Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 16.Октомври.2009 во 23:54 |
g-1 напиша:
Каснакоски напиша:
Не знам од каде да започнам.
1.На првиот каде виде од кого и каде е пишуван?
2. На вториот јасно се чита Рилски
3. Најмногу од зачуваните, не уништени од грците документи се точно во Зографскиот манастир. Таму ја завршил својата историја и Паисиј, 5 години пред уништувањето на Охридската архиепископија.
4. И јас цел живот слушам англиски песни, ама од тоа англискиот јазик не го научив. Пеењето во црквите е ритуално пеење. Сега се пее на црковнословенски, ама не знам некој да го научил, дури и поповите не го знаат. Ако ми дадеш текстот и јас ќе го читам и ќе пејам, ќе разберам нешто, ама ....
Значи генерално не се сложувам со твоите тврдења.
Дај доказ, дека во црквите на Охридската архиепископија богослужбите биле на црковнословенски.
|
"Hrisovulata" na Vasilie II Makedon go odreduva statusot na "Ohridskata Arhiepiskopija",; pod cija jurisdikcija e,koja oblast ja opfaka, komu mu sluzi (na koi narodi), i soodvetno koj jazik t.e jazici se koristele.
Akad.C.Grozdanoski kako expert po crkovnoto prasanje, moze da go dade odgovorot.
|
Не сум сигурен дека сето тоа изрично и директно е уредено во Хрисовулите на Василиј II Македонски, особено јазикот кои се употребува на богослужбите. Од друга страна таквите хрисовули се правени согласно византиската политика, па не може да се говори за целосна објективност во истите.
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Октомври.2009 во 00:05 |
Македон напиша:
g-1 напиша:
Каснакоски напиша:
Не знам од каде да започнам.
1.На првиот каде виде од кого и каде е пишуван?
2. На вториот јасно се чита Рилски
3. Најмногу од зачуваните, не уништени од грците документи се точно во Зографскиот манастир. Таму ја завршил својата историја и Паисиј, 5 години пред уништувањето на Охридската архиепископија.
4. И јас цел живот слушам англиски песни, ама од тоа англискиот јазик не го научив. Пеењето во црквите е ритуално пеење. Сега се пее на црковнословенски, ама не знам некој да го научил, дури и поповите не го знаат. Ако ми дадеш текстот и јас ќе го читам и ќе пејам, ќе разберам нешто, ама ....
Значи генерално не се сложувам со твоите тврдења.
Дај доказ, дека во црквите на Охридската архиепископија богослужбите биле на црковнословенски.
|
"Hrisovulata" na Vasilie II Makedon go odreduva statusot na "Ohridskata Arhiepiskopija",; pod cija jurisdikcija e,koja oblast ja opfaka, komu mu sluzi (na koi narodi), i soodvetno koj jazik t.e jazici se koristele.
Akad.C.Grozdanoski kako expert po crkovnoto prasanje, moze da go dade odgovorot.
| Не сум сигурен дека сето тоа изрично и директно е уредено во Хрисовулите на Василиј II Македонски, особено јазикот кои се употребува на богослужбите. Од друга страна таквите хрисовули се правени согласно византиската политика, па не може да се говори за целосна објективност во истите. |
Samiot fakt sto spored ukazot na Vasilie II Makedon "Ohridskata Arhiepiskopija" ne e pod jurizdikcija na "Patriasijata od Konstatntinopol", no pod direktna jurisdikcija na Imperatorot zboruva nesto.
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Октомври.2009 во 00:11 |
g-1 напиша:
Македон напиша:
g-1 напиша:
Каснакоски напиша:
Не знам од каде да започнам.
1.На првиот каде виде од кого и каде е пишуван?
2. На вториот јасно се чита Рилски
3. Најмногу од зачуваните, не уништени од грците документи се точно во Зографскиот манастир. Таму ја завршил својата историја и Паисиј, 5 години пред уништувањето на Охридската архиепископија.
4. И јас цел живот слушам англиски песни, ама од тоа англискиот јазик не го научив. Пеењето во црквите е ритуално пеење. Сега се пее на црковнословенски, ама не знам некој да го научил, дури и поповите не го знаат. Ако ми дадеш текстот и јас ќе го читам и ќе пејам, ќе разберам нешто, ама ....
Значи генерално не се сложувам со твоите тврдења.
Дај доказ, дека во црквите на Охридската архиепископија богослужбите биле на црковнословенски.
|
"Hrisovulata" na Vasilie II Makedon go odreduva statusot na "Ohridskata Arhiepiskopija",; pod cija jurisdikcija e,koja oblast ja opfaka, komu mu sluzi (na koi narodi), i soodvetno koj jazik t.e jazici se koristele.
Akad.C.Grozdanoski kako expert po crkovnoto prasanje, moze da go dade odgovorot.
| Не сум сигурен дека сето тоа изрично и директно е уредено во Хрисовулите на Василиј II Македонски, особено јазикот кои се употребува на богослужбите. Од друга страна таквите хрисовули се правени согласно византиската политика, па не може да се говори за целосна објективност во истите. |
Samiot fakt sto spored ukazot na Vasilie II Makedon "Ohridskata Arhiepiskopija" ne e pod jurizdikcija na "Patriasijata od Konstatntinopol", no pod direktna jurisdikcija na Imperatorot zboruva nesto.
|
г-1, Црква не може да е под световна јуриздикција, па ни во Хрисовулата не е под јуриздикција на Императорот Василиј II Македонски. Таа функционира во една држава односно територија, ама не е под власт на световна институција. Ниту во овој случај не е под власт на Императорот, а е во канонско единство со Цариградската Црква, меѓутоа сепак, со понизок статус од истата, едната е Патријаршија, а другата Архиепископија.
|
|
g-1
Сениор
Регистриран: 10.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 356
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 17.Октомври.2009 во 17:56 |
Македон напиша:
g-1 напиша:
Македон напиша:
g-1 напиша:
Каснакоски напиша:
Не знам од каде да започнам.
1.На првиот каде виде од кого и каде е пишуван?
2. На вториот јасно се чита Рилски
3. Најмногу од зачуваните, не уништени од грците документи се точно во Зографскиот манастир. Таму ја завршил својата историја и Паисиј, 5 години пред уништувањето на Охридската архиепископија.
4. И јас цел живот слушам англиски песни, ама од тоа англискиот јазик не го научив. Пеењето во црквите е ритуално пеење. Сега се пее на црковнословенски, ама не знам некој да го научил, дури и поповите не го знаат. Ако ми дадеш текстот и јас ќе го читам и ќе пејам, ќе разберам нешто, ама ....
Значи генерално не се сложувам со твоите тврдења.
Дај доказ, дека во црквите на Охридската архиепископија богослужбите биле на црковнословенски.
|
"Hrisovulata" na Vasilie II Makedon go odreduva statusot na "Ohridskata Arhiepiskopija",; pod cija jurisdikcija e,koja oblast ja opfaka, komu mu sluzi (na koi narodi), i soodvetno koj jazik t.e jazici se koristele.
Akad.C.Grozdanoski kako expert po crkovnoto prasanje, moze da go dade odgovorot.
| Не сум сигурен дека сето тоа изрично и директно е уредено во Хрисовулите на Василиј II Македонски, особено јазикот кои се употребува на богослужбите. Од друга страна таквите хрисовули се правени согласно византиската политика, па не може да се говори за целосна објективност во истите. |
Samiot fakt sto spored ukazot na Vasilie II Makedon "Ohridskata Arhiepiskopija" ne e pod jurizdikcija na "Patriasijata od Konstatntinopol", no pod direktna jurisdikcija na Imperatorot zboruva nesto.
| г-1, Црква не може да е под световна јуриздикција, па ни во Хрисовулата не е под јуриздикција на Императорот Василиј II Македонски. Таа функционира во една држава односно територија, ама не е под власт на световна институција. Ниту во овој случај не е под власт на Императорот, а е во канонско единство со Цариградската Црква, меѓутоа сепак, со понизок статус од истата, едната е Патријаршија, а другата Архиепископија. |
Dobro e da se razmisluva;
no podobro e da go vidime prepisot od "Hrisovulata" pa ke moeme da vidime sto e sto.
g-din.akd. C.Grozdanoski sigurno go ima prepisot.
|
|
mungos80
Модератор
АНАРХИСТ
Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Декември.2009 во 15:34 |
|
|
чоли
Сениор
Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Декември.2009 во 16:01 |
g-1 напиша:
Dobro e da se razmisluva;
no podobro e da go vidime prepisot od "Hrisovulata" pa ke moeme da vidime sto e sto.
g-din.akd. C.Grozdanoski sigurno go ima prepisot.
|
Први хрисовул на Василиj ІІ
Втори хрисовул на Василиj ІІ
Трети хрисовул на Василиj ІІ
|
|
Каснакоски
Сениор
Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Јануари.2010 во 18:27 |
За тука ли Македоне немаш соговорници?
Гледам Чоли ги покажал текстовите на Грамотите од императорот.
Би требало да кажеш нешто за каноните или слично.
Кажи која ти е точно тезата?
|
|
mungos80
Модератор
АНАРХИСТ
Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Јануари.2010 во 18:53 |
Каснакоски напиша:
За тука ли Македоне немаш соговорници?
Гледам Чоли ги покажал текстовите на Грамотите од императорот.
Би требало да кажеш нешто за каноните или слично.
Кажи која ти е точно тезата?
|
А која е твојата теза Многу ме интересира
|
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
|
|
mungos80
Модератор
АНАРХИСТ
Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Јануари.2010 во 18:58 |
Манастирскиот комлекс Зрзе бил епископско седиште
Ова го потврдуваат најновите открија на гробот од 4 век на еден локален светител, чии мошти се уште се наоѓаат во гробот и треба допрва да се извадат од таму. Околу него се поставени неколку гробови кои според податоците се најверојатно епископски. Токму гробот бил причина тука во 5-тиот век да биде изградена и базилика.
„Инаку потврда за вакви мартириуми, како архитектура имаме често, но овде уникатното е што имаме воопшто недопрен гроб на маченик што е редок примерок, во Македонија единствен, и потоа врз неговите коски она што е суштината е изградена црквата во 5-тиот век“, изјави Бранислав Ристески, раководител на археолошките истражувања.
Потоа како континуитет на тоа во 9-тиот век се гради монашката населба во Бигорната карпа под манастирот.
„Со археолошките истражувања ако минатата година стигнавме до 9-тиот век откривајќи ја монашката населба, оваа година стигнавме до ранохристијанскиот период, сето ова самото во себе содржи една универзална димензија која што припаѓа на сите граѓани на оваа планета“, вели владика Климент, епископ Хераклејски.
Изменето од mungos80 - 05.Јануари.2010 во 18:59
|
“Додека ние се боревме,мизерувавме и гиневме,некои од народните пари си купуваат куќи и трупаат богатство“ - Ѓорѓи Сугарев
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Јануари.2010 во 13:28 |
Каснакоски напиша:
За тука ли Македоне немаш соговорници?
Гледам Чоли ги покажал текстовите на Грамотите од императорот.
Би требало да кажеш нешто за каноните или слично.
Кажи која ти е точно тезата?
|
Тезата моја ( а ина Охридските Архиепископи ) е дека никогаш Охридската Црква не била бугарска и никогаш не била поврзана со бугарската Црква, освен што под нејзина јуриздикција потпаѓале делови од бугарската територија. Во однос на грамотите на Василиј, јас пак ќе прашам, кој Охридски Архиепископ се повикал на истите? Јас знам некои кои се повикале на Јустинијан Први и неговите повелби, ама такви кои се повикале на Василиј не познавам. Истотака како што само ти говореше на оваа тема со мене поназад, заклучивме нели дека мајка Црква на бугарскиот народ е Цариградската Патријаршија, против која речиси пет-шест века не се побуниле затоа што таа е туѓа, туку поради финансиски проневери.
|
|
чоли
Сениор
Регистриран: 15.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 2973
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Јануари.2010 во 13:54 |
Македон напиша:
Каснакоски напиша:
За тука ли Македоне немаш соговорници?
Гледам Чоли ги покажал текстовите на Грамотите од императорот.
Би требало да кажеш нешто за каноните или слично.
Кажи која ти е точно тезата?
| Тезата моја ( а ина Охридските Архиепископи ) е дека никогаш Охридската Црква не била бугарска и никогаш не била поврзана со бугарската Црква, освен што под нејзина јуриздикција потпаѓале делови од бугарската територија.Во однос на грамотите на Василиј, јас пак ќе прашам, кој Охридски Архиепископ се повикал на истите? Јас знам некои кои се повикале на Јустинијан Први и неговите повелби, ама такви кои се повикале на Василиј не познавам.Истотака како што само ти говореше на оваа тема со мене поназад, заклучивме нели дека мајка Црква на бугарскиот народ е Цариградската Патријаршија, против која речиси пет-шест века не се побуниле затоа што таа е туѓа, туку поради финансиски проневери. |
Ако прочетеш отново втората грамота ке видиш, што тогавашниот Охридски архиепископ се е позовал на првата грамота:
Бидејќи, по издавањето на таа прва грамота за опсегот на бугарските епископии, светејшиот архиепископ на Бугарија побара од царството ми да се направи и друга грамотата за другите негови епископства, неизброени во првата грамотата, бидејќи соседните митрополити ги беа заграбили од бугарската област и си ги беа присвоили, и бидејќи царство ми не сака да дозволи никој од овие митрополити или од нивните луѓе да оди ни на чекор внатре во границите на бугарската област, то постановихме, што актуелниот светејши архиепископ да поседува и управува со сите бугарски епископства, кои при цар Петар и Самуил се имаа и контролираа од тогашните архиепископи, и сите други градови, бидејќи не без крв, не без труд и пот, а со многогодишно трпение и со Божја помош, таа земја ни се подари од Бога, чија добрина очигледно ни помогна, та да се соединим во еден хомот разделеното, без да се нарушат границите и наредбите, утврдени од царувањето преди нас.
Втора грамота
И што? Охридскиот архиепископ е барал од Василиj ІІ да му утврди диоцезот врху земите владени од царете Петар и Самуил.
|
|
Boogie
Модератор
Слобода или Смрт
Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Јануари.2010 во 14:17 |
Значи потполно се оделила Бугарската црква од Охридската,се приближила кон Грчката
|
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Јануари.2010 во 14:18 |
чоли напиша:
Македон напиша:
Каснакоски напиша:
За тука ли Македоне немаш соговорници?
Гледам Чоли ги покажал текстовите на Грамотите од императорот.
Би требало да кажеш нешто за каноните или слично.
Кажи која ти е точно тезата?
| Тезата моја ( а ина Охридските Архиепископи ) е дека никогаш Охридската Црква не била бугарска и никогаш не била поврзана со бугарската Црква, освен што под нејзина јуриздикција потпаѓале делови од бугарската територија.Во однос на грамотите на Василиј, јас пак ќе прашам, кој Охридски Архиепископ се повикал на истите? Јас знам некои кои се повикале на Јустинијан Први и неговите повелби, ама такви кои се повикале на Василиј не познавам.Истотака како што само ти говореше на оваа тема со мене поназад, заклучивме нели дека мајка Црква на бугарскиот народ е Цариградската Патријаршија, против која речиси пет-шест века не се побуниле затоа што таа е туѓа, туку поради финансиски проневери. |
Ако прочетеш отново втората грамота ке видиш, што тогавашниот Охридски архиепископ се е позовал на првата грамота:
Бидејќи, по издавањето на таа прва грамота за опсегот на бугарските епископии, светејшиот архиепископ на Бугарија побара од царството ми да се направи и друга грамотата за другите негови епископства, неизброени во првата грамотата, бидејќи соседните митрополити ги беа заграбили од бугарската област и си ги беа присвоили, и бидејќи царство ми не сака да дозволи никој од овие митрополити или од нивните луѓе да оди ни на чекор внатре во границите на бугарската област, то постановихме, што актуелниот светејши архиепископ да поседува и управува со сите бугарски епископства, кои при цар Петар и Самуил се имаа и контролираа од тогашните архиепископи, и сите други градови, бидејќи не без крв, не без труд и пот, а со многогодишно трпение и со Божја помош, таа земја ни се подари од Бога, чија добрина очигледно ни помогна, та да се соединим во еден хомот разделеното, без да се нарушат границите и наредбите, утврдени од царувањето преди нас.
Втора грамота
И што? Охридскиот архиепископ е барал од Василиj ІІ да му утврди диоцезот врху земите владени од царете Петар и Самуил. |
А од кого бил поставен тогашниот Охридски Архиепископ Чоли? Поставен од Василиј II.....тоа многу кажува. Има ли некои други кои се повикале на тие грамоти? Изгледа нема...
|
|
Македон
Сениор
Caesar Constantinus
Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 06.Јануари.2010 во 14:21 |
Boogie напиша:
Значи потполно се оделила Бугарската црква од Охридската,се приближила кон Грчката |
Мала поправка колега. Бугарската Црква во тој период била дел од грчката Црква. Уште од времето на Јован Цимиски таа си е дел од Мајката Црква.
Изменето од Македон - 06.Јануари.2010 во 15:04
|
|