|
Бугари - 100% ТуркоМонголи |
Внеси реплика | страница <1 626627628629630 824> |
Автор | |||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Јас го отфрлам напишаното, не поради тоа што некој тврди нешто, или поради тоа што некој мисли за определен настан дека е така или не е, туку поради тоа што Православната Црква не ги почитува тие лица како Светци, а се додека Црквата, која единствена има право да одлучува кој бил свет, а кој не бил, се додека таа ги прогласува личностите за Светци, а која не бележи никакво сведоштво дека Тервел бил Светец, ниту житие нема, јас ќе си стојам на ставот кој го имам. Инаку, во ракописи напишани неколку века по смртта на Тервел се и сешто може да пишува. Впрочем, чинам нема потреба многу да полемизираме, доволно е да се појде во најблиската црква, да се праша, таму ќе дадат соодветен одговор на прашањето. |
|||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Не знам каков ти е проблемот... Ако питаш мене - изопшто не ме интересира дилемата дали Тервел е бил христиенин. Некои древни автори го кажуват... ама дали е верно? Ти априори jа изклучваш таа версиjа. Ова е твоj проблем.... |
|||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ако некој треба да го прогласи за светец , тоа е црквата во Цариград , затоа што истиот и помогнал на Византија а не на Рим ( тогаш Рим и Цариград дефинитивно се поделени и се сопарници ) . Је појавуваат многу различни имиња , но за бугарската историографија е важно што сите почнуваат на “ Т “ . Првите фрески , како што приметив се од 19 век , што е апсурд за “ првиот бугарски светец “ и слични аномалии во интерпретацијата на бугасрката историографија . Мислам дека Тервел е уште една жрвта на бугарскиот националроманитзам , кој трае ли трае . Толку , јас завршив со “ случајот “ . |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Македоне, и сам Паисиј пишува зошто нема напишано во наши книги за светиот крал Тривелија. Мене не ме интересира догматиката, многу добро знам дека официјално не е светец. Мене ме интересира зошто го напишал Паисиј следното
http://img138.imageshack.us/img138/4430/ter4.png Твоето објаснување за Богородица на овој печат не ми звучи убедливо. Ништо не треба да се отфрли априори само заради тоа што не се поврзува со нашите претставувања за случувањата. Потребна е објективност. Изменето од Каснакоски - 16.Февруари.2010 во 19:48 |
|||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Не , немам јас проблем , проблемот е ваш . Него , една препорака , првиот бугарски светец да го барате во руската православна црква , чинам дека таму може да се говори за прв - бугарски . И 17 век , не е древен Изменето од eptendosadno - 16.Февруари.2010 во 19:46 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Се смета дека Тервел станал монах и дека се крстил, при што, пти Светото Крштение го земал името Теоктист, кое и не е баш бугарско. Во однос на тоа дека го крштевал сиот народ, доколку било така, немало воопшто да има потреба од мисии на Светите Браќа, на Свети Кирил и Свети Наум, на Светиот Цар Борис и слично. Многу е логичен одговорот Каснакоски, воопшто нема потреба од сложени анализи. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Има, има. Токму тоа е грешката на сите квази историчари. Важни се причините. За да напише некој нешто има неколку можности. 1. Да измислува. 2. Да предава тоа што прочитал на друго место. 3. Од многуте сведоштва кои прочитал да направил компилација. и т.н. Знам дека не си ја читал Историјата на Паисиј во целина. На секаде тој ги посочува своите извори на информации. Секако има документи, кој Паисиј ги читал, но тие не се познати на современата наука. Сложените анализи се многу потребни. Токму поради површното гледање на документите се доаѓа до учење и проширување на лажна историја. Примерно на едно друго место се убедени дека таткото на Самуил бил кнез на Берзитија, а никаде нема извор за такво тврдење. Претпоставката на некој ИСТОРИЧАР е прифатена како вистина и тоа се шири, а е измислица. Добро би било да се отвори тема за измислиците во историјата. Верувам темата би имала повеќе страници од оваа за 100%. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Во однос на историјата, да, во некои случаи можеби така и се пишува, ама не е така во однос на прогласувањето Светци, постапката, каноните кои се потребни за запазување на таа постапка и слично. Истотака, ќе напоменам дека таквите документи, доколку постојат, сеуште би требало да се во сопственост на Црквата, а доколку има такви, секако дека Црквата нема да ги крие, туку ќе ги објави и со тоа ќе потврди дека Тервел бил Светец, дека фреските кои се нацртани таму, не се никаков неканонски акт, ама едноставно нема. Во однос на пишувањето наисторијата, слободно отвори тема, нема проблем, јас сепак ќе се воздржам од коментар во однос на твојата анализа на оваа тема. |
|||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Тука Вие лично промовиравте многу , многу нешта кои неможеш да ги докажете , и Вие барате да пишуваме за измислици и користите реченица :“ ... а никаде нема извор за такво тврдење...“ Историски извори за такво тврдење ? Па зарем за светец од 8 век , кој е поданик на Цариградската Патријаршија , природно , лигично , научно ... , е да дознаеме од католик од 17 век , за кого науката констатирала дека има многу, многу неточности во своите дела , да го прифатиме како вистина и на тоа да градиме тези , и Вие истата приказна да ми ја понудите како аргумент , како доказ дека некој кој живеел во 7/8 век е христијанин , плус тоа и светец . Орбини препишал од ЦЕЗАР БАРОНИЈ , Паисија од Орбини , Б. Димитров од Паисија , и така доагаме до : Токму поради површното гледање на документите се доаѓа до учење и проширување на лажна историја. Изменето од eptendosadno - 17.Февруари.2010 во 12:08 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ептендосадно, не тврдам јас дека е вистина, а дека треба да се истражува зошто е напишано од Паисиј тоа и тоа. Да не се отфрли одма, само заради тоа што се смета дека не е вистина.
Зошто да немало некој извор, кој сега е непознат? Ако ги немаше Теофан и Никифор не знам што би пишувале историчарите за тој период. Според официјалната историја Тервел му помогнал на Лав против Арабите во 717-718 г. Дали е бил жив тогаш Тервел? Има многу претпоставки на научници кои си се препишуваат од книга во книга, а тие се недокажани. Плус тоа има други извори кои не се согласуваат со официјално прифатените. |
|||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Да , го имам прочитано ЕДИНСТВЕНОТО дело на Паисија , монахот Паисија . Нема да навлегува во причините за тоа што го натерало истиот да напише нешто туку ке спомнам дека многу , многу , многу негови наводи од делото не се прифатени во светската ( тука ја вклучувам и бугарската ) историографија како вистинити , чинам дека не е прифатен ни еден негов извод . Он е вреден само како ХРОНОЛОГ на своето време и како таков бугарската наука го вреднува и етаблира . Паисија ги има наведено изворите на своите информации кои ги ставил во книгата , го спомнува и дубровачкиот монах како извор . Па , користејки ги информациите на бугарската историографија јас само ги ставив во контекст на тезата “ Ханот бил христијанин “ . Никогаш не вели никогаш , но од вас приложеното , тезата дека ханот бил христијанин се сведува на верување , што може да се оквалификува и како религиозно секташтво . Прифакам аргумент , цитат од некое житие за тој светец од православната црква , датум одреден од таа црква , затоа во секое житие се наведени неговите дела поради кои истиот станува светец . Се друго е џабе изгубено време . Изменето од eptendosadno - 17.Февруари.2010 во 17:19 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Коснакоски,
Се до онај момент додека непочнете да размислувате логично, да имате аналитички пристап кон се она што го подарзбираме како историја, а притоа да ги анализарете работите од аспект на влијанијата кои биле актуелни во обработуваниот временски период се дотогаш јас ќе ги поставувам тие прашања кои вам ќе ви звучат како реторика. Безпредметно е да се има микро пристап, пред да се има макро претстава за почетоците на бугарската држава. Да се приложуваат ситни документчиња, камени записи, а притоа да се тргнува од денешната позиција замене тоа не е научен пристап. Тоа е роматизам преку кој одредени структури и инстанци сакаат да го докажат тој толку посакуван континуитет. На роматичарите тоа им е битно од причина што тие сметаат дека само на тој начин ќе можат да се изборат за место под сонцето и ја докажат легитимноста за псотоењето на сопствената држава. Во бугарскиот случај, што таа држава немала никаков континуитет тоа несака да се свати. Одредени романтичари нема да имаат никакви обзири, па ако треба ќе даваат и слободни интерпретации на нештата или ќе ги моделираат според потребите на дневанта политика. Мораш да признаеш дека во Бугарија има многу такви. Со самиот факт дека има толку многу нејаснотиии во бугарската историграфија, почнувајќи од потеклото на Бугарите, на секој еден со барем малку слобода во начинот на размислување би требало да му текне дека треба да почне да ја доведува во прашање веродостојноста пред се бугарската историгорафија. Истиот аналитички и кртизерски пристап треба да се има и кон секоја друга историографија која тргнува од тесноградите погледи на светот и е водена од националроматизмот. Да ми приложуваш документи, фотографии на кои ќе кажуваш види, види овда пишува, Бугарија, бугарски....., а без да се потрудиш да разбереш што значи тоа, да дадеш објаснување за тоа кои се всушност Бугарите, кои биле мотивите на тој што го напишал тоа и притоа да се поситоветуваш со приложеното само ради тоа што ти сметаш дека оправдано го носиш, за мене суште не јасно дефинираното бугарско име е доволно јак мотив да небарам друга мисија. Веќе еднаш ти реков, мојата ролја е мисионерска, на заблудените и заведените да им представам еден друг пристап на нештата, една друг агол, друга перспектива. Верувај, вашите ставови, на тие кои доаѓаат на македонските форуми, а и целокупната политика на руската творба ми се огромен извор на мотивација која само ме стимулира да истраам до крај во мисјата која сум ја одбрал. Се додека не се случи тоа, биди сигурен дека фронтот ќе биде отворен. Изменето од Македон - 24.Февруари.2010 во 16:29 |
|||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
|||
leoglas75
Група Регистриран: 29.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 80 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Specijalno za Paisii i Tervel.Paisii iavno se pobrkuva ,zoshto gi videl ikonite na Tervel,no pishe iavno za Boris. Gledajki gi ikonite na Trivelia toj go misli za pokrstitelot Boris.
Изменето од Македон - 24.Февруари.2010 во 16:27 |
|||
Българио, за тебе те умряха,
една бе ти достойна зарад тях, и те за теб достойни, майко, бяха И твойто име само кат мълвяха, умираха без страх. Иван Вазов |
|||
lav4eto
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 1540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Што пишува дубровничкиот трговец Павел Џорџиќ за бугарите:
Значаен е дел од пораката на Џорџиќ, во која се карактеризира бугарскиот народ. Таа гласи: "Сега ќе ви опишам карактеристиките на Бугарите, кои во голема мера познавам. Тие се со достоинство и благородна душа, не поднесуваат неправди и одмаздуваат со смрт на злосторници. Тие се непријатели на Турците, а не се пријатели на Грците, сепак, се привржани кон нашиот Дубровнички народ како поради нашите заеднички јазици, така и поради изгодите, кои добиваат за нивниот труд во врска со договорот, кој постои меѓу нив и нашите луѓе, бидејќи има веќе многу наши семејства во Силистра, Шумен, Русе и Трново". Не, немало бугари, тоа е хрватска, усташка пропаганда... Изменето од lav4eto - 24.Февруари.2010 во 15:27 |
|||
Внеси реплика | страница <1 626627628629630 824> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |