|
GENEL :@ |
Внеси реплика | страница 123> |
Автор | |
UnnameD987
Нов член Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 20.Април.2011 во 12:38 |
Kupiv Canon 1000D od Genel na 18 mart i mi se rasipa na 10 april. :) Go odnesov odma i me motaa edna nedela zosto nemozea da go najdat serviserot da vidi sto mu e na aparatot. Na kraj mi kazaa deka izgorela maticata. I deka ke sum trebal da cekam okolu 25 dena da stigne nova maticna. :@
Me interesira dali nekoj ima nekoe slicno iskustvo so Genel? I daj kazete sto da pravam dali da gi napinjam da mi dadat nov aparat ili da pratam mail nekade....neznam, deka aparatot koga se rasipa bese star duri 20 dena. :D Fala Pozdrav |
|
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Mislam deka vo garancijata treba da pishuva
"dokolku uredot ne se servisira vo rok od XX dena, kje vi go zamenime so nov" Pozdrav Igor |
|
JANE971
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Canon-џија Регистриран: 20.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1711 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Znaci iako nekoi od lugeto tuka imaa pisuvano deka imale neubavi nesta so Genel, jas od moj aspekt i kako korisnik na oprema od poveke desetici iljadi evra nabavena od Genel mozam da kazam deka moeto iskustvo e pozitivno. Za uredite koi gi prodava Genel ili bilo koj drug prodavac vo RM vazat istite pravila na igra, t.e. ako ne se servisira vo odreden rok (mislam deka toj rok vo mk e 40 dena) se dolzni da go zamenat uredot so nov ili da ti gi vratat parite. Postoi i nekoja Organizacija za zastita naprava na kupuvaci i nekoe oddelenie vo finansovata inspekcija koe gi brka slicnite nesta, no mislam deka Genel e seriozna firma i nema da imas voopsto takvi problemi so niv. Pak ke kazam deka kazuvam vrz osnova na moeto prethodno i dolgogodisno iskustvo so Genel i so istite sum nemal nikogas nikakov problem. Se nadevam deka te utesiv barem malku, POzdrav
|
|
Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski |
|
KoKi
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 466 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
UnnameD987 welcome to the club!
Jane... i jas koga bev preku AURORA vo Alanija, Turcija ne stavija vo drug odvraten hotel nadvor od gradot i ni zaebaa celi 2 dena od vkupno 10 od odmorot sto go cekas cela godina! izgovorot na Marijana (debelata od Aurora) dodeka se raspravavme tamu, bese "da sme uplatele vo hotel so 5 zvezdi nemalo da ima problem", a vaka so hotelive od 3 zvezdi mozat da ne maftaat kako ke im tekne..." !!!!!! Genel ne se razlicni! Ti si edinstveniot sto se fali od niv ... ama od druga strana edinstveno ti si pretstavnik od nivnite 'krupni' musterii ovde... |
|
ogledalo
Сениор Регистриран: 15.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 151 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Servisot im e vo Beograd, kako sto znam jas. Nesto i mi se vrti vo glava videodata deka pocnale da im servisiraat, no ne sum bas siguren.
Inace stiskaj gi malku, bez toa nisto ne se postignuva kaj nas. Plus i deka e epten nov aparatot a se pojavuva takov defekt, mozes da im spomnes i nov da ti dadat, da vidis kako ke reagiraat, iako nemaat obvrska za toa osven ako nemozat da go servisiraat. Gazdata ako go fatis vo dobar moment, moze da bide i razumen |
|
procokal
Група Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Томку од овие причини последниве години престанав да купувам нова електроника. Навидум големи фирми си играат шенгуле како маалска продавница за играчки. "Гаранција" кај нас е фиктивен поим. Најлош кошмар е да се отпериш куп пари за ново и после да останеш без него + бакшиш кинење нерви и чекање, па ти го вратиле недопрено... Абе човек да не влези во продавница. Поголеми се шансите да нов производ откажи после кратко време отколку половно користено месеци па и години, нормално зависи дали е зачувано а тоа лесно се познава.
Друже се надевам дека нема да имаш проблеми со гаранцијата и мој совет е во иднина да си земаш проверена роба (секнд хенд). Тоа "ново си е ново" е умрено одамна. Поздрав и пишувај обавезно ако има новости. П.С: Во Бугарија е доста активна Комисијата за заштита на корисници и мислам дека и кај нас би требало да има такво чудо па пробај исконтактирај ги, можеби ќе наидеш на некој поштен човек таму. |
|
JANE971
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Canon-џија Регистриран: 20.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1711 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Znaci ne mi bese poentata da gi branam, tuku ednostavno jas so niv sum nemal problem, a znam deka tuka gi ocrnuvale luge koi nikogas nisto ne kupile od kaj niv. Istoto se slucuvalo i so Refot i so pix +. sekogas sme nie nesto mnogu umni, mnogu dosetlivi, najitri, ama jbg se nekoj ke ne zezne zs ne ne saka...
Rols da kupis pa moze da se rasipe, dali toa znaci deka markat ane ja biva ili deka e kriv prodavacot? Ednostavno toa e losa sreka i za toa ima zakonsko resenie. Se nadevam nikoj od nas nema da ima potreba od nego i site ke si imam ese sto sakame bez da ni se rasipe |
|
Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski |
|
KoKi
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 466 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
jasno... jas imam kupuvano od genel (kakvo iskustvo bese toa... samo za vo crna hronika) i zatoa mu pisav na bezimenko welcome to the club ;)
od pix+ imam kupuvano studiska oprema bez nikakvi problemi i zatoa gi preporacuvam na site... a za refot imam samo citano/slusano loshi kritiki i zatoa ne se mesham vo takvi muabeti, no isto taka zaradi tie muabeti ne bi sakal da imam rabota so niv znaci ako se rasipe roba, definitivno ne e kriv prodavacot! (osven ako ne ti prodale eksponat ili koristena roba, kako nova) problemot e vo toa sto prodavacot NE go pravi ponatamu. toj treba da zastane na stranata na kupuvacot za zaedno da go resat problemot so proizvoditelot koj go zastapuvaat a kaj nas, ti treba da vodis vojna so prodavacot, za da go nateras da si ja raboti rabotata... |
|
JANE971
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Canon-џија Регистриран: 20.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1711 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
i vo toa ima vistina, neznam zasto prodavacite mislat deka ako go zadovolat baranjeto na kupuvacot, pravat nesto pogresno... Potrebni se koreniti promeni vo mentalitetot na prodavacite, definitivno...
|
|
Born to be alive...
http://on.net.mk/galerija/jane-ljorovski |
|
UnnameD987
Нов член Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Abe da otkaze nesto posle nekolku meseci .... ama posle 20 dena... :@
Pa uste koga pravev muabet so serviserot (go barav sekoj den od koga go odnesov aparatot i se iskocen bese negde, go barav sigurno 7-8 dena) mi vika: -Epa znaes toj aparat e niska klasa na aparati i mozno e da mu se sluci nesto takvo. Znaci sto treba jas da zemam aparat od 5000 evra za da ne mu se sluci nisto. Jas znam deka 1000D e naj tapa od Canon DSLR ama za tie pari ako mi dadea 5D mark 2 ke go zemev. :) Vo sekoj lucaj i idiotce da bese pa netreba da se rasipe za 2 nedeli. Mene makata mi e sto kupiv nov aparat go koristev 20 dena i na servis ke mi bide tri pati poveke otkolku sto go koristev i plus ne e nesto po moja vina da se rasipe tuku sigurno e nekoja fabricka mana. Zatoa sakam da gi napnam nekako da mi dadat nov, zosto kojznae sto e problemot so toj aparat. Moze li nesto da se zalam negde vo Canon ... neznam ... ili vo taa Organozacija za zastita na kupuvaci? Fala :D Pozdrav |
|
ivotoyota
Сениор Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Детално прочитај што пишува во гаранцијата и види кои се твоите права (мислам дека законски смеат да го задржат максимум 21 работен ден (!), провери во законот мислам дека на pravo.org.mk). Иначе, како што они знаат да бидат, биди и ти безобразен, закани се со тужби, барање оштета бидејќи апаратот нема да можеш да го користиш на одредено време, барај го шефот директно, не оди кај сервисерот... Едноставно притисни ги дека апаратот ти треба итно, дека ќе го користиш професионално и ако не на крајот на краиштата нека ти дадат заменски да штракаш додека го чекаш. Тоа мислам дека треба да ти го овозможат!
П.С. За овие работи во Америка има многу добра ствар а се вика money back warranty. Значи не само ако ти се расипе производот, туку и ако не ти се допаѓа, не ги задоволил твоите очекувања, можеш да го вратиш во рок од еден месец! Тоа придонесува да се прават подобри и поквалитетни производи, технологијата оди напред и купувачот е задоволен... П.П.С. Имав купено орбитрек од телешопов и по 5 дена почна да крцка како луд. Го однесов во сервис и го задржаа три недели, се јавував упорно да биде порано, џабе. Го земам орбитрекот, го носам дома, пак истото, тој во сервис не го чепнал. Веднаш го побарав шефот и се заканив со тужба и уште истиот ден ми дадоа нов орбитрек и ми се извинија на непријатностите... Кога ќе размислам, требаше тоа да го направам уште по една недела чекање! Едит: Ако чекаш повеќе од 21 работен ден за нова матична, кажи им да не се мачат и да ти дадат нов апарат, бидејќи тоа го надминува законскиот рок! Изменето од ivotoyota - 21.Април.2011 во 03:58 |
|
UnnameD987
Нов член Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Прееска се јавив во Организација на потрошувачи.
Ми ги кажаа моите права т.е. дека немам право да има барам нов апарат додека не поминат 30 дена. Но ми кажаа дека имам право да барам апарат на користење додека мојот е на сервис. Се јавувам во Генел и кажувам дека мојот апарат е на сервис и дека сакам да ми дадат друг апарат на користење додека го направат мојот. И дечкото од таму ми вика дека неможело така ... незнам што. И му кажав дека сум се јавил во Организација на потрошувачи и дека според член 48 од таму некој закон ми следува апарат за користење додека го средат мојот. И се збуни дечкото и ми вика дека сега немал одма на лагер ама да поминеле празнициве и дека ке ми дале апарат на користење, ми даде број негов да му се јавам и ми вика дека 100% ќе ми завршел работа. Ако не ми дадат апарат во вторник ми дадоа едно бројче од Организацијата за потрошувачи да се јавам и дека тие ќе интервениррат и дека ке ми дадат апарат сигурно. Сега останува да го дочекам вторник :D И ке ве известам што се случило. Поздрав |
|
fichot
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 26.Ноември.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 783 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Најубо тој што ќе ти го дадат, ако го бива, да си го задржиш, а они нек си чукат тимбата со расипаниот.
Ефтин бил моделот, очекувано било да се расипе... генијалци нема што. |
|
UnnameD987
Нов член Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па ако дадат некој подобар не им го враќам |
|
Внеси реплика | страница 123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |