![]() |
|
Што се случува со нашето образование? |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 678910 28> |
Автор | |
Tiggy Vicious ![]() Сениор ![]() ![]() Consume. Be silent. Die. Регистриран: 27.Октомври.2009 Статус: Офлајн Поени: 6238 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
What the hell is going on?
-The cruelest dream, reality |
|
![]() |
|
marsovec ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 18.Април.2010 Статус: Офлајн Поени: 3378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I obrazovanieto se partizira kako i se drugo!.
![]() ![]() ![]() |
|
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
|
|
![]() |
|
vlad0 ![]() Сениор ![]() ![]() Титула нема поради неплатени сметки Регистриран: 18.Ноември.2009 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 2263 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
тиги како шо имаше пишано фолки на претходната страна: ништо не е тоа основно шо се доживљава ќе видиш кога ќе одиш средно.
ќе посакаш тие зборови шо си ги рекла за наставниците да ги повлечеш. кај мене класната-(исто и физика ми предава) било на кој час само навредува(неписмени, говеда, ... шо ми ти знам јас) и ај тоа туку не знае да предава. очекува да научиме само од формули на табла напишани, а текст никаде(ела запамти која формула за шо е). Едит: Тиги од наставниците шо ми предаваа од 5 до 8 само од таа по англиски ќе се пожалам. ма дај човече како може да предава англиски кога не знае ни самата. не знае саглам зборовите да ги изговара а не друго нешто. и кога дозна дека знам повеќе од неа англиски ![]() ![]() ![]() |
|
Која е таа љубовна состојка која не држи поврзани за оние кои ги сакаме и покрај тоа што ни нанесуваат многу голема болка?!
|
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Покрај многу оправдани и ноправдани нови сепак постојано нешто се воведува. Така сега
Учениците ќе учат да ги толкуваат медиумските пораки |
|
![]() |
|
Zajcef ![]() Сениор ![]() ![]() TOTENKOPF Регистриран: 16.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 1252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Залутав пред некој ден во една просторија со тешки метални врати+решетки+уште едни врати,во школо.Помислив компјутери има или нешто слично,но кога разгледав по убаво видов војнички носила,рачни гранати на рафтовите,нагазни мини(вежбовни)кутии за муниција,празни ,,школски,,к*ршуми и останат арсенал.Зошто кога веќе се расположени за внесување на нови предмети не го вратат ОНО(така мислам се викаше)и така војска нема,барем да не научат пушка да држиме и бомби да фрламе |
|
Кога неправдата станува закон,отпорот станува должност....
|
|
![]() |
|
volkswagen ![]() Модератор ![]() ![]() Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ќе влезиме повторно во просторијата кога-тогаш ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Еве и една арна работа во образованието
![]() Преродба на образованието! |
|
![]() |
|
marsovec ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 18.Април.2010 Статус: Офлајн Поени: 3378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Сегашната програма е катастрофална, нарочно до осмоодделение.Хаос,лоши учебници,предмети несинхронизирани со возраста....лошо...помалку знаење отколку порано...среќа што децава доста добро користат компјутери,...но и мозокот теба да се развива....
|
|
СЕ Е КОНЕЧНО САМО ГЛУПОСТА Е БЕСКОНЕЧНА - САМО КАЈ НАС
|
|
![]() |
|
Џо ![]() Сениор ![]() ![]() Каубоец Регистриран: 17.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Џабе компјутерите ни ги донесоја во школо а чмаат само фаќаат прашина , да не речам повеќе прашина фатија од библиотеката ![]() |
|
sjena je od zastora kula na nebesima u našim je prsima |
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spored nekoi ...procvet...spored drugi ...temnina...
Eve dve strani na parickata za obrazovanieto vo Veles. Koj ja zboruva vistinata-avtorot na pismoto ili avorite na komentarite ke kazat veleskite idividovci ![]() Преродба на образованието! |
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Од сабајле прочитав еден издржан постар текст во Нова Македонија со многу убав аналитички пристап на проблемите во образованието. Посебно ми привлече внимание една интересна идеја која никој не ја прифаќа
![]() ......Зошто квалитетот да не се обезбедува едноставно со постојана евалуација на работата на наставникот, со оценки од учениците и од нивните родители наменети за наставниците, со прашања од типот колку според секој од нив наставникот ги има потребните вештини - знаења, енергија, ентузијазам, трпение? Впрочем, така тоа функционира во другите држави, на пример, во Велика Британија. Да, субјективноста е ризикот што во овој случај мора да се сноси, но барем ќе се чујат мислењата на учениците и на родителите за нивните наставници, кои досега никој не ги прашал за мислење, или пак, кажале што мислат, но нивниот став никој не го есапел. ... Јас би додала дека по истиот принцип треба да се оди кон оценување (а со тоа ќе се делува на изборот) и за -советниците во Биро за развој (нив да и оценуваат просветните работници) - подрачнитите министри од локалната самоуправа- бидејки во многу што квалиететот во образованието зависи и од нив/нивното мешање/немешање во работата на училитата) Државниот инспекторат- исто така нив да ги оценуваат наставниците- бидејки искрено многумина од нив не знаат што оценуваат а нивната оценка за наставниците е нај важна - директорите на училиштата ( за нив покрај вработените оценка мора да дадат и сите останати чинители и задолжително учениците и родителите - педагошко/психолошката служба- кај нив мора да се преиспитаат и спроведување на законитоста во нивните програми за работа бидејки многумина си направиле преамбициозни програми во кој си ставиле бајаги нешта кои не им се во доменот на работата ама заради отсуство на контрола на нивната работа во многу училишта глад поминуваат. |
|
![]() |
|
KastuS ![]() Група ![]() ![]() Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Чекај ... кој да биде оценет ?! .... Ајде во ред, невикам дека нетреба да има оценување на наставниците и како што кажа во В. Британија сите даваат свое размислување т.е. оцена за наставниот процес односно наставниците и се околу нив, прекуанкети. Сано кај нив учениците се далеку постабилни одколку кај нас. Другата работа е оваа .... Само кај нас наставниците се на тапет. Закони против нив, немање на некаква слобода во постапките. АЈ КАЖЕТЕ МИ СИТЕ ВИЕ ... ИМА ЛИ КАЈ НАС НЕКОЈ ПРАВИЛНИК НЕКОЈ ЗАКОН КОЈ ГИ ТЕРЕТИ УЧЕНИЦИТЕ ?!?! ИМАЛИ НЕКОИ ОСНОВНИ ПРИНЦИПИ ПО КОЈ МОЖЕ УЧЕНИК ДА СЕ КАЗНИ ?!?! Во мое време значи добиеш ли шамарне ти текнува повеќе таа глупост да ја направиш, камо ли да помислиш ... И казните да ви кажамсе средства со кои ученикот ке ја согледа грешката и поучно таа ке делува на него. Денес сите казнисе насочени кон наставниците и децата тоа го користат, плус се подржани од родителите со нивните КАБЛИ (врски) и децата се заштитенииииии ... Како учениците да се некој загрозен вид па треба да и се псвети нега и внимание од секој а ти самите се дивјаци. Пружиш ли рака, добро намерно, за понудена помош кон ученик ... ОТИДЕ РАКАТА !!! |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
![]() |
|
mamamd ![]() Сениор ![]() ![]() Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Јас мислам дека бев многу јасна, сите чинители во образованието. Се согласувам дека годинава посебно се направи огромна хајка против просветните работници, а сите останати беа амнестирани ко да немаат никаква врска со образованието. Се согласувам дека родителите во трката по обезбедување егзистенција тотално ги запуштија децата или поточно ги препуштија на училиштата и на уличното влијание. Се согласувам и за тоа дека на крај бараат децата да поминат одлични. Но еден неоспорен факт пред кој не може да се замижи е дека голем дел од одговорноста за таквата ситуација имаат токму наставниците. 1. Под притисок ги прифатија во редовната настава децата со посебни образовни потреби и сега покрај 20 од чиво знаење им зависи платата мора да работат и со дете чија дијагноза не ја знаат, а и да ја знаат не се стручни бидејки тоа е домен на дефектолозите. 2. Бомбардирани се со секакви проекти кои МОРА да ги реализираат иако нигде им ги нема координаторите да ги следат, да помагаат, да се отфрлаат во чекор негативностите. 3. Прифаќаат обуки (иако под разни имиња веќе им биле одржани) за време на викенди, или за време на работа кога мора да се на своите работни места, со децата во училница 4. Дозволија да бидат уценувани од секој кој ќе стаса, зарем не сме сведоци на се што се применува под мотото Иновација,,, само и само една група блиски до сите влади да направат од образованието доходовен бизнис. 5. Наброј ми еден пример каде педагошко/психолошката служба работи со децата со нарушено однесување...кубурат наставниците/професорите на час а и сите деца и што???? |
|
![]() |
|
KastuS ![]() Група ![]() ![]() Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Знам дека беше јасна и тој факт е неоспорен ... (да потсетам дека не те напаѓам, само размислуваме на темава ;))
... Е сега, да во право си дека наставниците неможат да ги бираат децата, АПСОЛУТНО СЕ СЛОЖУВАМ. Ама не се сложувам дека наставниците се криви. Министерството и владата започнаа проект за ЗАДОЛЖИТЕЛНО ОБРАЗОВАНИЕ ... тоа е НЕВОЗМОЖНО ... бидејки така неможат училиштата да направат селекција, туку мораат да примат ученици (зборувам за тие со низок рејтинг) иако секаде треба да има селекција. Друга приказна е тоа што децата со посебни потреби што им се налага да одат во школо. Комисиите за оценување на способност даваат мислење за "ОЧИГЛЕДНИТЕ СЛУЧАЕВИ ЗА ПОСЕБЕН ТРЕТМАН" дека се способни за редовна настава, а ако не ја посетуваат (исто како и сите) ќе бидат должни нивните родители да платат глоба во висина од 1000 EU ... Дали ме разбираш што е проблемот и каде тој се дијагностицира ? Наставникот е апсолутно инфериорн во овој сегмент. Обуки да треба, се согласувам, ама тие што треба да ги спроведуваат очигледно парите нив ги интересираат, што тука може наставникот. За наставниците (да не испадне дека ги бранам) треба поголем осврт кон современото општество, користење на новите технологии се со цел да се допре до имагинацијата на ученикот, да се мотивира и секако да се задржи неговото внимание .... Добра дискусија сега за сега ... одлично, ми се допаѓа ![]() |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 678910 28> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |