|
Дали си спасен?! |
Внеси реплика | страница <1 6789> |
Автор | ||||||||||||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
За жал не. Според православието верата не е круцијална за спасението. Според православието спасението треба да си го заработиш со добри дела. Според православието ти можеш да се веруваш колку ти душа сака, но ако не си под капата на православието (пр. си католик, протестант итн) џабе ти е верата, ќе гориш у пеколот. Според православието ти можеш да си веруваш колку што сакаш, но ако православниот свештеник не ти ги „разврзе“ гревовите со ткн. „разрешителна молитва“ си ојде во пеколот. Ист е случајот ако не земаш причест исклучиво од раката на православниот свештеник. |
||||||||||||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||||||||||||||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Ovaa prv pat go slusham od tebe....No kako i da e ne e bitno voopshto shto ti velish ili pak popovite.... A za pekolot pa normlano se gledame tamu ... |
||||||||||||||||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||||||||||||||||
Blagoj_s
Сениор Регистриран: 28.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 3057 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Ulogata na Bozjiot zakon vo naseto spasenie Bog ni go dal svojot zakon ne kako sredstvo za spasenie, ami so nego da ni ja otkrie nasata gresna sostojba, da ni pokaze deka sme gresni i gresnici. “Navistina, zakonot sluzi samo za tocno spoznanie na grevot.” “Kade sto nema zakon, nema nitu prestap (grev).” “Grev ne se pripisuva koga nema zakon” (Rimj. 3,20; 4,15; 5,13). Bozjiot zakon ni kazuva sto e toa grev. “Sekoj sto pravi grev, pravi i bezzakonie, a grevot e bezzakonie” (1. Jovanovo 3,4). - Krsenjeto na Bozjiot zakon e grev, bezzakonie. Uste nesto. Bozjiot zakon ne samo sto go obelodenuva grevot i go iznesuva na pokaz, tuku i go osuduva. Apostol Pavle sfatil deka e gresen i gresnik koga Svetiot Duh go soocil so vistinskata cel na zakonot. “Sto ke kazeme? Dali zakonot e grev? Vo nikoj slucaj! Naprotiv, ako ne bese zakonot, jas nemase da znam deka sum gresen. Ako zakonot ne kazese: ‘Ne posakuvaj tugo’, jas ne ke znaev deka e grev da se posakuva tugoto. Taka grevot, preku taa zapoved, kaj mene predizvika najrazlicni gresni zelbi. Znaci, bez zakonot grevot ne e delotvoren (mrtov e). A jas porano ziveev bez zakonot, no koga dojde zapovedta, grevot ozive, a jas umrev, i se pokaza deka zapovedta, sto bese dadena za zivot, me vodela vo smrt. Imeno, grevot, otkako dobi moznost vo zapovedta, me izmami i me ubi preku nea. Zakonot e svet i zapovedta e sveta, pravedna i dobra. Dali toa znaci deka mojata smrt ja predizvika ona sto e dobro (zakonot)? Nikako! Tuku grevot, za da se pokaze kako grev, se posluzi so dobroto (odnosno so zakonot) i me ubi. Pa taka grevot, preku zapovedta (koja e pravedna i dobra), stana prekumerno gresen... Vistina, se slozuvam so mojot vnatresen covek deka naogam naslada vo Bozjiot zakon, no gledam drug zakon vo moite organi, koj vojuva protiv zakonot na mojot um i me zarobuva pod zakonot na grevot sto e vo moite organi. Beden covek sum jas! Koj ke me spasi od ova smrtno telo?” (Rimjanite 7,7-13.22-24). Bozjiot zakon na apostol Pavle mu otkril, mu pokazal, mu obelodenil, deka e golem greknik - deka se naoga vo ocajna gresna sostojba. “Taka grevot, preku zapovedta (preku zakonot), stana prekumerno gresen.” I toj vo svojot ocaj se faka za glava i se prasuva: “Koj ke me spasi od ova smrtno (gresno) telo?” Kade da bara spas? Vo zakonot? Vo nikoj slucaj. Zakonot e ogledalo koe samo mu pokaza deka e valkan, necist, gresen, no ogledaloto ne moze da go iscisti. Zakonot e toplomer, koj mu pokaza na Pavle deka ima temperatura, deka e zabolen od smrtonosna bolest, od grevot, no toplomerot ne moze da go lekuva od bolesta. Na Pavle mu e potreben lekar da go lekuva, itno mu e potreben efikasen lek, inaku ke podlegne na smrtonosnata bolest i ke zagubi spasenie. Kade e lekot, koj e lekarot? Pavle go gazel Bozjiot zakon, so sto stanal gresnik, pa pogazenata zakonska pravda se diga protiv nego i bara da bide zadovolena, bara smrt za gresnikot, smrt za nego, zasto “plata za grevot e smrt”. Toa e stvarnost i zakonitost so vselenski dimenzii koja ne moze da se izmeni. Bozjiot zakon e mec so dve ostrici koj stanuva protiv gresnikot koj gresi i go goni da go ubie. Zakonot ne znae za milost, i kaj nego nema milost, tuku samo kruta, stroga i svirepa pravda koja mora da bide zadovolena i ispolneta. Zakonot i milosta se isto taka dva nepomirlivi antipoda megu koi ne postoi nikakvo soodvetstvo, nikakov ekvivalent, nitu pak nekakva komplementarnost. Nivnite nasoki ne se paraleni, tuku se vkrstuvaat i se secat, pri sto tie se vo ostar i permanenten sudir. Ostricata na pogazenata zakonska pravda bara odmazda, bara kazna za grevot; taa mora da bide okrvavena so krvta na gresnikot koj ja pogazil. Pavle kako gresnik bega pred izvleceniot mec na pogazenata zakonska pravda koj go goni da go ubie i bara milost, no kade da ja najde i koj da mu ukaze milost? Vo svojot ocaj toj bega na Golgota, place i se kae za svojot grev i tamu bara spas. Hristos od krstot mu podava raka, go prifaka negovoto pokajanie, mu go prostava grevot i tovarot na negovoto gresno minato go prezema na sebe. Negovite grevovi gi iznesuva na krst i, namesto Pavle, Toj umira za niv. Kako sto veke bese kazano, na Golgota, namesto Pavle, Hristos e gresen, gresnik i “grev”; namesto Pavle, tamu Toj e proklet, prokletnik i “prokletstvo”, i Bozjite molnji i gromovi sto molskale i tatnele na Golgota protiv grevot i prokletstvoto, namesto Pavle, go gagale i go ubile Hrista kako gresnik i prokletnik. Velicestveno i neiskazlivo! Bog nasol resenie: grevot e kaznet, so sto pravdata e zadovolena, i gresnikot e osloboden od smrtnata kazna sto ja zasluzil kako gresnik. Najdena e zamena! Baranjata na pogazeniot zakon za smrt na gre{- nikot se zadovoleni. Sega mecot se vraka vo svojata futrola. Toj ja zavrsi svojata zadaca, se odmazdi, go ubi grevot i gresnikot vo Hristovata smrt na Golgota i sega miruva. So toa “se ispolni zakonskata pravda vo nas” (Rimjanite 8,4) i nie sme prijateli so zakonot. Toj ne ne osuduva poveke, zasto kaj nas nema grev i “jas go nosam zakonot dlaboko vo srceto” (Psalm 40,8) i vo umot, i sega znaeme deka “negovite zapovedi ne se teski”, i “naogame naslada vo Bozjiot zakon”. Porano, dodeka bev gresnik, zakonot bese moj progonuvac, agresor i ubiec. Sega, koga Hristos me oslobodi od grevot, jas stanav prijatel so zakonot, zasto toj nema veke sto da osuduva kaj mene. Sega toj, kako moj prijatel, stana moja ograda koja me zastituva od poranesniot natrapnik, od grevot, koj se obiduva povtorno da zavladee so mene. “Hristos e celta i zavrsokot (krajniot dostrel) na zakonot za da se opravda sekoj sto veruva.” “Zakonot ni bese vospituvac da ne vodi kon Hrista za da se opravdame so vera” (Rimjanite 10,4; Galatite 3,24). Zakonot ja postignal svojata krajna cel koga go ubil Hrista na krstot kako gresnik i prokletnik namesto nas, odnosno, koga go kaznil grevot so toa sto ja okrvavil ostricata na svojata pogazena zakonska pravda so krvta na Hrista na Golgota. No Hristos na krstot gi isplatil samo nasite smetki i gi ispolnil svirepite baranja na pogazeniot zakon, a ne go ukinal zakonot. So svojata smrt Toj uste poveke go podignal negoviot avtoritet kako temel na pravdata vrz koja pociva celata vselena. “Go vozvelici i go proslavi svojot zakon” (Isaija 42,21). Koga ni ukaza brilijantna milost od krstot, koga ne oslobodi od smrtnata kazna sto sme ja zasluzile, Hristos so toa ne ne oslobodi od obvrskata da go pocituvame negoviot zakon, tuku ni poracuva: “Ete si zdrav”, jas te oslobodiv od grevot i od smrtta, i “ne gresi veke, za da ne ti bide uste poloso” (Jovan 5,14). Nemoj pak da go gazis zakonot, zasto, ako go gazis, ti pak ke gresis i pak ke stanes gresnik, i zakonot pak ke te goni i ke te ubie kako gresnik. Znaci, lekarot e Hristos, a lekot za nasata smrtonosna bolest, za grevot, e Hristovata krv: “Krvta na Hrista, koj se prinese sebesi na Boga kako zrtva bez nedostatok, ke ja iscisti nasata sovest od mrtvite dela (od grevot).” “Na Hrista, koj ne otkupi od nasite grevovi so svojata krv, slava i vlast vo vecni vekovi.” “Ne ste otkupeni so nisto raspadlivo - so srebro ili zlato - od svojot sueten zivot sto ste go nasledile od svoite predci, tuku so skapocenata krv na Hrista kako nevino i cisto jagne” (Evreite 9,14; Otkrovenie 1,5; 1. Petrovo 1,18). Zatoa, da ne barame spasenie vo zakonot, vo mecot koj ne goni da ne ubie, cijasto edinstvena zadaca e da ne dovede kaj Hrista, koj ke ni ukaze milost i ke ne spasi od grevot. “Od Hrista se odvoivte (se oddalecivte) vie koi sakate da se opravdate so zakonot i otpadnavte od blagodatta” (Galatite 5,4). - Bog nikogas ne go dal zakonot kako sredstvo za spasenie. Hristos e nas Spasitel; negovata blagodat e izvor na naseto spasenie, a ne zakonot; Hristovata krv e edinstveno sredstvo i lek za nasata smrtonosna bolest, za grevot. Grevot e rga koja nisto ne moze da ja iscisti, osven Hristovata krv od Golgota. |
||||||||||||||||
www.myspace.com/sblagoj
|
||||||||||||||||
melhisedek
Сениор Регистриран: 12.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 225 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
odamna ne sum procital tolku dobar post na podforumov kako ovaj bravo |
||||||||||||||||
----------osana--------
|
||||||||||||||||
Tor
Сениор Регистриран: 25.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 628 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
ISUS bil proboden so kopje i potekla krv i voda-od mrtov covek ne tece krv i voda-Isus ne umrel raspnat.
Dodeka go nosele vo pesterata, nekoj se sopnal i Isusovo telo se grebnalo na kamen i povtorno potekla krv-znaci bil ziv! Posle simnuvanje od krst bil viden nekolku pati! Vo indija, vo kashmir, ima selo sto se vika Bethleem-tamu ziveel isus 112 godini-tamu se naoga negov grob! Koga se slucuva covek Bog kako Isus celo covetsvo se povtorno se raga! Isus bil raspnat i progonet zatoa sto sakal da go sopre zrtvuvanjeto na zivotni vo hramot vo erusalim-toa licelo na pazar so zivotni i na klanica! Ova go tvrdat sektasive od Hare krishna! |
||||||||||||||||
Tor
Сениор Регистриран: 25.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 628 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
ISUS seuste e nesvaten!
No-podobro e nekako da se slavi i pocituva otkolku nikako! ISUS bil so Transcendentalna svest-Nie sme so obicna! |
||||||||||||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
|
||||||||||||||||
Tor
Сениор Регистриран: 25.Март.2010 Статус: Офлајн Поени: 628 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Mожеме да трансцендираме-da! ne postoi drug nacin osven da razbudime taa nasa vrodena svesnost, osobina! So mislenje e nevozmozno da se razbudi taa svest.Molitvi sostaveni od zborovi, misli, ne moze da razbudi nasa svesnost. Molitva e nacin na zivot. Mislite ne se sega i ovde; tie se sekogas minato i idnina-nesto sto ne postoi. Emocici se sekogas ovde i sega. Koj osetil iskustvo na transcendentnoto-toj znae sto e bozansko vo nego. Prirodno, ako se hranime kako isus-so zitarki, zelencuk i ovosje-ke bideme so Transcendentalna svest na nekoi 125-135 godini od zivotot.
Koj ne veruva-neka proveri! |
||||||||||||||||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Ти успеа ли да провериш? |
||||||||||||||||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Звучи познато...Сторм? Welcome back |
||||||||||||||||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||||||||||||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Напротив, од жив човек не тече крв и вода (освен ако не го прободуш во мочниот меур или желудникот, но Исус не бил прободен таму, туку во ребрата) Од мртов човек може да потече крв и вода доколку е прободен со копје меѓу ребрата - како што бил прободен Исус. Исус бил прободен во белите дробови, аортата или во некоја од главните артерии кои се разгрануваат од аортата. Доколку Исус бил сеуште жив, набљудувачот ќе забележел силни пулсирачки испрскувања на крвта од Исусовото тело при секое отчукување на Неговото срце и веројатно тоа ќе го забележел набљудувачот кој го опишувал овој настан. Но бидејќи Исус веќе бил мртов, затоа крвта слободно протекувала од Неговото тело. За повеќе информации зошто од мртвиот Исус течело крв и вода, види на: http://www.gotquestions.org/blood-water-Jesus.html
Од каде ти е оваа информација?
Од каде ти е оваа информација?
Од каде ти е оваа информација?
Дали горните тврдења се всушност тврдењата на верниците од Харе Кришна? А што веруваш ти околу тоа? |
||||||||||||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||||||||||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Не по врат, по шија!
А што сакаш сега да кажеш, дека според твоите критериуми јас не сум спасена? Всушност, еве меѓудругото како ти се изјасни „толкувајќи“ му го на КИНГДАВИД стихот Матеј 24:13:
Демек Господ некои ги предодредил, та тие биле спасени и пред искушенијата, без никакво напор влегле во Царството Небесно, па таа нивна предодреденост дошла до израз откако биле испитани... многу интересно. Значи, веќе „спасените“ се спасени без никакви добри дела, немаат слободна волја да бираат помеѓу доброто и злото, и всушност, зошто кога веќе се спасени и го имаат загарантирано местото во Рајот, да ги претрпуваат тие искушенија и маки! И бај д веј, темата е ДАЛИ СИ СПАСЕН? Баш ме интересира, ЕвАнгелосе, дали јас сум спасена? Или дали ти си спасен? И според кој критериум ти оценуваш кој е спасен, а кој не?
Па знам дека тебе не ти е гајле ниту за лексиконот и изразувањето на твојот сопствен мајчин јазик, ниту за историјата, ниту за нешто друго што се коси со твоето самоволно „толкување“, затоа што да ти беше гајле, ќе требаше сам на себе да си ја признаеш твојата крива теоЗофија.
Пак и пак ќе повторам дека поради твоите криви „толкувања“, за што треба просветлен ум, ти свесно или несвесно Го правиш Господ ТИРАНИН, како Тој да бира само Негови миленици онака ради реда, ги спасува затоа што така сака, а оние кои не му се допаѓаат ради реда, од досада, ги погубува. Но, Господ е човекољубив и долготрпелив, Тој пострада на крстот не само за тебе или за мене, туку за СИТЕ луѓе од почетокот на светот, па се’ до неговиот крај. Интересна е случката со фараонот и за оној кој нема љубов во себе, звучи доста страшна и исполнета со гнев и таква ја претставува, но работата треба да се гледа во љубовна перспектива. Во стихот се вели дека Господ му го закоравил срцето на фараонот? Како, е прашањето. Убаво се спомнува во стихот – Тој има големо долготрпение. Како што сонцето ја стврднува калта, така и срцето на фараонот се закоравело, односно, тоа убаво може да се објасни со пример кога некој има порочен слуга и човекољубиво се однесува со него и го трпи. Тој слуга го користи тоа изразување на љубов и таа долготрпеливост и само ја зацврстува и ја засилува својата порочност. Значи, Господ не направил окус-покус магија за да му го стврдне срцето на фараонот, туку фараонот САМИОТ избрал да стане тврд и да не се покорува на Бога (слободна волја, ти текнува [;]).
Бидејќи човекот има слободна волја, тој и покрај големите направени гревови и тешкиот порочен живот, има можност во секој момент да се покае и да живее доброДЕТЕЛНО, затоа и апостолот напоменува дека ние не треба да се мешаме во Божјото предзнаење (затоа што никогаш нема да може да го достигнеме и сфатиме) и да ги судиме другите дали нешто заслужуваат или не, затоа што и најголемиот грешник, доколку се покае, може да го испревари и најголемиот верник во Царството Небесно.
Апостол Павле не го употребил овој пример со намера да ја унизи нашата слободна волја и да не’ претстави како недејствени и непокретни, туку да не’ научи дека сме должни да се покориме на Бога и да Му покажеме длабока и беспоговорна послушност. Како што грнчарот од една иста глина прави она што нему му е угодно и ниеден сад не му противречи, така ниту ние не треба да Го прашуваме Бога зошто меѓу луѓето, дури и ако се од ист род, некои ги казнува, а некои ги наградува. Напротив, ние трба да почувствуваме стравопочит пред Него и да ја подражаваме глината. Како што таа е покорна на грнчаревите раце, така и ние треба да се покориме на волјата на Промислителот на вселената. Како што меѓу садовите не зависи од глината дали некој ќе биде за част, а некој за срам, туку тоа зависи од оној кој се користи од садовите, така ниту меѓу луѓето не зависи од природата дали едни се достојни за казна, а други достојни за награде (зашто природата е една иста), туку тоа зависи од човековата слободна волја.
Фараонот бил сад на гневот, т.е. човек кој со своето стврднато срце го разгорел гневот Божји. Бог го поднесувал, т.е. поштедил, трпел, но тој тоа долготрпение го искористил за да стане уште посуров и станал сад способен да прими гнев, подготвен за пропаст, т.е. од самиот себе и по својата сопствена волја бил подготвен за неа, затоа што и’ служел на пропаста и направил се’ што го водело кон неа. Господ го поднесувал фараонот за да покаже дека тој не го искористил неговото долготрпение позитивно, поради што бил казнет и Тој ја покажал Својата сопствена моќ, за другите да се научат така да не постапуваат и да бидат подобри. Така, како што го казнил фараонот кој не сакал да се поправи и ја покажал Својата сила, така, и помилувајќи ги незнабошците, кои многу згрешиле, но се покајале и станале достојни за милост, Тој го објавил богатствтото на Својата слава. Значи, не сите незнабошци се спасени, но и не сите Јудејци се отфрлени. Се’ зависи од слободната волја на поединецот, а Господ никого конкретно не го предодредува, туку за секој ПРЕДЗНАЕ (однапред знае) како ќе заврши. И интересно е како пак, како и по обичај, почнуваш да ги избегнуваш прашањата што ти се поставени. Очигледно, немаш одговор. Махер за затајување, а?
И твоето толкување на следново живо ме интересира:
Од кога тоа твоите самоволни толкувања дека Бог однапред предопределува кои се спасени и ја негира нашата слободна волја се Божји суверен збор? |
||||||||||||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||||||||||||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
О, роде клеветнички... докази, мил мој, докази: Изјави од „изворните“ христијани („изворни“ од типот на ЕвАнгелос):
|
||||||||||||||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||||||||||||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||||||||||||
Кого славите на 31 Август? - Св. Кипријан Картагински. Дали Св. Кипријан Картагински е признат „свет отец“ во МПЦ? - Да. Ајде да видиме што вели овој православен свет отец: "Extra Ecclesiam nulla salus" (Надвор од црквата нема спасение) алудирајќи се разбира на католичката црква. (Појаснување МПЦ се декларира себе си како католичка црква) Кипријан исто така рекол дека: Не можеш да го имаш Бог за татко, ако ја немаш (католичката) црква за мајка. Кипријан веднаш потоа додава: Оние кои што се надвор од (Католичката) црква имаат спасение толку колку што имаат оние кои што се нашле надвор од границите на Ноевата арка. Сметам дека ова се доволно докази. |
||||||||||||||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||||||||||||||
Внеси реплика | страница <1 6789> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |