Потреба за back-up фото апарат?
Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Фотографија, камери и видео
Опис на форумот: foto.idividi.com.mk, опрема, локации, совети за аматери...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=22354
Датум на принтање: 03.Август.2025 во 07:50 Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com
Тема: Потреба за back-up фото апарат?
Постирано од: ogledalo
Наслов: Потреба за back-up фото апарат?
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 10:12
Љупчо, немам што да ти понудам, но имам едно прашање.
Стално ми било чудно кога ќе прочитам дека луѓето кои се занимаваат професионално со фотографија имаат потреба од поефтин back-up апарат. Ако откаже 5Д-то или единиците (кои се шансите тоа да се случи?) дали 550Д ќе заврши работа?
Најнејасната работа и всушност тоа што се надевам дека можеш да го објасниш е, зошто повеќето фотографи, кога зборат за back-up, зборат за многу послаби модели од главниот кој го користат? Нормално е дека една од причините се финансиите, но доколку стварно притреба back-up от, дали би значело тоа и загубена работа? (во овој случај, подобро врати се дома)
А доколку истата работа би се завршила и со back-up от (550Д на пример), која е потребата од трипати и повеќе поскапо тело?
Која е всушност функцијата на back-up от?
|
Коментари:
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 10:27
Огледало, мислам дека треба да си отвориш посебна тема за ова прашање. (ај ќе ја префрлиме во нова )
Инаку потребата за back-up апарат од поевтина класа не е пракса кај нас туку насекаде во светот. На сите промоции... производителот односно дистрибутерот за да даде професионална картичка (побрз сервис и замена на апаратот додека е на сервис... и други поволности) ги дава за корисници на професионални тела и да имаат L класа на одреден број објективи.
Back-up апаратот не значи дека ќе се искористи и се носи најмногу за недај Боже. Најчесто е шетан апарат и ништо повеќе.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: ogledalo
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 12:00
Мисалм дека нема потреба од нова тема, но кога е веќе отворена, ајде. А и прашањето ми беше директно до Љупчо.
Одговорот што го даде Александар, пак ништо не ми разјаснува. Сваќам дека back-up е за недај Боже. Повторно ќе прашам, дали може да се заврши работа со него? (бидејќи е од пониска класа, без опциите кои им се потребни на професионалците)
Гледам на сликава си со камера. Дали доколку снимаш со RED и ти откаже, може да се заврши работата и со камера од пониска класа?
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 12:48
ogledalo напиша:
Мисалм дека нема потреба од нова тема, но кога е веќе отворена, ајде. А и прашањето ми беше директно до Љупчо.
Одговорот што го даде Александар, пак ништо не ми разјаснува. Сваќам дека back-up е за недај Боже. Повторно ќе прашам, дали може да се заврши работа со него? (бидејќи е од пониска класа, без опциите кои им се потребни на професионалците) Гледам на сликава си со камера. Дали доколку снимаш со RED и ти откаже, може да се заврши работата и со камера од пониска класа? |
Ми се виде интересна темата (прашањето) па затоа отворив нова тема.
Да јас мислам дека може да заврши работа иако е пониска класа. Сепак некои производи од полупрофесионална класа ги имаат сите опции кои професионално затребуваат. Всушност зависи за каква работа е потребно телото, ако е нешто уметничко, не верувам дека би имале проблеми, ако е нешто репортерско кај се потребни 10-15 фотки во секунда, тогаш потешко (ќе се помолиш да фатиш тоа што треба  ).
Истото го мислам и за камерите. Ако снимаш со REDтогаш, ќе го одложиш снимањето    се шалам. Зависи што и како се снима. Ако е потребно плитко поле на длабинска острина, тогаш и back-up камерата би требала да е со поголем сензор... т.е. со приближни перформанси. Ако е потребно поради HD сигурно и back-up от е HD...
Од друга страна (да бидеме реални) RED кај, нас и нашиве соседи некогаш се користи, не затоа што е навистина потребно туку затоа што со друго неможе да се начука цената.  Имам гледано making-off од спотови каде имало цели камиони со опрема, (шини, кранови, RED...) а во самиот спот никаде не се има видено истото. Само тоа е веќе друга тема. 
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: dimi
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 13:55
Користам Канон 5Д, а имам 40д како бекап
на терен речиси никогаш не ги носам двата апарати, освен ако не станува збор за сесија која е за важен клиент, која е надвор од Скопје и која трае повеќе денови...
40-ката ја користам како бекап бидејќи тоа е апаратот што го имав пред да ја купам петката, а по исплатливо ми е да го зачувам за ако треба да се ајде некогаш отколку да го продадам.
Кога ќе купам нов апарат, 5Д ќе стане бекап
Да бидам конктерен функцијата на бек-ап апаратот е, да се извадиш од гомна ако случајно паднеш во нив :)
фотографирањето не опфаќа само фотограф и модел, туку и многу логистика (облеки, локации, шминки) и цел тим (стилисти, шминкери, светло мајстор итн итн)
откажувањето на сесија значи поголеми торшоци за нивно повторно ангажирање, а понекогаш и не е возможно да се откаже бидејќи има стриктно дефинирани рокови
затоа ако апаратот откаже ќе мораш да се снајдеш со бекап верзијата, но ќе ги користиш истите објективи, за да добиеш најквалитетни можни резултати во дадените услови
Конкретно дури и да имам два 1Дс мк 3 и една 5-ка, на терен или на пат би ја земал 5-ката бидејќи ќе заштедам на простор и тежина, и бидејќи ќе очекувам од 1Дс да работи како што треба
ако и петката откаже, а некој на сетот има 550д и со него ќе ја завршам работата! нема да го добијам посакуваниот квалитет, посакуваната ергономија, ниту пак сите функции или лесната достапност до нив, но работата ќе биде завршена и клиентот ќе го добие бараниот производ
------------- http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=1695 - Моето Портфолио
|
Постирано од: Zoran K
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 14:33
Nema pravilo backup kamerata da bide inferiorna vo sporedba so glavnata kamera. Treba dvete da bidat isti ili slichni modeli.
No, kako shto kazha dimi, obichno vo sekojdnevniot zhivot backup kamerata stanuva onaa shto bila koristena dodeka ne se kupila novata. .
-----------
Vo profesionalnata rabota chesto pati ne postoi navistina "beckup" kamera od aspekt kako shto govorime tuka ... fakichki toa e vtora kamera, najchesto ist model kako i prvata, na koja stoi alternativen objektiv. Toa znachi deka vtorava kamera e i prva koga se ima potreba od stakloto shto e montirano na nea. Istata kamera avtomatski stanuva "backup" dokolku neshto se sluchi so prvata.
Vo profesinanata rabota backup-ot ima kvalitet i funkcionalnost isto kako i alatot koj go zamenuva. Lugjeto koi plakjaat za uslugata ne plakjaat za "backup usluga". Zatoa se govori za imanje dve kameri.
-------------
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 18:35
I so 550D mozes da zavrsis seriozna rabota, pogotovo ako imas dobro svetlo i prvoklasni stakla. So dobro svetlo mozes da zavrsis rabota i so G11 ako se najdes u tesno, samo nema smisla za pred klientite . Najmalku e bitna kamerata koga stanuva muabet za DSLR, iako sto FF si e FF
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 19:19
Александар_А напиша:
Имам гледано making-off од спотови каде имало цели камиони со опрема, (шини, кранови, RED...) а во самиот спот никаде не се има видено истото. Само тоа е веќе друга тема. 
|
Ace, ako mozhe maalce da doobjasnish "nikade ne se ima videno istoto"?
...
Koga sme kaj ona backup camerata dali da bide ista ili poniska klasa, mi teknuva na moment koga backup-ot e bil nekolku klasi PODOBAR od glavanta kamera. 
Toa vo tekstot na Scott Billups, DP na David Lynch za i okolu snimanjeto na prviot spot za PlayStation 2, koga Lynch reshil da snimat so Sony PD150 (miniDV, 1/3" camcorder(che) ~$3,900 togash) a za backup vo kjoshot stoela spremna Sony F900 Cinealta (~$69,900 sega).
...
A toa deka nedaj bozhe RED otkazhe, i dali druga ne-RED camera ke ja zavrshi rabotata, zavisi shto konkretno se bara da se izvadi so camerata za proektot.
Ako plitok DoF e krucijalen, HD distribucija, ili povisoki frame rates, ili vazhen e dinamichkiot opseg itn... togash kamera ako gi nema tie karakteristiki, nemozhe da bide backup.
Ako na rezhiserot/agencijata mu e povazhna prikaznata i se spremni za kreativni reshenija na lice mesto, dobra prosumer backup camera mozhe da zavrshi rabota po moe mislenje.
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: LjS
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 20:02
ogledalo напиша:
Љупчо, немам што да ти понудам, но имам едно прашање.
Стално ми било чудно кога ќе прочитам дека луѓето кои се занимаваат професионално со фотографија имаат потреба од поефтин back-up апарат. Ако откаже 5Д-то или единиците (кои се шансите тоа да се случи?) дали 550Д ќе заврши работа?
Најнејасната работа и всушност тоа што се надевам дека можеш да го објасниш е, зошто повеќето фотографи, кога зборат за back-up, зборат за многу послаби модели од главниот кој го користат? Нормално е дека една од причините се финансиите, но доколку стварно притреба back-up от, дали би значело тоа и загубена работа? (во овој случај, подобро врати се дома)
А доколку истата работа би се завршила и со back-up от (550Д на пример), која е потребата од трипати и повеќе поскапо тело?
Која е всушност функцијата на back-up от? |
Поефтин апарат за back-up се користи само во случај кога не би требало главниот апарат да откаже. Никој не планира 1Д или 5Д да откаже и токму затоа секогаш back-up апаратот е поефтин. Најчесто нема да има потреба од него и секогаш е помал по големина со што е прикладен за шетање наваму-натаму.
Доколку се оди на терен кој е предизвик за било кој фотоапарат (северен пол, тропски шуми со голема влажност, итн.)и се работи за once-in-a-lifetime прилика, тогаш секој сериозен фотограф би земал back-up кој е рамноправен со примарниот апарат.
Инаку, скоро секогаш клиентот најмува фотограф, не фотоапарат. Токму затоа и 550Д ќе заврши и тоа како работа и нема да значи изгубена работа или залудно потрошено време освен ако не се слика спорт и е потребен екстремно брз АФ во кој случај 7Д би бил соодветен back-up.
Според мене, за да се направи добра фотографија најголема улога игра:
1. Фотографот
2. Објективот
3. Фотоапаратот
Добри и квалитетни фотографии можат да се направат и со послаб апарат но фотографиите со подобар апарат секогаш ќе бидат полесно направени и со малку подобар квалитет.
Се надевам ти одговорив на прашањето. Поздрав, Љупчо
------------- http://www.ljsphotographyonline.com - http://www.ljsphotographyonline.com
|
Постирано од: GEMINI
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 21:38
A da ne gledate mnogu filmovi od ekspediciite na Himalaite ili od setanjata niz peasumite ?
------------- http://www.youtube.com Chesma Sharena
|
Постирано од: gocemk
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 23:01
Неколку пати низ Скопје имам гледано фотографи (најверојатно фоторепортери?) кои што на едното рамо имаат Никон Д3 со 24-70, а на другото најчесто Д300 со 70-200. Најверојатно така повеќе им одговара, со Д3 го покриваат 'midrange' распонот од 24-70мм, а со Д300 (поради DX сензорот) повеќе им одговара да снимаат теле. Мислам дека во овој случај и двете би биле примарни камери, а која ќе се користи зависи од сцената што се фотографира.
|
Постирано од: LjS
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 23:40
GEMINI напиша:
A da ne gledate mnogu filmovi od ekspediciite na Himalaite ili od setanjata niz peasumite ? |
A ako imas nesto da kazes, da si kazes, m ?
------------- http://www.ljsphotographyonline.com - http://www.ljsphotographyonline.com
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 28.Април.2010 во 23:41
Nikogas ne sum se zamaral dali video kamerata kje mi otkaze nasred snimanje. Koga snimav reklama so 5D go viknav Aleksandar so Canon HDV kamerat i stedikemot za pred klientot. Klientot kaza deka kje dojde na snimanje, i toa delegacija od 3 lugje, pa morav da imam vistinska video kamera da glumi ludilo     . @Igor Nema nikakva logika da snimas film so 4000$ kamera, a za bekap da imas 125.000$ kamera. Se e toa marketinski trik na Sony. Nikoj normalen snimatel ne bi snimal so PD150, a u kjos da ima CineAlta. Koga kje gi fatis dvete vo raka kje znaes za sto se pravi muabet.
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 00:31
Tegla напиша:
Koga snimav reklama so 5D go viknav Aleksandar so Canon HDV kamerat i stedikemot za pred klientot. Klientot kaza deka kje dojde na snimanje, i toa delegacija od 3 lugje, pa morav da imam vistinska video kamera da glumi ludilo     .
|
Ke se ubijam... 
Neli mozheshe da im kazhesh: "Zar ne znaete deka poslednata epizoda od svetski popularnata serija Dr.House e celata snimana na 5D MkII ?"
Tegla напиша:
@Igor Nikoj normalen snimatel ne bi snimal so PD150, a u kjos da ima CineAlta.
|
Kako mozhe/smee da bide NORMALEN koga snima za Lynch?  Lynch insistiraral na PD150. Taka vika prikaznata...
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: hypertech
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 01:54
Tegla напиша:
I so 550D mozes da zavrsis seriozna rabota, pogotovo ako imas dobro svetlo i prvoklasni stakla. So dobro svetlo mozes da zavrsis rabota i so G11 ako se najdes u tesno, samo nema smisla za pred klientite .Najmalku e bitna kamerata koga stanuva muabet za DSLR, iako sto FF si e FF
|
Да си жив и здрав за коментарот!
до пред 2 години и со 300Д бевме задоволни. Најважно е светлото и моментот, се друго е комплекс на фотографот
------------- eos 1D mk4 , EF 24L , EF 50L , EF 85L , EF 135L , EF 200L , EF 400L
|
Постирано од: ogledalo
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 08:07
hypertech напиша:
Tegla напиша:
I so 550D mozes da zavrsis seriozna rabota, pogotovo ako imas dobro svetlo i prvoklasni stakla. So dobro svetlo mozes da zavrsis rabota i so G11 ako se najdes u tesno, samo nema smisla za pred klientite .Najmalku e bitna kamerata koga stanuva muabet za DSLR, iako sto FF si e FF
|
Да си жив и здрав за коментарот!
до пред 2 години и со 300Д бевме задоволни. Најважно е светлото и моментот, се друго е комплекс на фотографот  |
Ne bese baran komentar/odgovor od amaterski aspekt. Od takov pogled da, tocno e ova razmisluvanje. No od profesionalen aspekt voopsto ne se slozuvam so vas.
Vo vrska so odgovorot od Ljupco, koga velis polesen za setanje vamu-tamu, ne veruvam deka profesionalcite bi go setale so kit objektivot, kade sto ima razlika vo tezina i dimenzii. Koga ke gi stavis profi staklata koi tezat, stoznam kolku no sigurno i 1kg, togas i nema tolkava razlika vo tezina i golemina.
Zoran ima "extreme profi" pogled vo komentarot. No toa najveke mozam da go razberam, i toa e moeto svakanje na back-up aparat.
|
Постирано од: dimi
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 10:13
Aha... ti ustvari ne proveruvashe nas za da vidish koj kolku znae i da ne ocenis koj e profesionalec...
kolku za sporedba:
1Dsmk3 - 1385 g
5Dmk2 - 850 g
550d - 530 g
------------- http://foto.idividi.com.mk/portfolio.asp?ID=1695 - Моето Портфолио
|
Постирано од: Александар_А
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 10:37
Igor-T напиша:
Александар_А напиша:
Имам гледано making-off од спотови каде имало цели камиони со опрема, (шини, кранови, RED...) а во самиот спот никаде не се има видено истото. Само тоа е веќе друга тема. 
|
Ace, ako mozhe maalce da doobjasnish "nikade ne se ima videno istoto"?
Pozdrav
Igor
|
Игор, мислев дека никаде не се гледа фарот, кранот, квалитетот на камерата... (не мислам физички туку на движењето)
Ако сакаш може на П.П. да ти пратам линкови на тоа што го милам. Making off_от и самиот спот.
------------- Аце
http://www.youtube.com/user/aleksandar1901" rel="nofollow - Портфолио Видео
http://vimeo.com/user709170/videos" rel="nofollow - Портфолио Видео
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 18:05
ogledalo напиша:
Ne bese baran komentar/odgovor od amaterski aspekt. Od takov pogled da, tocno e ova razmisluvanje. No od profesionalen aspekt voopsto ne se slozuvam so vas.
|
Ako imas dve FF tela, ne se slozuvaj. Ako nemas....
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 18:19
Igor-T напиша:
Ke se ubijam... 
Neli mozheshe da im kazhesh: "Zar ne znaete deka poslednata epizoda od svetski popularnata serija Dr.House e celata snimana na 5D MkII ?"
Kako mozhe/smee da bide NORMALEN koga snima za Lynch?  Lynch insistiraral na PD150. Taka vika prikaznata...
|
Znaes kolku mu e gajle na klientot za Dr.House, i so sto e sniman? Ne proagjaat takvi prikazni vo profesionalen muabet. Pa i tuka na forumot ima clenovi koi imaat 5D MkII pa gledam deka ne se snima nisto slicno na Dr.House. A, toa deka Lynch insistiral na PD150 pokraj Cine Alta vo kjosh se prikazni za mali deca i za lugje koi ne go rabotat zanaetot, ama se odlicni "poznavaci" od prikazni na internet. Razlikata pomegju 5D i D500 e pomala odkolku PD150 i F900. PD150 ja imav doma i deka tolku mnogu dobra - ja sh*tnav   F900R ima moj kolega i cenata ne e 70.000$ tuku.....sramota e da kazam   I zatoa kje kazam od iskustvo, a ne prazen muabet , nikoj normalen nema da stavi CineAlta vo kjosh i da snima handycam. Da ne mesame fotografija i film/video. Dve razlicni galaksii...
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: LjS
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 21:40
ogledalo напиша:
Vo vrska so odgovorot od Ljupco, koga velis polesen za setanje vamu-tamu, ne veruvam deka profesionalcite bi go setale so kit objektivot, kade sto ima razlika vo tezina i dimenzii. Koga ke gi stavis profi staklata koi tezat, stoznam kolku no sigurno i 1kg, togas i nema tolkava razlika vo tezina i golemina.
|
Back-up апаратот се носи без објектив на него и зафаќа место колку еден просечен објектив.
------------- http://www.ljsphotographyonline.com - http://www.ljsphotographyonline.com
|
Постирано од: Igor-T
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 22:44
@Tegla
Daleku sum od tvrdenje deka PD-150 e ednakva ili podobra od F900.
Spored muabetite toa bilo KREATIVNA odluka na Lynch. A rezhiserot mozhe da odluchi so shto saka da snima.
I agencijata nema shto da reagira na izborot na negovata alatka, pogotovo ako e name&fame i poznat po excentrichnost.
Na kraj kraishta vkupnata vrednost od "nastanot" e isto biten. Em reklamen spot + galama i muabet za neobichnosta - Lynch snimal za highprofile client so mala MiniDV camera.
...
Skoro gledav http://www.youtube.com/watch?v=2V5fKX_U3qY - reklama "world
renowned, Oscar-winning visual effects company, based in London, New
York and LA, which specialises in high-end VFX for commercials.) snimana na iPhone.
Gorenavedenata kompanija mnogu dobro znae shto e shto i ima pristap do highend cameri, ama ete, si reshile da se zezaat. :)
...
Koj e junak mozhe da pitch-uva (to pitch) izrabotka na reklama(C) so photosi od Smena8 ili Holga, rachno razvieni itn. Za backup na set neka si nosi Mark V. LOL.
Op-Stop , imam copyright na idejata. Koj ja upotrebe mi plakja 10% royalties.   
...
@Ace Da, prati mi linkovi da vidam.
Pozdrav
Igor
------------- http://igorius.deviantart.com/ - http://igorius.deviantart.com/
|
Постирано од: Tegla
Датум на внесување: 29.Април.2010 во 23:14
Eve ovaa fotka za bilbord i poster ja pitchuvav so B&W film, i dobiv  http://img121.imageshack.us/i/bilbordcopy.jpg/">
A, za backup i za sekoj slucaj imav 5D MkII . Rabotev so film, a 5DMkII imav vo kjosh 
------------- That is called grain. It is supposed to be there.
|
Постирано од: ogledalo
Датум на внесување: 30.Април.2010 во 14:53
LjS напиша:
Back-up апаратот се носи без објектив на него и зафаќа место колку еден просечен објектив.
|
Pa sto kutis Kazi taka odma.
Nego, prvata i osnovna pricina za nosenje low-cost back-up se sigurno finansiite. A pogotovo ovde kaj nas, vo recesijata vecna.
PS. Slusam sega i telefonite ke se nosele kako back-up
|
|