|
Потреба за back-up фото апарат? |
Внеси реплика | страница 12> |
Автор | ||
ogledalo
Сениор Регистриран: 15.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 151 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 28.Април.2010 во 10:12 |
|
Љупчо, немам што да ти понудам, но имам едно прашање.
Стално ми било чудно кога ќе прочитам дека луѓето кои се занимаваат професионално со фотографија имаат потреба од поефтин back-up апарат. Ако откаже 5Д-то или единиците (кои се шансите тоа да се случи?) дали 550Д ќе заврши работа? Најнејасната работа и всушност тоа што се надевам дека можеш да го објасниш е, зошто повеќето фотографи, кога зборат за back-up, зборат за многу послаби модели од главниот кој го користат? Нормално е дека една од причините се финансиите, но доколку стварно притреба back-up от, дали би значело тоа и загубена работа? (во овој случај, подобро врати се дома) А доколку истата работа би се завршила и со back-up от (550Д на пример), која е потребата од трипати и повеќе поскапо тело? Која е всушност функцијата на back-up от? Изменето од ogledalo - 28.Април.2010 во 10:15 |
||
Александар_А
Модератор Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Огледало, мислам дека треба да си отвориш посебна тема за ова прашање. (ај ќе ја префрлиме во нова) Инаку потребата за back-up апарат од поевтина класа не е пракса кај нас туку насекаде во светот. На сите промоции... производителот односно дистрибутерот за да даде професионална картичка (побрз сервис и замена на апаратот додека е на сервис... и други поволности) ги дава за корисници на професионални тела и да имаат L класа на одреден број објективи.
Back-up апаратот не значи дека ќе се искористи и се носи најмногу за недај Боже. Најчесто е шетан апарат и ништо повеќе.
|
||
ogledalo
Сениор Регистриран: 15.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 151 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Мисалм дека нема потреба од нова тема, но кога е веќе отворена, ајде. А и прашањето ми беше директно до Љупчо.
Одговорот што го даде Александар, пак ништо не ми разјаснува. Сваќам дека back-up е за недај Боже. Повторно ќе прашам, дали може да се заврши работа со него? (бидејќи е од пониска класа, без опциите кои им се потребни на професионалците) Гледам на сликава си со камера. Дали доколку снимаш со RED и ти откаже, може да се заврши работата и со камера од пониска класа? |
||
Александар_А
Модератор Регистриран: 20.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1271 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ми се виде интересна темата (прашањето) па затоа отворив нова тема.
Да јас мислам дека може да заврши работа иако е пониска класа. Сепак некои производи од полупрофесионална класа ги имаат сите опции кои професионално затребуваат. Всушност зависи за каква работа е потребно телото, ако е нешто уметничко, не верувам дека би имале проблеми, ако е нешто репортерско кај се потребни 10-15 фотки во секунда, тогаш потешко (ќе се помолиш да фатиш тоа што треба ).
Истото го мислам и за камерите. Ако снимаш со REDтогаш, ќе го одложиш снимањето се шалам. Зависи што и како се снима. Ако е потребно плитко поле на длабинска острина, тогаш и back-up камерата би требала да е со поголем сензор... т.е. со приближни перформанси. Ако е потребно поради HD сигурно и back-up от е HD...
Од друга страна (да бидеме реални) RED кај, нас и нашиве соседи некогаш се користи, не затоа што е навистина потребно туку затоа што со друго неможе да се начука цената. Имам гледано making-off од спотови каде имало цели камиони со опрема, (шини, кранови, RED...) а во самиот спот никаде не се има видено истото. Само тоа е веќе друга тема.
Изменето од Александар_А - 28.Април.2010 во 12:52 |
||
dimi
Сениор Регистриран: 20.Септември.2005 Статус: Офлајн Поени: 406 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Користам Канон 5Д, а имам 40д како бекап
на терен речиси никогаш не ги носам двата апарати, освен ако не станува збор за сесија која е за важен клиент, која е надвор од Скопје и која трае повеќе денови...
40-ката ја користам како бекап бидејќи тоа е апаратот што го имав пред да ја купам петката, а по исплатливо ми е да го зачувам за ако треба да се ајде некогаш отколку да го продадам.
Кога ќе купам нов апарат, 5Д ќе стане бекап
Да бидам конктерен функцијата на бек-ап апаратот е, да се извадиш од гомна ако случајно паднеш во нив :)
фотографирањето не опфаќа само фотограф и модел, туку и многу логистика (облеки, локации, шминки) и цел тим (стилисти, шминкери, светло мајстор итн итн)
откажувањето на сесија значи поголеми торшоци за нивно повторно ангажирање, а понекогаш и не е возможно да се откаже бидејќи има стриктно дефинирани рокови
затоа ако апаратот откаже ќе мораш да се снајдеш со бекап верзијата, но ќе ги користиш истите објективи, за да добиеш најквалитетни можни резултати во дадените услови
Конкретно дури и да имам два 1Дс мк 3 и една 5-ка, на терен или на пат би ја земал 5-ката бидејќи ќе заштедам на простор и тежина, и бидејќи ќе очекувам од 1Дс да работи како што треба
ако и петката откаже, а некој на сетот има 550д и со него ќе ја завршам работата! нема да го добијам посакуваниот квалитет, посакуваната ергономија, ниту пак сите функции или лесната достапност до нив, но работата ќе биде завршена и клиентот ќе го добие бараниот производ
|
||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Nema pravilo backup kamerata da bide inferiorna vo sporedba so glavnata kamera. Treba dvete da bidat isti ili slichni modeli.
No, kako shto kazha dimi, obichno vo sekojdnevniot zhivot backup kamerata stanuva onaa shto bila koristena dodeka ne se kupila novata. . ----------- Vo profesionalnata rabota chesto pati ne postoi navistina "beckup" kamera od aspekt kako shto govorime tuka ... fakichki toa e vtora kamera, najchesto ist model kako i prvata, na koja stoi alternativen objektiv. Toa znachi deka vtorava kamera e i prva koga se ima potreba od stakloto shto e montirano na nea. Istata kamera avtomatski stanuva "backup" dokolku neshto se sluchi so prvata. Vo profesinanata rabota backup-ot ima kvalitet i funkcionalnost isto kako i alatot koj go zamenuva. Lugjeto koi plakjaat za uslugata ne plakjaat za "backup usluga". Zatoa se govori za imanje dve kameri. |
||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
I so 550D mozes da zavrsis seriozna rabota, pogotovo ako imas dobro svetlo i prvoklasni stakla. So dobro svetlo mozes da zavrsis rabota i so G11 ako se najdes u tesno, samo nema smisla za pred klientite .
Najmalku e bitna kamerata koga stanuva muabet za DSLR, iako sto FF si e FF |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ace, ako mozhe maalce da doobjasnish "nikade ne se ima videno istoto"? ... Koga sme kaj ona backup camerata dali da bide ista ili poniska klasa, mi teknuva na moment koga backup-ot e bil nekolku klasi PODOBAR od glavanta kamera. Toa vo tekstot na Scott Billups, DP na David Lynch za i okolu snimanjeto na prviot spot za PlayStation 2, koga Lynch reshil da snimat so Sony PD150 (miniDV, 1/3" camcorder(che) ~$3,900 togash) a za backup vo kjoshot stoela spremna Sony F900 Cinealta (~$69,900 sega). ... A toa deka nedaj bozhe RED otkazhe, i dali druga ne-RED camera ke ja zavrshi rabotata, zavisi shto konkretno se bara da se izvadi so camerata za proektot. Ako plitok DoF e krucijalen, HD distribucija, ili povisoki frame rates, ili vazhen e dinamichkiot opseg itn... togash kamera ako gi nema tie karakteristiki, nemozhe da bide backup. Ako na rezhiserot/agencijata mu e povazhna prikaznata i se spremni za kreativni reshenija na lice mesto, dobra prosumer backup camera mozhe da zavrshi rabota po moe mislenje. Pozdrav Igor |
||
LjS
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група Регистриран: 14.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 78 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Поефтин апарат за back-up се користи само во случај кога не би требало главниот апарат да откаже. Никој не планира 1Д или 5Д да откаже и токму затоа секогаш back-up апаратот е поефтин. Најчесто нема да има потреба од него и секогаш е помал по големина со што е прикладен за шетање наваму-натаму. Доколку се оди на терен кој е предизвик за било кој фотоапарат (северен пол, тропски шуми со голема влажност, итн.)и се работи за once-in-a-lifetime прилика, тогаш секој сериозен фотограф би земал back-up кој е рамноправен со примарниот апарат. Инаку, скоро секогаш клиентот најмува фотограф, не фотоапарат. Токму затоа и 550Д ќе заврши и тоа како работа и нема да значи изгубена работа или залудно потрошено време освен ако не се слика спорт и е потребен екстремно брз АФ во кој случај 7Д би бил соодветен back-up. Според мене, за да се направи добра фотографија најголема улога игра: 1. Фотографот 2. Објективот 3. Фотоапаратот Добри и квалитетни фотографии можат да се направат и со послаб апарат но фотографиите со подобар апарат секогаш ќе бидат полесно направени и со малку подобар квалитет. Се надевам ти одговорив на прашањето. Поздрав, Љупчо |
||
GEMINI
Сениор Регистриран: 01.Јануари.2009 Статус: Офлајн Поени: 311 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
A da ne gledate mnogu filmovi od ekspediciite na Himalaite ili od setanjata niz peasumite ?
|
||
http://www.youtube.com Chesma Sharena
|
||
gocemk
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 08.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 111 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Неколку пати низ Скопје имам гледано фотографи (најверојатно фоторепортери?) кои што на едното рамо имаат Никон Д3 со 24-70, а на другото најчесто Д300 со 70-200. Најверојатно така повеќе им одговара, со Д3 го покриваат 'midrange' распонот од 24-70мм, а со Д300 (поради DX сензорот) повеќе им одговара да снимаат теле. Мислам дека во овој случај и двете би биле примарни камери, а која ќе се користи зависи од сцената што се фотографира.
|
||
LjS
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Група Регистриран: 14.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 78 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
A ako imas nesto da kazes, da si kazes, m ? |
||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Nikogas ne sum se zamaral dali video kamerata kje mi otkaze nasred snimanje. Koga snimav reklama so 5D go viknav Aleksandar so Canon HDV kamerat i stedikemot za pred klientot. Klientot kaza deka kje dojde na snimanje, i toa delegacija od 3 lugje, pa morav da imam vistinska video kamera da glumi ludilo .
@Igor Nema nikakva logika da snimas film so 4000$ kamera, a za bekap da imas 125.000$ kamera. Se e toa marketinski trik na Sony. Nikoj normalen snimatel ne bi snimal so PD150, a u kjos da ima CineAlta. Koga kje gi fatis dvete vo raka kje znaes za sto se pravi muabet. Изменето од Tegla - 28.Април.2010 во 23:49 |
||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
||
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ke se ubijam... Neli mozheshe da im kazhesh: "Zar ne znaete deka poslednata epizoda od svetski popularnata serija Dr.House e celata snimana na 5D MkII ?"
Kako mozhe/smee da bide NORMALEN koga snima za Lynch? Lynch insistiraral na PD150. Taka vika prikaznata... Pozdrav Igor |
||
Внеси реплика | страница 12> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |