IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Тринаесетиот Апостол
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Тринаесетиот Апостол

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 4>
Автор
Порака Обратен редослед
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Тринаесетиот Апостол
    Испратена: 12.Септември.2010 во 00:50
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Еве што вели Мудроста во Стариот Завет самата за себе:

Пословици Соломонови стихови:23-30

23 Вообличена сум уште од вечноста, од почеток, пред создавањето на земјата.
24 Се родив кога уште немаше бездни, додека немаше извори на изобилни води.
25 Се родив пред да бидат основани горите, пред бреговите;
26 кога уште не ги имаше создадено земјата ни полињата, ни почетокот на земниот прав.
27 Кога ги создаваше небесата, бев присутна, кога распростираше свод над лицето на бездната;
28 кога ги зацврстуваше облаците во височината и кога ја одреди силата на изворот на прадлабочината.
29 Кога му ги поставуваше на морето неговите граници, за да не му се прелеат водите преку бреговите, кога ги поставуваше основите на земјата,
30 бев покрај Него, како градежничка, бев радосна, од ден на ден, радувајќи се пред Него сето време: ...


Мајkl, верувам, ќе се сложиш, дека иако, како што кажа KINGDAVID, некои нешта се пероснифицирани во Стариот Завет, како што е дури и блудот на Израел и Јудеја, сепак, никаде истите не се антропоморфни и не се принесувале жртви пред нивните статуи, не постоеле идолопоклонство и никаде никој не им оддавал почит.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Септември.2010 во 23:11
Koga se govori za ovie raboti treba da se ima na um deka toa bile samo simbolichki interpretacii na neshtata.

Onoa shto so sosem odredena cel go simbolizirale onie koi bile vneseni vo tajnite na Kreacijata, drugite go bukvalizirale i gi prifakjale spored nivnata nominalna vrednost. Toa ne e nishto drugo tuku korumpiranost na soznanieto.

Na toj nachin paganite veruvaa vo Bozhjite manifestacii i kreacii kako vo bogovi, na toj nachin hindusite gi smetaat za bogovi slonovite, majmunite i kravite, a poradi takvoto nerazbiranje i dobar del od budistite denes go smetaat Buda za bog.


Poradi istoto nepoznavanje na neshtata izrazeni preku simboli nekoi s'e ushte smetaat deka Brama, Vishnu i Shiva, kako i Bog Otec, Svetiot Duh i Sinot Bozhji, kako i EHIEH, JHVH i JAH se tri razlichni bozhestva.

No kako shto e mudro kazhano na Knigite "sekoj zbor ne e za sechii ushi" i "koj ima ushi neka chue, a koj ima ochi neka vidi".
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Септември.2010 во 21:37
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Еве што вели Мудроста во Стариот Завет самата за себе:

Пословици Соломонови стихови:23-30

23 Вообличена сум уште од вечноста, од почеток, пред создавањето на земјата.
24 Се родив кога уште немаше бездни, додека немаше извори на изобилни води.
25 Се родив пред да бидат основани горите, пред бреговите;
26 кога уште не ги имаше создадено земјата ни полињата, ни почетокот на земниот прав.
27 Кога ги создаваше небесата, бев присутна, кога распростираше свод над лицето на бездната;
28 кога ги зацврстуваше облаците во височината и кога ја одреди силата на изворот на прадлабочината.
29 Кога му ги поставуваше на морето неговите граници, за да не му се прелеат водите преку бреговите, кога ги поставуваше основите на земјата,
30 бев покрај Него, како градежничка, бев радосна, од ден на ден, радувајќи се пред Него сето време: ...



Vo Svetoto Pismo pokraj mudrosta se personificira i gluposta, grevot , smrtta, vodata i krvta .

No toa ne znaci deka navedenite raboti se licnosti.

Nitu pak deka Hristijanite veruvale vo Sofija, bozicata na mudrosta .

