IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Либерализација на увоз на половни возила
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Либерализација на увоз на половни возила

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 18>
Автор
Порака
Audiofil Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Мај.2006
Статус: Офлајн
Поени: 374
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Audiofil Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2010 во 00:54

Zaboraviv samo da ja otkrijam javno matematikata na vladata kolkava bi bila zarabotuvackata od uvezeni vozila.Bidejki javno kazaa deka okolu 100000 luge nemaat nikakvo vozilo i istite tie luge resat da kupat vozilo do 2000 evra od tuka zarabotuvackata na vladata e ednakva na nula no dokolku vozilata gi kupat od nadvor tamu bi platile po 500 evra od vozilo a davackite bi bile okolu 1500 evra so sto vladata bi zarabotila 150 milioni evra!

Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2010 во 05:51
bez namaluvanje na davackite na toj tip na avtomobili, dzabe samo se pali narodot.. apsurd e vozilo koe e kupeno nadvor od drzavava po cena od 2000 eur, da ima davacki od 4000 eur. za vnes vo drzavava... ednostavno e nenormalna taa rabota... uste eden los zakon za ovaa vlada... c c c c c 
ama ovoj tesko deka ke izlaze nekogo...
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2010 во 12:49
...pssss,znaci koga se raboti za polnenje na budzetot,togas ne e vazno dali ke bide kolata EURO 1 ILI 5...vazno daj vamu parite.
koga se iskristalizira so kupovnata mok  naselenieto i padna prodazbata na novi avtomobili,vladava sega na golema vrata "ke se otkaze "od parolata...morame da gi ispolnime standardite za vlez za ova.. za ona...pa mora da se vovede EURO 3/4/5...PERENJE NA MOZOKOT.
mozelo i vaka..postari i bez ASR ili 3 vozdusni pernicinja ..i bez euro-kuka na rasklapanje..
se e mozno koga se saka..neli?намигнување
 
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Јануари.2010 во 20:22
ic ne me zanima...
da se otvori zakonot (isti uslovi kako vo BG) odma kupuvam kola so stranski dokumenti do kaj 400 evra-500 evra i 1500 ccm , i akciza od 300 evra i gotovoнамигнување
Eksik mi stana od ova homofiboicnovo audi. Koga i da treba da odam so drugari negde so nego toa ne pali, a koga sum sam uste klucot ne mi e staven v brava a taa e vejke trgnataне


Изменето од volkswagen - 27.Јануари.2010 во 20:23
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јануари.2010 во 17:58
Неколку дена ги пратам контактните емисии што се моментално актуелни во врска со донесувањето на овој закон... искрено од што се смешни претставниците на власта, почнав и да ги сожалувам... сакаат нешто да кажат, а уствари цело време само околу едно се вртат... а тоа е...цитирам "се разгледува во владата"..... ниедно прашање немаат директно одговорено... кога им се постави прашањето како е можно возило купено во странство по цена од 1000 еур. каде таа цена стои и на купопродажниот договор, да има давачки од 2500 еур. во Македонија, а притоа возилото да припаѓа на категоријата до 1500 кубни сантиметри зафатнина на моторот... Што значи не е во лукс категоријата.. Конкретно стана збор за Опел Корса од 1998-2000 година, со зафатнина на моторот од 1200 ссм3.... Влатко Ѓорчев и компанија одговорија дека се разгледува... срамота.. тешко дека ќе излажат некој со овој нов закон... 
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јануари.2010 во 18:26
фала богу ја намалија царината на возила кои се произведени во еу на 1 %... ова важи за половните... ај сега да запнат за акцизата... 
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јануари.2010 во 20:59
ич мене не ме занима акзица дури на Саксо , АХ и Уно има 1.0 мотори и дури има Тико во Словенија...
За неив нема акциза, 1% царина +18% ддв. Се на се ќе те фати целосно уште едно 200-300 евра топтан
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јануари.2010 во 21:03
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

ич мене не ме занима акзица дури на Саксо , АХ и Уно има 1.0 мотори и дури има Тико во Словенија...
За неив нема акциза, 1% царина +18% ддв. Се на се ќе те фати целосно уште едно 200-300 евра топтан



Тико има царина од 15%, воедно нема ниту еден еуро сертификат... така да џабе го глеаш....

Уно, Саксо и Ах, 106, да но под услов да се под 999 см3... ако се со 1000 - 1001 см3 одма подлежат на акциза..... Моја препорака е да побараш Сеиченто... или Чинквеченто... тие се дефинитивно со мотори под 1.0 ссм3, а задоволуваат и Еуро 3... додуша Сеичентото само има Еуро норма...
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јануари.2010 во 21:33
Сеиченто и чинквеченто не земам па „мајка Јана“ ако сака нека слези да ме убедува... многу се мали бе брат..трепкање
Саксо , Уно, Ах влегуваат во тесниот избор. 106 колку што знам носи 1.1 најслаб мотор. Уното е 999, а другите се уште малце помалку.
Едно Саксо со сменување на глава на цилиндар со 2 брегасти и подобро вбризгување ќе даде преку 60кс. Доволно ми е, и матер ке му расплачам ако довезам едно од Словенијатрепкање

Воедно... ај ако ви долетаат други коли над 1997ма и со мотор под 1000кубици , од европско производство - пишете гинамигнување
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Јануари.2010 во 22:54
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

Сеиченто и чинквеченто не земам па „мајка Јана“ ако сака нека слези да ме убедува... многу се мали бе брат..трепкање
Саксо , Уно, Ах влегуваат во тесниот избор. 106 колку што знам носи 1.1 најслаб мотор. Уното е 999, а другите се уште малце помалку.
Едно Саксо со сменување на глава на цилиндар со 2 брегасти и подобро вбризгување ќе даде преку 60кс. Доволно ми е, и матер ке му расплачам ако довезам едно од Словенијатрепкање

Воедно... ај ако ви долетаат други коли над 1997ма и со мотор под 1000кубици , од европско производство - пишете гинамигнување


SAXO, AX i 106 imaat isti masini.. potpolno... A Seicento sporting moze da te zacudi sto moze da naprai.. jas ne bi go otpisal tolku brzo.. 995 ccm3 e, a ima 62 k.s... ludo kolice e... голема%20насмевка


Изменето од NRGMKD - 28.Јануари.2010 во 22:55
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2010 во 09:51
...ha.haa....pred nekoj den na edna od nasive televizii gledav emisija vo zivo vo koja debatiraa za ovoj predlog zakon...
..cirkusi nevideni,zakonot go predlagaat a nemaat cvrsti argumenti za toa,sto znaci moze da go snajde istata sudbina kako i ostanatite dosega..toa od vladina strana.
od kaj uvoznicite ,uste poloso...zamislete,diler veli i se drzi za svojot stav ,kako slep za stap i komentira .."a sto so onie koj kupile lani vozilo od kaj nas za 15000 evra ,koe denes vredi okolu 13000 evra,kolku tie ke izgubat od vrednosta na svoeto vozilo, po donesuvanje na vakov zakon?nema da vredi ni polovina ,a za prodazba i da ne zboruvame...demek ne bilo ferski...a ne veli,sto so onie koj ne sakaat mene da mi isplatat provizija od 30%  zatoa sto jas sum ..."bog i batino" vo ovoj biznis.
 
eve batki i dadi,so vakvi biznismeni si imame rabota..dusogriznici nasi...
 
p.s.jas najmalku sum vinoven ako nekoj im vetil deka ke mozat monopolot so avtomobili da go drzat vecno.
 
izbori se blizat...izbori se blizat..забаватанцување
 
...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2010 во 10:26
Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

Сеиченто и чинквеченто не земам па „мајка Јана“ ако сака нека слези да ме убедува... многу се мали бе брат..трепкање
Саксо , Уно, Ах влегуваат во тесниот избор. 106 колку што знам носи 1.1 најслаб мотор. Уното е 999, а другите се уште малце помалку.
Едно Саксо со сменување на глава на цилиндар со 2 брегасти и подобро вбризгување ќе даде преку 60кс. Доволно ми е, и матер ке му расплачам ако довезам едно од Словенијатрепкање

Воедно... ај ако ви долетаат други коли над 1997ма и со мотор под 1000кубици , од европско производство - пишете гинамигнување


SAXO, AX i 106 imaat isti masini.. potpolno... A Seicento sporting moze da te zacudi sto moze da naprai.. jas ne bi go otpisal tolku brzo.. 995 ccm3 e, a ima 62 k.s... ludo kolice e... голема%20насмевка
за сеичентото викав дека претерано е мало, инаку не викам дека не може да биде љуто.

НЗ, 106ка до сега немам сретнато под 1100 кубицине%20знам
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2010 во 11:54
Originally posted by zagor zagor напиша:

od kaj uvoznicite ,uste poloso...zamislete,diler veli i se drzi za svojot stav ,kako slep za stap i komentira .."a sto so onie koj kupile lani vozilo od kaj nas za 15000 evra ,koe denes vredi okolu 13000 evra,kolku tie ke izgubat od vrednosta na svoeto vozilo, po donesuvanje na vakov zakon?nema da vredi ni polovina ,a za prodazba i da ne zboruvame...demek ne bilo ferski...a ne veli,sto so onie koj ne sakaat mene da mi isplatat provizija od 30%  zatoa sto jas sum ..."bog i batino" vo ovoj biznis.
 
eve batki i dadi,so vakvi biznismeni si imame rabota..dusogriznici nasi...
 
 


Колку за компарација.... Увозна фактура на Опел Корса Есентиа со 1.2 мотор е 4580 еур.. на тоа кога ќе се стават сите давачки доаѓа до цена од 6800 еур. Пазарната вредност тој автомобил кај нас е 10.700 еур. А дали некој знае дека Џенерал Моторс на секое продадено возило рефундира одредена сума на пари.. Конкретно кај ова возило рефундира на компанијата што го продала 350 еур... Просечно Опел Корси во Македонија кај сите дилери во 2007 се продаваа во најдобрите месеци максимум 30-40 возила.
Ај да компарираме за Шевролет Спарк... Увозна фактура гласи на 2950 еур. Со сите давачки возилото достига цена од 3900 еур. Малопродажна цена на возилото кај нас 5800 еур. Џенерал Моторс рефундира по 100 еур, од секој продаден Спарк. Просечно во МК за 2007 во најдобрите месеци кај сите дилери се продаваа по 100 Шевролет Спарк возила...
Ај пресметајте колкав е ќарот на тие компании, ако ја калкулираме маржата и рефундираните средства? Или јас да ја правам калкулацијата?

  5800 еур
- 3900 еур
----------
 1900 еур
+100 еур рефунд
-----------
= 2000 еур вкупна заработка

Просечна продажба на *************** авто дилер беше 40 спаркови

значи

40 х 2000 еур = 80 000 еур.

Значи таа компанија инкасираше месечно 80 000 еур само од Шевролет Спарк
А каде се Шевролет Авео, Шевролет Каптива која има маржа и од 5000 еур + рефунд од 1000 еур од возило.
Каде е Опел Астра, Корса?

Просечна заработка на таа компанија беше над 200 000 еур месечно. Чиста заработка...
А тоа е само 35 % од вкупниот принос во компанијата.
Сервисот правеше 55 % од сервисирање и резервни делови
И дополнителни 10 % од останата продажба на Гуми, аксесоари за возила и сл.

Е мој мили форумџии... Нормално е дека ќе се бунат компаниите кои се застапници на нови возила... Им се крати профитот на пола со овој закон, кој сеуште е лош... Кој сеуште има високи давачки...




Изменето од NRGMKD - 29.Јануари.2010 во 11:55
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
Blue Scarlet Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Амазонка

Регистриран: 03.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 9011
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Blue Scarlet Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Јануари.2010 во 16:19
Druze uste ti ide dobro matematikata a? намигнувањеголема%20насмевка
големо%20гушкање
Lupus non mordet lupum.

Vulneratus non victus!

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 18>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.