|
Сеат Леон 1.4 |
Внеси реплика | страница <1234> |
Автор | ||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Оддолу ни далеку не е Голф. Голфот е далеку посовршен од шпанската мушичка...упс...количка... Тоа е фолксваген само под хауба, не целосно одоздола. Инаку како секој сеат е чутук во потпирање, скратен во комфор, тежок за оджување. Мазда 3 е на некој начин совршенство во компакт класата.
Со прости зборови: Немој да се думаш ич за маздата , одма земај ја оти имаат многу квалитетни мотори и не се појавуваат никакви дефекти кај целата кола со години. Напредокот на авто-иднустријата го следам и јас, па ако сакаш прати ги тоа бројките и ќе ти ги преведам најбитните на македонски ЛИТЕРАТУРЕН јазик. @blyeprayer: прво не гледам што убавина гледаш во таа кола. Само однадвор е убава а внатре е толку неприфатлива , тоа чудо едно. Ама остави тоа.... Технички, можни се такви преправки, Тоа може да го постигнеш со помеки или повисоки шпирали, ама со тоа колата ќе добие на висина или ќе биде далеку по несигурна на големи брзини(+140). Не правев муабет за крутост на воланот туку крутост на потпирањето ( патем, сеат леон во секој пакет на опрема стандардно има хидрауличен серво волан кој мислам и дека е подесив по висина плус) Верувај, ќе бидеш разочарана од непрегледноста на колата , од малиот простор во внатрешноста, од млитавиот основен мотор , малиот и неваријабилен багашник... и уште мал милион негативни ствари.... ако имаш пари и сакаш вистински секси расен спортист без размислување иди на Фолксваген Широко (VW Scirocco) или Астра GTC.... позз до тебе, па кога ќе дојде време за да купуваш кола отвори една тема и ќе го доправиме муабетов |
||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
I VW Scirocco e dobro.Jas se mislev megju Leon, Astra ovoj model (http://www.ibherdesign.com/eb/astra/astra.jpg
i Ibiza.. a Ibiza? |
||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||
Bronhi
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 348 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
За економичност и КЛАСА Ауди А4 1.8 од 1995 - 11 плин градска и тоа не МПИ плин туку оној поевтиниот систем. Со МПИ потрошувачката бензин-плин е 1:1 |
||
Земете БРОНХИ полесно се дише
|
||
volkswagen
Модератор Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ибица е хаварија бетар од Леон пошто има исто потпирање , а е дупло помала. Плус, не е лошо да се избегаваат тие марки без традиција.... Оди на нешто проверено
|
||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
so i fali na mojata bre. plus benzinec e
http://www.virtual-showroom.co.uk/images/vehicles/11611_226787_0_0.jpg |
||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||
La Ninja
Сениор She Hulk Регистриран: 13.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 1605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
Ne sum pijan, samo lezam na zemja i se raduvam....
|
||
Bronhi
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 348 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Минатава недела Гуглав и ГУГЛ вели дека не е баш така како што велиш, ДУРИ оди дотаму што Леонот го смета во многу работи подобро возило од Голфот5. Но нејсе, благодарам за помошта Фолцваген ако не друго ме натера повнимателно да го разгледам Леонот. Сепак и тоа е нешто |
||
Земете БРОНХИ полесно се дише
|
||
Bronhi
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2007 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 348 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
споредби на коливе
http://test.koli.com.mk/novi_sporedba_modelski_izvedbi.aspx?id=3379&iid1=4914&iid2=3574 со голф6 |
||
Земете БРОНХИ полесно се дише
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Џипчето исфрли го од игра... од проста причина што тој модел на дизелов агрегат воопшто не е прикладен за теренски возила... всушност воопшто не е прикладен како агрегат...Премногу е мал, исфорсиран е малце, премногу бучен, со големи осцилации во работата, и премногу вибрации во каросеријата... Ако му земеш во предвид дека Игнис е правен на платформа на Самурајот, ќе видиш дека има премногу круто подвозје, воопшто не е флексибилен, и со слаба каросерија.. општо градско возило со многу маани на него... Мој совет ти е... Опел Астра модел H, или Голф 4-5... Тоа се возила кои се имаат доволно докажано како бестселери во своите марки.... Ако алудираш на потрошувачка, сите ќе ти трошат над 10 во град, од причина што агрегатите од 1.4 се мали за нивната големина, претежно се на принцип на ланче малце се побучни, потромави, ама со голем век на траење.. Ако не ти игра многу голема улога потрошувачката тогаш можеш да одиш и на појак мотор, од типот 1.5, 1.6......Квалитетот на изработка кај сите е доведен на високо ниво.. дури и кај Авеото, и Логанот... Значи сепак дефинирај си каков агрегат сакаш, која да му е потрошувачката, и што очекуваш од возилото... Инаку Сеатот и те како напредна.. Шкодата е мн. понесофостицирана.. Сеатот користи исто подвозје, иста електроника и исти агрегати со Фолкваген.. Разлика е името.... |
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Крутоста на самото возило мн. зависи од флексибилноста на самата шасија.. Колку е пофлексибилна шасијата, толку е помеко возењето.. Исто така преправката на целата суспензија кај Леонот, ќе те чини мн. пари, од проста причина што тоа е скоро максимум што може меко да биде... Ако сакаш можеш да ја направиш покрута само.. Искрено тоа е голема маана, која ја има Фолксваген во својата групација.. Астрата не е ништо помека.. Посебно актуелниот модел т.е Аstra H... Многу тврдо возило, со мн. тврда суспензија.. Воопшто не е флексибилна самата шасија, суспензијата е камен. Но е затоа многу поцврсто направена од самиот Фоклсваген.. Самата суспензија е прикачена на 6 места, додека кај Фоклсвагенот, Сеатот и Шкодата кај 4 точки. Исто така каросериски, Опел се врати на стариот добар лим, додека Фолксваген сеуште вградува ПВЦ во каросериите.. Моторите кај Опел се доста поквалитетни.. Посебно 1.4 моторот, кој е доста посилен од порано, доста поиздржлив. Сепак Опел за прв пат го произведе 1.4 моторот, после тоа почна копирањето од страна на останатите марки. Но потрошувачката си остана иста.. Нешто над 10 л градско возење... А додека 1.6 кај Опел троши 9 л. градско возење.. Сосема е различен принципот на самиот мотор. Кај Сеат и Фоклсваген за пофалба е електрониката, и цврстината на самите возила, ама не е за пофалба цената... Гарантниот период кај Опел и Фолксваген е 2 год, и неограничен број на килом. те ЕУ гаранција.. |
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Да те демантирам... Новата Ибица е нешто сосема ново.. Тоа е новото поло само prereleased. Пракса стана на Фолксваген, да лансира прво модел кај Сеат, за да може да ги отстрани сите негативности кај своите модели, Голф, Поло, Пасат.... Значи блу, ако планираш да се подновиш со новата ибица слободно ти ја препорачувам, бидејќи, таа е солидно возило, со прележани детски болести.. 1 година на пазарот ги покажаа сите слабости, и сега тие се целосно отстранети.. Воедно порасна во меѓуоскиното растојание за разлика од старата, која беше најголема во својата класа.. што значи внатрешниот простор кај кабината доби на простор, посебно на задната клупа. Воедно се вградуваат новите ТСИ мотори кај неа.. Избегнувај го 1.2 моторот, тромав, бучен, мн. троши.. Мала е разликата во цена од 1.2 до 1.4. Електрониката е докажаната од Сеат Леон и Голф 5. Убаво возилце за пристојна сума.. Башка има екстра кампањи сега во Кадис... |
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Кој мотор го возиш? 1.0 или 1.2? Ако е со новиот Twinport мотор, тогаш тоа е екстра економично возилце... |
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Астрата ти ја препорачувам заради својот комфор, и квалитет на изработка.. не ти ја препорачувам заради потрошувачката.. 1.4 троши 10 л. и мн. повеќе во град... Гтц каросеријата е стварно убаво возило, ако е за млад човек.. за фамилија никако.. |
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
NRGMKD
Сениор THE EXTERMINATOR Регистриран: 18.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 7512 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Тука си ептен во право......
Фолксваген Широко да... јаки мотори.. Астра GTC е само каросериска изведба.. т.е назив за моделот со 3 врати (Grand Tourismo coupe). Моторите се истите како кај хечбекот.... Нема ништо спортско кај неа.. OPC моделот е спорт тип... Ама не OPC line.. тоа е само кит опрема на колата.. т.е спојлери напред под браникот, на праговите, на задниот браник, и кровен спојлер.. Изменето од NRGMKD - 23.Декември.2009 во 12:28 |
||
The purpose of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his !!! - General George S. Patton - Commander of the III US Army Corps.
|
||
Внеси реплика | страница <1234> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |