IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Историја и политика
  Активни теми Активни теми RSS - ОТКАЖАА КОМПЈУТЕРИТЕ НА ВЛAДИНИОТ АВИОН
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ОТКАЖАА КОМПЈУТЕРИТЕ НА ВЛAДИНИОТ АВИОН

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678>
Автор
Порака
Zlatnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Август.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zlatnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 11:25
Originally posted by anastea anastea напиша:

... Не откажал целиот компјутерски систем, туку некој систем транспондер, по што авионот станал невидлив за радарите:

Море луѓе, какви дефекти, какви црни сценарија за заговори? ма%20ајдеШто ве гледам смешни! намигнување
Па зарем не сфаќате дека македонското воздухопловство на перфиден начин сака да им докаже на европјаниве (но и на американцитеплазење) дека и ние располагаме со стелт технологија!голема%20насмевкатанцувањесвиркање
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
Кон врв
Popi Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1664
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Popi Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 11:27
"Ова не е првпат владиниот авион да биде принудно приземјен. Во јуни 2007 година тој откажа половина час по полетувањето од скопскиот аеродром Александар Велики кон Брисел, а во авионот беше премиерот Груевски. По ова Лирџет 60 беше вратен на скопскиот аеродром, а премиерот замина во Брисел со комерцијален лет. Неполн месец претходно и тогашниот министер за одбрана, Лазар Еленовски, имаше проблеми со летот. На пат од Брисел кон Скопје, авионот со кој леташе Еленовски мораше принудно да слета во Минхен, затоа што откажа генераторот. Груевски имаше проблем со авионот и во времето кога беше министер за финансии. По полетувањето на авионот Лирџет 25 од Виенскиот аеродром каде полнел гориво за летот до Лондон, пилотите биле известени дека на пистата се забележани остатоци од гумите. По ова авионот на Груевски два часа кружел над виенскиот аеродром да го потроши горивото пред да се приземји.
 
Сепак, најлош инцидент имаше поранешниот претседател Борис Трајковски, кој настрада во авионската несреќа со владиниот Кингер во близина на Мостар."
 
загриженост тага
 
Кон врв
Анастеа Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПИПИ долгиот чорап

Регистриран: 07.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 35441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Анастеа Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 11:40
Originally posted by Zlatnik Zlatnik напиша:

Originally posted by anastea anastea напиша:

... Не откажал целиот компјутерски систем, туку некој систем транспондер, по што авионот станал невидлив за радарите:

Море луѓе, какви дефекти, какви црни сценарија за заговори? ма%20ајдеШто ве гледам смешни! намигнување
Па зарем не сфаќате дека македонското воздухопловство на перфиден начин сака да им докаже на европјаниве (но и на американцитеплазење) дека и ние располагаме со стелт технологија!голема%20насмевкатанцувањесвиркање



Колега беизненадувањегазење%20од%20смеење
Така викаат пилотите, јас не можам да измислам такво нешто, од проста причина што за мене техника, технологија и електроника се шпански селаголема%20насмевкасвиркање

Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 11:43
?!,...go popravija li?,збунетост...nema da bide losho ,..i tie da se kachat,...koga ke se testira,...popravkata,..намигнување
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 12:02
Авиончето се издавало и под кирија, односно на приватни лицазбунетост
Кој нормален го правел тоа? За колку пари? И зошто?
Кон врв
Popi Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1664
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Popi Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 13:44
Znachi poveke zijan otkolku k'ar. намигнување
 
 
Кон врв
kultuzin Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 03.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4903
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kultuzin Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:14
Како и зошто се случи вчерашната драма над Брисел!?
Коментари (1)   


15.05.2009 13:48

Кога авионот бил на 1.800 метри надморска височина во кабината на пилотите се слушнале зборовите „Не ве гледаме“

Вистинска драма се случувала вчера на небото над Брисел. Александар Дрогрешки, со 30 годишно летачко искуство, и Александар Алаѓозовски, кој 25 години управува со летала, и двајцата воздухопловни капетани и инструктори, се новите македонски херои кои со своите умешност, искуство и присебност, не дозволија во Брисел да се случи она најлошото, од типот на несреќата на на ваков ист тип на авион, која се случи во Соединетите Американски Држави, при која животот го загубија сите патници и членовите на екипажот.

Целата драма траела 20-ина минути. Авионот во кој се возеле претседателот на Владата на Р. Македонија, Никола Груевски, шефот на неговиот кабинет Мартин Протоѓер, двајца членови на владиното обезбедување, двајцата пилоти, и еден авиоинженер, полетал од бриселскиот аеродром во 12 часот и 30 минути.

Според се уште непотврдени информации, кога авионот достигнал височина од 6000 стапки(feets) или околу 1.800 метри надморска височина, или по само 5 минути од кога полетал, во кабината на пилотите се слушнале зборовите „Не ве гледаме“.

Контролорите на летање од Брисел ги известиле македонските пилоти дека владиниот авион не е видлив за бриселскиот радар. Во исто време од пилотите било побарано да го вклучат авионскиот транспондер, или да проверат дали тој е во функција.

Транспондер-от во суштина е еден вид на радар(уред) преку кој контролата на летање од земја има увид во движењето, висината и позицијата на авионот во воздух, и кој истовремено овозможува авионската посада на авионот во воздух да има преглед и увид во движењето, позицијата и летањето на останатите авиони кои вршат сообраќај на небото.

Пилотите биле вчудоневидени од она што им го кажала контролата на летање и сфатиле дека со авионот нешто не е во ред.

Тогаш започнала целата драма, во која дознаваме дека од сите присутни патници во авионот, покрај крајно непријатното чувство, била искажана присебност и не бил демонстриран никаков знак на панично однесување.


Се размислувало и за продолжувањето на летот кон Париз

По добивањето на сознанието, пилотите, по процедура, почнале со проверка на сите инструменти во авионската кабина. По соодветната check-листа почнале да ги проверуваат сите параметри за функциите на авионот.

При проверката на првиот параметар, пилотите забележале дека инструментите фиктивно даваат податоци дека авионот е на земја, а не во лет, по што констатирале дека најверојатно се работи за дефект на електронско-компјутерскиот систем и веднаш ја известиле бриселската контрола.

Дознаваме дека се размислувало и за продолжувањето на летот кон Париз (каде што премиерот Груевски требаше да има средба со францускиот претседател Саркози), но пилотите на македонскиот авион предупредиле дека во кабината притисокот не е во нормала, што би можело да создаде проблем при евентуално продолжување на летот, затоа што заради проблемите со притисокот се јавувала опасност од неможност за подигнување на авионот на поголема височина и неможност, во евентуална ситуација, за прелетување на ниските облаци.

По сознанието дека транспондер-от не функционира, париските воздухопловни власти побарале авионот да слета на местото од каде што и полетал - во Брисел. По ова пилотите побарале, спуштањето на авионот на бриселскиот аеродром да биде направено по процедура на радарско наведување, при што усмено биле водени од страна на, исто така присебните, белгиски контролори.

Тие усмено ја известувале посадата на македонскиот авион на која висина моментално се наоѓа владиниот ЛИРЏЕТ, како и за која висина треба да се спушти во првиот момент, како да се спушти на втора позиција, и се така додека пистата на аеродромот не била видлива за пилотите со голо око, по што авионот бил приземјен на пистата. На тој начин драмата завршила со среќен крај.

По ова владиниот авион бил лоциран во хангар во делот од бриселскиот аеродром наречен Hendler (дел од аеродромот наменет за бизнис авион со име Абелак), и веднаш било пристапено кон инспекциски надзор за утврдување на видот и причините за дефектот.

Премиерот Груевски и останатите патници, дознаваме, се чувствувале добро и веднаш, со воз, се упатиле кон Франција. Францускиот претседател Никола Саркози излегол во пресрет на македонскиот премиер и се согласил средбата да биде презакажана за денеска во 16 часот.

Дознаваме исто така дека на пилотите, им била од голема помош, обуката која владината Служба за општи и заеднички работи (СОЗР) им ја овозможила во Соединетите Американски Држави, при која Дрогрешки и Алаѓозовски од страна на американски инструктори биле обучени за реагирање во ваков вид на ситуации, односно кризни ситуации при кои пилотите се приморани да го приземјат својот авион без никаква логистика од компјутерските системи кои се наоѓаат во кабината.


Неофицијално се работи за дефект на squod switch системот

МИА неофицијално дознава, дека се работи за дефект на squod switch системот, систем кој активира и ја регулира работата на 18 инструменти во авионот (меѓу кои е и транспондер-от) кои даваат податоци како што се висина на летање, к*рс на летање на авионот, брзина на летање, светла, време на летање (flaing time), работата на моторите и други податоци од значење за летот и леталото.

Дознаваме дека, соодветно на европските процедури за летање и реагирање во кризни ситуации, до македонската Агенција за цивилно воздухопловство (АЦВ), од страна операторот од Брисел, е доставен технички лог со впишан дефект, работен налог и сертификати.

Во согласност со меѓународните стандарди, операторот ја известува Агенцијата на земјата во кое е регистрирано леталото (во овој случај АЦВ на Република Македонија), а официјален сервисер од EASA известува за случени инциденти иницијално веднаш, а во рок од 72 часа со целосен извештај и комплетна документација.

Според истите стандарди, во зависност од сериозноста на инцидентот се формира комисија која испитува и дава препораки. Неофицијално дознаваме дека најверојатно комисијата ќе биде формирана, за да се утврдат причините за откажувањето на авионските системи.

МИА, од извори во СОЗР, дознава дека редовната процедура на Службата е на секои 300 часа летање, авионите да се праќаат на редовна контрола и сервис во Нирнберг, Сојузна Република Германија, нешто што редовно е правено.

На секои 150 часа летање, во Скопје со помош на специјализиран апарат се врши преглед на авионот, но само преглед, бидејќи согласно договорот кој СОЗР го има потпишано со Нирнбершкиот сервис, најстрого е забрането да се врши каква било активност, што значи посуштински контакт со електрониката и компјутеристиката во авионот, процедура до која СОЗР буквално се придржувала.

СОЗР редовно ги испраќа своите пилоти на обуки во Далас (САД), а од блиско минато македонските пилоти почнале обуки и во Амстердам каде, согласно со утврдена динамика, по 2 члена на авионската посадата, периодично се подложени на обука за стекнување на знаења од областа на правилата за летање на Европската Унија.

Владиниот ЛИРЏЕТ ги има сите потребни сертификати за лет и прелет во земјите од Европската Унија и ги исполнува сите стандарди за летови, кои се задолжителни за воздушната пловидба.

Останува да ги почекаме официјалните резултати од инспекцискиот надзор, од кои се очекува да се утврди фактичката состојба. Владиниот авион од 1 до 9 мај беше на редовен сервис. Владата го набави во 2005, за сума од околу 10 милиони евра, од канадската компанија Bombardier.

Инаку, премиерот Груевски и неговата делегација од Париз во Скопје ќе се врати доцна вечерва, со комерцијален лет.

Извор А1...

Го пастувам целиот текст за да им одадам почит на пилотите...
Кои го спуштија авионот безбедно...
Вакво нешто да се случеше со некој Американски авион Пилотите ќе беа прогласени за херои и за нив ќе се снимаше фил...
Жал ми е што иронија на поединци не однесе на сосема спротивна страна...дури и дотаму да некој жалеа што не се случила несреќа...
Туку нејсе малодушност ми е позната, затоа лично на овој настан ќе му обрнам внимание од моја гледна точка ...
А тоа е Храброста, Знаењето , Умешноста и Прибраноста на пилотите...

Секоја чест дечки...
Кон врв
ВАЖНА Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Оптимист

Регистриран: 09.Јануари.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1664
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ВАЖНА Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:16
E stvarno nemozam da poveruvam i jas cuv na vesti. Abe ovie od sdsm neznam veke kako da gi narecam...
Sto mislite koj e kriv za atentatot na pretsedatelot Boris Trajkovski a?
Kolku dobar pretsedatel bese toj...mi bese  zal za negoтага
A sreka golema e sto premierot Nikola Gruevski se spasil golema sreka i za nego i za Makedonija!
A sdsmOvcite nemaat popametna rabota od pravenje atentati a? ccc sramota!

Кон врв
OUST Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Јануари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 6653
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај OUST Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:21

Може СДСМ се криви и за светската економска кризазбунетостсмеење
Аман бре послушни партиски војници, не мора да значи дека за се што им се случува на ДПМНЕ криви се СДСМ и обратно!!!
Веќе ми е преку глава и од тие и од тие лутина
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:21
газење%20од%20смеење,..bog da chuva!( i da brani !)намигнување,...kakvi se gluposti nema da "chuesh" ovde,...газење%20од%20смеење
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
ВАЖНА Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Оптимист

Регистриран: 09.Јануари.2009
Статус: Офлајн
Поени: 1664
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ВАЖНА Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:30
Pa sdsm se za se krivi potocno za site neubavi raboti vo drzavata dodeka oni bea na vlast! I ima i nesto vo koe se najdobri a toa e---KRIMINALOT! E tuka na sdsm im simnuvam kapaголема%20насмевка
Кон врв
OUST Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Јануари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 6653
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај OUST Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:33

Добро Важна познати ни се твоите ставови, не мора постојано да не потсетуваш чиј потрчко си намигнување
Кон врв
Анастеа Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПИПИ долгиот чорап

Регистриран: 07.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 35441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Анастеа Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:34
ВАЖНА, ќе те пратиме тебе во комисијата да им кажеш на луѓето да не се мачат џабе да бараат причини за дефектот, штом знаеш, а што викаш?

Дајте воздржете се од вакви непромислени “заклучоци“ и кафеански муабети.
Ќе се испита случајот, ќе се најде веројатно што и зошто се случило, а до тогаш не е убаво да се шпекулира и да се фрла вина од памет.
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Мај.2009 во 14:43
na ova vmro-ovcive,..nishto ne mozesh da im dokazesh ili pokazesh,....isto kako i na bogovozljubenite,..samo krekaat ....gospod pa..sds...,...gospod!намигнување,..nema drugo,..pa, sega ,..videte vo chiirace ste ja stavile drzavata,..
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,187 секунди.