|
NOviot Olympus? |
Внеси реплика | страница <123 |
Автор | |||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Onoa sto mene mi prechi kaj ovie kameri e tokmu onoa sto gi pravi unikatni - nemanjeto optichki okular.
Za da se postigne sto pomali dimenzii, a da se zachuva goleminata na senzorot, zhrtvuvan e optichkiot okular koj ni beshe verojatno najgolemata zhelba dodeka fotografiravme so digitalni idioti. Rabotata e sto mozham eventualno da se zamislam kako fotografiram koristejki go samo zadniot LCD ekran koga ambientnoto svetlo ne e presilno, no od iskustvo znam oti na sonchev den toa e mnogu tehko ili nevozmozhno (potsetete se kako izgleda toj ekran koga si gi proveruvate slikite na vash*te DSLR-i pod jasno sonce?). Ne znam kolku mozhe da bide toj ekran podobar od onoj na najskapite profesionalni kameri za da mozhe da ovozmozhi navistina neprecheno koristenje ? Druga mnogu vazhna rabota e praktichnoto koristenje na vakvite kameri od aspekt na nivnoto drzhenje vo race dodeka se fotografira. Koga se koristi optichki okular tresenjeto na kamerata dodatno se stabilizira so nejzinoto pritiskanje na obrazot. Togash dvete race i glavata (stabilizirana so vratot i 'rbetot) na fotografot pravat eden minijaturen tripod (stativ). Ova e osobeno vazhno pri dolgi brzini na zatvorachot. Veruvam deka ovie kameri kje najdat svoj pazar i deka kje bidat alat na izbor za nekoi fotografi. Za mene tie pretstavuvaat digitalni idioti na steroidi ili "superidioti" koi na neko nachin se obiduvaat da ja popolnat prazninata megju vekje istisnatite bridge-kameri i naprednite dzhebni digitalni idiotchinja. Za nekoj koj bara minimalni dimenzii so maksimalni opcii i solidna golemina na senzor, a mozhe da se otkazhi od nekoi raboti, togash vakvata kamera bi bila odlichen izbor. Изменето од Zoran K - 14.Август.2009 во 21:52 |
|||
ivotoyota
Сениор Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Zoran micro 4/3 nikogas i ne e zamislen za profesionalna gotografija, taka da mislam deka nedostatokot na ovf i ne e golema maana, a lugevo denes i se naviknaa na slikanje so ekran (iako se slozuvam e tesko za slikanje preku den).
Tocno deka drzenjeto do obraz dopolnitelno stabilizira, no koj saka toa, moze da odbere i G1 ili GH1 (koga sme veke kaj Panasonic), normalno gledajki preku EVF. Znaci rabotite stojat vaka - koj saka OVF ke zeme golem aparat, a na koj ne mu pravi razlika a saka pomal aparat, ke si zeme vakvo nesto. Se slozuvam so se sto kaza, no otvaranjeto na novi klasi na aparati vo digitalnata fotografija i toa kako mi se dopaga - micro 4/3 ke povlece uste mnogu interesni koncepti vo idnina... |
|||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Nitu onie drugi kameri, kako sto e CanonG10 ne e zamislen kako profesionalna kamera, ama sepak ima optichki okular.
Mislam deka okularot nema vrska so profesionalnosta, no toa e samo moe mislenje. No koga vekje go spomnav Canonov, kako edna perjanica od negovata klasa kameri, interesno e da se istakne superiornosta na 4/3 format vo odnos na drugiov. Imeno, klasata koja ja predvodi G10 imat senzor so golemina od 1,7-1,8 inchi, dodeka 4/3 e znachitelno pogolem. Poglednete ja ilustracijava koja sporeduva razlichni dimenzii na senzori: Pogolemiot senzor definitivno ima prednost vo odnos na signal/shumot i dava shansa za zgolemuvanje na brojot na pikselite so pomala penalizacija po seopshtiot kvalitet na imigot. Od druga strana, poradi odzemanjeto na optichkiot okular dimenziite na kamerite e: Canon G10 : 109 x 78 x 46 mm / 350 g Panasonic Lumix DMC-LX3: 108.7 x 59.5 x 27.1 mm / 265 g Pogolem senzor i pomali dimenzii so pomala tezhina. Na nekoj nachin ova kako da pokazhuva koj "street" ima shansa nabrzo da stane "main street". Изменето од Zoran K - 15.Август.2009 во 00:04 |
|||
hypertech
Сениор Регистриран: 02.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Па мене ми беше најголема желба контролата на фокус од голем сензор што сеуште од кроп апаративе не сум задоволен. |
|||
eos 1D mk4 , EF 24L , EF 50L , EF 85L , EF 135L , EF 200L , EF 400L
|
|||
mickeymkd
Сениор Регистриран: 03.Август.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 368 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Само за џабе би ставиле окулар кај овие апарати бидејки ке биде мал, темен и доста непрецизен, како што е кај Г10 и покрива само 75% од сликата. Дури и кај класичниве ДСЛР има голема разлика кај окуларите (спореди ги само тие на Д3 и на Д40).
Плус и димензиите на овие апарати се доста мали така да незнам колку е практично да сликаш со толку мало апаратче залепено до фацата. :) |
|||
Canon Powershot S90,Sony DSLR A700,Sony 18-70mm f3.5-5.6 DT,Sigma 10-20mm f4-5.6 EX DC,Sigma 17-70mm f2.8-4.5 DC, Tamron 90mm f2.8 SP AF Di,Minolta 70-210mm f4 AF,Minolta 50mm f1.7 AF,Sony HVL-F56AM.
|
|||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Panasonicov mi izgleda kako podobra opcija od Olympusot. Plus i videoto kje mu bide podobro. Jas licno ne sakam SLR koncept na foto kameri, taka sto ova e odlicna varijanta. Za VF postoi opcija za stavanje opticki VF. Barem toa e lesno so unistuvanje na stari idioti :)).
Mi se svigja sto e mal, kompakten. Odlicen za domasni turisticki fotki so poseriozen kvalitet odkolku idiot. Videoto e odlicna varijanta za nenosenje dve kameri na odmor :). Ova kje si najde svoe mesto na pazarot. Nevkusno e da go sporeduvame konceptov so DSLR, zatoa sto site si imaat svoi maani i prednosti . |
|||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|||
Zoran K
Модератор Регистриран: 17.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 3244 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Nishto ne e dzhabe ako e napraveno kako sto treba. Primer za toa e profesionalnata serija na kameri od 4/3 format (Olympus E...). Rabotata e sto celta na dizajnot kaj ovie kameri e da se dobie sto pomali dimenzii. Toa diktira odzemanje na seto onoa sto bi gi zgolemilo gabaritite, a bez koe bi mozhelo da se opstane. Najgolemiot "vinovnik" za dimenziite kaj kamerite e tokmu optichkiot okular. Od druga strana, razvojot na LCD ekranite i navikata na lugjeto da gi koristat vmesto okular dade shansa ovoj del od kamerite da bide zhrtvuvan za smetka na dimenziite. Mozhebi toa ne e sovrsheno reshenie, no sekako e reshenie koe e produktivno vo taa nasoka i koe lugjeto kje go prifatat kako neshto "normalno" bidejki vekje podolgo vreme se naucheni da fotografiraat taka upotrebuvajki digitalni idiotchinja. Изменето од Zoran K - 15.Август.2009 во 16:06 |
|||
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Nikoj ne go obrabotuva direktno h264 videoto od MkII. Prvo konvertiraat vo Apple Prores422 - intra frame kompresija. Toa za Mac korisnicite, a za Win seushte nema Prores encoder. Najchest program za konverzija go spomenuvaat besplatniot MPEG Stremclip, koj go ima i za Mac i za Win OS. Windows korisnicite ke biraat drug intra codec: dali mjpeg za avi, dali nekompresirano, ili moj izbor bi bil QuickTime PhotoJpeg (95%)
I za progressive najchesto se snima 1/50 PAL i 1/60 za NTSC. Isto vremetraenje kako 180 stepeni filmski shutter (sektor) pri 25fps (ili 30fps) 24p camcorderite imaat na raspolaganje i tochno 1/48 shutter. Od kade idejata deka shutterot mora da bide ist kolku i frejmazhata? Kolku shto se prisekjavam, nekoi od postarite Sony kamkorderi (TRV900, VX2000, PD150 (?)) nemaa asalen progressive. Pri ulkuchuvanje na "nivniot" progresive idea na 12.5 fps i 15 fps (PAL, NTSC). A pri shutter 1/25 ili 1/30 togaj imashe nekoj (kvazi) progressive dali so line doubling ili field blending, ama so mnogu motion blur, kako film (bez) so 360 stepeni sektor. :)
Interesen trend zabelezhav, nekoi od DLSR film shooterite, mesto ND koristat 2 polarizatora istovremeno - eden linear druigiot kruzhen. I so toa si variraat svetloto. Beskonechno vrednosti i stepless. Pozdrav Igor Изменето од Igor-T - 16.Август.2009 во 01:49 |
|||
dimitarmisev
Група Регистриран: 30.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 72 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Абсолутно согласен, се друго може да помине ама без ова јок. Баш и затоа се добри овие 4/3, мали ко компакти али ипак имаат доволно голем сензор и со тоа многу подобра контрола. Кај и да е овие скроз ќе ги потиснат малите компакти.
Го приметив и ја ова случајно, ама не е баш многу практично пошто боите забегуваат накај темно плаво ко ептен ќе се блокира светлината. Можда треба white balance да се погоди.. |
|||
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
So sekoja konverzija, znacitelno se gubi od kvelitetot. Zatoa AVCHD kodek e podobar od h264 vo momentov bidejki e poddrzan za native editing od site softveri. Inaku Prores kodekot e vekje zastaren spored kompresionata shema. Zatoa ima Cineform kodeci za PC i Mac. Najnovite verzii rabotat i so Canon video fajlovite . |
|||
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|||
Внеси реплика | страница <123 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |