IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Исусова молитва - исцелител
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Исусова молитва - исцелител

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 29>
Автор
Порака
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 00:31
Crkvata e zhiv organizam, i kako shto vo chovechkiot organizam site organi se povrzani, taka i vo Crkvata, tie ne mozhe da se razdelat na iskluchivo oddelni temi, tuku prirodno se nadovrzuvaat edna na druga. Ili, ako postoi nekakov problem, kako shto se sluchuva bolesta vo chovechkiot organizam, togash treba da go barame korenot, koj mozhebi se naogja vo psihata ili vo nekoj sosem drug organ, a tuka, sakale ili ne, dovagjame do prirodnite (matematichki) zakoni. Sekako, treba da se izvleche korenot, za da se reshi problemot, t.e. za bolesta da se izlechi i iskoreni.

Изменето од Asya - 28.Декември.2008 во 00:46
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 00:37
A ovde, na ovoj Forum, vazhi praviloto: DRZHETE SE ZA TEMATA.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 02:08
Третиот степен е умно-срдечната молитва, и се одликува со поврзување на умот и срцето. После извесен период од практикување на умната молитва, мислите се собираат, а умот се сместува во близината на срцето, па дури и внатре во самото срце. Искуството кажува дека овој начин на молитва му овозможува на умот не само да го види физичкото срце, туку и тоа што е внатре во него (на духовен план): какви чувства се раѓаат, какви мисловни претстави доаѓаат однадвор.

Молитвата која започнала со усните, која се изговара гласно и надворешно, постепено се развива во внатрешна молитва и станува наш составен дел, почнува самата да се изговара. Врв на оваа молитва е кога одозгора се обдарува со пламен кој го насладува срцето со Божја љубов и кој доведува до духовни виденија. Понекогаш е пропратена и со гледање на светлина. Овој пламен не може да се стекне со техника, туку секогаш се добива според благодатта, како дар Божји.

На првите два степени на молитва, се нагласува она што го прави човекот. На степенот на умно-срдечната молитва иницијативата ја презема нашиот небесен Пријател, и Неговото дејство претставува темел на заедница. Затоа Свети Григориј Синајски вели дека молитвата е Бог. Не нешто што јас го започнувам, туку нешто во што јас учествувам. Не нешто што јас правам, туку Бог што прави во мене. Според зборовите на апостол Павле: „не живеам веќе јас, туку Христос во мене“.

На овој степен, човекот е должен да молчи и да дозволи молитвата да се одвива сама, односно да дозволи Бог да зборува. Со други зборови, вистинската и автентична молитва се добива кога престануваме да зборуваме и кога почнуваме да слушаме со големо внимание внатре во срцето - го слушаме безгласниот глас Божји. Овде молитвата не е нешто што ние ја поседуваме, туку целото наше битие се претвара во молитва. Целиот живот станува славословие, секое дело, секоја енергија, дури и една насмевка, е химна кон Бога - молитва. Тоа е она што му е потребно на овој свет: не луѓе кои изговараат молитва ретко или често, туку луѓе кои се молитва.

Исусовата молитва не е резервирана само за одредени затворени кругови, на пример, монашките. Напротив, оваа молитва е за сите кои копнеат за Христос и секому овозможува да стапи во врска со Него, без оглед на образование, достоинство и возраст. Оваа молитва се препорачува како темел на духовниот живот - на сите и секаде.

Целта на Исусовата молитва е задобивање со Светиот Дух, целта на оваа молитва е исто што и целта на нашиот целокупен духовен живот и постоење, а тоа е обожението, вподобувањето на нашата личност со Бога.

п.с. Самите да се поучуваме во Исусовата молитва е опасно, затоа што може лесно да западнеме во прелест (немајќи духовен опит). Најдобро е да одбереме некој духовен отец, кој и самиот ја има стекнато молитвата, и да се поучуваме од него.


Изменето од makarios - 28.Декември.2008 во 02:14
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 04:17
Originally posted by makarios makarios напиша:


Третиот степен е умно-срдечната молитва, и се одликува со поврзување на умот и срцето. После извесен период од практикување на умната молитва, мислите се собираат, а умот се сместува во близината на срцето, па дури и внатре во самото срце. Искуството кажува дека овој начин на молитва му овозможува на умот не само да го види физичкото срце, туку и тоа што е внатре во него (на духовен план): какви чувства се раѓаат, какви мисловни претстави доаѓаат однадвор. Молитвата која започнала со усните, која се изговара гласно и надворешно, постепено се развива во внатрешна молитва и станува наш составен дел, почнува самата да се изговара. Врв на оваа молитва е кога одозгора се обдарува со пламен кој го насладува срцето со Божја љубов и кој доведува до духовни виденија. Понекогаш е пропратена и со гледање на светлина. Овој пламен не може да се стекне со техника, туку секогаш се добива според благодатта, како дар Божји.На првите два степени на молитва, се нагласува она што го прави човекот. На степенот на умно-срдечната молитва иницијативата ја презема нашиот небесен Пријател, и Неговото дејство претставува темел на заедница. Затоа Свети Григориј Синајски вели дека молитвата е Бог. Не нешто што јас го започнувам, туку нешто во што јас учествувам. Не нешто што јас правам, туку Бог што прави во мене. Според зборовите на апостол Павле: „не живеам веќе јас, туку Христос во мене“.На овој степен, човекот е должен да молчи и да дозволи молитвата да се одвива сама, односно да дозволи Бог да зборува. Со други зборови, вистинската и автентична молитва се добива кога престануваме да зборуваме и кога почнуваме да слушаме со големо внимание внатре во срцето - го слушаме безгласниот глас Божји. Овде молитвата не е нешто што ние ја поседуваме, туку целото наше битие се претвара во молитва. Целиот живот станува славословие, секое дело, секоја енергија, дури и една насмевка, е химна кон Бога - молитва. Тоа е она што му е потребно на овој свет: не луѓе кои изговараат молитва ретко или често, туку луѓе кои се молитва.Исусовата молитва не е резервирана само за одредени затворени кругови, на пример, монашките. Напротив, оваа молитва е за сите кои копнеат за Христос и секому овозможува да стапи во врска со Него, без оглед на образование, достоинство и возраст. Оваа молитва се препорачува како темел на духовниот живот - на сите и секаде.Целта на Исусовата молитва е задобивање со Светиот Дух, целта на оваа молитва е исто што и целта на нашиот целокупен духовен живот и постоење, а тоа е обожението, вподобувањето на нашата личност со Бога. п.с. Самите да се поучуваме во Исусовата молитва е опасно, затоа што може лесно да западнеме во прелест (немајќи духовен опит). Најдобро е да одбереме некој духовен отец, кој и самиот ја има стекнато молитвата, и да се поучуваме од него.


Многу добро кажано Макариос, само една забелешка. Сите ние се наоѓаме на првиот степен од духовниот живот и затоа дај ако сакаш дај повеќе информации за практикувањето на Исусовата молитва на тој степен.



Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 07:42
Asya, temata ne e za dedo Naum. Ne begaj od temata i ne ja shiri vo site mozhni pravci.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 08:04
Ajde Asya odmori se ushte malu. Rekov deka povekje ne te opomenuvam i deka na ovoj Forum ne se dobredojdeni nikakvi pretenja kon moderatorite ili administratorite. Pri zachlenuvanjeto sekoj mora da se slozhi so objavenite pravila, a ako toa ne mu se dopagja ili ako postojano gi prekrshuvashuva, togash ima dve opcii: da ne doagja ili da bide baniran.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 10:20
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Сите ние се наоѓаме на првиот степен од духовниот живот и затоа дај ако сакаш дај повеќе информации за практикувањето на Исусовата молитва на тој степен.


Така е.
Кон врв
Zlatnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Август.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zlatnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 14:28
Originally posted by Asya Asya напиша:

... Греси против прве заповести:

1. Безбожје, када људи сасвим одричу биће Божије. Такве људе пророк Давид назива безумним: "рече безумник у срцу свом: нема Бога" (Псал.13, 1).

2. Многобожје, када уместо Јединог, истинитог Бога, признају многа тобожња божанства.

То неверје често потиче од неправилног образовања и васпитања, од гордости и уображености, од повођења за ружним примерима, од потцењивачког односа према руководству Цркве и од греховног живота.

6. Богоодступништво, када се људи одричу од истините вере, бојећи се прогоњења, исмевања, или ради било каквих земаљских рачуница, или због поводљивости лажним учењима...


Целосно потценување, непочитување и вреѓање на личноста на луѓето кои не веруваат во бог (
безумник), но и на тие кои не веруваат во тој, нивен, бог (тобожња божанства)

Самоиздигнување на сопственото верување
(истините вере) врз нечие друго, пропратено со негово омаловажување, потценување, дисквалифицирање (неправилног образовања ... лажним учењима...)

Е, овде е она вистинската причина: „
потцењивачког односа према руководству ЦрквеОд тука се гледа загриженоста за нивната егзистенција, а не за некаквиот спас на луѓето. Им е гајле ним за другите.

Со овие работи само се потврдува негативното влијание на овие теолошки учења врз свеста на човекот. Потоа се чудиме зошто има верска нетолеранција, зошто избивале војни. Абе, теологијата е нај големо зло на човештвото. А се обидуваат да се прикажат како најголемни човекољупци, како нај морални личности... Од неа произлегуваат сите зла. Сите причини за војни меѓу луѓето. Зарем потребни се докази за овие мои зборови? Всушност, моиве зборови се само одраз на реалната состојба, која еве, секој може да ја согледа. Или во својата заслепеност некои неможат, а други заради користољубивост несакаат, да ја согледаат?
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 16:04
Молитвата е благодатна и лична заедница со Бога. Средба лице в Лице со Него. Заради тоа, треба да имаме и background, односно живот исполент во благочестие и чистота за да се застане пред Лицето на живиот Бог. Молитвата не е момент туку цел живот е молитва. За да можеме да му се молиме отворено на Бога е потребен и добродетелен и побожен живот.


Благочестивиот живот е како масло во кандило.Молитвата е истовремено ќерка и мајка на сите добродетели.Колку повеќе нашиот живот е свет, толку повеќе и молитвата е појака и таа ги раѓа сите останати добродетели, а пред се љубовта, изразена преку сочуство и саможртвување за другиот. Животот на ближниот, постанува наш живот и ние благодатно и молитвено сочуствуваме со сите страданија и радости на другиот.

Преку молитвата го оприсутнуваме Самиот Бог и заедничариме со Него. Бог е светлина и он ја дава таа Негова светлина и на нас и го просветлува нашето срце и ум. Молитвата носи енергија и нашиот живот, позитивно се преобразува, постанува свет.

Во молитвата не бараме нешто, туку Него зашто Он е Животот и изворот на животот и единствен животодавец. Според тоа, кога се молиме ние учествуваме во животот и тоа вечниот живот.

Вистнаската молитва е не кога од него бараме, туку кога Нему му се даваме. Самите себе, еден со друг и сиот наш живот на Христа го предаваме, како свеќа која гори за Бога.



Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 16:24
Originally posted by Zlatnik Zlatnik напиша:


Со овие работи само се потврдува негативното влијание на овие теолошки учења врз свеста на
човекот. Потоа се чудиме зошто има верска нетолеранција, зошто избивале војни. Абе,
теологијата е нај големо зло на човештвото. А се обидуваат да се прикажат како најголемни човекољупци, како нај морални личности... Од неа произлегуваат сите зла. Сите
причини за војни меѓу луѓето. Зарем потребни се докази за овие мои
зборови? Всушност, моиве зборови се само одраз на реалната состојба,
која еве, секој може да ја согледа. Или во својата заслепеност некои неможат, а други заради
користољубивост
несакаат, да ја согледаат?
Тоа е жалосната реалност. Но прашањето е до сите нас поединечно: сакаме ли да ги смениме сопствените ставови или од рамнодушност, па дури можеби и личен интерес ќе дозволиме другите да мислат за нас?
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2008 во 10:18
Почетокот на безмолвието се состои во внимавање над срцето и одбивање на сите лоши помосли, како што правел Авва Јован Колов, кога седел во ќелијата и ги набљудувал помислите што му се приближувале и кога (некои од нив) не можел да ги победи, прибегнувал со молитва кон Бога и така се спасувал. А совршенството е да не се плаши од никакви возмутувања, однесувајќи се незаинтересирано кон нив и кон надворешните појави. Слично на тоа кога Авва Исаак слушнал глас на птицата и го прашал Авва Пимен: “Зар и тука ги има Авво”. А Aвва Пимен му одговорил: “Исаак, зошто ме принудуваш да зборувам, и таквите како тебе ги слушате, меѓутоа тој што бдее (нерасеано се моли) не се грижи за нив”


Великиот игумен на Синајската обител, и самиот атлета во мистичното искуство на молитвата, надоврзувајќи се на аскетско-исахистичкото предание на Аввите од египетската пустина, најподробно нé упатува во нејзините танји, откривајќи ни дека има три степени на молитва.

На првиот степен одговара усната молитва, својствена за оние што го чистат срцето од страстите и гревовите. На овој степен е потребно откажување од грижата за тленото и отфрлање на трите главни страсти: славољубието, сластољубието и среброљубието.

На овој степен умот кој e на чувар на срцето ја одбива секоја лоша помисла, собирајќи се скрушено и со плач во значењето на зборовите од молитвата, која треба да е кратка и едноставна, а не многусложена и со премудри зборови, зашто таквата молитва го расејува умот, а пак кратката го собира. Затоа е најпогодна кратката т.н. Исусова молитва: “Господи Исусе Христе, Сине Божији, пoмилуј ме грешниот (грешната)” или пократката нејзина верзија: “Господи Исусе Христе, помилуј ме”. А кога умот ќе се расее, треба повторно да се врати назад. И така повторно сé додека заради усрдноста Бог не го утвди (умот), зашто квантитетот го повлекува квалитетот.

Исто така, за оние кои сé уште не го очистиле срцето, потребно е на молитвата да ѝ предходат милосрдие, послушание и сите добродетели. Тогаш Бог ја излева својата благодат и го очистува срцето, во него слегува умот и започнува вториот степен на молитвата, умносрдечната молитва.

На овој степен Умот бива просветлен и постанува епископ (надзорник) над срцето и оддалеку ѓи забележува и одбива помислите, кои и заради благодатта на Светиот Дух во очистеното срце тие и неможат да му се приближат и затоа искуженијата доаѓат однадвор. А за да се зачува молитвата е потребен напор и усрдност.

Аввите од пустината во таква состојба на чиста непрекината умносрдечна молитва поминувале и по неколку часови. На пример, Авва Арсениј ги подигнал рацете свои кон небото оставајќи го сонцето зад себе а, ја савршувал молитвата кога, тоа ќе го огреало во лице.

И на третиот степен, на непрестајната благодатна умносрдечна молитва, молитвата тече постојано во чистото срце, а умот тежнее кон созрецанија и небесни виденија. И од Бога бива грабнуван вознесен до третото небо каде го гледа оно што око на световен човек не може да го види, го слуша она што уво на световен човек не може да го чуе, и му се открива она што на умот на световниот човек никогаш нема да му е познато, а во неговот срце Светиот Дух бескрајно повикува “Ава, Оче”.

Овој степен се нарекува обожување. До тој степен на молитва стигнале и Свети Јован Лествичник, но и многумина од Аввите. Кога Авва Захариј дошол при Авва Силуан го нашол во занес со рацете издигнати кон небото. Во таква положба го нашол и во третиот и шестиот час, а во деветтиот го нашол како тихува па го запрашал: Сто ти е денес, Оче? А тој му одговорил: -Денес сум слаб, дете мое. И заради настојувањето на Авва Захариј му кажал. – Бев вознесен на небото и таму ја видов славата Божја, и таму стоев до пред малку, и сега сум отпуштен

Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2008 во 10:26
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Почетокот на безмолвието се состои во внимавање над срцето и одбивање на сите лоши помосли, како што правел Авва Јован Колов, кога седел во ќелијата и ги набљудувал помислите што му се приближувале и кога (некои од нив) не можел да ги победи, прибегнувал со молитва кон Бога и така се спасувал. А совршенството е да не се плаши од никакви возмутувања, однесувајќи се незаинтересирано кон нив и кон надворешните појави. Слично на тоа кога Авва Исаак слушнал глас на птицата и го прашал Авва Пимен: “Зар и тука ги има Авво”. А Aвва Пимен му одговорил: “Исаак, зошто ме принудуваш да зборувам, и таквите како тебе ги слушате, меѓутоа тој што бдее (нерасеано се моли) не се грижи за нив”


Великиот игумен на Синајската обител, и самиот атлета во мистичното искуство на молитвата, надоврзувајќи се на аскетско-исахистичкото предание на Аввите од египетската пустина, најподробно нé упатува во нејзините танји, откривајќи ни дека има три степени на молитва.

На првиот степен одговара усната молитва, својствена за оние што го чистат срцето од страстите и гревовите. На овој степен е потребно откажување од грижата за тленото и отфрлање на трите главни страсти: славољубието, сластољубието и среброљубието.

На овој степен умот кој e на чувар на срцето ја одбива секоја лоша помисла, собирајќи се скрушено и со плач во значењето на зборовите од молитвата, која треба да е кратка и едноставна, а не многусложена и со премудри зборови, зашто таквата молитва го расејува умот, а пак кратката го собира. Затоа е најпогодна кратката т.н. Исусова молитва: “Господи Исусе Христе, Сине Божији, пoмилуј ме грешниот (грешната)” или пократката нејзина верзија: “Господи Исусе Христе, помилуј ме”. А кога умот ќе се расее, треба повторно да се врати назад. И така повторно сé додека заради усрдноста Бог не го утвди (умот), зашто квантитетот го повлекува квалитетот.

Исто така, за оние кои сé уште не го очистиле срцето, потребно е на молитвата да ѝ предходат милосрдие, послушание и сите добродетели. Тогаш Бог ја излева својата благодат и го очистува срцето, во него слегува умот и започнува вториот степен на молитвата, умносрдечната молитва.

На овој степен Умот бива просветлен и постанува епископ (надзорник) над срцето и оддалеку ѓи забележува и одбива помислите, кои и заради благодатта на Светиот Дух во очистеното срце тие и неможат да му се приближат и затоа искуженијата доаѓат однадвор. А за да се зачува молитвата е потребен напор и усрдност.

Аввите од пустината во таква состојба на чиста непрекината умносрдечна молитва поминувале и по неколку часови. На пример, Авва Арсениј ги подигнал рацете свои кон небото оставајќи го сонцето зад себе а, ја савршувал молитвата кога, тоа ќе го огреало во лице.

И на третиот степен, на непрестајната благодатна умносрдечна молитва, молитвата тече постојано во чистото срце, а умот тежнее кон созрецанија и небесни виденија. И од Бога бива грабнуван вознесен до третото небо каде го гледа оно што око на световен човек не може да го види, го слуша она што уво на световен човек не може да го чуе, и му се открива она што на умот на световниот човек никогаш нема да му е познато, а во неговот срце Светиот Дух бескрајно повикува “Ава, Оче”.

Овој степен се нарекува обожување. До тој степен на молитва стигнале и Свети Јован Лествичник, но и многумина од Аввите. Кога Авва Захариј дошол при Авва Силуан го нашол во занес со рацете издигнати кон небото. Во таква положба го нашол и во третиот и шестиот час, а во деветтиот го нашол како тихува па го запрашал: Сто ти е денес, Оче? А тој му одговорил: -Денес сум слаб, дете мое. И заради настојувањето на Авва Захариј му кажал. – Бев вознесен на небото и таму ја видов славата Божја, и таму стоев до пред малку, и сега сум отпуштен



Многу убаво објаснето, благодарам Опитен.
Се наоѓам себеси на не првиот туку пред прагот на првиот степен, кога си ја изговарам спонтано, за смирување на умот во секоја ситуација, кога ми е тешко итн...
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
dejanpp Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 893
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај dejanpp Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2008 во 10:58
  MNOGU  LICA  KOI  SE  MOLAT   SE   OBRAJCAAT NA NEKAVA TEMNINA  VO  NIV  ILI  OD  NADVOR  SO  STO  I  SAMITE  SEBE  SE  POMRACUVAAT  PA  TAKA  MOLITVATA  DAVA  NEGATIVNI  POSLEDICI   ZNACI  NAJVAZNO  E   NA  POCETOK   DA   NE  GO  ZAMISLUVAME{GLEDAME}   BOG  VO  GRESNA  FORMA.    A   KAKO  NEKOJ   DA  JA  VIDI  SVETLINATA  VO  SEBE  {BOG}   KOGA  NONSTOP  PRAVEL   GESNI  MRACNI  DELA  -  TOJ  NEZNAE  ZA  SVETLINA,,.  PRVIOIT   CEKOR  E  ODBEGNUVAJNE  OD  TIE  POSTAPKI   ODNOSNO   POKAJANIE.PA  TAKA  ISUSOVATA  MOLITVA  ODI  ZAEDNO  SO  POKAJANIETO   KOGA  SE  ODDELNI  TIE  DVE  RABOTI  NIKAKOV  EFEKT  NEMAAT.

Изменето од dejanpp - 29.Декември.2008 во 11:00
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Декември.2008 во 13:01
Molitvata e komunikacija so Bog. Koga Isus se molel na Tatkoto, toj komuniciral so nego, mu se obrakjal, mu zboruval.
Nekoi se obiduvaat tuka da ne ubedat deka mozeme da se molime i dodeka spieme, no Isus ne spiel dodeka se molel. Potsetete se na nokjta vo Getsemanskata gradina koga bese uapsen Isus. Zarem ne mozese Isus da se moli spiejkji kako sto ne ucat nekoi na ovaa tema? No sepak Isus ne spiese dodeka se molese, a isto taka i gi UKORI nekolku pati negovite uchenici koi spiea, namesto da se molat.
 
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 29>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,297 секунди.