IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Реинкарнација, карма и живот по смртта
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Реинкарнација, карма и живот по смртта

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 16>
Автор
Порака
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 02:12
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:


I tokmu ova Jovanovo proklamiranje e glavniot argument koj nekolku veka podocna kje bide upotreben kako fakt na eden od hrristijanskite sobori za anatemisuvanje na reinkarnacijata.



Сето Свето Писмо говори против реинкарнацијата, не само Јовановата проповед. Во Стариот Завет и во Новиот Завет има премногу стихови кои јасно говорат против тоа. Ниту Евреите не верувале во тоа, ниту пророците говореле за тоа, ниту Христос го проповедал тоа, ниту Апостолите. Црквата зазела сосема правилен став, поткрепен со многу јасни стихови, во однос на тоа прашање.



Ushte da beshe taka ednostavno prijatele...

Ednash ti rekov deka megju hristijanite reinkarancijata bila opshto prifatena.

Ne mi se baraat sega citati po Knigata, no prv shto mi pagja na um e sledniov:

1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање.
2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?”

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН, Глава 9

Apostolite go prashuvaat Isusa dali chovekot e roden slep poradi grevovite na negovite roditeli ili poradi karmata od svoite grevovi vo minatiot zhivot ("shto kje seete toa kje zhneete")? Sosema e jasno deka shtom se rodil slep moral da zhivee prethodno za da napravi grevovi za koi e kaznet vo segashniot zhivot. Ne mozhe neroden chovak ili fetus da pravi grevovi.

Dokolku Isus smetal oti apostolite se vo zabluda so istaknuvanje na posledicite od minatiot zhivot, a so toa i so reinkarnacijata, togash toj, kako i sekogash,   kje gi iskritikuval i kje gi pouchel oti toa e pogreshno veruvanje i mislenje. No, kako shto mozhe da se vidi ponatamu vo tekstot toj toa ne go pravi tuku ja prifakja nivnata diskusija i im odgovara oti vo konkretniot sluchaj ne pogreshile nitu roditelite, nitu pak chovekot, tuku toa e Bozhja volja.


Ako hristijanite ne veruvale vo reinkarnacija togash nemalo da ima potreba taa da bide anatemisana stotici godini posle Isusovoto raspetie. Tvrdenjeto deka toa ne bilo prisutno vo pochetokot, no se razvila podocna kako nekakva devijacija e samo prikrivanje na vistinata i dograduvanje na Hristijanskata institiucija.

Tuku ajde da ne begame od temata.



P.S. Patem, nema vechno da bidesh so segashnoto ubeduvanje. Eden den kje se uverish vo vistinata koga samiot kje pobarash da se vraish nazad. Se nadevam deka toj mig kje go zapomnish kako shto uspeeja nekolkumina drugi.

Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 02:24
1+1=2

Изменето од sk - 12.Август.2011 во 15:41
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 12:09
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:


I tokmu ova Jovanovo proklamiranje e glavniot argument koj nekolku veka podocna kje bide upotreben kako fakt na eden od hrristijanskite sobori za anatemisuvanje na reinkarnacijata.



Сето Свето Писмо говори против реинкарнацијата, не само Јовановата проповед. Во Стариот Завет и во Новиот Завет има премногу стихови кои јасно говорат против тоа. Ниту Евреите не верувале во тоа, ниту пророците говореле за тоа, ниту Христос го проповедал тоа, ниту Апостолите. Црквата зазела сосема правилен став, поткрепен со многу јасни стихови, во однос на тоа прашање.



Ushte da beshe taka ednostavno prijatele...

Ednash ti rekov deka megju hristijanite reinkarancijata bila opshto prifatena.

Ne mi se baraat sega citati po Knigata, no prv shto mi pagja na um e sledniov:

1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање.
2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?”

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН, Глава 9

Apostolite go prashuvaat Isusa dali chovekot e roden slep poradi grevovite na negovite roditeli ili poradi karmata od svoite grevovi vo minatiot zhivot ("shto kje seete toa kje zhneete")? Sosema e jasno deka shtom se rodil slep moral da zhivee prethodno za da napravi grevovi za koi e kaznet vo segashniot zhivot. Ne mozhe neroden chovak ili fetus da pravi grevovi.

Dokolku Isus smetal oti apostolite se vo zabluda so istaknuvanje na posledicite od minatiot zhivot, a so toa i so reinkarnacijata, togash toj, kako i sekogash,   kje gi iskritikuval i kje gi pouchel oti toa e pogreshno veruvanje i mislenje. No, kako shto mozhe da se vidi ponatamu vo tekstot toj toa ne go pravi tuku ja prifakja nivnata diskusija i im odgovara oti vo konkretniot sluchaj ne pogreshile nitu roditelite, nitu pak chovekot, tuku toa e Bozhja volja.


Ako hristijanite ne veruvale vo reinkarnacija togash nemalo da ima potreba taa da bide anatemisana stotici godini posle Isusovoto raspetie. Tvrdenjeto deka toa ne bilo prisutno vo pochetokot, no se razvila podocna kako nekakva devijacija e samo prikrivanje na vistinata i dograduvanje na Hristijanskata institiucija.

Tuku ajde da ne begame od temata.



P.S. Patem, nema vechno da bidesh so segashnoto ubeduvanje. Eden den kje se uverish vo vistinata koga samiot kje pobarash da se vraish nazad. Se nadevam deka toj mig kje go zapomnish kako shto uspeeja nekolkumina drugi.



Пријателе, ако реинкарнацијата меѓу Христијаните била општо прифатена, св.Апостол Павле за тоа ќе ни кажеше, или пак делата на раните Отци. Но, никаде не може да се најде такво нешто во рамките на ортодоксното Христијанство.

Апостолите биле Евреи, а Евреите не верувале во такви нешта. Конкретниот стих и нејаснотијата на Апостолите произлегува од овој стих од Стариот Завет:

Втора Книга Мојсеева 20,5: 5 Не ќе им се поклонуваш ниту ќе им служиш, зашто Јас, Господ, твојот Бог, Сум ревнив Бог. Ја посетувам неправдата на татковците - на оние кои Ме мразат - на децата до третото и четвртото поколение

Бидејќи Апостолите го знаеле тој стих, затоа и го прашале Христос дали тој е виновен за сопствениот грев, или е казнет поради вината на предците.

Има многу стихови во Новиот Завет, за Стариот Завет и да не говориме, кои говорат против реинкарнацијата. Еве еден конкретен:

Свето Евангелие според Лука

Глава 16

22 И сиромавиот умре, и ангелите го однесоа во Авраамовото крило;
23 умре и богатиот и го погребаа. А во пеколот, во маката, ги поткрена своите очи и го виде оддалеку Авраама и Лазара во неговото крило,
24 и извика: ‘Татко, Аврааме, смили ми се и испрати го Лазара да го накваси врвот на својот прст во вода, за да ми го разлади јазикот, зашто се измачувам многу во овој пламен!’
25 Авраам му рече: ‘Синко, сети се дека ти ги прими своите блага додека беше жив, а Лазар - злото! Сега тој се утешува тука, а ти се измачуваш.

На едниот душата му била в рајот, на другиот во пеколот. Ниту еден од нив не доживеал втор живот, туку душите им заминале, како што вели народот, на "оној свет".

Има уште многу,многу стихови, но засега ова чинам е доволно.

Реинкарнацијата, иако не според концептот на далекуиосточните религии, туку концептот на Платон, за првпат се вметнува во Христијанството преку влијанието на оригенизмот. Тогаш и започнало да се вметнува тоа учење. Бидејќи учењето на Ориген инспирирало многу ереси, меѓу кои и реинкарнацијата, Црквата реагирала и ги осудила таквите еретички учења.

Доколку било толку раширено таквото учење, за него ќе се расправало уште на Никејскиот Собор, заедно со најважните теми, но, такво нешто тогаш не се расправало, ниту било поставено како тема за расправа.



Изменето од Македон - 10.Август.2011 во 12:19
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 19:23
Како прво оној кој ја знае вистината знае дека реинкарнацијата за која зборува Будизмот и другите секуларни религи не се точни.
Основното значење на реинкарнација е Божјо манифестирање во човечко тело.

Ако вие велите дека реинкернацијата не е правилна во нејзиното основно значење (не според другите религии) објаснете тогаш како Бог (за кого знаеме дека е Дух) зеде тело?
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 20:46
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Основното значење на реинкарнација е Божјо манифестирање во човечко тело.
Од каде оваа дефиниција на зборот реинкарнација? Тоа воопшто не е нејзиното основно значење. Кој е зборот за „Бог„ во зборот „реинкарнација„?

Зборот реинкарнација е кованица од 3 латински збора:

re = повторно, наново
in = во
carneo = месо

Се преведува со повторно во тело, или повтрорно раѓање, преваплотување.
Обично со овој термин се означува селење на бестелесната душа низ материјални тела, веднаш или низ разни временски растојанија. Источните религии веруваат во можноста тоа да бидат и животински и растителни па дури и минерални тела. Додека пак христијаните кои верувале во реинкарнација знаеле дека човечката душа може да се реинкарнира само во човечко тело.
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

објаснете тогаш како Бог (за кого знаеме дека е Дух) зеде тело?
Бог никогаш не се инкарнирал во материјално тело. Тоа е представа која постои во дел од источните религии(особено во хиндуизмот) каде се верува дека во различни пресвртни точки на историјата самиот Бог се симнува на Земјата или пак се појавува во материјална форма некаде во вселената за да се справи со демоните, го спаси светот и/или му донесе на човештвото повисоко знаење.

Но Божјиот првороден син, Христос, бил инкарниран т.е. отелотворен (но не и реинкарниран=повторно отелотворен) како Исус од Назарет. Исто така се отелотворувале и други битија од царството Небесно за да помогнат во враќањето на отпаднатите души и помогнат во постепеното градење на царството на Мирот на планетата Земја со кое ќе владее Христос.

Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:11
Prijatele, argumentov voopshto ne ti e na mesto:

Originally posted by Македон Македон напиша:


Втора Книга Мојсеева 20,5: 5 Не ќе им се поклонуваш ниту ќе им служиш, зашто Јас, Господ, твојот Бог, Сум ревнив Бог. Ја посетувам неправдата на татковците - на оние кои Ме мразат - на децата до третото и четвртото поколение

Бидејќи Апостолите го знаеле тој стих, затоа и го прашале Христос дали тој е виновен за сопствениот грев, или е казнет поради вината на предците.




Originally posted by Messenger Messenger напиша:


1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање.
2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?”

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН, Глава 9

Apostolite go prashuvaat Isusa dali chovekot e roden slep poradi grevovite na negovite roditeli ili poradi karmata od svoite grevovi vo minatiot zhivot ("shto kje seete toa kje zhneete")? Sosema e jasno deka shtom se rodil slep moral da zhivee prethodno za da napravi grevovi za koi e kaznet vo segashniot zhivot. Ne mozhe neroden chovak ili fetus da pravi grevovi.



Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:12
Ако ја прочитате внимателно случката за кулата Вавилон т.е градот, ќе видете дека Бог рече Битие 11:6-7, И Господ рече: „Ете, еден народ се, со еден јазик за сите! Но, ова е само почеток на нивните настојувања. Сега ништо нема да им биде неостварливо, што и да намислат да направат.
7 Да слеземе и да им го измешаме јазикот, за да не се разбираат еден со друг што зборуваат.”

Овде Бог вели да слеземе.

Незнам јас во кој Бог вие верувате, но за нас поново родените Исус Христос е Бог.

Еве ви дефениција на англиски за инкаранацијата:

7.incarnation
1. The act of clothing with flesh, or the state of being so clothed; the act of taking, or being manifested in, a human body and nature. ... 2. The union of the second person of the Godhead with manhood in Christ. ... 3. An incarnate form; a personification; a manifestation; a reduction to apparent ...
http://www.encyclo.co.uk/define/incarnation

Знаеме дека ова е можно за Бога.

Кој беше Мелхиседек?
Кој беше едниот од трите ангели со кои зборуваше Авраам?

Од самата дефениција погоре можеме да спроведеме дека реинкарнација е повторна манифестација. Тоа што некои религии го зедоа и завртија ова за да си направат идол за нив тоа е сега така и не можеме тоа да го промениме тие заедно со нивните богови кои не се такви ќе завршат во пеколот.

Сепак во основа зборот е тој.

Ако го земеме зборот играње. добиваме предиграње, после играње, за играње и т.н, дали додатките го менуваат основното значење на зборот. Можеби и примеров е глупав но сепак да се обидам да објаснам.

Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:23
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Како прво оној кој ја знае вистината знае дека реинкарнацијата за која зборува Будизмот и другите секуларни религи не се точни.
Основното значење на реинкарнација е Божјо манифестирање во човечко тело.

Ако вие велите дека реинкернацијата не е правилна во нејзиното основно значење (не според другите религии) објаснете тогаш како Бог (за кого знаеме дека е Дух) зеде тело?


Mislam deka gi meshash poimite inkarnacija i reinkarnacija.

Patem, za reinkarnacijata ima brojni verificirani primeri, koga duhot na umreniot chovek povtorno se inkarniral vo drugo telo. Duhot po smrtta go napushta materijalnoto telo, a so toa i materijalniot svet , no ne znachi deka po nekoj avtomatizam mora vechno da go napushti ovoj nash svet.


Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:29
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Prijatele, argumentov voopshto ne ti e na mesto:

Originally posted by Македон Македон напиша:


Втора Книга Мојсеева 20,5: 5 Не ќе им се поклонуваш ниту ќе им служиш, зашто Јас, Господ, твојот Бог, Сум ревнив Бог. Ја посетувам неправдата на татковците - на оние кои Ме мразат - на децата до третото и четвртото поколение

Бидејќи Апостолите го знаеле тој стих, затоа и го прашале Христос дали тој е виновен за сопствениот грев, или е казнет поради вината на предците.




Originally posted by Messenger Messenger напиша:


1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање.
2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?”

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН, Глава 9

Apostolite go prashuvaat Isusa dali chovekot e roden slep poradi grevovite na negovite roditeli ili poradi karmata od svoite grevovi vo minatiot zhivot ("shto kje seete toa kje zhneete")? Sosema e jasno deka shtom se rodil slep moral da zhivee prethodno za da napravi grevovi za koi e kaznet vo segashniot zhivot. Ne mozhe neroden chovak ili fetus da pravi grevovi.





Никакви карми не се споменуваат во Светото Писмо. Исус Христос постојано се повикува на Писмото, па и самите Апостоли постојано бараат од Исуса да им го објаснува Писмото, а не нешто друго. Ако сето тоа се разгледа од тој аспект, јасно е што сакале Апостолите да кажат. Зарем не велеше и самиот дека тие биле Евреи? За Евреите концептот на реинкарнација и слични нешта, надвор од Писмото биле неприфатливи.

Патем, не ја заборавај и параболата која ја споменав, со истата се руши концептот за било каква реинкарнација. Авраам бил во рајот, не бил ниту реинкарниран, ниту нешто слично на тоа. А и богатиот.

Има уште доста стихови кои говорат против реинкарнацијата, не се овие единствени.

Верувам дека и ти самиот одлично ги знаеш.
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:36
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Незнам јас во кој Бог вие верувате, но за нас поново родените Исус Христос е Бог.
Јас верувам во едниот единствен Бог, Богот на Аврам, Јаков, Богот за кој ни говореше Исус од Назарет, Богот на сите вистински проророци.

Исус Христос не е Бог туку првороден син Божји, Не случајно тој вели дека Неговиот Отец е поголем од Него, не случајно ја подучувал молитвата Оче наш а не "Исус наш", случајно рекол по смисла дека никој не стига кај Отецот освен преку Него, Христа и тн. и тн.
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Еве ви дефениција на англиски за инкаранацијата:

7.incarnation
1. The act of clothing with flesh, or the state of being so clothed; the act of taking, or being manifested in, a human body and nature. ... 2. The union of the second person of the Godhead with manhood in Christ. ... 3. An incarnate form; a personification; a manifestation; a reduction to apparent ...
http://www.encyclo.co.uk/define/incarnation
Но тоа не е англиски збор во основа туку латински, а латинскиот беше пред англискиот. Не случајно го разложив латинскиот изворник, независно која религија како го толкува зборот, реинкарнација значи повторно во месо т.е. тело, тоа е чисто научна т.е. филолошка точка на гледиште.

Инаку дефиницијата што ја даде на англиски под бр.1 е точна, но таа зборува за ин-карнација. Ти претходно спомна ре-инкарнација.
Ако некој се инкарнира повеќе од еднаш тогаш се вели дека се реинкарнира, или наново се инкарнира.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:37
Originally posted by Македон Македон напиша:


Никакви карми не се споменуваат во Светото Писмо. Исус Христос постојано се повикува на Писмото, па и самите Апостоли постојано бараат од Исуса да им го објаснува Писмото, а не нешто друго. Ако сето тоа се разгледа од тој аспект, јасно е што сакале Апостолите да кажат. Зарем не велеше и самиот дека тие биле Евреи? За Евреите концептот на реинкарнација и слични нешта, надвор од Писмото биле неприфатливи.

Патем, не ја заборавај и параболата која ја споменав, со истата се руши концептот за било каква реинкарнација. Авраам бил во рајот, не бил ниту реинкарниран, ниту нешто слично на тоа. А и богатиот.

Има уште доста стихови кои говорат против реинкарнацијата, не се овие единствени.

Верувам дека и ти самиот одлично ги знаеш.


Prijatele, onoa shto jas go narekuvam karma e onoa shto e pishano vo Pismoto - "shto kje seesh, toa kje zheesh".

Delot koj go citirav e jasen i ednoznachen:


Originally posted by Messenger Messenger напиша:


1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање.
2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?”

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН, Глава 9

Apostolite go prashuvaat Isusa dali chovekot e roden slep poradi grevovite na negovite roditeli ili poradi karmata od svoite grevovi vo minatiot zhivot ("shto kje seete toa kje zhneete")? Sosema e jasno deka shtom se rodil slep moral da zhivee prethodno za da napravi grevovi za koi e kaznet vo segashniot zhivot. Ne mozhe neroden chovek ili fetus da pravi grevovi.



Poednostavno i pojasno ne mozhe da bide.






Изменето од Messenger - 10.Август.2011 во 23:38
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:41
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Додека пак христијаните кои верувале во реинкарнација знаеле дека човечката душа може да се реинкарнира само во човечко тело.



Ова е чиста платонистичка концепција, подоцна прифатена од неоплатонизмот.

Пријателе, притоа не заборавај да појасниш дека тоа не биле сите Христијани, туку оние под влијание на Ориген и неоплатонизмот, осудени од Црквата, не случајно, затоа што тогашните Свети Отци мошне добро знаеле од каде е коренот на оваа идеја, а тоа е платонизмот.

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:49
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:


Никакви карми не се споменуваат во Светото Писмо. Исус Христос постојано се повикува на Писмото, па и самите Апостоли постојано бараат од Исуса да им го објаснува Писмото, а не нешто друго. Ако сето тоа се разгледа од тој аспект, јасно е што сакале Апостолите да кажат. Зарем не велеше и самиот дека тие биле Евреи? За Евреите концептот на реинкарнација и слични нешта, надвор од Писмото биле неприфатливи.

Патем, не ја заборавај и параболата која ја споменав, со истата се руши концептот за било каква реинкарнација. Авраам бил во рајот, не бил ниту реинкарниран, ниту нешто слично на тоа. А и богатиот.

Има уште доста стихови кои говорат против реинкарнацијата, не се овие единствени.

Верувам дека и ти самиот одлично ги знаеш.


Prijatele, onoa shto jas go narekuvam karma e onoa shto e pishano vo Pismoto - "shto kje seesh, toa kje zheesh".

Delot koj go citirav e jasen i ednoznachen:


Originally posted by Messenger Messenger напиша:


1 И кога заминуваше виде човек слеп од раѓање.
2 И Неговите ученици Го прашаа: „Рави, кој згрешил, тој или неговите родители, та се родил слеп?”

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН, Глава 9

Apostolite go prashuvaat Isusa dali chovekot e roden slep poradi grevovite na negovite roditeli ili poradi karmata od svoite grevovi vo minatiot zhivot ("shto kje seete toa kje zhneete")? Sosema e jasno deka shtom se rodil slep moral da zhivee prethodno za da napravi grevovi za koi e kaznet vo segashniot zhivot. Ne mozhe neroden chovek ili fetus da pravi grevovi.



Poednostavno i pojasno ne mozhe da bide.



Почитуван пријателе, во Писмото нема никаков доказ за реинкарнација. Има ли потреба да наведуваме стихови од Стариот Завет? Мислам дека нема.

Во однос на Новиот Завет, повели, една добра анализа за ова прашање, поткрепена со стихови од Новиот Завет, односно од Евангелијата, Посланијата, како и раните Свети Отци.

П.С. Патем, тоа што на некои луѓе им изгледаат некои нешта како да им се случиле, може и да е болест. Еден од симптомите на анксиозноста е "препознавање" настани и нешта.

Изменето од Македон - 10.Август.2011 во 23:50
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Август.2011 во 23:59
Messenger и Mакедон, ако саката можеме тука да ја продолжиме за реинкарнација од темата околу Јован Кристител.
Originally posted by Македон Македон напиша:

Апостолите биле Евреи, а Евреите не верувале во такви нешта. Конкретниот стих и нејаснотијата на Апостолите произлегува од овој стих од Стариот Завет:

Втора Книга Мојсеева 20,5: 5 Не ќе им се поклонуваш ниту ќе им служиш, зашто Јас, Господ, твојот Бог, Сум ревнив Бог. Ја посетувам неправдата на татковците - на оние кои Ме мразат - на децата до третото и четвртото поколение
Ако овој стих се земе здраво за готово тогаш Бог е многу неправеден и испаѓа дека самиот се погрижил наредните поколенија да го намразат. Која лудост од семудриот Бог! Ги казнува и оние кои ништо лошо не направиле а доаѓаат во наредните поколенија.

Но ако се разгледа во контекст на реинкарнацијата и законот на сетва и жетва, тогаш може да се препознае скриеното значење.
Имено можноста дека оние кои се сеат лоша сеидба т.е. прават гревови во ова отелотворение(инкарнација) ќе ги искусат во наредната или некое од наредните отелотворувања каде ќе бидат сами свои потомци. На пр. една те иста душа е во чукун дедото и неговиот пра-пра внук.(под услов постариот да е веќе починат пред зачнувањето).
Originally posted by Македон Македон напиша:

Бидејќи Апостолите го знаеле тој стих, затоа и го прашале Христос дали тој е виновен за сопствениот грев, или е казнет поради вината на предците.
Тој стих само укажува дека некои од апостолите или верувале или биле запознаени (макар делумно) со учењето за реинкарнацијата.

Во некој од наредните постови ќе напишам повеќе за значењето на Исусовиот одговор до апостолите во врска со слепиот, одговор кој теолозите погрешно го толкуваат како одговор против реинкарнацијата.
Originally posted by Македон Македон напиша:

Има многу стихови во Новиот Завет, за Стариот Завет и да не говориме, кои говорат против реинкарнацијата. Еве еден конкретен:

Свето Евангелие според Лука

Глава 16

22 И сиромавиот умре, и ангелите го однесоа во Авраамовото крило;
23 умре и богатиот и го погребаа. А во пеколот, во маката, ги поткрена своите очи и го виде оддалеку Авраама и Лазара во неговото крило,
24 и извика: ‘Татко, Аврааме, смили ми се и испрати го Лазара да го накваси врвот на својот прст во вода, за да ми го разлади јазикот, зашто се измачувам многу во овој пламен!’
25 Авраам му рече: ‘Синко, сети се дека ти ги прими своите блага додека беше жив, а Лазар - злото! Сега тој се утешува тука, а ти се измачуваш.

На едниот душата му била в рајот, на другиот во пеколот. Ниту еден од нив не доживеал втор живот, туку душите им заминале, како што вели народот, на "оној свет".

Има уште многу,многу стихови, но засега ова чинам е доволно.
Тоа што на едниот душата му била во рајот на другиот во пеколот воопшто не зборува против реинкарнацијата, туку за состојбата на нивните души по смртта.
Имено, душата не мора да се реинкарнира веднаш, миг по смртта, тоа е невозможно(треба да има соодветна планетарна констелација, слободна волја, зачнување, развој на ембрионот и тн.). По смртта душата се упатува во царството на душите, во објавите за денешно време Духот зборува за тнр. астрални подрачја каде живеат душите врзани за тркалото на повторно раѓање.
Таму душите чувствуваат и живеат соодветно нивните похранувања кои ги направиле преку мислите, зборовите и постапките за време на земскиот живот. Ако некој складирал пеколни работи, тогаш тој е во еден вид пеколна состојба и тн.

Изменето од Majkl - 11.Август.2011 во 00:01
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 16>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,232 секунди.