IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Дали верувате во Митарства?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Затворена темаДали верувате во Митарства?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 18>
Автор
Порака
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Септември.2009 во 02:49
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

И? Што ти значи објаснувањето? Демек со тоа што си ги пастирал сите стихови треба да сфатиме дека виденијата не се од Бога или?



Или? Дека заедно со виденијата ке има оган,крв, пареа од дим,дека сонцето ке се претвори во темнина итн.

мислам слободно прочитај ги и другите стихови на нашински разбирлив јазик се.
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Септември.2009 во 02:58
И? Што ти значи тоа?

п.с. а демек ти читаш, а јас не читам, а?
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Септември.2009 во 03:00
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

И? Што ти значи тоа?

п.с. а демек ти читаш, а јас не читам, а?


Демек нема што да кажеме.
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Септември.2009 во 03:06
Originally posted by izvoren izvoren напиша:


Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

И? Што ти значи тоа?

п.с. а демек ти читаш, а јас не читам, а?
Демек нема што да кажеме.


Абе што да кажам на тоа ти што не знаеш да објасниш што сакаш да кажеш? Навистина немам коментар: возрасна личност, а сакам кажам - не знам речам
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Pravoslavie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Октомври.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1732
Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Мај.2010 во 12:47
Прашање за митарствата на блажена Теодора

Кое е богословското гледиште на Православната Црква за митарствата на Теодора?


Одговор:
Ѓакон Андреј Kуpајев, професор на Московската Духовна Академија

“Митарствата на блажена Теодора“ (таква светителка не е позната), влегуваат во состав на „Житието на Василиј Новиот“ — текст со сомнително потекло и содржина. Тој не е догматски точен затоа што не остава место за Божјиот Суд....

Повеќе овде

Изменето од Pravoslavie - 02.Мај.2010 во 13:15
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело
Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!!
Кон врв
Mramoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

drtiot

Регистриран: 26.Април.2010
Статус: Офлајн
Поени: 434
Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Мај.2010 во 17:36
veruvam....vo se veruvam ja
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Мај.2010 во 18:21
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Фино-лепо прашав: дали верувањето во митарства е неопходно за наше спасување?


Марија, неколку пати до сега е спомнато на овој форум, Ахмар особено тоа го нагласи, дека православните НЕ СУДАТ дали некој нема да биде спасен. Тој суд му е препуштен на Бога, затоа и прашањето ти е малку спорно.


Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Ако било така, зошто Исус или Павле не ни кажале нешто за митарствата?
Што со тие христијани кои поверувале пред Теодора да го добие ова откровение?


Марија, најверојатно не си ја прочитала случката со блажена Теодора, па затоа велиш дека ТАА добила некакви откровенија. Прочитај го, те молам. Инаку, митарствата секако дека имаат поткрепа и во Светото Писмо, а и други Христијани пред блажена Теодора знаеле за митарствата. Прочитај како Богородица Го молела Својот Син за да ја избави од лукавите демони за време на нејзиниот смртен час.

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Целта на подвигот...Дали некој демон треба да суди за јачината на мојот подвиг?
Па нели Бог е тој што суди?


А зарем обвинување и судење е исто?

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

И што тоа треба да му направам на својот духовник за да се смета за добро дело?


Биди послушна.


И што правиме сега? Дали линкот кој го постави Православие ќе го смени твоето мислење но и мислењето на сите вас кои верувате дека митарствата маат поткрепа и во Светото Писмо и дека и други Христијани пред блажена Теодора знаеле за митарствата?

МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Мај.2010 во 18:22
Originally posted by Pravoslavie Pravoslavie напиша:

Прашање за митарствата на блажена Теодора

Кое е богословското гледиште на Православната Црква за митарствата на Теодора?


Одговор:
Ѓакон Андреј Kуpајев, професор на Московската Духовна Академија

“Митарствата на блажена Теодора“ (таква светителка не е позната), влегуваат во состав на „Житието на Василиј Новиот“ — текст со сомнително потекло и содржина. Тој не е догматски точен затоа што не остава место за Божјиот Суд....

Повеќе овде


Зошто се чека некој авторитет да “пресече“ дали митарствата се сомнителни или не, зар со тоа не се фрла сомнеж врз евангелската вистина во која нема ни “М“ од митарства?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Tor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Март.2010
Статус: Офлајн
Поени: 628
Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Мај.2010 во 22:37
Ѓакон Андреј Kуpајев!
Кон врв
Rita.MD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 719
Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Мај.2010 во 23:18
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:


Ако било така, зошто Исус или Павле не ни кажале нешто за митарствата?
Што со тие христијани кои поверувале пред Теодора да го добие ова откровение?



Да знаеш колку живо ме интересира ова.

Очигледно Исус (Основачот на христијанството) и Павле (најголемиот апостол)поима си немале за митарствата. Требало да се најде една жена, неколку века подоцна и да им го каже тоа на христијаните. Што убаво нели?

Само не верувам дека некој ќе се дрзне да наведува примери од Светото Писмо (кои патем не постојат).

A religion that gives nothing, costs nothing, and suffers nothing, is worth nothing. - M. Luther
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Мај.2010 во 00:03
Pravoslavie, ашкол сум за твојот коментар против митарствата големо%20гушкање Се надевам дека многу православни верници ќе ја прифатат оваа реформа околу митарствата. Реформите полесно се случуваат кога доаѓаат одвнатре. Очекувај силна опозиција од мнозинството православни верници, но не се обесхрабрувај, бидејќи се движиш во вистинска насока. Ѓаволот се противи на секоја реформа на црквата бидејќи тој сака верниците да живеат во заблуди. Но Христос е посилен од него, а од нас се бара само послушност, трпеливост и верност.
Уште еднаш го поздравувам твојот коментар и ти честитам на храброста што го постираше тука. големо%20гушкање
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Мај.2010 во 04:10
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Фино-лепо прашав: дали верувањето во митарства е неопходно за наше спасување?


Марија, неколку пати до сега е спомнато на овој форум, Ахмар особено тоа го нагласи, дека православните НЕ СУДАТ дали некој нема да биде спасен. Тој суд му е препуштен на Бога, затоа и прашањето ти е малку спорно.


Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Ако било така, зошто Исус или Павле не ни кажале нешто за митарствата?
Што со тие христијани кои поверувале пред Теодора да го добие ова откровение?


Марија, најверојатно не си ја прочитала случката со блажена Теодора, па затоа велиш дека ТАА добила некакви откровенија. Прочитај го, те молам. Инаку, митарствата секако дека имаат поткрепа и во Светото Писмо, а и други Христијани пред блажена Теодора знаеле за митарствата. Прочитај како Богородица Го молела Својот Син за да ја избави од лукавите демони за време на нејзиниот смртен час.

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Целта на подвигот...Дали некој демон треба да суди за јачината на мојот подвиг?
Па нели Бог е тој што суди?


А зарем обвинување и судење е исто?

Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

И што тоа треба да му направам на својот духовник за да се смета за добро дело?


Биди послушна.


И што правиме сега? Дали линкот кој го постави Православие ќе го смени твоето мислење но и мислењето на сите вас кои верувате дека митарствата маат поткрепа и во Светото Писмо и дека и други Христијани пред блажена Теодора знаеле за митарствата?




Марија, ѓакон Андреј к*раев не е некој фактор во Црквата за ние, православните христијани, да се сомневаме во она што го велат Светите Отци. Kako што неколку пати до сега е повторено, Црквата во обзир ги зема мислењата на Светите Отци, бидејќи тие се со просветлен ум, причесници со благодатта Божја и добиваат откровенија од Самиот Бог, додека сите останати (вклучувајќи ги и свештениците, ѓаконите, епископите, монасите итн) со сеуште непросветлен ум и неосветен живот, може да се читаат, но со големо внимание, а ако имаат грешки во учењето, тогаш тоа и не се прифаќа. Затоа претходно реков:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Со оглед на тоа што мерило за веродостојноста на митарствата нам, Православните, не ни се поединечни свештеници, туку Светите Отци кои биле/се боговдахновени, затоа само накратко ќе изложам на неколкумина такви кои говорат за митарствата:

1.     Богородица се молела на Својот Син да ја избави од злите духови кои ја напаѓаат душата во часот на смртта.
2.     Св. Атанасиј Велики во житието на св. Антониј Велики
3.     Св. Јован Златоуст
4.     Авва Макариј Велики
5.     Св. Великомаченик Евстратиј
6.     Св. Великомаченик Георгиј
7.     Св. Нифонт
8.     Св. Симеон, јуродив Христа ради
9.     Блажениот Јован Милостив, патријарх Александриски
10.     Св. Симеон Столпник
11.     Преподобен Јован Раитски
12.     Преподобен Исаија Отшелник
13.     Авва Варсануфиј Велики
14.     Авва Доротеј
15.     Св. Јован Карпатиски
16.     Св. Исихиј
17.     Преподобен Теогност
18.     монах Евагриј
19.     Затвореник Задонски, Георгиј
20.     Св. Јован Лествичник.........
21. ...................

И многу многу други, а од поновите одлично објаснување даваат св. Јован Шангајски, св. Игнатиј Брјанчанинов, блажени Серафим Роуз…


Доколку внимателно ја следеше дискусијата на оваа тема, ќе ја забележеше и утката што ја направи ЕвАнгелос кога го спомнав св. Нифонт, кој живеел во 4-ти век и зборува за митарствата и немаше да ме прашуваш дали ќе ми се смени мислењето дека и други христијани (јас би додала Свети Отци) знаеле за митарствата пред блажена Теодора.

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Св. Нифонт епископ на Константијана Александриска митарствата јасно и концизно ги објаснува:

„Штом душата ќе излезе од телото, доаѓаат ангелите да ја преземат, но тогаш се собираат и мноштво демони. Ангелите ги претставуваат добрите дела на душата, додека демоните ги претставуваат лошите. Потоа сите стојат ичекаат од небесата да дојде одлука за спасение или за осуда. А додека не дојде таа ужасна одлука, низ какви само маки душата минува! Час мисли дека ќе биде фрлена во пеколот и премалува од страв, час се надева дека ќе и’ биде дарувано спасение и потскокнува од радост и веселба. Потоа повторно се сомнева и ги подига рацете кон небото, молејќи се да не биде предадена на оние што чкртаат со забите против неа. Но и ангелите имаат голема мака, како и демоните. Првите се надеваат на одлуката за спасение, а другите за одлуката за осуда. И кадешто ќе заповеда праведниот Судија, таму и ќе се предаде душата – или на Божјите ангели и на избавувањето, или на демоните на темнината и на гибелта.“


А св. Кирил Александриски вели: ... Но, на каков страв и трепет ќе се изложи душата, каква борба и’ претстои, и што би морала да стекне како попатнина за оној неодминлив час кога ќе се оддели од телото – на ова, леле, не ги застанував своите мисли, ниту со тоа на време се занимавав. При исходот на душата од телото не’ опкружуваат од една страна војските и силите небесни, а од другата – поглаварите на темнината, непријателските сили што под своја власт го држат светот на злобата поднебесна, старешините на воздушните митарства... Прочитај повеќе: БЕСЕДА О ИСХОДУ ДУШЕ И О СТРАШНОМ СУДУ

И сега, што да правиме? Да му веруваме на ѓаконот или на сите наведени Свети Отци?

+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Мај.2010 во 04:21
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Pravoslavie, ашкол сум за твојот коментар против митарствата големо%20гушкање Се надевам дека многу православни верници ќе ја прифатат оваа реформа околу митарствата. Реформите полесно се случуваат кога доаѓаат одвнатре. Очекувај силна опозиција од мнозинството православни верници, но не се обесхрабрувај, бидејќи се движиш во вистинска насока. Ѓаволот се противи на секоја реформа на црквата бидејќи тој сака верниците да живеат во заблуди. Но Христос е посилен од него, а од нас се бара само послушност, трпеливост и верност.Уште еднаш го поздравувам твојот коментар и ти честитам на храброста што го постираше тука. големо%20гушкање


Па дек си бе братче? Те снема откако ти беа поставени неколку прашања на кои не можеше да дадеш одговор. Ама штом се врати на темава, се надвам дека барем на овие прашања ќе ме удостоиш со одговор:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Но Светото Писмо учи дека Бог е Суверениот Судија Кој ќе одлучува дали една душа ќе оди во пеколот или не, и тоа ќе го прави без да им дава "пардон" или "отчет" на демоните.


Лука 22:29,30 Јас ви ветувам, како што Ми вети Мојот Отец, царство, за да јадете и да пиете на трпезата Моја во царството Мое, и да седнете на престоли и да им судите на дванаесетте Израелови колена.

1 Коринтјаните 6:2 Не знаете ли дека светиите ќе го судат светот?

Прашање за Евангелос: Што сакал да каже авторот тука? Зарем не е Бог Тој Кој суди? Или Господ не знае што зборува?


И ептен ме интересира, кажи ми, според тебе, откако човекот ќе се упокои, што станува со душата? Каде таа оди? Заспива, се враќа кај Бога, оди во земја...? Што мислиш?

+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Blagoj_s Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Мај.2010 во 11:51


   

Eve ja prikaznata za pravoslavnite mitarstva: Tretiot den otkako ke go napusti teloto, dusata pominuva niz legion od zli duhovi kade sto demonite ja obvinuvaat za razni grevovi sto gi napravila dodeka bila na ovoj svet.
Postojat okolu dvaeset takvi prepreki, nareceni mitarstva, na koi se ispituvaat razlicni grevovi. Otkako ke pomine niz edno mitarstvo, dusata pominuva niz slednoto, i taka se do poslednoto.
Mnozina ja opisuvale taa sredba kade sto dusata so golem strav se obiduva da se oslobodi od napadite na demonite koi ja macat so razni grevovi sto gi napravila i sakaat da ja prigrabat za sebe, iznesuvajki dokazi koi potvrduvaat deka dusata e gresna i deka poradi toa taa im pripaga nim, i site se soglasuvaat vo edno - deka toa e mesto (nekade vo vozduhot) na silno macenje i neizvesnost za dusata vo vrska so nejzinata konecna sudbina.
Ako dusata uspee da pomine niz site mitarstva, togas zaminuva vo raj, kade sto ke zivee vecno; a ako tezinata na grevot pretegne, togas taa ne uspeala da pomine, se zaprela na nekoe od niv, i sudbinata na taa dusa e vecno macenje vo pekolen ogan.

Jovan Zlatoust uci deka na dusata se potrebni mnogu molitvi, dobri dela, angeli cuvari i drugi pomagaci dodeka “pominuva niz vozdusnoto prostranstvo... pokraj nevidlivite vlasti i silite sto gospodarat vo vozduhot, a koi uste se narekuvaat progonuvaci, mitari, danocnici, carinici”. Makarie Veliki pisuva: “Koga ke cues deka pod nebesata se naogaat reki od zmeovi, lavovski celusti, sili na temninata i jarosten ogan sto proniknuva vo sekoj del na teloto, zar ne znaes deka tie... ke ja zemat tvojata dusa koga ke izleze od teloto i ke te sprecat da vlezes na nebesata.
” Kiril Aleksandriski za mitarstvata: “Kakov strav i trepet te ceka tebe, o duso, vo migot na smrtta! Ke vidis uzasni, divi, svirepi, nemilosrdni i bezocni demoni kade sto kako crni Etiopjani stojat pred tebe. I samiot nivni izgled e postrasen od sekoe macenje... Na sekoe mitarstvo se ispituva odreden grev; za sekoj grev, za sekoja strast, postojat odredeni carinici i istrazuvaci.”Skeletot na pravoslavnite mitarstva ne e bibliski nitu Bozji zasto, kako sto citavme, e sozdaden ne spored Biblijata, tuku “spored predanieto na Pravoslavnata crkva”, “spored svedostvata na svetite otci”, “spored zborovite na sveti Andrej”; spored ona “taka velat svetite otci”; “taka kazuva eden svetitel”; “taka kazuvaat sveti Jefrem Sirin”, “sveti Simeon Novi Bogoslov”, “sveti Kozma”; “taka rekla sveta Teodora”; “taka uci Jovan Zlatoust”; “taka pisuvaat Makarie Veliki”, “Kiril Aleksandriski”; “otecot Jevtimie videl kako angelite se borat so gavolite za dusata”, taka videl i taka kazuva ovoj ili onoj “sveti svetec” ili ovaa ili onaa “sveta svetica”, itn. i itn., vo beskraj.

Nitu eden od ovie, nitu koj i da e drug od onaa silna plejada drugi uvaceni velikani na Pravoslavnata i na Katolic kata crkva, ne e bibliska licnost so pravo da sozdava nova teologija ili “drugo evangelie”, nadvor od dimenziite na Biblijata, da ja dopolnuva i preprava izvornata prorocka i apostolska bibliska teologija, kalemejki i prekalemuvajki na nea svoi sfakanja, idei i zamisli.
Celokupnata nivna teologija, vrz koja pociva predanieto i tradicijata, vo ovoj slucaj teologijata za mitarstvata, e samo nivna, covecka i crkovna imaginacija, i nisto poveke, zasto taa e daleku od kanonskata izvorna bibliska teologija. Ako demonite postavile megu neboto i zemjata dvaeset carini, rampi, strasni vozdusni mitarstva, i ako na sekoe od niv se ispituva nekoj grev za da gi frlat vo pekol onie sto umiraat nepokajani za teski grevovi, togas nie so pravo se prasuvame kako blazena Teodora (carica Teodora), kojasto istorijata ja narekuva “krvava Teodora”, obvinuvajki ja za prolevanje na toni nevina covecka krv, vinovna za smrt ta na sto iljadi pavlikijanci, i slavocednata i krvozedna carica Irina (sveta Irina), koja zadusuvala buntovi i zagovori vo krv, oslepuvala luge i iskopala oci na svoj roden sin, kako i carot Konstantin (sveti Konstantin), isto taka povekekraten ubiec, uspeaja da se proturkaat niz site carini, niz tie “reki od zmeovi, lavovski celusti, uzasni, divi, svirepi, nemilosrdni i bezocni demoni, niz jarostniot ogan sto proniknuva vo sekoj del na teloto”, i se dobraa do rajot.
Kako tie, natovareni so tolkav tovar na zlodela, ne se prepnaa na nekoja od dvaesetinata carinski rampi, ne se liznaa i ne se urnaa vo pekolot, tuku obremeneti so toni grevovi se provlekoa niz iglenite usi na pravoslavnite mitarstva i zaminaa vo vecni blazenstva i, zgora na toa, se narekoa sveti? Zar Teodora ne ja prasaa gavolite za iljadnicite ubistva sto gi napravi, i ne se otimaa li za nejzinata dusa da ja pratat vo pekolot koga taa pominuvase niz mitarstvata, tuku postavuvaa samo marginalni prasanja za toa kade piela i sto piela? Dali taa, zaedno so Irina i so Konstantina, sami gi platija site mozni carini koga pominuvaa niz carinskite rampi, ili pak carinite im gi plati Crkvata kako protivusluga za nivnite zaslugi za nea?
Dali tie navistina se pokajaa za svoite zlostorstva i pominaa niz mitarstvata kako i sekoj drug pokajan gresnik, ili pak tie imaa poseben tretman i crkoven popust i privilegija kako zaslucni borci za pravoslavieto? Dali za niv Crkvata odrza posebni liturgii, molitvi i pomeni i so silata na svojot avtoritet im pomogna da se provlecat niz site “scili i haribdi” na mitarstvata i da zazemat pocesno mesto vo rajot kako svetci?

Ima uste mnogu drugi prasanja vo vrska so mitarstvata na koi nasite ceneti pravoslavni braka tesko ke odgovorat i tesko ke gi odbranat.

No postoi samo eden edinstven vistinski, bibliski odgovor: Mitarstva ne postojat! Toa se kuli vo vozduh i, kako sto rekovme, bolna covecka imaginacija, covecka tvorba. Biblijata e kategoricna: “Zivite barem znaat deka ke umrat, a mrtvite ne znaat nisto... Odamna gi snema: nivnata ljubov i nivnata omraza i zavist, i veke nemaat ucestvo vo nisto sto se slucuva pod sonceto...” “Koga ke izleze duhot od nego (od covekot), toj se vraka vo svojata zemja, i vo toj den propa- gaat site negovi misli” (Propovednik 9,5.6.10; Psalm 146,4).
Ne postoi nikakva besmrtna dusa koi, nadvor od teloto, patuvaat niz nekakvi prostranstva ili mitarstva.
Hristos prosti na gresnicata fatena vo prequba koga rece: “I jas ne te osuduvam, odi i ne gresi veke!” Nejze grevot i e prosten i iscisten.
Hristos ne ja prati nejzinata dusa, nitu pak dusata na koj i da e drug pokajnik sto baral milost i proska od nego vo nekakvo katolicko cistiliste na dopolnitelno precistuvanje, nitu pak rece da pominuva niz igleni usi na nekakvi pravoslavni mitarstva, pred carinici i danocnici, megu strasni cudovista, srede “uzasni, divi, svirepi, nemilosrdni i bezocni demoni, crni kako Etiopjani”, da se grabaat za nea. Gresnikot sto se kae i go ostava grevot Hristos go prifak a negovoto pokajanie, mu prostava i go cisti od site necistotii i od nego sozdava novo sozdanie, od gresnik sozdava pravednik pred kogo e otvoren patot za Bozjeto carstvo, bez nikavi precki i rampi, nitu kakvi i da e lavirinti.

Koga covekot umira, toj integralno zaminuva vo grob, samo vo grob, i nikade na drugo mesto. Toj vo grobot ceka voskresenie i konecna nagrada. Toa e bibliska nauka za mrtvite.
www.myspace.com/sblagoj
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 18>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.