|
Олдтајмери (автомобили некогаш и денес) |
Внеси реплика | страница <1 56789 13> |
Автор | ||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Да и јас имав еден таков ко на сликата ама беше слонова коска боја.Фантастично ауто.Сликата што ја постираше мислам е од спски форум.Фиатот е со мотор од Фиат 132 со трансмисија.У принцип како што го прашав немал големи преправки околу каросеријата,така да сега вози класика со солидни карактеристики.Моторот што го има е 2000цм3 и 115кс што сигурно го тера Фиатчето до 200км... |
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
prviot ferari:
|
||||||||||||||||||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||||||||||||||||||
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13921 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
., koga sme veke kaj malku exkluziva ., ama ovoa neshto narodno
|
||||||||||||||||||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Знам некој праша на форумот за Дачија1310 или Рено12 по лиценца изработувано во Романија.Доста беа застапени кај нас,гледам сеуште се возат моделите од 90-те бидејки тоа возило доста време се произведуваше во Романија.Потполно исто како и неговиот брат,но со мнооооогу лош квалитет и завршна обработка.Моторите беа оригинал на Рено и тоа познатиот 1.3 мислам беше кој се вградуваше во Рено5.Како нови знаеа веднаш да се расипат поради лошиот материјал кој се вградуваше,но ако прогледувавте низ прсти беше доста издржлив автомобил.Не беше отпорен на корозија,но механиката служеше горе-долу добро.Сега во истиот погон се произведуваат моделите на Рено за Источниот пазар... |
||||||||||||||||||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Да... јас спомнав за колава. Многу ги имаше низ градов , а сега гледам само некој поодржан примерок на колава како стои по дворовите, обично кај постари луѓе. Баш ми е фина некако. Зам еден фраер што имаше ваква, ама кутрата си имаше мака од корозија и прописно се распадна, па ја смени со (не знам од кај најде ) Фиат 128 спорт.
|
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Е сега за најлошото Источно возило кое е продавано на нашиот пазар.ОЛЦИТ или Романската верзија на Цитроен Виса,модел кој беше доста популарен на почетокот на 80-те и склопуван во погонот на Цитроен во Копер Словенија.Романската верзија,патем беа ОЛЦИТ и ОЛТЕНА беа ама тотална катастрофа од автомобили.Катастрофална завршна обработка,лоши делови,итн......долг е списокот .Тоа беше тотална катастрофа,лугето имаа од самиот почеток проблеми со нив,не палеа,а трагично беше што немаа сервис за сервисирање па мораа да се снаогаат самите.Нудеа за тој период копија на познатата ВИСА ама далеку беше од оригиналот.Беа доста ефтини во тој период,некаде во денешна вредност 5000евра комплет.Се секавам автопазарот беше преплавен од тие модели,лугето ги менуваа за постари модели само да се раатисаат од беља.Скоро ги нема,и не сум видел некој да ги вози уште.Во нивниот погон сега се произведуваат моделите на Даеву чинам беше..... |
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
[IMG]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f6/Fiat128Coup%C3%A9SL1%5EserieLuc106.jpg
Мислиш на овој модел на Фиат???????????????Популарен доста во 80-те,но и ги немаше бидејки се продаваа во продажната мрежа на Фиат.Популарен по својот изглед,а и доста баран зошто пасуваа делови од 101 ама до штрафче,па дури и вратите беа идентични.Во старо маало на вујко ми другар негов имаше вакво исто ама бордо боја,го памтам.1298цм 75кс со дупли Вебер карб...и 4-2-1 издув со спринт филтер и шпиц брегаста од Фиат 128 абарт правеше чуда по маалото .Во секој случај еден од поубавите олдтајмери за мене |
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Ееееееееееееееееееее,стрико ми имаше ваква иста.Ја чуваше до скоро време,ама му сметаше кога градеа па отиде јабана на отпад за арматури и цемент .Неверојатен мотор и најубавата амортизација која е досега измислена... |
||||||||||||||||||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Има во прилеп вакви колку сакаш.... А, и ми нудеа еден ваков за замена за аудиот, 91ва или 95тта година, ич не памтам. Кога му спомнав на стариот ми вика : немој ни нагрешка таква кола да си зел... бетар од она водвор што ти е ќе биди. И си се откажав.... Комшијава мој има Виза 2 супер Е.... 1.1 мислам беше... страда ненормално многу од корозија оваа, ама пак затоа до сега друго ништо нема откажано
Истиот блок на мотор што го има пежо 206 1.1. |
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Најдиректорската кола во сите државни претпријатија кои постоеа во социајлизмот .Комфор,брзина,удобност......Се влечкаа приколки за на одмор,се одеше со нив по невеста се возеа секретарките со нив Најомилено возило на директорите.Со своите 2000цм3 и 115кс имаше солидни перформанси и покрај големата тежина од скоро 1300кг.Велур седишта,обртомер,притисок за масло,.......Тамам како што треба.Скоро видов еден добар примерок кај мене на паркинг.....нормално на плин хехеххехехехех |
||||||||||||||||||
nostalgija
Сениор сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||||
Најомилено возило на таксистите.......јак,доверлив,не знае да застане......Ке скапе каросериски ама моторот 500000км без ремонт.На нет најдов тип од Германија таксист има направено 650000км без ремонт.Е Мечка си е мечка.... |
||||||||||||||||||
Внеси реплика | страница <1 56789 13> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |