|
Давачки за увоз на половни автомобили - н |
Внеси реплика | страница 123> |
Автор | ||
motocross
Нов член Регистриран: 25.Март.2016 Статус: Офлајн Поени: 3 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 25.Март.2016 во 15:41 |
|
kolku bi kostalo crina za fiat punto model 188 benzin 2004 god 1200kb 300.000km so 3 vrati i bez oprema
|
||
motocross
Нов член Регистриран: 25.Март.2016 Статус: Офлајн Поени: 3 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
motocross
Нов член Регистриран: 25.Март.2016 Статус: Офлајн Поени: 3 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
znae li nekoj da mi kaze kolku ke kosta carina za fiat punto model 188 benzin 2004 god 1200kb bez oprema 3 vrati i ima pominato 300.000 km
|
||
bulaov
Нов член Регистриран: 25.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 1 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Здраво.Нов сум во целава приказна со увоз на автомобили и би сакал да прашам некој ако има искуство со внес на автомобил од Бугарија или Словенија.Заинтересиран сум да внесам Форд Фокус 1.6 од 1999 до 2002 год со поминати некои си 140000 максимум.Колку би ме фатиле давачки од плацот таму до мк таблици? Фала однапред
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Edinstvena novost za polovnite vozila e deka ke se ukine carinata za vozila proizvedeni vo EU, no toa e minimalna suma, koja bi iznesuvala od 200 do 1000 eura max.... 1000 eura, za vozilata koi bi iznesuvale nad 15-16000 eura. a dodeka za pomalite i postarite vozila bi se dvizela od 200 do 4-500 eura max.
|
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
hipper
Нов член Регистриран: 09.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 8 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Gledam temata e odavna.
Znae i ima li nekoj kakvi bilo novosti za uvoz i kupuvanje na avtomobil od stranstvo na pr.od germanija ? |
||
GDrive
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Нов член Регистриран: 08.Јули.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 10 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Радости, радости и на крај ќе го скинат скроз законот и АШШШ, нема увоз на коли, пак, како што беше. Тоа е...
Него земете си ново количе и ич да не му ја мислиш |
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Abs kocnicite podrazbiraat pozadi da imaat diskovi. A toa vleguva vo TUV certificatite. Znaci preporaclivo e da se nabavi vozilo od zapad koj ima obnoven TUV certifikat..
|
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
Audiofil
Сениор Регистриран: 23.Мај.2006 Статус: Офлајн Поени: 374 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Vcera od covek koj raboti so koli a negov bratuced rabotel na carinenje na koli gi doznav slednive informacii.Na homologacija postaro od 98 ili 99 mozat da pominat samo vozila na BMW i VW.Site ostanati vozila za da pominat homologacija mora zadnite kocnici da im bidat so diskovi a ne so dobosi.So dobosi navodno pominuvale samo vozila na BMW i VW.Mafija nevidena!Uste pogolema dalavera bila razlicnite ceni na carinenje na vozilata sto se na skopski tablici i ostanatite vo pomalite gradovi odnosno davackite za carinenje na skopski tablici bile skoro dvojno pogolemi od davackite za carinenje na bilo koi tablici vo bilo koj grad vo vnatresnosta.
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
TUV certificate ако има возилото, тогаш слободно може да се увезе. Затоа кога ќе се купува возило од европа, секогаш гледајте да има таков сертификат. Така нема да се прават проблеми при дополнителната хомологација....
|
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
Audiofil
Сениор Регистриран: 23.Мај.2006 Статус: Офлајн Поени: 374 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Со старите возила повеќе зијан отколку ќар!
Голем број од половните автомобили не ги исполнуваат основните технички критериуми за да дојдат до регистрација Соња Маџовска Дали увозниците и купувачите на половни автомобили ќе излезат повеќе во зијан, отколку што ќе ќарат? Тамам почна увозот на стари возила, излегоа еден куп други проблеми. Сега главен проблем е добивањето сертификат за хомологација. Половните автомобили, откако се оцаринија, не можат да добијат ваков сертификат, бидејќи голем дел од нив не ги исполнуваат основните технички критериуми. Овие автомобили најчесто немаат АБС-сопирачки и не ги исполнуваат критериумите за бучава, велат увозниците, според кои ниту едно возило произведено од 1990 до 1995 година не ги задоволува критериумите што се бараат. Тие објаснуваат дека поради неисполнување на техничките услови нема да се пререгистрираат ниту возилата со бугарски таблички. Сопственик на бугарски автомобил вчера се јави во нашата редакција и се пожали дека иако веднаш сакал да го легализира автомобилот, не успеал во тоа, па вели дека сега ќе треба да го врати во Бугарија. „Со овие критериуми што се бараат, ниту едно возило со бугарски таблички нема да може да се пререгистрира во Македонија. Моето возило е од 1995 година, и има ЕУРО 2-стандард, ама бадијала, не ги исполнува условите“, вели нашиот соговорник. Според некои неофицијални процени, вакви возила во земјава има околу 50.000. Ако тие не се легализираат, излегува дека Владата ја промашила целта со новите законски решенија. Министерот за финансии, Зоран Ставрески, порача дека сопствениците на автомобили со странски регистарски таблички најдоцна до септември оваа година ќе мора да ги пререгистрираат своите возила. Во спротивно, ќе мора да ја напуштат земјава, а до нивното следно влегување во Македонија ќе мора да поминат најмалку шест месеци. Кои услови треба да ги исполнат старите возила за да добијат сертификат за хомологација, за „Утрински весник“ објаснува м-р Зоран Василевски, директор на сервисниот центар на „Аутомакедонија“. „Проблем со хомологацијата, односно согласност за регистрација има, посебно ако се земе предвид дека постојните сертифицирани тела не се во можност да ја прифатат кампањата која се случува овие денови. Според мои информации, се прават максимални напори од сите субјекти инволвирани во оваа работа. Воведени се две смени со зголемен број извршители, се' со цел да се задоволат барањата на клиентите. За да се стигне до крајната цел, регистрација на моторното возило, треба да се исполнат неколку услови, меѓу кои и добивањето документ за технички карактеристики на возилото при производство, што го издава сертификационата компанија ТУВ од Германија. За добивањето на тој сертификат е потребно време, бидејќи и инсталираните станици во странство не се во состојба да одговорат на непредвидливиот број барања“, објаснува Василевски. Прашавме и колку либерализацијата на условите за увоз на стари возила ќе се одрази негативно на продажбата на новите автомобили? „Според мое мислење, клиентите за стари возила не се исти со оние корисници кои преферираат ново возило. Можеби малку ќе се намали продажбата на нови автомобили, но набрзо ќе се издиференцираат корисниците и пазарот ќе се стабилизира. Поточно, пониската цена на старото возилото не е исклучено да има други непознати што ќе предизвикаат дополнителни трошоци. Но, за тоа одлучува самиот сопственик. Стоиме на располагање за дијагностицирање на состојбата на возилото, а дефинитивната одлука е на клиентот“, вели Василевски Текстот е изваден од денесен Утрински весник. |
||
dalton
Група Регистриран: 18.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 44 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
Iron Man
Сениор железен раз бираш Регистриран: 11.Јануари.2009 Локација: Antarctica Статус: Офлајн Поени: 8032 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
па другар не можи ти ако ја земиш колата пример за 200 евра и толку уште давачки да имаш кога само регистрацијата е 200 е) а како можи во блгарија да биди 100 е регистацијата??????? ама овие нашите стварно претерваат со давачките ЈБГ не ја бранам власта (не ме сваќај погрешно) ПРЕКУ МИ Е ОД СИТЕ ПОЛИТИЧКИ ПАРТИИ само да се крадело да го _бам а мислам дека бугарските коли ке си останат со БГ таблици........... |
||
|
||
dalton
Група Регистриран: 18.Мај.2009 Статус: Офлајн Поени: 44 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
so ovie visoki davacki i raznorazni lavirinti dodeka uvezenoto vozilo ne dobie mk. tablici bugarskite pasosi i licni karti ke imaat se uste visoka cena.Skeptik sum deka vladata imala vistinska zelba da go resi ova.kako e mozno vozilo kupeno primer 700-800e.da se platat davacki isto tolku mozebi i poveke sracunato se vkupno.
|
||
Внеси реплика | страница 123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |