Бог, тогаш јасно е дека Тој не е ни Бог. Дали претставата за Бога во исламот е ограничена, што има потреба декларативно да укаже на неограниченоста на моќите на Бога кои опишувајќи Го всушност Го ограничуваат.

Цитирај 2. Ставот на исламот во врска кон сите поранешни божји објави, каде што исламот повикува верување во сите поранешни божји пратеници и книги.
 


Многу погрешно. Ако повикува на сите поранешни Божји пратеници и книги тогаш значи пренесеното од Мухамед и од к*р'анот не е само за се*е комплетно.Ако ги прифаќа тогаш треба да го прифати и она кое во нив е различно од к*р'анот и од пренесеното од Мухамед. Уште полошо ги прифаќа селективно односно отфрлајќи делови од тие книги или прифаќајќи ги поранешните пратеници во друго својство од она во кое се примени во другите вери тогаш значи го губи сопствениот авторитет и не знае се. Вистината не може да биде дадена во микс со лага. Вистината е секогаш сосема чиста без примеси. Ако нешто има во се*е микс на лага, тогаш тоа треба да се отфрли целосно а не селективно. Затоа и христијанското учење не прифаќа никакви книги надвор од Библијата или кои не произлегуваат од Библијата. Ниту пак прифаќа други пророци надвор од христијанското учење.

Цитирај 3. Нагласување на слобода во верувањето (Нема присила во вера, објаснет е патоказот од заблудата).
 


Исламот е преполн со закони и казни на неисполнување на однесувањето кое се бара, вклучувајќи и смртна казна доколку некој го напушти. Како може да се рече дека нема присила кога за напуштање на исламот следи казна со смрт.


Цитирај 4. Давање почесно место на разумот како средство за размислување и расудување (Ви ги објаснивме нашите знаменија за да размислувате).
 

Разумот ги влечи своите сознанија од Духот. Ние сите она што го зборуваме го зборуваме од духот во кој ние престојуваме. Нашиот дух произлегува од она на кое сме посветени. Секој учи нон стоп непрекинато. Не може да се каже дека било кој не учи. Сите учат, постојано и тогаш кога само стојат и гледаат бидејќи во секој момент човекот престојува во одреден дух од каде ги црпи своите сознанија и искуства. Ако се смета дека учењето на појавното е поважно од другите знаења тогаш греши бидејќи знаењата за непојавните работи си имаат влијание на исходот во своите сфери. Ако се верува во нешто повеќе од физичкиот свет, дури и ако на тој невидлив свет му се дава поголемо значење отколку на видливиот тогаш учењето на мудростите од невидливиот свет имаат поголемо значење и носат попозитивен исход во физичкиот свет. Токму затоа и рационализмот и ренесансата на успеа да постават свој корен на Православниот исток. Западот ги прифати и намалувајќи го значењето на сознанијата од духовниот свет, давајќи им примат на сознанијата на материјалниот свет навистина се приближи на физичкиот свет со што постигна физички достигнувања, но изгуби позначителни духовни сознанија и како што се гледа со тоа отиде во декаденција. Проба од дрвото на познанието пред да дојде времето, а и останатите ги повлече да пробаат.


Важно е да се знае на што човекот да се посвети, а учењето ќе произлезе само од се*е од самата посветеност. Единствен чист и совршен извор за учењето е учењето и осознавањето кое произлегува од насоченоста на духот и мислите кон Бога. Сознанијата за појавниот свет ќе си следат спонатно и нормално.

„Барајте го пред се Царството Не*есно и се друго ќе ви се придаде“

Цитирај 5. Силниот повик на исламот кон стекнување на наука и користење со научните олеснувања (Речи: Господару мој, зголеми го моето знаење).
 


„Барајте го пред се Царството Не*есно и се друго ќе ви се придаде“

Цитирај 6. Отфрлање на исламот на секаква форма на посредување меѓу човекот и Бога, така што муслиманот има директна врска и однос со Бога.
 


Од една страна Бог никогаш не му се обраќа на човекот. Бог не е можно да слегол и непосредно да му зборувал на човекот, од друга страна муслиманот имал директна врска и однос со Бога.

Цитирај 7. Потврда на исламот на поединечните и општите права и повикување на неговите следбеници за братство и љубов.
 


Да и формира заедница која отфрла се што е надвор од неа. Па нели Бог е Бог на сите луѓе и на оние кои веруваат и на оние кои не веруваат.


Цитирај 8. Повикот на исламот кон праведен мир, всушност, самиот израз ислам во буквален превод значи "МИР" и преданост на Бога.
 


Можи да повика на мир она учење кое учи луѓето да си ги простуваат меѓусебните гревови. Додека она кое учи на одмазда не може да донесе мир.

Цитирај 9. Исламот е универзална и хумана вера, и дека Мухаммед а.с. е испратен како милост до целото човештво.
 


Ако е хумана вера, нека ги остави намира оние кои не сакаат да веруваат во неа. А ако Мухамед бил испратен како милост до целото човештво требало да покаже милост кон човештвото, а не да војува и да ги покорува сите наоколу.


Цитирај 10. Исламот претставува форма на верување, ритуали, меѓусебна соработка и морал.
 


Се согласувам исламот е религија. Религијата е „верување, ритуали, меѓусебна колективна соработка, колективна свест и морал. Човекот е религиозно суштество и сака религии. Во религијата си ги задоволува своите религиозни чувства. Така си оформува своја љуштура во која плашејќи се си обезбедува лажна безбедност за својата личност. Но Христијанството не е религија, христијанството е жива вера во живиот Бог.

Цитирај 11. Постоење на рамнотежа меѓу духот и материјата, меѓу овој и оној свет.
 


Материјата не е ниту добра ниту лоша. Вообичаено е човекот да сака да прави компромис меѓу овој и оној свет меѓу духот и материјата бидејќи како физички се плаши да верува во приматот на духот, така ќе се обидува решенијата да ги решава со зголемување на физичката сила наместо со развивање на духот. Како последица пак на оној свет ќе му даде физички примеси.


Цитирај Qur`anot - кој е исламски законик кој останал сочуван и непроменет до ден-денес
 

(Ние го објавивме и ние ќе го чуваме)

Можеби, но тоа не значи дека е добар законик. Второ ниеден законик досега не го победил гревот само го зголемил. Законикот наметнува сила за да победи сила. Но кога и да е попушта. Тогаш веројатно грешката ќе ја најде во примената на уште поголема строгост и сила за да се победи гревот и пак ќе изгуби.
Љубовта кон се и сите, љубовта до самозаборав го победува гревот. Љубовта поминува низ секоја сила бидејќи таа (сила) за неа не постои.

Изменето од sard - 07.Август.2006 во 01:08
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Август.2006 во 22:20

Sard.... nema vrska postavenoto prasanje so odgovorot koj go dade.

Цитирај Дали пресреќниот Елвис Присли бил среќен кога се самоубил, или Мерилин Монро или Марлон Брандо кој умира сосема осамен.
Poglednija temata za Dzinovite. Nema vrska covecanstvoto so nenasitni luge. Fakt e deka zivotot ovosvetski ne treba da se gleda taka,zatoa sto e prolazen a ne Prokolnat ili Nesrekjen ili sto znam sto. No nema da go zarabotis drugiot svet ako ne go napravis ovoj zivot zadovolen i ako ne si blagodaren na ona sto Bog ti go dal,pa makar i siromastija.
Jas sum srekjen sto sum Musliman i ne krivam na nikogo zaradi nasiot prestoj i zivot na zemjava,oti i toa bilo Allahova Volja i odredba.
SARD... Ne e srekjata vo parite nitu vo bilo kakvo ovosvetsko "uzivanje".
NE E SREKJEN ONOJ STO IMA MNOGU... SREKEN E ONOJ NA KOGO MU E POTREBNO MALKU.
Istorijata pogresno vi ja protumacile Sard dragi. Covekot e naj ceneto stvorenie na Allah dz.s.
 
Za drugoto prasanje. Tuka ima Sard tolku besmislici,sto ni sam ne si svesen... a i ne e cudo... vlezen si vo taa pajacina veke.
Bog vikas se izmacil samiot sebe te. go izmacil svojot sin ednoroden te. go izmacil s.duh......... za toa stolugeto ne go razbrale i sto ne mu veruvale te. zatoa sto gresele.  Lugeto gledas deka i denes gresat. Dali ke se izmaci bog uste ednas ???? Dali ima troska smisla i dali ima potreba bog da dojde i da se maci zatoa sto gresime ???? Zamisli,ni gleda bog sega kako gresime i si veli "pufff pak gresat ovie,koj li ke se maci pak"
Inaku denes i Budizmot privlekol mnogu luge.... no se nadevam deka i ti ovde se slozuvas so mene deka ne e ispravno toa veruvanje. Vistinata ja gledaat mnogu luge,,, pa ja prifakjaat ili ednostavno se odreknuvaat od bilo koja religija... zboruvam za Hristijani. Licnosta Isus... bila skroz ista kako i sekoj covek. Razlika ima vo toa sto imal,kako sto i samiot veli,mok,DADENA OD STVORITELOT. Mojsije Isceluval neli ?? Mojsie pravel cuda,neli ??? STO BIL MOJSIE ???? Mojsie pravel vo odredeni momenti i pogolemi cuda od Isusovite !!!!!!! Za raspnuvanjeto. Ako povtorno citame biblija,ke vidime deka za toj plan Isus nemal blage veze. Isus na krstot se molel "Boze moj,Boze moj,Zosto si me ostavil" Zosto isus se molel za spas ???? Neli trebase da se raduva na toj moment,znael deka rajot go ceka na drugiot svet. Dali znaci deka Isus nemal pojma za toj plan i deka Bog go izlazal ??? Isus nemal pojma za toa... citajki ja biblijata,isus se molel za spas.
 
PS: Ne mi kaza nisto vo temata za pedofilite.
 
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Август.2006 во 09:56
Originally posted by Miralem Miralem напиша:

Sard.... nema vrska postavenoto prasanje so odgovorot koj go dade.

Цитирај Дали пресреќниот Елвис Присли бил среќен кога се самоубил, или Мерилин Монро или Марлон Брандо кој умира сосема осамен.

Poglednija temata za Dzinovite. Nema vrska covecanstvoto so nenasitni luge. Fakt e deka zivotot ovosvetski ne treba da se gleda taka,zatoa sto e prolazen a ne Prokolnat ili Nesrekjen ili sto znam sto. No nema da go zarabotis drugiot svet ako ne go napravis ovoj zivot zadovolen i ako ne si blagodaren na ona sto Bog ti go dal,pa makar i siromastija.

Jas sum srekjen sto sum Musliman i ne krivam na nikogo zaradi nasiot prestoj i zivot na zemjava,oti i toa bilo Allahova Volja i odredba.

SARD... Ne e srekjata vo parite nitu vo bilo kakvo ovosvetsko "uzivanje".

NE E SREKJEN ONOJ STO IMA MNOGU... SREKEN E ONOJ NA KOGO MU E POTREBNO MALKU.

Istorijata pogresno vi ja protumacile Sard dragi. Covekot e naj ceneto stvorenie na Allah dz.s.

 

Za drugoto prasanje. Tuka ima Sard tolku besmislici,sto ni sam ne si svesen... a i ne e cudo... vlezen si vo taa pajacina veke.

Bog vikas se izmacil samiot sebe te. go izmacil svojot sin ednoroden te. go izmacil s.duh......... za toa stolugeto ne go razbrale i sto ne mu veruvale te. zatoa sto gresele.  Lugeto gledas deka i denes gresat. Dali ke se izmaci bog uste ednas ???? Dali ima troska smisla i dali ima potreba bog da dojde i da se maci zatoa sto gresime ???? Zamisli,ni gleda bog sega kako gresime i si veli "pufff pak gresat ovie,koj li ke se maci pak"

Inaku denes i Budizmot privlekol mnogu luge.... no se nadevam deka i ti ovde se slozuvas so mene deka ne e ispravno toa veruvanje. Vistinata ja gledaat mnogu luge,,, pa ja prifakjaat ili ednostavno se odreknuvaat od bilo koja religija... zboruvam za Hristijani. Licnosta Isus... bila skroz ista kako i sekoj covek. Razlika ima vo toa sto imal,kako sto i samiot veli,mok,DADENA OD STVORITELOT. Mojsije Isceluval neli ?? Mojsie pravel cuda,neli ??? STO BIL MOJSIE ???? Mojsie pravel vo odredeni momenti i pogolemi cuda od Isusovite !!!!!!! Za raspnuvanjeto. Ako povtorno citame biblija,ke vidime deka za toj plan Isus nemal blage veze. Isus na krstot se molel "Boze moj,Boze moj,Zosto si me ostavil" Zosto isus se molel za spas ???? Neli trebase da se raduva na toj moment,znael deka rajot go ceka na drugiot svet. Dali znaci deka Isus nemal pojma za toj plan i deka Bog go izlazal ??? Isus nemal pojma za toa... citajki ja biblijata,isus se molel za spas.

 

PS: Ne mi kaza nisto vo temata za pedofilite.

 

Со примерот за Елвис Присли, Мерилин Монро сакав да укажам дека оние кои би требало да се среќни кои изгледаат толку среќни всушност дознаваме дека живееле во голема несреќа. Со тоа го поткрепував ставот за општоприсутната несреќа чија причина е постоењето на гревот.
Понатаму она што го пишуваш го пишуваш како да не се согласувам, а всушности истото го тврдам и јас.

No nema da go zarabotis drugiot svet ako ne go napravis ovoj zivot zadovolen i ako ne si blagodaren na ona sto Bog ti go dal,pa makar i siromastija.

Jas sum srekjen sto sum Musliman i ne krivam na nikogo zaradi nasiot prestoj i zivot na zemjava,oti i toa bilo Allahova Volja i odredba.

SARD... Ne e srekjata vo parite nitu vo bilo kakvo ovosvetsko "uzivanje".

NE E SREKJEN ONOJ STO IMA MNOGU... SREKEN E ONOJ NA KOGO MU E POTREBNO MALKU.

