Испечати | Затвори го прозорот

ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: АРХИВА
Име на форумот: Вероисповед
Опис на форумот: право на избор
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=18764
Датум на принтање: 27.Ноември.2024 во 23:02
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА
Постирано од: aladin
Наслов: ДОСТОИНСТВОТО НА БОГОРОДИЦА
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:33
OVDEKA MOZE DA RAZGOVARAME ZA DOSTOINSTVOTO NA BOZJATA MAJKA:::SAMO BI GI ZAMOLIL SITE DA PISUVAAT SO KRAJNA POCIT PREMA ONAA PREKU KOJA DOJDE SPASENIETO NA CELIOT SVET-BOGORODICA:



Коментари:
Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:39
KAKO DA JA NARECEME ONAA KOJA GO RODI BOG-SLOVOTO?
 
KAKO DA JA POCITUVAME ONAA KOJA SE SOGLASI DA BIDE RODITELKA NA HRISTOS BOGOCOVEKOTß
 
KAKO DA SOCUVSTVUVAME SO ONAA KOJA GO GLEDASE RASPNAT SINOT SVOJ...........PORADI GREVOVITE NA PADNATIOT SVOJ ROD?
 
kako BOG ja ,,CUVSTVUVA ONAA  VO KOJA PREBIVASE 9 MESECI SOEDINET SO STVORENOTO?
 
ima li zborovi da se izrazi goleminata na prvata hristijanka.......


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:42
kako da ja ispocituvam onaa koja go doese ,Preslatkiot Hristos?
 
sto da kazam za onaa na koja angelot gavril i rece RADUVAJ SE:::::::::


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:43
sto li moze da se ocekuva od ,,devojce odrasnato vo svetinjata na svetiite,,?


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:44
kako li se uspiva stvoritelot na se stvorenoto......?


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:47
kako li e da go ,,rastes,, Boga 30.....god?


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:54
znae li nekoja Bozja tvorba sem tebe Bogorodice...kakvo e cuvstvoto ...vo tvoeto telo, Bog -da si napravi zivealiste.......od kade i ke ;;IMA;   telo.............


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:56
Бидејќи темава е слична како и предходната, многу од коментарите ќе се поклопуваат. Но ајде да проговориме и на оваа тема.
 
Светото Писмо и дава две почесни титули на Марија, а тоа се: блажена и благословена меѓу жените.
Како и на предходната тема и тука ќе повторам дека тоа не се ексклузивни титули дадени само на Марија, бидејќи истите им се дадени и на други личности од Светото Писмо.
 
Христос, на гората на блаженствата, нарече "блажени" еден куп категории на луѓе, а во една прилика го рече и следново:
 
"А кога го зборуваше тоа, една жена од множеството извика: „Блажена е утробата, која Те носела; и градите од кои си се хранел.” А Тој рече: „Да, но блажени се и оние, кои го слушаат Божјото слово и го пазат.” "
(Лука 11:27-28)
 
Тука гледаме дека Христос воопшто не ја воздига блаженоста на Марија, туку веднаш го менува фокусот од неа кон "оние кои го слушаат Божјото слово и го пазат."
 
Исто така "блажена меѓу жените" е наречена и Јаил...
 
"Нека е благословена меѓу жените Јаил"
(Судии 5:24)
 
Секој оној што ги негира овие 2 библиски титули на Марија ја понижува и го понижува нејзиното, од Бога дадено, достоинство.
Но исто така и секој што и накалемува дополнителни титули (како на пример: најголемата меѓу луѓето, како наша застапничка пред Бог, како Царица на Небото, како Владичица, Војвотка, како пресвета, пречиста, пренепорочна, преблагословена, почесна од Херувимите и пославна од Серафимите, како Владетелка на ангелите и Господарка на мирот, како Владетелка на светот и Господарка на сите, како заштитничка итн.) БОГОХУЛСТВУВА затоа што израмнува човек рамо до рамо со Бог.


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 16:57
kakva li sila imas ,Ti sto si go poela Onoj koj mu zapovedase na moreto?
 
 
 


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 17:07
I MU RECE EDEN;;UCITELU BLAG;;:::::....a  toj mu rece -nikoj ne e blag osven ediniot bog.......
.
brakja i sestri saka li Hristos ....ili pisatelite na Evangelieto da ni dadat do znaenje deka Isus ne e Bog.....
ne....
sakaa da ni kazat nesto ,,drugo,,......taka i drugi delovi kako i onoj sto go spomnuva evangelos si ima svoja smisla......DA NE GO STAVAME COVECKOTO PRED BOZJOTO!
Toj im propoveda....za vecnite vistini, dodeka zenata vosh*tena i neznaejki  kako da ja izrazi svojata radost .....ja menuva temata ...velicajki ja prirodnata relacija pomegju majka-sin, i cesta na  edna majka od delata na cedoto.......NO Hristos.....go koristi momentot i saka da naglasi deka spasenieto i blazenosta doagjaat od Bog......i deka site mozat da bidat del od toa blazenstvo.......
ne veruvam deka sakal da ja omalovazi svojata majka.....Toj nikogo ne omalovazil......kamo li onaa koja go hranela i odgledala...kako dete....onaa koja Sam ja Izbral kako najcist sad .....za da se vooploti...... 
tocno nikoj covek ...da ne se sporeduva so Bog.....pa ni Bogorodica....
no edno e od covek da pravis Bog....a DRUGO E da go pocituvas ,,covekot,, shodno na negovite dela ili ulogata sto ja ima kako za sebe taka i vo svetot.......
zatoa i gi napisav prethodnite moi razmisluvanja......vo forma na prasanja.....
dovolno e da si gi postavi sekoj sam na sebe.....


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 17:10
Originally posted by aladin aladin напиша:

kakva li sila imas ,Ti sto si go poela Onoj koj mu zapovedase na moreto?
 
Марија нема никаква сила, а и ако направила нешто "силно", тоа го направила преку Божјата сила.
 
Апостол Петар, на пример, направил многу чуда кои се опишани во Делата на постолите. Еден таков пример е проодувањето на сакатиот кој просел пред храмот. Луѓето биле вчудоневидени од чудото и веднаш ги впериле очите кон Петар (и Јован), но пред да почнад да ги обожаваат, Петар рекол:
 
"А кога Петар го виде тоа, му се обрати на народот: “Мажи Израелци, зошто се чудите на ова или зошто гледате на нас, небаре ние со своја сила или побожност направивме овој да оди?"
(Дела 3:12)
 
А потоа додаде:
 
"И затоа што веруваме во Неговото име, - Неговото име го зацврсти овој, кого го гледате и познавате. А верата до која доаѓаме преку Него, му даде целосно здравје пред сите вас."
(Дела 3:16)
 


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 17:21
koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
 
kakva  vera....kakva ljubov......pokazala ...mislis deka nea Bog ja uskratil...vo odnos na cudotvornite darovi koi im gi dal na site koi nemale tolkava vera.....
 
i nikogas ama ....nikogas pravoslavnite ne velel deka Bogorodica  poseduva sila sama od sebe.....tie i tvrdat deka taa E IZBRANA::::toa samo go potvrduvaat prifakjajki go IZBOROT BOZJI::::::
 
toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja.....kako i molitvata na sekoj obicen histijanin koj saka da pomogne pa go moli Boga za necie zdravje ili sl.....
 
DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
I KAKO EDEN SIN NEMA DA POMOGNE:::::STO I PRAVI:::::
 
 


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 17:50
Sigurno deka Marija zasluzhuva respekt i ne veruvam deka toa nekoj bi go poreknal.

Rabotata e sto sekoj chovek razlichno go manifestira toj respekt. Toa pak, osobeno iskazhano so epiteti od onie lugje koi posebno se vrednuvaat megju hristijanskite vernici, so vreme stanalo nekakvo nepishano pravilo na govorenje i tolkuvanje na nejzinata uloga, vazhnost i vrednost megju hristijanite.

Za nekoi taa e blazhena, a za drugi e Carica na Neboto.

Dokolku veruvanjeto, kakvo i da bide, im pomaga na vernicite polesno da go minat denot, a ne mu shteti na nikomu drug, jas ne gledam zoshto bi pretstavuvalo kamen za sopnuvanje za bilo kogo? Jas lichno nitu dobivam neshto, a nitu pak gubam zatoa sto nekoj ja oslovuva Marija porazlichno od mene.

Mislam deka vakvite "problemi" se potegnuvaat samo poradi zastapuvanjeto na razlichni ubeduvanja i dogmi kaj razlichnite hristijanskite denominacii, a ne zatoa sto navistina ima bilo kakvo fundamentalno praktichno znachenje za Isusovata poraka, veratata vo poshirok smisol, kako i za sekojdnevniot zhivot.

Vo sekoj sluchaj, mozhe da bide dobra tema za kontempliranje.

-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 17:55
Sekoj covek, zivotno rastenije, mineral ja nosi vo sebe silata na Duhot Bozji, pa ottamu site tie imaat svoe dostoinstvo.

Marija e serafim na bozestvenoto Milosrdie, eden od 7 te cuvari na Zakonot. Nejzinata misija bila ovozmozuvanje na Hristovoto otelotvoruvanje na planetata Zemja i griza za nego dur bil dete.

Preku bozjata prorocica Gabrielle od Würzburg vo edna prilika se objavi serafimot na bozestvenoto Milosrdie - nekogas na Zemjata prisutna kako Marija, majkata Isusova. Taa objasni deka taa svojata misija uspesno ja izvrsi pred 2000 godini i zamoli ludjeto da ne ja slavat nejze i ne i upatuvaat molitvi nejze, tuku na Boga komu mu pripadja seta slava i cest.

Bog E od vecnosta vo seta vecnost. Toj postoel pred nastanokot na Zemjata i ce postoi po nezjiniot kraj. Ottamu, Marija - telesnata majka na Isus od Nazaret ne moze da bide Bogorodica. Dokolku Marija se smeta za Bogo-rodica ispadja deka Bog ne postoel pred taa, Marija, da go rodi Boga... Znaci li togas toa deka Marija e Bog? Ako da, togas se izlazal li prorokot Mojsej sto ja primil prvata Bozja zapoved "Ti ne treba da imas drugi bogovi osven mene!" Edno e da se ima respekt kon Marija kako kon nasa sestra vo Duhot Bozji koj ja izvrsila hrabro svojata misija i pokraj site poteskotii koi vladeat vo materijata, drugo e da se stava na piedestal kako da e samiot Bog.




Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 17:58
Originally posted by aladin aladin напиша:

koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
  
Апостол Јован остана под крстот, а исто така и некои други жени како на пример: Марија Магдалена, мајката на Јаков и Јосиф, мајката на Јован и Јаков.
Апостолите се разбегале затоа што, како следбеници на Исус, можеле лесно да се најдат и тие на крстот распнати до Него. Додека пак Марија таму била во улога на мајка и никој не би ја распнал неа и затоа не можеме да ја споредуваме храброста на Марија да седи до крстот и храброста на апостолите, особено онаа на Јован кој иако можел да пострада, сепак останал таму. Но и покрај тоа, вие на Јован не му давате толку божествени титули како на Марија, значи и овој аргумент паѓа во вода.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja....
 
А од каде ја знаете вие нејзината слободна воља? Каде таа кажала дека сака да ве застапува пред Христа? И ако тоа е можно, покојна човечка душа да се стави во улога на застапник пред Бог и луѓето, тогаш зошто никој во Библијата не го сторил тоа? Зошто никој во Библијата не упатил молитва до покојна човечка душа да го застапува пред Бог???
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
Марија таму не го моли Христос, туку само му кажува (констатира) дека виното се истрошило. Таа не само што не Го моли, туку и воопшто не ни упатува барање до него да направи вино.
Но дирекни и јасни молитви до Исус има еден куп во Светото Писмо.
Такви молби имаме на пример од римскиот офицер (да го излекува неговиот болен слуга), од апостолите (еден куп), од самарјанката (дај ми од таа жива вода), од Самарјанците кои го замолија да остане во нивниот крај, од болница кои го молеле да ги исцели, па дури и од демоните кои го замолија да ги прати кај свињите итн,
Но овие молители не добиле никаква почесна титула на Небото само затоа што го замолиле Исус. И денес христијаните го молат Исус за разно разни потреби, но тоа не ги прави никакви Цареви или Царици на Небото како што вие ја воздигате блажената Марија.


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 19:29
Аладин - кога поставуваш прашања, направи го тоа во еден пост, а не во 5-6 едно по друго.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Pravoslavie
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 19:29

Таа Личност уште се нарекува и “Благодатна“ и/или “Преблагословена“ - така ја нарекул Ангелот Благовесник.... во Евангелието по Апостолот Лука во глава 1 има:

Во “Нов Завет (Современ)“ во стих 28 пишува:
- 28 Доаѓајќи кај неа, ангелот и рече: „Радувај се, зашто си преблагословена и Господ е со тебе!“
 
Во “Новиот Завет“ од МПЦ од 1990 година има:
- 28 И кога влезе ангелотпри неа, рече: “Радувај се благодатна! Господ е со тебе! Благословена си ти меѓу жените!”
 
 
 
На едно друго место во истото Евангелие и во истата глава 1 има уште израз “најблагословена од сите жени“ и израз “мајката на мојот Господ“.
 
 
Во “Нов Завет (Современ)“:

- 39 Набргу потоа, Марија побрза кон еден град во планинските предели на Јудеја.

- 40 Влегувајќи во куќата на Захарија, се поздрави со Елисавета.

- 41 Штом Елисавета го чу поздравот на Марија, детето во нејзината утроба се размрда. Елисавета се исполни со Светиот Дух,

- 42 и гласно рече: „Ти си најблагословена од сите жени и благословено е Детето што е зачнато во тебе!

- 43 Како токму кај мене да дојде мајката на мојот Господ!?

- 44 Штом го чув твојот поздрав, детево во мојава утроба се размрда од радост!

Двата изрази: “најблагословена од сите жени“ и “мајката на мојот Господ“ се кажани од праведната Елисавета - мајката на Јован Крстителот.
 
 
Слично пишува во “Новиот Завет“ од МПЦ од 1990 година:

- 39 А Марија, како стана во тие дни, отоде набргу во ридскиот крај, во градот Јудин;

- 40 Па влезе во домот на Захарија и ја поздрави Елисавета.

- 41 Штом го чу Елисавета поздравот на Марија, заигра младенецот во утробата нејзина; и Елисавета се исполни со Дух Свети,

- 42 па извика гласно и рече: “Благословена си ти меѓу жените, и благословен е плодот, на твојата утроба!

- 43 И откаде со мене ова, при мене да дојде мајката на мојот Господ?

- 44 Зашто, ете, кога пристигна гласот од твојот поздрав до ушите мои, радосно заигра младенецот во утробата моја.



Постирано од: pravoveren
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 19:32




Срамота за Zidarski зашто избриша две прекрасни теми во чест на Мајката Божја. Ова е веќе сомнително!

Вразуми се, човеку!







-------------
Bog e VISTINA


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 19:39
Правоверен, има објаснување зошто се избришани темите.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 20:25
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by aladin aladin напиша:

koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
  
Апостол Јован остана под крстот, а исто така и некои други жени како на пример: Марија Магдалена, мајката на Јаков и Јосиф, мајката на Јован и Јаков.
Апостолите се разбегале затоа што, како следбеници на Исус, можеле лесно да се најдат и тие на крстот распнати до Него. Додека пак Марија таму била во улога на мајка и никој не би ја распнал неа и затоа не можеме да ја споредуваме храброста на Марија да седи до крстот и храброста на апостолите, особено онаа на Јован кој иако можел да пострада, сепак останал таму. Но и покрај тоа, вие на Јован не му давате толку божествени титули како на Марија, значи и овој аргумент паѓа во вода.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja....
 
А од каде ја знаете вие нејзината слободна воља? Каде таа кажала дека сака да ве застапува пред Христа? И ако тоа е можно, покојна човечка душа да се стави во улога на застапник пред Бог и луѓето, тогаш зошто никој во Библијата не го сторил тоа? Зошто никој во Библијата не упатил молитва до покојна човечка душа да го застапува пред Бог???
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
Марија таму не го моли Христос, туку само му кажува (констатира) дека виното се истрошило. Таа не само што не Го моли, туку и воопшто не ни упатува барање до него да направи вино.
Но дирекни и јасни молитви до Исус има еден куп во Светото Писмо.
Такви молби имаме на пример од римскиот офицер (да го излекува неговиот болен слуга), од апостолите (еден куп), од самарјанката (дај ми од таа жива вода), од Самарјанците кои го замолија да остане во нивниот крај, од болница кои го молеле да ги исцели, па дури и од демоните кои го замолија да ги прати кај свињите итн,
Но овие молители не добиле никаква почесна титула на Небото само затоа што го замолиле Исус. И денес христијаните го молат Исус за разно разни потреби, но тоа не ги прави никакви Цареви или Царици на Небото како што вие ја воздигате блажената Марија.
 
jas ne bi se soglasil deka deka bilo bezbedno tamu za majkata na ,,najomrazeniot evrein vo erusalim ,vo toj period,,.......voopsto.....
mozes li da zamislis kako fariseite ja gledale bogorodica......
sto se odnesuva za apostol jovan-vozljubeniot ucenik ......hristos od krstot im veli da bidat kako majka i  sin........
presanje zosto hristos go veli toa ....raspnat na krstot????
jas mislam bidejki se grizi kako ...sin za svojata majka.....iako e Bog...
 
za voljata na Bogorodica...smesno e da se diskutira......taa e novata Eva kako sto ja narekuva pravoslavnata crkva....sto znaci preku nea padnatiot adam se vrati onamu kade sto bese.....covekot vo zaednica so Boga....Bogocovek.............znaci sto moze edna licnost koja igra bitna uloga vo spasenieto na svetot da saka ....osven da se spasi celiot svet?
sto moze da saka nekoj kogo Bog go odbral da prebiva vo nego.....kako nikogas do togas?Sto moze da saka nekoj koj ima najbliska mozna vrska kako covek, so Isus?
a za toa so mrtvite ...i nivnite dusi...prevoslavnata crkva ima iskustvo....vo smisla deka svetite bozji ugodnici (vklucuvajki ja bBogorodica)koi se molele najcesto mnogu za site lugje,prodoluzuvaat i koga se poblisku do Boga (bez telo) da se molat.....bidejki prebivaat vo svetost i ljubov i milost....taka da predanieto kazuva deka uste dodeka bila ziva Bogorodica se zastapuvala i barala od Hrista sekakva pomos ,za drugi lugje....
 
a za biblijata kazano e sto pati.....taa ne kazuva mnogu raboti.....vprocem kako pisan Bozji zbor na predanieto e ok.  problem imaat tie sto ne go prifakjaat i onoj drugiot ,,nepisaniot,,......koj sto pravoslvnata crkva go ima vo izobilie.....predanieto ne uci deka svetite bozji lugje ,se javuvale,se zastapuvale....nivnata pomos (po Bozja promisla)mnogupati se manifestirala.......
 
za vinoto togas .....komu isus i zosto mu veli ...uste ne dosol mojot cas?
 
Hristos ne e sporen ,ni negovite cuda......a za molitelite  znaes vo stariot zavet....kolku gi pocituvale i kako zaradi nivnata Bliskost so Boga...a i apostolite isto, sem koga ke preterale so pociitta i pocnuvale da gi obozuvaat.....togas bilo ukazuvano deka obozuvanje e dozvoleno samo na Bog,no toa ovdeka ne e slucaj::::....
 
za epitetite...pak ke kazam ni Bogorodica ne gi dobila poradi molenjeto..tie sto ti gi navede............
presveta....zatoa sto go rodica...najsvetiot koj postoi
carica....zosto go rodila carot nad carevite.....
seto toa e od pocit kon Hrista.....zosto taa e negova majka......i edno da e jasno nea Bog toa i go daril , so toa sto ja izbral...ne nie....
 
PRAVOSLAVNITE PORADI HRISTA JA POCITUVAAT NEGOVATA MAJKA:


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 20.Април.2009 во 20:49
EVE JA MOLITVATA I PESNATA KOJA NAJPOVEKE MENE MI SE DOPAGJA
 
Dostojno e navistina da te blazime Bogorodice, prisno blazena I Seneporocna I Majka na nasiot Bog.Pocesna od Heruvimite, I nesporedlivo poslavna od Serafimite, netleno Boga-Slovoto sto go rodi, vistinska Bogorodice,(Tebe) nie Te velicame.


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 21.Април.2009 во 16:08
tuka ima eden ubav tekst od eden episkop za bogorodica(na srpski e no koj saka moze da go procita),mene mi e interesen bidejki se dopira do edna doblest na majkata Hristova-smirenieto:
 
http://www.eparhija-dalmatinska.hr/Publikacije-Istina4-L.htm - http://www.eparhija-dalmatinska.hr/Publikacije-Istina4-L.htm
 
i uste ednavoopstena kolumna na episkop...
 
http://www.glassrpske.com/vijest/16/kolumne/10327/lat/O-Presvetoj-Bogorodici.html - http://www.glassrpske.com/vijest/16/kolumne/10327/lat/O-Presvetoj-Bogorodici.html


Постирано од: aladin
Датум на внесување: 27.Април.2009 во 16:21
mozat li protestantite da mi objasnat sto zaci terminot blazena koi i tie go upotrebuvaat, odnosno sto tie podrazbiraat so toa?
 
zosto ne go prifakjaat terminot -Bogorodica, koga i tie veruvaat vo Bogo-coveckata priroda na Isus?


Постирано од: dejanpp
Датум на внесување: 27.Април.2009 во 19:37
EVE EDNO MISLEJNE ZA KOE SUM SIGUREN DEKA DVIZEJNETO NARECENO KAKO ZENSKO LOBI KE SE PROTIVI a toa e deka na majkata bozja i si pridava pogolema vrednost otkolku na gospod za majkata bozja se peat povejke psalmi odkolku za gospod mnogu lujdze pocnuvaat da i se molat na majkata bozja namesto na gospoda sevisen.PA TIE VSUSNOST NAPRAVILE GOLEMA GRESKA NAMESTO DA MU SE POKLONUVAAT NA GOSPODA TIE I SE POKLONUVAAT NA ZENA    a isus   nikogas vo svoite propovedajna ne rekol posle voskresnuvajneto moe da i se poklonuvate na majkami.


Постирано од: Македон
Датум на внесување: 27.Април.2009 во 20:02
Originally posted by dejanpp dejanpp напиша:

EVE EDNO MISLEJNE ZA KOE SUM SIGUREN DEKA DVIZEJNETO NARECENO KAKO ZENSKO LOBI KE SE PROTIVI a toa e deka na majkata bozja i si pridava pogolema vrednost otkolku na gospod za majkata bozja se peat povejke psalmi odkolku za gospod mnogu lujdze pocnuvaat da i se molat na majkata bozja namesto na gospoda sevisen.PA TIE VSUSNOST NAPRAVILE GOLEMA GRESKA NAMESTO DA MU SE POKLONUVAAT NA GOSPODA TIE I SE POKLONUVAAT NA ZENA    a isus   nikogas vo svoite propovedajna ne rekol posle voskresnuvajneto moe da i se poklonuvate na majkami.


На Мајката Божја никој не и дава поголема вредност отколку на нашиот Господ. И луѓето кои ја повикуваат Мајката Божја на помош ја повикуваат за да се моли за сите нас.
Ние ја почитуваме Мајката Божја многу, поради тоа што е Мајка на нашиот Господ, меѓутоа никогаш никој не ја воздигнува повисоко од Бога. Сепак Бог е Бог, а Пресвета Богородица е Човек.

Инаку истото го правеле и раните Христијани. И тие ја почитувале Мајката Божја.

-------------


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 27.Април.2009 во 20:44
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

И луѓето кои ја повикуваат Мајката Божја на помош ја повикуваат за да се моли за сите нас.
 
А од каде гаранција дека ве слуша кога ја повикувате да се моли за вас?
Ако тоа било можно, да се повикуваат душите на Небото за застапнички молитви, тогаш зошто никој во Библијата не ја искористил оваа златна привилегија?
Ако никој од апостолите не ја повикал блажената Марија да се застапува за нив додека била жива во тело и блиску до нив, тогаш која е логиката да ја повикуваме сега кога не е помеѓу нас, кога е далеку на Небото?
 
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


меѓутоа никогаш никој не ја воздигнува повисоко од Бога. Сепак Бог е Бог, а Пресвета Богородица е Човек.

Во познатата православна молитва "МОЛИТВА КОН ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦА - РАДУВАЈ СЕ БЛАГОДАТНА, ГОСПОД Е СО ТЕБЕ! ", меѓу другите и се накалемени и следниве титули на блажената Марија:
 
Владетелка на ангелите (Господ владее со ангелите, а не Марија)
Господарка на мирот (Самиот Исус е наречен Кнез на Мирот, а православните ја нарекуваат неа Господарка.)
Лекарка на болните (???)
Спасение на светот (небаре Господ)
Најславно чудо во вселената (небаре поголемо и од Христовото воскресение),
Проповед и слово на сите пророци (повеќе пророштва има за предавникот Јуда (две), отколку за блажената Марија! (само едно))
Застапничке моја во денот на Судот (Исус е нашиот застапник на Судниот Ден, а не Марија)
Ти што на владетелите слава им даваш (Господ им дава слава на владетелите, а не Марија)
Владетелке на светот и Господарке на сите (тука паѓа во вода аргументот дека Марија не е величана како Бог во православието)
 
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


Инаку истото го правеле и раните Христијани. И тие ја почитувале Мајката Божја.
 
Ајде цитирај ми каде некој од апостолите каде што ја нарекол блажената Марија со некоја од титулите погоре?
Ајде цитирај ми во кое послание (од вкупно 11) апостол Павле ја опева и велича блажената Марија?
Поточно, покажи ми каде апостол Павле го спомнува воопшто името Марија во своите посланија?
Покажи ми каде е таа спомната во посланијата на другите апостоли?
Ќе се изненадиш како таа воопшто не е спомната во нивните посланија. Кога денес православните би ги пишувале одново посланијата, тие во секоја втора реченица би ја величали и обожавале Марија. Значи сепак раните христијани не ја почитувале Марија на начин на кој што таа е "почитувана" од денешните правослани.


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: Македон
Датум на внесување: 27.Април.2009 во 21:10
[QUOTE=EvAngelos]

Евангелос, раните Христијани ја почитувале Марија Дева. Тоа го имаш и во разни енциклопедии ( побарај на нет ). Познати се разни молитви до Дева Марија.

За титулата Мајка Божја нема што да говорам, во Библијата е наречена Мајка на нашиот Господ. А нашиот Господ е Бог, така да јасно е од каде доаѓа тоа. Tаа титула постои и пред Соборот во Ефес, односно најден е тој збор во грчки папирус кој датира од 250 година од новата ера.

Уште порано е најдена една молитва упатена кон Дева Марија која потекнува од вториот век од новата ера во Египет, а е наречена Sub tuum praesidium.
Истотака најдени се многу слики на Дева Марија во катакомбитево Рим. Сите овие докази се факт дека раните Христијани ја почитувале Дева Марија, и тоа во разни делови од светот.

-------------


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 27.Април.2009 во 21:59
Сепак се разиденуваме околу терминот "рани христијани". За тебе раните христијани се од 3 век, а за мене се тие од 1 век. За тебе "рани христијани" се некои папируси во Египет, а за мене тоа се докажаните Христови апостоли.
Кога би знаел какви се не папируси со какви не содржини се најдени во 2от и 3от век, ќе се почешаш два пати пред да ги земаш нив како аргумент за раното христијаснтво. Ересите во христијанството започнуваат дури од времето на апостолите, значи од 1ви век и тие експлозивно се шират во 2от и 3от век. Така што овие векови не можеме да ги земеме како репер на раното изворно христијанство.
Затоа јас се повикувам на учењето на Хрстос и апостолите ина нивната пракса, затоа што знам дека тие "рани христијани" се избрани лично од Христос и го имале Неговото одобрение, Неговата благонаконост. Ако тие не биле вистинските Христови следбеници, тогаш кој? Знам и дека тие биле боговдахновени кога ги пишувале своите посланија. Затоа ним може да им се верува, а секогаш треба да бидеме со резерва за некој "папурис" најден во Египет, Месопотамија или не знам каде. Па што ако во Египет некои ја обожавале блажената Марија? Тоа треба да ни е репер за нашта вера? Зарем не треба да се водат Христијаните по Божјиот Збор, по Библијата?


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 15:48
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by aladin aladin напиша:

koga ..marija,,   bese pod krstot.....apostolite koi pravea cuda ...bea razbegani.....
  
Апостол Јован остана под крстот, а исто така и некои други жени како на пример: Марија Магдалена, мајката на Јаков и Јосиф, мајката на Јован и Јаков.
Апостолите се разбегале затоа што, како следбеници на Исус, можеле лесно да се најдат и тие на крстот распнати до Него. Додека пак Марија таму била во улога на мајка и никој не би ја распнал неа и затоа не можеме да ја споредуваме храброста на Марија да седи до крстот и храброста на апостолите, особено онаа на Јован кој иако можел да пострада, сепак останал таму. Но и покрај тоа, вие на Јован не му давате толку божествени титули како на Марија, значи и овој аргумент паѓа во вода.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

toa sto ja molime da se zastapuva .....pred Hrista..sigurno e del od nejzinata slobodna volja....
 
А од каде ја знаете вие нејзината слободна воља? Каде таа кажала дека сака да ве застапува пред Христа? И ако тоа е можно, покојна човечка душа да се стави во улога на застапник пред Бог и луѓето, тогаш зошто никој во Библијата не го сторил тоа? Зошто никој во Библијата не упатил молитва до покојна човечка душа да го застапува пред Бог??? Каде отишла душата на праведникот од Исусовата парабола? Во прегратките на Авраам, така?
Значи Авраам не е покојник, исто како што и средбата на Тавор не била средба со покојници, нели?
Значи, неможеме баш се да знаеме за душите на светиите и праведниците, бар не додека сме сеуште овде.
 
Originally posted by aladin aladin напиша:

DOBAR PRIMER E KOGA TAA GO MOLI NA HRISTA :::DA POMOGNE NA SVADBATA::::::::
 
Марија таму не го моли Христос, туку само му кажува (констатира) дека виното се истрошило. Таа не само што не Го моли, туку и воопшто не ни упатува барање до него да направи вино. Мајка не треба да моли-доволно е да констатира. Велам “Немам брашно а ја замесив питата“. Синот скока и само вели “Дај пари“. Треба ли да го замолам?
Но дирекни и јасни молитви до Исус има еден куп во Светото Писмо.
Такви молби имаме на пример од римскиот офицер (да го излекува неговиот болен слуга), од апостолите (еден куп), од самарјанката (дај ми од таа жива вода), од Самарјанците кои го замолија да остане во нивниот крај, од болница кои го молеле да ги исцели, па дури и од демоните кои го замолија да ги прати кај свињите итн,
Но овие молители не добиле никаква почесна титула на Небото само затоа што го замолиле Исус. И денес христијаните го молат Исус за разно разни потреби, но тоа не ги прави никакви Цареви или Царици на Небото како што вие ја воздигате блажената Марија. Марија и е блажена-зар не го пишува тоа во Библијата? Мислам, неможеме така да го отфрламе значењето и улогата на Марија. Исус навистина рекол “Поблажени се оние кои го служаат моето слово“ и “Мои браќа и сестри се оние кои го слушаат моето слово“ но дали со тоа ја отфрлил својата мајка? Дали и одзема нешто од блаженството? Никако. До крај се грижи за неа. Е сега-еднаш блажен-засекогаш блажен-а. Бог си ги знае работите најдобро. И ангелите па имаат хиерархија и титули, па кои смке ние да ја потценуваме блаженоста на Марија која Бог лично и ја доделил?
Значи неможело тоа да биде баш било која девојка-Марија била екстра, т.е. поседувала особини и чистота кои можеби ги немала ниедна друга девојка дотогаш. Не може да се довери таква мисија на секоја-да биде мајка на Спасителот.
Затоа, треба да се почитува нејзиното место во хиерархијата која ја одредил Бог.
Кој друг е “блажен“ во Библијата? И што точно значи тоа?


-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: Messenger
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 16:07
Mnogu dobra analiza maria magdalena.

-------------
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 17:09
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Каде отишла душата на праведникот од Исусовата парабола? Во прегратките на Авраам, така?
Значи Авраам не е покојник, исто како што и средбата на Тавор не била средба со покојници, нели?
Значи, неможеме баш се да знаеме за душите на светиите и праведниците, бар не додека сме сеуште овде.
 
Исусовата парабола е измислена Христова приказна/илустрација со цел Христос да објасни нешто сосема друго, надвор од она за што зборуваме тука. Душата на Авраам и на сите праведници пред Христовата смрт оделе во Шеолот (Подземјеото) и ја чекале Христовата жртва да го отвори патот до Небото.
 
никој не отишол на небо, освен Оној, Кој слезе од небото, Човечкиот Син Кој е во небото."
(Исус Христос во Ев. Јован 3:13)
 
Значи сепак знаеме нешто за душите на светите, знаеме дека никој од нив не се искачил на Небото додека Христос не го заверил Новиот Завет со Својата крв. Но тоа што не го знаеме за душите на светите, тоа е дека тие ги слушаат нашите молитви. Впрочем, ако се земе предвид дека никој, апсолутно никој, ниту во стариот, ниту во новиот завет не им се помолил/обратил на душите на покојните свети, тогаш речиси е сигурно дека тие немаат такви ингиренции да ги слушаат нашите молитви.
 
п.с. На која средба на Тавор мислиш погоре?
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Мајка не треба да моли-доволно е да констатира. Велам “Немам брашно а ја замесив питата“. Синот скока и само вели “Дај пари“. Треба ли да го замолам?
 
Ок, ајде еве да ја земеме таа констатација како молитва. Но што докажува таа? Каков ексклузивитет и дава на блажената Марија тоа? Овој пример го земаат православните со цел да докажат дека, ете, бидејќи тука блажената Марија го моли Исус, тоа е доказ дека таа сега седи рамо до рамо со Него на Небото и се застапува за нас.
Но зарем е таа единствената што го помолила Исус? Во Новиот Завет имаме еден куп луѓе кои го молеле Исус (во предходниот коментар наведов неколку примери, да не се повторувам). Во Новиот Завет имаме пример каде дури и демони Го замолуваат Исус за нешто и Исус им ја исполнува нивната молба. Според горната православна логика излегува дека и демоните, бидејќи го замолиле Исус, дека и тие седат на Небото и се застапуваат за нас среќа
Повеќе од очигледно е дека во горниот случај се работи за предходно утврдена догма (блажената Марија е наша застапничка на Небото), а потоа со лупа се бараат несоодветни библиски стихови како поткрепа за таа догма. Но затоа тука е EvAngelos, да го подигне Божјиот Збор над догмите намигнување
 
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Марија и е блажена-зар не го пишува тоа во Библијата?
 
