|
Брзо возење |
Внеси реплика | страница <1 678910 12> |
Автор | |
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Da, ako nema guzvi ne znam poleka da vozam. No sum mnogu siguren sofer istovremeno. Sekoj sto se plasi od brza voznja a sednal do mene, nemal gajle
|
|
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
|
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
samo na 110 so precki..
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
Орка
Сениор Регистриран: 30.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 44580 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Се ложев едно време на брза вожња...Се имам возено со 260 кога ќе ми текне маваше она адреналинот...среќа што Господ не ме мавнал иако ме има удрено со неколку камчиња па среќа и умот ми дошол...Жални муабети и само сеќавања за неколку комшиски сега од оваа временска дистанца ќе речам деца кои и несреќно завршија...
Си го терам сега по онаа народната подобро пет минути покасно отколку никогаш... Клипов го гледав пред некоја година знам дека ме натера и повеќе да размислам без разлика дали е монтажа или вистина...Но брзото возење кога тогаш има таков епилог |
|
Blue Scarlet
Модератор Амазонка Регистриран: 03.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 9011 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Imalo lek i za toa ... ke te stavat u kola so 1.0 motor pa moze i nogata da ti propadne zaedno so pedalata za gas i pak ne mrda ...
|
|
Lupus non mordet lupum.
Vulneratus non victus! |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
јас имам повеќе чувства кога станува збор за возење
не знам како да ви го објаснам тоа, како јадење е, ако се нафукаш набрзина, нема да го осетиш вкусот и аромата на јадењето, и тоа е исто ко да не си јадел за мене е само некоја кола од шеесетите, со некој брм брм мотор, која ќе ја возам по некој планински пат, ќе уживам во звукот на моторот, ќе ги осеќам кривините кога возиш брзо, преполн си со адреналин кој ги умртвува чувствата и сконцентриран си на тоа да не згрешиш, воопшто не е пријатно Изменето од zabegan - 04.Март.2011 во 02:35 |
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Јо јо... тука сум... не заборавам на колите, иако само една имам моментално...
АЛАРМИРАМ: ДАЈ ПРИФАТЕТЕ НЕКОЛКУ ПРАКТИЧНИ ТРИКОВИ КАКО БРЗОТО ВОЗЕЊЕ ДА НЕ БИДИ ТОЛКУ РИЗИЧНО... Глеј се што ќе ви речам.... Прекорачувањето на брзината е возможно и не е толку ризично како што се прикажува доколу си психички подготвен за предизвикот Прво, што се однесува до психо аспектот , најважно е да се не лакомиш... особено не по вртењето на стрелката на километражот, туку брзината да ја примаш преку асвалтот што ти прелетува, преку педалата и преку воланот... Некогаш се доволни 40 километри на час со добар вртежен момент за да кренат адреналин... Уште поважно - не смееш никако да ризикуваш да поминеш на црвено или да прелеташ покрај фреквентна улица за да подигнеш поголема брзина. Можеби, не е гарантирано, но никого не сакаш да носиш на душа , јел да? Не знаеш кој е тој од другата страна што иди и дали и тој сака да биди исто толку брз колку тебе.... Критични моменти за забрзување : -во кривина (ризик - пречка после вртењето, пешак , пролизгување и извртување или некој ист брз као тебе од другата страна) -место со директен излез од паркинг или самтинг елс... ( ризик... не знаеш што ќе излета од паркингот) -сомнителен асвалт ( крпеници, нерамнини по асвалтот или недај боже песок... ризикот е да ви излетаат колцата „од раце“ и да ја бакните првата бандера) -удолница ( ризик - уште при самото забрзување колата ненормално да повлечи и да ви одземи потполна контрола врз ситуацијата... епа потоа си знаете што следи... само молитва) -тумби ( пример за вакви тумби е патот Прилеп - Крушево меѓу Големо Коњари и Кривогаштани... ризик - доколку си пооштар од физиката , тогаш може да нанесиш оштетувања на колата при „слетувањето“ ,затоа што тогаш колцата имаат минимален допир со подлогата... следи квичење гуми , лупање пластика и летање в дол по кратка постапка) и секако - гужва... (има потреба да објаснувам зошто) Најбитно е прво возилото да е добро подготвено за полетување... Не е воопшто едноставно... Има блиц дефекти , што се случуваат во моментот и потоа веќе е доцна за маневар или што било... Гумите - многу битен момент... Се сеќавам какви маки имам тргано со Шкодата затоа што предните гуми беа од различен производител и едната беше малку помека од другата која беше повеќе пластична... Малку повеќе притисни и се осеќа неправилно однесување на предницата.... Небалансираните гуми се исто огромен проблем.. Воланот ќе си влече на една страна се повеќе и повеќе како што забрзуваш... Доколку не можеш да се снабдеш со 4 добри гуми, тогаш барем предните мора да бидат стално супер ... тоа е апсолутен минимум... Совршена предница... рамена, баланс штангла, зглобови, јабучици, чаури , летва , лагери и амортизери... сето тоа треба да биде во ОК состојба... сигурно не сакате на првото непредвидено нешто (пр. удирање во помала дупка ) да ви се разоткачи цела кола.... проверката е совршено лесна : Воланот стои право во слободно возење кога ќе ги тргнете рацете, не се слуша клопотење при удари во дупка (како вода да имате под хауба) , при вртење не се случа периодично чукање негде од кај колцата ( резултат на дотолчени зглобови) Ситници - педала која никогаш не заглавува ( односно се враќа во првобитаната положба. Доколку педалата за гаста заглави при забрзување ... тогаш стискај кумплуг и гаси ја колата... во спротивно колата ќе влечи колку можи и не можи... проблемот може да потекнува од самата педала, од сајлата или од контактот со системот за бризгање...) , волан што не се слизга ( ставете навлака бре мајко му стара ако воланот е лакиран или од било кои причини слизга низ раце... кога ми слизна воланот на Фиат 1300 од раце сите ѕвезди и ангели ми дојдоја пред очи.... ама за среќа во следниот момент кракот запна на палец па извртив...) , врзани појаси ( знаете зошто ) , полека со музиката (никако не си дозволувајте да ги занемарите звуците од надворешноста. Скапо се плаќа ако , на пример, не го слушните свирчето на џандарот) , ладен старт (ниеден срам кај фуриозните возачи не е рамен на оној кога колата ќе ти изгасне на тргнување или , боже сачувај, да ја зарибаш на тргнување.... затоа , прво оставете ја да расфрли масло и да регулира смеса)... и така на таму.... Кочниците да не ги заборавиме.... доволно е куче да претрча преку улица во моментот кога полетуваш... Не мора ништо повеќе да се случи, доволно е да си дајш 200 евра за преден браник и колата да ти остане на лимар 2 недели. Не ги ни спомнувам пострашните случки кои можат да биднат доколку исправноста на уредот изневери во моментот.... Сакате пример? - На другар мој му има пукнато предна кочиона плочка поради задоцнета замена, на Вектрата моја скинат е штрафот стабилизатор, и доколку не си запознат со проблемот тогаш сигурно ќе испаничиш кога ќе сетиш нелагодност на педалата.... На друг мој другар во момент на кочење од поголема брзина му има избиено глицерин ( притискаш и педалата не пружа никаков отпор и пропаѓа целосно) Сепак проверете.... Осет врз колата ... Понекогаш уживам да ја земам колата од соседот или на некој роднини само колку да ја испробам „што разбира од возење“.... И , ете ја случката со Фиатот (таа погоре де..) Кој ќе му ја платеше штетата доколу крнтијата со својата фабричка мана (тогашна мода... лакирана пластика) не успеев да ја извртам во последен момент... ? Што доколку Нисанот или Лагуната со кои летав низ мало (као помал и побудалест) имаше затскријан проблем..?? Затоа.... колата треба доволно добро да ја познаваш... Да имаш совршен осет врз воланот (не е така лесно како што изгледа ... колку поголема и понова толку воланот поиндиректен) , врз кочниците ( да го знаеш точно степенот на блокирање на колцата) , осет за рамнотежата на вртежите и полетот..., момент на тргнување со кумплуг итн... Повежбајте на паркинг „ор ват евр“ тргнување со полна туража , кочење до одредена пречка, измерете потребно растојание за застанување од 100 на сат во метри... баталете го тоа што го пишува на нет... релативна работа е тоа , најмногу зависи од гумите на колата и колку се истрошени кочниците... не би требало да прекршува 50 метра. Пробајте слалом за да се навикнете на нагли вртења (слалом ти е она де лево десно , цик-цак со пречки на нашки кажано за тие што не слушнале) , доколку колата е заден погон пробајте да го осетите моментот КОГА колата фрла задници за да не дојде ненадејно некогаш при тргнување.... Кога ќе имате потполно осет над машината , повежбајте уште малку и потоа спремете се за катапулт Исто битна ствар... правилно поставување за катапулт... Седнуваш во положба само наслонет , а не полулегнат. Потпирачите за глава понапред тргнати за недајбоже... сите огледала во колата совршено добро наместени , за цурите - никако брзање со штикла пошто знам неколку на кои штиклата им заминала под педалата во момент на брза реакција, за сите : по влечки в кола никако, гумени чизми , опинци , цокули или било какви обувки кои не се лагодни или се големи... промаршувањето на педала често завршува со посета на лимар... Со волан нема заебанции... Оставете ги оние фраерски вртења само со дланка. Рацете на воланот поставени на 2 без 20 за левучар , односно на 10 и 20 за деснак (не според дигитален сат, ами според оние со стрелка ) ... И уште нешто... оставете вие што оваа смотанава на сликава вака го фатила воланот... вие сепак ставете го палецот внатре затоа што последно вчера го спасив опелот така од една „брза лада“. Според сето ова, во град и населени места полетувајте само по улици на кои е очигледно дека непосредно не демне незгода, високи вртежи, постепено додавање гас (не наеднаш , затоа што има помалку ефект отколку распределено), благо влегување во кривина, брзо и прецизно шалтање на степени на пренос (нашки кажано брзини) и кочење без чкипење на гумите доколку не е неопходно... Доволно ќе има адреналин , а ризикот ќе биде сведен на минимум а уживањето е многу поголемо кога имаш целосна контрола. На отворено внимавајте на другите возила кога даваат жмигавец, очите нека ви играат во главата, не престигнувај во кривина, престигнување во колона иди во предвид само кога си сигурен дека можеш сите да ги престигнеш и дека нема никој од спротивната страна. Ги спомнав веќе... пред тумбите отпуштете ја гаста, на кривина влегувајте благо за да не влезите в тумба, и никогаш , ама никогаш не заборавајте жмигавци да вклучите малку порано. Епа тоа е тоа... Ајде сега... ако сте мераклии... врзете појас, палете колата и паметот во глава кога летате... едит: лелеее колку сум изнапишал Изменето од volkswagen - 28.Февруари.2011 во 17:55 |
|
Pavaroti
Сениор Експерто нумеро 2 Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 441 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Текстов многу е голем и искрено ни на крај памет не би го читал.
Ми падна во очи дека мислиш ако гумите се потврди дека се пластични, пластични или пак за сите сезони е излезено од продавачите на гуми, ах колку сум за*бал додека работев со гуми. Пирели е пример за потврда гума, а порано на нчињата само нив ги возеа немаше друга димензија 175/50R13. Изменето од volkswagen - 02.Март.2011 во 12:50 |
|
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Павароти... можеби поимот е измислен од продавачите на гуми, но дефинитивно постои разлика помеѓу руска гума и западњачка... Епитетот „пластични гуми“ меѓу народов го добиваат оние гуми кои освен што се многу слабо еластични и лесно губат контакт со подлогата. Ваљда знаеш за што ти зборувам кога веќе имаш искуство со гуми...
Патем, кога на предницата едната е мека, другата е крута тогаш разликата станува уште по воочлива и возењето е изморување . поззз |
|
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
абе фолки фолки, единствен начин брзото возење да не биде толку ризично, е да биде поспоро
|
|
размисли пред да напишеш глупост
|
|
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ФАКТ... ама тоа што го гледам по улициве е главно брзо возење без осет... Влегување в кривина со чкирпење гуми.... прелетување раскрсници и тесни улици..... Тоа е тоа што е посебно опасно....
Ако човек веќе решил да си ја става главата в торба , тогаш ОК, ама барем малку да одолее на брзината за да го намали ризикот некој да го земи на душа.... Изменето од volkswagen - 04.Март.2011 во 18:07 |
|
pajser
Сениор kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13921 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
pri pomisla shto se na mladi godini pravevme so drushtvoto kosa na glavami se diga.,koi gluposti i dokazhuvanje pred site buntovnichki., ludo., denes do 100 ., i normal v grad ., deca pamet vo glav ., greshkite od volanot se nepopravlivi i dozhivotni
|
|
ninotopal
Нов член Регистриран: 16.Јануари.2013 Статус: Офлајн Поени: 9 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Што мислите за колку време најбрзо може да се појде од Охрид до Скопје?
|
|
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
за 4 сата.
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
laki_bu
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Лидер Регистриран: 30.Ноември.2008 Локација: Germanija Статус: Офлајн Поени: 32100 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Za pomalku od dva casa ///1:45
|
|
Без разлика колку страници прочитал учениот човек, никогаш не треба да заборави дека се уште не ни стигнал до првата страна....
|
|
Внеси реплика | страница <1 678910 12> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |