IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Само за грешници! Новиот Почеток
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Само за грешници! Новиот Почеток

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 8910
Автор
Порака
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 12:38
Епа фала мене такво пророштво не ми треба ниту ми треба таков Бог кој светот го создал како монопол-поле за крвожедна борба меѓу народите додека не се врати Тој, оти ете морало така да се збидне колку да се исполнеле зборовите на пророштвото.

Зарем ова сведочи дека си Христов или пак да не сведочи дека го имаш Христовиот Дух?!!
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 14:19
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Јас тој совет што ти го давам тебе и на мене го применувам. Не случајно еднаш ти велев дека правилото на Аристотел за силогизми важи и во рамките на Православната Црква, барем за нештата кои се споменати.
Не може А да е еднакво, а истовремено и различно на Б.
Ах тој Аристотел и таа негова пуста логика...ах Аристотеле Аристотеле, како Платон не ти остана помил... Рака на срце и Платон можеби бил грешник, но барем за некои работи беше поблиску до Вистината(не онаа човечката Аристотелова, а Вечната).


Не би се сложил со тоа дека Платон бил блиску до нешто.

Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Патем, станувањето верник не значи и збогување со разумот и логиката, барем за мене.


Се согласувам. Барем не со здравиот разум.


Здравиот разум е поврзан со логиката. Ако човек се збогува со логиката, на добар пат е да се збогува и со разумот.

Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Ако се знае дека Новиот Завет е канонизиран од Црквата, нема како да велиме дека тоа не е така, затоа што постојат многу нешта кои ќе говорат дека е тоа така. Ние може да говориме дали е тоа добро, лошо, кои се тие кои го сториле тоа, дали истото има историски континуитет со учењето Христово или нема,
дали биле ученици на Апостолите или не, но не може да го негираме фактот. Фактот е факт и без наша согласност.


Што фајде од разноразни „факти„, ако тие обичниот човек од народот го туркаа во страдања а денешниот свет го носат во пропаст. На тоа мислев кога реков дека поважно од интелектот е совеста и срцето.
Ете да речеме дека е факт тоа што го велиш за историскиот континуиет(Исус-апостоли-Павле-ранохристијанство-црква-денешница) што корист од тоа кога светот кој го прифаќал тој факт не станал подобро и посреќно место за живот? Така велело пророштвото дека требало да биде?
Епа фала мене такво пророштво не ми треба ниту ми треба таков Бог кој светот го создал како монопол-поле за
крвожедна борба меѓу народите додека не се врати Тој, оти ете морало така да се збидне колку да се исполнеле зборовите на пророштвото.


Човекот живеел во разни политички системи и општествено-економски системи, но тоа не го сменило. Човекот верувал во разни нешта, но ни тоа не го сменило. Дали тоа значи дека сето тоа треба да го отфлиме? Секако дека не. Прашањето е колку човекот навистина ги живее тие нешта, за да може да говориме за некаков подобар живот или некаква преобразба. Факт е дека секогаш ќе има такви кои тоа го живеат и кои тоа не го живеат.

Бог не создал поле за крвожедна борба меѓу народите, народите тоа сами го создале. Пророштвото Христово само говори дека Црквата која Тој ја создава нема да ја надвладеат вратите на пеколот, а за другото не говори, иако говори дека ќе се случат катастрофи, војни, болести, глад.

Ниту пак Бог е некакво далечно Битие кое воопшто не учествува во нештата во светот и само набљудува што се случува. Не случајно Бог е и Праведен и Милостив, им помага на угнетените и ги казнува виновниците.





Изменето од Македон - 14.Август.2011 во 14:20
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 17:47
Shto vikash da go zakopame poznavanjeto za Bog? Od kaj znaesh mozebi i drugite kje go sledat nashiot primer.

Знаењето за Бог е веќе длабоко во срцата на верниците, со ова што го предлагаш ти значи сакаш да ме закопаш мене, зошто Бог (Светиот Дух ) е во срцето на праведникот.

извини ама не можам нити пак смеам да го прифатам предлогот затоа што сакам да живеам до 100 и повеќе години за да го распространам евангелието Божјо ширум светот.
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 18:16
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Исповедање на грев значи признавање на гревот да е грев според Божјиот Закон.

Пример, јас и ти сме праведни и браќа во Христа. Јас денес ќе се налутам на тебе и ќе останам лута заради нешто. Кога јас според Законот ќе сфатам дека лутината ме направи да ја посакам твојата смрт (т.е убиство според Законот), јас го признавам тоа пред Бога и истото ти го признавам(исповедам) и теба бака: Брате извини ме се налутив и ти погрешив. Штомм ти го имаш Божјиот дух во тебе ти неможеш друго освен да речеш: Бог ни ги опрости сите гревови и Фаламу на Бога што ни даде вечно искупение во Христа.

Затоа и исус вели дека на братот треба да му се опрости 77 пати пута 7. Т.е. верување во совршеното евангелие не бара опростение туку признавање и здраво сфаќање на словото Божјо.
Како според учењето кое го прифаќаш функционираат овие работи ако се работи за посериозни гревови кои на ближниот му направиле поголема материјална, телесна или психичка штета?

На пр. убиство? И дали има разлика ако и сторителот и оштетениот се праведни браќа во Христа? Или ако едниот го има а другиот го нема примено и исповедано (според тебе) вистинската вера во Христа?

Изменето од Majkl - 14.Август.2011 во 18:20
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 20:20
Гревот е грев без разлика на тоа дали е мал, голем , сериозен.

Убиството го зедовте овде за пример. Бог вели да не се пролева крв зашто Бог ќе ја бара крвта од тој кој ја пролеал.

Да речеме еве јас сум жена. Во некој момент влегуваат дома кај мене крадци па и не само што крадат дури и сакаат да ме силуваат. За време на одбрана да не се случи тоа (зошто човек како човек , секој се брани) на пример да го удрам човекот не убаво така да тој од тоа да падне на нешто остро преку што ќе умре, јас со ова сум извршила убиство. За самото убиство јас сум опростена, но за тоа што тоа се случи јас изгледа ќе мора да одам в затвор, таков е законот во земјата каде што живееме. Но Бог нема мене да ме испрати во пеколот заради ова затоа што јас верувам дека Бог во Неговата Промисла да ме спаси мене знаеше многу добро кои се моите идни гревови и ме искупи мене од моите целоживотни гревови за да за мене нема осудение.

Ова не значи дека гревот како грев не треба да го признам пред Бога. „ Оче, ваква и ваква беше ситуацијата заради ова човекот умре, Фала ти што ми даде вера во Христовото крштевање преку кое дури и овој грев преку рацете на Јован Крстителот беше врз главата на Исус положен, казната за овој грев беше исплатена со крвопролевањето и смртта на Исус на Крстот за да денес за мене нема осудение.

Вели во

1 Јованово 5:16: Ако некој го види својот брат да врши грев, што не води кон смрт, нека моли, и ќе му даде живот, имено на оние, кои не вршат грев што води кон смрт. Има грев што води во смрт, за тој грев не велам да моли.


Човекот кој вели дека е праведен (дека има правилна вера во Христа и го има Светиот Дух во срцето) кога наумил да изврши убиство кон блискиот или било кон кого, Бог ова ќе му го открие него преку друг брат/сестра. Бог сигурно ќе му каже на човекот да не го прави тоа што го наумил. Па таква беше и ситуацијата со Каин и Авел!

Не смееме ние да извршуваме убиство иако тоа е исто грев кој е исто така искупен и премавнат , но заради тоа ние не смееме да ја злоупотребуваме слободата и милоста Божја и да и се потсмеваме на неа.

Види Бог го дава преку вера Светиот Дух, но ако ние претераме тогаш Бог може и да го одземе Светиот Дух.

Знаеме за Царот Давид дека беше праведен. Тој изврши прељуба и убиство. Но во псалмите тој рече: Псалм 51: Не ме отфрлај од Твоето лице и не одземај го Твојот Свет Дух од мене!

Бог не му го одзеде Светиот Дух на Давид. Но што ќе речеме за ова дали Давид е во царството небесно или во пеколот?

Како што вели писмото погоре: Има грев кој води во смрт и кој не води во смрт, нам ни е дадена слобода за добро, а кога избираме зло, тогаш Бог ќе расудит според Неговата правда.

Досега немало ваква случка кај нас.

Види ако неверник ова му го стори на праведен. Праведникот опростува затоа што го знае евангелието и знае дека дури и гревот на неверникот беше искупен и премавнат. Праведникот ќе ја искористи шансата да му го проповеда евангелието. Ако самиот е мртов тоа ќе го направат членовите на неговата фамилија(браќата и сестрите).

Срцето на вистинскиот праведник е милостиво и чувствително на грев.
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 20:55
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Гревот е грев без разлика на тоа дали е мал, голем , сериозен.

Убиството го зедовте овде за пример. Бог вели да не се пролева крв зашто Бог ќе ја бара крвта од тој кој ја пролеал.
Но зошто би го велел тоа Бог како закон ако веќе му е познато дека грешниот човек нема сила да го исполни законот? Зошто во старт не би му ја дал верата како доволна за оправдание?
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Човекот кој вели дека е праведен (дека има правилна вера во Христа и го има Светиот Дух во срцето) кога наумил да изврши убиство кон блискиот или било кон кого, Бог ова ќе му го открие него преку друг брат/сестра. Бог сигурно ќе му каже на човекот да не го прави тоа што го наумил. Па таква беше и ситуацијата со Каин и Авел!
Се согласувам. Бог внимава праведниците да останат во праведноста. Но како тоа оди кога се во прашање војните? И згора на тоа што ако има војни помеѓу две групи или народи кои имаат иста вера и на кои теолозите им проповедале исти ставови? На чија страна е Бог тогаш?

на пр. во Балканските војни каде православна Србија војуваше против православна Бугарија?
Или на пр. во текот на втората светска војна војуваа земји една против други а кои и двете беа делумно евангелистички делумно римокатолички (на пр. Германија, Холандија).
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Бог не му го одзеде Светиот Дух на Давид. Но што ќе речеме за ова дали Давид е во царството небесно или во пеколот?
Или уште подобро би било прашањето каде се оние кои ги отепа Давид? Во пеколот или рајот? Што имаа или ќе имаат тие да му кажат на Бога кога ќе го погледнат во очи?
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Види ако неверник ова му го стори на праведен. Праведникот опростува затоа што го знае евангелието и знае дека дури и гревот на неверникот беше искупен и премавнат. Праведникот ќе ја искористи шансата да му го проповеда евангелието. Ако самиот е мртов тоа ќе го направат членовите на неговата фамилија(браќата и сестрите).

Срцето на вистинскиот праведник е милостиво и чувствително на грев.
Се согласувам, меѓутоа тоа би бил еден идеален праведник. Но што ако поради преголемата траума оштетниот не е подготвен да прости, а сторителот пак во меѓувреме дознал, се покајал и ја примил вистинската вера во Христос-Бог на правилен начин?

Ќе му биде ли простено на сторителот од Бога иако, оштетениот сеуште не може да му прости?

Изменето од Majkl - 14.Август.2011 во 20:57
Кон врв
alf Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 15.Септември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 631
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај alf Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 21:12
.


Изменето од alf - 19.Септември.2011 во 08:20
Кон врв
pHp Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 31.Август.2011
Локација: Rwanda
Статус: Офлајн
Поени: 1477
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pHp Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Септември.2011 во 12:01
Многу убава тема, пред се. Ама се изморив од читање цитати од Библијата за тоа дека нов почеток е ова, она...Грешник не си ако според Библијата вака така...
Што прајме со к*ранот? Што прајме со Ведите? Упанишадите? Гетата? Тората? Талмудот? Тие т.н. световни книги пак ќе ти кажат новиот почеток е во она во она и т.н.
Секој човек од нас си има своја филозофија и насока на гледање на работите. Се е во нашите глави. Како некој ќе си одреди како да живее, така и ќе си живее. И ќе си добива благодети и ќе се носи со последиците од неговиот начин на живот.
Познавам еден куп луѓе, кои се тешки атеисти, дури и се смеат и прават шеги на верски празници. Ама се огромни хуманисти, секогаш спремни да помогнат несебично. Живеат чесно, одговорно, исправно. Тоа ги прави грешници? Или ги прави луѓе кои не го прифатиле Бога и се слепи? И баш затоа, и покрај целиот нивен чесен живот, ќе горат во пеколот и Бог ќе им суди?

Се е во главата на човекот и како ќе избере да живее...
Кон врв
Panini Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 222
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Panini Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Септември.2011 во 17:49
Тоа е според многу религиозни учења и верувања и закони што секоја вера си ги созадала за да се дициплинираат луѓето, значи мноуг едноставен е одговорот, има луѓе што им треба верата и религијата, а и има и такви што воопшто немаат потреба од тоа, затоа што имаат доволна свест, морал, етичност самоувереност и интелигенција,самостојно да го креираат својот свет и светот на останатите. Затоа е верата за оние што малку потешко опстојуваат на овој мал универзим.
Значи, затоа секој си е подложен на својот успех и иднина, и правиот избор зависи од него самиот, колку и како ќе може да опстојува во овој свет, како што би требало за да остане човек..Па ете не ни требаат цитати и ексцерпиции од било која религиозна книга, зашто многу од нив се застарени, сепак религијата е подложна на промени, исто така како што се менува свеетот, но сепак вербата останува.


Изменето од Panini - 02.Септември.2011 во 17:51
MIND AND SENSE IS PURIFIED,I AM FREED FROM DESIRE!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 8910
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,227 секунди.