Да, тоа го пишува во Библијата и никој не и ја ускратува таа титула на блажената Марија. Јас неколку пати потенцирав дека "блажена" и "благословена меу жените" се библиските почесни титули кои Бог и ги дал на Марија. Ние тука спориме за титулите од типот: Царица Небесна, Владетелка на ангелите, Господарка на мирот, Спасение на светот, Најславно чудо во вселената, Проповед и слово на сите пророци, Застапничка наша на Судниот Ден, Онаа која на владетелите слава им дава, Владетелка на светот, Господарка на сите итн. А зошто ги оспорувам овие титули, објаснив во предходниот коментар на 2та страна.
Но тебе не ти треба објаснување за овие богохулни титули. Ти добро знаеш КОЈ е Цар на Небото, КОЈ е нашиот Застапник на Судниот Ден, КОЈ им дава слава на владетелите, КОЈ е Владетел на светот, на ангелите, Господар на сите итн.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Исус навистина рекол “Поблажени се оние кои го служаат моето слово“ и “Мои браќа и сестри се оние кои го слушаат моето слово“ но дали со тоа ја отфрлил својата мајка?
 
Воопшто не ја отфрлил својата мајка, но воопшто не и дал никаков ексклузивитет над оние кои го слушаат Неговото слово и го исполнуваат.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Затоа, треба да се почитува нејзиното место во хиерархијата која ја одредил Бог.
 
Но кое е тоа место? Од каде знаеме ние кој каде поставил Бог на Небото? Исус во една прилика, уркорувајќи ги Јаков и Јован, им рече:
 
"да се седи од Мојата десна или лева страна, тоа не го давам Јас, туку ќе им припадне на оние, за кои Мојот Татко го приготвил"
(Исус Христос во Ев. Матеј 20:23)
 
Во титулирање на блажената Марија од страна на православните како Најголемата, како Царица на Небото, како Господарка на сите, како Владетелка на ангелите итн. ние имаме еден класичен пример како православните го узурпираат местото на Небесниот Татко и се дрзнуваат да доделуваат почесни места на Небото на личности кои според нивната логика го заслужуваат тоа.
 
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Кој друг е “блажен“ во Библијата? И што точно значи тоа?
 
Блажени се бедните во дух, кротките, милостивите, миротворците, чистите по срце, оние кои плачат и тагуваат, оние кои гладнуваат и жеднуваат за правда, оние кои се прогонувани заради Исус, оние кои ги слушаат Божјите заповеди и ги пазат итн.
 


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: Македон
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 18:03
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Сепак се разиденуваме околу терминот "рани христијани". За тебе раните христијани се од 3 век, а за мене се тие од 1 век. За тебе "рани христијани" се некои папируси во Египет, а за мене тоа се докажаните Христови апостоли.
Кога би знаел какви се не папируси со какви не содржини се најдени во 2от и 3от век, ќе се почешаш два пати пред да ги земаш нив како аргумент за раното христијаснтво. Ересите во христијанството започнуваат дури од времето на апостолите, значи од 1ви век и тие експлозивно се шират во 2от и 3от век. Така што овие векови не можеме да ги земеме како репер на раното изворно христијанство.

Затоа јас се повикувам на учењето на Хрстос и апостолите ина нивната пракса, затоа што знам дека тие "рани христијани" се избрани лично од Христос и го имале Неговото одобрение, Неговата благонаконост. Ако тие не биле вистинските Христови следбеници, тогаш кој? Знам и дека тие биле боговдахновени кога ги пишувале своите посланија. Затоа ним може да им се верува, а секогаш треба да бидеме со резерва за некој "папурис" најден во Египет, Месопотамија или не знам каде. Па што ако во Египет некои ја обожавале блажената Марија? Тоа треба да ни е репер за нашта вера? Зарем не треба да се водат Христијаните по Божјиот Збор, по Библијата?


Раното Христијанство не е ОД трети век туку до трети век некаде и не според мене туку според историјата. Јас не сум подобен да поставувам хронолошки граници за Христијанството.

Evangelos еве што велеле Христијаните за Пресвета Богородица


http://www.ccel.org/ccel/schaff/anf01.v.xx.i.html - Прво послание на Св. Игнатиј Богоносец до Св. Јован Богослов

http://www.ccel.org/ccel/schaff/anf01.v.xxi.i.html - Второ послание на Св. Игнатиј Богоносец до Свети Јован Богослов

Еве што мислеле и други Христијани за Пресвета Богородица

Св.Дионисиј Ареопагит (+96)
кој беше покрстен од св.ап.Павле ја посетил Богородица во Ерусалим, а потоа му го пишал на св.ап.Павле следново:

Невозможно е за човечкиот ум да го поими тоа што го видов, не само со очите на мојата душа, туку и со моите телесни очи. Со своите очи ја видов најпрекрасната и света Мајка на нашиот Господ Исус Христос .... Тоа време за мене беше време на неопислива радост, благодарејќи на највозвишениот и најславниот Бог, и божествената Дева, големиот Апостол Јован, и тебе (св.Павле), за вашето милосрдие што ме дарувавте со толку голем благослов.



Св.Игнатиј Богоносец (30-106)
на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:

Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.



Св.Иринај Лионски (115-202) -
(ученик на св.Поликарп, кој бил ученик на св.Јован Богослов)
Како што Ева беше заведена од зборот на ангел за да отстапи од Бог, бунтувајќи се против Неговото Слово, така Марија од ангелскиот збор ја прими радосната вест дека таа ќе Го прими Бог почитувајќи го Неговото слово. Претходничката беше заведена да не го почитува Бог, за Дева Марија да стане застапница на девицата Ева. Бидејќи смрта дојде во човештвото преку девица, исто така беше спасен од Дева.
(Против Ересите V:19,1)


Протоевангелие според Јован, 6:2 (150)
Тие ја благословија велејќи: Боже на нашите отци, благослови го ова дете, и дај и вечно име за да ја ублажуваат сите родови. И сите луѓе рекоа: Така нека биде, така нека биде. Амин. И тој ја однесе до кај првосвештеникот и тие ја благословија велејќи: Највозвишени Боже, погледај на ова дете и благословии ја со преголем багослов кој ќе биде вечен


Мелито Сардски, Велигденска проповед (177)
Тој беше роден од Марија - неосквернатото сокровиште.


Св. Иполит Римски (170 - 235)–
ученик на св.Иринеј Лионски
Бог Словото Кој не беше во тело, зеде на себе свето тело од света Дева, и подготви облекло кое Тој го зеде за Себе, како младоженец, во страдањата на крстот, за да ги обедини Својата сила со нашето трулежно тело, и да ги соедини нетрулежноста и трулежноста, и силното со слабото, Тој го спаси пропадливиот човек.
(Трактат за Христос и антихристот, 4)


Св.Григориј Неокесариски чудотворец (213 – 270)
Дево Марије, ти си кораб и Скинија која ги содржи сите тајни. Ти го знаеш она што Патријарсите никогаш не го дознаа, ти го доживеа тоа што на ангелите никогаш не им беше откриено, ти го чу она што пророците никогаш не го чуја. Со еден збор, сето она што беше сокриено од претходните поколенија ти се откри тебе; дури и повеќе, повеќето од овие чуда се однесуваат на тебе.


Св.Атанасиј Александриски (295-373)
О величествена Дево, навистина ти си повозвишена од било која возвишеност. Кој ти е рамен во твоето величие, о сместилиште на Бог Словото? Со кого од сите суштества да те споредам, Дево? Ти си поголема од сите нив, Завету, облечена во чистота наместо во злато! Ти си Арка во која е најден златен Кораб на вистинската мана кое е плот на Божеството живеалиште.
(Беседа на Папирус од Турин 71:216)


Св.Амвросиј Милански (338 – 397)
Да, навистина благословена што го надмина свештеникот (Захарија). Додека свештеникот противречеше, Дева ја исправи грешката. Без сомневање Господ, сакајќи да го спаси светот, тоа го започна со Дева Марија. Така што таа, преку која беше спасението подговтвено за сите луѓе, е првата која го доби ветениот плод на спасението.


Св. Епифаниј Кипарски (310 – 403)
Ева беше наречена мајка на живите....по падот, оваа титула и беше дадена. Вистина е...целото човештво на земјата беше родено од Ева, но во суштина од Дева Марија е Живото кој беше навистина роден за светот. Така што, раѓајќи го Живиот, Таа стана мајка на сите живи.
(Против осумте ереси 78, 9)


-------------


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 18:18
Епа тука е разликата меѓу библиските христијани и православните macedon_alex. Првите веруваат дека Библијата е Божји Збор и се раководат по неа, а вторите веруваат во свети овој, свети оној, во апокрифното протоевангелие според Јован (леле не ти требаше ова да го спомнуваш среќа) и сл.
Па дури и погоре ако ги прочиташ внимателно цитатите, ќе видиш дека дури и тие не ги содржат богохулните титули кои многу подоцна и биле накалемени на Марија. Од тоа следува дека култот на Марија почнал да се раѓа уште во првите векови, но веќе после Ефешкиот собор (5ти век) го добива својот најголем замав.


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 23:03
Постов можеби изгледа вон контекст, но е строго врзан со темава.

Библијата е Божји Збор и тоа е неспорно за било кого.
Но тоа не значи дека Бог завршил со својата "работа" или со обраќањето кон луѓето со Откровенијата. Сосема апсурдна е самата помисла да се ограничи Бог во било какви рамки, а уште поапсурдно е да му се "забрани" понатамошно обраќање на начин на кој Тој Го избира. Секој ваков обид значи дека се верува дека Бог не е Семоќен и Апсолутен, туку дека Тој се води според некакви правила кои ние луѓето сме ги намислиле.
Обично, како аргумент за ова се користи тоа што во Библијата се вели дека не смее да се додава, ниту одзема од таа книга.
Самиот тој аргумент е апсолутно вон контекстот на оваа дискусија, од проста причина што со Свето-отечките посланија и поуки не се додава ништо на Библијата. Таа е сеуште онаква, каква што ни ја оставиле Апостолите. Ниту збор не е изменет (освен ако не настане некоја забуна во преводот, но во моментов не дискутираме за тоа), ниту пак во Библијата е вметнато обраќање "Богородица" кон Светата Дева.
Така што - заповедта дадена од Бога, преку Јован, да не се менува ништо во Книгата е апсолутно запазена и почитувана.

Така што - разликата не е во тоа што "првите веруваат дека Библијата е Божји Збор", а "вторите веруваат во свети овој, свети оној"... Разликата е во тоа што "првите" веруваат дека Бог престанал да се обраќа на човештвото со Откровенијата, и дека кажи-речи замолкнал потоа (иако претходно во континуитет редовно се обраќа речиси 4000 години), додека "вторите" сметаат дека Бог ја оформил Библијата по Негова Воља и Умисла, забранил да се менува истата (како најважно сведоштво, законик и столб), а потоа продолжил со Неговото обраќање до човештвото, како што тоа го правел и претходно.

Во контекст на оваа дискусија - тоа што Марија во Библијата не е наречена Богородица, Владичица итн., не значи дека тие титули се погрешни. Луѓето околу неа (учениците Христови и нивните ученици потоа), ја разбираат нејзината Светост и значење подоцна, односно - подоцна Бог им го открива нејзиното (Марииното) значење.
Тоа по никаков начин ниту одзема, ниту додава на Библијата, ниту пак е во спротивност на се она што е напишано во неа, а е дополнително сознание предадено од Бога на луѓето, во подоцнежен период.

За да не се повтори една дискусија која ја имавме претходно, а со аргументот дека на тој начин се "оправдува" постоењето на учења како Универзален Живот (се извинувам на Мајкл, го земам конкретниот пример од претходна една дискусија), само ќе потенцирам дека и тоа не е валиден аргумент, затоа што конкретното учење (или останатите учења кои се појавуваат подоцна) ја негираат целоста на самата Библија и автентичноста на поголемиот дел од нејзините текстови, и со самото тоа ја нарушуваат последната заповед издадена во неа. За разлика од нив - Православната Црква ја прифаќа Библијата во целост(!), но не си дава за право да го ограничи Бог и да му забрани да "зборува" во последните 1940-тина години.


-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 23:28
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Библијата е Божји Збор и тоа е неспорно за било кого.
Siguren si?
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Така што - заповедта дадена од Бога, преку Јован, да не се менува ништо во Книгата е апсолутно запазена и почитувана.
Ova e dosta ineteresno. Tocno e toa sto go naveduvas, no dali toa se odnesuvalo na Jovanovoto Otkrovenie(Knigata na Otkrovenieto) ili na celata zbirka textovi t.e. knigi BIBLIJA?


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 23:36
Мајкл - ова за неменувањето е интересна дискусија и можеме доста да дебатираме - но сепак е вон контекстот на оваа тема. Ако сакаш - може или во Општо, или во нова тема.
А за "неспорното" - беше во контекст на дискусијава (иако недоволно прецизирано од мене), а не генерално. Не го оспорувам правото на било кој да верува поинаку.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: Majkl
Датум на внесување: 28.Април.2009 во 23:46
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Мајкл - ова за неменувањето е интересна дискусија и можеме доста да дебатираме - но сепак е вон контекстот на оваа тема. Ако сакаш - може или во Општо, или во нова тема.
А за "неспорното" - беше во контекст на дискусијава (иако недоволно прецизирано од мене), а не генерално. Не го оспорувам правото на било кој да верува поинаку.
Da, vo red e, toa povece na sega go kazav, prosti za von kontextot...

Narednoto moe prasanje e cisto informativno. Vo nekoi Katolicki zemji Marija se zema kako zastitnicka na istata, pa duri se narekuva(medju vernicite vo prv red) i Marijina Zemja(na pr. Ungarija do 1945god.). Dali postoi vakov obicaj i vo pravoslavniot svet?


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 29.Април.2009 во 00:12
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

додека "вторите" (православните) сметаат дека Бог ја оформил Библијата по Негова Воља и Умисла, забранил да се менува истата (како најважно сведоштво, законик и столб), а потоа продолжил со Неговото обраќање до човештвото, како што тоа го правел и претходно.
 
Ете го изговорот на православните за сите новотарии кои си ги измислија и придодадоа врз верата низ сите овие векови среќа
Интересно е што ова учење за "подоцнежните откровенија" православните си го милуваат многу за себе, но за истото ги осудија католиците кога тие си добија ново "подоцнежно откровение" за тоа дека Светиот Дух излегува "и од Синот", а не само од Таткото. Тие ги обвинуваа со зборовите заради нивното додавање над символот на верата, а самите тие, како што гледаме погоре, си дозволуваат да додаваат и над Божјиот Збор. Со други зборови, му рекло магарето на зајакот: "имаш големи уши" среќа
 
Понатаму, ако и "подоцнежните откровенија" во православието се исто така "Божји Збор", тогаш како е можно првиот Божји Збор (Библијата) да е "најважно сведоштво, столб, закон"? Тогаш произлегува дека вториот "Божји Збор" (пишувањата на ткн. "Свети Отци") е поневажен од првиот, или второстепен т.е. дефтероканонски?
Како е можно Божјиот Збор да биде второстепен, поневажен од некој друг Божји Збор?
Ако веруваме дека Бог се објавува и по откровението на апостол Јован, следува дека Божјиот Збор, Библијата, има само почетна корица, но не и крајна. Тогаш и самата канонизација на Светото Писмо ја губи својата смисла.
 
И zidarski, не те сфатив, ме итнересира која е разликата меѓу православните и, на пример, адвентистите, кои исто така веруваат дека Библијата е Божји Збор, но веруваат и дека Бог повторно им се објавил преку нивната пророчица ("света отчица"среќа) Елена Гоулд Вајт?
 


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 29.Април.2009 во 00:25
Кога се гради една куќа, таа има темел и столбови, како најважни елементи... и има останати дополнителни работи.
Библијата е основата, темелот, столбот... се останато е дополнително, но е истотака важно. Како што столбот и темелите се само основи, но не се целосна куќа...
Библијата има крајна корица, но нема крајна корица Божјето Дело.
Сериозно - што мислиш - дали Бог престанал да делува и да се обраќа? И од каде ти е тој заклучок?!

Не сум доволно запознаен со учењето на адвентистите за да можам да одговорам на прашањето. Но, ќе се запознаам, па ќе дискутираме.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 29.Април.2009 во 01:06
Originally posted by zidarski zidarski напиша:


Сериозно - што мислиш - дали Бог престанал да делува и да се обраќа? И од каде ти е тој заклучок?!
 
Бог не престанал, ниту ќе престане да делува.
 
Општата објава или објавата до целото човештво е завршена со последната библиска книга - Откровение. Бог не престанал да се објавува во личните животи на луѓето, во нивните молитви, преку Духот давајќи им лични повици, лични откровенија кои ги засегаат ним или евентуално нивната локална црква (доколку имаат водечка служба во нив), но да се тврди дека Бог на некој ткн. "пророк" или "свет отец" му објавува нова порака за целото човешто... тоа е извор на еден куп ереси, движења и верски организации низ минативе векови, а и денес.
 
Од каде таков заклучок? Прочитај ја некогаш Библијата систематски од почеток до крај и ќе видиш како Откровението самото ќе си ја затвори корицата среќа


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: zidarski
Датум на внесување: 29.Април.2009 во 05:19
Едноставно различно разбираме некои работи.

-------------
Do what is right, come what may...


Постирано од: ahmar1
Датум на внесување: 29.Април.2009 во 11:40
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Епа тука е разликата меѓу библиските христијани и православните macedon_alex. Првите веруваат дека Библијата е Божји Збор и се раководат по неа, а вторите веруваат во свети овој, свети оној, во апокрифното протоевангелие според Јован (леле не ти требаше ова да го спомнуваш.
.

Macedon alex никаде во својот пост не го спомна протоевангелието по ЈАКОВ,(не Јован).
Ја чисто да те поправам зашто гледам дека всушност го немаш читано тоа што го покажуваш со прст.
Инаку тоа протоевангелие на папирус било запишано некеде меѓу 2-3 век но потекнува од ПРЕДАНИЕТО на ерусалимската црква.Не влегло во канонот на новиот завет но одсекогаш се сметало за многу корисно за читање.
Во црквата Богородивца Перивлепта(13 или 14 век) во Охрид целото тоа протоевангелие е насликано на фрески!
Сепак ние православните не сме до толку ригидни па све да спалиме и да поплукаме што не влегло во канонот на Новиот завет.Сепак раководени од Светиот Дух преку Христовата Црква треба да се расудува нели?!
Но протестантите нели знаат подобро и од Светиот Дух, но нејсе.
Инаку Коранот го има во предевид ова протоевангелие кога ја споменува Богородица.


-------------
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++


Постирано од: EvAngelos
Датум на внесување: 29.Април.2009 во 15:22
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:


Macedon alex никаде во својот пост не го спомна протоевангелието по ЈАКОВ,(не Јован).
Ја чисто да те поправам зашто гледам дека всушност го немаш читано тоа што го покажуваш со прст.
 
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


Протоевангелие според Јован, 6:2 (150)

хаха, фала на "поправката" среќа
 
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:


Инаку Коранот го има во предевид ова протоевангелие кога ја споменува Богородица.
 
Ок, нека е така. Вие и Кyр'анот водете се по тоа апокрифно протоевангелие , а ние христијаните ќе си се водиме по старото добро Свето Писмо големо%20гушкање


-------------
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.


Постирано од: Македон
Датум на внесување: 30.Април.2009 во 21:04
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Епа тука е разликата меѓу библиските христијани и православните macedon_alex. Првите веруваат дека Библијата е Божји Збор и се раководат по неа, а вторите веруваат во свети овој, свети оној, во апокрифното протоевангелие според Јован (леле не ти требаше ова да го спомнуваш среќа) и сл.
Па дури и погоре ако ги прочиташ внимателно цитатите, ќе видиш дека дури и тие не ги содржат богохулните титули кои многу подоцна и биле накалемени на Марија. Од тоа следува дека култот на Марија почнал да се раѓа уште во првите векови, но веќе после Ефешкиот собор (5ти век) го добива својот најголем замав.


Евангелос не знам дали ги виде линковите, ама посланијата на Свети Игнатиј Богоносец се до Св. Јован Богослов. Што ќе кажеш на тоа што тој во своите посланија ја нарекува Дева? Доколку не била Девица, немало да ја нарекува така и тоа пред еден од оние кои се дел од авторите на Новиот Завет зар не?


-------------


Постирано од: Orthophill
Датум на внесување: 30.Април.2009 во 21:50
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Ок, нека е така. Вие и Кyр'анот водете се по тоа апокрифно протоевангелие , а ние христијаните ќе си се водиме по старото добро Свето Писмо големо%20гушкање


...по старото добро Свето Писмо, кое ги спдржи книгите што најмногу му се бендисувале на св. Атанасиј Патријарх Александриски

-------------
Нема поголемо богатство од девственоста! - св Григориј Ниски


Постирано од: spiros
Датум на внесување: 30.Април.2009 во 23:03
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

...
Библијата е основата, темелот, столбот...


Ние пак веруваме дека Библијата е Најсветото Писмо а Тој за кого (од својата прва до последна страна) сведочи Библијата, е основата, темелот, аголниот камен, столбот ...!

Чија вера е поблиску до СОВРШЕНАТА ВИСТИНА?

Луѓе бе браќа и сестри, има само една ВИСТИНА а од неа безброј перспективи, без Нејзината МИЛОСТ сите се потполно изгубени и криви!


-------------
https://www.youtube.com/watch?v=IYjUGBIpD8I" rel="nofollow - Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!
БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!






Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk