![]() |
|
GENEL :@ |
Внеси реплика ![]() |
страница <123> |
Автор | ||
Zoran K ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Toa ne e doblesno. Ako ti izlezat vo presret so zamena, togash chesno kje ja vratish bez obzir kakov model si dobil. I ne se raboti samo za tvojata chesnost, tuku i za ostavanje traen vpechatok koj mozhe da gi afektira site ostanati mushterii koi mozhebi kje dojdat posle tebe so slichna potreba.
Dobri biznis odnosi so trajna vzaemna doverba ne se gradat na takov nachin.
|
||
![]() |
||
UnnameD987 ![]() Нов член ![]() Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Така е Зоран, јас само се нашалив дека нема да го вратам. ![]() ![]() Изменето од UnnameD987 - 21.Април.2011 во 21:09 |
||
![]() |
||
Александар_А ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Да но и ќе треба да им го обелиш образот што сега им го подзацрне. |
||
![]() |
||
Tegla ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kakvo zacrnuvanje, kakvo obeluvanje. Zakonski sekoj kupuvac ima pravo da go vrati proizvodot vo rok od 15 ili 20 dena (treba da proveram), i parite da mu se vratat. Bez nikakvi prasanja. Ednostavno ne si zadovolen. Otkoga i jas se izgorev so nasite ceneti "sh*tkachi" si go prouciv zakonot, nekolku pati im vrakjav proizvodi i mi gi vrakjaa parite do denar. Taka sto nema nikakvo zacrnuvanje na obraz koj treba da se obeli. |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
![]() |
||
Igor-T ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Moi prijateli se mislat za edna Sony-eva camera
dali ke im se pogodi za svadbi snimanje pri slabo svetlo. Im velam ako mozhe da ja zemat na testiranje. Ama nikoj od nas ne znae dali imaat takva polisa. Spored toa shto velish Tegla, zakonski kje mozhe. Pozdrav Igor |
||
![]() |
||
Александар_А ![]() Модератор ![]() ![]() Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Законски рокот за враќање мислам дека е 7 дена. (не сум 100% сигурен) Инаку ако ви текнува како почна темата... беше базирана на тези и предпоставки, дали ќе се врати, дали ќе се поправи, дали дали дали... Дури при крајов на темата почна да се одмотува клопчето и тек ќе се одмота.
Темата почна: GENEL :@. На тоа мислев.
![]() Поздрав!
|
||
![]() |
||
UnnameD987 ![]() Нов член ![]() Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Posle neznam kolku javuvanja, odenje do Genel, raspravanje so site tamu da mi dadat aparat na koristenje se resiv da pratam mail vo glavnot pretstavnistvo na Canon.
Prativ mail zavcera vecerta, a vcera gi napnav vo genel da mi dadat aparat na koristenje. Mi dadoa aparat vcera i denes mi se javuva direktorot na Genel mi vika da sum go vratel aparatot sto mi go dale, zosto sum se zalel od niv vo Canon i da idam da si go zemam mojot aparat i da sum "brkal rabota"!!! Ama problemot e sto mojot aparat uste ne e napraven. A vo mailot ne se zalev od niv, tuku kazav od kaj niv deka e kupen i sto se ima sluceno so aparatot. Gi prasav sto prevzemaat vo vakva situacii, i deka od koga go odnesov na servis treba da cekam 30 dena za da stigne delot. I dali ima sansi da mi se dade nov aparat zosto aparatot se rasipa posle 3 nedeli koristenje. Znaci jas se kazav kako sto e, ne izmisluvav i ne preuvelicuvav nisto. Aj da vidam sega sto ke kazete na ova. Pozdrav Изменето од UnnameD987 - 28.Април.2011 во 18:44 |
||
![]() |
||
procokal ![]() Група ![]() Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Снимај го секој нареден разговор со нив и потоа испрати го аудиото во Канон заедно со транскрипција на македонски. Доколку сакаш такво нешто да користиш на суд како доказ ако евентуално се решиш за тужба тогаш треба на почетокот на разговорот да потенцираш дека се снима пошто во спротивно е незаконски. И контактирај пак со Организацијата на потрошувачи. Не ги оставај во никој случај да избегнат одговорност.
Изменето од procokal - 29.Април.2011 во 15:36 |
||
![]() |
||
treno ![]() Нов член ![]() ![]() Регистриран: 22.Декември.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 26 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Најнапред би сакал да ти посакам многу среќа во средувањето на “работата“ Што да каже човек, кај нас во Македонијава е тоа нормална појава. Дури ти ги земат парите - сите те сакаат. А кога треба да си го одработат своети - сите други им се криви. Никоја голема фирма (поточно нивните представништва во Македонија) не ги интересира ситните муштерии како нас - они се “тука“ ако можат еднаш-два пати годишно да продадат по “најубава цена“ некоја опрема на некоја државна установа - и после живеј.... Ако го налутиш “директорот“ на фирмата (кој има време да ти се јаве - а нема време да ги потера “работниците“ да си ја бркат работата) ќе ги укини сите фотокамери во Македонија .... п.с. само да прашам, дали би купил повторно нешто од истото место_ |
||
![]() |
||
KoKi ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 466 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
vrati im go aparatot, koga ke go napravat tvojot!
|
||
![]() |
||
Tegla ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
I jas taka bi igral, a vo megjuvreme bi gi posetil zdruzanie na potrosuvaci, pazarna inspekcija. |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
![]() |
||
Tegla ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Права на потрошувачите во однос на недостаток на сообразност Член 43 Потрошувачот на кого му е продаден производ со недостаток има право по свој избор да бара: - бесплатно отстранување на недостатоците на производот или надомест на трошоците направени за отстранување на недостатокот; - сразмерно намалување на продажната цена; - замена на производот со соодветен производ со иста трговска марка, тип, индустриски дизајн или ознака за потекло и географска ознака на производот; - замена на производот со соодветен производ со друга трговска марка, тип, индустриски дизајн или ознака за потекло и географска ознака на производот со соодветно намалување или зголемување на производната цена и - раскинување на договорот, враќање на платениот износ и надомест за претрпената штета. Потрошувачот нема право да го раскине договорот ако недостатокот на производот е минимален. Барањето од ставот 1 на овој член потрошувачот по свој избор може да го поднесе пред надлежниот инспекциски орган или до трговецот или до дистрибутерот, во местото на купување на производот или во местото на своето живеалиште. |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
![]() |
||
Tegla ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Замена со друг производ
Член 50 Потрошувачот има право кај трговецот кај кој е купен производот да го замени производот што има соодветен квалитет, а што не одговара во однос на формата, големината, моделот, бојата, бројот или од други причини. Потрошувачот правото од ставот 1 на овој член може да го оствари во рок од 15 дена од денот кога производот е купен. Замена на производот со соодветен квалитет се врши ако производот не бил употребуван, ако е сочуван изгледот на производот, употребните својства, пломбите, фабричките етикети, како и фискалната сметка за производот или сметко потврда кои на потрошувачот му биле издадени заедно со производот. Ако во моментот на поднесувањето на барањето од потрошувачот трговецот нема соодветен производ (производ што ќе одговара на неговите потреби), потрошувачот има право по свој избор да бара: - да го раскине договорот и да бара враќање на платениот паричен износ или - да го замени производот со соодветен кога ќе има таков производ. Трговецот е должен да го извести потрошувачот кој барал замена на производот дека има таков производ за продажба во рок кој не може да биде подолг од 30 дена од денот на приемот на барањето. Изменето од Tegla - 29.Април.2011 во 00:29 |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
![]() |
||
Tegla ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ne e loso od vreme na vreme da se citaat zakonite :)))
|
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |