|
Окупација од Бугарската војска 1941 |
Внеси реплика | страница <1 7374757677 98> |
Автор | ||||||||||
d4 b3
Сениор не можам да си дозволам неактуеленпотпис Регистриран: 19.Јуни.2010 Статус: Офлајн Поени: 4384 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
so tugi vagoni se kichite
|
||||||||||
d4 b3
Сениор не можам да си дозволам неактуеленпотпис Регистриран: 19.Јуни.2010 Статус: Офлајн Поени: 4384 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
|
||||||||||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Ма ајде молим ти се глупости,Бугарија цар Кукла(слуга фашистички) има а ние за вагони правиме муабет - Циркус
|
||||||||||
d4 b3
Сениор не можам да си дозволам неактуеленпотпис Регистриран: 19.Јуни.2010 Статус: Офлајн Поени: 4384 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
BDZ sie BDZ
fakt - bugaski vagoni sa koristeni kaj sa jugoslovenskite, srbskite ili makedonskite vagoni am nema |
||||||||||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Тоа ти е исто како да кажеш дека БДЖ за време на Хитлер биле Бугарски,ама не биле,Хитлер ги користел без пари
|
||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Туѓи вагони, кои вие сте ги земале од југословенските железници. Сте употребувале вагони на Кралството Југославија. Изменето од Македон - 20.Септември.2010 во 16:01 |
||||||||||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Дали мислиш што тие 20 000 луге со ентусиазом са се качили на конските вагони да идаат во градот на манифестациjа? Та тие са натоварени како концлагеристи... Си мислим што е насилно мероприjатие на кое се оди по задолжение...На обичниот чоек по военото време едва ли му е било до митинзи... |
||||||||||
Мунгос - цензорот на Мисирков
|
||||||||||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Мислим што германците са реквизирали сите вагони на Jугославиjа, оти им требели за источниот фронт и други воени операции. Во "новите земи" бугарската администрациjа е внесла бугарски вагони. |
||||||||||
Мунгос - цензорот на Мисирков
|
||||||||||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
сега гледам пругата кон Кичево е 600 мм. (каj нас викат "теснолинеjка"). Види се што вагонните са малечки. А "теснолинеjката" 600 мм. е градена од Германците и Бугарите по време на І-вата светска воjна видно од истиот саjт:
http://www.freewebs.com/locomotiva/ Излагајќи од Кичево пругата продолжувала покрај течението на Голема Река до клисурата Малезица и на полпат од 3 километра долгата клисура доаѓала до изворот на реката Треска и до железничката станицата Извор и понатаму до Малкоец каде свртувала назад кон север качувајки се на запад по работ на километарската безна висока 500 m. над клисурата Сув Дол нагло свртувала качувајќи се со 32 ‰ нагорнина до станицата Кленоец и Попоец искачувајќи се на 1079 метри надморска височина до станицата на превојот Пресека. http://www.freewebs.com/600mm/index.htm Изменето од чоли - 20.Септември.2010 во 17:07 |
||||||||||
Мунгос - цензорот на Мисирков
|
||||||||||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Растојанието од Скопје до Охрид овој воз го поминувал обично околу 22 часа, со најголемата брзина на отворена пруга до 20 кm а просечно 10 кm, ако во меѓувреме не испаднал некој вагон или самата локомотива од шините
и со помош на самите патници и рачни дигалки не се врател на колосек и продолжат по патот овој навистина редок инженерски подфат на ваков терен. Дали постои таа теснолинеjка во денешно време? |
||||||||||
Мунгос - цензорот на Мисирков
|
||||||||||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Не,не постои - има пруга до Кичево и не е теснолинејка :)
|
||||||||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
Производството ЈДЖ било наменето за југословенските железници, а во западниот дел на Македонија немало бугарска, туку италијанска, односно албанска администрација. |
||||||||||
mungos80
Модератор АНАРХИСТ Регистриран: 21.Октомври.2009 Статус: Офлајн Поени: 4330 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
|
||||||||||
mungos80
Модератор АНАРХИСТ Регистриран: 21.Октомври.2009 Статус: Офлајн Поени: 4330 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
|
||||||||||
Внеси реплика | страница <1 7374757677 98> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |