IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Дали на Скопје му е потребен трамвај?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Дали на Скопје му е потребен трамвај?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 9>
Прашање: Дали на Скопје му е потребен трамвај?
Одговор Гласови Статистика
12 [50,00%]
12 [50,00%]
Не може да гласате на оваа анкета

Автор
Порака
 Оцена: Оцена на тема: 1 Гласови, Просечно 4,00  Тема Пребарувај Тема Пребарувај  Опции за темата Опции за темата
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 18:38
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Ochigledno Zaksi se sheguva, no vo svetot postojat dvokatni shinski prevozni sredstva. Dokolku nekoj naracha neshto takvo sigurno deka ne bi pretstavuvalo problem da se napravi i implementira.


Ем двокатни, ем со ретро изглед, слика и прилика на автобусите, се по налог на Грујо.

А и што би фалело, зар да бидат распар со бусовите.

Имаше порано една студија ( една од повеќето ) уште Трифун беше градски кмет, наводно трасата на трамвајот да одела по кејот ( да била експрес линија ) или поред него, не сум баш сигурен, а на 5-6 попатни станици да имало како мини терминали за локалните автобуси кои понатаму би ги развезувале патниците во разни правци.

Во секој случај сум сигурен дека овој проект ќе се почне и ќе се заврши во блиска иднина што ќе значи унапредување на јавниот превоз на Скопје.

Нема место за сомневање дека ќе биде поинаку зашто полетарциве од власта се што ветија досега и исполнија.


ПС инаку за тоа дека ќе биле двокатни или ретро, само мала шала од мене.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 18:38
Zaboraviv da posocham ushte neshto.

Ako se postavi linija nadvor od ulicata, od desnata strana, togash brojot na soobrakjajnite nesrekji kje se zgolemi. Prichinata za toa e shto voozachite na motorni vozila koi se dvizhat po desnata linija nemaat potreba da vnimavaat dali ima drugo vozilo od nivnata desna strana bidejkji ne postoi linija za neshto takvo. Se vnimava edinstveno na peshacite i toa koga kje se dojde do momentot na svrtuvanjeto vo desno zatoa shto peshacite se dvizhat sporo i nivnata pozicioniranost e vazhna samo na 5-10 metri od svrtuvanjeto.

No toa ne e taka so tramvaite. Tie se dvizhat so priblizhna brzina kako i vozilata i rastojanieto od 30-40 metri go minuvaat za 2-3 sekundi. Toa znachi deka ako tramvajot ne bil zabelezhan mnogu porano pred zavrtuvanjeto na desno (megju drugoto i poradi drvoredite postaveni megju ulicata i tramvajskata linija) pri iskluchuvanje od glavnata soobrakjajnica ili so svrtuvanje vo desno (isto taka vo levo pri nemanje na semaforska signalizacija) pri prilkuchuvanje vo glavnata soobrakjajnica, shansite se deka kje se sluchi teshka soobrakjajna nesrekja. Nesrekjata ima dobri shansi da se sluchi duri iako tramvajot e zabelezhan. Imeno, vozachot na avtomobilot mozhe da presmeta deka e dovolno ponapred i pobrz od tramvajot dodeka stigne do svrtuvanjeto, no togash mozhebi kje treba da zastane poradi chekanje na peshak shto tokmu vo toj moment ja minuva ulicata... vremeto shto kje bide izgubeno pri chekanjeto drastichno go menuva rastojanieto na tramvajot i presmetkata na vozachot odi vo veter... vo tie sluchai vozachite samo mislat deka imaat dovolno vreme za prodolzhuvanje na dvizhenjeto. Tragedijata vo takvite momenti chesto pati e neizbezhna. Edna rabota e da se sudrat dva avtomobila, a sosem druga e tramvaj da udri avtomobil.

Eventualno brojot na vakvite soobrakjajni nesrekji mozhat da se namalat so usporuvanje na brzinata na tramvaite so shto kje se namali brzinata na udarot i kje se zgolemi brzinata na nivnoto kochenje. Se razbira, toa kje rezultira so nivnoto usporuvanje na patuvanje. Toa e onoa, megju drugoto, shto go navedov vo prethodnite zabeleshki, deka brzinata na soobrakjuvanjeto na tramvaite vo realniot zhivot e pospora od onaa na avtobusite. Za sporosta vo realnata eksploatacija, isto taka, kje vijae i postojanata kontrola na vozachot vrz shinite koi lezhat pred tramvajot. Imeno, ne e retkost megju niv da se zaglavat kamenja, metalni delovi, chevli i sekakvi drugi otpadoci koi ako ne se trgnat mozhat da dovedat do izlaganje na tramvajot od shinite. Zatoa vozachte so sebe nosat specijalen alat (shipki i kopachi) so koi gi trgaat potencijalnite opasnosti od shinite.


Изменето од Messenger - 05.Ноември.2011 во 18:54
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 18:40
Originally posted by zagor zagor напиша:

се изготвува физибилити студија за трамвај...мислам дека така се вика тоа кога го прават со години..тоа проектот.

што се однесува до типот и на кој погон ќе се движи и по што ,се предлага поради високата цена на струјата и поради нискиот напон на мрежата на ЕВН,да се користат т.н меки мотори кој користат напон од 115В а и цената на оваа струја е поевтина(онаа од 220в е знаете..1,5-3,5 денари)...исто како во Канада бре...на пример!
...тие мотори ќе бидат тивки и нема да се слушаат..а и не ја загадуваат околината...
со ова ќе останеме оаза на чист воздух и околина.

а и без трамвај..по се изгледа!
 
Каде тоа има трамвај на 115В?  И од кога тоа електричната енергија на понизок напон е поефтина од онаа на повисок? Се ми се чини дека е обратно.  За „тивките“ мотори да не збориме - она што се слуша и тропа се тркалата и шините, не моторите.
 
Што се однесува до загадувањето, не заборавете, трамваите кај нас одат на ќумур или мазут, како и се друго што е на струја, немаме ние толку чисти извори на енергија.
 
Нејсе, трамвај може да биде добар проект ако решат да го протнат под земја некои 2-3 километри кај центарот, за да не го заглави, а и ќе заштедат на промена на целата сообраќајна сигнализација. 
 
 
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 19:04
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Имаше порано една студија ( една од повеќето ) уште Трифун беше градски кмет, наводно трасата на трамвајот да одела по кејот ( да била експрес линија ) или поред него, не сум баш сигурен, а на 5-6 попатни станици да имало како мини терминали за локалните автобуси кои понатаму би ги развезувале патниците во разни правци.



Toa bi bilo najdobrata varijanta. Taka tramvajot nema da interferira so soobrakjajot po ulicite i nema da pretstavuva opasnost za vozilata.

Vaka postaveniot sistem odlichno raboti vo drugite zemji. Avtobusite od terminalite na popatnite stanici kje gi zemaat patnicite za istiot bilet shto e platen za tramvajot, a tie mesta mozhat da se koristat i za nivnoto nokjno parkiranje.

Istovremeno taka kje bide rasteretena soobrakjajnata guzhva po Partizanski odredi, a delumno toa kje se sluchi i po Ilindenska.
Vakvata tramvajska linija mozhe da bide postavena po celata dolzhina na Vardar i kako arterija ekspresno da go povrze Skopje od edniot do drugiot kraj (Saraj, Gjorhe Petrov i Karposh od zapad, kako i Madzhari, Lisiche i Aerodrom od istok), nebare e podzemna zheleznica. Vo centralniot del od gradot mozhe polovina kilometar da odi pod zemja (pochnuvajkji nekade zapadno od mostot kaj poshtata, pa zavrshuvajkji istochno od Domot na Mladite). Taka kje minuva niz samiot centar na gradot i istovremeno neka da go kompromitira so svojata infrastruktura.

Od istochnata strana, posle ploshtadot, mozhe da ima stanici kaj fudbalskiot stadion, salata "Boris Trajkovski", kaj noviot trgovski centar megju Karposh 3 i 4, kaj mostot koj gi povrzuva Karposh 4 i Gjorche Petrov, slednata mozhe da bide megju Gjorche i Saraj i poslednata pri krajot na Saraj. Taka od Saraj do centar kje ima samo 7 stanici za ekspresno patuvanje i povrzivanje so site najvazhni objekti koi kje bidat najchesti sopiranja za zhitelite. Celoto patuvanje po ovaa trasa verojatno kje trae dvaesettina minuti.

Definitivno jas sum za vakov tramvajski proekt !




Изменето од Messenger - 05.Ноември.2011 во 21:48
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 20:49
Originally posted by Polar Bear Polar Bear напиша:


Originally posted by zagor zagor напиша:

се изготвува физибилити студија за трамвај...мислам дека така се вика тоа кога го прават со години..тоа проектот.

што се однесува до типот и на кој погон ќе се движи и по што ,се предлага поради високата цена на струјата и поради нискиот напон на мрежата на ЕВН,да се користат т.н меки мотори кој користат напон од 115В а и цената на оваа струја е поевтина(онаа од 220в е знаете..1,5-3,5 денари)...исто како во Канада бре...на пример!
...тие мотори ќе бидат тивки и нема да се слушаат..а и не ја загадуваат околината...
со ова ќе останеме оаза на чист воздух и околина.

а и без трамвај..по се изгледа!

 
Каде тоа има трамвај на 115В?  И од кога тоа електричната енергија на понизок напон е поефтина од онаа на повисок? Се ми се чини дека е обратно.  За „тивките“ мотори да не збориме - она што се слуша и тропа се тркалата и шините, не моторите.
 
Што се однесува до загадувањето, не заборавете, трамваите кај нас одат на ќумур или мазут, како и се друго што е на струја, немаме ние толку чисти извори на енергија.
 
Нејсе, трамвај може да биде добар проект ако решат да го протнат под земја некои 2-3 километри кај центарот, за да не го заглави, а и ќе заштедат на промена на целата сообраќајна сигнализација. 
 
 


...помалку волти(напон) помалку пари,барем тоа така е кај нас..според регулаторната комисија.и како тоа кај вас во Канада имате поефтина струја од нас?..да не до жиците или бандерите?...или немате регулатор како нашиов?
- тоа што велиш нема никаде на 115в,па и да нема бре,ќе ги измислат нашите..ако треба само етикета ќе им стават од 115в и ќе бидат 115в!.
-не е практично трамвај на ќумур да оди под земја..може да се задушат од чадот.


...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 21:03
-какви пешаци бре по улиците?.покрај толку двоспратни, толку коли,точаци ,такси,украински,приватни и државни,зарем повторно некој ќе оди пешки?. нема да има пешаци..со декрет ќе се уведе сообраќајна зона и точка!.па уште и шоферот на трамвајот со копач да оди пред него и да вади штикли и камења од шините,налет возење па и во трамвај да е..
а за дрвјата и зелениот појас,лесна работа,тие ќе ги исечеме и ќе засадиме нови некаде надвор од Скопје..исто му доаѓа.еве за две недели почнува акцијата за пошумување еквивалентно на бројот на исечени и изгорени дрвја помеќу две "setvi".

а да старите автобуси ги преправиме во трамваи?..само моторите ќе ги извадиме и боси(по бандажи )наместо шини и нека пловат по скопските улици. на 115в..разбира се...
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2011 во 07:01
Originally posted by zagor zagor напиша:

-какви пешаци бре по улиците?.покрај толку двоспратни, толку коли,точаци ,такси,украински,приватни и државни,зарем повторно некој ќе оди пешки?. нема да има пешаци..со декрет ќе се уведе сообраќајна зона и точка!.па уште и шоферот на трамвајот со копач да оди пред него и да вади штикли и камења од шините,налет возење па и во трамвај да е..
а за дрвјата и зелениот појас,лесна работа,тие ќе ги исечеме и ќе засадиме нови некаде надвор од Скопје..исто му доаѓа.еве за две недели почнува акцијата за пошумување еквивалентно на бројот на исечени и изгорени дрвја помеќу две "setvi".

а да старите автобуси ги преправиме во трамваи?..само моторите ќе ги извадиме и боси(по бандажи )наместо шини и нека пловат по скопските улици. на 115в..разбира се...
 
Got it!  да
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2011 во 11:29
Секако почнавме да бидиме први во се-какви Глупости од Паторестава Реформистика со црти на Фасцио и Нацизам, па предлог,до Вождот,

Ај ако сакаш со своите стручњаци,направете Траса за Трамвајот низ Цела Македонија, така ем че се офајдите(со крадење),а и ние од другите Села-градови да видиме нешто од вашето крадење,цела македонија за Ушкуп ја молзите од Централизам глава не можеме да кренеме,другите во кал и Прашина нека се дават,а богами и во Сиромаштија.изненадување
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2011 во 15:41
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Имаше порано една студија ( една од повеќето ) уште Трифун беше градски кмет, наводно трасата на трамвајот да одела по кејот ( да била експрес линија ) или поред него, не сум баш сигурен, а на 5-6 попатни станици да имало како мини терминали за локалните автобуси кои понатаму би ги развезувале патниците во разни правци.





Definitivno jas sum za vakov tramvajski proekt !


иако трамвај на кеј личи како добра идеја според линија, тој физички не е изводлив ако збориме за целата должина на кејот бидејќи има многу пречки
плус тоа, таква линија воопшто не е исплатлива, бидејќи не опфаќа ни  0.000000000000001% од дестинациите кои се користат во градот иако практично поминува по половина од неговата должина
сепак првиот параметар по кој се планира било кој вид на јавен превоз е движењето на луѓето
сте виделе некој да го користи кејот како коридор? сите го користат за рекреација, освен некои негови кратки делници
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2011 во 16:03
Jas linijata po kejot ja predlozhiv zatoa shto beshe posocheno oti prvichniot proekt predviduval terminali so lokalni avtobusi.

Dokolku sakame ekspresna tramvajska linija, onakva kakvi shto se podzemnite zheleznici vo svetot, togash mora da se odbere trasa koja e nepoprechena od ulici, semafori, zebri...

Vo sprotivno samo kje dobieme ushte edna avtobuska linija koja, za razlika od onaa na avtobusite, kje bide fiksirana na shini... shto navistina ne pravi nikakva promena ili progras vo pobrzoto i podobroto transportiranje na pogolem broj lugje. Naprotiv, toa samo kje go uspori soobrakjajot i patuvanjeto na lugjeto i kje bide prichina za zgolemuvanje na nervozata kaj vozachite i brojot na soobrakjajnite nesrekji.

Jas ne sum za takov tramvajski prevoz!

P.S. Za da ti stane pojasno na shto mislam, pojdi po Partizanski odredi od centarot na gradot kon zapad i gledaj kolku e gust avtomobilskiot soobrakjaj, kolku avtomobili se parkirani po peshachkite pateki i kolku ulici i uluchki se delat i spojuvaat so ovaa gradska arterija. I sega zamisli na seto toa da se dodade ushte edna tramvajska linija... Toa kje bide haos, osobeno od protegot na pochetokot na Partizanski odredi, pa do Karposh 1 (kaj Simpo) do kade shto nema shansi tramvajskata linija da se postavi nadvor od kolovozot. Vo Amerika, na primer, za da se izbegne ova shto go posochuvam, shinskiot soobrakjaj se postavuva nad soobrakjajnicite. A toa e zatoa shto samoto postoenje na tramvaj nema da gi natera lugjeto da gi ostavat avtomobilite. Lugjeto ostavaat koli samo ako dobijat nekoe pobrzo i poednostavno prevozno sredstvo. Tokmu zatoa vo najgolemite gradovi vo svetot se gradat nadzemni i podzemni zheleznici (metroa).

Mnogu poednostavno, poeftino i pofleksibilno e da se zgolemi brojot na avtobusite dokolku ima potreba za zgolemuvanje na prevozot na patnicite otkolku da se instalira nov tramvajski pevoz.




Изменето од Messenger - 06.Ноември.2011 во 16:20
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2011 во 18:36
те разбирам на што мислиш, но
кај нас има услови да функционира ЛРТ одвоено од останатиот сообраќај на одреден дел од сообраќајниците
а исто така, која е поентата да избегнуваме сообраќајници, кога самиот кеј го сечат голем број сообраќајници, а долните делови од кејот се попречени од мостови, како и од опасноста од реката
исто така, да поминува трамвај на кеј, значи низ пешачка зона да поминува, а пешаците значително ги успоруваат трамваите
а на Партизанска, најмал проблем и е јавниот превоз, самиот булевар е лошо организиран и затоа се прават гужвите

и лошо е да ги сметаме автобусите и трамваите како иста ствар, има милион разлики меѓу нив само во функционалноста и ефикасноста и не треба трамвајот да го гледаме како надокнада за автобусите, туку како алтернатива, избор на граѓаните меѓу два вида на превоз
зголемување на бројот на автобусите исто така не е решение, градов има доволно автобуси, проблемот е во нивната организација
а во иднина, доколку се планира трамвај, треба да се променат и автобуските линии и да се прилагодат на новата употреба на трамвај
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Gorazd777 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Октомври.2008
Локација: Евразија
Статус: Офлајн
Поени: 1584
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gorazd777 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Ноември.2011 во 19:57
Проверете си и линијата на Раседот,каде поминуваат плочите,во случај за Поголемото тресење од движењето на Трамвајот,да не речете после Цацко е крив,

Ова се однесува на Великите стручњаци,кои верувам и оваа го имаат земено во предвид,со сите пропратни елементи...?
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 00:05
Originally posted by zabegan zabegan напиша:

те разбирам на што мислиш, нокај нас има услови да функционира ЛРТ одвоено од останатиот сообраќај на одреден дел од сообраќајницитеа исто така, која е поентата да избегнуваме сообраќајници, кога самиот кеј го сечат голем број сообраќајници, а долните делови од кејот се попречени од мостови, како и од опасноста од рекатаисто така, да поминува трамвај на кеј, значи низ пешачка зона да поминува, а пешаците значително ги успоруваат трамваитеа


Ne znam kade ima shansi tramvajot da funkcionira nadvor od soobrakjanicite, osven ako ne e krenat nad zemja, no ne negiram deka nekade, na nekoi mesta, ima i takva mozhnost. Rabotata e shto vo najgolemata dolzhina toa ne e taka.

Izgleda deka ne si me prochital dobro vo prethodniot komentar... jas velam deka tramvajot mozhe da odi pokraj kejot na Vardar, no toa ne znachi do samiot Vardar. Sechenjeto na ulicite i dostapot do centarot na gradot treba da bide podzemen vo poteg od zgradata na Vladata (istochno od mostot Goce Delchev) do Mladinskiot Kulturen Centar (Super Vero). Slednite mostovi mozhat da bidat minati niz kusi tuneli ili trasata da bide montirana nadzemno. Delot megju fudbalskiot stadion i arenata "Boris Trajkovski" mozhe, na primer, da bide trasiran niz slaboposeteniot del na parkot i t.n.

Kje povtoram, poentata na ovaa ideja e da se instalira ekspresna linija koja kje go povrzuva centarot na gradot so dvata kraja na Skopje, neshto shto bi pretstavuvalo eftina varijanta na brza podzemna zheleznica. Se razbira, na popatnite stanici kje ima avtobuski terminali za prodolzhuvanje na patuvanjeto na patnicite koi treba da odat vo poprechnata nasoka. I toa bi bilo navistina potpolno nova opcija za gragjanite, nastrana od postoechkiot avtobuski soobrakjaj.

Faktichki, vaka osmislenata linija ovozmozhuva postavuvanje na pogolemo shinsko vozilo, namesto klasichen tramvaj, koe kje ponudi pogolem kapacitet i komoditet za lugjeto shto kje pretstavuva dodatna atrakcija ( nastrana od brzinata na prevozot ) za patnicite pri nivniot izbor megju nego i avtobusite, kako i mozhnosta odednash da prenese pogolem broj lugje vo udarnite utrinski i popladnevni chasovi, pri odrzhuvanje na manifestacii na ploshtadot i na sportskite objekti, kako i do golemite supermaketi.

Jas ne go gledam tramvajot kako nachin po sekoja cena da im se dade alternativa na patnicite dokolku taa ne nudi nishto povekje od onaa so avtobusite. Naprotiv, negovoto implemetiranje po istite ulici na koi vekje se dvizhat avtobusite kje pridonese samo do ushte pogolemo usporuvanje na soobrakjajot , zgolemuvanje na nervozata kaj gragjanite, prodolzhuvanje na vremeto za patuvanje i zgolemuvanje na teshkite soobrakjajni nesrekji. Za ogromnite vlozheni sredstva vo edna potpolno nova tramvajska infrastruktura ne sakam nitu da diskutiram.

Tokmu poradi posochenite problemi vo nekoi gradovi vo Severna Amerika se planira demontiranje i isfrlanje od upotreba na tramvaite.


Originally posted by zabegan zabegan напиша:

значи низ пешачка зона да поминува, а пешаците значително ги успоруваат трамваитеа на Партизанска, најмал проблем и е јавниот превоз, самиот булевар е лошо организиран и затоа се прават гужвите



Ne razbiram kako toa "losho bil organiziran soobrakjajot po Partizanski odredi" ? Mozhesh toa da go objasnish, a istovremeno da ponudish reshenie kako bi trebalo dobro da bide reshen ? Kako kje go reshish soobrakjajot na patnichkite vozila i avtobusite, kako i brojnite peshachki premini, za da ne go usporuvaat tramvajot i ovoj da ne gi doveduva do opasnost ostanatite uchesnici vo soobrakjajot ?







Изменето од Messenger - 07.Ноември.2011 во 16:52
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 07.Ноември.2011 во 00:48
tramvajot e  najzaostanat tip na javen  prevoz ,...iako ima i moderni negovi izvedbi ,...sepak e najstariot  vid na prevoz vo eden grad.


...i ne e bash za skopje , zatoa shto so nego nema nishto da se postigne ,

...a, za metro skopje e seushte ''zeleno'',....dodushe na granica e,...nekade prochitav deka sekoj grad so nad 700 000 zitelistanuval  zrel za najefikasniot  masoven, javen gradski prevoz .....a i nenormalno skap!
...pa, spored toa treba edinstveno, avtobuskiot prevoz da se napravi asalen ,..ne samo vo smisol na nabavka  novi avtobusi , tuku ushte povekje  vo negovata efikasna  organiziranost ,

...a be,koj e budala da ostavi kola i da cheka pola saat ( najmalku)  avtobus....ako vekje parite ne mu se problem?....pa ushte i da se ''stiska'' so nepoznati !
....a, ako znaesh deka nema da chekash povekje od desetina minuti da ti dojde tvojot broj,...i toa ufircan i stokmen  ''kako za bal'' ...togash i toj shto ima pari ,...bi se preorientiral  kon avtobusite.

...a, ne cela nedela da im ''vrtat'' po staro, chasovnicite  po avtobusite,..... posle preminot na ''zimsko vreme''...


ili pak da shekash red pred polaotvorenata vrata,dodeka shoferot izigrava i kondukter ,.....i slichni (makedonski)gluposti !
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 9>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,281 секунди.