IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Дали на Скопје му е потребен трамвај?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Дали на Скопје му е потребен трамвај?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 9>
Прашање: Дали на Скопје му е потребен трамвај?
Одговор Гласови Статистика
12 [50,00%]
12 [50,00%]
Не може да гласате на оваа анкета

Автор
Порака
 Оцена: Оцена на тема: 1 Гласови, Просечно 4,00  Тема Пребарувај Тема Пребарувај  Опции за темата Опции за темата
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 03:05
Никој не спомна алтернатива: тролејбуси(автобус на струја):

- нема потреба од прекопување на улици за шини
- еколошки се
- лесно совладуваат угорници
- потивки се
- ако снема струја тие со помошна специјален вграден акумулатор (auxiliary power unit) можат да се движат уште неколку минути, на пр. до наредната станица.






Изменето од Majkl - 07.Ноември.2011 во 03:05
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 14:15
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

акумулатор (auxiliary power unit) можат да се движат уште неколку минути, на пр. до наредната станица.






I shto e vazhno kade kje ja blokira ulicata, dali edna stanica ponapred ili edna stanica ponazad ?

Tochno e deka nivnata impelementacija e poeftina od onaa na tramvaite, no i za niv treba izgradba i odrzhuvanje na grdata strujna mrezha niz gradot i site zaedno zavisat od dovodot na elektrichnata energija. Prekin na strujata vo gradot znachi i prekin kompletniot trojelbuski soobrakjaj, kako i blokiranje na desnata linija na ulicite, zstanuvanjeto na eden trojelbus znachi zastanuvanje na site onie pozadi nego bidehjkji ne mozhe eden trojelbus da zamine drug, trolejbusite ne mozhat po potreba da ja menuvaat rutata na dvizhenje zatoa shto moraat da sledat ruti koi se opremeni so zhici za struja...

Nema nitu edna rabota shto trolejbusite mozhat da napravat shto ne mozhat avtobusite. Specijalno za uslovite na Skopje, ne gledam deka dobrite karakteristiki na trolejbusite bi bile od tolkavo golemo znachenje shto bi bilo presuden element za zamenuvanje na avtobusite.

Vo ovoj sluchaj se slozhuvam so brza deka namesto da se troshat pari za voveduvanje na potpolno nov sistem za javen prevoz podobro e del od tie pari da se upotrebat za zgolemuvanje i unapreduvanje na vekje postoechkiot vozen park. Brzinata i fleksibilnosta na prevozot kje se zgolemi so zgolemen broj avtobusi i so poefikasno reshavanje na naplatata na biletite.

Toa e daleku poeftina i poprifatliva opcija za Skopje otkolku voveduvanje na tramvajski ili trojelbuski sistem.

Se razbira, vistinskoto reshenie bi bilo podzemna zheleznica koja kje gi povrziva dvata kraja na gradot, no toa za segas e samo nauchna fantastika.



Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 14:35
Originally posted by brza brza напиша:


   
   <div ="msg" style=":left; overflow:auto;">
   tramvajot e  najzaostanat tip na javen  prevoz ,...iako ima i moderni negovi izvedbi ,...sepak e najstariot  vid na prevoz vo eden grad....i ne e bash za skopje , zatoa shto so nego nema nishto da se postigne ,...a,
za metro skopje e seushte ''zeleno'',....dodushe na granica e,...nekade prochitav deka sekoj grad so nad 700 000 zitelistanuval 
zrel za najefikasniot  masoven, javen gradski prevoz .....a i nenormalno skap!...pa, spored
toa treba edinstveno, avtobuskiot prevoz da se napravi asalen ,..ne samo
vo smisol na nabavka  novi avtobusi , tuku ushte povekje  vo negovata efikasna 
organiziranost ,...a be,koj e budala da ostavi kola i da cheka pola saat ( najmalku)  avtobus....ako vekje parite ne mu se problem?....pa ushte i da se ''stiska'' so nepoznati !....a,
ako znaesh deka nema da chekash povekje od desetina minuti da ti dojde
tvojot broj,...i toa ufircan i stokmen  ''kako za bal'' ...togash i toj
shto ima pari ,...bi se preorientiral  kon avtobusite....a,


трамвајот и дефинитивно е по специфичен вид на превоз, а поготово за Скопје каде ако не се направи како што треба, односно ако само го закрчува и успорува веќе угушениот сообраќај во градот тогаш и дефинитивно не е потребен.

единствен слободен простор каде непречено би се движел трамвајот е покрај Вардар, но и таму се потребни здрави градежни зафати со оглед на големиот број мостови што ја попречуваат трасата и повремено немирната река.

кога се работи за метро, изградба на такво нешто во Скопје, моментално а и во наредни 50-на год. би била неисплатлива поради малиот број на жители во самиот град односно малиот број на потенцијални клиенти а со самото тоа и неисплатливоста на целата инвестиција.



"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 21:07
Тешко е да се испланира крупна инфраструктура како тамвај во толку неплански набиен град како Скоје, посебно центарот. Сепак ми се чини дека подалеку од центарот има доволно простор за надземна железница, а со еден или два тунели од два-три километри може да се помине под понабиените делови од градот. Трамвај под земја е метро, а Скопје треба да има метро, па макар тоа било и мили-метро. голема%20насмевка
За потенцијални клиенти не треба да се грижиме, кога има расположива инфраструктура, тоа ќе повлече развој на сите делови од градот кои се на трасата.
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 21:58
Potpolno se slozhuvam so tebe.

Konstrukcijata na edna ekspresna shinska trasa koja kje go povrze celo Skopje po negovata dolzhina, so centralno podzemno patuvanje vo dolzhina od kilometar-dva i soodvetno isplanirano sopiranje nekade pod ploshtadot, kje pretstavuva odlichen pottik za privlekuvanje novi potencijalni investitori vo prostori, pravec i dejnosti koi do sega bea nedopirnati.


Изменето од Messenger - 07.Ноември.2011 во 22:00
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 22:41
Originally posted by Polar Bear Polar Bear напиша:

Сепак ми се чини дека подалеку од центарот има доволно простор за надземна железница, а со еден или два тунели од два-три километри може да се помине под понабиените делови од градот. Трамвај под земја е метро, а Скопје треба да има метро, па макар тоа било и мили-метро. голема%20насмевкаЗа потенцијални клиенти не треба да се грижиме, кога има расположива инфраструктура, тоа ќе повлече развој на сите делови од градот кои се на трасата.


Желбите се едно можностите и економската оправданост друго.

Метро во Скопје е само сон, бидејќи никој не би се нафатил на изградба на нешто екстремно скапо а кое нема да донесе профит. Тоа е за приватните инвеститори.

Градот односно државата не можат да го доизградат авто патот Е75 во должина од 30-на км колку што преостанаа, повеќе од 25 год.
Ние немаме пари за такво нешто, со оглед дека 1 км од подземна железница би чинел околу 200 мил. евра.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Ninja 35 Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Февруари.2009
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 17840
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Ninja 35 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 23:11
Загреб е доста сличен со Скопје во поглед на густината на сообраќај па и сообраќајната култура....Таму совршено функционира трамвајот и е доста современ и многу функционален, особено во пешачките зони на градот....И таму цел центар на градот е со зонско паркирање како и кај нас па затоа и е доста скапо движењето со возило низ центарот на градот...  http://www.zet.hr/tramvaj.aspx
 
 
NT%20na%20Trgu%20bana%20J.%20Jelačića
Ако ти изгледа премногу лесно , имаш некаде згрешено !!!
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 23:55
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

I shto e vazhno kade kje ja blokira ulicata, dali edna stanica ponapred ili edna stanica ponazad ?

Нема да ја блокира, ќе си стои од страна на станица исто како и автобусите(исклучок додуша е строгиот центар на Скопје).
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

zstanuvanjeto na eden trojelbus znachi zastanuvanje na site onie pozadi nego bidehjkji ne mozhe eden trojelbus da zamine drug,

може да биде одвлечен од автобус, тоа во Белград го прават.
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

trolejbusite ne mozhat po potreba da ja menuvaat rutata na dvizhenje zatoa shto moraat da sledat ruti koi se opremeni so zhici za struja...

Можат ако се опремени (фабрички) со батерија, освен тоа прочитав дека не само неколку минути туку и околу пола саат ако не и повеќе можат да се движат од сопствена батерија, таман да стигнат до гаража.
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Specijalno za uslovite na Skopje, ne gledam deka dobrite karakteristiki na trolejbusite bi bile od tolkavo golemo znachenje shto bi bilo presuden element za zamenuvanje na avtobusite.
Не мислев веднаш да се заменат туку да се воведе една или две нови линији, на пр. Пржино - Железара (поради угорниците).
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

deka namesto da se troshat pari za voveduvanje na potpolno nov sistem za javen prevoz podobro e del od tie pari da se upotrebat za zgolemuvanje i unapreduvanje na vekje postoechkiot vozen park.
Со ова и јас се сложувам, тролејбусите ги спомнав чисто ако веќе сме запнале трамвај да градиме не ми е јасно како не увиудуваат дека ќе поминат полесно со тролејбус.
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Brzinata i fleksibilnosta na prevozot kje se zgolemi so zgolemen broj avtobusi i so poefikasno reshavanje na naplatata na biletite.
Апсолутно треба да се поработи на ова. Возачот го оптеретуваат со непотребни должности(и нервози) но како да се реши според тебе тоа со билетите? Порано имало кондуктери на задна но тоа значи трошок плус.



Изменето од Majkl - 08.Ноември.2011 во 00:17
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 00:06
Originally posted by Polar Bear Polar Bear напиша:

Тешко е да се испланира крупна инфраструктура како тамвај во толку неплански набиен град како Скоје, посебно центарот. Сепак ми се чини дека подалеку од центарот има доволно простор за надземна железница, а со еден или два тунели од два-три километри може да се помине под понабиените делови од градот. Трамвај под земја е метро, а Скопје треба да има метро, па макар тоа било и мили-метро. голема%20насмевкаЗа потенцијални клиенти не треба да се грижиме, кога има расположива инфраструктура, тоа ќе повлече развој на сите делови од градот кои се на трасата.
Некои скопски млади инжинери или архитекти незнам што беа, имаа идеја за надземна висечка железница. Такво нешто постои во Дортмунд(тнр.H-Bahn) и Диселдорф, Германија.



Би тргнувала од Центар долж средината на Партизанска, преку Влае до нас.Ѓорче или дури и до Ново Селски пат. Кровот долж целата линија би бил поплочен со соларни плочи од каде би се снабдувала со бесплатна струја но за секој случај би имало и опција струја да може да влече и од градска мрежа. Незнам што се случи со таа идеја, но звучи интересно - ем е еколошка, тивка, не зафаќа многу простор, поефтино е од метро нема копање тунели и ризици од оштетување на темели и подезмни води, и не го попречува сообраќајот. Единствено ќе треба да се внимава со безбедноста(да не треба да рипаат патниците во случај на некој дефект, пожар и сл.).



Изменето од Majkl - 08.Ноември.2011 во 00:17
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 00:06
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

.......................
Ние немаме пари за такво нешто, со оглед дека 1 км од подземна железница би чинел околу 200 мил. евра.
изненадување....pa, dobro be,...do koga tuka  ke gi ''slushame'' tvoite ,...argumentirani gluposti:


....a, ako ne si kjorav ,...sigurno gledash kolku koshta eden kilometar metro,...i toa ''najsveza'' cena,...seushte ''under construction"!!

...najdolgiot  (probien ama seushte ne''doteran'')  tunel vo svetot gothard  vo shvajcarija ( 57 km!!) ...ne koshta  200 000 000 € od km ,i toa tunel  koj shto e  bushen nekolku stotici metri pod  eden od najdolgite planinski venci vo svetot,...so najtvrdi karpi  ......
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
The 9.8bn Swiss franc (£6.4bn; $10.3bn) project will take up to 300 trains each day underneath the Alps.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

...dodushe,...mozebi i si vo pravo,збунетост...tuka mozebi bi koshtalo i povekje od tvojata cena,

...znaejki kolku koshtaat mnogu kretenski raboti, koishto  se napraveni i ,...seushte se pravat vo ovaa drzava!
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 00:55
Брза,

секоја една цена зависи од многу фактори, и е драстично различна од место до место, од проект до проект.

Според тебе оваа цена што си ја поставил на сликава од метро во изградба е репер за секој нареден проект било каде во светот.

Добро не ни очекував од тебе нешто по конкретно, освен удри на гуглето па што даде прво тоа постирај.

Еве ти неколку линкови па види дали е иста цената за слични проекти во светот.

http://en.wikipedia.org/wiki/Millau_Viaduct

http://en.wikipedia.org/wiki/Rio%E2%80%93Antirrio_bridge

http://www.goldengatebridge.org/research/ConstructionPrimeContr.php

http://wikimapia.org/49142/Akashi-Kaikyo-Bridge
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 01:09
Podzemna zleleznica vo Skopje ni treba vo dolzhina od samo 1-2 kilometri vo strogiot centar na gradot, a toa ekonomski e izvodlivo za nas.

Ostatokot mozhe mnogu lesno i funkcionalno da bide so zemno postaveni shini, onaka kako shto go doskutiravme ponazad.


Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 01:12
staro momche( mislev deka si mlado ama ,..ete ...pomatoro si bilo )

gledam si se potrudil malku za mene da mi objasnuvash ,

...ama  si ja utnal rabotata so primerite.

zarem razlichni mostovi...pogotovo nad more ....i preku dlaboki kanjoni,...sporeduvash so izgradba na edno metro?


i kakvo gugle ,..pak tropash !изненадување

...a, shto ,
...ima duplo pogolema razlika vo cenata, poradi drastichnata razlika vo  sostavot na podzemjeto megju solun i skopje,a?

mozebi skopje celoto lezi na chist granit pa zatoa e toa taka.збунетост....ili pak e ''krcato'' so teshki zgradi so dlaboki temeli pa,...mora da se kopa mnogu podlaboko od ...na drugi mesta....збунетост

...kaj go prochita ova ,...ili sam si go smisli...?


a be  ti dadoa primer za najteshkiot  dosega probien tunel vo svetot,...i ti pak neshto sporeduvash ...shto ne moze da se sporedi !

pa, shto sakash be,...57 km pod najteshkite za probivanje karpi,...ne ti koshtaat ni priblizno kolku shto nekoj ( koj znae koj )...''smislil'' deka  vo skopje e poteshko da se  pravi tunel ,...nekolku metri pod zemja!
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2011 во 01:17
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

I shto e vazhno kade kje ja blokira ulicata, dali edna stanica ponapred ili edna stanica ponazad ?

Нема да ја блокира, ќе си стои од страна на станица исто како и автобусите(исклучок додуша е строгиот центар на Скопје).


Kako toa nema da blokira ako stoi na strana na stanica. pa neli stanicata e na ulica ? Znachi kje ja blokira celata lenta na ulicata.

Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

zastanuvanjeto na eden trojelbus znachi zastanuvanje na site onie pozadi nego bidehjkji ne mozhe eden trojelbus da zamine drug,

може да биде одвлечен од автобус, тоа во Белград го прават.


A do togash ? Vo kolona eden po eden, kako na fevruarski marsh.


Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

trolejbusite ne mozhat po potreba da ja menuvaat rutata na dvizhenje zatoa shto moraat da sledat ruti koi se opremeni so zhici za struja...

Можат ако се опремени (фабрички) со батерија, освен тоа прочитав дека не само неколку минути туку и околу пола саат ако не и повеќе можат да се движат од сопствена батерија, таман да стигнат до гаража.


Majkl govoram za menuvanje na ruta na dvizhenje na vtobusot. Toa znachi izvesno vreme na saat da se dvizhi nadvor od postavenite zhici od koi dobiva struja. Kakvi baterii, kavi bakrachi... trolejkata e otpishana po kuso vreme. Potoa kje moraat da ja shlepiraat.


Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 23456 9>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.