|
Проблеми и прашања |
Внеси реплика | страница <1 34567 13> |
Автор | ||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
1. Kakvo maslo koristis? 2. Kolku vreme i km imas pominato otkako si go smenil masloto? 3. Koga posleden pat go smeni masloto dali go smeni i filterot? 4. Dali doturas od istoto maslo vo motorot, ili go mesas so drug tip? 5. Kakov cad (po boja) izleguva od auspuhot na voziloto? 6. Dali motorot go ima promeneto rezimot na rabota, kako i zvukot? |
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Voedno ako se pojavuva pena vo masloto, mozebi doslo do mesanje na voda so masloto, preku samiot dihtung na glavata, ili napuknuvanje na blokot....
|
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
јас колку што знам тоа е индикатор на вода во маслото... е сега, што е причинител абер немам Пошто имам релативно малце поминато со Аудиот (пошто го возам само низ град) некаде пред околу 500 километри (според таксот) поминати е сменето масло сосе филтер, тоа уште кај претходниот газда. Јас масло немам менувано и исто така не знам што масло има ставано. ДОлу меѓу картерот и блокот приметувам незначително капење на масло , па можи преку тоа место да влегува вода. Е сега, пошто маслото ја премина минималната граница треба да дотурам малце, па еве кажете какво да и туран, не можам цело да го менувам освен ако не е ептен кнап работава со пенава... Звукот не се смени, ама малце подолго вергла при палење. Дали саухот може нешто (иако мислам дека не) да смени во тоа, пошто престанав да го користам??? Чудно ми е што скоро и да не излегува чад низ ауспухот... нз што е финтата |
||||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
...nisto strasno ne e pojavata na pena na kapaceto za maslo.
toa e samo kondenzacija,pogotovo sto ja VOZIS NA KRATKI RELACII..
|
||||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Мој совет ти е, да го промениш маслото, бидејќи незнаеш какво масло е претходно ставено (во принцип не се мешаат масла со различна градација како на пр. 15 / 40 со 20/50), и да го промениш филтерот за масло. Моја препорака е да ставиш моторно масло со градација САЕ 20 W 50 ALL CLIMATE, бидејќи тоа погусто масло, твојот мотор е доста истрошен, а воедно доаѓаат и жешки денови каде што маслото дополнително се растенчува од топлината... Можеш да му ставиш Приста, ИНА... сосема добри масла се со ниска цена. И доколку можеш стави некој адитив во моторот, кој дополнително ќе ја смири буката од моторот и ќе му го продолжи малце векот на користење... Втора работа е ако можеш да ставиш 1 шишенце адитив во горивото, кое има својство на чистење на каналите за дотур на гориво од резервоарот до моторот, како и да направиш едно темелно чистење на карбураторот со дизните...И да монтираш едно филтерче за гориво пред влезот во карбураторот. Трета работа... Промени ги свеќичките и каблите кои одат од разводна капа до свеќици. Направи едно дополнително штелување на вентилите. За капењето меѓу моторот и блокот, треба да направиш промена на дихтунгот. Сево ова нема да те кошта повеќе од 2-3000 денари, 1 ден работа највеќе 2, а ќе добиеш сигурно на намалена потрошувачка и помирен мотор. |
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
За подолгото верглање, мислам дека е убаво да го провериш палењето и платинката во разводникот.. Може и да е дотраена па да лепи...Или да го има изместено тајмингот на палење.
Инаку убаво е да ја палиш колата под саух. Новите автомобили имаат автоматски електронски саух, а старите имаат рачен. Пали ја колата под саух и барем 2-3 мин после палење остави ја да работи под саух, и нека работи во место, за да може маслото убаво да се крене и да се рашири во моторот, пред да почнеш да ја возиш... Јас променив 4-5 коли и покрај трки со нив, ниеднаш не сум ја донел со фаза на ремонт.. Редовен сервис, убаво одржување и ме терале и по 100 и кусур илјади без некои проблеми околу моторот освен ситните потрошни материјали. |
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
многу е ова.... Пари за масло менување не планирам освен ако не е ептен кнап работата, пошто и вака сум во давачки до гуша и за гориво едвај тргам на страна моторот е ремонтиран и испарителот ич не дува, така да од готово не си правам вересија. Колата има (да се рече) нов карбуратор, а што се однесува до адитивите ни на крај памет не ми паѓаат такви работи пошто и вака е добар. Филтер за гориво морам да ставам од пусти страв да не влета некоја мушичка в карбуратор како што си го заборавам јас капачето од резервоарот отворено Кабли, свеќици - тоа за месец дена ако дојдат на ред , кога ќе се фарба колата Штеловање вентили - нема теорија... пошто аупухот ми е сиот ренде така да тој е приоритет А за капењето ќе сменам дихтунг ако не прекини со додатно притегнување шрафови... сепак... можеби не е ништо сериозно |
||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Друже, но ти незнаеш претходно какво масло е ставено, и неможеш да правиш експерименти со маслата.. Може има ставено полу или фул синтетчко масло... И сега за да му дотуриш ќе ставиш некое обично и ќе дојде до мешање на маслата и на крај да испадне држ ме мајко..
Ако дотураш, дотурај од тоа тој тип што го има внатре. Ако незнаеш кое е и какво е, поарно смени го... Како и да е... 4 литра масло по 150-200 ден, се 600-800 ден.. Не ја вози 2-3 дена колата, ќе смениш масло.. ете ти заштеда која подолгорочно ќе се исплати.. Во наредни 5000 км ќе бидеш раат... Значи пак ќе ти кажам, и не слушај мајстори по градот.. Масла не се мешаат.... Само ако се со иста градација... |
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ако е веќе ремонтиран мотор, тоа подразбира, менување клипови, хилзнување, обработка на радилица, промена на карики, и промена или шлајфување на вентилите, рамнење глава, промена на сите дихтунзи и сл.
Што значи испарителот т.е одушник не треба ни да има извадено вон моторот. Ако има испарител кој е завртен надоле - нагоре, тогаш има проблем и не е правен целосен ремонт... |
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
fotoja
Нов член Регистриран: 03.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 33 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
zdravo,
i mene motorot vo posledno vreme na Astra G e pobucen i povoznemiren :) druze "volkswagen" vels deka moze da se stavi aditiv za smiruvanje, toa e vremeno resenie ili..? " И доколку можеш стави некој адитив во моторот, кој дополнително ќе ја смири буката од моторот и ќе му го продолжи малце векот на користење..." Dali ima nekoi stetni posledici aditivot, i koi bi bile moznite pricini da motorot pocnuva da bide pobucen... i toa ne sekogas odvreme navreme mu se slucuva. Изменето од fotoja - 01.Март.2010 во 10:32 |
||||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
значи вака...
ЕнЕрЏИ го рече тоа за адитивот... до сега јас никад не сум ставал Пред се .... дизел или бензин е колата? |
||||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
..garant stavil crveno gorivo!
|
||||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Jas preporacav stavanje aditiv kaj motori koi imaat pominato nad 100 000 km. Na nov motor sigurno ne bi mu stavil aditiv. Inaku aditivot i te kako znae dobro da deluva kaj postar motor. Sto se odnesuva za bucavata i tresenjeto, t.e oscilacii vo rezimot na rabotata, moze da bide najvekje od gorivoto. Zavisi kade stavas gorivo. Makpetrol na site pumpi nema isto gorivo. Go klasificiraat, razreduvaat i sekoja pumpa si ima klasifikacija. Jas najubavi rezultati so makpetrol gorivata imam oseteno na benzinskata vo Vlae, koja e vo pravec na skopje, isto i na benzinskata kaj Rumunska bolnica. Mozam toa da go vidam spored pominatata kilometraza na astrata. Luk Oil imaat mnogu loso gorivo. Za privatnive ne se osuduvam da stavam od pricina sto go zemaat od Okta ili od drugo mesto, i nekako mi e somnitelno. Ne sakam da eksperimentiram. Probaj na Astrata da stavas gorivo od edna pumpa i ke vidis razlika vo rezultatite. Ako ispadne deka ne e do gorivoto, odi na servis. Moze da e drug problem. Kako i da e. Na dizel motori koi imaat pominato nad 100 000 km. preporacuvam aditiv za motorot, kako i aditiv za naftata. |
||||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||||
fotoja
Нов член Регистриран: 03.Јануари.2010 Статус: Офлајн Поени: 33 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
benzin e kolata, nemam stavano nikakvo ujdurma benzin...
|
||||
Внеси реплика | страница <1 34567 13> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |