|
Кој е Јован Крстителот и каја беше неговата улога? |
Внеси реплика | страница <1 45678> |
Автор | ||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Јазикот на Новиот Завет е грчкиот. Евангелијата се напишани на грчки, посланијата исто така. Не знам за каков оригинален јазик говориш. Постојат сведоштва дека само мошне мал дел од писанијата се напишани на арамејски, но тоа е се. Се друго е пишувано на грчки.
Стариот Тестамент е напишан на еврејски (арамејски) а Новиот Завет на латински и грчки. |
||||
sk
Сениор Регистриран: 25.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 515 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Jazikot na taa religija e grcki, kako shto budistite zboruvaat indijski. Sinot Bozji vo kogo ti veruvash -bar taka dobiv predpostavka - zboruval aramejski, pa prouci ja taa kultura, vrati se vo toa vreme, utvrdi gi frazite koi sekojdnevno se koristele, i ke go razberesh mnogu podobro. Tie dokazi se od promenite za koi veke ti kazuvav. |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ако и после судската пресуда со која те ослободуваат од обвиненијата за убиство, ти масакрираш 10000 луѓе, зарем со судската пресуда со која си ослободена си ослободена и за масакрот на тие 1000 луѓе? Гледано од твоите пример, лесно може да се заклучи дека огромен дел од нацистите се во рајот, затоа што верувале во Христос, независно што убиле илјадници луѓе.
Немој те вака да велите затоа што веќе ви кажав од кога до кога беше евангелието загубено. Затоа, тие ,нацистите, немаа правилна вера во Бога и затоа и правеа такви работи. Светиот Дух кој пребива во човекот даден од Бога преку вистинска вера никогаш нема да го воведе праведникот на убиства или слични работи. Разбирате што ви кажувам. Има голема разлика помеѓу правилна и лажна вера. Вие треба добро да бидете познат со Словото Божјо за да можете да разликувате. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Кој дел од Новиот Завет е напишан на латински, ако може да ми кажеш, затоа што јас за такво нешто не знам. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Штом и Апостолите своите учења ги ширеле на тој јазик на кој зборувал тогашниот свет, значи ниту тие немале проблем со тоа нешто. |
||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Извини, не мислев да те навредам со тоа „бре“, туку онака разговорно ти се обратив, а тонот ми беше пријателски Зошто се плашиш да го изговориш Божјото Име? Да го изговориш Божјото Име кога поучуваш некого, тоа воопшто не е напразно изговарање, ниту хулење на Божјото име? Зарем не сметаш дека во таков контекст е навредливо за Бог тоа што наместо да го ословуваме со вистинското Име, ние го нарекуваме со прекар - Хашем? Гревот може да биде и поголем доколку неупатените го прочитаат тоа и од тоа заклучат дека тоа е Божјото Име. Тогаш наместо поука, си направил дезинформација и неупатените си ги научил на погрешно Божјо Име. Е тоа може да биде вистинска хула, освен ако во фуснота не објасниш што ти значи тоа „хашем“. |
||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||
kejt-d-grejt
Сениор Регистриран: 05.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 6228 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
abre kako ne vi se smacuva
|
||||
се' што е убаво во животот е поезија. сето друго е проза
|
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Кој дел од Новиот Завет е напишан на латински, ако може да ми кажеш, затоа што јас за такво нешто не знам.
Мислам дека посланието до римјаните е напишано на латински, ама и за ова тврдење треба да проверам за да ти кажам со потполна сигурност. |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
abre kako ne vi se smacuva
За вистинскиот православен Христијанин говорење за Божјото Слово е дневна храна како за телото така и за духот. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Дури и тое послание е напишано на грчки,погледни овде. |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ќе видам точно кое е напишано на латински па ќе ви кажам со сигурност.
|
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Не труди се, ниту едно послание не е напишано на латински. |
||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Marinceska, дали можеш да наведеш каде тоа апостолите зборувале за Јовановото крштевање на Исус? Можеш ли да ни ги посочиш библиските цитати каде што апостолите во своите посланија го спомнувале крштевањето на Исус? А дека Христовите апостоли го ставале акцентот на крвопролевањето (крстот) на Исус сведочат овие библиски стихови: „Зашто Христос не ме испрати да крштавам, туку да го проповедам Евангелието, и не со говорничка мудрост - за да не го изгуби Христовиот крст своето значење.“ (1 Коринтјаните 1:17, Библијата) Зошто овде апостолот на пример не вели: „за да не го изгуби Христовото крштевање своето значење“? „и преку Него да измири кон Себе сè што е на земјата или на небото, творејќи мир преку крвта на Неговиот крст.“ (Колошаните 1:20, Библијата) „Вас, кои бевте мртви во престапите и необрезанието на вашето тело, ве оживе заедно со Него; простувајќи ни ги сите наши престапи; на тој начин што го избриша дејството, кое со своите одредби беше против нас; го отстрани од среде нас, приковувајќи го на крст; “ (Колошаните 2:14, Библијата) „Зашто, словото за крстот е безумство за оние, кои пропаѓаат, а за нас, кои се спасуваме, Божја сила,“ (1 Коринтјаните 1:18, Библијата) „Ако пак јас, браќа, уште го проповедам обрезанието, зошто уште ме гонат? Во тој случај се укинува соблазната од крстот!“ (Галатјаните 5:11, Библијата) „А јас сум далеку од тоа да се фалам со нешто друго, освен во крстот на нашиот Господ Исус Христос, преку Кого светот е распнат за мене и јас за светот!“ (Галатјаните 6:14, Библијата) Зошто овде апостолот не вели на пример: „далеку од тоа да се фалам со нешто друго, освен со крштевањето на нашиот Господ“? „Зашто мнозина, за кои ви зборував многупати, а сега зборувам и со солзи одат како непријатели на крстот Христов.“ (Филипјаните 3:18, Библијата) Зошто овде апостолот не вели на пример: „како непријатели на крштевањето Христово“? „гледајќи во Исуса, Почетникот и Исполнителот на нашата вера, Кој, поради радоста што беше пред Него, го претрпе крстот, презирајќи го срамот, и седна оддесно на Божјиот престол.“ (Евреите 12:2, Библијата) „ Ако пак одиме во светлина, како што е Тој Самиот во светлина, имаме заедница еден со друг, и крвта на Неговиот Син Исуса Христа нè очистува од секој грев.“ (1 Јованово 1:7) Познато ни е дека Сатаната го искушуал Исус и се обидел да го спречи да отиде на Голготскиот крст (а потоа и да се симне од него), но зошто Сатаната не го спречил Исус кога отишол да се крштева кај Јован Крстителот? Зарем ова не е доволен индикатор дека крстот има поголем акцент и поголемо значење во спасението на грешниците отколку крштевањето на Исус? Понатаму, дали можеш да ни цитираш некое старозаветно пророштво каде што се пророкува крштевањето на Исус? Има ли потреба да ти цитирам пророштва за крвопролевањето на Исус? Да бидам јасен, не велам дека Јовановото крштевање на Исус не е важно, но сметам дека Библијата, Христос и апостолите не му даваат централно место на тој настан во евангелието т.е. во спасувањето на грешниот човек. Тоа е моето видување и отворен сум за поинакво размислување. Поздрав |
||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Мило ми е за прашањево.
Би требало да почнам од книгата Битие. Адам и Ева погрешија пред Бога и протерани. Од каде знаеше Авел да принесе добра жртва пред Бога? Дали се Адам, Ноја, Аврам и т.н. во небесата? Во времето на Ное потопот (водата) за ова вели Словото: 1 Петар 3:20: кои некогаш беа непокорни, кога Божјото трпение ги чекаше во Ноевото време, додека се градеше ковчегот, во кој само неколкумина, односно осум души, се спасија преку водата. Се спасија вели преку водата. Кое евангелие мислите дека Ное им го проповедаше на неверниците во тоа време. Не велеше тој покајте се и спасете се водата ќе дојде. Верувајте дека водата иде и спасете се преку неа. Не велеше Јован Крстителот покајте се иде Спасителот за да преку крштевањето ги земе вашите гревови. (меѓу вас стои еден! Зошто стои меѓу нив Еден, и зошто каде што крштеваше Јован!)На Евреите крштевањето им беше многу добро познато. Материјалите на Шаторот на средбата односно завесата требаше да биде изработена од : Љубичесто , црвено и темноцрвено предиво и препреден лен. Излез 26:1 „Шаторот направи го од десет завеси: од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од препреден лен Значењето на сината(љубичестата) е крштевањето значењето на црвената е знаеме сите (крвта) Дури и во светата облека на свештениците ќе ги најдете истите спомнати бои кои го означуваат христовото евангелие (крштевањето и крвта). Жртвата помирителна требаше да биде принесена еднаш годишно и тоа преку Високо Свештеникот. Тој требаше преку рацеполагање да ги проложи сите гревови, престапи, беззаконија врз главата на жртвата и да ја заколи неа. Овде рацеполагањето во Новиот Тестамент е крштевањето. Во Исаија глава 53 вели: Сите ние бевме заблудени како овци, се отстрани секој од патот свој, - и Господ ги возложи врз Него гревовите на сите нас. 7 Он беше *измачуван, но стадаше доброволно и устата Своја не ја отвораше; како овца Он беше одведен на колење, и како што е јагнето пред стрижачите свои безгласно, така и Он не ја отвори устата Своја. Во ова пророштво за Спасителот јасно ќе ги најдете двата дела: 1.и Господ ги возложи врз Него гревовите на сите нас.(Во МК Библија од 2009 год. пишува Господ ги натовари врз Него гревовите на сите нас.) Според сведоштвото Јованово (Крстителот) ние разбираме дека крштевањето на Исус има врска со жртвениот систем затоа што преку рацеполагање од страна на ВисокоСвештеникот беа гревовите од заедницата положени(натоварени) врз главата на жртвата. Сведоштвото Јованово е дадено на другиот ден, после крштевањето. Затоа Јован и вели: „ Ете Го Божјото Јагне“ за да не посочи нас кон законската жртва според прописите. 2. Он беше *измачуван, но стадаше доброволно и устата Своја не ја отвораше; Овде јасно се зборува за крвта Исусова која беше после рацеполагањето т.е крштевањето од страна на Последниот Високо Свештеник Јован Крстителот. Значи, според ова, прво беше искупението од гревовите според прописите на жртвениот систем (рацеполагање- крштевање) потоа крвопролевањето (жртвата мораше да ја пролее својата крв како исплата на гревовите од грешникот, без крвопролевање не станува проштевање.) Затоа јас не велам дека крштевањето е позначајно , туку крштевањето и крвта одат заедно и се рамноправно значајни. Ако Исус не ги зеде гревовите на светот, Тој неможеше да биде осуден. Затоа, без крштевањето , крвта (крстот) нема сила и обратно. Со тоа што јас зборувам за обете често е укажување на Словото и дека водата (крштевањето) го нема во сведоштвото на денешниот така наречен Христијанин. Провере те го ова и ќе видите. Светскиот христијанин кого ќе го прашате: Каде Исус ги зеде твоите гревови, тој/таа ќе ви рече на Крстот, додека гревовите Исус ги зеде кај крштевањето во реката Јордан. Во Новиот Тестамент. 1 Петар 3:21 вели: „Образот на таа вода – крштевањето, но не отстранувањето на телесната нечистотија, туку ветување на Бога- добра совест- не спасува сега и нас преку воскресението на Исуса Христа.”( МК Библија 1976 год.) Овде вели: крштевањето, не спасува сега и нас. Овде апостолот укажува на Исусовото кршевање а не на телесното, туку верата во Христовото крштевање. Во Галатјаните 3:27 вели: зашто сите, кои се крстивте во Христа, се облековте со Христа. Како можеме ние да се крстиме во Христа освен преку вера во Неговото крштевање. Колосјаните 2:12 вели:откако бевте погребани со Него во крштение, во кое и воскреснавте со Него преку верата во дејството на Бога, Кој Го воскресна од мртвите.. Преку вера сме крстени во Христа. Во Римјаните 6:3 вели: Зар не знаете дека сите ние што се крстивме во Исуса Христа, во Неговата смрт се крстивме. Како може човекот да биде крстен во Христа? Во овие стихови вели дека кога веруваме во Исусовото крштевање кое Тој го прими од Јован Крстителот ние веруваме дека Преку рацете на Јован Крстителот сите наши гревови беа положени врз Исус (т.е)ние бевме натоварени врз Него. Преку ова ние сме крстени во Христа и заедно со Него распнати на Крстот и заедно со Него воскреснати од смртта. Видете во Словото вели: Матеја 2:16: Тогаш Ирод, кога виде дека мудреците го измамија, се разгневи многу и прати, та ги уби сите младенци во Витлеем и по целата негова околина од две години и помали, според времето што точно го беше узнал од мудреците. Овде Сатаната сакаше да го убие Христа пред да може да започне со јавната служба т.е. пред да прими крштевање и пред да биде распнат за да не биде верувањето Божјо исполнато. Истово се случува и во книгата Мојсеј. Народот го чекаше Спасителот и знаеше на кој начин Тој нив ќе ги спаси. Како што ни е запишано сведоштвото од Апостолот Јован вели: 1 Јованово 5: Исус Христос е Оној, Кој дојде преку вода и крв и преку Духот,- не само преку вода, туку преку вода и крв; и Духот е Оној, Кој сведочи, оти Духот е вистина. Видете овде дека првото јавно дело Христово за исполнување на Божјата правда е Водата т.е кртевањето а потоа крвта. Апостолот Јован вели овде повторно, не само преку вода, и со ова укажува дека Израелците добро го знаеја значењето на водата и со ова ги посочува пак кон жртвениот систем и пророкот Исаија каде вели : Беше презрен, отфрлен од луѓето, човек на болката, свикнат на страдањата, од Кого секој го отстранува лицето, беше презрен, и за ништо го сметавме. 4 А Тој ги понесе нашите болести, ги зеде врз себе нашите болки, додека ние сметавме дека Бог Го бие и Го понижува. Овде укажува Исаија повторно на фактот дека Исус не направи грев и беше казнет затоа што Господ му ги натовари врз Него нашите гревови преку крштевањето. Израелците во тоа време беа многу срастни за Законот и тие мислеа дека Исус беше презрен и казнет заради што престапил некој закон. Но на спротивност Исус не престапи ниту еден закон. Еве ви уште еден стих: Во евангелието според Јован 19:34 вели: но еден од војниците со копје Му ги прободе ребрата, и наеднаш истече крв и вода. Пак еве вода да не потсети нас дека делото Христово се состои од водата (крштевањето) и крвта (Крстот, крвопролевањето). Па Исус беше толку многу саати измачувван да воо него можеби и да немаше капка вода, зошто рече Жеден Сум. Од каде се најде сега овде вода да истече од истата рана од каде што истече крв? Ајде да речеме дека Исус е ист како луѓето , пресечете се малку каде било и видете дали јасно крв и вода ќе истечат. Па дури и оние кои се телесно крстени и тврдат дека веруваат дека се христијани нека го проверат ова. Со ова Бог ни кажува дека има голема разлика помеѓу Исусовото крштевање и нашето телесно- човечко крштевање. Исус беше искушан од Сатаната да ни каже нас дека моментот кога ние ќе поверуваме во Неговото крштевање до 2 години на правилан вера Сатаната ќе не искушува и да ни каже како да се одбраниме, зошто против секое искушение вели Господ: Напишано е... Со ова уверливо е дека Библијата е Слово Божјо и одбрана за верниците против Сатаната преку правилна вера. Навистина Крстот Исусов е моќен но само преку водата. Без водата не може да биде крвта. Исус Христос е Оној кој дојде преку вода и крв. Така овие две одат заедно, се рамноправно важни и не можат едно без друго. Се надевам дека сега е малку појасно. |
||||
Внеси реплика | страница <1 45678> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |