IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Понтие Пилат-виновникот за Исусовата смрт?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Понтие Пилат-виновникот за Исусовата смрт?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 5>
Автор
Порака
Rita.MD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 719
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Rita.MD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Понтие Пилат-виновникот за Исусовата смрт?
    Испратена: 27.Август.2009 во 21:41
Пред некој ден фатив една документарка за Понтие Пилат на National Geographic. Колку што сфатив, главната тема беше: што навистина се случило на денот на распнувањето на Исус? Дали Пилат е виновникот за тоа или Евреите (фарисејските свештеници)?
Го анализираа животот и потеклото на Пилат и дојдоа до заклучок дека тој во никој случај не би ја оставил одлуката за Исусовото распнување на народот. Во евангелијата тој бил прикажан како подобриот, додека негативци биле свештениците и старешините. Демек тоа било така напишано за да се раскараат Христијаните со Евреите ("Неговата крв на нас и нашите деца!"), а истото важи и за изјавата на Пилат : "Невин сум за крвта на Овој Праведник! Вие гледајте!" при ште тој ги мие рацете пред народот. Пилат сфаќа дека Исус е невин, а сепак го предава на милот и немилост на толпата пред него. Ова на историчарите им се чини чудно-Понтие Пилат го сметаат за суров човек за кого ова претставувало само уште една смртна казна. Од друга страна пак, многу поверојатно е дека тој по секоја цена сакал да избегне уште еден бунт особено пред Пасхата, и затоа им го предал Христос во нивни раце.
Поздрав    

Изменето од Rita.MD - 27.Август.2009 во 22:22
A religion that gives nothing, costs nothing, and suffers nothing, is worth nothing. - M. Luther
Кон врв
AlDra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 823
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај AlDra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2009 во 23:21
ја гледав и јас таа емисија. Мојот став е дека сакаат само да Го дискредитираат Светото Писмо, со тоа што негираат дека судењето било такво какво што е опишано. Единствениот ,,аргумент’’ им е нивното размислување. Со такви когитации можеме да негираме се и сешто, не само ова. Та зар не може и мало дете да одрече дека нешто се случило само затоа што тоа не мисли така? Зар треба да им се верува на ,,историчари’’ кои мислат? Науката треба да биде прецизна и објективна. Не може научник да рече: ,,Јас мислам вака и вака’’ туку ,,Доказите велат вака и вака’’. Доколку не е солидно поткрепено, нивното размислување е само нивно и треба да си остане кадешто му е местото- во нивните глави. Немој многу да се замараш за она што го гледаш на National Geographic. Мислам дека е јасно дека се несериозни и поважен им е публицитетот и гледаноста отколку вистината.
Вера, надеж, љубов
Кон врв
Rita.MD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 719
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Rita.MD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 00:33
Originally posted by AlDra AlDra напиша:

ја гледав и јас таа емисија. Мојот став е дека сакаат само да Го дискредитираат Светото Писмо, со тоа што негираат дека судењето било такво какво што е опишано. Единствениот ,,аргумент’’ им е нивното размислување. Со такви когитации можеме да негираме се и сешто, не само ова. Та зар не може и мало дете да одрече дека нешто се случило само затоа што тоа не мисли така? Зар треба да им се верува на ,,историчари’’ кои мислат? Науката треба да биде прецизна и објективна. Не може научник да рече: ,,Јас мислам вака и вака’’ туку ,,Доказите велат вака и вака’’. Доколку не е солидно поткрепено, нивното размислување е само нивно и треба да си остане кадешто му е местото- во нивните глави. Немој многу да се замараш за она што го гледаш на National Geographic. Мислам дека е јасно дека се несериозни и поважен им е публицитетот и гледаноста отколку вистината.


Фала за советот
A religion that gives nothing, costs nothing, and suffers nothing, is worth nothing. - M. Luther
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 00:44
Понтиј Пилат е совиновник за Исусовата смрт. Тој имаше спознание дека Исус е невин. Тој требаше да ја искористи својата положба да го ослободи Исуса.

Но поради страв дека може да ја изгуби својата политичка моќ, попушта на последниот адут на еврејските свештеници: „Ако овој го ослободиш, не си му пријател на царот!„ А да не се биде пријател на Цезарот во тоа време не била баш пожелна титула.

Со таа постапка Понтиј Пилат згрешил против Светиот Дух, грев кој не може да се отплати во текот на една инкарнација. Но вина имаат и свештениците кои го наклеветија Исуса и бараа негова смрт, како и голем дел од народот кој при Исусовиот влез во Ерусалим викаа најпрвин „Осана, осана...„ а неколку дена подоцна дозволиа да бидат обземени од демонската вибрација која беше телепатски испраќана, и разулавено урлаа: „Распни го! Распни го! Ослободи ни го Варава!„. И потоа се тргна по својот ужасен тек...
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 00:55
      Јован: 19:19 А Пилат напиша и натпис и го стави на крстот; а беше напишано: „Исус Назареец, Јудејски Цар.”
Исус и рече: „Нeли ти реков дека ќе ја видиш Божјата слава, ако веруваш?”
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 01:02
Пред распнувањето на Исус Христос во Јудеја се случуваат доста побуни, поврзани со еврејските обичаи и римскиот начин на живот, а пред се со култот на императорот, а сето тоа по доаѓањето на Понтиј Пилат за прок*ратор на таа област. Имено, по сите тие буни и немири самиот Рим порачува дека таму не смее повеќе крв да се лее, па тоа е и мотив на Пилат да ги послуша еврејските првосвештеници, за да може да се зачува политичката стабилност, а со тоа и неговата положба таму.
Кон врв
Rita.MD Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Јули.2009
Статус: Офлајн
Поени: 719
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Rita.MD Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 01:12
Значи сепак Пилат имаше добра причина што ја остави одлуката на нив. Се плашеше на својата положба. Не бил толку силен, суров и неустрашив како што овие го претставија. Демек немало теоретски шанси случката да биде како што е опишана во евангелијата. Како они што ПРЕТПОСТАВУВААТ така и било. Ме изнервираа-ќе прифатат се, дури и недокажани теории, само да ги отфрлат евангелијата како вистинити. Секако тие не се баш историски книги, но се веродостоен извор на историски информации.

A religion that gives nothing, costs nothing, and suffers nothing, is worth nothing. - M. Luther
Кон врв
AlDra Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 823
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај AlDra Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 01:50
Јас верувам дека судењето на Исус се одвивало онака како што е запишано во Евангелијата. Верувам дека за Пилат Исус не бил само уште еден криминалец кој треба да биде осуден, верувам дека Исусовата сила го допрела Пилат како што допираше и други луѓе, верувам дека разговараа, верувам дека Пилат знаеше дека Исус е невин, верувам дека Пилатовата желба да ја задржи фотелјата го натера да Го осуди Праведникот. Но, ова не значи дека Пилат е невин! И тој е соучесник во делото. Ако бараме и други соучесници многу лесно ќе ги најдеме. Само погледнете во огледало и ќе најдете уште еден соучесник во тоа злодело!
Вера, надеж, љубов
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 02:52
Пилат направи обид да го спаси Исус со тоа што го искористи празникот Пасха на кој имало обичај да се ослободува еден затвореник. Пилат им ги предложи на народот познатиот разбојник Барнаба и Исус со вера дека народот нема би го сакал Барнаба надвор од затворот и дека колку и да го мразат Исус, ќе гласаат за Негово ослободување. Но зависта на првосвештениците беше толку голема што помеѓу познатиот разбојник Барнаба и Исус, тие одлучија Исус да биде распнат.
Пилат се огради од пресудата со тоа што симболично ги изми рацете и рече: "Невин сум за крвта на Овој Праведник!"
А народот на ова одговори: "Неговата крв над нас и над нашите деца!" (Матеј 27:24,25)
 
Ова се многу длабоки изјави во Светото Писмо. Првата изјава излегува од устата на пресудувачот кој вели дека не нашол вина во Исус и го нарекува Праведник. А втората изјава е од народот кој ја превзема одговорноста за смртта на Исус и ја бара крвта над себе и нас своите деца. Преку таа изјава ние - народот изјавуваме дека ние (нашиот грев) сме виновни за смртта на Исус, но воедно ја бараме и крвта Негова над нас преку која нашите гревови се покриваат и ние сме помилувани пред Бог.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 03:58
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Понтиј Пилат е совиновник за Исусовата смрт. Тој имаше спознание дека Исус е невин. Тој требаше да ја искористи својата положба да го ослободи Исуса.

Но поради страв дека може да ја изгуби својата политичка моќ, попушта на последниот адут на еврејските свештеници: „Ако овој го ослободиш, не си му пријател на царот!„ А да не се биде пријател на Цезарот во тоа време не била баш пожелна титула.

Со таа постапка Понтиј Пилат згрешил против Светиот Дух, грев кој не може да се отплати во текот на една инкарнација. Но вина имаат и свештениците кои го наклеветија Исуса и бараа негова смрт, како и голем дел од народот кој при Исусовиот влез во Ерусалим викаа најпрвин „Осана, осана...„ а неколку дена подоцна дозволиа да бидат обземени од демонската вибрација која беше телепатски испраќана, и разулавено урлаа: „Распни го! Распни го! Ослободи ни го Варава!„. И потоа се тргна по својот ужасен тек...



Iako ne se soglasuvam so verskite ucenja na Majkl, sepak celosno stojam zad ovoj post sto go napisa. Pilat znaese deka ISUS e nevin, no sepak ja zanemari pravdata pred narodot koi baraa ISUS da bide raspnat. So toa Pontij Pilat pokaza deka e " bezrbetnik", deka ne mu e vazna pravdata, tuku mirot vo negovoto carstvo i negovata pozicija.

Vinata ja snosat podednakvo i svestenicite no i Pontij Pilat.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 20:54
Za da se razbere taa sluchka treba da se razbere vremeto i togashnite evrejski klasi.

Imeno, kaj evreite togash postoeja tri distinktivni dvizhechki klasi vo nivnoto ophtetsvo: sedusite, farizeite i zeleotite.

Sedusite i farizeite bile sveshtenici. Dodeka farizeite bile posveteni na Knigata i nejzinite interpretacii i uchenja, sedusite bea onie sto ja pretstavuvaa vodechkata sveshtenichka klasa koja rakovodela so tradiciite vo hramot i sorabuvala so rimjanite. Imeno, rimjanite im dadoa na sedusite avtonomija na rakovodenje na taa teritorija pod uslov ovie da go drzhat evrejskiot naprod pod kontrola (da ne krevaat vostanija protiv rimjanite) i da sobiraat danok za Rimskata imperija.

Na tie teritorii vekje imalo pogolemi presmetki megju rimskata legija i starosedelcite, pa sostojbata ne bila mnogu stabilna i sigurna, osobeno zatoa sto zeleotite ne go sokrivale svoeto krajno nezadovolstvo od sorabotkata na sedusite so okupatorot i tajno organizirale vostanie koe kje se realizira dvaesettina godini po Isusovoto raspetie.

Vo vaka postavenite uslovi Isusovoto pojavuvanje prvichno pretstavuvalo najgolema opasnost za farizeite ( donesuvajki gi vo prashanje nivnite interpertcii na Svetite Pisanija ) i na sedusite (osuduvajki ja nvnata kolaboracija so okupatorot, sobirajki danok od narodot i so toa pomagajki edna opresorska sila vrz Bozhjiot odbran narod). Edinstveno zeleotite gledale pozitivno na Isusovoto propovedanje nadevajki se deka vo pogoden moment toj kje go povede evrejskiot narod kako mesija vo vojna protiv Rimskata imperija. Tokmu zatoa Isus imashe dobar sorabotnik i podrzhuvach od Barnabas koj beshe zeleot.

Koga Isus beshe nabeden od farizeite i sedusite pred Pontie Pilat, toj beshe pretstaven kako pobunuvach protiv Rimskata vlast, kako car na evrejskiot buntovnichki narod.

Pred takvoto najteshko krivichno klevetenje spored rimskiot zakon, Pontie Pilat nemal mnogu prostor za manevriranje. Toj od svoja strana storil s? da go opravda Isus kako nevin chovek (toa e detalno objasneto vo Noviot Zavet), no ednoglasnosta na evresjkoto sveshtenstvo protiv sopstveniot covek, kako i decidnata poraka od rimskiot imperator do Pilat deka mora po sekoja cena da odrzhuva red i mir na tie nesigurni teritorii, go prisilila Pilata da podlegne na pritiskot od evrejskiot sveshtenichki vrv.

Negoviata opcija bila ili da stoi dobro so onie so koi Rimskata imperija napravila dogovor za sorabotka i kontrola na taa teritorija ili da go oslobodi Isusa.

Vo takvite uslovi, ochigledno deka nemal nekoj golem izbor, iako zneal tochno kako stoele rabotite so celiot toj proces.

Zatoa na krajot so mienjeto na racete im pratil jasna i nedvosmislena poraka na sveshtenicite deka toj e prisilen da go egzekutira zakonot, iako lichno voopshto ne se slozhuva so toa. Zatoa, isto taka, svojot grev go prefrluva na evreite so nivno prokolkuvanje i prokolnuvanje na site nivni posledovatelni pokolenija.

Sveshtenicite, da go ubedat Pilata oti se vo pravo i deka toj ne treba da se somneva vo nivnata tuzhba, javno se proiznesle deka prifakjaat da bidat prokolnati zaedno so site nivni pokolenija dokolku Isus bide osuden i raspnat na krst kako obichen kriminalec.

Изменето од Messenger - 28.Август.2009 во 21:20
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 21:25
Пилат немал-но и имал избор.

Од една страна, тој знаел дека Исус е невин, претходната ноќ имал и чудно видување во сонот, се обидува некако да го извади, но толпата била посилна.

Е сега, овде е прашање на тоа колку некој е спремен да жртвува-себеси или моќта.
Очигледно Пилат паднал на тој тест, затоа што ако навистина сакал-ќе се застапел за Исус. Не може да се служи на два господара истовремено.

Но Господ Бог ги знае најубаво нашите срца, од друга страна, колку и да звучи сурово, ако исус не бешем распнат, како ќе се исполнеше Законот а пред се каков смислол ќе имаше нашата вера? Никаков.

Се е дел од Божјиот план па и Пилат, а Бог си знае што имало во неговото срце.

МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 21:47
maria, lesno e da se zboruva od aspekt na segashniot moment...

Postavi se vo ulogata na Pilat vo toa vreme i pod tie usovi.

Imperatorot te naznachuva za upravnik na teritorijata koja vekje nekolku pati e zafatena so vostanija i krvavi presmetki i ti nareduva po sekoja cena da odrzhuvash mir sorabotuvajki so sojuznicite sedusi.

I dodeka ti so teshki maki balansirash megju raznite sprotivstaveni strui vo evrejskoto opshtestvo, podrzhuvajki gi sedusite kako najverni sorabotnici, ti donesuvaat preku nokj nekoj chovek za koj ne znaesh mnogu (najmnogu od kazhuvanjata na zhena ti), a koj site go obvinuvaat deka go buntuva narodot protiv rimskata imperija.

E sega, potseti se deka toa obvinuvanje e najteshkoto vo imperijata za koe se pogubuva bez mnogu metanii.

Ti se obiduvash, spored rimskiot zakon da gi ispitash obvinetiot i obvinitelite i da dojdesh do zakluchok dali obvinenieto drzhi voda. Dodeka od obvinitelskata strana gi imash site vodachi na evrejskiot narod, megju koi i tvoite najbilski sorabotnici so koi morash da stoish vo najdobar mozhen odnos, od drugata strana go imash obvinetiot za koj, preku razgovorot, dobivash vpechatok deka e nevin, no istovremeno ne ti dava lichna nedvosmislena i ednoznachna podrshka deka kje zastane glasno i jasno so tebe za da se brani od obvinitelite.

I sega sto kje pravish kako eden drzhavnik, rakovoditel na podrachje koe plamnuva i na najmala iskra, kako ivrsh*tel na koj imperatorot po cena na zhivot mu naredil da drzhi red i mir, kako na pagan koj voopshto ne veruva vo Isusoviot Bog?

Najiskreno, bez da zemash vo obzir seto onoa sto sme go doznale potoa, kako bi postapila ti vo toj sluchaj?
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Август.2009 во 22:24
E Mesi, да знаеш дека навистина сега додека бев одлогирана се ставив во улогата на Пилат, иако не ми е лесно да се замислам во машка улога на намесник, повеќе ми прилега императоркаголема%20насмевка...

Се ставив во улога на паганин кој нема милост, но кој има некаква одговорност, моќ и сепак некакви способности за расудување,

“Ti se obiduvash, spored rimskiot zakon da gi ispitash obvinetiot i obvinitelite i da dojdesh do zakluchok dali obvinenieto drzhi voda. Dodeka od obvinitelskata strana gi imash site vodachi na evrejskiot narod, megju koi i tvoite najbilski sorabotnici so koi morash da stoish vo najdobar mozhen odnos, od drugata strana go imash obvinetiot za koj, preku razgovorot, dobivash vpechatok deka e nevin, no istovremeno ne ti dava lichna nedvosmislena i ednoznachna podrshka deka kje zastane glasno i jasno so tebe za da se brani od obvinitelite. “
Пилат расудува дека човекот е невин.
Пилат не се двоумел по однос на тоа прашање на невиност. Он подлегнува на толпата-во името на стабилноиста на регионот. Значи ЛИЧНИОТ СТАВ му е дека Исус е невин.

Малку е и заплашен-од сонот (да не било значајно нешто не бин се споменало) но да речеме еден паганин не верувал во тоа.

Сепак ги мие рацете. “Јас не гледам вина во Овој Човек“.

Ако не гледам вина во некого, како можам да го предадам на смрт во име на позицијата? Колку и да е тешко, и кој и да бил. И без да знам се разбира каков би бил текот на настаните.





Изменето од maria_magdalena - 28.Август.2009 во 22:48
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 5>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,230 секунди.