IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Исусова молитва - исцелител
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Исусова молитва - исцелител

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2223242526 29>
Автор
Порака
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 00:50
Старец Јован Журваски:
Да се пребива во умната молитва, значи побожно и со страв, со љубов и со внимание да се носи во себе Неговата светиња: Неговото свето и Божествено име, со кое човекот се обожува и постанува богоносец.

Кон врв
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 00:57
Асја и Зора - ако уште еден пост објавите кој не е на темава, ќе ве банирам на една недела. Имате доволно опомени веќе.
Do what is right, come what may...
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 01:07
Свети Григориј Палама не сметал дека непрестајната молитва исклучиво е наменета само за оние кои водат отшелнички живот,  туку ги поттикнувал и мажите и жените и децата, и мудрите и простите, и сите заедно да ја практикуваат.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 05:14
Originally posted by makarios makarios напиша:

Свети Григориј Палама не сметал дека непрестајната молитва исклучиво е наменета само за оние кои водат отшелнички живот,  туку ги поттикнувал и мажите и жените и децата, и мудрите и простите, и сите заедно да ја практикуваат.


A koj reche neshto protiv neprestajnata (postojana) molitva? Jas samo tvrdam deka takva duhovna sostojba na postojanost vo molitvata e nevozmozhna bez pokajanie, nitu isihazam e mozhen vo raskol. Toa, pak, ne znachi deka chovekot treba da prestane da se moli, tuku da zapochne da se kae. I ako nema pokajanie, treba da go isprosi od Boga.

Изменето од Asya - 02.Февруари.2009 во 05:16
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 05:38
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Свети Григориј Палама не сметал дека непрестајната молитва исклучиво е наменета само за оние кои водат отшелнички живот,  туку ги поттикнувал и мажите и жените и децата, и мудрите и простите, и сите заедно да ја практикуваат.


A koj reche neshto protiv neprestajnata (postojana) molitva? Jas samo tvrdam deka takva duhovna sostojba na postojanost vo molitvata e nevozmozhna bez pokajanie, nitu isihazam e mozhen vo raskol. Toa, pak, ne znachi deka chovekot treba da prestane da se moli, tuku da zapochne da se kae. I ako nema pokajanie, treba da go isprosi od Boga.


А што ќе кажеш тогаш за свети Гаврил Светогорец, кој бил исихаст? Тој имаше постојана умносрдечна огнена молитва.

А што беа Свети Серафим Роуз и Свети Јован Шангајски (Битолски). Според тебе, СВЕТИТЕЛИТЕ живееле во непокајание, ниту пак биле исихасти, затоа што тие своеволно останале во раскол.

Миличка, сега ти ќе се обидеш да се оправдаш дека Руската Задгранична Црква имала важна улога во зачувување на црковниот живот во Америка. Знаеме, тоа си го кажала. Но факт е: БИЛЕ ВО РАСКОЛ (тоа според тебе, според мене не биле во раскол)!

Ако си направиме раскол во нашиот ум, односно се доведеме до шизофренија, и повеќе се замараме со другите (кој што направил, и какви позиции имал), а не се замараме со себеси (односно со нашите гревови и страсти, и како истите да ги преобразиме и очистиме), е тогаш не само што немаме покајание, туку изгледаме смешни не само пред продуховените луѓе, туку и пред демоните, затоа што тие не` тераат да мислиме дека замарајќи се со нечиј живот (а не со нашиот) добро правиме.

А што е најжално, кога се доведуваме до состојба да ги судиме другите, и да „критикуваме постапки“, тогаш мислиме дека ние всушност имаме солиден духовен живот. А тоа е многу лоша и голема прелест. Тоа е она што вели и Опитен - најголема прелест е кога мислиш дека не си во прелест. Значи, сметаш дека духовно си здрав, на добра основа, па тогаш имаш право и да ги судиш другите. Таа искра подоцна се разгорува, па таквиот човек почнува да зборува и против парохјаните, против парохискиот свештеник, против епископот, и на крај и против својот духовен отец. Тој и да ги има сите потребни услови да го зачува својот мир, внатрешно се чувствува раздразнет, се нешто му смета, се нешто се жали, се некој друг е крив за состојбата во православието.

Свети Серафим Роуз ја кажува оваа приказна:
Имало еден човек кој сакал да се моли, и сакал да се повлече во тишина, затоа што светот му сметал, било многу гласно (со други зборови ги осудувал сите околу себе). Изнајмил стан во некоја периферија, и во мир се молел. Еден ден во неговото маало дошле некои градежни работници, и тие почнале да креваат врева. Човекот толку многу се раздразнил и фрлил тула кон работниците.

Поентата на оваа прикаска е дека двете работи не одат: да ги осудуваме другите, и да имаме внатрешен мир во себе. А без внатрешен мир - нема вистинска молитва. Замислете, старец Клеопа вели дека умната молитва е како птица со едно крило. И вели, за да биде вистинска молитва, треба умот да го слегнеме во срцето, односно да се задобиеме со умносрдечната молитва.

Интересно е што, на темата за Исусовата молитва зборуваме и за прелест, осудување, внатрешни (немирни) состојби - но тоа е поврзано. Ако ги имаме претходните наборјани работи, не е возможно  да ја имаме Исусовата молитва.

Наше е да одбереме што ни е поважно. Љубовта кон Христос, ама љубов до самозаборав, или пак, осудувањата, озборувањата, „критики на човечки постапки“...


Изменето од makarios - 02.Февруари.2009 во 05:53
Кон врв
Marko sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 887
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marko sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 12:48
Makarios, nekolku prashanja okolu molitvata, (nastrana debatite za Naum i isihazmot) i nesakam da bidam razbran deka so prashanjava pravam hula na Boga, tuku ednnostavno ja povikuvam zdravta logika pa da vidime ( kje gi numeriram, za da bidat popregledni):

1. Zashto treba non stop da se molime ? Neli zvuchi malku kako da mu se umilkuvame na Boga, i so samoto toa ( nesvesno)go pretstavuvame Bog kako nekoj sueten entitet, pa treba da ja hranime negovata sueta za da se smiluva i ni pomogne?

2. Ili pak, kako shto pishuvate tuka: Na Boga ne mu se potrebni nash*te molitvi, odnosno tie nam ni se poptrebni, pa logichki treba shto pochesto da se molime za Toj da gi uslisha so shto ( nesakjakji) go prestavuvate, t.e. mu davate obelezhje na eden Despot, pa sega treba da se molime, molime, molime, belkim kje se smiluva i kje ni pomogne.

3. Zarem Bog, ( koj spored teologijata) kreatorot na seta vselena, sozdal zhivot, seta materija, vreme, svetlini, i shto li ne, treba da go pretstavuvame preku molitvite kako entitet koj pogore go navedov !
Pa neli toj e omnipotenten, t.e. site atributi i superlativi gi ima realno. Velite deka toj ja znae seta nasha misla, chuvstva, seta sostojba, i logichki , zashto treba da mu se molime i tyoa shto povekje toa podobro, koga Toj ionaka znae se. Nekako ne mi shtimaat vashive objasnuvanja, malku se kontradiktorni, ( zboram za site vernici od site denominacii, koi se molat i ja potenciraat molitvata)   

4. Velite deka treba da bideme pokorni kon Boga, pa zarem nekoj ( normalen) mozhe da ima poinakov stav, vo smisol , da se meri so Boga, site sme pokorni, ako pojdeme od teoloshkite dogmi, toa e povekje od jasno, i chumu CONTINUIRANOTO potenciranje - deka nie sme taka bedni dushi, taka padnati i samo so molitvi i sl mozheme da staneme...chuden nekoj fatalistichki priod ?

5. Isto taka, simptomatichno e deka voglavno crkovnite lugje se opsednati so postoenjeto na besovi, demoni, nechisti sili, pa potrebna im e molitva za spasenie. Demek nie necrkovnite sme slepi, t.e. nemame setila i ne gi gledame, a vie crkovnite imate darba pa mozhete da vidite....a mozhebi i gledate ? Ili pak, kako shto ovdeka se naveduva, pozhelno e da se molime ako deteto odi na ispit za da polozi. A zoshto da se molish ? Ispagja deka ‘maliot’ ne nauchil, pa ajde sega kje barame pomosh od Boga.

6. Se nadevam deka poentata na celiov post mi ja razbirash pravilno?) Chumu preporakata shto povekje se molish toa podobro ? Znachi, ne velam deka ne treba da se molite, toa mozham da go razberam kako edna vnatreshna potreba na vernikot da mu se obrati na Tvorecot, tuku koe e objasnuvanjeto deka so quantumot na molitvite se stiga do Bozhji blagoslov ?

7. I ushte edno prashanje: Zashto vo Biblijata ( eve napraviv prebaruvanje) ne e nigde upotreben zborot ‘logika”, logichki, ili nekoj slichen koj e sinonim….neli e malku chudno ?
Vo Biblijata nema zborovi kako kompjuter i sl. no "logichki" .....ok, se nadevam na odgovor koj nema da bide obremenet so citati od Biblijata, nitu pak so 'konstatacii' od Sv. Otci deka molitvata dava sila i spasenie...da se obideme malku LOGICHKI...velite deka ne treba da se bara logika vo dogmite, ok, no isto taka gledam deka za mnogu drugi raboti ja upotrebuvate taa logika....

8. PS. Kako se merel, t.e. kolku trael denot pred da bide sonceto sozdadeno....ova kolku za konzistentnata logichnost na bibliskite pisania ?





Изменето од Marko sk - 02.Февруари.2009 во 13:48
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 13:26
Ако врз Смиреното покајание го основаме нашиот молитвен подвиг ке можеме стројно да ја изградиме нашата духовна зграда и колку е поголем и поцврст темелот толку повисока и поцврста ќе биде зградата, дури до небеста до подмножието на нозете Божји.

Светите отци велат дека постот и молитвата се двете крилја на душата кои ја издигнуваат до висините Божји. Едната без другата неможе да егзиастира и фунционира, затоа и Господ и кажа на апостолите дека таквиот род(демонските) само со молитва и пост се истерува. Ниту само со пост, ниту само со молитва туку само со молитва и пост и кој не правел или не прави така греши.
Молитвата е разговор и заедница со Бога. Секогаш кога се молиме ние заедничареме со Бога и учествуваме во неговата природа според зборовите на св.ап. Петар. Со самото повикување на името Божјо, Тој е и присутен и ние во истиот момент заедничареме и сме со Бога, и не само тоа, туку истовремено Бог е со и во нас. Со умот и срцето и според упатството на св.ап. Павле: Молете се непрестајно, ние и се трудиме непрестајно да го изговараме името Божјо.

Нашиот ум е 100% активен, па дури и во сонот, па место да блуди и лута насекаде по светот светите отци советуваат: дај му ја молитвата. Уште од првите векови подвижниците на Словото, барале соодветена молитва која ќе може во целост да го задржи нивниот ум со Бога. Одговорот на овој нивни проблем го даваат св.апостоли и Самиот Господ Исус Христос.
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 13:52
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

дури до небеста до подмножието на нозете Божји.
 
Не е точно!!! Небесата не се подножје на нозете Божји. Земјата е подножје на Неговите нозе, а Небесата се Неговиот престол.
Доказ: Лично од устата на Исус Хритос:
 
А Јас ви велам: не колнете се никако; ниту во небото, зашто е Божји престол; ниту во земјата, зашто е подножје на Неговите нозе.
(Матеј 5-то поглавје стих 34 и 35)
 
 
Originally posted by Опитен Опитен напиша:


Нашиот ум е 100% активен, па дури и во сонот,
 
Не е точно!!! Кога човек сонува, тој е во бесвесна состојба и ниту може да се моли, ниту да слуша, ниту да размислува, ниту да зборува, ниту да гледа - едноставно тој си спие, се одмара, си сонува честопати и несврзани работи.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 14:05
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Кога човек сонува, тој е во бесвесна состојба и ниту може да се моли, ниту да слуша, ниту да размислува, ниту да зборува, ниту да гледа - едноставно тој си спие, се одмара, си сонува честопати и несврзани работи.


Православен, не ти се случило некогаш да имаш свесни соништа? Не ти се случило во сонот некогаш да носиш одлуки за реални ситуации од животот? Мене ми се има случено многу проблеми во сонот активно да ги разрешувам, притоа правејки избор уште во самиот сон што е подобро за мене а што не.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 14:10

Таа состојба се нарекува полусон и многу е ретка. Сепак Опитен зборува за обичниот сон, немој сега да го вадиш со "исклучоците" намигнување

Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 14:22
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:

Таа состојба се нарекува полусон и многу е ретка. Сепак Опитен зборува за обичниот сон, немој сега да го вадиш со "исклучоците" намигнување



Зависи кај кого како. Кај мене е исклучок, ако знам дека ме чека некој сериозен проблем или слично тогаш сонувам такви соништа. Кај некои луѓе и почесто се јавуваат, сепак тоа е друга тема, да не навлегуваме таму.
Не ми е целта да го вадам Опитен, туку да кажам дека навистина таа состојба со молитвата во сон е можна.

П.С. Мислам дека се викаат таквите соништа луцидни соништа,ама не сум сигурен.

Изменето од macedon_alex - 02.Февруари.2009 во 14:23
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 18:18
Originally posted by makarios makarios напиша:


Ако си направиме раскол во нашиот ум, односно се доведеме до шизофренија, и повеќе се замараме со другите (кој што направил, и какви позиции имал), а не се замараме со себеси (односно со нашите гревови и страсти, и како истите да ги преобразиме и очистиме), е тогаш не само што немаме покајание, туку изгледаме смешни не само пред продуховените луѓе, туку и пред демоните, затоа што тие не` тераат да мислиме дека замарајќи се со нечиј живот (а не со нашиот) добро правиме.А што е најжално, кога се доведуваме до состојба да ги судиме другите, и да „критикуваме постапки“, тогаш мислиме дека ние всушност имаме солиден духовен живот. А тоа е многу лоша и голема прелест. Тоа е она што вели и Опитен - најголема прелест е кога мислиш дека не си во прелест. Значи, сметаш дека духовно си здрав, на добра основа, па тогаш имаш право и да ги судиш другите. Таа искра подоцна се разгорува, па таквиот човек почнува да зборува и против парохјаните, против парохискиот свештеник, против епископот, и на крај и против својот духовен отец. Тој и да ги има сите потребни услови да го зачува својот мир, внатрешно се чувствува раздразнет, се нешто му смета, се нешто се жали, се некој друг е крив за состојбата во православието.Свети Серафим Роуз ја кажува оваа приказна:Имало еден човек кој сакал да се моли, и сакал да се повлече во тишина, затоа што светот му сметал, било многу гласно (со други зборови ги осудувал сите околу себе). Изнајмил стан во некоја периферија, и во мир се молел. Еден ден во неговото маало дошле некои градежни работници, и тие почнале да креваат врева. Човекот толку многу се раздразнил и фрлил тула кон работниците.Поентата на оваа прикаска е дека двете работи не одат: да ги осудуваме другите, и да имаме внатрешен мир во себе. А без внатрешен мир - нема вистинска молитва. Замислете, старец Клеопа вели дека умната молитва е како птица со едно крило. И вели, за да биде вистинска молитва, треба умот да го слегнеме во срцето, односно да се задобиеме со умносрдечната молитва.Интересно е што, на темата за Исусовата молитва зборуваме и за прелест, осудување, внатрешни (немирни) состојби - но тоа е поврзано. Ако ги имаме претходните наборјани работи, не е возможно  да ја имаме Исусовата молитва.Наше е да одбереме што ни е поважно. Љубовта кон Христос, ама љубов до самозаборав, или пак, осудувањата, озборувањата, „критики на човечки постапки“...


Prekrasen komentar makarios. Kako moderatori treba da chitame se sto se postira (OK, ponekogash se sluchuva da propushtime ) i se srekjavame so se i seshto... No se sluchuva da prochitame i komentari koi se izvonredni od sekoj aspekt i koi se ednostavno bezvremenski i opshtovazhechki za site vernici, pa i za onie koi sebe si se pretstavuvaat kako spiritualisti ili duri i ateisti.

Ovoj tvoj tekst e eden od takvite...
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 20:30
Asya prestani da se zanimavash so analiza na javni lichnosti i chlenovi od ovoj forum. Povekje pati si opomenata za toa i vekje ne te potsetuvam na pravilata na forumov.

Nema tema na koja sto se javuvash bez da vmeshash raskoli, prelesti, kritiki za MPC i vladiki, kako i da naogjash maani na site chlenovi koi ne go delat tvoeto mislenje.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Pentakostalec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 583
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pentakostalec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 02.Февруари.2009 во 21:06
Umna molitva i koja nosi blagoslov e pa mislam taa molitva sto Kje iskazes i stvarno veruvas deka kje bide ispolneta bez razlika na okolnostite

ili pak ona sto si go pravel a bilo grev si se pokajal i vekje ne go vrsis istoto e golem blagoslov dodeka se pokajuas i pak go pravis istoto gola voda e ama sepak Bog neka ima milost.
Одете мегу сите народи и создавајте од нив мој ученици крштевајки ги во името на Таткото, Синот и Светиот Дух
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2223242526 29>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,180 секунди.