|
Сликање автомобили |
Внеси реплика | страница <1 234 |
Автор | |
branko_k
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 10.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 682 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ммм, да... фотошоп јаде пиксели, надалеку е познато. |
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Drugpat pobaraj da napravis fotografii odkoga kje zavrshi promocijata, za da nemas lugje vo pozadina kako se ashkaat so pivo u raka Na fotkite od Dobloto imam dve zamerki. Najdobronamerni. 1. Ima fotografii od kamenja, a ne od vozilo. Na ednata duri ne se znae ni kakvo vozilo e. Za malku e iseceno logoto. Fokusot sekogas e na voziloto, a ne na kamenjata. Koristi dlabok fokus, duri i koga slikas detali. Odvojuvaj so komponiranje, izbor na pozadina, agol, svetlo, a ne so selektiven plitok fokus. 2. Ne koristi deca kako statisti, tuku devojki Ako vekje sakas da pokazes kolku sobira bagazniot prostor na Dobloto, natovari go so velosipedi, kanti sirenje, molerska skala itn, itn. Samo nemoj deca. Ne e eticki i pokraj dobrite nameri. |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
ivotoyota
Сениор Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Еве нови слики од тест на С4: клик тука
Јас искрено сум далеку задоволен од тоа како излегуваат фотографиите. Има мал проблем со едитирањето, не ги правам јас, дечкото што ги прави им става многу контраст, а на овие последните и преголема компресија. Не сум гуру за фотошоп, но отсега јас преземам тука. Генерално, мислам дека има мноооогу простор за напредок, од кадрирање до светлина итн... На тестот на С4 првпат шкрапавме и во движење, па еве, според вас, која брзина на затварач да користам да речеме при движење од околу 60 km/h? Исто така, за овој тест условите беа далеку од идеални, заврна неколку пати во текот на денот, па за сликање остана само 1 час. Инаку се сликани на Козјак, ќе биде тоа сега честа дестинација. Тегла фала за забелешките, ќе гледам да ги применам во пракса P.S. Од време на време ќе постирам тука нови тестови и фотографии. Сега брзо треба да има за SX4 и за Mercedes C Class, се работат во моментов... P.P.S. И текстовите се мои Изменето од ivotoyota - 14.Јуни.2011 во 05:29 |
|
procokal
Група Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Дечкото ја претерал со потенциометарот за clarity, а богами и со сатурацијата. Ги упропастил сликите. Не знам дали со аплоадот изгубиле дополнително на квалитет ама не гледам ама баш никаква острина, има доста грејн и сиви полина. Изгледа како да си играл со хдр пресетите без да знае што работи. Претходните беа подобри во тој поглед.
Ако сте куси со време подобро вештачки набаци моушн блур пошто за панинг 1-2% од кадрите излегуваат добри. Не видов добар панинг али можно е заради лошата пост продукција да ми делува така. Шо се однесува до брзината на шатерот, пробај со 1/20 и агол од 90 степени на прав пат, а за на внатрешна страна од кривина би пробал со 1/6 и добра концентрација (за стабилна рака) :) И во двата случаја рачунам дека си статичен во однос на колата. Пак ќе се повторам ама ептен ти советувам да го зголемиш динамичкиот опсег :) Барем површно со burn од RAW фајл кај шо е небото бело. Изменето од procokal - 14.Јуни.2011 во 12:15 |
|
dimitarmisev
Група Регистриран: 30.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 72 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Да малку лошо изгледат, најверојатно е до обработката. Прочитај како правилно се обработуват фотографии за веб, најбитен чекор е последниот: прво resize на која резолуција ќе се постираат па после малку sharpen, никако обратно.
|
|
ivotoyota
Сениор Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ај уште со овие, не ве замарам веќе
Значи гледав да не се многу обработени, реков не сум некој голем познавач на фотошоп. Инаку не беше баш за сликање времето, многу сончево, но не можев да бирам Suzuki SX4 |
|
pecok
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2011 Статус: Офлајн Поени: 300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Гледам се жалиш со време си танок затоа намести си предефинирано сетинзи за сликање на апаратот, и симни програмчено КигоИмиџКонвертер, собери сликите на куп, и на се оддеднаш рисазј и додавање на ватермарк како коли.ком.мк и заборави фотошоп. Ем повеќе време за возење, ем повеќе време за одмарање, ем завршено сликање брзо и ефикасно. Ама пссс, не кажувај, туку играј си нешто со отворен фотошоп во позадина.
|
|
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Nekolku dobronamerni zabeleshki...
Gledaj vo kolata da ne ti vleguvaat vakvi detali... ili vakvi... vkluchuvajkji gi i dalekuvodot i negovite zhici. Ako nema shansa toa da se izbegne togash se editira vo post ili na krajot od kraishtata se koristat pokreativno vo fotografiranjeto na avtomobilot. Obrabotkata ne ti e losha, no bara malu povekje ostrenje i kontrast: Ovaa e prethodnata fotografija so malu popraven kontrast i ostrina (mozhe da s eodi i neshto povekje) Ova e druga tvoja originalna fotografija: I istata so popraven kontrast i ostrina: Sega, pogledni gi ovie fotografii... Ochebijno e deka site se razlichni po kolor balans i ekspozicija shto voopshto ne deluva profesionalno. A toa e taka zatoa shto fotografirash so auto white-balance i auto exposure. Taka ne se rabotat vakvi proekti. Potochno, taka ne se raboti nishto profesionalno. Bez obzir kolku si dobar vo post ili dali ima Photoshop guru vraboten da gi sreduva slikite, sekogash fotografot mora da se vrati so fotografii koi se skoro idealno eksponirani i kolor balansirani, a toa se pravi samo koga od avtomatika kje se mine na manuelna kontrola na site parametri i kje se meri s'e po red pred da se pochne so fotografiranjeto. Na kraj, ti rekov da si zemesh skala i da menuvash pozicii, a ne samo da zumirash od edno mesto. Isto taka, menuvanje na pozicii podrazbira i menuvanje na pozicija na voziloto - od trevnik odnesi go na asfaltiran pat, vo grad, pred nekoj industrijski objekt, vo park...ne vidov nitu edna fotografija so otvoreni vrati, otvorena hauba so slika od motorot, spushteni zadni sedishta... Изменето од Zoran K - 16.Јуни.2011 во 02:40 |
|
procokal
Група Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Синхронизација во Лајтрум е брзо решение за проблемот со различна експозиција, баланс итн... Одбираш (или правиш) една добра и после автоматски "како први - така други".
Песок, досаден стана со тој имиџ конвертор аман. Не дискутираме тука за глупи вотермаркс туку за фотографирање автомобили. Почни да читаш веќе еднаш. Кај шо не разбираш - читај и молчи. Дај бе стварно има модератори тука или..? Изменето од procokal - 16.Јуни.2011 во 03:00 |
|
pecok
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 01.Јуни.2011 Статус: Офлајн Поени: 300 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не бе песок, чакал.
|
|
ivotoyota
Сениор Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Зоки фала на забелешките, затоа и постирам тука за да научам. За тие тревките што и сметаат на колата, не мислам дека треба толку многу да се пази, дека не се ова комерцијални фотографии и не е од апсолутна важност секогаш да се гледа 100% колата... Сепак, можеби би било подобро без нив...
Инаку за експозицијата, тој ден те сончево, те облачно... Но, ќе гледам отсега со еден предефиниран сетинг за камерата
За ова имам акции во фотошоп, а и секоја друга програма за рисајз што ја имам пробано, ептен ги компресира фотките кога ги правам околу 100 и нешто килобајти. Фотошоп ги намалува на толку, а уште изгледаат одлично |
|
Внеси реплика | страница <1 234 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |