IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Историски погледи на црковните прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Историски погледи на црковните прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 37>
Автор
Порака
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 15:24
Originally posted by Македон Македон напиша:


На пример, ако денес Неговата Светост Патријархот на Бугарија Г.Г. Максим дојде во Македонија, а Бугарската Црква престане да постои, тој нема да стане Патријарх во Македонија, независно што има поголема титула од Архиепископот Охридски и Македонски г.г. Стефан.

Не ми се види примерот соодветен.
Мојот пример е таков.
Војската на Република Македонија навлегува во Ќустендил, Благоевград, Перник, Софија и ги приклучува кон својата територија. Што ќе се случи со епархиите од тие реони?
Тие најверојатно би биле присоединети кон МПЦ. Добро, ама останатата територија на земјата си останува слободна. Што ќе се случи со епархиите таму?
Ако е завладејана Софија, дали тоа би значело дека Максим, ако побегне во Пловдив веќе нема да го има достоинството на патриарх и ќе треба да му се подчини на пловдивскиот митрополит Николај?

Не е само Авињонскиот плен на папата.

Што ќе кажеш за Егзархијата? Нејзиното седиште било во Цариград, а по тоа се селило во Софија. Имаме пресен пример за преселба - на Егзархот.


Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 15:29
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:


На пример, ако денес Неговата Светост Патријархот на Бугарија Г.Г. Максим дојде во Македонија, а Бугарската Црква престане да постои, тој нема да стане Патријарх во Македонија, независно што има поголема титула од Архиепископот Охридски и Македонски г.г. Стефан.

Не ми се види примерот соодветен.
Мојот пример е таков.
Војската на Република Македонија навлегува во Ќустендил, Благоевград, Перник, Софија и ги приклучува кон својата територија. Што ќе се случи со епархиите од тие реони?
Тие најверојатно би биле присоединети кон МПЦ. Добро, ама останатата територија на земјата си останува слободна. Што ќе се случи со епархиите таму?
Ако е завладејана Софија, дали тоа би значело дека Максим, ако побегне во Пловдив веќе нема да го има достоинството на патриарх и ќе треба да му се подчини на пловдивскиот митрополит Николај?

Не е само Авињонскиот плен на папата.

Што ќе кажеш за Егзархијата? Нејзиното седиште било во Цариград, а по тоа се селило во Софија. Имаме пресен пример за преселба - на Егзархот.




Тебе може не ти се гледа соодветен примерот, ама така си е според каноните.
Да, Патријархот Максим ќе треба да му се потчини на Пловдивскиот Митрополит Николај, затоа што нема да има епископско седиште, а во Пловдив има Митрополит.
Епархиите во слодобниот дел остануваат дел од БПЦ, ама Епархијата која ја држи Патријархот Максим веќе ја нема, не е дел од неговата власт.
Кај Католиците, друга е приказната, веќе објаснив.
Дали нејзиното седиште е преселено онака како што е преселена епархијата на недокажаното бегство на некои бугарски Архиереи?! Чинам дека не е.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 15:36
Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:

Па предпоставувам дека е наречно Бугарија затоа што таа територија , дел од таа територија била во составот на нешто што имало амбиции да биде Бугарска држава ( наследник на Царска Бугарија ) .

Но доколку тоа правило за именување на темите го примениме на другите теми , нема да има логика тоа што сакаш да го прочиташ .

Дали сега го губиш правото да констатираш - “... nikoj ne kazuva зошто така се викала темата ...“


Претпоставката е многу добра, губам го правото да констатирам nikoj ne kazuva, сега ќе констатирам дека само Ептендосадно нешто кажува.

Во секое именување си има логика, тоа што јас сакав да го прочитам го прочитав, само дека има немалку условности.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 15:41
Originally posted by Македон Македон напиша:


Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Што ќе кажеш за Егзархијата? Нејзиното седиште било во Цариград, а по тоа се селило во Софија. Имаме пресен пример за преселба - на Егзархот.


Епархиите во слодобниот дел остануваат дел од БПЦ, ама Епархијата која ја држи Патријархот Максим веќе ја нема, не е дел од неговата власт.

И каква ќе биде БПЦ, нема да има поглавар?

Кон врв
eptendosadno Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај eptendosadno Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 15:52
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:

Па предпоставувам дека е наречно Бугарија затоа што таа територија , дел од таа територија била во составот на нешто што имало амбиции да биде Бугарска држава ( наследник на Царска Бугарија ) .

Но доколку тоа правило за именување на темите го примениме на другите теми , нема да има логика тоа што сакаш да го прочиташ .

Дали сега го губиш правото да констатираш - “... nikoj ne kazuva зошто така се викала темата ...“


Претпоставката е многу добра, губам го правото да констатирам nikoj ne kazuva, сега ќе констатирам дека само Ептендосадно нешто кажува.

Во секое именување си има логика, тоа што јас сакав да го прочитам го прочитав, само дека има немалку условности.


Несебично ќе споделам со сите вас и една теорија од македонската историографија .

Имињата на темите се намерно испомешани за да се намали влијанието на митологијата во општеството , да се избегне можноста од сепаратизам , да се анулира историската големина на Македонија - Македонците , Бугарија - Бугарите , и сл.

Нешто што има поголема логика од она што сакате да го прочитате како Бугари .

Не одговори на прашањето .

Зашто “Турците“ ја именуваа областа Македонија , родното место на Г. Делчев ?
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 16:00
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:


Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Што ќе кажеш за Егзархијата? Нејзиното седиште било во Цариград, а по тоа се селило во Софија. Имаме пресен пример за преселба - на Егзархот.


Епархиите во слодобниот дел остануваат дел од БПЦ, ама Епархијата која ја држи Патријархот Максим веќе ја нема, не е дел од неговата власт.

И каква ќе биде БПЦ, нема да има поглавар?



Ќе реши Синодот, таа Црква има свој Свет Архиерејски Синод, ќе реши и за седиштето понатаму и за се, ама Пловдив ќе си биде возглавен од тој Митрополит кој што ја возглавува Епархијата. Како пример, седиштето на Бугарската Црква, по заземањето од Јован Цимиски, било снижено на ранг на Митрополија, од оној кој го заземал, секако во согласност со Цариградската Црква, која ја зазела таа епархија.

Ако и сега не е јасно, не знам што друго да кажам...


Изменето од Македон - 08.Јануари.2010 во 16:00
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 16:26
Значи и според каноните Охридската црква си е наследник на бугарската црква. Цимисхи го завладел Преслав и тамошните епархии, ама во слободните територии Светиот Архиерејски Синод решил седиштето да биде во Софија, по тоа во Воден, Меглен и накрај кога главниот град на државата станал Охрид, таму бил и поглаварот на црквата, па таму го нашол Василиј, како убаво сам си пишува.

Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 16:35
Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:

Несебично ќе споделам со сите вас и една теорија од македонската историографија .

Имињата на темите се намерно испомешани за да се намали влијанието на митологијата во општеството , да се избегне можноста од сепаратизам , да се анулира историската големина на Македонија - Македонците , Бугарија - Бугарите , и сл.

Нешто што има поголема логика од она што сакате да го прочитате како Бугари .

Не одговори на прашањето .

Зашто “Турците“ ја именуваа областа Македонија , родното место на Г. Делчев ?

Во кое време Турците ја нарекувале Македонија, па да знам што и да ти одговорам?

За теоријата - позната ни е, ама нема никаква логика дури и смешна. Измислица на некој кој не сака да ја прифати реалноста.

Од кое време тоа го правеле Ромеите? Дали има одговор авторот на теоријата?
Зошто темата Македонија е од времето на Ирина, а Бугарија е од времето на Василиј.


Vidi gi i drugite temi.

http://img696.imageshack.us/img696/6324/800pxbyzantineempirethe.png

Изменето од Каснакоски - 08.Јануари.2010 во 16:51
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 16:42
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Значи и според каноните Охридската црква си е наследник на бугарската црква. Цимисхи го завладел Преслав и тамошните епархии, ама во слободните територии Светиот Архиерејски Синод решил седиштето да биде во Софија, по тоа во Воден, Меглен и накрај кога главниот град на државата станал Охрид, таму бил и поглаварот на црквата, па таму го нашол Василиј, како убаво сам си пишува.



Веќе искрено се вртиме во круг, па затоа само ќе прашам Oхридската и Доростолската биле сосема различни помесни Цркви, Охрид дали пред тоа бил во рамките на Доростолската Црква?! Не. Има ли доказ дека биле во канонско единство? Не. Ако има, приложете го слободно.

Дури и да земеме дека титулата Патријарх ја држел Поглаварот кој избегал, сепак, како такви никаде не фигурираат, никаква власт немале тие, Цариград не признавал никаде Бугарски Патријарх, тие митрополии ги свел на Митрополии и завршил конфликтот со Бугарската Црква.

За пример, српскиот Митрополит Јосиф, кој во 1941 година ја напушти Македонија, до смрт ја држеше титулата поранешен Митрополит Скопски, ама во исто време, Архиепископот Охридски и Скопски и Митрополит Македонски беше поглавар на тогаш автономната Македонска Православна Црква.

Појасно од ова нема како да напишам.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 18:00
Каква Доростолска црква? Имало бугарска архиепископија од 870, а од 927 била призната како Патриаршија.
Во тоа време Охрид е во рамките на Бугарија. Сакаш да кажеш дека во бугарската држава имало друга црква, наследничка на црква од времето на Јустинијан, па Св. кнјаз Борис го испратил Св. Климент во другата црква, а не во својата?


Вчера ти реков - кажи кратко што се случило со црквата од времето на Јустинијан до Василиј Булгароубиец.


Изменето од Каснакоски - 08.Јануари.2010 во 18:01
Кон врв
морски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Август.2006
Статус: Офлајн
Поени: 178
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај морски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 18:33
Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:

Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:

Па предпоставувам дека е наречно Бугарија затоа што таа територија , дел од таа територија била во составот на нешто што имало амбиции да биде Бугарска држава ( наследник на Царска Бугарија ) .

Но доколку тоа правило за именување на темите го примениме на другите теми , нема да има логика тоа што сакаш да го прочиташ .

Дали сега го губиш правото да констатираш - “... nikoj ne kazuva зошто така се викала темата ...“


Претпоставката е многу добра, губам го правото да констатирам nikoj ne kazuva, сега ќе констатирам дека само Ептендосадно нешто кажува.

Во секое именување си има логика, тоа што јас сакав да го прочитам го прочитав, само дека има немалку условности.


Несебично ќе споделам со сите вас и една теорија од македонската историографија .

Имињата на темите се намерно испомешани за да се намали влијанието на митологијата во општеството , да се избегне можноста од сепаратизам , да се анулира историската големина на Македонија - Македонците , Бугарија - Бугарите , и сл.

Нешто што има поголема логика од она што сакате да го прочитате како Бугари .

Не одговори на прашањето .

Зашто “Турците“ ја именуваа областа Македонија , родното место на Г. Делчев
?


многу убав збор! нека да го проширим - зошто Турците велат Сирбистан, Булгаристан, Хирватистан, Jунанистан, Магаристан, но Македонија, Словенија, Украина?


Изменето од морски - 08.Јануари.2010 во 18:35
Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval Pending Approval
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 18:33
Каде бе Бугарска архиепископија 870 год.
Кон врв
mungos80 Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
АНАРХИСТ

Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mungos80 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 18:53
Каснаковски а ако наместо тема бугарија,византија просторот да го делел со бројки ќе сменеше нешто?
Кога на власт биле римајните народот бил римски поданици.
Кога на власт биле византијците народот биле византиски поданици.
Кога на власт биле турците народот бил турски поданик.

На овие им плаѓал данок,во нивни цркви се молел ,во нивна земја живеел.

Кога се сменале времиња секој народ си создавал своја цркав.

Српска,Бугарска,Романска,Грчка,Македонска природниот процес си течи,пополека.

Проблемот настана кога во независна Македонија српска црква се повикува на некакви канони кои таа не ги почитува и и ја оспорува независноста на Македонската Православна Црква
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
Кон врв
eptendosadno Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 07.Декември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1185
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај eptendosadno Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јануари.2010 во 23:40
Originally posted by Каснакоски Каснакоски напиша:

Originally posted by eptendosadno eptendosadno напиша:

Несебично ќе споделам со сите вас и една теорија од македонската историографија .

Имињата на темите се намерно испомешани за да се намали влијанието на митологијата во општеството , да се избегне можноста од сепаратизам , да се анулира историската големина на Македонија - Македонците , Бугарија - Бугарите , и сл.

Нешто што има поголема логика од она што сакате да го прочитате како Бугари .

Не одговори на прашањето .

Зашто “Турците“ ја именуваа областа Македонија , родното место на Г. Делчев ?



Во кое време Турците ја нарекувале Македонија, па да знам што и да ти одговорам?

За теоријата - позната ни е, ама нема никаква логика дури и смешна. Измислица на некој кој не сака да ја прифати реалноста.

Од кое време тоа го правеле Ромеите?
Дали има одговор авторот на теоријата?

Зошто темата Македонија е од времето на Ирина, а Бугарија е од времето на Василиј.


Vidi gi i drugite temi.

http://img696.imageshack.us/img696/6324/800pxbyzantineempirethe.png


Па еве , почни од времето кога на Gjergj Kastrioti му го даваат прекарот Скендербег .

Значи не е Аспарух , Волкашин , Крал Марко туку он за нив , за Турците , станал Скендербег.

Корегирај ме ако грешам .
Предходно на територијата која го добила името Бугарија немало византиска тема , тоа биле Склавонии , словенски држави со имиња Драговитија , Берзитија , Рашка и слично .

Што значи тој простор ( дефакто и дејуре ) не бил во ситемот на Византија , немало таму тема .
И сега таа територија станала дел од институциите и добива име , Бугарија .
Но тоа не го менува составот на населението , не го менува јазикот , религијата , генетиката , историјата на тоа истото население .
Прашање би било исто така , зашто Трново , Преслав не се во нешто што се нарекува Бугарија ?
Од историски извори дознаваме дека на тие територии сеуште живеел народ кој имал избичени глави , кои не биле христијани и живееле номадски . Истите комуницирале и го посетувале Цариград и.т.н.

Ја разбирам твојата желба , но , жалам , не е тоа што сакате да биде


Изменето од eptendosadno - 08.Јануари.2010 во 23:41
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1314151617 37>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,281 секунди.