IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - Проблеми и прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Проблеми и прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 13>
Автор
Порака
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Проблеми и прашања
    Испратена: 03.Јануари.2010 во 00:06
me interesira zosto na oficijalnata web strana na Peugeot go nema 307 modelot? dodeka 207 go imaat? ne e moznod ane se proizveduva veke ili slicno !!!???
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2010 во 10:09
Тука ќе ве молам да ги постирате сите ваши проблеми и прашања поврзани за миленичињата на 2-4 или повеќе тркала.... 
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 03.Јануари.2010 во 10:13
Originally posted by fotoja fotoja напиша:

me interesira zosto na oficijalnata web strana na Peugeot go nema 307 modelot? dodeka 207 go imaat? ne e moznod ane se proizveduva veke ili slicno !!!???


Моделот 307 веќе 2 години е исфрлен од производствените погони на францускиот производител на автомобили Peugeot....
Со секое затворање на производствен процес на одреден модел, автоматски производната лента/и се префрла на рециклажа, или на преработка, со што се прави нова лента за некој иден модел....
Инаку моделот 207 е сеуште актуелен модел, кој всушност своето деби го имаше пред 2 години... И сигурно дека ќе се произведува уште некои си 2 до 3 години.
Но мислам дека нема да го замени успехот на претходникот 206.
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2010 во 16:06
razlikata pomegu 207 i 307 e ...?
sporedba:
-307/207
-astra
-Golf 5

ps: sega vozamm astra G 2002 2.0 i trosi 13 litri...
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2010 во 16:08
Originally posted by fotoja fotoja напиша:

razlikata pomegu 207 i 307 e ...?
sporedba:
-307/207
-astra
-Golf 5

ps: sega vozamm astra G 2002 2.0 i trosi 13 litri...
307 спаќа во компактна класа (ривал на Голф, Астра.....) , а 207 е класа под него заедно со (Гранде Пунто, I20...)


сасвим нормална потрошња за кола од 2000 кубици, ама сепак мислам дека имаш поприлично тешка нога на педалататрепкање


Изменето од volkswagen - 05.Јануари.2010 во 16:09
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2010 во 16:20
ok Corsa, 207, C2, punto se taa poniska klasa
koj e najkomforen?

207'micata e nadvoresna)dolzina 4050 i komfortot e skoro kako vo 307 dali se soglasuvame...!!??

307, astrata, i golfot sporedba ako moze?

ps: 13 litra se sredna vrednost za gradska, da malku mi e poteska nogata... ama nemam nekoja dolga relacija...

Изменето од fotoja - 05.Јануари.2010 во 16:22
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2010 во 18:11
Originally posted by fotoja fotoja напиша:

ok Corsa, 207, C2, punto se taa poniska klasa
koj e najkomforen?

207'micata e nadvoresna)dolzina 4050 i komfortot e skoro kako vo 307 dali se soglasuvame...!!??

307, astrata, i golfot sporedba ako moze?

ps: 13 litra se sredna vrednost za gradska, da malku mi e poteska nogata... ama nemam nekoja dolga relacija...
значи вака сега.... 207 е дури и многу големо количе, ама јас би избрал гранде пунто пошто кај него најдобро е искористен внатрешниот простор и ми има најубава позиција на седење. Па уште кога во обзир ќе се земе разликата од цената без размислување повеќе викам ПУНТО. Уште пак кога ќе видиш дека линеа е само продолжено пунто... уште поубавоголема%20насмевка
Се сложувам дека е удобно скоро колку 307, ама сепак премекото подвозје си го прави своето и на подолги патувања е како да се возиш во брод. Секоја кривина ја осеќаш со целото тело, а секоја дупка ја осеќаш само по џебот. За тоа викам...



Во наредниот сегмент...
307 би го исфрлил уште од старт пошто е веќе многу застарен модел и конк*рентите се многу понапред. И сега престанувам да коментирам за него.

Астрата е добра генерално. Иако понудата на нисколитражни мотори ич не ми се бендисува, за големите кубикажи имам само убави зборови, поготово за дизелите.
Со оглед на тоа што и овај модел е пред замена, а до сега се покажа како многу успешен, би рекол дека астра , со 5 врати, со 1.7 турбо дизел, комон-реил, 100 коња, пакет Есентиа за 19 000 евра е поприлично добар избор во компактите.

А пак кај Голф најдобрата понуда е за мали пари и мала кубикажа. Имено, се работи за 1400 ццм TSI мотор. Опремен со турбо, има 122 коња.... што може поубаво за 16 000 евратрепкањељубов
И за + 2000 евра добиваш DSG автоматски менувач од кој ќе бидеш повеќе од задоволен.
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2010 во 19:59
ne mi pal !изненадување..i.......shto e problemot?збунетост
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
volkswagen Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Знам, комшивка ми е!

Регистриран: 18.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 4820
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај volkswagen Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Јануари.2010 во 20:56
ех... можам да докторирам на оваа тема....голема%20насмевка
ај опиши малце фазла... и кажи дали е дизел или бензинец, за што кола се работи со што мотор?

кажи ми дали вергла колата воопшто.
ако вергла, дали верглањето е млитаво или снажно врти? Дали многу се пригушуваат (или скроз се гасат) ламбите на инструмент-таблата ?
Ако не вергла: вади некаков звук кога ќе го свртиш клучот (некој вид на чукнување, ц-цкања некакви)? Дали работат другите уреди во колата (ламби, парно)?
Кон врв
fotoja Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 33
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fotoja Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 09:20
Цитирај значи вака сега.... 207 е дури и многу големо количе, ама јас би избрал гранде пунто пошто кај него најдобро е искористен внатрешниот простор и ми има најубава позиција на седење. Па уште кога во обзир ќе се земе разликата од цената без размислување повеќе викам ПУНТО. Уште пак кога ќе видиш дека линеа е само продолжено пунто... уште поубавоголема%20насмевкаСе сложувам дека е удобно скоро колку 307, ама сепак премекото подвозје си го прави своето и на подолги патувања е како да се возиш во брод. Секоја кривина ја осеќаш со целото тело, а секоја дупка ја осеќаш само по џебот. За тоа викам...Во наредниот сегмент...307 би го исфрлил уште од старт пошто е веќе многу застарен модел и конк*рентите се многу понапред. И сега престанувам да коментирам за него. Астрата е добра генерално. Иако понудата на нисколитражни мотори ич не ми се бендисува, за големите кубикажи имам само убави зборови, поготово за дизелите.Со оглед на тоа што и овај модел е пред замена, а до сега се покажа како многу успешен, би рекол дека астра , со 5 врати, со 1.7 турбо дизел, комон-реил, 100 коња, пакет Есентиа за 19 000 евра е поприлично добар избор во компактите.А пак кај Голф најдобрата понуда е за мали пари и мала кубикажа. Имено, се работи за 1400 ццм TSI мотор. Опремен со турбо, има 122 коња.... што може поубаво за 16 000 евратрепкањељубовИ за + 2000 евра добиваш DSG автоматски менувач од кој ќе бидеш повеќе од задоволен.


za Astrata se soglasuvam, min 1.6 benzin i 1.7 dizel me zbuni 1.2 astrata.. :))

golf glfot 1.4 site go prodavaat, nikoj ne se fali; slab e toj motor za sasijata.
ke treba da go probam g. puntoto ama mene ne mi se dopaga bubackata,a na zadnite sedista e PREtesno. ako go sporedime so 207, i corsata osven sto e poevtin za
dzebot, nema drugi prednosti...a koga se odnesuva za dlabinata na dzebot bi biral 207 ili astra...valjda

Изменето од fotoja - 06.Јануари.2010 во 11:14
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 12:39
Originally posted by volkswagen volkswagen напиша:

ех... можам да докторирам на оваа тема....голема%20насмевка
ај опиши малце фазла... и кажи дали е дизел или бензинец, за што кола се работи со што мотор?

кажи ми дали вергла колата воопшто.
ако вергла, дали верглањето е млитаво или снажно врти? Дали многу се пригушуваат (или скроз се гасат) ламбите на инструмент-таблата ?
Ако не вергла: вади некаков звук кога ќе го свртиш клучот (некој вид на чукнување, ц-цкања некакви)? Дали работат другите уреди во колата (ламби, парно)?
bidna!....i "puknal" glavniot osigurach...najdi si nekoja druga "k'rntija" da majstorisheshголема%20насмевка

sepak fala za ponudata.задоволство
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 13:05
Aj vaka malce....
Znaci Opel ja napravi najgolemata greska so Opel Astra G koga go vmetna motorot od 1.2 ccm3 so 75 k.s.... Toj e ubavo poznatiot ECOTEC koj se vmetnuvase vo Corsata i kaj nejze dade ekstremno dobri rezultati... prosecna potrosuvacka kaj Corsata vadese nekade 5.5 l. Sto za motor od 1.2 ks. e sosema solidna.. No istiot rezultat ne go dade kaj Astrata.. Ednostavno Astrata bese preteska kaj nego.. I samiot proizvoditel Opel kaza deka toa e celosno promasuvanje, i posle 1 godina proizvodstvo go povlece celosno od vgraduvanje kaj Astrata... Motorite, 1.4 kaj prethodniot model t.e Astra G se pokazaa kako edni od najdobrite vo svojot segment.. Srazmerna tezina na voziloto, a motorot sepak dovolno silen za mirno da ja nosi teskata karoserija na Opel Astra.... Se sto otide na 1.4 motorot vekje samo gi podobruvase performansite, i ja zgolemuvase potrosuvackata.

Inaku ako se napravi sporedbata pomegju,

Peugeot 207
Opel Corsa C`mon
Grande Punto...

Peugeot 207.... osnoven motor 1.1 i.

negativno: Bucen, dosta vibracii, golema potrosuvacka, visoka cena, skapi rezervni delovi i redoven servis.

pozitivno: Dobra prostranost vo kabinata, Dobar bagazen prostor, ubavo podvozje, udobno vozenje na podolgi relacii, no da ne se nosi motorot na visoki vrtezi bidejki vednas stanuva nepodnoslivo bucen, ubava finalna izrabotka na nadvoresnosta i vnatresnota. ubav kvalitet na materijalite vgradeni vo vnatresnosta, dolgi servisni intervali


Opel Corsa c`mon..... osnoven motor 1.0 i

negativno: trocilindarski motor so mnogu mala sila, neverojatno bucen, golemi oscilacii vo rabotata, nevoobicaeno golema potrosuvacka za tolku mal motor, mnogu tvrdo podvozje, koe potsetuva na sportsko vozilo, sredna cena, visoka cena na rezervni delovi, skapi redovni servisi

pozitivno: golem bagazen prostor, dosta prostor vo vnatresnosta, kvalitetna zavrsna obrabotka vo vnatresnosta i nadvoresnosta, dolg servisen interval

Fiat Grande PUNTO.... osnoven motor 1.2

negativno: golema potrosuvacka, nadvoresno bucen, slaba izolacija na buka vo kabinata, nizok kvalitet na materijalite vgradeni vo celoto vozilo, premnogu slab motor za dadenata zafatnina, mnogu fabricki defekti, kratok servisen interval

pozitivno: najgolem vo svojata klasa, najgolem bagazen prostor, mnogu prostor za patnicite vo kabinata, meko podvozje koe dava uzivanje vo vozenjeto, najniska cena vo svojata klasa, evtini rezervni delovi, evtin servisen interval.

The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
NRGMKD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
THE EXTERMINATOR

Регистриран: 18.Ноември.2005
Статус: Офлајн
Поени: 7512
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај NRGMKD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 13:21
Inaku da bideme na cisto....
1.4 motorite koga za prv pat se pojavija vo noviot koncept vo 1986 godina, bea celosna revolucija. Opel za prv pat go proizvede toj motor, a potoa nastana kopiranjeto od site drugi proizvoditeli. Za toa vreme 1.4 motorot so 65 k.s vazese za golema revolucija, bidejki pruzase dosta sila, ubava potrosuvacka, mala bucavost, ubavo zabrzuvanje.
No vreminjata se izmenija, a 1.4 motorite dobija nekolku modifikacii, a toa se, namesto karburator kaj niv se vgraduvaa sistemi so direktno vbrizguvanje koi ja zgolemija silata od 65 ks na 75 ks, potoa ja dobija 12 ventilskata tehnologija koja dopolnitelno ja zgolemi silata, ja namali potrosuvackata, pa taka pred 5-6 godini 1.4 motorot so sistem na direktno vbrizguvanje i 12 ventilska tehnologija dobi mokj od 80 i 85 ks. Kako najnova inovacija se TSI motorite koi gi prv gi proizvede Volkswagen grupacijata, koi zavisat mnogu od goleminata na turbo polnacite, brojot na ventili, nacinot na rabota na ventiliti, i vbrizguvanjeto na gorivoto vo povekje tocki vo samiot cilindar. Seto toa rezultirase so ubavi 122 k.s do impresivni 180 k.s koi se ispumpuvaat od srceto na ovoj mal motor.
I za kraj da rezimirame... Standarden 1.4 i motor so 16 ventilska podrska nemoze da pruzi nekoe uzivanje vo vozenjeto i nemoze da impresionira so svojata sila, bidejki negovata namena e da go dvizi voziloto vo normalni granici, a pri toa da ne trosi premnogu gorivo... Sekogas imajte na um, koga kupuvate vozilo so ovaa rab. zafatnina... Dali sakate performansi ili vozilo koe ke ve prenese od edna do druga destinacija, bezbedno i bez premnogu da go optovari vasiot dzeb.... 


намигнување
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
Кон врв
konan Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 27.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 749
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај konan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Јануари.2010 во 14:46
Originally posted by NRGMKD NRGMKD напиша:

Inaku da bideme na cisto....
1.4 motorite koga za prv pat se pojavija vo noviot koncept vo 1986 godina, bea celosna revolucija. Opel za prv pat go proizvede toj motor, a potoa nastana kopiranjeto od site drugi proizvoditeli. Za toa vreme 1.4 motorot so 65 k.s vazese za golema revolucija, bidejki pruzase dosta sila, ubava potrosuvacka, mala bucavost, ubavo zabrzuvanje.
No vreminjata se izmenija, a 1.4 motorite dobija nekolku modifikacii, a toa se, namesto karburator kaj niv se vgraduvaa sistemi so direktno vbrizguvanje koi ja zgolemija silata od 65 ks na 75 ks, potoa ja dobija 12 ventilskata tehnologija koja dopolnitelno ja zgolemi silata, ja namali potrosuvackata, pa taka pred 5-6 godini 1.4 motorot so sistem na direktno vbrizguvanje i 12 ventilska tehnologija dobi mokj od 80 i 85 ks. Kako najnova inovacija se TSI motorite koi gi prv gi proizvede Volkswagen grupacijata, koi zavisat mnogu od goleminata na turbo polnacite, brojot na ventili, nacinot na rabota na ventiliti, i vbrizguvanjeto na gorivoto vo povekje tocki vo samiot cilindar. Seto toa rezultirase so ubavi 122 k.s do impresivni 180 k.s koi se ispumpuvaat od srceto na ovoj mal motor.
I za kraj da rezimirame... Standarden 1.4 i motor so 16 ventilska podrska nemoze da pruzi nekoe uzivanje vo vozenjeto i nemoze da impresionira so svojata sila, bidejki negovata namena e da go dvizi voziloto vo normalni granici, a pri toa da ne trosi premnogu gorivo... Sekogas imajte na um, koga kupuvate vozilo so ovaa rab. zafatnina... Dali sakate performansi ili vozilo koe ke ve prenese od edna do druga destinacija, bezbedno i bez premnogu da go optovari vasiot dzeb.... 


намигнување
Ete taka druze, drz se ti do motori i kol,газење%20од%20смеењеi bar nema da nastradas kako vo ljubovte
Nekogas gospod ja smiruva burata,a nekogas te smiruva tebe za da ja prziveis istata
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.