|
Што се случува со нашето образование? |
Внеси реплика | страница <1 7891011 28> |
Автор | |
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
... леле испуштив за педагошката служба
.... ЕДЕН ПРИМЕР КАДЕ ФУНКЦИОНИРА СЛУЖБАТА ТАКА ?????? ... Ке се сложиш со мене мислам .... НЕМА ПРИМЕР !!! |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
LiDivio
Модератор Регистриран: 19.Мај.2010 Статус: Офлајн Поени: 7265 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ништо не се случува, се' по старо
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ха ха хаааа Коментариве не ги доживувам нити како напад нити како одбрана, напротив конструктивна дискусија Знам дека нема пример или ако има не сме чуле Е сега се поставува прашање- Зошто нема пример? Па од тоа произлегува Затоа што педагошко/психолошката служба или како милуваат да се викаат себеси -СТРУЧНА СЛУЖБА ко да другото се е лаици полека но сигурно со помош на неколку советници од бирото за образование а богами и со јачината и подршката на професорите од катедрата за Педагогија и психологија успееја да се постават себе како заменици директори. Има ли поголема трагедија од таа кога училишниот педагог му соли памет како да работи на својот колега исто педагог ама практичар -во настава како да работи???? Или психолог место да работи со децата со нарушено однесување работи со наставниците почетници на методскиот пристап во работата ( а не полагал нити една методика). Има и поголеми трагедии (барем според искуствата на некои просветни работници) дека многу психолози (под превезот -од психолошки аспект) се ментори по информатика, математика, биологија, географија.... Кој е крив за тоа???? Тие што не се информирани или тие што молчат, трпат и не информираат? |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
.... ЕУРЕКА !!!! ....
Ама грешката тука не е до психолозите, педагозите ... тука влегува сегментот Агенција за вработувањееее .... таа треба да си ги врати оние нешта за кои треба да се грижи. Чим не функционира (само статистика дава и ништо друго) ајде да ја затвориме, што ке ни е ... се и така партиски да се вработува ... ЕТЕ ЈА ДИЈАГНОЗАТА !!! Неправилна селекција, или пак мешање на политиката на големо и во тој сегмент... кој каде да се вработи ... |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
За ова во Политика има тема Јас вината ја наоѓам во наставниот кадар што дозволува неко да се стави над нив и да им попува, а не си ја врши својата работа. Кој ке бидат реперкусиите од тоа ставање над, многу зборува и законот за основно -дополнувањата (ги ставив во подфорумот Право0. Посебно боде очи околу оценувањето на наставниците- задолжителен член на комисијата е училишниот педагог или психолог????? Зошто? Кажав- педагог теоретичар??? Психолог без положена иедна методика??? Јасна е нивната работа- и најважна РАБОТА СО ДЕЦАТА СО НАРШЕНО ОДНЕСУВАЊЕ, останатото е работа на дирекот, педагог, социолог. Демантирај ме дека лај нас психолозите (а и педагозите) станаа Катица за све!! |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па не сте запознаени дека кај нас веќе политиката го бира наставниот кадар ??? со децентрализација на општините, надлежен за вработување на наставниот кадар се градоначалниците, тие преку општинската служба за образование дава согласност т.е. одобрување за некој наставник да биде вработен. Тоа право е апсолутно надвор од директорот. И зошто напоменав улога на политиката, епа со тоа наставниците се држени под контрола, и затоа има некој над нив, зошто после ќе испадне како рекламата "РЕД-БУЛ ТИ ДАВА КРИЛА" (општината на наставникот ќе му стави крила и ЧАО)
... за педагошката служба што да ти кажувам, подобро да не отвараме таа тема на таков начин ПОШТО ЈА НЕМА, НЕ ПОСТОИ. За таа тема подобро да го поставиме прашањето вак ... КАКО ДА ВОВЕДЕМЕ ПЕДАГОШКА СЛУЖБА ... ние ја немаме !!! Како да говорам за нешто што немаме ... АПСУРД |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Е баш таа што ја нема...ќе го оценува наставниот кадар, а себе ќе се самооценуваат-со своето професионално досие Моментално низ даскалскиот еснав во скопје тече една анегдота за математичката терминологија која е користена на обуките за математичко размислување која некоја од “сртучните служби“ ја кажала. Ама додека даскалите се смеат- дотичната си млати сигурни дневници и ги учи оние кои полагале барем 2 математики како да предаваат математика. Тргаикомично е што даскалите се смеат на вистинската трагедија- кога ке ги прашаат нешто обучувачите- тие им ескивираат со одгвори и ги заќутуваат со отстапки од дневниот ред-која сатира. што би било ако даскалите кога ќе прашаат нешто децата им одговорат дека тоа за овој час не е на дневен ред |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Значи индиректно ... знаеме каде е проблемот ама си премолчуваме да не не кажат ? ... јас не ќутам и нема никогаш.
Проблемот е во образовните комисии кои се вајарите на образовниот сектор. Не е проблемот кај наставниците, луѓето веке главатља незнаат кај им е пошт се стана апсурдно со овие реформи во образованието. Образование не се унапреува со правење турлитава. Се иде постапно ... кај нас очигледно некој на големо му одговара да во образованието биде турлитава ... ај самите сватете кој ... големи сте ке ви текне |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ова ми е напоменување за проблемот на стучните служби ... генерално проблемот за наставата ОСТАНУВА МОЕТО ТВРДЕНЕ, СЕМЕЈНИ ОДНОСИ .... да не испадне менувам ставови
|
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Улогата на семејството е неминовна ама за неа во пофорумот Семејство (ова јас ко оние..конферансиејата на семинари, форуми) иако неизбежен е образовниот триаголник-наставник-ученик -родител и јас уште би го нарекла многуаголник- биро, министерство, локална, “стручни служби“
Тука на тапет се стихијните реформи, имплементирање амблок се и сешто од било каде само заради пари...пари и само пари. и најголемиот револт е за мавањето со дрва и камења САМо на даскалите (го обожавам терминов, исто како и терминот учител/учителчка), а останатите кои у**аа перат раце и излегуваат попоштени и од девиците. И да се разбереме, не е крив само младиов министер , тој кутриот е само една неполна година. Поагајки од Емилија Симоска, Софија Тодоровска, Положани и не ги памтам сите затоа што по арно нема ни што да се запамтат, сите со зинати г***ви само за странски донации, чинело нечинело.сите до еден наоѓаа плодна почва во една шака ѓоамити , ентузијасти, квази иноватори, глуви на сите забелешки и конструктивни предлози. |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
За успешен час е битен кругот наставник-ученик-родител ..... а не стручна служба, министер итн. Ако ученикот од дома родителите не му кажале како треба да се однесува како ученик тогаш министерот не е крив ! семејството е. Наставникот не е родител па да решава домашни проблеми. Наставникот е тука да укаже каде ти е проблемот со материјата која се работи. Тоа е наставник, за проблеми во семејството има служба за Семејни односи, еден вид психолози и педагози. Не мешајте ги другите кругови. За наставата по еден предмет говориме. Затоа кругот во тој случај е ТРИО ...
|
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ај сега како постара да направам малку корекција-ова во педагошките науки се именува како ТРИАГОЛНИК (оти кругот немал темиња па ке се бркале во круг и никојпат немало да се стасаат) и затоа јас реков дека јас би го направила многуаголник-сите чинители со иста одговорност, секој во војот домен. Министерот ( не ова младово момче=аџамија кое од петни жили се труди ) е крив за законитоста-ако во законот стои дека детето не смее да повторува, зошто родителот би се мачел да учи со детето кога во описната оценка до 3 одд. ке стои опис на знаењата ама не и на незнаењето на детето. Според укажувањата за описно оценување НЕ МОЖЕ да стои ученикот покажува слаби резултати нити смее да стои не научи туку МОРА да стои САМО она кое го научило, другото никако. А и со ова целодневнава настава- родителите силни веднаш рипаат дека -ЈАС ПЛАЌАМ ( а си ја плаќа храната-чувањето и учењето му е бесплатно-гратис) А УЧИТЕЛКИТЕ НЕ ГО НАУЧИЛЕ Наставникот не решава домашни проблеми, ги решава проблемите на тоа невино детенце кое му е дадено да го научи и кое во него гледа господ. Ако наставникот не го научи, не му помогне барем 5-6 саати да е раат од домашната мака и негрижа отиде детето јабана ( наставникот може да се избори доколку може да собере помош од оние кои можат во облека, храна, пари за ужинка, екск*рзија, театарски престави за да детето не биде барем од тоа лишено). Наставникот ТРЕБА да му помогне кога оние богатине багабонти му се смеат оти е лошо облечено, сиромашки а не во марка, кога му се смеат дека не знае каде се Малдивите, Пелопонез и други географски одредници каде богатите одмараат... Учителката или класниот , па и предметниот наставник/професор помагаат на детето затоа што јас за моето работење со деца научив едно-нема лоши деца, тие се срцушки, само кога другите ке кренат раце од нив (или преку агресијата сакаат да привлечат внимание односно д аодвлечат од сиромаштијата) тие стануваат тоа што стануваат (освен ако нема некое генетско нарушување каде ни господ не помага. |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
е тоа е тоа .... тоа го говориме истото целата дискусија ... апсолутно се слагам дека наставникот треба да си ја брка работата со професијата за која е назначен. Добро и понекогаш ако некое дете му се довери за совет, во ред, но тие не се координатори на семејството пак ке напоменам. За тие прашања има други одговорни лица.
... Неблагодарна работа е ова образованието ... |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
И додека ние полемизираме за една реална слика на нашето образование, отсуството на родителите од животот на своите деца, отсуството на работата на педагошко/психолошките служби од образованието во доменот за кој се платени од први на први, ке ни се случува
Полицијата ќе ги помирува основците |
|
Внеси реплика | страница <1 7891011 28> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |