IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Не прави идол или слика на она што е горе
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Не прави идол или слика на она што е горе

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 23>
Автор
Порака
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 06:03
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

ма стварно!? а што ли ќе да е ова тогаш, може ли некој да ми каже: НАЈСТАРАТА ОТКРИЕНА ДОМАШНА ЦРКВА таа и следните 4-5 слики.(читај која година се датирани!!)
Пак тие за Dura Europos се фатиле како слепи за стап голема%20насмевка Па вели веќе докажавме дека тоа биле исклучок на уметнички верници кои и во синагогите и во оваа „црква“ си имале обичај да си сликаат. Подоле во текстот и самиот се повикуваш на анатемисаниот Јован Дамаскин каде што тој вели:
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

"сепак едно мислење не е закон за Целата Црква.И едно
мислење не е во состојба да го поништи Преданието на целата Црква кое
се простира од од едниот крај на земјата до (другиот)нејзиниот
крај."
А сепак кога станува збор за иконите, вие се фаќате како слепи за стап за мислењето на Dura Europos. И ти, и Мaran Ata, се повикувате на единственото мислење на Dura Europos и сакате со тоа да го поништите преданието на целата црква кое се простирало од едниот крај на земајта до другиот - како што вели анатемисаниот ваш Јован Дамаскин голема%20насмевка(ова ти се вели "со свој камен по своја глава")


Evangelos, знаеш што е со свој камен по глава??? Тоа што со цитат од св. Јован Дамаскин, кој ја докажал исправноста на почитувањето на иконите потврдено и со чудо, во кој се вели дека едно мислење не може да го наруши Преданието на Црквата, а кое Свето Предание вели дека иконите треба да се почитуваат, се замислуваш дека ќе докажеш нешто спротивно на тоа? Бог да чува и да брани од ваква смешна неразумност!

И бај д веј, ти НИШТО не докажа. Колку што гледам, доказот стои во рацете на Македон, кој приложи линк, на кој твојот одговор беше траги комичен, велејќи дека тоа било наше вообразување дека на фреската е Богородица , а всушност историјата е таа која што го потврдува тоа. Дај те молам поштеди се од вакви брукања!!!



Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Изгледа дека некој НЕ ГИ ДОЧИТУВА историските извори.
Како прво елвирсиот собор(во шпанија) забранил изобразување на фрески,статуи и слично на ХРИСТИЈАНСКИТЕ ГРОБИШТА за да не се ОБЕСВЕТУВААТ И ИСМЕВААТ ОД СТРАНА НА ПАГАНИТЕ.Така да елвирскиот собор и не е некој си доказ за некаво си иконоборство на раната Црква.


Чиста лага. Секој може да го провери 36-тото правило на синодот во Елвира. Доволно е само на google.com да напише "Synod of Elvira canon 36" и да го добие следново:In its 36th Canon, the council decreed:  "It is ordained
that Pictures are not to be in churches, so that that  which is worshipped
and adored
shall not be painted on walls."среќа


Елвирскиот помесен собор се оддржал во Шпанија и на него присуствувале 19 епископи од сите делови на Пенинсула (полуостровот). За оние кои не знаат за овој собор и за канонот 36, им изгледа на прв поглед дека се забрануваат иконите. Но, познато е дека таа одлука не била донесена со цел да не се изобразуваат икони, туку забраниле да се изобразуваат во надземните цркви за паганите да не земат да ги сквернават и да не се исмејаваат карикирајќи ги . А тоа било и превентвна мерка за оние пагани кои се обраќале во Христијанството да не почнат да ги сметаат иконите како идоли. Треба да се забележи дека тој собор бил помесен и се однесувал само за тогашната состојба на Шпанија. Додека пак на Вселенските собори присуствувале претставници од сите земји (секогаш нивниот број бил над 100, а на некои од соборите достигнувал и над 300) и се донесувале одлуки на ниво на целата Црква.

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Е ова станува уребесно Светите Оци да се користат против ЦРКВАТА. Свети Јован Златоуст е еден од најплодните автори на раната црква така да не знам кој од протестантите (или "библиските христијани") го прочитале ЦЕЛ НЕГОВ ЛИТЕРАТУРЕН ОПУС па да кажат вакво нешто.
Но еве барем нешто од тоа што јас СУМ ПРОЧИТАЛ..
Од толкувањето на посланието на евреите..

"И порано постоеле икони на она кое се јавило подоцна.Мелхиседе е таква праслика на ХРИСТОС,како кога насликанат икона би ја нарекла сенка насликана со бои,кои прасликуваат и нејсано го преставува ликот кој го насликал иконописецот.
Законот затоа се нарекува сенка-а благодадта висина,делата пак и она што треба да се исполни (од законот,како и мелхиседек) се само сенка која претходи на иконата насликана во бои..благодатта и вистината се икони насликани во бои "


Вистинското урнебесие ќе дојде кога ти ќе дадеш извор на овој чуден цитат од Јован Златоуст. Толку ти е лош преводот, што не успеав да го најдам во неговите толкувања. Наѕирам дека можеби мислиш на толкувањето на 10-то поглавје од посланието до Евреите, но таму пишува нешто сосема поинаку, нешто што благе везе нема со иконите. Затоа ќе те почекам да прецизираш на кое толкување од Јован мислиш (наведи број на толкувањето, или стихот што го толкува), а потоа ќе почнеме со урнебесот голема%20насмевкап.с.


A уште поурнебесно е тоа што тебе еднаш ова ти беше одговорено, а сега пак се правиш мутав:

Доколку некој од светителите не спомнал нешто за некоја тема (а за ова не сум баш сигурна – треба да ги прочитам сите дела на Јован Златоуст, та потоа да дадам коментар дали нема ништо запишано за иконите), тоа не значи дека ја негирал. Свети Јован Златоуст(354-407) бил епископ во Цариград после св. Григориј Богослов (325-390), кој бил соученик на св.Василиј Велики. Св. Григориј Богослов бил добар другар со св. Григориј, епископ Ниски (335– 394), брат на св. Василиј Велики. (Св. Григориј Ниски учествувал на Вториот Вселенски Собор кога бил дополнет Никео-Цариградскиот Символ на верата.) Тој ја споделувал истата вера што ја имал и неговиот брат Василиј Велики, кој проповедајќи за св.Варлаам, се повикува на сликарите да му направат на светијата подостојна слика од таа што самиот тој може да ја наслика со зборови ("Проповед за св.Варлаам", во P.G., XXXI), а и нагласува дека “Почитувањето упатено на иконата, допира до првообразот”. Значи, св. Григориј Ниски немал никаков проблем со верата на брат му за почитувањето на иконите, а неговиот пријател Григориј Богослов исто така немал прблем. Јасно дека штом Григориј Богослов бил епископ во Цариград, го поучувал народот да ги почитува иконите. После него на епископското место доаѓа св.Јован Златоуст. Доколку св.Јован Златоуст имал некакво несогласување со почитувањето на иконите од страна на народот и неговиот претходник, верувајте ми дека ќе имал конкретно напишано дело за тоа (затоа што тој токму и по своите пишани дела е познат).


+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 09:49
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


[Пак тие за Dura Europos се фатиле како слепи за стап голема%20насмевка Па вели веќе докажавме дека тоа биле исклучок на уметнички верници кои и во синагогите и во оваа „црква“ си имале обичај да си сликаат.


А кој ја спомна синагогата тука?Јас сигурно не.Ние од Светото предание знаеме дека домашните цркви и првите христијански базилики и мартириуми имале фрески и икони.
И на нас православните не ни требаат никакви докази за тоа. Но бидејќи вие протестантите не го признавате светото предание мораме да наоѓаме неправослaвни историски докази а во овој случај тоа се откритијата од археологијата.


Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Подоле во текстот и самиот се повикуваш на анатемисаниот Јован Дамаскин


Најверојатно мислиш тука на анатемат изречена од иконоборците на еден од нивните бандитски собори на кои присуствувале само епископите кои ги поставил иконоборецот Лав Исаврианецот, откако претходните правоверните ги пратил во прогонство.(и најбитно-на тие "собори" присуствуале само иконоборечките епископи од Царигратската црква).

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

А сепак кога станува збор за иконите, вие се фаќате како слепи за стап за мислењето на Dura Europos. И ти, и Мaran Ata, се повикувате на единственото мислење на Dura Europos и сакате со тоа да го поништите преданието на целата црква кое се простирало од едниот крај на земајта до другиот.


Значи за православните Dura Europos е само еден историски доказ кој ти го укажуваме за да си ја преиспиташ својата верзија на раното христијанство.
Ако доказите не ја подржуваат твојата теологија тогаш значи нешто не е во ред со твојата(мислам тука на SOLA SCRIPTUM)теологијатa а не со археолошките докази.



Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Вистинското урнебесие ќе дојде кога ти ќе дадеш извор на овој чуден цитат од Јован Златоуст. Толку ти е лош преводот, што не успеав да го најдам во неговите толкувања. Наѕирам дека можеби мислиш на толкувањето на 10-то поглавје од посланието до Евреите, но таму пишува нешто сосема поинаку, нешто што благе везе нема со иконите. Затоа ќе те почекам да прецизираш на кое толкување од Јован мислиш (наведи број на толкувањето, или стихот што го толкува), а потоа ќе почнеме со урнебесот


АУУУУ!! од право брзо читање на твојов пост ја помислив дека уствари бараш точно од кој том од литературниот опус на Свети Јован Златоуст сум го извадил тоа толкување а ти уствари бараш од кој точно стих од посланието од евреите почнува ова толкување па за да потоа спориш со толкувањето на СВ.ЈОВАН ЗЛАТОУСТ?!!!
многу дрско-храбро од твоја страна .
твоето толкување на светото писмо контра тоа на царигратскиот патриарх СВ.Јован кој џабе не го добил прекарот ЗЛАТОУСТ.
Е ова е навистина добар виц     


Изменето од ahmar1 - 09.Март.2010 во 11:46
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 12:01
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Вистинското урнебесие ќе дојде кога ти ќе дадеш ИЗВОР на овој чуден цитат од Јован Златоуст. Толку ти е лош преводот, што не успеав да го најдам во неговите толкувања. Наѕирам дека можеби мислиш на толкувањето на 10-то поглавје од посланието до Евреите, но таму пишува нешто сосема поинаку, нешто што благе везе нема со иконите. Затоа ќе те почекам да прецизираш на кое толкување од Јован мислиш (наведи број на толкувањето, или стихот што го толкува), а потоа ќе почнеме со урнебесот


АУУУУ!! од право брзо читање на твојов пост ја помислив дека уствари бараш точно од кој том од литературниот опус на Свети Јован Златоуст сум го извадил тоа толкување а ти уствари бараш од кој точно стих од посланието од евреите почнува ова толкување па за да потоа спориш со толкувањето на СВ.ЈОВАН ЗЛАТОУСТ?!!!
многу дрско-храбро од твоја страна .


Се разбира дека ќе биде храбро од моја страна. Јас не се плашам од вистината, зашто сум 100% убеден во она што го верувам. Но што е со тебе? Зошто не го наведе изворот на приложениот цитат кој наводно тврдиш дека е од Јован Златоуст? црвенеење Ајде наведи го изворот на тој цитат, па да видиме дали таму Јован пишува за некакви си икони, или пак тоа е само православно толкување на толкувањата на Јован.
Во случајов воопшто не сакам да коментирам околу тоа како Јован Златоуст го толкува послението до евреите. Сега сакам да дискутирам за твоето толкување на толкувањето на Јован... се разбира ако ти имаш храброст да го сториш тоа наведувајќи ни го изворот на цитатот кој ти со лесна рака го бутна во устата на Јован Златоуст.
Чекаме...

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 12:16
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:


Изгледа дека некој НЕ ГИ ДОЧИТУВА историските извори.
Како прво елвирсиот собор(во шпанија) забранил изобразување на фрески,статуи и слично на ХРИСТИЈАНСКИТЕ ГРОБИШТА за да не се ОБЕСВЕТУВААТ И ИСМЕВААТ ОД СТРАНА НА ПАГАНИТЕ.Така да елвирскиот собор и не е некој си доказ за некаво си иконоборство на раната Црква.



Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


Но, познато е дека таа одлука не била донесена со цел да не се изобразуваат икони, туку забраниле да се изобразуваат во надземните цркви за паганите да не земат да ги сквернават и да не се исмејаваат карикирајќи ги.


На ahmar1 му е познато дека тоа се однесувало за изобразување на фрески, статуи и слично (видиш тој лукаво го заобиколува зборот икони овде голема%20насмевка) на ХРИСТИЈАНСКИТЕ ГРОБИШТА, а ти велиш дека тоа се однесувало за изобразување икони во НАДЗЕМНИТЕ ЦРКВИ. Ептен се заплеткавте сега. На едниот му е "познато" дека оваа забрана се однесувала за христијанските гробишта, а на другиот надземните цркви. Едниот вели фрески и статуи, другата вели икони. За да не се брукате со вакви контрадиктори изјави, најдобро договорете се по лична порака што како ќе измислувате т.е. каква верзија на историјата ќе приложувате, а потоа повелете мачкајте ни очи тука.

Сепак, наспроти вашите прилагодувања на историјата со цел да ги оправдате забранетите икони, одлуката на соборот вели:

In its 36th Canon, the council decreed:  "It is ordained that Pictures are not to be in churches, so that that  which is worshipped and adored shall not be painted on walls."

(Превод: Одлучено е иконите да не бидат во црквите, па тоа кое се слави и обожаваа, да не биде сликано на ѕидовите.)

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 12:50
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

одлуката на соборот вели:In its 36th Canon, the council decreed: "It is ordained
that Pictures are not to be in churches, so that that which is worshipped
and adored
shall not be painted on walls."(Превод: Одлучено е иконите да не бидат во црквите, па тоа кое се слави и обожаваа, да не биде сликано на ѕидовите.)


Каква коинциденција .Само што ги дочитав сите 81 канон од елвирскиот собор за да сам се уверам како точно тоа пишува.Бидејќи моите предзнаења на елвирскиот собор се базираат само на информациите кажани тука на форумов па малце се помачив да ги најдам СИТЕ ОДЛУКИ НА ОВОЈ СОБОР.

инаку сите тие канони изворно се наведени тука:
КАНОНИТЕ НА ЕЛВИРСКИОТ СОБОР

И како што и претпоставив, пак целата фрка е во КОНТЕКСТОТ на истиот.
Зборот канон значи дека се однесува на работи од практично значење а не во врска со ТЕОЛОГИЈА.
Интересно е што целиот тон на елвирскиот собор, иако е малце престрог за сегашни стандарди, сепак со исклучок на канонот 33 и 60(кој ме збуни искрено кажано)е ПРАВОВЕРЕН.
Сепак треба да се има предвид дека овој собор е од времето на ПРОТО-Православието.
(Овој термин е измислен од академските кругови за да се дефинире периодот на раната црква пред вселенските собори)

Мене интересно ми е што забораваш да ги спомнеш каноните
34 и 35 кои претходат на фамозниот 36 канон.

34. Candles are not to be burned in a cemetery during the day. This practice is related to paganism and is harmful to Christians. Those who do this are to be denied the communion of the church.

35.Women are not to remain in a cemetery during the night. Some engage in wickedness rather than prayer.


Како и многу други канони на овој собор, ги уредуваат можните ЗЛОУПОТРЕБИ кои се случувале во Шпанија.
Значи 36 канон ТРЕБА ДА СЕ ЧИТА ВО КОНТЕКСТ НА СИТЕ ОСТАНАТИ 80 КАНОНИ.А бидејќи вие протестантите тоа не го милувате незнам како може да ве убедам во спротивното.

Значи прочитајте ги интегрално сите 81 канон па послем може да правиме муабет дали тој промовирал иконоборство или не.


Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Во случајов воопшто не сакам да коментирам околу тоа како Јован Златоуст го толкува послението до евреите. Сега сакам да дискутирам за твоето толкување на толкувањето на Јован... се разбира ако ти имаш храброст да го сториш тоа наведувајќи ни го изворот на цитатот кој ти со лесна рака го бутна во устата на Јован Златоуст.


Мислам дека е многу смешно,и глупаво, ПРОТЕСТАНТ да бара од православен толкување на толкување на Светите Оци.
Па нели си го прочитал ЦЕЛИОТ ЛИТЕРАТУРЕН ОПУС на свети јован златоуст ?!Ја колку што се сеќавам ти рече дека Свети Јован никогаш не ги спомнал иконите.
Зашто ти е чудно ова? Или пак може ДА НЕ СИ ГО ПРОЧИТАЛ Свети Јован Златоуст воопшто?!
А башка и ти кажав од кое негово дело го препишав тоа-толкување на свети Јован Златоуст на посланието до Евреите.Православните знаат за што зборувам, а сега ако вие протестантите не разбирате незнам што можам против тоа.Или евентуално да не сакаш случајно и по пошта да ти го доставам?!

Дај малце помачи се ,побарај на твојатa омилена википедија може таму ќе најдеш нешто.




Изменето од ahmar1 - 09.Март.2010 во 13:14
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 13:10
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Изгледа дека некој НЕ ГИ ДОЧИТУВА историските извори.
Како прво елвирсиот собор(во шпанија) забранил изобразување на
фрески,статуи и слично на ХРИСТИЈАНСКИТЕ ГРОБИШТА за да не се
ОБЕСВЕТУВААТ И ИСМЕВААТ ОД СТРАНА НА ПАГАНИТЕ.Така да елвирскиот собор
и не е некој си доказ за некаво си иконоборство на раната Црква.


Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Но, познато е дека таа одлука не била донесена со цел да не се изобразуваат икони, туку забраниле да се изобразуваат во надземните цркви за паганите да не земат да ги сквернават и да не се исмејаваат карикирајќи ги.
На ahmar1 му е познато дека тоа се однесувало за изобразување на фрески, статуи и слично (видиш тој лукаво го заобиколува зборот икони овде голема%20насмевка) на ХРИСТИЈАНСКИТЕ ГРОБИШТА, а ти велиш дека тоа се однесувало за изобразување икони во НАДЗЕМНИТЕ ЦРКВИ. Ептен се заплеткавте сега. На едниот му е "познато" дека оваа забрана се однесувала за христијанските гробишта, а на другиот надземните цркви. Едниот вели фрески и статуи, другата вели икони. За да не се брукате со вакви контрадиктори изјави, најдобро договорете се по лична порака што како ќе измислувате...


E oд вакви коментари,поголемо брукање - здравје!

Какви само баналности пишуваш, тоа е чудо невидено. Ама ајде, ќе го препишам тоа на твојата неинформираност и неначитаност и ќе ти објаснам дека фреските, во православието, всушност се ИКОНИ нацртани на ѕид. Ама само оној кој не ја познава иконографијата, може вака да се заплетка сам со своите коментари.

А она за надземните цркви и гробиштата... според тоа што сакаш да прикажеш дека јас и Ахмар се разликуваме во коментарите, ќе помислиме дека иконите (т.е. фреските) биле цртани на надргробните камења, а не во црквите
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 13:26
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

одлуката на соборот вели:In its 36th Canon, the council decreed: "It is ordained
that Pictures are not to be in churches, so that that which is worshipped
and adored
shall not be painted on walls."(Превод: Одлучено е иконите да не бидат во црквите, па тоа кое се слави и обожаваа, да не биде сликано на ѕидовите.)



Мене интересно ми е што забораваш да ги спомнеш каноните
34 и 35 кои претходат на фамозниот 36 канон.

34. Candles are not to be burned in a cemetery during the day. This practice is related to paganism and is harmful to Christians. Those who do this are to be denied the communion of the church.

35.Women are not to remain in a cemetery during the night. Some engage in wickedness rather than prayer.


A мене знаеш што ми падна во очи? Многу ме интересира кој се’ присуствувал на тој собор. Јасно е дека на сите вселенски собори кои се оддржани до сега (не разбојнички, туку регуларни и признати) присуствувале светители кои до крајот на својот живот останале верни на вистинското исповедување на Православната Вера. А што се случува со овој собор? Кој светител, раководен од Светиот Дух, бил присутен тука?
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 14:25
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Не заборавај да ми одговориш според која логика сакаш денешните Евреи, кои не ја исполнуваат старозаветната Божја заповед за изработка на икони на херувими, да ги претставиш како мерило на тоа што е вистина во Светото Писмо?




        DALI SE UPOTREBUVALE IKONI VO JUDAIZMOT?

    OD KOGA SE UPOTREBUVAAT IKONITE VO HRISTIJANSTVOTO?


Vo Judaizmot nikogas ne se upotrebuvale ikoni, nitu vo minatoto, nitu pak denes. Zosto?

Zaradi Vtorata Zapoved od Dekalogot koj BOG licno gi napisal na kamen i mu gi dal na Mojsej, a glasi vaka:

"Не прави за себе идол, ниту каква слика на она, што е горе на небото, што е долу на земјата и што е во водата под земјата;
немој да им се клањаш, ниту да им служиш, оти Јас сум Господ, Бог твој."( 2 Mojseeva 20:4,5).

Tocno e deka vo Svetilisteto na Solomonoviot Hram odozgora na kovcegot imalo dva heruvima napraveni od zlato
(2 Mojseeva 37:7-9, 3 Carstva 8:7);

Heruvimi imalo zashieno i na zavesata na Skinijata od deset platnishta ( 2 Mojseeva 26:1; 36:8), kako i po zidovite na Hramot kade imalo izdlabeni likovi na heruvimi, palmi i rascuteni cvetovi.

NO, Evreite NIKOGAS ne im se poklonuvale na tie heruvimi nitu gi celuvale , nitu kadele pred niv, nitu sveki im palele.

I vo prostoriite za sobiranje , vo sinagogite, Evreite NIKOGAS nemale nikakov lik.

Do 300 godina od n.e. Hristijanite ne upotrebuvale nikakvi likovi po crkvite.

Elvirskiot sobor vo 305 godina od n.e. vo 36 -to pravilo gi zabranil likovite ( slikani, delkani, leani) vo crkvite. Pred krajot na cetvrti vek od n.e. pocnale da se ukrasuvaat nekoi crkvi so sliki na istoriski licnosti od Biblijata, ama se uste ne pravele ikoni na macenicite i nivnite stradanija, ne gi baknuvale, ni celuvale , nitu pak kadele i ne se poklonuvale pred niv.

Sv. Jovan Zlatoust, iako vo svoite tekstovi spomenuva mnogu od sovremenite obicai koi vleguvale vo Crkvata, ne spomenal ni zbor za ikonite.

Epifanij, salamiskiot episkop, koj umrel vo 404 godina od n.e. koga na stari godini odel za Erusalim, vo edno selo na zavesata na Crkvata nasol covecki lik. Go raskinal likot i so golem revolt rekol:" Sprotivno e na Svetoto Pismo da visi covecki lik ( slika ) vo Hristovata Crkva!"



Vo 8 i 9 vek od n.e. imalo golemi raspravii za Ikonite.
Cetirite Carigradski Sobori vo :731 god, 754 god, 815 god. i 829 god. od n.e. gi otfrlile ikonite kako SPROTIVNI na SVETOTO PISMO. Eden od tie Sobori vo 754 godina se sostoel od 348 vladici.

No, vo 842 godina pobedila strujata koja se zalagala za ikoni, pod pokrovitelstvo na caricata Teodora. Od togas, ikonite zvanicno se upotrebuvaat vo Pravoslavnata Crkva.



Ne mozeme da ja negirame vistinata i da kazuvame deka Evreite imale ikoni. Toa e izvrtuvanje na Svetoto Pismo.

Kako sto gledame, i ranite Hristijani nemale ikoni vo prvite nekolku vekovi.


Ај, те молам, КингДавид уозбили се и не туку копирај текстови од Евангелос во латиничен текст, демек се твое ремек дело. Плагијаторите не се вреднуваат многу, да не речам, воопшто, во меѓусебен дијалог!

п.с. А она:

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

Ova se istoriskite fakti vo vrska so ikonite.


Ноу комент какви историски докази од веб страната на веронаука



Kako prvo, moite izvori od koi citirav se od edna stara bugarska kniga "Vistinni Poklonici" napisana nekade vo pocetokot na 20 vek od istrazuvaci od Amerika koi gi proucuvale obicaite i istorijata na Pravoslavieto ma ovie prostori.

Tamu ima fusnoti za sekoj podatok sto go iznesuvaat, od koja kniga e i od koj avtor.

Bev iznenaden koga vidov deka i na www.veronauka.com gi ima skoro doslovno prezemeno ovie podatoci, plus nadopolneti so drugi.

Tokmu poradi serioznosta na temata ne sakav da iznesuvam moi pausalni mislenja i datumi da ne izlezam neseriozen.

No, da ne izleguvame nadvor od temata.

Da ti kaze nekoj koj ima vlast :"NE PRAVI IDOL ILI SLIKA NA ONA STO E GORE NA NEBOTO,STO E DOLU NA ZEMJATA I STO E VO VODATA POD ZEMJATA,NEMOJ DA IM SE POKLONUVAS I NE IM SLUZI! kako ke go sfatis toa?
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 14:46
Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:


Kako prvo, moite izvori od koi citirav se od edna stara bugarska kniga "Vistinni Poklonici" napisana nekade vo pocetokot na 20 vek od istrazuvaci od Amerika koi gi proucuvale obicaite i istorijata na Pravoslavieto ma ovie prostori.
Tamu ima fusnoti za sekoj podatok sto go iznesuvaat, od koja kniga e i od koj avtor.


АХА еве значи од каде е таа книга!американски протестантски мисонери.

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

Bev iznenaden koga vidov deka i na www.veronauka.com gi ima skoro doslovno prezemeno ovie podatoci, plus nadopolneti so drugi.


Не си весен колку си ме израдувал (и информирал) со оваа информација.
Инаку баптистичката организација од Скопје ја има ИЗДАДЕНО истава оваа книга ,пред незнам колку години,
и на корица го има преставено некоја православна Црква но сликата е некако матна(вањда е заради матната теологија во истата).еве ја:


п.с
дај те молам кингдавид не мора ЦЕЛ пост да го цитираш,зашто многу непотребно се прави гужва на страната.



Изменето од ahmar1 - 09.Март.2010 во 14:48
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Март.2010 во 15:19

Milo mi e sto te izraduvav i informirav so ovaa informacija. .


Sakam koga lugeto se radosni . Pozdrav do tebe !


Inaku, replikata mi bese do Maranata
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2010 во 00:16
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:


Сепак треба да се има предвид дека овој собор е од времето на ПРОТО-Православието.


Дали можеш да ни кажеш кој период го опфаќа ткн. „ПРОТО-Правосалвие“? До 4-ти век? До 8-ми век? До 11-ти век? Или 14,15 итн?

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:


Мене интересно ми е што забораваш да ги спомнеш каноните
34 и 35 кои претходат на фамозниот 36 канон.

34. Candles are not to be burned in a cemetery during the day. This practice is related to paganism and is harmful to Christians. Those who do this are to be denied the communion of the church.

35.Women are not to remain in a cemetery during the night. Some engage in wickedness rather than prayer.


Значи 36 канон ТРЕБА ДА СЕ ЧИТА ВО КОНТЕКСТ НА СИТЕ ОСТАНАТИ 80 КАНОНИ
.



А кој ти даде тебе право 36-тото правило да го ставиш во ист кош (контекст) со 34-тото и 35-тото правило? Зошто сметаш дека правилата 34, 35 и 36 треба да бидат во еден кош, а 33 и 37 да не бидат? Еве ги 33-тото и 37-то правило:

33.     Bishops, presbyters, deacons, and others with a position in the ministry are to abstain completely from sexual intercourse with their wives and from the procreation of children.  If anyone disobeys, he shall be removed from the clerical office.


37.     Those who have suffered from an evil spirit may be baptized as death approaches.  If they have been baptized, they may be given communion.  Such people are not, however, to light the church candles in public.  If they do so, they are to be denied communion.


Каква врска имаат овие канони со гробиштата? Тогаш зошто сметаш дека контекстот е само во подгрупата 34, 35 и 36? Зарем не е поверојатно 34-тото и 35-тото правило да си одат заедно, а 36-тото правило да си е засебно бидејќи во истото не се зборува за гробишта, туку за иконите во црквите?
Од друга страна, каноните кога се пишуваат тие мораат да бидат прецизни и нивната содржина поминувала деноноќни дискусии, анализи, преформулирања итн. со цел да биде целосна, презицна и да не остава простор за поинакво толкување и преминување (слично на законите во државата). Правилата (каноните) морале да бидат јасни, прецизни и целосни за да нема потреба од повторни собори на црквата за истите да се ревидираат веднаш штом ќе се појави спор околу нивното толкување.

36.     Pictures (иконите) are not to be placed in churches, so that they do not become objects of worship and adoration.


Оттука гледаме дека во правилото е јасно напишано дека иконите не смеат да бидат во црквите (а не гробиштата), а дадена е и причината за тоа: со цел да не станат предмети за славење и обожавање.
Овие луѓе ја предвиделе судбината на иконите. Предвиделе дека ти ќе станат предмети за обожавање. Предвиделе дека еден ден луѓето ќе почнат да ги осветуваат овие обични слики, да им даваат мистични својства, да им препишуваат разни чуда, да се клањаат пред нив, да се молат пред нив, да ги бацуваат, да им оставаат пари, да прават бизнис со нив итн.

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:


А башка и ти кажав од кое негово дело го препишав тоа-толкување на свети Јован Златоуст на посланието до Евреите.Православните знаат за што зборувам, а сега ако вие протестантите не разбирате незнам што можам против тоа.Или евентуално да не сакаш случајно и по пошта да ти го доставам?!


Не мора да ми го праќаш по пошта. Јас ги имам толкувањата на Јован на посланието до евреите. Но, бидејќи тој цитат што ти го наведе не успеав да го најдам во нив (затоа што сум уверен дека катастрофално е преведен во книгата од која што си го цитирал), те замолив да ми кажеш на кој дел од посланието до евреите се однесува тој стих. Отвори ја пак таа книга и ѕрирни таму убаво, тоа авторот мора да го навел. Провери и во фус нота да не има ставено. Ако нема ни таму, тогаш станува збор за крајно несериозна книга и воопшто не вреди да се дискутира. Ајде обиди се, па да дискутираме издржано, во спротивно дискутираме на база на „рекла казала“. Тогаш секој би можеш да напише било каква глупост и да рече „вака рече Јован Златоуст“.
Чекаме...
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2010 во 05:44
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

А сепак кога станува збор за иконите, вие се фаќате како слепи за стап за мислењето на Dura Europos. И ти, и Мaran Ata, се повикувате на единственото мислење на Dura Europos и сакате со тоа да го поништите преданието на целата црква кое се простирало од едниот крај на земајта до другиот - како што вели анатемисаниот ваш Јован Дамаскин
(ова ти се вели "со свој камен по своја глава")


Интересно е тоа што ти, Евангелосе, си се фатил како слеп за стап само за помесниот (ако знаеш што значи зборот помесен, ќе ти текне во какво бунило си заглибал) собор во Елвира, и не ја гледаш целосната реална слика како стоеле работите во тоа време. А за да видиш дека ние, православните Христијани, не сме како слепци за стап, еве ти неколку прекрасни фрески од 3-ти и 4-ти век:

Најстарата фреска на која е претставен св. Апостол Павле, датира од 4-ти век, kako и св. Апостол Петар, се наоѓаат во катакомбата на св. Текла.




Трите момчиња кои биле фрлени во печката, фреска од крајот на 3-ти почеток на 4-ти век, се наоѓа во катакомбата на св. Прискила.





Св. Онуфриј, икона од 4-ти век





Лазаревото воскресение, фрескa од Виа Латина во Рим, датира од 4-ти век





Пресвета Богородица, св. Франческа – Рим, датира од 3-ти век





Фреска на кој е прикажан Господ Исус Христос, 4-ти век, катакомба на Комодила





Фреска со Пресвета Богородица, 4-ти век, Рим





Христос и учениците, 300 година





И оваа од ГРУЗИЈА е многу интересна икона на Пресвета Богородица. Датира од 4-ти век.





Мислам дека доволно се. Ако ти требаат уште примероци, само кажи.

Изменето од Maran Ata - 10.Март.2010 во 05:48
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2010 во 09:52
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Дали можеш да ни кажеш кој период го опфаќа ткн. „ПРОТО-Правосалвие“? До 4-ти век? До 8-ми век? До 11-ти век? Или 14,15 итн?



Каков 11,каков 14 век?! Значи ја убаво кажав,но треба некој внимателно да чита.

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Сепак треба да се има предвид дека овој собор е од времето на ПРОТО-Православието.
(Овој термин е измислен од академските кругови за да се дефинире периодот на раната црквапред вселенските собори)


Како што и реков овој термин не сме го измислиле ние православните туку акдемските кругови.Нејзин автор поточно е Bart D. Ehrman, а за прв пат го чув овој термин од страна на Dale B. Martin, Woolsey Professor of Religious Studies, Yale University.
Инаку еве ти ги предавањата на темата

introduction to new testament HISTORY and literature

тука имаш 26 часови (секој по 45-50 минути) на кој можеш многу да научиш,мада знам дека за протестант по првиот час може комотно едно библиско-харикири да си направи.
Но еве не ми верувај на мене- види сам.



Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

А кој ти даде тебе право 36-тото правило да го ставиш во ист кош (контекст) со 34-тото и 35-тото правило?Каква врска имаат овие канони со гробиштата? Тогаш зошто сметаш дека контекстот е само во подгрупата 34, 35 и 36?


Значи пак истото..јас поточно реков:

Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Како и многу други канони на овој собор, ги уредуваат можните ЗЛОУПОТРЕБИ кои се случувале во Шпанија.Значи 36 канон ТРЕБА ДА СЕ ЧИТА ВО КОНТЕКСТ НА СИТЕ ОСТАНАТИ 80 КАНОНИ.


значи СИТЕ 80 КАНОНИ.какви подргупи какви бакрачи.
Значи мене поентата ми беше да истакнам дека бидејќи се работи за КАНОНИ а не за догмати овој собор укажува на разни девијации кои се јавиле на територијата на Шпанија во 4 век од морално-дисциплинкса природа. Затоа и реков дека треба во контекст да се читаат тие канони.


Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Од друга страна, каноните кога се пишуваат тие мораат да бидат прецизни и нивната содржина поминувала деноноќни дискусии, анализи, преформулирања итн. со цел да биде целосна, презицна и да не остава простор за поинакво толкување и преминување (слично на законите во државата). Правилата (каноните) морале да бидат јасни, прецизни и целосни за да нема потреба од повторни собори на црквата за истите да се ревидираат веднаш штом ќе се појави спор околу нивното толкување.


Значи ти како "библиски христијанин" на мене како православен ми кажуваш што е канон и како треба да се состави?! Уствари не на мене лично тука на епископите како треба да ги составуваат каноните.!!
па нели бе ти не признаваш никави епископи,презвитери,ѓакони?!?
од каде па сега ти експерт за канони?!па уште и КАКО ТРЕБАЛО ДА СЕ СОСТАВУВААТ!!



Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Оттука гледаме дека во правилото е јасно напишано дека иконите не смеат да бидат во црквите (а не гробиштата), а дадена е и причината за тоа: со цел да не станат предмети за славење и обожавање.Овие луѓе ја предвиделе судбината на иконите. Предвиделе дека ти ќе станат предмети за обожавање. Предвиделе дека еден ден луѓето ќе почнат да ги осветуваат овие обични слики, да им даваат мистични својства, да им препишуваат разни чуда, да се клањаат пред нив, да се молат пред нив, да ги бацуваат, да им оставаат пари, да прават бизнис со нив итн.


Ова е класичен пример на ПРОТЕСТАНСТКО ГАТАЊЕ.
Значи "библиски" христијанин кој не признава никаков црковен Клир,кој има многу замаглена престава за тоа што е ЦРКВА одеднаш кажува KAKO ТРЕАБЛО ДА СЕ ПИШУВААТ? КАНОНИ,па што и МИСЛЕЛЕ тие ЕПИСКОПИ(чии чин не им го признава)и која им била целта!



Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Јас ги имам толкувањата на Јован на посланието до евреите.Ако нема ни таму, тогаш станува збор за крајно несериозна книга и воопшто не вреди да се дискутира.


Мало морген дека си го читал толкувањето на некој Свет Отец на која било тема.Абе уствари па зашто читаш литература од ЕПИСКОПИ и тоа баш од онаа ЛОША ПРАВОСЛАВНА ЦРКВА?
Знае ли твојот пастор дека читаш НЕ-БИБЛИСКА ЛИТЕРАТУРА?

Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Март.2010 во 11:33
ahmar1, бидејќи веќе неколку пати одбегна да одговориш на моите прашања и од дискусијата на темата, се префрли во дискусија на EvAngelos, јас не продолжувам во таа насока, а те оставам тебе да си уживаш во твојот монолог и во твоите заблуди, во кои што искрено верувам дека не си убеден, туку си приморан да веруваш.

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:



Интересно е тоа што ти, Евангелосе, си се фатил како слеп за стап само за помесниот собор во Елвира, и не ја гледаш целосната реална слика како стоеле работите во тоа време.


Не сум се фатил јас за тој собор, ни како слепец, ни како орел. KINGDAVID го спомна тој собор на кој што меѓу другите одлуки се забраниле и икони во црквите (со цел да не станат предмети на обожување - како што е случајот денес во православието) и јас воопшто немаше да го спомнам тој собор доколку ahmar1 не почнеше да го преименува зборот „црква“ со „гробишта“ во 36-тиот канон од тој собор.

Вие можете да гатате колку што сакате и да прикажувате разно разни сликички, фрески, боенки итн. но ранохристијанската историја (а да не зборам па Новиот Заветсреќа) воопшто не спомнува икони, а онаму каде што ги спомнува, тие се забранети (како што е случајот со помесниот собор во Елвира).
После 313г. откако официјалната црква ќе склучи брак со власта (империјата, државата), започнува долгиот период на компромиси со световното, периодот на онечистување на изворното христијанство со еден куп новотарии повеќето превземени од грчката филозофија и уметност, а и од другите пагански религии и филозофии.

Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 89101112 23>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,375 секунди.