IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Дали на Скопје му е потребен трамвај?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Дали на Скопје му е потребен трамвај?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 9>
Прашање: Дали на Скопје му е потребен трамвај?
Одговор Гласови Статистика
12 [50,00%]
12 [50,00%]
Не може да гласате на оваа анкета

Автор
Порака
 Оцена: Оцена на тема: 1 Гласови, Просечно 4,00  Тема Пребарувај Тема Пребарувај  Опции за темата Опции за темата
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 01:29
...jas lichnom sakam tramvaj ,
...samo ne gledam kade moze da se trasira,...osven mozebi  vo pravec  po prugata shto ideshe  od dvete strani na starata zeleznichka.

..toa i bi bilo  naj''bezbolno'' za site,...pogotovo koga sega  za tamu kaj shto nekoi mislat deka treba da ''odi'' ...terenot   na golemo se preureduva ili vekje e ureden .
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 08:59
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Kako toa nema da blokira ako stoi na strana na stanica. pa neli stanicata e na ulica ? Znachi kje ja blokira celata lenta na ulicata.
Во строгиот центар претежно тоа е така, но не секаде(ГТЦ). Станицата е додуша на улица но навлегува во тротоарот, т.е. тој дел е поширок.
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

A do togash ? Vo kolona eden po eden, kako na fevruarski marsh.

А што имаш ти против февруарвските маршеви? Шега на страна, но истиот проблем настанува и кога ќе се расипа автобусот. Додека не дојде влечење, ќе пречи.
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Majkl govoram za menuvanje na ruta na dvizhenje na vtobusot. Toa znachi izvesno vreme na saat da se dvizhi nadvor od postavenite zhici od koi dobiva struja. Kakvi baterii, kavi bakrachi... trolejkata e otpishana po kuso vreme. Potoa kje moraat da ja shlepiraat.
Современите тролејбуси имаат вградено такви батерии, акумулатори или агрегати, но и суперкондензатори(во Кина). Поновите како на пр. во Неапол или Дебрецен без проблем во брзината се движат и повеќе километри токму (во случај на потреба) менувајќи ја рутата низ улици каде нема жици.

Изменето од Majkl - 08.Ноември.2011 во 09:00
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 15:20

Ako mozhebi ne sme se razbirale, togash kje posocham ushte ednash:


Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Kako toa nema da blokira ako stoi na strana na stanica. pa neli stanicata e na ulica ? Znachi kje ja blokira celata lenta na ulicata.
Во строгиот центар претежно тоа е така, но не секаде(ГТЦ). Станицата е додуша на улица но навлегува во тротоарот, т.е. тој дел е поширок.


Kolku takvi proshireni mesta na ulicite ima vo Skopje? Posochi mi takvi na Partizanski odredi, na primer, kade shto soobrakjajniot metezh verojatno e najgolem. Znachi govoram od realnosta na Skopje, a ne za teorija ili za nechija tugja praksa.


Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

A do togash ? Vo kolona eden po eden, kako na fevruarski marsh.

А што имаш ти против февруарвските маршеви? Шега на страна, но истиот проблем настанува и кога ќе се расипа автобусот. Додека не дојде влечење, ќе пречи.


Ne e tochno. Avtobusite sekogash gi zaobikoluvaat parkiranite ili rasipanite avtobusi. Kolku pati ni se sluchilo da vidime avtobus da proagja nekolku drugi avtobusi zastanati pred nego na nekoja stanica, parkirajkji se pred niv za da ne ja blokira krstosnicata zad nego. Trolejbusot, vrzan za naponskite zhici, toa nikogash ne bi mozhel da go napravi. Toj i site trolejbusi koi kje pristignat zad nego, kje chekaat dodeka rasipaniot ne bide odvlechkan.


Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Majkl govoram za menuvanje na ruta na dvizhenje na avtobusot. Toa znachi izvesno vreme na saati da se dvizhi nadvor od postavenite zhici od koi dobiva struja. Kakvi baterii, kavi bakrachi... trolejkata e otpishana po kuso vreme. Potoa kje moraat da ja shlepiraat.
Современите тролејбуси имаат вградено такви батерии, акумулатори или агрегати, но и суперкондензатори(во Кина). Поновите како на пр. во Неапол или Дебрецен без проблем во брзината се движат и повеќе километри токму (во случај на потреба) менувајќи ја рутата низ улици каде нема жици.


Jas govoram za vozenje povekje saati ili barem eden den (da ne zboruvam za podolgo) po sosem nova ruta. Trolejbusite ne se proektirani za neshto takvo. Tie se venchani za trasata na koja e postavena naponskata mrezha. Duri i ako mozhat da izvozat nekoe pomalo zaobikoluvanje na trasata, treba prvin da se otkachat od naponskite zhici, a potoa povtorno da se vrzuvaat za niv. I zamisli ako treba taa mala relacija da ja izvozat barem eden den...

Za razlika od niv avtobusot mozhe vednash da ja smeni relacijata bez sopiranje na dvizhenjeto i mozhe da prodolzhi po nea apsolutno neogranicheno vreme. Ushte povekje, sekoj avtobus mozhe vednash da bide prenaznachen za bilo koja relacija niz gradot, kako potpolno nova i nikogash do togash koristena ili kako zamena na bilo koe drugo prevozno vozilo. Probaj toa da go napravish so trolejbus.

Изменето од Messenger - 08.Ноември.2011 во 15:34
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 18:32
Originally posted by brza brza напиша:

...jas lichnom sakam tramvaj ,...samo ne gledam kade moze da se trasira,...osven mozebi  vo pravec  po prugata shto ideshe  od dvete strani na starata zeleznichka...


Ova e odlichna ideja, ako voopshto mozhe denes da se realizira poradi neplanskoto gradenje na s'e i seshto po dolzh na ovaa nekogashna linija.

Inaku taa bi mozhela da se protega od Saraj do Drachevo i da bide vtora ekspresna linija, paralelna so onoaa koja bi odela pokraj kejot na Vardar (dvete bi odele istok-zapad).

Avtobusite koi bi bil stacionirani na nivnite terminali bi pretstavuvale odlichna vrska megju niv (sever-jug). Poradi relativno kusoto rastojanie megju ovie shinski arterii, avtobusite ova rastojanie verojatno vo prosek kje go munivaat za 10-15 minuti.


Vaka postaveniot brz shinski soobrakjaj bi bil dolgorochno idealno reshenie za Skopje koj ne samo shto ekpresno bi gi povrzuval kraevite na gradot so negoviot centar, tuku isto taka bi bil i najekonomichna varijanta smetajkji ja negovata eksploatacija na podolg vremenski period, a istovremeno definitivno bi gi rasteretil ulichniot soobrakjaj i parkiranjeto koi vekje se naogjaat na granica na funkcionalnost i podnoslivost.




Изменето од Messenger - 08.Ноември.2011 во 18:36
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 22:44
тоа што никој во оваа земја не го разбира е што целовкупниот сообраќај и инфраструктура во било кој регион, функционираат како целина, не може на инфраструктура која е веќе свикната на одредени видови на сообраќај и регулирања на истиот и планирана на друг начин, да и додаваме новитети
тоа во најголема мера би било бесмислено... Скопје во основа нема сообраќјна култура и историја со трамваи, метроа и слични благодети и нема буквално никаков начин како да се изведе, иако може лесно да си го замислиме
во Скопје најпрво потребно е да се решат еден куп хаоси во разни сфери од инфраструктурата и сообраќајот, за да може да му се имплементираат нови решенија, како што за нас е трамвајот
еве конкретно, во Скопје патната инфраструктура е половична и мислам дека никој не е свесен колку треба да се гради за да се приспособи инфраструктурата на големината на градот
тука се прави голема грешка, дури и сосема правилно да го изведат трамвајот, нема воопшто да биде функционален и ќе си имаме проблеми, поради тоа што не сме си решиле други проблеми и така во бесконечност...
така беше и со двокатните, на хаотичен сообраќај и хаотично претпријатие, владата реши да им тупне двокатни автобуси, па после снаоѓајте, се, тие битно купија...
така и со трамвајов очекувам да испадне и немам воопшто надеж знаејќи дека од почеток сме си поставиле сопки

да појаснам, во скоро сите градови каде има трамвај, трамвајот постои уште пред да се популаризираат моторните возила, па и пред да потои ЛРТ и фактички трамвајот е граден и развиван во чекор со изградбата на улиците, па затоа се е така беспрекорно и трамвајот се вклопува без проблем
кај нас, сакаме да ставиме класичен трамвај на веќе изградена, и тоа недоградена и тотално неорганизирана и немодернизирана инфраструктура
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 00:25
pa, kazav  deka tramvaj e najstar masoven prevoz vo gradovite kaj shto go ima,.....ne veruvam deka ima nekkade sosema nov i prvpat  vo denseshno vreme  ,...kako shto bi bil vo skopje

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by brza brza напиша:

...jas lichnom sakam tramvaj ,...samo ne gledam kade moze da se trasira,...osven mozebi  vo pravec  po prugata shto ideshe  od dvete strani na starata zeleznichka...


Ova e odlichna ideja, ako voopshto mozhe denes da se realizira poradi neplanskoto gradenje na s'e i seshto po dolzh na ovaa nekogashna linija.

Inaku taa bi mozhela da se protega od Saraj do Drachevo i da bide vtora ekspresna linija, paralelna so onoaa koja bi odela pokraj kejot na Vardar (dvete bi odele istok-zapad).

Avtobusite koi bi bil stacionirani na nivnite terminali bi pretstavuvale odlichna vrska megju niv (sever-jug). Poradi relativno kusoto rastojanie megju ovie shinski arterii, avtobusite ova rastojanie verojatno vo prosek kje go munivaat za 10-15 minuti.
.................................

...a , shto ima tamu ''izgradeno'', ....koga celiot prostor se do taftalidje e  nabien so ''saloni'' za mienje koli ,...''trista'' chumezi od nekoi kafani i,...stari topoli!

...a, pokraj od drachevo,...na istata trasa moze da se prikluchi i onaa od novo lisiche,  tamu nekade kaj tutunski kombinat....

...ako vekje naumile  tramvaj da se pravi ,...taa linija bi bila najefikasna  za javen prevoz.

...5-kata  inache e edna od najfrekventnite avtobuski linii .

...a, chudno e shto seushte nema avtobus od drachevo do karposh na primer,...a, ne samo do zeleznichkata stanica.
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 01:35
..се се плашам дека некој од вашиве предлози ќе биде усвоен,и градот Скопје конечно ќе запре да функционира..макар и вака,како денес.

жив хаос е,нешто живо не не спасувабре..слепи ли сте сте,ќори ли сте...

--се додека полицаецот дреме под дрво и се прави слеп дека некој поминал на црвено и ја задушил раскрсницата,се додека пешаците како стадо овци поминуваат улица кај што сакаат и како сакаат,ништо не бива...доцна е за се.
Скопје се повеќе ми личи на Калкута...
напишав еднаш дека рикшите се мајка за кај нас..и ефтино и чисто и брзо...
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Andjelina Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Miss High Hill’s

Регистриран: 07.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 14129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Andjelina Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 01:37
vie dvajca be pojma nemate...super vi e...a bas pojma nemate deka vi e superсмеење
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува

Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 01:41
vakvi?...:




....ili pak ...vakvi :

....ili mozebi....vakvi:

.....збунетост
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Andjelina Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Miss High Hill’s

Регистриран: 07.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 14129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Andjelina Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 01:42
onaa prvata,drugive se gabaritni...ke go kocat soobrakajot
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува

Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 01:46
Originally posted by Andjelina Andjelina напиша:

vie dvajca be pojma nemate...super vi e...a bas pojma nemate deka vi e superсмеење




мене "еден од овдека" ми смета додека поминува пешачки и ита кон двокатниот.абе го глеам денес,ич бре да подзастане..пешачки ли е ..што ли е..на хауба ќе се качи ама ќе помине.
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 12:04
Трамвајот и евентуалното метро имаат предност над автобусите и тролејбусите кога е во прашање бројот на патници кои можат истовремено да се возат. Од друга страна бараат копање и прекопување.

Спомнавте можност трасата на трамвајот да оди како дел од кејот на реката Вардар. Навистина тоа може да биде долга линија од Сарај преку Влае, Карпош, Центар па до Лисиче. Но таквата линија би имала смисла доколку објектите од Скопје 2014 што ги изнатрупаа во Центар(музеи, театри, филхармонија, министетрства и судови) ги распределеа долж Вардар, или допрва изградат таму слични и/или станбени објекти. Имајте во предвид и можност од сезонско поплавување на шините.

Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 15:27
Potegot niz centarot na gradot najdobro kje se reshi so podzemno postavuvanje na shinite. Toa bi bilo vo dolzhina od samo 1-2 kilometri, neshto shto ekonomski e mozhno i isplativo za Makedonija.

Potochno, bilo kakvo novo soobrakjajno povrzuvanje ili proshiruvanje na strogiot centar na gradot najdobro, a veruvam i edinstveno za podolga idnina, kje se reshi samo so podzemni trasi. Toj del na gradot vekje e dovedeno do granicite na podnoslivost.



Изменето од Messenger - 09.Ноември.2011 во 15:31
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Ноември.2011 во 15:42
Eventualniot nov shinski soobrakjaj bi bil kapitalno delo za Skopje i zatoa mora da bide dobro osmislen i najverojatno, poradi negovata cena, etapno izgraden i eksploatiran.

Velam kapitalna investicija zatoa shto so nego mora dolgorochno da se reshi komutiranjeto na gragjanite, da bide praktichna i ekonomski podnosliva zamena za preskapoto metro, da bide nezavisno od drugite sistemi za soobrakjanje i da ima najmal mozhen negativen impakt na zhivotnata sredina.

Od druga strana mora negovata izgradba i ekspoatacija da bide etapna zatoa shto taka kje mozhe da bide ekonomski podnoslivo i preku iskustvata vo rabotata na ednata etapa ( na primer onaa spomnatata trasa pokraj kejot na Vardar ) kje se olesni i eventualno modificira vtorata trasa, onaa po dolzhina na starata zheleznichka pruga.


Ej, navistina mi se dopagja vakaviot proekt ! Za nego bi glasal vo sekoe vreme !





Изменето од Messenger - 09.Ноември.2011 во 15:47
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 9>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.