Covekot e naj ceneto stvorenie na Allah dz.s

Единствено не се согласувам дека овој свет е само пролазен. Дека во овој свет владее гревот, дека овој свет се храни со гревот пишував претходно, но ти не тука како и на другите нешта кои ги пишував не најде аргументи против она што го пишував туку едноставно со памфлети го отфрлаш.
Тоа што Бог се отелотворил во Богочовек вродило плод во тоа што многумина поверувале, го смениле својот живот и се спасиле. Мнозинството не поверувале и сеуште не веруваат, но на она малцинство кое ја бара вистината Бог со својата жртва му го дарил патот на спасението, така што нема потреба повторно да слегува. А тогаш кога нема да остане христијанин кој верува во Него или ќе ги има но ќе бидат толку малку и кои ќе веруваат во Него на погрешен начин тогаш навистина пак ќе слезе. Но не да дава жртва бидејќи жртва еднаш дал, туку ќе дојде во сила да го осуди тој свет кој ја отфрлил Вистината. Се дотогаш има шанса за оние кои сакаат да ја спасат својата душа.
Јас се сложувам дека има погрешни учења, погрешни пророци и бројот на оние кои ги следат не зборува за вистинитоста на нивната проповед. Јас самиот ти велев дека тоа што исламот го прифатиле милијарда луѓе не е аргумент дека ја носи вистината бидејќи исто така милијарди други луѓе веруваат во други нешта. Всушност будистите се најбројната вероисповед во светот, а се сложуваме дека не ја носи вистината. Затоа и пишав на крајот „исто така не е учење кое се интересира за да собере што повеќе следбеници туку се интересира да ги привлече оние со добро срце.“
Мојсије не прикажал власт над сите елементи кои значат тотална власт над се. Бог преку пророкот Мојсије пред се ја покажал власта над природата и материјата кое исто така Христос го покажал, но нема ниту едно чудо кое го сторил да покаже дека Мојсије имал власт над гревот т.е. простување на гревовите што Христос го правел, изгонување на демоните што Христос го правел или власт над животот и смртта што Христос го правел.
Како еднаш што ти одговори Ортодокс така започнува една од Давидовите псалми кои се однесуваат на страдањето на Месијата. Христос ги повторил зборовите на тој псалм „Боже мој, боже мој зошто си ме оставил“. Првите зборови гласно додека другите во се*е, за на крај да каже „готово е, се сврши“.

Изменето од sard - 05.Август.2006 во 10:01
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Август.2006 во 13:48
Originally posted by Islam-HAK Islam-HAK напиша:

ПРИЧИНИ ЗА ПРИМАЊЕ НА ИСЛАМОТ


Мнозина од оние кои го прифатиле исламот претходно биле христијани кои поради многу нејасни доктрини во него на кои не можеле да им најдат одговор ги принудило да преминат во ислам. Како најчести причини за преминување во ислам се следниве:
 

1. Нејасноста на верувањето во светото тројство и неможноста за негово рационално сваќање.

 



Во врска со првото прашање кое се однесува на Богопознанието еве еден текст на македонски монах кој го обработува ова прашање.

1.1.     Познанието – однос меѓу човекот и Бог

Теоретски извор, основа на философските гледишта на Григориј Палама, претставуваат принципите на апофатичкото богословие, кое одбегнува да го дефинира Бог. Но, неможноста да се дефинира и да се познае Бог, не е завршна теза на Палама, туку тој подвлекува дека сепак на човекот му е оставена можноста да го познае Бог, но сега веќе не на рационален туку на мистичен начин. Многу често се прави забуна во врска со ставовите на Палама за божјото познание. Значајно е да се подвлече, дека сепак, свети Григориј Палама надинтелектуалното боговидение не го поистоветува со апофатичкото богословие, кое е спротивно на катафатичното. За него, ваквото познание – апофатичкото, кое се темели врз одрекувањето, и катафатичкото устроено врз потврдувањата, се подеднакво недоволни за да доведат до соединување со Бог. Ниту во едното ни во другото нема ништо специфично христијанско, бидејќи и едното и другото им се достапни и на оние, кои не се христијани. Проблемот на богопознанието, кој припаѓал во рамките на интересот кај свети Григориј Палама бил предмет на интересирање и во делото на псевдо Дионисиј Ареопагит , кој го поставува на еден мошне радикален начин, во една расправа која носи наслов „За мистичната теологија” - Овој значаен спис претставува дело на непознат автор кој се претставил под името на еден ученик на апостол Павле, Дионисиј Ареопагит. Меѓутоа Цорпус Ареопагитицум, не се цитира и воопшто не се споменува пред почетокот на ВИ век. За прв пат ареопагитските творби ги споменуваат монофизитите кога сакаат да се потпрат на нивниот авторитет, меѓутоа свети Максим Исповедник го одзема ова оружје од рацете на еретиците и во своите коментари или схолии ги покажува во православна смисла. Псевдо Дионисиј во расправата „За мистичната теологија” ги изложил своите фундаментални философскотеолош ки идеи. На патот на апофатичката теологија, тој направил синтеза на христијанската и на елинската философија. Апофатизмот на Псевдо Дионисиј, се совпаѓа со доктрината на новоплатонизмот за неспознатливиот Бог и за неговата несоодветност на било какви потврдни дефиниции. Кај новоплатинизмот, Божјата трансцедентност е релативизирана со неспознатливоста поради паднатата природа на човекот, а не поради природата на божеството. Според Дионисиј човекот не може да го познае Бога и покрај возможното очистување и благодатно обожување на човечката природа.   За Плотин, надминувањето на трансцедентноста на Бога се извршува по пат на еманирање на божествената природа со што Бог „се смалува” за онолку, колку што еманирал од својата суштина. Спротивно на него, Псевдо Дионисиј значењето на еманацијата го претставува како носител на сета полнота на божеството, со што ја заобиколува опасноста која се јавува со Плотиновото сфаќање на еманациите од редукција на божествената суштина Дионисиј разликува два можни пата кон познанието на Бога: едниот се служи со афирмации, потврдно (катафатички или позитивен), а другиот со негации, одречно (апофатички). Првиот пат – според Динисиј, води кон извесно познание на Бога – тоа е несовршен пат; вториот завршува со целосно незнаење – тоа е совршениот пат – единствениот што приличи во однос на Бога, кој е неспознатлив по природа. Лоски истакнува дека во суштина сите познанија за цел го имаат она што постои; меѓутоа Бог е над сe што постои. За да се доближиме до Него, би требало да негираме сe што е пониско од Бога, односно сe што постои. Ако, гледајќи го Бога, го познаваме она што го гледаме, тогаш не сме го виделе Бога во самиот него, туку нешто сфатливо, нешто што е пониско од него. Токму преку незнаењето се спознава оној што е над сите предмети на можните сознанија. Служејќи се со негации, човекот од пониските степени на битието, се издигнува до неговите врвови, едно по друго отстранувајќи го сето она што може да биде познаено, со цел да се доближи до Непознатиот во мракот на апсолутното незнаење. Оти – како што светлината – особено изобилната светлина – го прави мракот невидлив – така и познавањето на созданијата, а особено потполното познавање – го отклонува незнаењето, кое е единствениот пат да се дојде до Самиот Бог. Засега е јасно дека апофатичкиот пат за предмет го има Бога како апсолутно неспознатлив. Според свети Григориј Палама: „Надсуштинската природа на Бога не може да биде ниту искажана, ни замислена, ни видена – бидејќи таа е оддалечена од секое нешто и е повеќе одколку несознатлива, зашто е носена од несфатливите сили на не*есните духови – несознатливи и неискажливи за сите и за секогаш. Не постои име, ни во овој ни во идниот век, за да ја именува, ниту збор најден во душата и изговорен од јазикот, ниту чувствен или разбирлив допир, ниту слика, за да даде некакво сознание за нејзиниот предмет, освен совршената неспознатливост што ја признаваме јавно, негираќи сe што е и што може да биде именувано. Никој не може да ја нарече суштина или природа на сопствен начин, ако навистина ја бара вистината, која е над секоја вистина, „Ако Бог е природа, тогаш она што останува не е природа; ако она што не е Бог е природа, тогаш Бог не е природа и дури Он не е, што другите нешта се (постојат).” „Созерцанието”, истакнува Палама, „претставува нешто друго во однос на богословието, бидејќи не е исто да се говори за Бог, и да се здобие, или да се види Бог. Над апофатичкото богословие кое е збор, постои созерцание и тоа го надминува зборот. Созерцателите на она кое е над зборовите, излегуваат од границите на умот – но не излегуваат со зборови, туку со дела, вистина и благодат од Бог и семоќниот Дух, кој ни дава да го видиме тоа, што око не видело и уво не чуло (1.Кор.2;9)”   Палама прави разлика меѓу интелектуалното „разоткривање” на апофатичкото богословие и откровението на божествената благодат во човекот, која го опфаќа целиот човек – телото, душата и духот – и во него создава нови, духовни сетила.   Таа благодат во човекот се пројавува како неискажлива светлина, која го преобразува целото суштество, при што не ги потиснува човековите природни способности, туку напротив, како да ги пренесува на друго ниво. Тоа е божествената промена во човекот.   „Знакот на таа светлина”, пишува свети Григориј Палама, „е смирување од лошите наслади и страсти, мир и склад во помислите, спокој и радост духовна... љубов кон не*есните твари, поточно, љубов кон едниот не*есен Бог”.   „Тогаш кога во душата ќе ја чувствуваш божествената состојба, тогаш навистина ќе го имаш и Бог во се*е. Божествената состојба, всушност е љубов кон Бог. Таа се појавува само после свештеното творење на божествените заповеди... бидејќи Бог е љубов, и само при таквото вршење на заповедите, го ветил Своето сопствено доаѓање, престојување и јавување”. За разлика од ваквото учење на Палама, Варлаам тврдел дека Таворската светлина, односно, онаа светлина што ја гледале учениците на Тавор, била привид и надворешен симбол, нешто што е слично на молња, час постои, а час не постои, и после тоа таа била интелектуална енергија на размислувањето. Врз основа на таквото размислување, Варлаам тврдел дека, философите, кои спекулираат со поими и со разумот, се повозвишени од пророците кои го гледале тој симбол и тоа привидение, кое во еден миг постоело, а во другиот не, односно кое било тварно (создадено). Сега може природно да се постави прашањето, дали е можно дијалектички да го побараме решението помеѓу овие две спротивставени гледишта по однос на богопознанието? Префрлајќи го овој проблем на планот на дијалектиката, Тома Аквински се обидел да направи една синтеза од двете гледишта, “правејќи од одречната теологија една исправка на потврдната теологија”- како што забележува Лоски . Припишувајќи му ги на Бога совршенствата што ги наоѓаме во создадените суштества, според Тома, треба да го негираме модусот според кој ги разбираме овие крајни совршенства, но ние можеме да ги потврдуваме во однос на Бога, според еден повозвишен начин, модус сублиомиори. Така, негациите би се однесувале на модус сигнифицанди, на секогаш непогодното сретство за израз, а афирмациите на рес сигнифицата, на совршенството кое сакаме да го изразиме, кое во Бога постои на поинаков начин одошто кај созданијата.   Овде би можело да се постави прашањето колку ваквиот став е во согласност со мислата на византиската философија. Покрај Дионисиј Ареопагит и Григориј Палама, во делата на сите претставници на византиската философија недвосмислено е подвлечена огромната разлика помеѓу катафатичкото и апофатичкото познание на Бог. Апофатизмот кој е својствен на византиската философија, не би можел да се поистовети со некаква безлична мистика, со некакво искуство на божественото – апсолутна нирвана (ништожност), каде што човековата личност би се губела истовремено со Бога – личност. Местото каде „завршува” апофатичната философија, претставува издигнување кон бескрајното, кое не е некаква природа или суштина, не е ни некоја личност, тоа е нешто кое истовремено надминува секаков поим за природа и личност – тоа е Света Троица. Свети Григориј Палама го дал последното објаснение на патристичката традиција односно на богопознанието. Тој не оспорува дека природниот ум може да го познае Бог, но таквото познание Палама го нарекува познание преку природните закони.   Тој не ја негира важноста на природната контемплација, мудроста и убавината Божја , навистина може да биде согледана во созданијата; но, директно познание на трансцедентниот Бог мора да се бара на друг, повисок начин на познание. Познанието на Бог преку созданијата било оставено за човекот пред доаѓањето на Синот Божји во тело , таквото познание небило совршено, туку претставувало сенка на идното. Гледањето на Бога во светлината не е само над умното познание, туку и над она кое се добива преку вера. Обраќајќи му се на Варлаам, кој говорел дека највисоко богопознание е она преку рационалната негација, свети Григориј вели: „Друго е гледањето (контемплацијата, созерцанието), а друго теологијата, бидејќи не е исто да се говори нешто за Бога и да се гледа Бог. Бидејќи и негативната (апофатичката) теологија е збор. Бидејќи созерцанието е над зборовите.   „Светлината на апофатичката теологија е само еден вид на познание и умствена расправа, додека светлината видена во созерцанието е објективна реалност; таа дејствува умствено и зборува духовно и неискажливо со оној кој е обоготворен… …Така умот ги прекинува сите односи со нештата, дури и со оние што се поголеми од него, за да биде целосно одвоен од сe преку чистата молитва. Оваа екстаза е неспоредливо повисока од апофатичкото богословие, зашто им припаѓа само на оние што достигнале бестрасност. Но, тоа сеуште не е единство, сe додека Утешителот не го просветли од висините оној кој во молитвата го достигнал степенот кој е повисок од највисоките природни можности и кој го очекува ветеното од Отецот; и преку Своето откровение го вознесува, овозможувајќи му да ја набљудува светлината.   Непосредното соединување на човекот со Бог постанало можно благодарение на Воплотувањето, бидејќи тоа, како што вели Палама, ја нарушило ангелската хиерархија, која на некој начин се наоѓала меѓу Бога и луѓето. Овде Палама забележливо се разликува од Псевдо Дионисиј, и во одбрана на чисто библиската претстава за Бога и човекот, во потполност ги елиминира неоплатоничарските елементи на Псевдо Дионисиевото богословие. „Господ на силата и Царот на Славата…”, говори Палама, „не е потчинет на законите на тварта… Тој може сe… кога ќе посака, може да направи последните да бидат први… после откривањето на благодатта нема повеќе потреба сe да се извршува преку посредник.” Тврдењето на Палама за можноста од непосредно видение на Бога и општење со него, претставува средишна точка на нападите од Варлаам, кој бил заговорник на псевдодионисиовиот хиерархизам.   Ова Паламино гледиште е во корелација со неговата антропологија, каде личноста на човекот ја поима како суштество со творечки способности и поставено со власт над светот, па со самото тоа во поголема мера создадено по образ Божји од ангелите.   
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Август.2006 во 16:52

Vo tolku golemi postovi,nikade odgovor Sard na prasanjata. Povtorno Istoto... da svatime kako Bog se pretvoril vo Bogocovek i vo slovo a bog ostanal na neboto povtorno ??? oti s.duh ne mu doagjal.....  Da veruvame i svatime kako bog dosol tuka za nasite grevovi,se izmacil samiot kako bi go platil grevot a grevot toj ne go pravi tuku nie..... a od druga strana treba da svatime,i pokraj toa sto Bog za storeniot grev LICNO SE IZMACIL ??? Povtorno c ovestvoto e prokolnato i ke srada i nesrekno...............  Nema navistina nitu edna troska smisla. Ti imas fabrika i sea rabotnicite vo nea se podembelija i so pravis,za da im oprostis go zemas sin ti i go kolis i krvta negova ja prolevas............... Ili si ja seces nogata za nivnite grevovi.  Veruvanje vo edna rabota za koja objasnuvanje nema,za koja nema definicija,nitu racionalen nitu bilo kakov dokaz,e cisto domasno i roditelsko ubeduvanje... te. nasledstvo od roditeli. Vie nitu znaete vo sto veruvate,nitu dokaz bilo kakov imate,nitu imate definicija nitu nisto. A mene sakas da me ubedis. Da veruvam deka Bog slegol vo covecki lik na zemjava a povtorno vo isto vreme bog bil na neboto,ustvari bog bil s.duh,i toj na zemjata i toj bog samo sto ete,ne sme go videle. So siot um mislis deka vo toa ke ubedis na nekogo ? Pogotovo na nekoj Musliman ????

Цитирај Зошто толку потреба да се тврди дека на Бог никој не е рамен. Зарем има некој поинтелегентен човек кој ќе помисли дека има некој или нешто кое може да се рамни со Бога. Ако со нешто или некој се рамни со Бог, тогаш јасно е дека Тој не е ни Бог. Дали претставата за Бога во исламот е ограничена, што има потреба декларативно да укаже на неограниченоста на моќите на Бога кои опишувајќи Го всушност Го ограничуваат.

Sekako deka ima potreba... Vie pridruznik na Boga mu pripisavte,sin,majka,zena.... majkamu negova vo isto vreme e i negova sopruga (NEUZUBILLAH !) Kako da ne ja spomneme Negovata MOK bezgranicna i negovata MILOST bezgranicna.... koga vie naj malku na Boga se molite ??????? Se molite na Isus (sinot) se molite na marija se molite na s.petara s.pavleta,s.ivana,s.stojceta.... i na kogo uste ne,samo ne na STVORITELOT. Se molite na marija da go zamoli svojot sin,voedno i maz (???????) za toj da go zamoli svojot tatko,voedno i samiot sebesi (???????) za da ti go oprosti grevot !!!!! Kako nemalo potreba da kazeme DEKA SAMO BOG E ONOJ KOJ E DOSTOEN DA SE MOLI I ONOJ OD KOGO EDINSTVENO POMOS SE BARA. Nie za edna uvreda upatena do Muhammed s.a.w.s bunt krevame,,, zamisli kolku go postuvame,sakame... poveke od samite sebesi.... no nikogas za nisto ne sme go zamolile !!! POVTORNO VIKAME NE E NI TOJ ONOJ KOJ GREV PISUVA NITU ONOJ KOJ GREV OPROSTUVA... IAKO UBEDENI SME DEKA ZBOROT NEGOV VAZI KAJ BOGA.
 
Цитирај
Многу погрешно. Ако повикува на сите поранешни Божји пратеници и книги тогаш значи пренесеното од Мухамед и од к*р'анот не е само за се*е комплетно.Ако ги прифаќа тогаш треба да го прифати и она кое во нив е различно од к*р'анот и од пренесеното од Мухамед. Уште полошо ги прифаќа селективно односно отфрлајќи делови од тие книги или прифаќајќи ги поранешните пратеници во друго својство од она во кое се примени во другите вери тогаш значи го губи сопствениот авторитет и не знае се. Вистината не може да биде дадена во микс со лага. Вистината е секогаш сосема чиста без примеси. Ако нешто има во се*е микс на лага, тогаш тоа треба да се отфрли целосно а не селективно. Затоа и христијанското учење не прифаќа никакви книги надвор од Библијата или кои не произлегуваат од Библијата. Ниту пак прифаќа други пророци надвор од христијанското учење.
 
Nisto pogresno ne e i se' e tolku SOVRSENO.  Nie voglavnom ne go odbivame Musa a.s kako sto vie ne go prifakjate. Stariot zavet za vam e isto taka star. Niti go odbivame Isa a.s kako sto evreite go odbile i za niv noviot zavet voopsto ne vazi. Znaci... vo sekoj slucaj,Islamot e naj realen. 
Nekolku pati kazav. BOG E SAMO EDEN I NEGOVATA VERA,OBJAVA,ZAKON E SAMO EDEN. So toa sto postepeno e objavuvan.
45. Zar ne vidiš kako oni kojima je dat dio Knjige pravi put zamjenjuju za zabludu i žele da i vi s pravog puta skrenete?


46. Allah najbolje zna neprijatelje vaše, i Allah je dovoljan zaštitinik i Allah je dovoljan pomagač!

 Del od Qur'anot objaven e na Davud a.s (Zebur)....  Kako sto Allah na sekoj narod im prakjal negov pratenik taka i im ostaval i objava.... Allah znael deka objavata ke bide menuvana i odbivana i neprifakjana,pa zatoa ja spustal po delovi.Inaku na Davud bi mozel celata da mu ja dade. Potoa objava dobil Musa a.s (Mojsie) a toa bese Tevrat (Tora) Zakonite bile isti,sto i vo Zeburot toa i vo Tevratot,samo sto bile nadopolneti. Istata objava stoese i vo Indzilot (evangelieto) koe mu bese dadeno na Isa a.s (Isus) bez nikakva razlika,znaci,zapisano i ona sto i vo Torata,samo nadopolneto.Isus reko: Ne sum dojden da gi promenam zakonite,tuku da gi nadopolnam. No,sepak se izmenija. Ima ogromni razliki kaj Evreite i Hristijanite a ima i nekoi isti raboti.Znaci,prifatile sto pasiralo ne prifatile sto ne im pasiralo (i ednite i drugite). Evreite svinsko ne jadat i zabraneto im e,spored s.zavet dodeka Hristijanite go jadat a nikade ne gledame kade im e povtorno dozvoleno.Isto e i so obredot sunetisuvanje..... Kaj Muslimanite ke najdes i od ednite (kako na primer obredot i svinskoto) pa ke najdes i od drugite,kako na primer priznanieto deka Isus e Praten od Allah i deka ne bil Isus inspiriran od gjavolot,deka se; sto pravel pravel so Allahova dozvola. Isto se ezime koga ke slusneme ili procitame nekade od nekogo deka marija e k*rva (talmud na primer),,, veruvame deka bila devica.......  Taka Allah ja pratil i poslednata Objava,vo koja ne e promeneta nitu zapirka,vo koja nitu se moze da se promeni nesto,oti e zastitena na sekakov mozen nacin. Objava vo koja nema nitu edna edinstvena greska. Objava vo koja edinstveno postojat dokazi za Bozjoto postoenje. I Objava koja takva ke ostane do posledniot den.
Drugo.Nie ne veruvame vo Biblijata,veruvame vo Qur'anot.Taka da,ako vo Qur'anot pisuva deka Marija bila devica,nie veruvame samo vo toa,ne obrakjame vnimanie dali toa e taka vo biblijata ili ne. Dalje... Biblijata e prepisuvana. Od vistinata,od vistinskoto evangelie,dodavani se raboti i odzemani,kako ete gledame deka nesto i vo naseto se sovpagja,megjutoa nie ne go odbirame toa.  I delovite koi gi zemame,kako za prorostva za Muhammed s.a.w.s tocno mozes da vidis deka se ubavo sokrieni i deka se metaforicki napisani. Sepak,covek bil toj koj ja prepisuval,ta ne obratil bas na se' vnimanie.
Цитирај
Исламот е преполн со закони и казни на неисполнување на однесувањето кое се бара, вклучувајќи и смртна казна доколку некој го напушти. Како може да се рече дека нема присила кога за напуштање на исламот следи казна со смрт.
Naj kratko sto se moze da se kaze e: "NE E VISTINA"
Pred povtorno da zemate za primer nekoi mesta,nekoi licnosti,zemete procitajte za serijatot,KAKOV E I KOI SE ZAKONITE pred da donesete zaklucok vrz osnova na nekoja licnost.
A za zakonite Vo Islamot,ednas zboruvav. Se' sto od nas bara Allah dz.s e toa da si ja zacuvame dusata i teloto te. ona sto Allah ni go dal na "zaem" Nisto poveke. Na Allah ne mu treba nasiot namaz,nikoj nisto za Allah ne moze da napravi.Se sto pravime za sebe pravime. Allah ne e gord koga nekoj sedzde ke mu napravi,kolku sto sedzdeo moze da mu ja izleci dusata. Allah toa za nase dobro ni go bara. Kazav eden primer. Ako jas denes napravam Brod,togas na Musterijata ke mu dadam i prospekt kako da raboti so nego. Kolku da go natovaruva,kolku moze da podnese tovar.... ako saka da go sluzi toj brod. Taka,Allah ni sozdal nas,pa Allah znae sto e za nas ubavo. Nie ne postime za Allah,tuku za nas. Nitu klanjame za Allah,tuku klanjame za nas i za nasata dusa. Se sto se pokvaruva ima mesto.Ako kola ti se pokvari,mestoto i e na mehanicar.Za se si ima mesto,pa i za dusata. Ako se pokvatri dusata,kako ke ja lecis ??? So namza,ucenje na Qur'an.
Цитирај
Од една страна Бог никогаш не му се обраќа на човекот. Бог не е можно да слегол и непосредно да му зборувал на човекот, од друга страна муслиманот имал директна врска и однос со Бога.
Ne si razbral kako sto treba. Koga nie namaz obavuvame,togas svesni sme i znaeme deka pred Boga sedime,zatoa treba da mislime sekogas da ni bide namazot iskren. Nie koga se molime na Boga,sekako,od Boga direktno barame,na takov kontakt se misli. A ne da barame Bog da se pretvori vo dedo i da dojde doma muabet da si poprajme. Allah dz.s ima slugi MELEKI koi BESPREKORNO gi izvrsuvaat site naredbi. DOKAZITE ZA POSTOENJETO NA BOGA SE SEKADE NA OKOLU MENE I SE' STO GLEDAM MI PRESTAVUVA DOKAZ,NE TREBA BOG DA SLEZE I DA MI KAZE. Edna rabota ne mi e jasna. Vo biblijata citame mnogu citati vo koi Isus jasno veli: "Jas nesum Bog,Bog e posilen od mene,Zosto me narekuvate dobar,nikoj ne e dobar odven EDEN BOG,Jas nisto ne mozam da napravam ako ne mi dozvoli otecot,,,,,,,,,,,, a nikade ne gledame deka Isus rekol :"Jas sum Bog,ili,Molite mi se mene" vie povtorno vo drugoto veruvate.
 
Цитирај
Да и формира заедница која отфрла се што е надвор од неа. Па нели Бог е Бог на сите луѓе и на оние кои веруваат и на оние кои не веруваат.
Tocno,TOJ E BOG ZA SITE. No ne se Isti pred Boga onie koi mu veruvaat i go sledat i onie koi ne mu veruvaat i protiv nego rabotaat.
 
Цитирај Можи да повика на мир она учење кое учи луѓето да си ги простуваат меѓусебните гревови. Додека она кое учи на одмазда не може да донесе мир.
Apsolutno taka.
 
Цитирај
Ако е хумана вера, нека ги остави намира оние кои не сакаат да веруваат во неа. А ако Мухамед бил испратен како милост до целото човештво требало да покаже милост кон човештвото, а не да војува и да ги покорува сите наоколу.
Za da tvrdis za edna rabota,treba da imas dokazi i da stavis primeri,neli ? Jasno vo Qur'anot stoi zapisano: Vo verata nema prisilba,pravata vistina jasno se razlikuva od zabludata.
 
A za Mislosta na Muhammed a.s navistina nisto ne znaes. Povtorno zboruvas bez dokazi. Muhammed s.a.w.s nikogas ne vojuval,sekogas se branel. ZNACI SEKOGAS SE BRANEL. Od onie olosi na koi ne im odgovarala Objavata Allahova. TUKA IMA OGROMNA RAZLIKA. A toa go dokazuvaat bezbroj PAMETNI I POZNATI LICNOSTI,DOKTORI,FILOZOFI,ASTROLOZI,,,,, Koi denes go prifakjaat nego kako posleden Bozji pratenik i Milenik. Allah dz.s vo Qur'anot veli: "Borite se protiv niv (nevernicite),no nikogas vie ne zapocnuvajte,Allah gi saka pravednite".
Muhammed a.s bil sam koga objavata ja dobil.Kako vojuval samo ne mi e jasno sam protiv site i gi prisilil da veruvaat.
Sard... Muhammed s.a.w.s ne bese od Bitola. Duri od Saudiska arabija bese.... a vo makedonija znaes kolku negovi sledbenici ima. Koj gi prisilil ???
Цитирај Можеби, но тоа не значи дека е добар законик. Второ ниеден законик досега не го победил гревот само го зголемил. Законикот наметнува сила за да победи сила. Но кога и да е попушта. Тогаш веројатно грешката ќе ја најде во примената на уште поголема строгост и сила за да се победи гревот и пак ќе изгуби.
Љубовта кон се и сите, љубовта до самозаборав го победува гревот. Љубовта поминува низ секоја сила бидејќи таа (сила) за неа не постои.
Sto mozebi ? Sto znaci ili neznaci ??? Zemi citaj go ke vidis dali e PRAVEDEN EDINSTVENO PRAVEDEN ZAKON ILI NE E.
 
I za kraj. So potpolno pravo ti velam,Sard... Sram da ti e sto sekogas namerno i bez nikakov dokaz nastojuvas Vistinata vo Laga da ja prefrlis i Lagata vo Vistina. Sram da ti e za ona sto go pisuvas pogore bez da dokazes i za ona sto go pisuvase vo temata za Holandskite Pedofili. Misli deka eden den ke umres i deka ne izbezen e denot koga pred EDINSTVENIOT PRAVEDEN SUDIJA KE ZASTANES. Misli deka ke dojde denot koga i taa tastatura duri ke zboruva. Ke se kaze se na videlina. I ona sto vo srceto si go kriel. Kako samo ne se sramis da kazes deka so Vojna Muhammed a.s osvojuval.Imas li ti malce barem mozok da razmislis ?
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Август.2006 во 00:24
Originally posted by brza brza напиша:

A,BE STO GI TROsh*tE BAJTITE ZA DJABE,A?,...........ako ima nekoj se ova da vi go chita,.........bogami ne ste normalni,.....mozebi i jas,..... shto voopshto vi obrnuvam vnimanie!
 
Neznam zosto voopsto vleguvas i pisuvas ako ne citas. Neznam zosto voopsto zborovi trosis. Ako imas nesto da kazes pametno bujrum ako nemas nemoj voopsto da pisuvas.Napusti.Nikoj ne te tera da citas,nitu da pisuvas.
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Август.2006 во 17:17
Миралем започна да пишуваш разочарувачки текстови. Сосема ја напушти здравата аргументација и само се користиш со сугестибилност, како да веруваш дека сугестивно искажаните зборови независно што не се поткрепени со ништо како да имаат поголема сила. Повторно пишуваш тенденциозно, како некогаш и како некогаш се повторно влегуваш во кардинални грешки. Пример пишуваш Давид па потоа се родил Мојсеј и тогаш Мојсеј го дал законот. Ова покажува колку знаеш за што зборуваш. Мојсеј живеел многу векови пред Давид.
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
sard Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Октомври.2005
Локација: Прилеп
Статус: Офлајн
Поени: 1440
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sard Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Август.2006 во 17:32
Originally posted by Miralem Miralem напиша:

I za kraj. So potpolno pravo ti velam,Sard... Sram da ti e sto sekogas namerno i bez nikakov dokaz nastojuvas Vistinata vo Laga da ja prefrlis i Lagata vo Vistina. Sram da ti e za ona sto go pisuvas pogore bez da dokazes i za ona sto go pisuvase vo temata za Holandskite Pedofili. Misli deka eden den ke umres i deka ne izbezen e denot koga pred EDINSTVENIOT PRAVEDEN SUDIJA KE ZASTANES. Misli deka ke dojde denot koga i taa tastatura duri ke zboruva. Ke se kaze se na videlina. I ona sto vo srceto si go kriel. Kako samo ne se sramis da kazes deka so Vojna Muhammed a.s osvojuval.Imas li ti malce barem mozok da razmislis ? </SPAN>

Јас имам многу нешта за да се срамам во мојот живот. Се прашувам дали останало парче чест во мене. Ете тоа пред те*е и пред секого го признавам. Но ако тоа го признавам тогаш верувај во мојата способност да се свртам кон се*е и да признаам кога грешам. А ето не можам да се најдам виновен за она што го искажав изразувајќи ги ставовите кои Христијанската вера аргументирано ги кажува дека Мухамед е лажен пророк како и секој пророк после Спасителот Христос и учењето на исламот е лажно учење создадено да ја замачка претходно дадената вистина. Ако грешам нека бидам казнет, а ако исправно мислам нека бидам награден со милост кон моите слабости. Понекогаш е многу тешко да се одреди правиот од погрешниот пат. Но во случајот со верата која ја проповедал Мухамед работите се толку очигледни што јас си ја превземам целата одговорност. Ако се ослободиш од чувството да го поддржуваш она на што мислиш дека му припаѓаш и ако се одлучиш да процениш самостојно и независно Господ ќе ти проговори толку јасно што нема да има повеќе сомневање во те*е. За тоа да се случи со те*е се молам скоро секој ден.

Изменето од sard - 08.Август.2006 во 17:32
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Август.2006 во 22:01
Originally posted by sard sard напиша:

Миралем започна да пишуваш разочарувачки текстови. Сосема ја напушти здравата аргументација и само се користиш со сугестибилност, како да веруваш дека сугестивно искажаните зборови независно што не се поткрепени со ништо како да имаат поголема сила. Повторно пишуваш тенденциозно, како некогаш и како некогаш се повторно влегуваш во кардинални грешки. Пример пишуваш Давид па потоа се родил Мојсеј и тогаш Мојсеј го дал законот. Ова покажува колку знаеш за што зборуваш. Мојсеј живеел многу векови пред Давид.
 
Sto toa,nemase nisto da kazes ?  Zosto ne mi odgovori na prasanjata ??
Koi se argumentite koikazuvaat deka Muhammed e lazen prorok ??? Velite deka vo biblijata nisto za nego ne pisuva. Neli e toa NAJ KATASTROFALNA GRESKA ??????????????????????????? I kaj najde da se zapnes.Sum napisal prvo mojsej mesto david.... habe Sard... drugo bese prasanjeto,odi navrati pa akomozes odgovorimi ako ne i toa priznaj kako sto prizna deka gresis.Sto mi se prepetelkate neznam. Nemanitu edna recenica vo moj post bez argument ! Znaj samo deka ima nekoikoj svesno i pravedno citaat i rtazbiraat.Ne se site kako tebe zakoreveni.
Кон врв
Miralem Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 1056
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Август.2006 во 01:02

Uste nesto.

Ne primetuvas li i ti sard,kolku ocajnicki zvucis vo tvojata poraka ???
So kukanje li sakas da preskoknes se' ? Tebe covek moze da te sozaluva samo. Vistina,mozebi vo moite postovi nema tolkava "ljubov" kako vo "tvoite" no zatoa sto vo moite postovi e VISTINAT. Jas nemam potreba da kukam i molam. Ona sto go zboruvam,grubo ili nezno... vistinata pretezno boli,no toa e. I + mi vikas deka ne zboruvam argumentirano. Eve edna mala analiza od poslednite nekolku postovi.
Obratete vnimanie dragi moi prijateli i neprijateli.... na sekoj moj post ima prasanja. Dobivam replika prilicno dolga od nasiot sogovornik,no NIKADE ODGOVOR.
Dali ti e krivo,SARD,sto nema za sto da me prasas ??? Dali ti e krivo sto vo Islamot se' e jasno ? Jas dragi moi edvaj cekam nekoj da prasa nesto ta da zboruvam za Islamot. Edvaj cekam da odgovaram na vasite prasanja.
Drugo. Dali nekoj od vas zaprimeti da Sard,posle negovoto tvrdenje za nesto vo Islamot iznese nekoj dokaz ????????? Sard sekogas veli (I STRAM DA MU BIDE ZA TOA... PA ETE I SE STRAMI DURI) Islamot e terorizam. I so toa zavrsuva. A jas sekogas velam: Hristijanstvoto e terorizam pa stavam duri i bibliski citati kako "Jahve" povikuva na ratovi sveti. I sega toj argumentirano zboruva jas ne. Ima li smisla ??? Vidija temata "Hristijanski "Dzihad"' Potoa ke go slusnes kako veli deka Zenata vo Islamot nema prava. I taka si zavrsuva,bez nikakov dokaz. A jas velam: Zenata vo Hristijanstvoto nema prava,pa stavam Bibliski citati,kako zenata spored biblijata e (MAL)TRETIRANA. Potoa po privatni poraki mi pisuva kako Islamot e mracen... pa go prasuvam "Zosto be sard taka mislis" Togas go nema. Bidejki ne znae.Bidejki samo slusnal od nekoj Anti Islamski nastroen budala. I dali ima pravo Sard da ni kazuva za zenata vo Islamot i za Islamskite prava,koga,se kolnam vo Allah deka Sard NEMA PROCITANO NITU EDNA MUSLIMANSKA KNIGA ???? !!!!
Ne bi sakal da te izdavam... no LICEMEREN SI DRUGAR. Zosto stilot na odnesuvanje ne ti e isti koga pisuvas PP i tuka ??? So siot um li mislis deka postoi SILA koja ke me ubedi na TOLKUTE BESMISLICI ???????
Sard. Kade onoj kogo ti go molis ke me upati ??? Da veruvam vo nego,vo negoviot sin,vo negoviot komsija,vo negovata majka......... ????? Jas postaviv prasanja.Ti si sard odgovoren,ako sakas da me preobratis,da mi dokazes. Ili ne se bitni dokazi vo Hristijanstvoto ???
KAKO LI MISLIS TI SARD DA ME UBEDIS DEKA BIBLIJATA E BOZJA INSPIRACIJA KOGA VO BIBLIJATA NE POSTOI EDEN EDINSTVEN DOKAZ ZA BOZJETO POSTOENJE I ZA TOA DEKA BOG E STVORITEL NA NEBESATA I ZEMJATA NITU ZA TOA DEKA JAS SUM BOZJA KREACIJA ??????? Ako ima dokaz kazi mi !!!! NEMA.
Mozebi tuka: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=4671&PN=4 Tuka nema nisto argumentirano,no zosto SARD NE ZEDE DA MI GI OBJASNI NAVEDENITE RABOTI ????
Kukanjeto vo tvojot posleden post,me potseti na eden Hristijanski avtor,linkot mi go dade Pravoslavie (Kade li e toj,go nema ?) Ti se molam procitaj se. Dali e Greska Sard ako sum go spomnal Prvo Isus pa Mojsie ??? Koga ne bese prasanjeto za redosledot. Tuka li greski mi naogjas ???? Kako sega jas koga bi te prasal koja bese majkata na Omer r.a. Oti sepak,zboruvav spored biblijata a napisano bese bez da se obrati vnimanie oti ne se rabotese za redosledot. Inaku,Sard,ne znaes poveke od mene za Hristijanstvoto. Ti si zaglaven vo nego i slepo gledas a jas sum go UCEL.  I sakas li da me poucis nesto ti ? Ne bi sakal da ti se pravam seznajko,no navistina Sard,nema za sto bi mi zboruval. Oti so daleku pobistri Luge so DIPLOMI sum zboruval. 5 godini sum gi ucel site ucenja. I ne sum cital AntiHristijanski knigi niti AntiEvrejski... tuku sum ucel cista literatura. A AntiIslamskite knigi naj mnogu me ubedia za Cistotijata i Ispravnosta na Islamot,gledajki za kakvi raboti se zapinate.
Pa od sega pa natamu (mada sum uste kratko tuka so vas) ti se molam,koga ke kazes deka Islamot e terorizam,ti se molam pod toa da stavis dokaz. Pritoa da si ja razgledas i tojata religija.
Otvori go srceto (ova licno za tvoe dobro) i bidi iskren,nemoj da se zalis i da kukas koga nemas odgovor. LICEMERIETO (ZNAES I SAM) Mnogu e loso.
Kazuvas deka Muhammed sallallahu alejhi we sellem bil lazen prorok. Pobij eden dokaz od TOLKU NAVEDENITE. Najdi edna edinstvena greska vo Qur'anot. Nesto besmisleno.Nekoja kontradikcija. KAKO STO BEZBROJ I SEKOJ DEN NAOGJAME VO BIBLIJATA.
Drugo. Toa da se sluci so mene,da se molis 1000 godini ne vazi. Oti sekoj den se molis na razlicita osoba. Se molis na marija,pa na isusa,pa na otecot,pa na duhot.... treba da se odlucis ednas na kogo se molis za da se ispolni molbata. Se molis vo pogresna nasoka i na pogresno nesto. Jas licno za sebe se molev SAMO NA EDEN I EDINSTVEN. Na onoj koj me stvoril. TOA E SAMO EDEN. Na Onoj pred kogo ke odgovaram. (KE ODGOVARAM SAMO PRED EDEN). SE MOLEV NA EDNIOT I EDINSTVENIOT BOG DZ.S E ETE,MI SE ISPOLNI MOLBATA. DOKAZITE JASNI ZA NEGO GI IMAM I GI GLEDAM SEKOJ DEN. I NE POSTOI SILA,SARD,PRIJATELU MOJ,KOJA BI MI DOKAZALA DEKA QUR'ANOT NE E OD STVORITELOT. NITU PAK SILA MOZE DA MI DOKAZE DEKA HRISTIJANSTVOTO E (PRIBLIZNO BAREM) ISPRAVNO I DEKA BIBLIJATA E OD BOGA.
Moli se samo za sebe,Sard,gledaj ti da se spasis i da dojdes do Praviot pat. Ne nadevaj se deka za grevot tvoj nekoj posradal ili deka Bog sinot si go izmacil ili sam se izmacil za grevovite nasi.
 
Ti posakuvam sekoe dobro,drag moj prijatelu,sekako blagodaren sum sto se molis za mene.... no ne gledam potreba. Jas,kako sto i samiot gledas,sekogas sum pokraj vistinata,sekogas sum toj koj argumentirano zboruva,samo sto na kraj prizna a toa pogresno go kaza,se zbuni verovatno.
Цитирај Сосема ја напушти здравата аргументација и само се користиш со сугестибилност
Jas ne ja napustiv nitu ke ja napustam zdravata argumentacija,tuku ti ja gubis voljata za razgovor,oti nemas poznavanje za nisto.A i da imas,povtorno bi bil bez odgovor.
Кон врв
bela Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Јуни.2006
Локација: Saint Lucia
Статус: Офлајн
Поени: 56
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bela Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Август.2006 во 23:50
Zosto Islam, zosto ova ili ona?
 
Aman luge, celta na sekoja religija e Svetost i pocitta kon covekot i negoviot rod.
Kako sto Hristijansvoto go propovedale i sirele niz ralicni delovi od svetot Hristovite ucenici, Mohameda i Davida isto taka,  pa Buda....
I ako se prasame, koe mesto na svetot krie najmnogu pocetoci, ke dobieme brz odgovor.
Izrael!
I ponatamu, neli nestata stanuvaat se pozapleteni, za verojatno da pokazat deka se ednostavni.
Luge se karaat za religija, za toa cie Sveto pravilo e pogansko ili ne.
 
Luge!
Religija treba da miri i usrekuva, a ne da siri kavgi i navredi.
Taa go uci covekot, kako da si go olesni zivotot, a koj sto ke prifati e negov problem. Onolku kolku sto tezi!
Taa e tuka da ja pokaze seta ljubov kon covekot, a toj da go opravda svoeto postoenje so sto pocesen zivot.
I pak ke kazam:
Mozebi site kavgadzii vo Svetot treba da se vratat vo EDNO, za da razberat kolku i kako se silni.
Od Edno sme dosle, vo Edno ke zavrsime. Se delime i karame dur ne se dotepame, a posle ke e kasno. Umornite gi dotepuva tret, nego cetvrt, i na kraj sto sme napravile...
Edna sila bdee nad site - Univerzalna, po priroda treba da sme najprvin pacifisti, a ke go pocituvam Ona sto mi e dadeno od dedovcite, so cel da go usovrsam na sto pohuman nacin!!!
 
 
 
 
Кон врв
bela Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Јуни.2006
Локација: Saint Lucia
Статус: Офлајн
Поени: 56
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај bela Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Август.2006 во 20:24
                                           Pa taka e drugari!
 
Zarem e potrebno nekoj da znae na koja vera jas I pripagam, ako sum dobar covek i go pocituvam pobliskiot i podalecniot komsija.
 
Dobro e da se izmenat mislenja vo odnos na TOA sto ni e predadeno, no ne so cel TOA da go transformirame vo oruzje!
 
Razlikite postojat, covek konecno da nauci da pravi kompromisi preku zaednicki resenija.
 
Tuka nema pamet tuku srce, sto e vrata vo sekoja religija! 
 
Da bese TOA tolku lesno, sega ke imase poddednakvo se za site.
 
 
Кон врв
oblachinja Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Март.2006
Локација: United Kingdom
Статус: Офлајн
Поени: 4990
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај oblachinja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Август.2006 во 20:26
najdobro kazano do sega
Кон врв
Islam-HAK Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2006
Статус: Офлајн
Поени: 57
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Islam-HAK Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2006 во 19:10
sard
nemam vreme da ti opisam nekoi raboti, a isto taka kazav deka ce napisam tuka kako mnogu poznati licnosti i svestenici preminuvale vo Islam, no za zal nemam mnogu vreme za toa, sto znaci jas bi ti ja preporacal da ja zemes knigata so naslov ZOSTO ISLAM , tamu ce najdes poveke odgovori ...
Allah je doista i moj i vaš Gospodar, pa se Njemu klanjajte; to je Pravi put!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234 11>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.