|
Историски погледи на црковните прашања |
Внеси реплика | страница <1 2627282930 37> |
Автор | |||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
А сега за приемственоста на Охридската Архиепископиjа спремо Бугарската патриаршиjа. Да си спомним вториот Хрисовул на Василиj ІІ:
...донесуваме, што и актуелниот пресвети архиепископ да поседува и управува со сите бугарски епископства како и сите други градови, кои беа под власта на царот Петар и Самуил и се даржеа од тогашните архиепископи. Зашто не без крв, не без труд и пот, а со многогодишна упорност и со Божја помош оваа земја ни се подари во зависност од Бога, чија добрина очигледно ни помагаше, обединети во едно интегрален дел и туреjки под еден jaрем границите, без ништо да се нарушаваат наредбите, добре установени од царствуваштите преди нас... ...Донесуваме исто актуелниот пресвети архиепископ на Бугарија да има толку голема епархија, каква и колку голема е била при цар Петар, и да владее и управува со сите епископства на Бугарија, т.е. не само оние, кои беа споменати во првиот сигилиj, но и оние кои биле пропуштени и непосочени заедно со другите и кои преку оваа сигилиj се објавуваат и даваат поимено. И на нив како и на другите даруваме клирици и парици. Прочее, заповедуваме, што епископот на Дристра да има во својата епархија и во другите градови околу неа 40 клирици и 40 парици. Зашто на царувањето на Петар во Бугарија таа [епархија> е блестела со архиепископско достоинство, а потоа архиепископите нејзини се пресели од едно место на друго, едниот во Триадица, другиот во Воден и Маглен, и потоа ниенамерихме актуелниот архиепископ во Охрид. Затоа [заповедуваме] самиот Охрид да има архиепископ, а за Дристра да биде ракополаган епископ. ----- Да припомним коj бил цар Петар? За Самуил мислам нема нужда... Ете ти приемственост: од Петар кон Самуил. Да припомним што Дристра е Доростол /сегашната Силистра/ - едно от седалиштата на бугарската Архиепископиjа. Да припомним што Триадицае старото име на Софиjа. Ете ти веригата на приемственоста: Дристра-Триадица-Ваоден-Маглен-Охрид. Грамоти на Василиj ІІ И се питам зошто тие грамоти /хрисовули, сигилии/ не са преведени на македонски език? |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Чоли, дискусијата се сведува на монолог, ама никаде не даваш доказ за тоа што го побарав.
По којзнае кој пат прашувам, има ли доказ дека самата Охридска Архиепископија се повикува на потекло од Буагрската Црква, освен еден Архиепископ, од сосема познати причини, или едноставно нема? Напишав и некаде поназад кусо мислење за грамотите на Василиј Втори, побарај на темава, да не се повторувам постојано. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Македоне и и ти не даде одговор дали црквата си постоела од времето на Јустинијан или била создадена од после.
|
|||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Дискусиjата се сведува не на монолог, а на речитатив на еден глух и еден слеп.... Самата Охридска архиепископиjа после смрта на Василиj ІІ и смрта на првиот охридски архиепископ - Jован е станало чисто грцка... После тоа тие грцки архиепископи како се повикувовали - нема врска со темава... |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Еве, подолу е одговорот на тоа за што ме праша, а за подетален одговор, некаде по темава имам говорено и за историјата на епархиите во Македонија во времето на Јустинијан и потоа, колку што се сеќавам говорев и за Солунскиот викарен епископ, а и за подоцнежната историја.
|
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Тоа е од вчера. Немој да бегаш. Која е година прва на Охридската архиепископија.
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Како формална Црковна организација никој не може да каже точна година за нејзиниот почеток, како што и не може да каже точна година на престанокот на Солунската Архиепископија и Јустинијана Прима. Се смета дека тоа е во периодот на Самуиловото Царство, секако пред крунисувањето. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Значи имало прекинување на врската?
За време на Самуиловото царство кое имало исти титули како и Бугарското (кавхан) се востановила Јустинијана Прима? Па нема никакви свидетелства за такво нешто. Има свидетелства од Василиј Втори кој најдобро знае што покорил. Ама некому тоа не му одговара и бара филозофски клучеви. Добро. Нема лошо. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ако говориме за прекинување на врската, тогаш не постоела бугарска Црква во историјата, затоа што има прекинување на врската неколкупати, промена на седишта, разни јазици при богослужбата, молби од Цариград и конфликти, дури и кога е вопоставувана, истата е воспоставувана преку Цариград, ама нели, Цариградскиот Патријарх, многу подобро од сите знаел кои епархии кому му припаѓаат. Ама не е проблем ( најмалку мој ) некој да си бара контуитет, таму каде што го нема. Ама Мајката Црква си е Мајка, тоа е. Тоа го знаеле и бугарските владетели добро, а и народот, многу, многу векови. Со свој камен- по своја глава. Изменето од Македон - 14.Март.2010 во 21:26 |
|||
lav4eto
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 1540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Писмо до султанот од жителите на Велес, 20 април 1863г, во кое поданиците барат да се намали владишката плата, бидеjки таа е несоодветна на населението на епархиjата;
-знаеjки за "големата љубов кон бугарскиот народ", велешани спомнуваат за царското Ираде, кое дозволило пред две години уште" по бугарските епархии да бидат бугарски владици" и сакаат и они, како бугарски народ, да им се дозволи Богослужбата да биде на нивниот jазик според "царската заповед": Изменето од lav4eto - 18.Март.2010 во 15:29 |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ништо не сум се исплеткал. Ти бегаш од секоја логика и поставаш прашања, кои немаат врска со проблемот. 1. Дали сите, со исклучок на Бугарите се согласни со тоа што Самуил создал НОВА ЦРКВА? 2. Дали ти си согласен? Василиј убаво опишува од каде потекнува самуиловата црква, ајде пак да видиме што ќе измислиш. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
1. Охридските Архиепископи се согласни, тоа е најважно. Од нив, само еден се повикува на традициите на грамотите на Василиј, бидејќи истите, за разлика од оние на Јустинијан, даваат поголема моќ и територија. 2. Јас моето мислење си го изнесов на оваа тема неколкупати. Тоа си е согласно мислењата на самите Архиепископи, како и во согласност со каноните. Јас не измислувам ништо, ти си тој кој си ги плетка нештата, па дури и ги "преселува епархиите" oд едно место на друго. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Првото повикување на Јустинијаната е од 1157.
Предлагам кратки прашања, кратки одговори. 1. Одговори - Дали Самуил создал НОВА ЦРКВА, како што тврди овој научник. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
А повикувањето на традициите од Василиј е два века потоа, од страна на Архиепископот Јаков Проархиј, кога побарал да се вратат тие привилегии, бидејќи тие од Јустинијан биле помали. Не го прифаќам предлогот, затоа што нема да можам да си ги искажам мислите, па постои можност многу зборови да ми бидат извртени и нештата да останат недокажани. Да, Црквата од Самуил е нова Црква, затоа што нема никаква поврзаност меѓу Бугарскта Црква, која веќе е укината и е во рацете на константинополскиот Патријарх, со Охридската Црква. Изменето од Македон - 25.Јули.2010 во 16:48 |
|||
Внеси реплика | страница <1 2627282930 37> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |