Сликање автомобили
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Фотографија, камери и видео
Опис на форумот: foto.idividi.com.mk, опрема, локации, совети за аматери...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=24572
Датум на принтање: 26.Ноември.2024 во 09:24 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Сликање автомобили
Постирано од: ivotoyota
Наслов: Сликање автомобили
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 18:15
Ме интересираат совети за сликање автомобили од надвор, без помошно осветлување. Значи кој дел од денот е според вас најдобар, односно за каква боја на колата, каква позадина и слично. Некакви ваши искуства?
Благодарам однапред
|
Коментари:
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 18:20
Kje ti trebaat golemi ziberki (reflektiracki paneli) od 3x3m, a mozebi i svilen cador nad samiot avtomobil za da mozes da go difuziras svetloto. Seto ova go ima vo Skopje i se renta za odredena suma koja bi ja naplatil na klientot (vo slucaj da fotografiras komercijalno).
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 18:31
Но, еве да речеме имам многу кратко време за фотографирање... А и фотографиите не треба да се од највисок комерцијален квалитет (плус буџетот е плиток за изнајмување). Значи се работи за тест возила, ги имам два дена и треба да ги штракнам (треба да имам време и за возење:)). Главно ме интересира кога ќе добијам најдобри бои, односно во кој дел од денот, после дали прави разлика каква боја е колата (ако е бела, црна, сребрена...). И, да, заборавив, може и идеи за локации за сликање
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 18:50
Od lichno iskustvo:
1. Najlosh del od denot e na pladne.
2. Odberi otvorena povrshina za fotografiranje (golem parking bez avtomobili), so otvorena ili smiruvachka pozadina. Na teloto i prozorcite na avtomobilite kje ti se javuvaat refleksii od bliskite gradbi, avtomobili, banderi, zhici, reklamni panoa... ako ne si vnimatelen kje ti gi rasipat site fotografii i kje izgledash kako amater koj ima mnogu zhelba da fotografira avtomobili, ama nema nikakvo iskustvo i znaenje za neshto takvo.
3. Koristi stativ za kamerata.
4. Onoa pod tochka 3 e bitno bidejkji kje mora da upotrebuvash mala blenda ( f11 i f16) , niska osetlivost (ISO) i podolgi ekspozicijski vreminja za da dobiesh maksimalna dlabinska ostrina neophodna za vakvi fotografii i mal shum.
5. Zemi skala za fotografiranje od povisoka pozicija.
6. Zami blic za otvaranje na senkite.
7. Ako fotografirash dijagonalno, fokusiraj na vozachkiot retrovizor koj e naogja priblizhno na 1/3 od predniot kraj na avtomobilot. Taka kje postighnesh dobra dlabinska ostrina od edniot do drugiot kraj na kolata.
8. Sekoj avtomobil fotografiraj go dijagonalno, stranichno, od napred i od zadi.
9. Nekoi avtomobili imaat originalni i karakteristichni dizajnerski detali - fotografiraj gi od blisku.
10. Nekoi avtomobili imaat karakteristichni dizajnerski detali vo nivnite kabini - fotografiraj gi i niv.
11. Fotografiraj so normalen objektiv.
Toa e onoa shto mi pagja na pamet vo ovoj moment. Ako imash nekoe dopolnitelno prashanje, poveli prashaj tuka ili po lichna poraka.
-------------
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 20:55
Постирано од: fichot
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 22:24
Немам искуство со ова, ама можеби поларизатор би помогнал во намалување на рефлексиите, или барем растеретување од истите?
Кобрава баш не е добар пример, подобро е на отворен простор да биде колата, каде ќе можеш да ја изолираш од позадината.
------------- http://fichot.deviantart.com/gallery" rel="nofollow - galerija1 http://www.behance.net/fichot" rel="nofollow - galerija2
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 22:42
Zoran K напиша:
Od lichno iskustvo:
1. Najlosh del od denot e na pladne.
2. Odberi otvorena povrshina za fotografiranje (golem parking bez avtomobili), so otvorena ili smiruvachka pozadina. Na teloto i prozorcite na avtomobilite kje ti se javuvaat refleksii od bliskite gradbi, avtomobili, banderi, zhici, reklamni panoa... ako ne si vnimatelen kje ti gi rasipat site fotografii i kje izgledash kako amater koj ima mnogu zhelba da fotografira avtomobili, ama nema nikakvo iskustvo i znaenje za neshto takvo.
3. Koristi stativ za kamerata...
|
Па од неколку „сесии“ што направив, забележав дека ако е залепен на некоја позадина (на пример карпи), фотографиите губат на длабочина и се неприфатливи... Затоа сега избирам позадина поставена подалеку од субјектот
За тоа од која висина да ги сликам, не е подобро од стандардна висина? Бидејќи во реалноста така и најчесто ги гледаме автомобилите, да речеме од просек 1,8 метри.
За избирањето мала бленда, веројатно сум грешел досега, сликав со од прилика 5.6 до 8... Позадината се уште не беше доволно остра, бидејќи е далечна.
За блиц, кој блиц за Nikon ќе заврши работа за фотографии? На пример SB-600 ќе биде доволен за да покрие сенки на цел автомобил?
И последно, многу важно, која фокална должина да се користи? Многу широка е крајно неприфатлива, ја менува цела геометрија на колата, на пример 50 mm или повеќе (во FF) добро ќе биде?
За тоа од каде да се слика колата, деталите и слично, го имам покриено веќе
Ви благодарам многу на сите за коментарите
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 07.Јуни.2011 во 23:07
Моето скромно искуство ми вели дека бела кола навечер со долга експозиција е лепота. Особено панинг, пробај и така (во движење, пукај од друга кола со иста брзина). Пред недела-две чкрапнав едно скутерче (бела боја) со секунда експозиција + блиц (му даде посебен сјај и шмек) и излезе супер. Мислам најбитен е аголот за да ги потенцираш карактеристичните елементи во дизајнот и да не биди само обичен "портрет" на кола.
-------------
|
Постирано од: metomax
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 00:10
Na zaminuvanje na sonceto mislam deka e najdobro,znaci okole 19:30min, stavi mu na blicot blenda plus 0.5,a na aparatot blenda minus 0.5,i mislam deka od podaleku podobro ke ti odvoi,na primer nad 100mm
------------- http://metomax.110mb.com/
|
Постирано од: fichot
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 01:19
Еве ти малку инспирација >>> http://dejansokolovski.com/ <<< Нашинец (или со мк потекло) некаде во Скандинавија растур фотки праи.
------------- http://fichot.deviantart.com/gallery" rel="nofollow - galerija1 http://www.behance.net/fichot" rel="nofollow - galerija2
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 02:36
На паркингот на кале е најблиску.
На мост или под мост хаха.
На пристаниште при тмурно време.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 03:29
ivotoyota напиша:
За тоа од која висина да ги сликам, не е подобро од стандардна висина? Бидејќи во реалноста така и најчесто ги гледаме автомобилите, да речеме од просек 1,8 метри. |
Toa e vo red, no bidejkji najchesto e koristena tokmu taa stanuva zdodevno. Menuvaj visina - povisoko ili ponisko.
ivotoyota напиша:
За избирањето мала бленда, веројатно сум грешел досега, сликав со од прилика 5.6 до 8... Позадината се уште не беше доволно остра, бидејќи е далечна. |
Tochno taka. Zatoa najmalata benda treba da ti bide barem f11 i da fokusirash na 1/3 pozadi prednicata na avtomobilot za da vleze s'e vo fokus.
ivotoyota напиша:
За блиц, кој блиц за Nikon ќе заврши работа за фотографии? На пример SB-600 ќе биде доволен за да покрие сенки на цел автомобил? |
Treba da bide vo red oti so nego kje pravish samo fill-light i toa po potreba.
ivotoyota напиша:
И последно, многу важно, која фокална должина да се користи? Многу широка е крајно неприфатлива, ја менува цела геометрија на колата, на пример 50 mm или повеќе (во FF) добро ќе биде? |
Ti rekov deka za "normalno" fotografiranje koga treba da ja dadesh vistinskata proporcija na avtomobilot treba da upotrebuvash normalen objektiv - 50mm so FF DSLR ili 35mm so DX DSLR
Ako upotrebuvash zum, togash koristi gi ovie fokalni dolzhini za mandatorniote fotografii, a potoa napravi nekolku poslobodni kreacii koristejkji shirokoagolnik i tiltuvano fremiranje. Tele ne ti treba tolku.
-------------
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 03:32
pecok напиша:
На паркингот на кале е најблиску.
На мост или под мост хаха.
На пристаниште при тмурно време. |
Не знам како досега на попи баничка. Немаш благе везе со фотографија (нит па сакаш да имаш) и само ропаш глупости од кои само бројачот на пораки се радува. Дај стварно одјеби со смената и чкрапај ги симболиките на тмурно време.
-------------
|
Постирано од: mdeni
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 14:34
pecok напиша:
На паркингот на кале е најблиску.
На мост или под мост хаха.
На пристаниште при тмурно време. |
Точно.
------------- http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=7450 - Неколку мои фотки. - Идивиди
It's not a camera. It's a Nikon.
http://dmalikovski.deviantart.com/gallery/ - dmalikovski - Deviant
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:27
Постирано од: mdeni
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:28
Вика не треба да се со највисок...
------------- http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=7450 - Неколку мои фотки. - Идивиди
It's not a camera. It's a Nikon.
http://dmalikovski.deviantart.com/gallery/ - dmalikovski - Deviant
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:40
Некои работи не можам да ги сватам... автомобили, ама да не се до највисок комерцијален квалитет? Лошо се изразив... По природа некои работи не се ефтини, и по мое мислење си бараат соодветен третман.
Што да помислам, освен дека само на фотографија се штеди.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:42
Меѓу најубавите рекламни видеа и фотографии (на светско ниво) се баш од оваа област.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:46
Александар_А напиша:
Некои работи не можам да ги сватам... автомобили, ама да не се до највисок комерцијален квалитет? Лошо се изразив... По природа некои работи не се ефтини, и по мое мислење си бараат соодветен третман.
Што да помислам, освен дека само на фотографија се штеди. |
Тоа најверојатно затоа што сВатам се пишува со Ф, сФаќаш?
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:52
pecok напиша:
Александар_А напиша:
Некои работи не можам да ги сватам... автомобили, ама да не се до највисок комерцијален квалитет? Лошо се изразив... По природа некои работи не се ефтини, и по мое мислење си бараат соодветен третман.
Што да помислам, освен дека само на фотографија се штеди. |
Тоа најверојатно затоа што сВатам се пишува со Ф, сФаќаш? |
Некои работи не можам да ги РАЗБЕРАМ ... автомобили, ама да не се до највисок комерцијален квалитет? Лошо се изразив... По природа некои работи не се ефтини, и по мое мислење си бараат соодветен третман.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 15:52
Малку надвор од темата ама...
Интересно како еден, хм, професионален дигиталец чини 8000 евричи, плус опрема за него уште 4000 евричи, плус светла уште неколку илијади, и доаѓаме до сума потребна за еден солиден автомобил.
Прашање е колку ти треба таков апарат до душа ако се знае дека пред три години сегашните модели од 1000 долари беа топ серии со кои се правеше профи фотографија. И како тоа што беше профи пред три години сега е аматерски? Ама како инаку ќе потрошиш над 10.000 евра за опрема... и по три години спреми уште 10.000 зш тоа што си го купил ќе биде аматерско. Интересно не?
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 16:18
Пецо, едно е дека професионалните тела и оптика не е со тие цени туку се во некоја мера поевтини, а друго е дека професионално тело и оптика, од пред 5 па и повеќе години, не се професионални. Професионално тело е професионално (иако може времето го гази) и сега и по 5 години, а уште повеќе оптиката.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 17:57
Александар_А напиша:
Некои работи не можам да ги сватам... автомобили, ама да не се до највисок комерцијален квалитет? Лошо се изразив... По природа некои работи не се ефтини, и по мое мислење си бараат соодветен третман.
Што да помислам, освен дека само на фотографија се штеди. |
Александар, секако не би сакал да штедам на фотографија, а уште помалку да продуцирам неквалитетни фотографии. Затоа и прашав на форумов Инаку работам за koli.com.mk, возам тест возила и од неодамна почнав да ги сликам. Сајтот се уште нема доволно средства за сериозна фотографска опрема, а и навистина не е толку битно сликите да се од комерцијален квалитет, бидејќи излагаат на сајт во максимум резолуција 800 px. Сакав само идеи како да го погодам осветлувањето, во кој дел од денот да ги сликам итн.
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 22:27
Пушти линкче да ги видиме сликите. :)
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 08.Јуни.2011 во 22:54
ivotoyota напиша:
Инаку работам за koli.com.mk, возам тест возила и од неодамна почнав да ги сликам. Сајтот се уште нема доволно средства за сериозна фотографска опрема, а и навистина не е толку битно сликите да се од комерцијален квалитет, бидејќи излагаат на сајт во максимум резолуција 800 px. |
I na taa rezolucija se gleda dobra ili losa fotka. Bas go razgledav sajtot i odlicen e. Samo napred.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 09:34
Ivi, воопшто не мислев на тебе кога реков дека се штеди. Ти не штедиш на добра фотографија, а не верувам и дека штедат тие кои се активни по форумот. Штедат тие кои не ангажираат да направиме фотографија. На тоа мислев.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 14:44
fichot напиша:
Немам искуство со ова, ама можеби поларизатор би помогнал во намалување на рефлексиите, или барем растеретување од истите?
|
Za ova si vo pravo. Iako ne e idealno reshenie sekako deka polarizatorot mozhe da pomogne vo izvesni situacii.
-------------
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 20:56
Значи еве линкови од првите фотки што почнавме да ги правиме со DSLR, пред тоа со некој Fuji суперзум сликавме. Знам дека место за напредок има многу, ме изненади колку не е лесно сликањето автмобил:
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=1725 - VW Amarok промоција
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=1639 - Fiat Doblo тест
П.С. Инаку сајтот работи веќе 5 години и е убедливо најуспешен портал за автомобилизам
П.П.С. Сликав денес SX4, морав порано, испадна баш на пладне Вчера ми заврна тамам да сликам, немаше време после, ептен беше темно. Ќе постирам кога ќе биде објавен тој тест, ме интересира што ќе кажете.
Уште еднаш ви благодарам на советите
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 21:17
Може да погаѓаме со кој ДСЛР е сликано?
Еве јас ќе почнам, Canon 1100D?
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: ogledalo
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 21:29
pecok, prestani da go drvis
please
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 21:46
Ме интересира бе, шо?
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 22:02
Јас би ги живнал малце со сатурација и сосема малце повисок контраст, но ова е субјективно пошто мониторите ни се различно калибрирани :)
Иначе доколку имаш повеќе време за фотографиите, поработи на повишување на диманичкиот опсег. Колите се доста рефлективни + кога има и небо и светли површини на карпите тогаш клипингот е убитачен (бело небо, бели делови од каросерија итн...). Exposure fusion ти е добра работа али ако немаш толку време за tone mapping тогаш пробај да го подесиш мерењето да одговара на најсветлите делови и потоа ако колата е "клипната" (темна каросерија,ентериер) со едноставно подигање на luminescence на бојата на колата ќе искомпензираш колку толку. И обавезно пукај RAW. Можда го знајш сето ова али не е на одмет да се напиши :) Со поларизатор или gradient filter и додатно осветлување би било побрзо али то е дополнителен влог. :)
-------------
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 09.Јуни.2011 во 22:18
И прочитај некоја обемна рецензија за апаратот што го имаш.
Еве добар сајт http://www.dpreview.com/products/canon/slrs/
Таму дознав дека апаратот мој забегува при автоматско бирање на white balance. И скоро секогаш заборавам. Ствар навике.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 10.Јуни.2011 во 00:27
pecok напиша:
Таму дознав дека апаратот мој забегува при автоматско бирање на white balance. И скоро секогаш заборавам. Ствар навике. |
A koj ne zabeguva na avtomatika... ?
-------------
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 10.Јуни.2011 во 20:13
pecok напиша:
И прочитај некоја обемна рецензија за апаратот што го имаш.
Еве добар сајт http://www.dpreview.com/products/canon/slrs/
Таму дознав дека апаратот мој забегува при автоматско бирање на white balance. И скоро секогаш заборавам. Ствар навике. |
Nikon D3100 иначе е апаратот... Таму погоре во некој пост прашав за Nikon блиц, ако се сеќаваш
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 11.Јуни.2011 во 00:50
Добар апарат. Баш се двоумев меѓу него и Canon 1000D, овој никонов има 4м пиксели повеќе и снима и видео и само 2 илијади е поскап ама сепак се одлучив за канонов. Најверојатно сум згрешил ама ионака не ми требаат слики поголеми од метро на 80 сантими, сега за сега.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 11.Јуни.2011 во 16:09
pecok напиша:
Добар апарат. Баш се двоумев меѓу него и Canon 1000D, овој никонов има 4м пиксели повеќе и снима и видео и само 2 илијади е поскап ама сепак се одлучив за канонов. Најверојатно сум згрешил ама ионака не ми требаат слики поголеми од метро на 80 сантими, сега за сега. |
Тоа што се одлучивме за Nikon е главно подобриот метеринг и автофокус (за коли во движење)... А има и многу понов сензор
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 11.Јуни.2011 во 20:34
Сензор има 10% поголем и тоа е најбитната разлика. И тоа што вади повеќе пиксели. Малку подобра слика вади и контраст. И снима и видео. Повеќе ИСО има, ама не многу, софтверски има многу ама тоа не го бива. Леќи има нешто послаби. Ергономија и дизајн е пак на страна на канон.
Гледав компарации на нет.
Во иста класа спаѓаат.
Ама затоа никонв е и поголем и потежок а мене тоа ми беше најбитно, пошто го влечкам насекаде со мене, а за улична фотографија неможеш со превозно средство мораш пешки, исто и во природа, впрочем за скоро се. Видео ми беше небитно, пиксели исто не толку битно зошто во суштина и со 5м пиксели а подобри леќи се вади подобра фотка, а и не планирам да вадам слики за билборд. Плус не ги едитирам сликите, така да не губам додатно пиксели па да морам да стартувам со многу.
Сега за сега ми е одличен. Пошто сум хоби, аматерски фотограф не ми треба повеќе. Во иднина ако нешто се смени ќе мањам и апарат хаха. Најверојатно нешто со многу повеќе пиксели и исо, ама отом потом.
Инаку добри фотки на тоа сајтот.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 11.Јуни.2011 во 20:40
Најдобриот совет за купување на апарат го прочитав од еден фотограф на интернет и оди вака: Не е битен апаратот битен е тој позади апаратот.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 12.Јуни.2011 во 00:14
ivotoyota напиша:
pecok напиша:
Добар апарат. Баш се двоумев меѓу него и Canon 1000D, овој никонов има 4м пиксели повеќе и снима и видео и само 2 илијади е поскап ама сепак се одлучив за канонов. Најверојатно сум згрешил ама ионака не ми требаат слики поголеми од метро на 80 сантими, сега за сега. |
Тоа што се одлучивме за Nikon е главно подобриот метеринг и автофокус (за коли во движење)... А има и многу понов сензор |
Za vakva fotografija i ne e potrebno ne znam kakov profesionalen fotoaparat, osven ako ne fotografirash avtomobili vo dvizhenje (osobeno ako se dvizhish i ti so kamerata vo drug avtomobil).
Fotografiite ti gi vidov i tie se vo red. Za sega bi ti preporachal da ne bidesh mrzliv i da gi menuvash poziciite na avtomobilite i nivnite pozadini. Oti vaka, malu e zdodevno... i ne izgleda profesionalno isplanirano i stokmeno.
Samo napred!
-------------
|
Постирано од: fichot
Датум на внесување: 12.Јуни.2011 во 13:18
Теренец сликан на паркинг поткачен на камче.. абре тоа треба да се извади на терен, по некои беспаќа... и таму да се слика. ;) А не покрај ружи. :D
------------- http://fichot.deviantart.com/gallery" rel="nofollow - galerija1 http://www.behance.net/fichot" rel="nofollow - galerija2
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 12.Јуни.2011 во 22:33
fichot напиша:
Теренец сликан на паркинг поткачен на камче.. абре тоа треба да се извади на терен, по некои беспаќа... и таму да се слика. ;) А не покрај ружи. :D |
Fichot тоа беше промоција на VW Amarok, така го имаа наместено од VW
|
Постирано од: branko_k
Датум на внесување: 13.Јуни.2011 во 20:10
pecok напиша:
... Плус не ги едитирам сликите, така да не губам додатно пиксели па да морам да стартувам со многу...
Инаку добри фотки на тоа сајтот. |
ммм, да... фотошоп јаде пиксели, надалеку е познато.
------------- http://www.istockphoto.com/search/portfolio/3080240/?facets=%7b30%3A200%7d#2441929 - Portfolio
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 14.Јуни.2011 во 00:34
ivotoyota напиша:
Fichot тоа беше промоција на VW Amarok, така го имаа наместено од VW |
Drugpat pobaraj da napravis fotografii odkoga kje zavrshi promocijata, za da nemas lugje vo pozadina kako se ashkaat so pivo u raka
Na fotkite od Dobloto imam dve zamerki. Najdobronamerni.
1. Ima fotografii od kamenja, a ne od vozilo. Na ednata duri ne se znae ni kakvo vozilo e. Za malku e iseceno logoto. Fokusot sekogas e na voziloto, a ne na kamenjata. Koristi dlabok fokus, duri i koga slikas detali. Odvojuvaj so komponiranje, izbor na pozadina, agol, svetlo, a ne so selektiven plitok fokus.
2. Ne koristi deca kako statisti, tuku devojki Ako vekje sakas da pokazes kolku sobira bagazniot prostor na Dobloto, natovari go so velosipedi, kanti sirenje, molerska skala itn, itn. Samo nemoj deca. Ne e eticki i pokraj dobrite nameri.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 14.Јуни.2011 во 05:27
Еве нови слики од тест на С4: http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=1737 - клик тука
Јас искрено сум далеку задоволен од тоа како излегуваат фотографиите. Има мал проблем со едитирањето, не ги правам јас, дечкото што ги прави им става многу контраст, а на овие последните и преголема компресија. Не сум гуру за фотошоп, но отсега јас преземам тука.
Генерално, мислам дека има мноооогу простор за напредок, од кадрирање до светлина итн... На тестот на С4 првпат шкрапавме и во движење, па еве, според вас, која брзина на затварач да користам да речеме при движење од околу 60 km/h?
Исто така, за овој тест условите беа далеку од идеални, заврна неколку пати во текот на денот, па за сликање остана само 1 час. Инаку се сликани на Козјак, ќе биде тоа сега честа дестинација.
Тегла фала за забелешките, ќе гледам да ги применам во пракса
P.S. Од време на време ќе постирам тука нови тестови и фотографии. Сега брзо треба да има за SX4 и за Mercedes C Class, се работат во моментов...
P.P.S. И текстовите се мои
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 14.Јуни.2011 во 12:06
Дечкото ја претерал со потенциометарот за clarity, а богами и со сатурацијата. Ги упропастил сликите. Не знам дали со аплоадот изгубиле дополнително на квалитет ама не гледам ама баш никаква острина, има доста грејн и сиви полина. Изгледа како да си играл со хдр пресетите без да знае што работи. Претходните беа подобри во тој поглед.
Ако сте куси со време подобро вештачки набаци моушн блур пошто за панинг 1-2% од кадрите излегуваат добри. Не видов добар панинг али можно е заради лошата пост продукција да ми делува така. Шо се однесува до брзината на шатерот, пробај со 1/20 и агол од 90 степени на прав пат, а за на внатрешна страна од кривина би пробал со 1/6 и добра концентрација (за стабилна рака) :) И во двата случаја рачунам дека си статичен во однос на колата.
Пак ќе се повторам ама ептен ти советувам да го зголемиш динамичкиот опсег :) Барем површно со burn од RAW фајл кај шо е небото бело.
-------------
|
Постирано од: dimitarmisev
Датум на внесување: 14.Јуни.2011 во 16:06
Да малку лошо изгледат, најверојатно е до обработката. Прочитај како правилно се обработуват фотографии за веб, најбитен чекор е последниот: прво resize на која резолуција ќе се постираат па после малку sharpen, никако обратно.
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 16.Јуни.2011 во 00:42
Ај уште со овие, не ве замарам веќе
Значи гледав да не се многу обработени, реков не сум некој голем познавач на фотошоп. Инаку не беше баш за сликање времето, многу сончево, но не можев да бирам
http://koli.com.mk/novosti_vnatresna.aspx?id=1746 - Suzuki SX4
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 16.Јуни.2011 во 02:19
Гледам се жалиш со време си танок затоа намести си предефинирано сетинзи за сликање на апаратот, и симни програмчено КигоИмиџКонвертер, собери сликите на куп, и на се оддеднаш рисазј и додавање на ватермарк како коли.ком.мк и заборави фотошоп. Ем повеќе време за возење, ем повеќе време за одмарање, ем завршено сликање брзо и ефикасно. Ама пссс, не кажувај, туку играј си нешто со отворен фотошоп во позадина.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 16.Јуни.2011 во 02:26
Nekolku dobronamerni zabeleshki...
Gledaj vo kolata da ne ti vleguvaat vakvi detali...
http://imageshack.us/photo/my-images/846/suzukisx4test622.jpg/">
ili vakvi... vkluchuvajkji gi i dalekuvodot i negovite zhici. Ako nema shansa toa da se izbegne togash se editira vo post ili na krajot od kraishtata se koristat pokreativno vo fotografiranjeto na avtomobilot.
http://imageshack.us/photo/my-images/808/suzukisx4test602.jpg/">
Obrabotkata ne ti e losha, no bara malu povekje ostrenje i kontrast:
Ovaa e prethodnata fotografija so malu popraven kontrast i ostrina (mozhe da s eodi i neshto povekje)
http://imageshack.us/photo/my-images/233/suzukisx4test603.jpg/">
Ova e druga tvoja originalna fotografija:
http://imageshack.us/photo/my-images/836/suzukisx4test61.jpg/">
I istata so popraven kontrast i ostrina:
http://imageshack.us/photo/my-images/863/suzukisx4test612.jpg/">
Sega, pogledni gi ovie fotografii...
http://imageshack.us/photo/my-images/600/suzukisx4test16th1.jpg/">
http://imageshack.us/photo/my-images/198/suzukisx4test10th1.jpg/"> http://imageshack.us/photo/my-images/202/suzukisx4test27th1.jpg/">
Ochebijno e deka site se razlichni po kolor balans i ekspozicija shto voopshto ne deluva profesionalno. A toa e taka zatoa shto fotografirash so auto white-balance i auto exposure.
Taka ne se rabotat vakvi proekti. Potochno, taka ne se raboti nishto profesionalno. Bez obzir kolku si dobar vo post ili dali ima Photoshop guru vraboten da gi sreduva slikite, sekogash fotografot mora da se vrati so fotografii koi se skoro idealno eksponirani i kolor balansirani, a toa se pravi samo koga od avtomatika kje se mine na manuelna kontrola na site parametri i kje se meri s'e po red pred da se pochne so fotografiranjeto.
Na kraj, ti rekov da si zemesh skala i da menuvash pozicii, a ne samo da zumirash od edno mesto. Isto taka, menuvanje na pozicii podrazbira i menuvanje na pozicija na voziloto - od trevnik odnesi go na asfaltiran pat, vo grad, pred nekoj industrijski objekt, vo park...ne vidov nitu edna fotografija so otvoreni vrati, otvorena hauba so slika od motorot, spushteni zadni sedishta...
-------------
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 16.Јуни.2011 во 02:59
Синхронизација во Лајтрум е брзо решение за проблемот со различна експозиција, баланс итн... Одбираш (или правиш) една добра и после автоматски "како први - така други".
Песок, досаден стана со тој имиџ конвертор аман. Не дискутираме тука за глупи вотермаркс туку за фотографирање автомобили. Почни да читаш веќе еднаш. Кај шо не разбираш - читај и молчи. Дај бе стварно има модератори тука или..?
-------------
|
Постирано од: pecok
Датум на внесување: 16.Јуни.2011 во 03:25
Не бе песок, чакал.
------------- http://foto.evolucija.mk - Мои Фотки на foto.evolucija.mk
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 16.Јуни.2011 во 13:46
Зоки фала на забелешките, затоа и постирам тука за да научам. За тие тревките што и сметаат на колата, не мислам дека треба толку многу да се пази, дека не се ова комерцијални фотографии и не е од апсолутна важност секогаш да се гледа 100% колата... Сепак, можеби би било подобро без нив...
Инаку за експозицијата, тој ден те сончево, те облачно... Но, ќе гледам отсега со еден предефиниран сетинг за камерата
pecok напиша:
Гледам се жалиш со време си танок затоа намести си предефинирано сетинзи за сликање на апаратот, и симни програмчено КигоИмиџКонвертер, собери сликите на куп, и на се оддеднаш рисазј и додавање на ватермарк како коли.ком.мк и заборави фотошоп. Ем повеќе време за возење, ем повеќе време за одмарање, ем завршено сликање брзо и ефикасно. Ама пссс, не кажувај, туку играј си нешто со отворен фотошоп во позадина. |
За ова имам акции во фотошоп, а и секоја друга програма за рисајз што ја имам пробано, ептен ги компресира фотките кога ги правам околу 100 и нешто килобајти. Фотошоп ги намалува на толку, а уште изгледаат одлично
|
|