|
Дали на Скопје му е потребен трамвај? |
Внеси реплика | страница <1 34567 9> |
Автор | ||||||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
...jas lichnom sakam tramvaj ,
...samo ne gledam kade moze da se trasira,...osven mozebi vo pravec po prugata shto ideshe od dvete strani na starata zeleznichka. ..toa i bi bilo naj''bezbolno'' za site,...pogotovo koga sega za tamu kaj shto nekoi mislat deka treba da ''odi'' ...terenot na golemo se preureduva ili vekje e ureden . |
||||||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
А што имаш ти против февруарвските маршеви? Шега на страна, но истиот проблем настанува и кога ќе се расипа автобусот. Додека не дојде влечење, ќе пречи.
Изменето од Majkl - 08.Ноември.2011 во 09:00 |
||||||
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Ako mozhebi ne sme se razbirale, togash kje posocham ushte ednash:
Kolku takvi proshireni mesta na ulicite ima vo Skopje? Posochi mi takvi na Partizanski odredi, na primer, kade shto soobrakjajniot metezh verojatno e najgolem. Znachi govoram od realnosta na Skopje, a ne za teorija ili za nechija tugja praksa.
Ne e tochno. Avtobusite sekogash gi zaobikoluvaat parkiranite ili rasipanite avtobusi. Kolku pati ni se sluchilo da vidime avtobus da proagja nekolku drugi avtobusi zastanati pred nego na nekoja stanica, parkirajkji se pred niv za da ne ja blokira krstosnicata zad nego. Trolejbusot, vrzan za naponskite zhici, toa nikogash ne bi mozhel da go napravi. Toj i site trolejbusi koi kje pristignat zad nego, kje chekaat dodeka rasipaniot ne bide odvlechkan.
Jas govoram za vozenje povekje saati ili barem eden den (da ne zboruvam za podolgo) po sosem nova ruta. Trolejbusite ne se proektirani za neshto takvo. Tie se venchani za trasata na koja e postavena naponskata mrezha. Duri i ako mozhat da izvozat nekoe pomalo zaobikoluvanje na trasata, treba prvin da se otkachat od naponskite zhici, a potoa povtorno da se vrzuvaat za niv. I zamisli ako treba taa mala relacija da ja izvozat barem eden den... Za razlika od niv avtobusot mozhe vednash da ja smeni relacijata bez sopiranje na dvizhenjeto i mozhe da prodolzhi po nea apsolutno neogranicheno vreme. Ushte povekje, sekoj avtobus mozhe vednash da bide prenaznachen za bilo koja relacija niz gradot, kako potpolno nova i nikogash do togash koristena ili kako zamena na bilo koe drugo prevozno vozilo. Probaj toa da go napravish so trolejbus. Изменето од Messenger - 08.Ноември.2011 во 15:34 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Ova e odlichna ideja, ako voopshto mozhe denes da se realizira poradi neplanskoto gradenje na s'e i seshto po dolzh na ovaa nekogashna linija. Inaku taa bi mozhela da se protega od Saraj do Drachevo i da bide vtora ekspresna linija, paralelna so onoaa koja bi odela pokraj kejot na Vardar (dvete bi odele istok-zapad). Avtobusite koi bi bil stacionirani na nivnite terminali bi pretstavuvale odlichna vrska megju niv (sever-jug). Poradi relativno kusoto rastojanie megju ovie shinski arterii, avtobusite ova rastojanie verojatno vo prosek kje go munivaat za 10-15 minuti. Vaka postaveniot brz shinski soobrakjaj bi bil dolgorochno idealno reshenie za Skopje koj ne samo shto ekpresno bi gi povrzuval kraevite na gradot so negoviot centar, tuku isto taka bi bil i najekonomichna varijanta smetajkji ja negovata eksploatacija na podolg vremenski period, a istovremeno definitivno bi gi rasteretil ulichniot soobrakjaj i parkiranjeto koi vekje se naogjaat na granica na funkcionalnost i podnoslivost. Изменето од Messenger - 08.Ноември.2011 во 18:36 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
тоа што никој во оваа земја не го разбира е што целовкупниот сообраќај и инфраструктура во било кој регион, функционираат како целина, не може на инфраструктура која е веќе свикната на одредени видови на сообраќај и регулирања на истиот и планирана на друг начин, да и додаваме новитети
тоа во најголема мера би било бесмислено... Скопје во основа нема сообраќјна култура и историја со трамваи, метроа и слични благодети и нема буквално никаков начин како да се изведе, иако може лесно да си го замислиме во Скопје најпрво потребно е да се решат еден куп хаоси во разни сфери од инфраструктурата и сообраќајот, за да може да му се имплементираат нови решенија, како што за нас е трамвајот еве конкретно, во Скопје патната инфраструктура е половична и мислам дека никој не е свесен колку треба да се гради за да се приспособи инфраструктурата на големината на градот тука се прави голема грешка, дури и сосема правилно да го изведат трамвајот, нема воопшто да биде функционален и ќе си имаме проблеми, поради тоа што не сме си решиле други проблеми и така во бесконечност... така беше и со двокатните, на хаотичен сообраќај и хаотично претпријатие, владата реши да им тупне двокатни автобуси, па после снаоѓајте, се, тие битно купија... така и со трамвајов очекувам да испадне и немам воопшто надеж знаејќи дека од почеток сме си поставиле сопки да појаснам, во скоро сите градови каде има трамвај, трамвајот постои уште пред да се популаризираат моторните возила, па и пред да потои ЛРТ и фактички трамвајот е граден и развиван во чекор со изградбата на улиците, па затоа се е така беспрекорно и трамвајот се вклопува без проблем кај нас, сакаме да ставиме класичен трамвај на веќе изградена, и тоа недоградена и тотално неорганизирана и немодернизирана инфраструктура |
||||||
размисли пред да напишеш глупост
|
||||||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
pa, kazav deka tramvaj e najstar masoven prevoz vo gradovite kaj shto go ima,.....ne veruvam deka ima nekkade sosema nov i prvpat vo denseshno vreme ,...kako shto bi bil vo skopje
...a, pokraj od drachevo,...na istata trasa moze da se prikluchi i onaa od novo lisiche, tamu nekade kaj tutunski kombinat.... ...ako vekje naumile tramvaj da se pravi ,...taa linija bi bila najefikasna za javen prevoz. ...5-kata inache e edna od najfrekventnite avtobuski linii . ...a, chudno e shto seushte nema avtobus od drachevo do karposh na primer,...a, ne samo do zeleznichkata stanica. |
||||||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||||||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
..се се плашам дека некој од вашиве предлози ќе биде усвоен,и градот Скопје конечно ќе запре да функционира..макар и вака,како денес.
жив хаос е,нешто живо не не спасувабре..слепи ли сте сте,ќори ли сте... --се додека полицаецот дреме под дрво и се прави слеп дека некој поминал на црвено и ја задушил раскрсницата,се додека пешаците како стадо овци поминуваат улица кај што сакаат и како сакаат,ништо не бива...доцна е за се. Скопје се повеќе ми личи на Калкута... напишав еднаш дека рикшите се мајка за кај нас..и ефтино и чисто и брзо... |
||||||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||||||
Andjelina
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Miss High Hill’s Регистриран: 07.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 14129 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
vie dvajca be pojma nemate...super vi e...a bas pojma nemate deka vi e super
|
||||||
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува
|
||||||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
vakvi?...:
....ili pak ...vakvi : ....ili mozebi....vakvi: ..... |
||||||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||||||
Andjelina
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Miss High Hill’s Регистриран: 07.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 14129 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
onaa prvata,drugive se gabaritni...ke go kocat soobrakajot
|
||||||
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува
|
||||||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
мене "еден од овдека" ми смета додека поминува пешачки и ита кон двокатниот.абе го глеам денес,ич бре да подзастане..пешачки ли е ..што ли е..на хауба ќе се качи ама ќе помине. |
||||||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Трамвајот и евентуалното метро имаат предност над автобусите и тролејбусите кога е во прашање бројот на патници кои можат истовремено да се возат. Од друга страна бараат копање и прекопување.
Спомнавте можност трасата на трамвајот да оди како дел од кејот на реката Вардар. Навистина тоа може да биде долга линија од Сарај преку Влае, Карпош, Центар па до Лисиче. Но таквата линија би имала смисла доколку објектите од Скопје 2014 што ги изнатрупаа во Центар(музеи, театри, филхармонија, министетрства и судови) ги распределеа долж Вардар, или допрва изградат таму слични и/или станбени објекти. Имајте во предвид и можност од сезонско поплавување на шините. |
||||||
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Potegot niz centarot na gradot najdobro kje se reshi so podzemno postavuvanje na shinite. Toa bi bilo vo dolzhina od samo 1-2 kilometri, neshto shto ekonomski e mozhno i isplativo za Makedonija.
Potochno, bilo kakvo novo soobrakjajno povrzuvanje ili proshiruvanje na strogiot centar na gradot najdobro, a veruvam i edinstveno za podolga idnina, kje se reshi samo so podzemni trasi. Toj del na gradot vekje e dovedeno do granicite na podnoslivost. Изменето од Messenger - 09.Ноември.2011 во 15:31 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Eventualniot nov shinski soobrakjaj bi bil kapitalno delo za Skopje i zatoa mora da bide dobro osmislen i najverojatno, poradi negovata cena, etapno izgraden i eksploatiran.
Velam kapitalna investicija zatoa shto so nego mora dolgorochno da se reshi komutiranjeto na gragjanite, da bide praktichna i ekonomski podnosliva zamena za preskapoto metro, da bide nezavisno od drugite sistemi za soobrakjanje i da ima najmal mozhen negativen impakt na zhivotnata sredina. Od druga strana mora negovata izgradba i ekspoatacija da bide etapna zatoa shto taka kje mozhe da bide ekonomski podnoslivo i preku iskustvata vo rabotata na ednata etapa ( na primer onaa spomnatata trasa pokraj kejot na Vardar ) kje se olesni i eventualno modificira vtorata trasa, onaa po dolzhina na starata zheleznichka pruga. Ej, navistina mi se dopagja vakaviot proekt ! Za nego bi glasal vo sekoe vreme ! Изменето од Messenger - 09.Ноември.2011 во 15:47 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Внеси реплика | страница <1 34567 9> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |