GENEL :@
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Фотографија, камери и видео
Опис на форумот: foto.idividi.com.mk, опрема, локации, совети за аматери...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=24334
Датум на принтање: 30.Ноември.2024 во 03:08 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: GENEL :@
Постирано од: UnnameD987
Наслов: GENEL :@
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 12:38
Kupiv Canon 1000D od Genel na 18 mart i mi se rasipa na 10 april. :) Go odnesov odma i me motaa edna nedela zosto nemozea da go najdat serviserot da vidi sto mu e na aparatot. Na kraj mi kazaa deka izgorela maticata. I deka ke sum trebal da cekam okolu 25 dena da stigne nova maticna. :@
Me interesira dali nekoj ima nekoe slicno iskustvo so Genel?
I daj kazete sto da pravam dali da gi napinjam da mi dadat nov aparat ili da pratam mail nekade....neznam, deka aparatot koga se rasipa bese star duri 20 dena. :D
Fala
Pozdrav
|
Коментари:
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 12:56
Mislam deka vo garancijata treba da pishuva "dokolku uredot ne se servisira vo rok od XX dena, kje vi go zamenime so nov"
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 14:01
Znaci iako nekoi od lugeto tuka imaa pisuvano deka imale neubavi nesta so Genel, jas od moj aspekt i kako korisnik na oprema od poveke desetici iljadi evra nabavena od Genel mozam da kazam deka moeto iskustvo e pozitivno. Za uredite koi gi prodava Genel ili bilo koj drug prodavac vo RM vazat istite pravila na igra, t.e. ako ne se servisira vo odreden rok (mislam deka toj rok vo mk e 40 dena) se dolzni da go zamenat uredot so nov ili da ti gi vratat parite. Postoi i nekoja Organizacija za zastita naprava na kupuvaci i nekoe oddelenie vo finansovata inspekcija koe gi brka slicnite nesta, no mislam deka Genel e seriozna firma i nema da imas voopsto takvi problemi so niv. Pak ke kazam deka kazuvam vrz osnova na moeto prethodno i dolgogodisno iskustvo so Genel i so istite sum nemal nikogas nikakov problem. Se nadevam deka te utesiv barem malku, POzdrav
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: KoKi
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 14:27
member_profile.asp?PF=26533&FID=45 - UnnameD987 welcome to the club!
Jane... i jas koga bev preku AURORA vo Alanija, Turcija ne stavija vo drug odvraten hotel nadvor od gradot i ni zaebaa celi 2 dena od vkupno 10 od odmorot sto go cekas cela godina! izgovorot na Marijana (debelata od Aurora) dodeka se raspravavme tamu, bese "da sme uplatele vo hotel so 5 zvezdi nemalo da ima problem", a vaka so hotelive od 3 zvezdi mozat da ne maftaat kako ke im tekne..." !!!!!!
Genel ne se razlicni!
Ti si edinstveniot sto se fali od niv ... ama od druga strana edinstveno ti si pretstavnik od nivnite 'krupni' musterii ovde...
------------- http://submit.shutterstock.com/?ref=61209%20">
N.Spasenoski-flickr
|
Постирано од: ogledalo
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 14:56
Servisot im e vo Beograd, kako sto znam jas. Nesto i mi se vrti vo glava videodata deka pocnale da im servisiraat, no ne sum bas siguren.
Inace stiskaj gi malku, bez toa nisto ne se postignuva kaj nas. Plus i deka e epten nov aparatot a se pojavuva takov defekt, mozes da im spomnes i nov da ti dadat, da vidis kako ke reagiraat, iako nemaat obvrska za toa osven ako nemozat da go servisiraat. Gazdata ako go fatis vo dobar moment, moze da bide i razumen
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 15:03
Томку од овие причини последниве години престанав да купувам нова електроника. Навидум големи фирми си играат шенгуле како маалска продавница за играчки. "Гаранција" кај нас е фиктивен поим. Најлош кошмар е да се отпериш куп пари за ново и после да останеш без него + бакшиш кинење нерви и чекање, па ти го вратиле недопрено... Абе човек да не влези во продавница. Поголеми се шансите да нов производ откажи после кратко време отколку половно користено месеци па и години, нормално зависи дали е зачувано а тоа лесно се познава.
Друже се надевам дека нема да имаш проблеми со гаранцијата и мој совет е во иднина да си земаш проверена роба (секнд хенд). Тоа "ново си е ново" е умрено одамна.
Поздрав и пишувај обавезно ако има новости.
П.С: Во Бугарија е доста активна Комисијата за заштита на корисници и мислам дека и кај нас би требало да има такво чудо па пробај исконтактирај ги, можеби ќе наидеш на некој поштен човек таму.
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 15:03
Znaci ne mi bese poentata da gi branam, tuku ednostavno jas so niv sum nemal problem, a znam deka tuka gi ocrnuvale luge koi nikogas nisto ne kupile od kaj niv. Istoto se slucuvalo i so Refot i so pix +. sekogas sme nie nesto mnogu umni, mnogu dosetlivi, najitri, ama jbg se nekoj ke ne zezne zs ne ne saka... Rols da kupis pa moze da se rasipe, dali toa znaci deka markat ane ja biva ili deka e kriv prodavacot? Ednostavno toa e losa sreka i za toa ima zakonsko resenie. Se nadevam nikoj od nas nema da ima potreba od nego i site ke si imam ese sto sakame bez da ni se rasipe
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: KoKi
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 15:27
jasno... jas imam kupuvano od genel (kakvo iskustvo bese toa... samo za vo crna hronika) i zatoa mu pisav na bezimenko welcome to the club ;) od pix+ imam kupuvano studiska oprema bez nikakvi problemi i zatoa gi preporacuvam na site... a za refot imam samo citano/slusano loshi kritiki i zatoa ne se mesham vo takvi muabeti, no isto taka zaradi tie muabeti ne bi sakal da imam rabota so niv
znaci ako se rasipe roba, definitivno ne e kriv prodavacot! (osven ako ne ti prodale eksponat ili koristena roba, kako nova) problemot e vo toa sto prodavacot NE go pravi ponatamu. toj treba da zastane na stranata na kupuvacot za zaedno da go resat problemot so proizvoditelot koj go zastapuvaat a kaj nas, ti treba da vodis vojna so prodavacot, za da go nateras da si ja raboti rabotata...
------------- http://submit.shutterstock.com/?ref=61209%20">
N.Spasenoski-flickr
|
Постирано од: JANE971
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 16:01
i vo toa ima vistina, neznam zasto prodavacite mislat deka ako go zadovolat baranjeto na kupuvacot, pravat nesto pogresno... Potrebni se koreniti promeni vo mentalitetot na prodavacite, definitivno...
------------- Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 20.Април.2011 во 17:30
Abe da otkaze nesto posle nekolku meseci .... ama posle 20 dena... :@
Pa uste koga pravev muabet so serviserot (go barav sekoj den od koga go odnesov aparatot i se iskocen bese negde, go barav sigurno 7-8 dena) mi vika: -Epa znaes toj aparat e niska klasa na aparati i mozno e da mu se sluci nesto takvo.
Znaci sto treba jas da zemam aparat od 5000 evra za da ne mu se sluci nisto. Jas znam deka 1000D e naj tapa od Canon DSLR ama za tie pari ako mi dadea 5D mark 2 ke go zemev. :) Vo sekoj lucaj i idiotce da bese pa netreba da se rasipe za 2 nedeli. Mene makata mi e sto kupiv nov aparat go koristev 20 dena i na servis ke mi bide tri pati poveke otkolku sto go koristev i plus ne e nesto po moja vina da se rasipe tuku sigurno e nekoja fabricka mana. Zatoa sakam da gi napnam nekako da mi dadat nov, zosto kojznae sto e problemot so toj aparat. Moze li nesto da se zalam negde vo Canon ... neznam ... ili vo taa Organozacija za zastita na kupuvaci?
Fala :D
Pozdrav
|
Постирано од: ivotoyota
Датум на внесување: 21.Април.2011 во 03:56
Детално прочитај што пишува во гаранцијата и види кои се твоите права (мислам дека законски смеат да го задржат максимум 21 работен ден (!), провери во законот мислам дека на pravo.org.mk). Иначе, како што они знаат да бидат, биди и ти безобразен, закани се со тужби, барање оштета бидејќи апаратот нема да можеш да го користиш на одредено време, барај го шефот директно, не оди кај сервисерот... Едноставно притисни ги дека апаратот ти треба итно, дека ќе го користиш професионално и ако не на крајот на краиштата нека ти дадат заменски да штракаш додека го чекаш. Тоа мислам дека треба да ти го овозможат!
П.С. За овие работи во Америка има многу добра ствар а се вика money back warranty. Значи не само ако ти се расипе производот, туку и ако не ти се допаѓа, не ги задоволил твоите очекувања, можеш да го вратиш во рок од еден месец! Тоа придонесува да се прават подобри и поквалитетни производи, технологијата оди напред и купувачот е задоволен...
П.П.С. Имав купено орбитрек од телешопов и по 5 дена почна да крцка како луд. Го однесов во сервис и го задржаа три недели, се јавував упорно да биде порано, џабе. Го земам орбитрекот, го носам дома, пак истото, тој во сервис не го чепнал. Веднаш го побарав шефот и се заканив со тужба и уште истиот ден ми дадоа нов орбитрек и ми се извинија на непријатностите... Кога ќе размислам, требаше тоа да го направам уште по една недела чекање!
Едит: Ако чекаш повеќе од 21 работен ден за нова матична, кажи им да не се мачат и да ти дадат нов апарат, бидејќи тоа го надминува законскиот рок!
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 21.Април.2011 во 14:33
Прееска се јавив во Организација на потрошувачи.
Ми ги кажаа моите права т.е. дека немам право да има барам нов апарат додека не поминат 30 дена. Но ми кажаа дека имам право да барам апарат на користење додека мојот е на сервис. Се јавувам во Генел и кажувам дека мојот апарат е на сервис и дека сакам да ми дадат друг апарат на користење додека го направат мојот. И дечкото од таму ми вика дека неможело така ... незнам што. И му кажав дека сум се јавил во Организација на потрошувачи и дека според член 48 од таму некој закон ми следува апарат за користење додека го средат мојот. И се збуни дечкото и ми вика дека сега немал одма на лагер ама да поминеле празнициве и дека ке ми дале апарат на користење, ми даде број негов да му се јавам и ми вика дека 100% ќе ми завршел работа. Ако не ми дадат апарат во вторник ми дадоа едно бројче од Организацијата за потрошувачи да се јавам и дека тие ќе интервениррат и дека ке ми дадат апарат сигурно.
Сега останува да го дочекам вторник :D
И ке ве известам што се случило.
Поздрав
|
Постирано од: fichot
Датум на внесување: 21.Април.2011 во 15:15
Најубо тој што ќе ти го дадат, ако го бива, да си го задржиш, а они нек си чукат тимбата со расипаниот.
Ефтин бил моделот, очекувано било да се расипе... генијалци нема што.
------------- http://fichot.deviantart.com/gallery" rel="nofollow - galerija1 http://www.behance.net/fichot" rel="nofollow - galerija2
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 21.Април.2011 во 15:44
fichot напиша:
Најубо тој што ќе ти го дадат, ако го бива, да си го задржиш, а они нек си чукат тимбата со расипаниот.
Ефтин бил моделот, очекувано било да се расипе... генијалци нема што. |
Па ако дадат некој подобар не им го враќам
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 21.Април.2011 во 19:35
Toa ne e doblesno.
Ako ti izlezat vo presret so zamena, togash chesno kje ja vratish bez obzir kakov model si dobil. I ne se raboti samo za tvojata chesnost, tuku i za ostavanje traen vpechatok koj mozhe da gi afektira site ostanati mushterii koi mozhebi kje dojdat posle tebe so slichna potreba.
Dobri biznis odnosi so trajna vzaemna doverba ne se gradat na takov nachin.
-------------
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 21.Април.2011 во 20:05
Zoran K напиша:
Toa ne e doblesno.
Ako ti izlezat vo presret so zamena, togash chesno kje ja vratish bez obzir kakov model si dobil. I ne se raboti samo za tvojata chesnost, tuku i za ostavanje traen vpechatok koj mozhe da gi afektira site ostanati mushterii koi mozhebi kje dojdat posle tebe so slichna potreba.
Dobri biznis odnosi so trajna vzaemna doverba ne se gradat na takov nachin.
|
Така е Зоран,
јас само се нашалив дека нема да го вратам. Се разбира ако ми излезат во пресрет и ми дадат апарат на користење јас нема да испаднам кретен туку ќе го вратам и ќе си го земам мојот.
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 26.Април.2011 во 11:55
Да но и ќе треба да им го обелиш образот што сега им го подзацрне.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 26.Април.2011 во 23:08
Александар_А напиша:
Да но и ќе треба да им го обелиш образот што сега им го подзацрне. |
Kakvo zacrnuvanje, kakvo obeluvanje. Zakonski sekoj kupuvac ima pravo da go vrati proizvodot vo rok od 15 ili 20 dena (treba da proveram), i parite da mu se vratat. Bez nikakvi prasanja. Ednostavno ne si zadovolen. Otkoga i jas se izgorev so nasite ceneti "sh*tkachi" si go prouciv zakonot, nekolku pati im vrakjav proizvodi i mi gi vrakjaa parite do denar. Taka sto nema nikakvo zacrnuvanje na obraz koj treba da se obeli.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 27.Април.2011 во 04:21
Moi prijateli se mislat za edna Sony-eva camera dali ke im se pogodi za svadbi snimanje pri slabo svetlo.
Im velam ako mozhe da ja zemat na testiranje.
Ama nikoj od nas ne znae dali imaat takva polisa.
Spored toa shto velish Tegla, zakonski kje mozhe.
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 27.Април.2011 во 17:13
Законски рокот за враќање мислам дека е 7 дена. (не сум 100% сигурен) Инаку ако ви текнува како почна темата... беше базирана на тези и предпоставки, дали ќе се врати, дали ќе се поправи, дали дали дали... Дури при крајов на темата почна да се одмотува клопчето и тек ќе се одмота.
Темата почна: GENEL :@. На тоа мислев.
Поздрав!
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 28.Април.2011 во 18:28
Posle neznam kolku javuvanja, odenje do Genel, raspravanje so site tamu da mi dadat aparat na koristenje se resiv da pratam mail vo glavnot pretstavnistvo na Canon.
Prativ mail zavcera vecerta, a vcera gi napnav vo genel da mi dadat aparat na koristenje. Mi dadoa aparat vcera i denes mi se javuva direktorot na Genel mi vika da sum go vratel aparatot sto mi go dale, zosto sum se zalel od niv vo Canon i da idam da si go zemam mojot aparat i da sum "brkal rabota"!!! Ama problemot e sto mojot aparat uste ne e napraven.
A vo mailot ne se zalev od niv, tuku kazav od kaj niv deka e kupen i sto se ima sluceno so aparatot. Gi prasav sto prevzemaat vo vakva situacii, i deka od koga go odnesov na servis treba da cekam 30 dena za da stigne delot. I dali ima sansi da mi se dade nov aparat zosto aparatot se rasipa posle 3 nedeli koristenje. Znaci jas se kazav kako sto e, ne izmisluvav i ne preuvelicuvav nisto.
Aj da vidam sega sto ke kazete na ova.
Pozdrav
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 28.Април.2011 во 21:07
Снимај го секој нареден разговор со нив и потоа испрати го аудиото во Канон заедно со транскрипција на македонски. Доколку сакаш такво нешто да користиш на суд како доказ ако евентуално се решиш за тужба тогаш треба на почетокот на разговорот да потенцираш дека се снима пошто во спротивно е незаконски. И контактирај пак со Организацијата на потрошувачи. Не ги оставај во никој случај да избегнат одговорност.
-------------
|
Постирано од: treno
Датум на внесување: 28.Април.2011 во 22:44
UnnameD987 напиша:
Posle neznam kolku javuvanja, odenje do Genel, raspravanje so site tamu da mi dadat aparat na koristenje se resiv da pratam mail vo glavnot pretstavnistvo na Canon.
Prativ mail zavcera vecerta, a vcera gi napnav vo genel da mi dadat aparat na koristenje. Mi dadoa aparat vcera i denes mi se javuva direktorot na Genel mi vika da sum go vratel aparatot sto mi go dale, zosto sum se zalel od niv vo Canon i da idam da si go zemam mojot aparat i da sum "brkal rabota"!!! Ama problemot e sto mojot aparat uste ne e napraven.
A vo mailot ne se zalev od niv, tuku kazav od kaj niv deka e kupen i sto se ima sluceno so aparatot. Gi prasav sto prevzemaat vo vakva situacii, i deka od koga go odnesov na servis treba da cekam 30 dena za da stigne delot. I dali ima sansi da mi se dade nov aparat zosto aparatot se rasipa posle 3 nedeli koristenje. Znaci jas se kazav kako sto e, ne izmisluvav i ne preuvelicuvav nisto.
Aj da vidam sega sto ke kazete na ova.
Pozdrav |
Најнапред би сакал да ти посакам многу среќа во средувањето на “работата“
Што да каже човек, кај нас во Македонијава е тоа нормална појава.
Дури ти ги земат парите - сите те сакаат.
А кога треба да си го одработат своети - сите други им се криви.
Никоја голема фирма (поточно нивните представништва во Македонија) не ги интересира ситните муштерии како нас - они се “тука“ ако можат еднаш-два пати годишно да продадат по “најубава цена“ некоја опрема на некоја државна установа - и после живеј....
Ако го налутиш “директорот“ на фирмата (кој има време да ти се јаве - а нема време да ги потера “работниците“ да си ја бркат работата) ќе ги укини сите фотокамери во Македонија ....
п.с. само да прашам, дали би купил повторно нешто од истото место_
|
Постирано од: KoKi
Датум на внесување: 28.Април.2011 во 23:33
vrati im go aparatot, koga ke go napravat tvojot!
------------- http://submit.shutterstock.com/?ref=61209%20">
N.Spasenoski-flickr
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2011 во 00:16
KoKi напиша:
vrati im go aparatot, koga ke go napravat tvojot! |
I jas taka bi igral, a vo megjuvreme bi gi posetil zdruzanie na potrosuvaci, pazarna inspekcija.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2011 во 00:27
Igor-T напиша:
Moi prijateli se mislat za edna Sony-eva cameradali ke im se pogodi za svadbi snimanje pri slabo svetlo.Im velam ako mozhe da ja zemat na testiranje.Ama nikoj od nas ne znae dali imaat takva polisa.Spored toa shto velish Tegla, zakonski kje mozhe.PozdravIgor
|
Права на потрошувачите во однос на недостаток на сообразност
Член 43
Потрошувачот на кого му е продаден производ со недостаток има право по
свој избор да бара:
- бесплатно отстранување на недостатоците на производот или надомест на
трошоците направени за отстранување на недостатокот;
- сразмерно намалување на продажната цена;
- замена на производот со соодветен производ со иста трговска марка, тип,
индустриски дизајн или ознака за потекло и географска ознака на
производот;
- замена на производот со соодветен производ со друга трговска марка, тип,
индустриски дизајн или ознака за потекло и географска ознака на
производот со соодветно намалување или зголемување на производната
цена и
- раскинување на договорот, враќање на платениот износ и надомест за
претрпената штета.
Потрошувачот нема право да го раскине договорот ако недостатокот на
производот е минимален.
Барањето од ставот 1 на овој член потрошувачот по свој избор може да го
поднесе пред надлежниот инспекциски орган или до трговецот или до
дистрибутерот, во местото на купување на производот или во местото на
своето живеалиште.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2011 во 00:28
Замена со друг производ
Член 50
Потрошувачот има право кај трговецот кај кој е купен производот да го
замени производот што има соодветен квалитет, а што не одговара во
однос на формата, големината, моделот, бојата, бројот или од други
причини.
Потрошувачот правото од ставот 1 на овој член може да го оствари во
рок од 15 дена од денот кога производот е купен.
Замена на производот со соодветен квалитет се врши ако производот не
бил употребуван, ако е сочуван изгледот на производот, употребните
својства, пломбите, фабричките етикети, како и фискалната сметка за
производот или сметко потврда кои на потрошувачот му биле издадени
заедно со производот.
Ако во моментот на поднесувањето на барањето од потрошувачот
трговецот нема соодветен производ (производ што ќе одговара на
неговите потреби), потрошувачот има право по свој избор да бара:
- да го раскине договорот и да бара враќање на платениот паричен
износ или
- да го замени производот со соодветен кога ќе има таков производ.
Трговецот е должен да го извести потрошувачот кој барал замена на
производот дека има таков производ за продажба во рок кој не може да
биде подолг од 30 дена од денот на приемот на барањето.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2011 во 00:31
Ne e loso od vreme na vreme da se citaat zakonite :)))
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2011 во 00:34
UnnameD987 напиша:
Mi dadoa aparat vcera i denes mi se javuva direktorot na Genel mi vika da sum go vratel aparatot sto mi go dale, zosto sum se zalel od niv vo Canon i da idam da si go zemam mojot aparat i da sum "brkal rabota"!!! Ama problemot e sto mojot aparat uste ne e napraven.
Pozdrav |
Za ova gi dobivas na sud momentalno!!!
I pisi im i za ova na Canon!!!
Употреба на вознемирување, притисок и прекумерно влијание
Член 31-д
При одредување дали некое пазарно однесување употребува вознемирување,
притисок, вклучувајќи физичка сила, или прекумерно влијание, се зема предвид
следново:
а) време на одвивање, локацијата, природата или траењето;
б) употребата на заканување, навредливи изрази или однесување;
в) користење на ситуација од страна на трговецот во смисла на несреќен случај
или околности со таква тежина кога е намалена моќта на расудување на
потрошувачот, а трговецот е свесен за тоа, а заради влијание на неговата
одлуката во врска со производот и услугата;
г) сите сериозни или несразмерни пречки надвор од договорот наложени од
страна на трговецот кога потрошувачот сака да ги спроведе правата од договорот,
вклучувајќи право да го раскине договорот, замена на производот и услугата или
барање на друг трговец и
д) какви било закани за преземање на правни работи кои по закон не можат да
бидат преземени.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2011 во 00:42
Ne bidete OVCI!!!!
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 01.Мај.2011 во 22:48
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 01.Мај.2011 во 22:55
procokal напиша:
Шо бидна? |
Chekaj, chunki e 1, 2 Maj.
:)
Inaku i mene me interesira odvivanjeto na situacijata.
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 01.Мај.2011 во 23:38
Epa vaka,
aparatot ne go vrativ, najverojatno ke go vrakam vo vtornik.
Iskontaktirav so glavniot covek od Canon za Makedonija, Albanija i Kosovo i mi rece da si go zemam aparatot od Genel i da go odnesam vo Video data, i da vidat sto e rabotata. I kako sto mi rece najverojatno ke mi dadat nov. Neznam stvarno sto ke bide so toj aparat. Istoriski stana, podobro nikad da ne go kupev
Vo vtornik doagam so svezi informacii.
Pozdrav
|
Постирано од: treno
Датум на внесување: 02.Мај.2011 во 16:23
Добар ден,
дури и во “ТЕШКОТО“ има правила на игра....
Јас не би се брзал да го вратам добиениот апарат - камера.
Мене ме интересира каква “замена“ ти дадоја?
А оваа “приказна“ е интересна:
“Iskontaktirav so glavniot covek od Canon za Makedonija, Albanija i Kosovo i mi rece da si go zemam aparatot od Genel i da go odnesam vo Video data!!!“
Ако господата од Canon знаат каде може да се сврши работата зошто самите не ја средат????
А зошто се радуваш на нов??? Нели веќе си купил нов и не работи!!! Значи кој ти гарантира дека новиот ќе работи???
Мој совет: ако ти дале веќе апарат од иста вредност како твојот, сликај си - и мака немај.
Нека они тебе те бараат и молат како ти што си молел да превземат нешто.
|
Постирано од: UnnameD987
Датум на внесување: 05.Мај.2011 во 12:46
GOTOVO!!!
Si go zemav aparatot od Genel zavcera i odma go odnesov vo Video data i vcera mi bese gotov. Nemase ni 24 saati. Inaku ne bila rasipana maticnata na aparatot tuku imalo nekoj osigurac na nekoja plocka kaj sto se stava usb i av kabel i toj pravel problem.
Znaci dzabe cekav 25 dena za aparatot.
Vazno se zavrsi rabotata.
Fala vi na site za informaciite i sovetite sto mi gi dadovte mi bea od korist.
POZDRAV
|
Постирано од: hypertech
Датум на внесување: 05.Мај.2011 во 15:30
со здравје да си го сликаш
------------- eos 1D mk4 , EF 24L , EF 50L , EF 85L , EF 135L , EF 200L , EF 400L
|
Постирано од: Tale Fiat
Датум на внесување: 19.Мај.2011 во 10:43
Mene ednash u zivot mi se rasipa aparat i toa Canon, ne beshe kupen u Genel a beshe i istecena garancija, go odnesov go smenija senzorot i koga prashav kolku da platam mi rekoa deka e gratis posto toa se pojavilo na cela serija, aparatot ke ti go popravat samo bidi strpliv! pozz
|
Постирано од: procokal
Датум на внесување: 19.Мај.2011 во 15:11
Добро е некогаш да се читни цела тема, а не само првиот пост.
-------------
|
Постирано од: Izzi
Датум на внесување: 02.Јуни.2011 во 20:40
ГЕНЕЛ се тешки шупаци. НИКОГАШ со нив соработка пак.
Мојата приказна со Генел...купив Канон ЕОС 1000Д од Малезија со меѓународна гаранција. Кога ми пристигна апаратот тука забележав дека вградениот блиц не се крева.
Со гаранцијата го однесов во Генел и им објаснив што и како е проблемот. Дојде сервисерот, го зема апаратот и нешто разгледуваше околу лежиштето за екстерен блиц и дојде до заклучок дека тоа е проблем со електрониката и мора да го оставам апаратот на сервис. Да не заборавам, меѓународната гаранција не важи кај Генел...
Штом слушнав “отварање на апаратот“ ги поздравив и си отидов накај дома. Го прогуглав проблемот и се испостави дека фабрички некои Канони се испорачуваат со маана каде што во лежиштето за екстерниот блиц е притиснато едно минијатурно копче кое му кажува на апаратот дека има ставено екстерен блиц и со тоа не може да се крене внатрешниот. Со помош на штрафцигерче ко поткренав парчето метал од копчето и блицот се крева без проблем.
Е*ате сервисерот е*ате...
-------------
|
Постирано од: zagor
Датум на внесување: 03.Јуни.2011 во 13:14
UnnameD987 напиша:
GOTOVO!!!
Si go zemav aparatot od Genel zavcera i odma go odnesov vo Video data i vcera mi bese gotov. Nemase ni 24 saati. Inaku ne bila rasipana maticnata na aparatot tuku imalo nekoj osigurac na nekoja plocka kaj sto se stava usb i av kabel i toj pravel problem.
Znaci dzabe cekav 25 dena za aparatot.
Vazno se zavrsi rabotata.
Fala vi na site za informaciite i sovetite sto mi gi dadovte mi bea od korist.
POZDRAV |
...се надевам сега ќе го прочиташ "упатството за користење"...нормално,на пишано на англиски и кинески.
------------- ...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|