Vo Stariot Zavet  vo gorenavedenite stihovi e personificirana Bozjata mudrost na poetski nacin  kako ucestvuvala vo sozdavanjeto .
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Септември.2010 во 18:27
Еве што вели Мудроста во Стариот Завет самата за себе:

Пословици Соломонови стихови:23-30

23 Вообличена сум уште од вечноста, од почеток, пред создавањето на земјата.
24 Се родив кога уште немаше бездни, додека немаше извори на изобилни води.
25 Се родив пред да бидат основани горите, пред бреговите;
26 кога уште не ги имаше создадено земјата ни полињата, ни почетокот на земниот прав.
27 Кога ги создаваше небесата, бев присутна, кога распростираше свод над лицето на бездната;
28 кога ги зацврстуваше облаците во височината и кога ја одреди силата на изворот на прадлабочината.
29 Кога му ги поставуваше на морето неговите граници, за да не му се прелеат водите преку бреговите, кога ги поставуваше основите на земјата,
30 бев покрај Него, како градежничка, бев радосна, од ден на ден, радувајќи се пред Него сето време: ...
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Септември.2010 во 16:48
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

За коптските текстови, науката го кажала својот збор, кажала од кога потекнуваат, под чие влијание се и слично.
Во тие текстови има влијание од платонистичката философија, хеленскиот паганизам во ликот на Софија(мудроста) и сл.

Дали има некаква поврзаност меѓу грчкото божество Софија и Исус? Јас мислам дека нема никаква.
Помеѓу паганските божества и Исус сигурно нема никаква врска, но што ако не се мислело на Софија во паганската форма како женско божество?(оти Бог е еден!) Луѓето во тоа време се изразувале со фондот на зборови и идеји кои во тоа време им биле познати.
Всушност се работи за конкретно духовно битие(женско по зрачење, тнр. женски принцип), во служба на Отецот и Синот: серафимот на божествената мудрост - еден од чуварите на законот. Мудрост на ст.грчки се вели токму Софиа.

Повеќе за ова во интересната книга која е достапна и на хрватски јазик:
Дејствувањето на Христос и божествената Мудрост





Според Платон, мудроста е една од четирите најважни доблести.

За другите значења на Софија,
погледни овде. Таму е објаснето и значењето на Софија во гностицизмот.

Не случајно и св. Иринеј, кој е ученик на св.Поликарп, односно следбеник на св.Павле, застанал и против внесувањето вакви нешта во рамки на Новиот Завет. Во православното/католичко христијанство, мудроста никогаш не е антропоморфна личност. Тоа е и причината такви нешта никогаш да не бидат прифатени од Црквата.

Еден поглед на учењето за софија кај гностиците е доволен да се види дека тоа е во спротивност со Стариот Завет, каде е напишано дека Бог го создал светот.

Изменето од Македон - 11.Септември.2010 во 16:50
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Септември.2010 во 08:54
Originally posted by Македон Македон напиша:

За коптските текстови, науката го кажала својот збор, кажала од кога потекнуваат, под чие влијание се и слично.
Во тие текстови има влијание од платонистичката философија, хеленскиот паганизам во ликот на Софија(мудроста) и сл.

Дали има некаква поврзаност меѓу грчкото божество Софија и Исус? Јас мислам дека нема никаква.
Помеѓу паганските божества и Исус сигурно нема никаква врска, но што ако не се мислело на Софија во паганската форма како женско божество?(оти Бог е еден!) Луѓето во тоа време се изразувале со фондот на зборови и идеји кои во тоа време им биле познати.
Всушност се работи за конкретно духовно битие(женско по зрачење, тнр. женски принцип), во служба на Отецот и Синот: серафимот на божествената мудрост - еден од чуварите на законот. Мудрост на ст.грчки се вели токму Софиа.

Повеќе за ова во интересната книга која е достапна и на хрватски јазик:
Дејствувањето на Христос и божествената Мудрост

Изменето од Majkl - 11.Септември.2010 во 08:57
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Септември.2010 во 03:24
Во право си, во новозаветната црква немало разлика во функциите старешина и надгледник (епископ), затоа што старешините ја надгледувале црквата, така што тие биле епископи. Погоре требаше да пишам: Старешини и епископи се едно, а свештеници се сосема друга работа - непозната во новозаветната Христова Црква. И тоа ми беше фокусот на дискусијата, дека во Христовата Црква немало и нема функција свештеник како што има во православните цркви.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Септември.2010 во 01:21
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Originally posted by Македон Македон напиша:

А зарем старешините не се Епископите? Сепак, св.Апостол Павле поставувал Епископи, тоа е сосема јасно.
Старешини е едно, епископи е друго, а свештеници е трето. Како што кажав, во новозаветната црква имало старешини, ѓакони, имало и епископи, но не и свештеници како што има денес во православните цркви.Епископ значи надзорник, надгледник, некој кој надгледува. Свештеник е нешто друго. Свештеник значи посредник, некој што посредува меѓу луѓето и Бог. Во стариот завет луѓето ги носеле своите жртви кај свшетениците, а тие ги принесувале на Бог (преку жртвеникот). Значи тие стоеле како посредници меѓу луѓето и Бог.Во новозаветната Христова (библиска) Црква ЕДИНСТВЕН посредник меѓу Бог и луѓето е Исус Христос (1 Тимотеј 2:5, Библијата).Од друга страна, во православните цркви сеуште постојат свештеници кои го узурпираат Христовото свештенство и посредуваат меѓу луѓето и Бог. Сите седум таканаречени "свети тајни" во православието се извршуваат со посредство на свештеник. Свештеник мора да ве крштева (во спротивно не ви се важи крштевањето), свештеник мора да ве венча (инаку бракот не ви се важи), свештеник мора да ви ги "разврзе" исповеданите гревови (инаку Бог нема да ви ги прости), свештеник мора да ви даде причест итн. секој верски рутал е со посредство на свештеник, исто како во стариот завет, а спротивно на она што го поучувал Христос и што е напишано во новиот завет.


Која е разликата меѓу старешина и Епископ, особено ако св.Петар во Новиот Завет говори дека и самиот е старешина, а во Делата на светите Апостоли, самите Апостоли назначуваат ѓакони, а тие остануваат да се молат и да се занимаваат со верските должности. Подоцна, Апостолите назначуваат и Епископи, а дел од нив и самите биле Епископи, како што се смета дека бил св.Петар, иако за св.Петар мислењата се поделени, но св.Марко бил основач на Александриската Црква, тоа го знаеме. Тој бил Епископ.

Јас не гледам разлика меѓу функциите на Епископот и старешината, а бидејќи и Апостолите кои биле Епископи крштевале, благословувале брак, проповедале, ракополагале други епископи и ѓакони, па дури и раководеле со христијанските заедници.

Во посланијата на св.Апостол Павле до Тимотеј и Тит, истотака се говори за тоа дека епископот треба да ја раководи Црквата.

Затоа велам, ако можеш историски да ги расчистиш разликите меѓу старешината и Епископот, најдобро ќе го разбереме тоа прашање. Така посочи ни ја и разликата.

Изменето од Македон - 10.Септември.2010 во 01:22
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Септември.2010 во 02:37
Originally posted by Македон Македон напиша:


А зарем старешините не се Епископите? Сепак, св.Апостол Павле поставувал Епископи, тоа е сосема јасно.


Старешини е едно, епископи е друго, а свештеници е трето. Како што кажав, во новозаветната црква имало старешини, ѓакони, имало и епископи, но не и свештеници како што има денес во православните цркви.
Епископ значи надзорник, надгледник, некој кој надгледува. Свештеник е нешто друго. Свештеник значи посредник, некој што посредува меѓу луѓето и Бог. Во стариот завет луѓето ги носеле своите жртви кај свшетениците, а тие ги принесувале на Бог (преку жртвеникот). Значи тие стоеле како посредници меѓу луѓето и Бог.
Во новозаветната Христова (библиска) Црква ЕДИНСТВЕН посредник меѓу Бог и луѓето е Исус Христос (1 Тимотеј 2:5, Библијата).

Од друга страна, во православните цркви сеуште постојат свештеници кои го узурпираат Христовото свештенство и посредуваат меѓу луѓето и Бог. Сите седум таканаречени "свети тајни" во православието се извршуваат со посредство на свештеник. Свештеник мора да ве крштева (во спротивно не ви се важи крштевањето), свештеник мора да ве венча (инаку бракот не ви се важи), свештеник мора да ви ги "разврзе" исповеданите гревови (инаку Бог нема да ви ги прости), свештеник мора да ви даде причест итн. секој верски рутал е со посредство на свештеник, исто како во стариот завет, а спротивно на она што го поучувал Христос и што е напишано во новиот завет.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Септември.2010 во 00:56
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Очебијно ќе е нешто кога за истотот ќе постои доказ, црно на бело, па нема да има потреба од такви дискусии, дотогаш не може да кажеме дека нешто е очебијно, а да не го поткрепиме со ништо.



Znaci spored ovaa verata mora da bide potkrepena so dokument????

Koptskite tekstovi se dokumenti koi ete kako sto ti velish se crno na belo ???

Mnogu ima raboti koi se crno na belo dokumenti no dali na site mora da im veruvame ????


Јас не реков дека верата мора да биде поткрепена со документ, но еден историски настан несомнено мора, затоа што доколку не биде, ќе биде сведен на верување, но тоа не е историја, туку религија.

За коптските текстови, науката го кажала својот збор, кажала од кога потекнуваат, под чие влијание се и слично.
Во тие текстови има влијание од платонистичката философија, хеленскиот паганизам во ликот на Софија(мудроста) и сл.

Дали има некаква поврзаност меѓу грчкото божество Софија и Исус? Јас мислам дека нема никаква.

Никому не му е забрането да верува во нешто, но некои факти се едноставно такви какви што се, па не може да се изменат.

Изменето од Македон - 09.Септември.2010 во 01:00
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Септември.2010 во 00:49
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Originally posted by Македон Македон напиша:

За ова споменав погоре, дека не само Павле, туку и св.Апостол Петар говори за свештенство, а и на други места во историските документи. се споменуваат црковни старешини, многу пред Иринеј, затоа може да кажеме дека обидот за институционализирање, како ти што велиш, датира уште во периодот на мачеништвото на Првомаченикот Стефан.
Павле, Петар и сите останати апостоли зборуваат за ѓакони, старешини, пастири, но не и свештеници.


Во посланијата на св.Апостол Павле до Тимотеј и Тит се говори за карактерот на Епископот, во Делата на светите Апостоли се говори и за ѓакони, како што и сам велиш. Кога се избирал Стефан, зарем Апостолите не говореле дека тие не можат да се занимаваат со земски нешта, туку биле оддадени на молитва и поучување?
Од друга страна, како што кажа Messenger, што да правиме, кога знаеме дека посланијата до Тимотеј и Тит се поставени во Светото Писмо пред се, поради авторитетот на Иринеј, кој и прв ги прогласи како дел од оние писанија кои треба да се дел од христијанските свети писанија? Иринеј бил епископ, сакале ние или не, како и многумина пред него и во периодот кога тој живеел.

Значи, од една страна е св.Апостол Павле, тој поставува Епископи, Апостолите истотака се старешини,а од друга страна пак велиш тие не биле типични свештеници? А што биле, ако знаеме дека сите ученици на Апостолите биле Епископи и тие, сакал ти или не, историјата ги претставува како свештеници.

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Никаде во Новиот Завет не е спомната црковна функција: „свештеник“. Едноставно таа функција не постои во новозаветната црква која познава само еден свештеник и првосвештеник - Исус Христос.Дури и апостолот Петар, кој бил сметан за еден од највидните апостоли и столб на христијанството, сепак и тој не се нарекувал свештеник, туку само старешина (1 Петрово 5:1).


А зарем старешините не се Епископите? Сепак, св.Апостол Павле поставувал Епископи, тоа е сосема јасно.

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Човековото свештенство во црквата се појави подоцна, кога институционализираната црква виде дека со тоа може подобро да ја држи под контрола рајата.


Можеш ли да дефинираш кога е тоа подоцна?
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Септември.2010 во 23:29
Originally posted by Македон Македон напиша:

Очебијно ќе е нешто кога за истотот ќе постои доказ, црно на бело, па нема да има потреба од такви дискусии, дотогаш не може да кажеме дека нешто е очебијно, а да не го поткрепиме со ништо.



Znaci spored ovaa verata mora da bide potkrepena so dokument????

Koptskite tekstovi se dokumenti koi ete kako sto ti velish se crno na belo ???

Mnogu ima raboti koi se crno na belo dokumenti no dali na site mora da im veruvame ????
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Септември.2010 во 15:54
Originally posted by Македон Македон напиша:


За ова споменав погоре, дека не само Павле, туку и св.Апостол Петар говори за свештенство, а и на други места во историските документи. се споменуваат црковни старешини, многу пред Иринеј, затоа може да кажеме дека обидот за институционализирање, како ти што велиш, датира уште во периодот на мачеништвото на Првомаченикот Стефан.


Павле, Петар и сите останати апостоли зборуваат за ѓакони, старешини, пастири, но не и свештеници. Никаде во Новиот Завет не е спомната црковна функција: „свештеник“. Едноставно таа функција не постои во новозаветната црква која познава само еден свештеник и првосвештеник - Исус Христос.
Дури и апостолот Петар, кој бил сметан за еден од највидните апостоли и столб на христијанството, сепак и тој не се нарекувал свештеник, туку само старешина (1 Петрово 5:1)

Човековото свештенство во црквата се појави подоцна, кога институционализираната црква виде дека со тоа може подобро да ја држи под контрола рајата.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Септември.2010 во 15:29
Tvojot zbor neka bide posleden.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 4>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,125 секунди.