|
Бугари - 100% ТуркоМонголи |
Внеси реплика | страница <1 436437438439440 824> |
Автор | |||||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Знам за тоа, некои ваши академици ги направи Бугарите христијани уште пред да дојдат на Балканот. Значи и Аспарух бил христијанин! Тогш зошто тврдите дека Борис е тој кој го прима христијанството или ова е една од тие мали корекции на бугарскат исотрија?! |
|||||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
|||||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Да живее слободна и назевисна Македонија! Изменето од Boogie - 24.Март.2009 во 14:07 |
|||||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
|||||
lav4eto
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 1540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Jас никаде немам читано Прличев да се изjаснува за нешто друго, освем бугарин.Истото важи и за синот му Кирил.
Еве ракопис од книгата "Револуционната борба во Македониjа во време на српскиот режим": Once hostilities end ,Serbians settling in Macedonia ,began to act with hostility towards bulgarian people Изменето од lav4eto - 25.Март.2009 во 07:11 |
|||||
Каснаковски
Сениор Регистриран: 19.Март.2009 Статус: Офлајн Поени: 130 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Остај ги академиците. Види сега Платеник. За можноста да биле христијани и пред Борис разговарав со друг од форумов, кои не прави вакви генерални избоди како тебе. И супер логични - штом Енработа - Бојан бил христијанин, значи и Аспарух бил. Со тебе разговараме не за историја, туку за пропаганда. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Каква врска имаат свештениците со Христијанството на одделни бугарските кнезови? Дури и во ова житие на Светиот маченик Бојан стои дека Омуртаг не сакал Христијани и не бил Христијанин. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
За кнезот Тервел за кој зборувавме кој доаѓа на помош на Цариград и на помош ја повикуваат Мајката Божја, може и да бил Христијанин. Инаку за Омуртаг сум сигурен дека не бил Христијанин, туку мачител на Христијаните! |
|||||
lav4eto
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 1540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Дали Аспарух е бил рисиенин не е битно;името негово го носеле и во Македониjа дури по време на српскиот режим:
Дали се е срамил овоj човек од туркомонголското име? Зошто не побарал подменување? |
|||||
Каснаковски
Сениор Регистриран: 19.Март.2009 Статус: Офлајн Поени: 130 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Акцентот е на ЧИСТ. Постои некаква можност да се толкува дека бил од некоја секта, која православците ја имаат за НЕЧИСТА. Во многу натписи се спомнува Бог (навистина не е задолжително да е христијанскиот) например оној на Пресијан. Освен Тервел и Телериг бара помош од Богородица(можеби се крстил кога побегнал во Константинопол, ама се` пак...), има и други примери.
|
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Да токму за тој. Токму тој законик ја побива тезата дека глаголицата се користела прво во Бугарија. Овој законик претѕставува словенска редакција на Еклогата, која пак претставува законик на Византија донесена од Лав Втори, и се се заснова на византиското овичјно право, па станала и популарна кај Словените. Законот за судење на луѓето е прв словенски правен споменик, а се користел кај македонските словени во деветтиот век, значи во рамките на Византија. Во однос на потеклото постојат повеќе теории. Најстарото и најраширено мислење е дека потекнува од Велика Моравија и е дело на Свети Методиј, братот на Свети Кирил. Се смета дека најверојатно Свети Методиј поради потребите на народот во Велика Моравија, превел делови на византиската Еклога. Втората теорија говори за бугарското потекло на Законот за судење на луѓето. Според оваа теорија законикот настанал во средновековната бугарската држава, во деветтиот век, односно Првото Бугарско Царство. Некои од подржувачите сметаат дека настанал во времето на Цар Борис, други дека настанал во времето на Симеон, додека трети сметаат дека е дело на непознат автор. Подржувачи на оваа теорија се главно бугарските научници. Третото мислење на историчарот Троицки смета дека законикот настанал не само како редакција на Еклогата, туку во себе и содржи делови од декретот против незнабожците на Константин Петти, Библијата и каноните. Според овој историчар, автор на овој правен споменик е Свети Методиј, но го напишал не во времето на Моравската мисија, туку додека бил архонт во Струмица, во деветтиот век. Според овој автор делото е напишано на словенски јазик, но со грчки букви, а подоцна во Моравија било препишано со словенски букви. Значи како и да е преовладува мислењето дека под покровителство на Византија била ширена словенската писменост. За тоа говори и самото тоа што поврзаноста меѓу словенскиот законик и византиското право, па и сите мисии меѓу Словените во Македонија. Со ова отпаѓа идејата дека прва која го користела словенското писмо била бугарската држава, бидејќи преовладува идејата дека глаголицата настанала на византиска територија. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Не велам дека сите не биле Христијани, меѓутоа дури и некој да бил, тоа не значи дека автоматски и неговите потомци би биле,а да не говориме и за цел народ. |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Ќе ти одговорам ако ти ми одговориш на едно мое прашање. Зошто кога се ослободила Бугарија не почнел народот да ги менува имињата масовно, туку ги задржиле оние со кои биле крстени и тоа од Грчката Црква. Зошто не се срамеле од имињата кои мнозинството и биле грчки? Изменето од macedon_alex - 24.Март.2009 во 15:52 |
|||||
lav4eto
Сениор Регистриран: 18.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 1540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Дали мислиш дека jас чекам некоj да ми одговори?
Прашањето е реторично,нема потреба од одговор. И еднозначен одговор за сите патриаршисти, гркомани или други нема.Коj како се чуства,и кога сака си го менува името или не. Очигледно е дека овоj човек си го зачувал името, дадено му од неговите родители. |
|||||
BG Tatar
Сениор Регистриран: 06.Март.2009 Статус: Офлајн Поени: 146 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Грчки е друго. И српски е друго... Ама как може да живее човек во македония со туркомонголско име и да се не срами од тоа?! |
|||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||||
Пола христијански имиња се од грчко потекло( како за пример Атанасиј, Димитриј, Петар, Василиј итн.), па не сум слушнал Грците да прават толку врева за имињата. Ако го има тоа име, во случајов Аспарух, не гледам јас никаков проблем. |
|||||
Внеси реплика | страница <1 436437438439440 824> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |