|
Министерство за образование |
Внеси реплика | страница <1 2728293031 33> |
Автор | |
EmilijaR
Нов член Регистриран: 28.Јануари.2011 Статус: Офлајн Поени: 4 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
А ти со основно овчарско од какво образование се разбираш
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ццц..секо министер со себе има тим кој работи Искрено- колку и да не го бендисуваат заради гестикулациите кои ги прави, заради слабите ораторски вештини, детето мене ме бендисува Го жалам што се фати во коштец -да гине за да ја опраи работата. Факт е дека е за опраење-за целосен ремонт. Никој не сака да верува дека во образованието царува една мала групација која бог те пита како се ушалтуваа со сите влади и од сите добија бенифити и ќар. Некна среќавам една учителка (додуша само со такви се дружам)- бесна- во одделение има дете со аутизам плус агресивно (чим го чепнат другите деца-кога не го чепкаат е мирно) и побарала педагогот да го земе малку, да може да си поработи со другите деца. Ја немало- цела недела била на некоја обука? И сега прашувам- Ако таа мора да оди на обука зошто неој не ја замени-бидејки децата не чекаат - децата се жива материја. Се обиде министерот со советодавна служба. Како кога тие најмалку се тоа. Едноставно успееј во своите програми за работа да се изборат да стават контрола врз работата на наставниците? Каде е логиката? За да функционира едно училиште МОРА наставникот да си ја тера наставата, директорот да се грижи за условите за работа, педагог/психолог со децата со нарушено однесување, чистачката да чисти.Кај нас (во Македонија) изгледа се оди обратно, сите контролираат, никој не сака да си ја работи работата. |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Дефинитивно министерството мора да преземе ригорозни мерки за нормализирање на образованието. Не може да страдаат професори на своето работно место во обид да си ги спаси и заштити учениците на час и ученици кои се малтретирани со насилно влегување во училиште со палки. шипшки, ножеви...
Експертите предупредуваат- ладното оружје се повеќе игра во училиштата |
|
marsovec
Сениор Регистриран: 18.Април.2010 Статус: Офлајн Поени: 3378 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ЕЕЕЕ...кај се оние добри времиња...за вакво нешто не можело ниту да се размислува...
|
|
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
|
|
aLkINOr
Група Регистриран: 16.Јануари.2011 Статус: Офлајн Поени: 76 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
најдобар министер обраазовањето ццути со ваккон млад човек безпари книги превез интернаци стуентите ќе добијат подобрфа настана
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
И пак проблеми-додека да се надминат проблемите со средното и високото, излегуваат други. Локалците не си ја вршат доследно работата, а плачеа да ги добијат ингеренциите.
Основците од „Пенко“ останаа без парно |
|
емил
Сениор зависник идивидовски Регистриран: 11.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 85186 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
***********************************
браво
Изменето од емил - 26.Март.2011 во 06:52 |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Случајно ги познавам Се приклучувам кон честитките |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Министерчето младо и зелено, ако остане пак министер се надевам ќе ја тера работата што си ја започна. Ќе ја затегне работата со псоветодавните служби, ќе го врати дигнитетот на просветните работници. Редно е сите да научат каде им е местото и кој е носител на дејноста.
Учебната година беше реформска |
|
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ај ако сакаш ,покрај овие реформски фалби,спомнете ја и бапката,т.е,како ги спремија нашите осмоодделенци,и како на меѓународен натпревар доживеале тотален неуспех на тестирање(толку фамозно кај нас и најавувано)поготово од природните науки.
Инаку реформаторите прават и бум во деветтолетка,ќе видиме како ќе излезат в година на малтретирањето односно тестирањето ,тие деца што ќе бидат шесто одд. |
|
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Негде низ дневните весници прочитав еден реален коментар околу тестирањето на осмоделенците по приодни науки и слабите резултати кои ги покажаа. Ќа го парафразирам бидејки не се сеќавам баш како беше, но оринтационо се однесува околупостоечкиот наставен план за основно образование:
-Задолжителни предмети-математика, биологија, хемија, физика, географија. И сега се прашувам-мора ли?Му треба ли на секој човек овие предмети? Му требаат ли на оној кој ќе се одлучи во животот да биде правник, фризер, маникир, педикир Според мене во 7 и 8 одд. детето треба да знае кое средно образование ќе го одбери, кои предмети му се за таму потребни. Значи пак ни затајуваат службите за професионална ориентација. И значи ни фалат избор на овие предмети. До кога урамниловка? Можат ли сите да ги учат подеднакво овие предмети? Им требаат ли? Трагедија е кога едно музички, ликовно, спортско надарено дете МОРА да кине нерви со математика, хемија или физика И Горазд- деветолетката нема врска со ова, |
|
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Со кое нема врска,како нема врска,па детето мое кое заврши петто(деветтолетка),го малтретираа со природно науки и тој за сончевиот систем учеше,"деца замислете си....",така му предаваше наставничката,а за географска широчина и должина,"видете деца какви се овие линии".
реакцијата оди до таму ,што во другите години има и други глупости,и да ако мислиме на тоа ,а го наведувам,за в година најавија тестирање за нив,кое до сега го спроведуваа со топло-ладно. Исто така не те разбирам ,коментарот за 7 и 8 ,го ставаш ,за која форма(деветтолетка и осмолетка),дека треба да учат или не. Инаку и јас имам таков став дека кнцептот е стар комунистички(а тоа е за да не се бркаат еден куп наставници),и затоа децата се оптоваруваат со предмети кои секој не треба да ги учи,и највачно тие не ГО УЧАТ ЖИВОТОТ,нормалните работи за него тие само учат грешки во фабрикуваните учебници. |
|
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се согласувам со дел од твоите забелешки но причините ги знаеме и ти ги наведе.
Велам 7 и 8 бидејки сега тестираните 8 одделенци се од концептот осмолетка. Во другите земји “стручните“ служби ја дефинираат професионалната ориентација уште од најмали нозе, кај нас за жал од ангажман на други доходовни проекти немаат време за основната им должност. Секој кој работи во образование чувствува револт кога ќе види како на секој семинар, на секоја обука од БРО пристигнува препорака задолжително присуство на педагог или психолог Сак нејќе човек се прашува до кога овие структури ќе им ги заземаат обуките на носителите на дејноста и зошто ТИЕ мора да се присутни, мора да им прераскажуваат на тие кои ЗАДОЛЖИТЕЛНО треба да ги применуваат новините. Која е логиката некој кој нема допирни точки со методиката и дидактиката да вреднува некој кој тоа му е основна дејност. Но нејсе, по укажувањето за спроведување советодавна служба белким наредно укажување ќе биде-професионална ориентација- доказ не само проформа. Ваљда ќе се најде еден министер со поголеми м**а да им го покаже местото и да ги удри по прсти кога ќе посегнат по досието на просветниот работник за да го вреднуваат. Ваљда ќе дојде време наставниците, родителите и учениците да ја вреднуваат нивната работа. Белким ќе дочекаме |
|
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Потполно се согласувам,и да можеби вака повеќе кога би не имало,(кој за сопствената работа,кој за сопствените деца),би покренувал иницијативи,или би јакнело во вистинска смисла граѓанското општество,таму каде што се слушаат иницијативите на граѓанинот во разумно цивилно општество.,можеби тогаш ќе зборуваме за демократско општество,вистински социоекономски живот,со вистинска вредност.
|
|
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|
Внеси реплика | страница <1 2728293031 33> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |