|
Дали на Скопје му е потребен трамвај? |
Внеси реплика | страница <1 23456 9> |
Автор | ||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Никој не спомна алтернатива: тролејбуси(автобус на струја):
- нема потреба од прекопување на улици за шини - еколошки се - лесно совладуваат угорници - потивки се - ако снема струја тие со помошна специјален вграден акумулатор (auxiliary power unit) можат да се движат уште неколку минути, на пр. до наредната станица. Изменето од Majkl - 07.Ноември.2011 во 03:05 |
||||||
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
I shto e vazhno kade kje ja blokira ulicata, dali edna stanica ponapred ili edna stanica ponazad ? Tochno e deka nivnata impelementacija e poeftina od onaa na tramvaite, no i za niv treba izgradba i odrzhuvanje na grdata strujna mrezha niz gradot i site zaedno zavisat od dovodot na elektrichnata energija. Prekin na strujata vo gradot znachi i prekin kompletniot trojelbuski soobrakjaj, kako i blokiranje na desnata linija na ulicite, zstanuvanjeto na eden trojelbus znachi zastanuvanje na site onie pozadi nego bidehjkji ne mozhe eden trojelbus da zamine drug, trolejbusite ne mozhat po potreba da ja menuvaat rutata na dvizhenje zatoa shto moraat da sledat ruti koi se opremeni so zhici za struja... Nema nitu edna rabota shto trolejbusite mozhat da napravat shto ne mozhat avtobusite. Specijalno za uslovite na Skopje, ne gledam deka dobrite karakteristiki na trolejbusite bi bile od tolkavo golemo znachenje shto bi bilo presuden element za zamenuvanje na avtobusite. Vo ovoj sluchaj se slozhuvam so brza deka namesto da se troshat pari za voveduvanje na potpolno nov sistem za javen prevoz podobro e del od tie pari da se upotrebat za zgolemuvanje i unapreduvanje na vekje postoechkiot vozen park. Brzinata i fleksibilnosta na prevozot kje se zgolemi so zgolemen broj avtobusi i so poefikasno reshavanje na naplatata na biletite. Toa e daleku poeftina i poprifatliva opcija za Skopje otkolku voveduvanje na tramvajski ili trojelbuski sistem. Se razbira, vistinskoto reshenie bi bilo podzemna zheleznica koja kje gi povrziva dvata kraja na gradot, no toa za segas e samo nauchna fantastika. |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
трамвајот и дефинитивно е по специфичен вид на превоз, а поготово за Скопје каде ако не се направи како што треба, односно ако само го закрчува и успорува веќе угушениот сообраќај во градот тогаш и дефинитивно не е потребен. единствен слободен простор каде непречено би се движел трамвајот е покрај Вардар, но и таму се потребни здрави градежни зафати со оглед на големиот број мостови што ја попречуваат трасата и повремено немирната река. кога се работи за метро, изградба на такво нешто во Скопје, моментално а и во наредни 50-на год. би била неисплатлива поради малиот број на жители во самиот град односно малиот број на потенцијални клиенти а со самото тоа и неисплатливоста на целата инвестиција. |
||||||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||||||
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Тешко е да се испланира крупна инфраструктура како тамвај во толку неплански набиен град како Скоје, посебно центарот. Сепак ми се чини дека подалеку од центарот има доволно простор за надземна железница, а со еден или два тунели од два-три километри може да се помине под понабиените делови од градот. Трамвај под земја е метро, а Скопје треба да има метро, па макар тоа било и мили-метро.
За потенцијални клиенти не треба да се грижиме, кога има расположива инфраструктура, тоа ќе повлече развој на сите делови од градот кои се на трасата. |
||||||
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Potpolno se slozhuvam so tebe.
Konstrukcijata na edna ekspresna shinska trasa koja kje go povrze celo Skopje po negovata dolzhina, so centralno podzemno patuvanje vo dolzhina od kilometar-dva i soodvetno isplanirano sopiranje nekade pod ploshtadot, kje pretstavuva odlichen pottik za privlekuvanje novi potencijalni investitori vo prostori, pravec i dejnosti koi do sega bea nedopirnati. Изменето од Messenger - 07.Ноември.2011 во 22:00 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Желбите се едно можностите и економската оправданост друго. Метро во Скопје е само сон, бидејќи никој не би се нафатил на изградба на нешто екстремно скапо а кое нема да донесе профит. Тоа е за приватните инвеститори. Градот односно државата не можат да го доизградат авто патот Е75 во должина од 30-на км колку што преостанаа, повеќе од 25 год. Ние немаме пари за такво нешто, со оглед дека 1 км од подземна железница би чинел околу 200 мил. евра. |
||||||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||||||
Ninja 35
Модератор Регистриран: 24.Февруари.2009 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17840 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Загреб е доста сличен со Скопје во поглед на густината на сообраќај па и сообраќајната култура....Таму совршено функционира трамвајот и е доста современ и многу функционален, особено во пешачките зони на градот....И таму цел центар на градот е со зонско паркирање како и кај нас па затоа и е доста скапо движењето со возило низ центарот на градот... http://www.zet.hr/tramvaj.aspx
|
||||||
Ако ти изгледа премногу лесно , имаш некаде згрешено !!!
|
||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Нема да ја блокира, ќе си стои од страна на станица исто како и автобусите(исклучок додуша е строгиот центар на Скопје).
може да биде одвлечен од автобус, тоа во Белград го прават.
Можат ако се опремени (фабрички) со батерија, освен тоа прочитав дека не само неколку минути туку и околу пола саат ако не и повеќе можат да се движат од сопствена батерија, таман да стигнат до гаража.
Изменето од Majkl - 08.Ноември.2011 во 00:17 |
||||||
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
|
||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Би тргнувала од Центар долж средината на Партизанска, преку Влае до нас.Ѓорче или дури и до Ново Селски пат. Кровот долж целата линија би бил поплочен со соларни плочи од каде би се снабдувала со бесплатна струја но за секој случај би имало и опција струја да може да влече и од градска мрежа. Незнам што се случи со таа идеја, но звучи интересно - ем е еколошка, тивка, не зафаќа многу простор, поефтино е од метро нема копање тунели и ризици од оштетување на темели и подезмни води, и не го попречува сообраќајот. Единствено ќе треба да се внимава со безбедноста(да не треба да рипаат патниците во случај на некој дефект, пожар и сл.). Изменето од Majkl - 08.Ноември.2011 во 00:17 |
||||||
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
|
||||||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
....a, ako ne si kjorav ,...sigurno gledash kolku koshta eden kilometar metro,...i toa ''najsveza'' cena,...seushte ''under construction"!! ...najdolgiot (probien ama seushte ne''doteran'') tunel vo svetot gothard vo shvajcarija ( 57 km!!) ...ne koshta 200 000 000 € od km ,i toa tunel koj shto e bushen nekolku stotici metri pod eden od najdolgite planinski venci vo svetot,...so najtvrdi karpi ...... ----------------------------------------------------------------------------------------------------- The 9.8bn Swiss franc (£6.4bn; $10.3bn) project will take up to 300 trains each day underneath the Alps. ----------------------------------------------------------------------------------------------------- ...dodushe,...mozebi i si vo pravo,...tuka mozebi bi koshtalo i povekje od tvojata cena, ...znaejki kolku koshtaat mnogu kretenski raboti, koishto se napraveni i ,...seushte se pravat vo ovaa drzava! |
||||||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||||||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Брза,
секоја една цена зависи од многу фактори, и е драстично различна од место до место, од проект до проект. Според тебе оваа цена што си ја поставил на сликава од метро во изградба е репер за секој нареден проект било каде во светот. Добро не ни очекував од тебе нешто по конкретно, освен удри на гуглето па што даде прво тоа постирај. Еве ти неколку линкови па види дали е иста цената за слични проекти во светот. http://en.wikipedia.org/wiki/Millau_Viaduct http://en.wikipedia.org/wiki/Rio%E2%80%93Antirrio_bridge http://www.goldengatebridge.org/research/ConstructionPrimeContr.php http://wikimapia.org/49142/Akashi-Kaikyo-Bridge |
||||||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Podzemna zleleznica vo Skopje ni treba vo dolzhina od samo 1-2 kilometri vo strogiot centar na gradot, a toa ekonomski e izvodlivo za nas.
Ostatokot mozhe mnogu lesno i funkcionalno da bide so zemno postaveni shini, onaka kako shto go doskutiravme ponazad. |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
staro momche( mislev deka si mlado ama ,..ete ...pomatoro si bilo )
gledam si se potrudil malku za mene da mi objasnuvash , ...ama si ja utnal rabotata so primerite. zarem razlichni mostovi...pogotovo nad more ....i preku dlaboki kanjoni,...sporeduvash so izgradba na edno metro? i kakvo gugle ,..pak tropash ! ...a, shto , ...ima duplo pogolema razlika vo cenata, poradi drastichnata razlika vo sostavot na podzemjeto megju solun i skopje,a? mozebi skopje celoto lezi na chist granit pa zatoa e toa taka.....ili pak e ''krcato'' so teshki zgradi so dlaboki temeli pa,...mora da se kopa mnogu podlaboko od ...na drugi mesta.... ...kaj go prochita ova ,...ili sam si go smisli...? a be ti dadoa primer za najteshkiot dosega probien tunel vo svetot,...i ti pak neshto sporeduvash ...shto ne moze da se sporedi ! pa, shto sakash be,...57 km pod najteshkite za probivanje karpi,...ne ti koshtaat ni priblizno kolku shto nekoj ( koj znae koj )...''smislil'' deka vo skopje e poteshko da se pravi tunel ,...nekolku metri pod zemja! |
||||||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Kako toa nema da blokira ako stoi na strana na stanica. pa neli stanicata e na ulica ? Znachi kje ja blokira celata lenta na ulicata.
A do togash ? Vo kolona eden po eden, kako na fevruarski marsh.
Majkl govoram za menuvanje na ruta na dvizhenje na vtobusot. Toa znachi izvesno vreme na saat da se dvizhi nadvor od postavenite zhici od koi dobiva struja. Kakvi baterii, kavi bakrachi... trolejkata e otpishana po kuso vreme. Potoa kje moraat da ja shlepiraat. |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Внеси реплика | страница <1 23456 9> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |