IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
Автор
Порака
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 15:48
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by aladin aladin напиша:

koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
  
Апостол Јован остана под крстот, а исто така и некои други жени како на пример: Марија Магдалена, мајката на Јаков и Јосиф, мајката на Јован и Јаков.
Апостолите се разбегале затоа што, како следбеници на Исус, можеле лесно да се најдат и тие на крстот распнати до Него. Додека пак Марија таму била во улога на мајка и никој не би ја распнал неа и затоа не можеме да ја споредуваме храброста на Марија да седи до крстот и храброста на апостолите, особено онаа на Јован кој иако можел да пострада, сепак останал таму. Но и покрај тоа, вие на Јован не му давате толку божествени титули како на Марија, значи и овој аргумент паѓа во вода.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja....
 
А од каде ја знаете вие нејзината слободна воља? Каде таа кажала дека сака да ве застапува пред Христа? И ако тоа е можно, покојна човечка душа да се стави во улога на застапник пред Бог и луѓето, тогаш зошто никој во Библијата не го сторил тоа? Зошто никој во Библијата не упатил молитва до покојна човечка душа да го застапува пред Бог??? Каде отишла душата на праведникот од Исусовата парабола? Во прегратките на Авраам, така?
Значи Авраам не е покојник, исто како што и средбата на Тавор не била средба со покојници, нели?
Значи, неможеме баш се да знаеме за душите на светиите и праведниците, бар не додека сме сеуште овде.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
Марија таму не го моли Христос, туку само му кажува (констатира) дека виното се истрошило. Таа не само што не Го моли, туку и воопшто не ни упатува барање до него да направи вино. Мајка не треба да моли-доволно е да констатира. Велам “Немам брашно а ја замесив питата“. Синот скока и само вели “Дај пари“. Треба ли да го замолам?
Но дирекни и јасни молитви до Исус има еден куп во Светото Писмо.
Такви молби имаме на пример од римскиот офицер (да го излекува неговиот болен слуга), од апостолите (еден куп), од самарјанката (дај ми од таа жива вода), од Самарјанците кои го замолија да остане во нивниот крај, од болница кои го молеле да ги исцели, па дури и од демоните кои го замолија да ги прати кај свињите итн,
Но овие молители не добиле никаква почесна титула на Небото само затоа што го замолиле Исус. И денес христијаните го молат Исус за разно разни потреби, но тоа не ги прави никакви Цареви или Царици на Небото како што вие ја воздигате блажената Марија. Марија и е блажена-зар не го пишува тоа во Библијата? Мислам, неможеме така да го отфрламе значењето и улогата на Марија. Исус навистина рекол “Поблажени се оние кои го служаат моето слово“ и “Мои браќа и сестри се оние кои го слушаат моето слово“ но дали со тоа ја отфрлил својата мајка? Дали и одзема нешто од блаженството? Никако. До крај се грижи за неа. Е сега-еднаш блажен-засекогаш блажен-а. Бог си ги знае работите најдобро. И ангелите па имаат хиерархија и титули, па кои смке ние да ја потценуваме блаженоста на Марија која Бог лично и ја доделил?
Значи неможело тоа да биде баш било која девојка-Марија била екстра, т.е. поседувала особини и чистота кои можеби ги немала ниедна друга девојка дотогаш. Не може да се довери таква мисија на секоја-да биде мајка на Спасителот.
Затоа, треба да се почитува нејзиното место во хиерархијата која ја одредил Бог.
Кој друг е “блажен“ во Библијата? И што точно значи тоа?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 16:07
Mnogu dobra analiza maria magdalena.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 17:09
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Каде отишла душата на праведникот од Исусовата парабола? Во прегратките на Авраам, така?
Значи Авраам не е покојник, исто како што и средбата на Тавор не била средба со покојници, нели?
Значи, неможеме баш се да знаеме за душите на светиите и праведниците, бар не додека сме сеуште овде.
 
Исусовата парабола е измислена Христова приказна/илустрација со цел Христос да објасни нешто сосема друго, надвор од она за што зборуваме тука. Душата на Авраам и на сите праведници пред Христовата смрт оделе во Шеолот (Подземјеото) и ја чекале Христовата жртва да го отвори патот до Небото.
 
никој не отишол на небо, освен Оној, Кој слезе од небото, Човечкиот Син Кој е во небото."
(Исус Христос во Ев. Јован 3:13)
 
Значи сепак знаеме нешто за душите на светите, знаеме дека никој од нив не се искачил на Небото додека Христос не го заверил Новиот Завет со Својата крв. Но тоа што не го знаеме за душите на светите, тоа е дека тие ги слушаат нашите молитви. Впрочем, ако се земе предвид дека никој, апсолутно никој, ниту во стариот, ниту во новиот завет не им се помолил/обратил на душите на покојните свети, тогаш речиси е сигурно дека тие немаат такви ингиренции да ги слушаат нашите молитви.
 
п.с. На која средба на Тавор мислиш погоре?
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Мајка не треба да моли-доволно е да констатира. Велам “Немам брашно а ја замесив питата“. Синот скока и само вели “Дај пари“. Треба ли да го замолам?
 
Ок, ајде еве да ја земеме таа констатација како молитва. Но што докажува таа? Каков ексклузивитет и дава на блажената Марија тоа? Овој пример го земаат православните со цел да докажат дека, ете, бидејќи тука блажената Марија го моли Исус, тоа е доказ дека таа сега седи рамо до рамо со Него на Небото и се застапува за нас.
Но зарем е таа единствената што го помолила Исус? Во Новиот Завет имаме еден куп луѓе кои го молеле Исус (во предходниот коментар наведов неколку примери, да не се повторувам). Во Новиот Завет имаме пример каде дури и демони Го замолуваат Исус за нешто и Исус им ја исполнува нивната молба. Според горната православна логика излегува дека и демоните, бидејќи го замолиле Исус, дека и тие седат на Небото и се застапуваат за нас среќа
Повеќе од очигледно е дека во горниот случај се работи за предходно утврдена догма (блажената Марија е наша застапничка на Небото), а потоа со лупа се бараат несоодветни библиски стихови како поткрепа за таа догма. Но затоа тука е EvAngelos, да го подигне Божјиот Збор над догмите намигнување
 
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Марија и е блажена-зар не го пишува тоа во Библијата?
 
Да, тоа го пишува во Библијата и никој не и ја ускратува таа титула на блажената Марија. Јас неколку пати потенцирав дека "блажена" и "благословена меу жените" се библиските почесни титули кои Бог и ги дал на Марија. Ние тука спориме за титулите од типот: Царица Небесна, Владетелка на ангелите, Господарка на мирот, Спасение на светот, Најславно чудо во вселената, Проповед и слово на сите пророци, Застапничка наша на Судниот Ден, Онаа која на владетелите слава им дава, Владетелка на светот, Господарка на сите итн. А зошто ги оспорувам овие титули, објаснив во предходниот коментар на 2та страна.
Но тебе не ти треба објаснување за овие богохулни титули. Ти добро знаеш КОЈ е Цар на Небото, КОЈ е нашиот Застапник на Судниот Ден, КОЈ им дава слава на владетелите, КОЈ е Владетел на светот, на ангелите, Господар на сите итн.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Исус навистина рекол “Поблажени се оние кои го служаат моето слово“ и “Мои браќа и сестри се оние кои го слушаат моето слово“ но дали со тоа ја отфрлил својата мајка?
 
Воопшто не ја отфрлил својата мајка, но воопшто не и дал никаков ексклузивитет над оние кои го слушаат Неговото слово и го исполнуваат.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Затоа, треба да се почитува нејзиното место во хиерархијата која ја одредил Бог.
 
Но кое е тоа место? Од каде знаеме ние кој каде поставил Бог на Небото? Исус во една прилика, уркорувајќи ги Јаков и Јован, им рече:
 
"да се седи од Мојата десна или лева страна, тоа не го давам Јас, туку ќе им припадне на оние, за кои Мојот Татко го приготвил"
(Исус Христос во Ев. Матеј 20:23)
 
Во титулирање на блажената Марија од страна на православните како Најголемата, како Царица на Небото, како Господарка на сите, како Владетелка на ангелите итн. ние имаме еден класичен пример како православните го узурпираат местото на Небесниот Татко и се дрзнуваат да доделуваат почесни места на Небото на личности кои според нивната логика го заслужуваат тоа.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Кој друг е “блажен“ во Библијата? И што точно значи тоа?
 
Блажени се бедните во дух, кротките, милостивите, миротворците, чистите по срце, оние кои плачат и тагуваат, оние кои гладнуваат и жеднуваат за правда, оние кои се прогонувани заради Исус, оние кои ги слушаат Божјите заповеди и ги пазат итн.
 


Изменето од EvAngelos - 28.Април.2009 во 18:05
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 18:03
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Сепак се разиденуваме околу терминот "рани христијани". За тебе раните христијани се од 3 век, а за мене се тие од 1 век. За тебе "рани христијани" се некои папируси во Египет, а за мене тоа се докажаните Христови апостоли.
Кога би знаел какви се не папируси со какви не содржини се најдени во 2от и 3от век, ќе се почешаш два пати пред да ги земаш нив како аргумент за раното христијаснтво. Ересите во христијанството започнуваат дури од времето на апостолите, значи од 1ви век и тие експлозивно се шират во 2от и 3от век. Така што овие векови не можеме да ги земеме како репер на раното изворно христијанство.

Затоа јас се повикувам на учењето на Хрстос и апостолите ина нивната пракса, затоа што знам дека тие "рани христијани" се избрани лично од Христос и го имале Неговото одобрение, Неговата благонаконост. Ако тие не биле вистинските Христови следбеници, тогаш кој? Знам и дека тие биле боговдахновени кога ги пишувале своите посланија. Затоа ним може да им се верува, а секогаш треба да бидеме со резерва за некој "папурис" најден во Египет, Месопотамија или не знам каде. Па што ако во Египет некои ја обожавале блажената Марија? Тоа треба да ни е репер за нашта вера? Зарем не треба да се водат Христијаните по Божјиот Збор, по Библијата?


Раното Христијанство не е ОД трети век туку до трети век некаде и не според мене туку според историјата. Јас не сум подобен да поставувам хронолошки граници за Христијанството.

Evangelos еве што велеле Христијаните за Пресвета Богородица


Прво послание на Св. Игнатиј Богоносец до Св. Јован Богослов

Второ послание на Св. Игнатиј Богоносец до Свети Јован Богослов

Еве што мислеле и други Христијани за Пресвета Богородица

Св.Дионисиј Ареопагит (+96)
кој беше покрстен од св.ап.Павле ја посетил Богородица во Ерусалим, а потоа му го пишал на св.ап.Павле следново:

Невозможно е за човечкиот ум да го поими тоа што го видов, не само со очите на мојата душа, туку и со моите телесни очи. Со своите очи ја видов најпрекрасната и света Мајка на нашиот Господ Исус Христос .... Тоа време за мене беше време на неопислива радост, благодарејќи на највозвишениот и најславниот Бог, и божествената Дева, големиот Апостол Јован, и тебе (св.Павле), за вашето милосрдие што ме дарувавте со толку голем благослов.



Св.Игнатиј Богоносец (30-106)
на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:

Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.



Св.Иринај Лионски (115-202) -
(ученик на св.Поликарп, кој бил ученик на св.Јован Богослов)
Како што Ева беше заведена од зборот на ангел за да отстапи од Бог, бунтувајќи се против Неговото Слово, така Марија од ангелскиот збор ја прими радосната вест дека таа ќе Го прими Бог почитувајќи го Неговото слово. Претходничката беше заведена да не го почитува Бог, за Дева Марија да стане застапница на девицата Ева. Бидејќи смрта дојде во човештвото преку девица, исто така беше спасен од Дева.
(Против Ересите V:19,1)


Протоевангелие според Јован, 6:2 (150)
Тие ја благословија велејќи: Боже на нашите отци, благослови го ова дете, и дај и вечно име за да ја ублажуваат сите родови. И сите луѓе рекоа: Така нека биде, така нека биде. Амин. И тој ја однесе до кај првосвештеникот и тие ја благословија велејќи: Највозвишени Боже, погледај на ова дете и благословии ја со преголем багослов кој ќе биде вечен


Мелито Сардски, Велигденска проповед (177)
Тој беше роден од Марија - неосквернатото сокровиште.


Св. Иполит Римски (170 - 235)–
ученик на св.Иринеј Лионски
Бог Словото Кој не беше во тело, зеде на себе свето тело од света Дева, и подготви облекло кое Тој го зеде за Себе, како младоженец, во страдањата на крстот, за да ги обедини Својата сила со нашето трулежно тело, и да ги соедини нетрулежноста и трулежноста, и силното со слабото, Тој го спаси пропадливиот човек.
(Трактат за Христос и антихристот, 4)


Св.Григориј Неокесариски чудотворец (213 – 270)
Дево Марије, ти си кораб и Скинија која ги содржи сите тајни. Ти го знаеш она што Патријарсите никогаш не го дознаа, ти го доживеа тоа што на ангелите никогаш не им беше откриено, ти го чу она што пророците никогаш не го чуја. Со еден збор, сето она што беше сокриено од претходните поколенија ти се откри тебе; дури и повеќе, повеќето од овие чуда се однесуваат на тебе.


Св.Атанасиј Александриски (295-373)
О величествена Дево, навистина ти си повозвишена од било која возвишеност. Кој ти е рамен во твоето величие, о сместилиште на Бог Словото? Со кого од сите суштества да те споредам, Дево? Ти си поголема од сите нив, Завету, облечена во чистота наместо во злато! Ти си Арка во која е најден златен Кораб на вистинската мана кое е плот на Божеството живеалиште.
(Беседа на Папирус од Турин 71:216)


Св.Амвросиј Милански (338 – 397)
Да, навистина благословена што го надмина свештеникот (Захарија). Додека свештеникот противречеше, Дева ја исправи грешката. Без сомневање Господ, сакајќи да го спаси светот, тоа го започна со Дева Марија. Така што таа, преку која беше спасението подговтвено за сите луѓе, е првата која го доби ветениот плод на спасението.


Св. Епифаниј Кипарски (310 – 403)
Ева беше наречена мајка на живите....по падот, оваа титула и беше дадена. Вистина е...целото човештво на земјата беше родено од Ева, но во суштина од Дева Марија е Живото кој беше навистина роден за светот. Така што, раѓајќи го Живиот, Таа стана мајка на сите живи.
(Против осумте ереси 78, 9)
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 18:18
Епа тука е разликата меѓу библиските христијани и православните macedon_alex. Првите веруваат дека Библијата е Божји Збор и се раководат по неа, а вторите веруваат во свети овој, свети оној, во апокрифното протоевангелие според Јован (леле не ти требаше ова да го спомнуваш среќа) и сл.
Па дури и погоре ако ги прочиташ внимателно цитатите, ќе видиш дека дури и тие не ги содржат богохулните титули кои многу подоцна и биле накалемени на Марија. Од тоа следува дека култот на Марија почнал да се раѓа уште во првите векови, но веќе после Ефешкиот собор (5ти век) го добива својот најголем замав.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 23:03
Постов можеби изгледа вон контекст, но е строго врзан со темава.

Библијата е Божји Збор и тоа е неспорно за било кого.
Но тоа не значи дека Бог завршил со својата "работа" или со обраќањето кон луѓето со Откровенијата. Сосема апсурдна е самата помисла да се ограничи Бог во било какви рамки, а уште поапсурдно е да му се "забрани" понатамошно обраќање на начин на кој Тој Го избира. Секој ваков обид значи дека се верува дека Бог не е Семоќен и Апсолутен, туку дека Тој се води според некакви правила кои ние луѓето сме ги намислиле.
Обично, како аргумент за ова се користи тоа што во Библијата се вели дека не смее да се додава, ниту одзема од таа книга.
Самиот тој аргумент е апсолутно вон контекстот на оваа дискусија, од проста причина што со Свето-отечките посланија и поуки не се додава ништо на Библијата. Таа е сеуште онаква, каква што ни ја оставиле Апостолите. Ниту збор не е изменет (освен ако не настане некоја забуна во преводот, но во моментов не дискутираме за тоа), ниту пак во Библијата е вметнато обраќање "Богородица" кон Светата Дева.
Така што - заповедта дадена од Бога, преку Јован, да не се менува ништо во Книгата е апсолутно запазена и почитувана.

Така што - разликата не е во тоа што "првите веруваат дека Библијата е Божји Збор", а "вторите веруваат во свети овој, свети оној"... Разликата е во тоа што "првите" веруваат дека Бог престанал да се обраќа на човештвото со Откровенијата, и дека кажи-речи замолкнал потоа (иако претходно во континуитет редовно се обраќа речиси 4000 години), додека "вторите" сметаат дека Бог ја оформил Библијата по Негова Воља и Умисла, забранил да се менува истата (како најважно сведоштво, законик и столб), а потоа продолжил со Неговото обраќање до човештвото, како што тоа го правел и претходно.

Во контекст на оваа дискусија - тоа што Марија во Библијата не е наречена Богородица, Владичица итн., не значи дека тие титули се погрешни. Луѓето околу неа (учениците Христови и нивните ученици потоа), ја разбираат нејзината Светост и значење подоцна, односно - подоцна Бог им го открива нејзиното (Марииното) значење.
Тоа по никаков начин ниту одзема, ниту додава на Библијата, ниту пак е во спротивност на се она што е напишано во неа, а е дополнително сознание предадено од Бога на луѓето, во подоцнежен период.

За да не се повтори една дискусија која ја имавме претходно, а со аргументот дека на тој начин се "оправдува" постоењето на учења како Универзален Живот (се извинувам на Мајкл, го земам конкретниот пример од претходна една дискусија), само ќе потенцирам дека и тоа не е валиден аргумент, затоа што конкретното учење (или останатите учења кои се појавуваат подоцна) ја негираат целоста на самата Библија и автентичноста на поголемиот дел од нејзините текстови, и со самото тоа ја нарушуваат последната заповед издадена во неа. За разлика од нив - Православната Црква ја прифаќа Библијата во целост(!), но не си дава за право да го ограничи Бог и да му забрани да "зборува" во последните 1940-тина години.
Do what is right, come what may...
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 23:28
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Библијата е Божји Збор и тоа е неспорно за било кого.
Siguren si?
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Така што - заповедта дадена од Бога, преку Јован, да не се менува ништо во Книгата е апсолутно запазена и почитувана.
Ova e dosta ineteresno. Tocno e toa sto go naveduvas, no dali toa se odnesuvalo na Jovanovoto Otkrovenie(Knigata na Otkrovenieto) ili na celata zbirka textovi t.e. knigi BIBLIJA?

Изменето од Majkl - 28.Април.2009 во 23:28
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 23:36
Мајкл - ова за неменувањето е интересна дискусија и можеме доста да дебатираме - но сепак е вон контекстот на оваа тема. Ако сакаш - може или во Општо, или во нова тема.
А за "неспорното" - беше во контекст на дискусијава (иако недоволно прецизирано од мене), а не генерално. Не го оспорувам правото на било кој да верува поинаку.
Do what is right, come what may...
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Април.2009 во 23:46
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Мајкл - ова за неменувањето е интересна дискусија и можеме доста да дебатираме - но сепак е вон контекстот на оваа тема. Ако сакаш - може или во Општо, или во нова тема.
А за "неспорното" - беше во контекст на дискусијава (иако недоволно прецизирано од мене), а не генерално. Не го оспорувам правото на било кој да верува поинаку.
Da, vo red e, toa povece na sega go kazav, prosti za von kontextot...

Narednoto moe prasanje e cisto informativno. Vo nekoi Katolicki zemji Marija se zema kako zastitnicka na istata, pa duri se narekuva(medju vernicite vo prv red) i Marijina Zemja(na pr. Ungarija do 1945god.). Dali postoi vakov obicaj i vo pravoslavniot svet?

Изменето од Majkl - 28.Април.2009 во 23:47
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Април.2009 во 00:12
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

додека "вторите" (православните) сметаат дека Бог ја оформил Библијата по Негова Воља и Умисла, забранил да се менува истата (како најважно сведоштво, законик и столб), а потоа продолжил со Неговото обраќање до човештвото, како што тоа го правел и претходно.
 
Ете го изговорот на православните за сите новотарии кои си ги измислија и придодадоа врз верата низ сите овие векови среќа
Интересно е што ова учење за "подоцнежните откровенија" православните си го милуваат многу за себе, но за истото ги осудија католиците кога тие си добија ново "подоцнежно откровение" за тоа дека Светиот Дух излегува "и од Синот", а не само од Таткото. Тие ги обвинуваа со зборовите заради нивното додавање над символот на верата, а самите тие, како што гледаме погоре, си дозволуваат да додаваат и над Божјиот Збор. Со други зборови, му рекло магарето на зајакот: "имаш големи уши" среќа
 
Понатаму, ако и "подоцнежните откровенија" во православието се исто така "Божји Збор", тогаш како е можно првиот Божји Збор (Библијата) да е "најважно сведоштво, столб, закон"? Тогаш произлегува дека вториот "Божји Збор" (пишувањата на ткн. "Свети Отци") е поневажен од првиот, или второстепен т.е. дефтероканонски?
Како е можно Божјиот Збор да биде второстепен, поневажен од некој друг Божји Збор?
Ако веруваме дека Бог се објавува и по откровението на апостол Јован, следува дека Божјиот Збор, Библијата, има само почетна корица, но не и крајна. Тогаш и самата канонизација на Светото Писмо ја губи својата смисла.
 
И zidarski, не те сфатив, ме итнересира која е разликата меѓу православните и, на пример, адвентистите, кои исто така веруваат дека Библијата е Божји Збор, но веруваат и дека Бог повторно им се објавил преку нивната пророчица ("света отчица"среќа) Елена Гоулд Вајт?
 
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Април.2009 во 00:25
Кога се гради една куќа, таа има темел и столбови, како најважни елементи... и има останати дополнителни работи.
Библијата е основата, темелот, столбот... се останато е дополнително, но е истотака важно. Како што столбот и темелите се само основи, но не се целосна куќа...
Библијата има крајна корица, но нема крајна корица Божјето Дело.
Сериозно - што мислиш - дали Бог престанал да делува и да се обраќа? И од каде ти е тој заклучок?!

Не сум доволно запознаен со учењето на адвентистите за да можам да одговорам на прашањето. Но, ќе се запознаам, па ќе дискутираме.
Do what is right, come what may...
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Април.2009 во 01:06
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Сериозно - што мислиш - дали Бог престанал да делува и да се обраќа? И од каде ти е тој заклучок?!
 
Бог не престанал, ниту ќе престане да делува.
 
Општата објава или објавата до целото човештво е завршена со последната библиска книга - Откровение. Бог не престанал да се објавува во личните животи на луѓето, во нивните молитви, преку Духот давајќи им лични повици, лични откровенија кои ги засегаат ним или евентуално нивната локална црква (доколку имаат водечка служба во нив), но да се тврди дека Бог на некој ткн. "пророк" или "свет отец" му објавува нова порака за целото човешто... тоа е извор на еден куп ереси, движења и верски организации низ минативе векови, а и денес.
 
Од каде таков заклучок? Прочитај ја некогаш Библијата систематски од почеток до крај и ќе видиш како Откровението самото ќе си ја затвори корицата среќа


Изменето од EvAngelos - 29.Април.2009 во 01:23
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Април.2009 во 05:19
Едноставно различно разбираме некои работи.
Do what is right, come what may...
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Април.2009 во 11:40
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Епа тука е разликата меѓу библиските христијани и православните macedon_alex. Првите веруваат дека Библијата е Божји Збор и се раководат по неа, а вторите веруваат во свети овој, свети оној, во апокрифното протоевангелие според Јован (леле не ти требаше ова да го спомнуваш.
.

Macedon alex никаде во својот пост не го спомна протоевангелието по ЈАКОВ,(не Јован).
Ја чисто да те поправам зашто гледам дека всушност го немаш читано тоа што го покажуваш со прст.
Инаку тоа протоевангелие на папирус било запишано некеде меѓу 2-3 век но потекнува од ПРЕДАНИЕТО на ерусалимската црква.Не влегло во канонот на новиот завет но одсекогаш се сметало за многу корисно за читање.
Во црквата Богородивца Перивлепта(13 или 14 век) во Охрид целото тоа протоевангелие е насликано на фрески!
Сепак ние православните не сме до толку ригидни па све да спалиме и да поплукаме што не влегло во канонот на Новиот завет.Сепак раководени од Светиот Дух преку Христовата Црква треба да се расудува нели?!
Но протестантите нели знаат подобро и од Светиот Дух, но нејсе.
Инаку Коранот го има во предевид ова протоевангелие кога ја споменува Богородица.


Изменето од ahmar1 - 29.Април.2009 во 11:41
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,359 секунди.